Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5167
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 19. aug 2020, 11:26

FIDEL skrev:
19. aug 2020, 11:25
Vi skal ha´ den Ferreira-transfer idag, som et lille plaster på såret!!!!! :aabfan:
Han er jo 6'er og og derfor slet ikke en erstatning.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 19. aug 2020, 11:30

Jakobsen skrev:
19. aug 2020, 11:26
FIDEL skrev:
19. aug 2020, 11:25
Vi skal ha´ den Ferreira-transfer idag, som et lille plaster på såret!!!!! :aabfan:
Han er jo 6'er og og derfor slet ikke en erstatning.
Nej nej, men trods alt en spændende spiller.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 19. aug 2020, 11:31

Hanga skrev:
19. aug 2020, 11:22
raekkeettre skrev:
19. aug 2020, 11:20
Har vi hørt PO nogle steder offentligt sige tak til fans og klubben? Synes det er lidt mærkeligt, da det mange gange er med i de presseudsendelser som klubberne laver ved en handlen. Men der står intet i det jeg har set...
Jo det har han gjort, mener det var en artikel i tipsbladet jeg så det.
Argh okay - super. Synes bare det plejer at være mere tydeligt.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10649
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 19. aug 2020, 11:32

FIDEL skrev:
19. aug 2020, 11:30
Jakobsen skrev:
19. aug 2020, 11:26
FIDEL skrev:
19. aug 2020, 11:25
Vi skal ha´ den Ferreira-transfer idag, som et lille plaster på såret!!!!! :aabfan:
Han er jo 6'er og og derfor slet ikke en erstatning.
Nej nej, men trods alt en spændende spiller.
Hvorfor? Altså jeg har set lidt video med ham, men det gør ham ikke nødvendigvis spændende i min optik. Han er for mig et helt ubeskrevet blad fra et niveau jeg ikke er helt sikker på hvor er, set i forhold til den danske liga.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 19. aug 2020, 11:37

jonas386 skrev:
19. aug 2020, 11:32
FIDEL skrev:
19. aug 2020, 11:30
Jakobsen skrev:
19. aug 2020, 11:26
FIDEL skrev:
19. aug 2020, 11:25
Vi skal ha´ den Ferreira-transfer idag, som et lille plaster på såret!!!!! :aabfan:
Han er jo 6'er og og derfor slet ikke en erstatning.
Nej nej, men trods alt en spændende spiller.
Hvorfor? Altså jeg har set lidt video med ham, men det gør ham ikke nødvendigvis spændende i min optik. Han er for mig et helt ubeskrevet blad fra et niveau jeg ikke er helt sikker på hvor er, set i forhold til den danske liga.
Jeg synes han er spændende, da han er skolet i Sporting Lissabon, har ungdomslandskampe, og ser ud til at være meget aggressiv, god teknisk og med en stor motor. Jeg kan dog også se en spiller, som satser ret meget i sine tacklinger - også i feltet.
Jeg vil langt hellere have Ferreira end fx. Sparv. Jeg lader tvivlen komme Inge til gode indtil videre. Perspektivet er jo, at vi skal have et fast top-4-hold - ikke et hold, der slutter i top-4 i næste sæson.

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af DenGamleMand » 19. aug 2020, 11:37

Hanga skrev:
19. aug 2020, 11:22
raekkeettre skrev:
19. aug 2020, 11:20
Har vi hørt PO nogle steder offentligt sige tak til fans og klubben? Synes det er lidt mærkeligt, da det mange gange er med i de presseudsendelser som klubberne laver ved en handlen. Men der står intet i det jeg har set...
Jo det har han gjort, mener det var en artikel i tipsbladet jeg så det.
https://nordjyske.dk/nyheder/patrick-ol ... bfff59a2ed

Her.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Bruno
2. div
2. div
Indlæg: 162
Tilmeldt: 7. aug 2020, 11:20

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Bruno » 19. aug 2020, 11:42

RufusTheDog skrev:
19. aug 2020, 10:41
Det ville være en god case, hvis folk stoppede med skrive case i hvert andet indlæg. Tak!
Patrick Olsen skrev:- AaB troede på mit potentiale, og jeg har haft et fantastisk år i klubben, og vores samarbejde har vist sig som en god case for begge parter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7808
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 19. aug 2020, 11:48

Jeg er skuffet og irriteret over handlen - også på PO som jeg klart syntes havde fundet den rette hylde i hans karriere.

Omvendt kan jeg sgu godt forstå ham. Han har uden tvivl været glad for at spille i AaB, men i og med han underskriver en 5-årig aftale, er der ingen tvivl om at det er en guldrandet kontrakt. Sportsligt er niveauet minimum det samme som i AaB. En spændende og motiverende træner plus en fin by at bo i.

