Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Legum Magister » 17. sep 2020, 23:54

Hovedet skrev:
17. sep 2020, 21:51
9520AaB skrev:
17. sep 2020, 15:35
Julgranen skrev:
hit666 skrev:
17. sep 2020, 12:35
vi leder efter en mitbane spiller til start 11 det har inge sagt hvem er det lige han skal erstatte hvis vi drømmer at vi får Markus Henriksen hvem er det lige han skal erstatte mangler vi ikke mere en andgriber der er god inde i boxen og med hovedet god for en 15-20 mål
Hvorfor skal vi partout have en spiller centralt der er god med hovedet? Hvorfor ikke 3 dynamiske spillere, der kan skabe noget hver især? AaB spiller desuden med et væld af overlap og oftest flade indlæg. Det har vi gjort siden Dalsgaard. Jeg ser ingen grund til at smække en Makienok/Jan Koller type derind. Hvordan gik det lige, da vi forsøgte os med Safranko? Mulighederne blev ødelagt fordi han teknisk var på Børsting-niveau. Vores spil er lagt an på en 9'er der søger ned i banen og hjælper med at distribuere bolden. Der er løsningen næppe en stor knokkelspiller.

P.S. Prøv du at finde en sikker angriber, der er god for 15-20 mål. Har du opskriften, så er jeg sikker på at Inge gerne vil høre fra dig.
Den eneste (billige) mulighed jeg ser er Ronnie Schwartz - en af de eneste udprægede boksspillere klubben har skabt i 20 år, velsagtens sammen med Spalvis. Han er (stadigvæk) en formidabel afslutter, og har hårdhed og præcision i sine afleveringer til at holde tempo i spillet.
Helt enig. Vi skal bare ikke bruge Safranko som reference til nogen som helst sammenlignerne. Han ville sgu ikke slå til om han fik serveret den 10 gange på stregen i