Jeg har svært ved at på kræve loyalitet fra ham på samme måde som dem der har været i klubben hele sit liv. Han har trods kun været her 1 år og AaB vælger selv at accepterer det bud de modtager.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hovedet » 19. aug 2020, 11:53

FIDEL skrev:
19. aug 2020, 11:30
Jakobsen skrev:
19. aug 2020, 11:26
FIDEL skrev:
19. aug 2020, 11:25
Vi skal ha´ den Ferreira-transfer idag, som et lille plaster på såret!!!!! :aabfan:
Han er jo 6'er og og derfor slet ikke en erstatning.
Nej nej, men trods alt en spændende spiller.
Det er han i grunden ikke umiddelbart. En fuldstændig ukendt portugisisk 2. divisionsspiller?

Det skal godt nok højere op at flyve end det da.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7808
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 19. aug 2020, 11:58

Hovedet skrev:
19. aug 2020, 11:53
FIDEL skrev:
19. aug 2020, 11:30
Jakobsen skrev:
19. aug 2020, 11:26
FIDEL skrev:
19. aug 2020, 11:25
Vi skal ha´ den Ferreira-transfer idag, som et lille plaster på såret!!!!! :aabfan:
Han er jo 6'er og og derfor slet ikke en erstatning.
Nej nej, men trods alt en spændende spiller.
Det er han i grunden ikke umiddelbart. En fuldstændig ukendt portugisisk 2. divisionsspiller?

Det skal godt nok højere op at flyve end det da.
Han er helt ukendt for os alle.

Men hans niveau kan hverken du eller vi andre vel spå om.

I sidste ende må vi enten stole på Inges evner eller lade være og så må spillerne bevise deres evner i AaB trøjen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Erasmus Montanus » 19. aug 2020, 12:00

Træls salg, umiddelbart fin pris.

Jeg var vild med PO, men jeg er spændt på, hvad den norske troldmand hiver op af hatten efter sådan et salg.

Gud, hvor er 8/10 mennesker på bold.dk helt vanvittigt irriterende. Man får lyst til at ruske dem og sige: "Lad nu være med at være så pisse træls. Er du 12?!"
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3842
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gentleman Finn » 19. aug 2020, 12:01

Patrick spillede en fornuftig sæson, når han var tændt så spillede han godt, jeg kan have svært ved at vurdere hvor god han egentligt var, Lucas var ofte involveret når PO lavede noget godt, de havde et godt samarbejde. Da Lucas var ude med skade så jeg ikke PO på samme måde. 10 mil for en enkelt god sæson så langt henne i karrieren virker fornuftigt, men det kommer jo i høj grad an på hvor dygtig Inge er til at finde en erstatning. Det har naturligvis en træls bismag når det er Agf der sælges til, men de har så også fået lov til at betale for det. Umiddelbart positivt indstillet, giv den gas Inge

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10649
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 19. aug 2020, 12:05

Gentleman Finn skrev:
19. aug 2020, 12:01
Patrick spillede en fornuftig sæson, når han var tændt så spillede han godt, jeg kan have svært ved at vurdere hvor god han egentligt var, Lucas var ofte involveret når PO lavede noget godt, de havde et godt samarbejde. Da Lucas var ude med skade så jeg ikke PO på samme måde.
Jeg synes da ellers han har været klart mest iøjnefaldende i kampene efter pokalfinalen, hvor han rent faktisk viste sig som et fornuftigt alternativ som offensivt omdrejningspunkt når Lucas ikke er der.

Nå, jeg vil lukke ned for debatisden for i dag :) Skuffelsen er stor, og jeg vil ikke forpeste tråden med min negativitet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13640
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Funky » 19. aug 2020, 12:15

Der er jo ingen tvivl om, at udover man altid kan mobilisere en følelsesmæssig reaktion over at sælge en god spiller til AGF, så vil handlen jo i sidste ende blive bedømt på, hvad han bliver erstattet med. Økonomisk er der nok intet at rafle om - det er nok helt sikkert en rigtig go' business case, AaB har begået her.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

OmkringAarhus
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 11. nov 2014, 09:50
Favoritspiller: Larsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af OmkringAarhus » 19. aug 2020, 12:17

jonas386 skrev:
19. aug 2020, 12:05
Gentleman Finn skrev:
19. aug 2020, 12:01
Patrick spillede en fornuftig sæson, når han var tændt så spillede han godt, jeg kan have svært ved at vurdere hvor god han egentligt var, Lucas var ofte involveret når PO lavede noget godt, de havde et godt samarbejde. Da Lucas var ude med skade så jeg ikke PO på samme måde.
Jeg synes da ellers han har været klart mest iøjnefaldende i kampene efter pokalfinalen, hvor han rent faktisk viste sig som et fornuftigt alternativ som offensivt omdrejningspunkt når Lucas ikke er der.

Nå, jeg vil lukke ned for debatisden for i dag :) Skuffelsen er stor, og jeg vil ikke forpeste tråden med min negativitet.
Enig. Er mega, mega skuffet

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 967
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Rams » 19. aug 2020, 12:23

Hvis vi kigger i vores egen andedam, og på en profil der 1-1 matcher PO, så synes jeg klart vi skal smide et bud på Frederik Brandhof i Viborg. Han var en regulær assist-maskine sidste år på et svingende Viborg hold, og er godt skolet på FCMs akademi. Og nå ja, så er han 24 år, så ham kan vi sikkert på 15 mio. kr. næste år hos GF.

Samtidig kan Inge måske smide en Kasper P eller Thellufsen oveni eller måske et lejemål af Oliver K.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Søgaard » 19. aug 2020, 12:24

Umiddelbart, lidt surt at sende PO til AGF. Bare fordi det er surt at sælge til en konkurrent. Og som mange andre skriver, så var han jo vellidt, så det er også lidt grunden til det er surt.

Når det er sagt, er det en flot transfer. Og har ikke ondt i røven over at PO vælger at smutte, han får sikkert en kongeløn i GF. Kun tiden må vise, om vi skal spille på en måde hvor han ikke ville passe ind, og/eller om Inge formår at geninvestere pengene smart. Det giver os også ro, til at stå fast på en evt. pris på Rinne, Ross, Lucas..

Synes Inge siger mange spændende ting, og det er nogle spændende navne der er rygtet til klubben, men nu må han gerne snart rykke på de "profiler" han ævler om at købe. Det er i hvert fald ingen af de to der er på vej ind, som passer på den beskrivelse umiddelbart.

Det er godt nok ikke en kedelig tid at være AaB-fan i.....
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Yankee » 19. aug 2020, 12:37

Jojo ift. videresalg og pris osv er det en fin case.

Men hvad med den vigtigste case - holdet og den kommende sæson? Olsen efterlader et gigantisk hul både ift. hans lederskab og hans kvaliteter på banen. Det er fint nok at der inden sæsonstart kommer en lige så god spiller, men hvilken forfatning kommer han i og hvordan passer han ind på holdet? Olsen havde jo netop så flot en første sæson fordi han kom ind i klubben og på holdet i god tid inden opstarten og fik et optimalt forløb.

Sportsligt er salget af Olsen på kort sigt som at blive ramt af en torpedo. Midtbanen og frontkæden er lige nu ét stort spørgsmålstegn med salget af Olsen og Lucas' fortsatte skadesproblemer, og det er ikke godt nok hvis man har ambitioner om at blive endnu bedre til næste sæson.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 19. aug 2020, 12:38

Rams skrev:
19. aug 2020, 12:23
Hvis vi kigger i vores egen andedam, og på en profil der 1-1 matcher PO, så synes jeg klart vi skal smide et bud på Frederik Brandhof i Viborg. Han var en regulær assist-maskine sidste år på et svingende Viborg hold, og er godt skolet på FCMs akademi. Og nå ja, så er han 24 år, så ham kan vi sikkert på 15 mio. kr. næste år hos GF.

Samtidig kan Inge måske smide en Kasper P eller Thellufsen oveni eller måske et lejemål af Oliver K.
Brandhof er slet ikke god nok. Fin 1. div-spiller men ikke i nærheden af at have det påkrævede niveau til AaB.

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af TK-allez » 19. aug 2020, 12:43

Søgaard skrev:
19. aug 2020, 12:24
Umiddelbart, lidt surt at sende PO til AGF. Bare fordi det er surt at sælge til en konkurrent. Og som mange andre skriver, så var han jo vellidt, så det er også lidt grunden til det er surt.

Når det er sagt, er det en flot transfer. Og har ikke ondt i røven over at PO vælger at smutte, han får sikkert en kongeløn i GF. Kun tiden må vise, om vi skal spille på en måde hvor han ikke ville passe ind, og/eller om Inge formår at geninvestere pengene smart. Det giver os også ro, til at stå fast på en evt. pris på Rinne, Ross, Lucas..

Synes Inge siger mange spændende ting, og det er nogle spændende navne der er rygtet til klubben, men nu må han gerne snart rykke på de "profiler" han ævler om at købe. Det er i hvert fald ingen af de to der er på vej ind, som passer på den beskrivelse umiddelbart.

Det er godt nok ikke en kedelig tid at være AaB-fan i.....
Hvilke navne bliver rygtet til klubben foruden portugiseren og Juventus-spilleren?

Låst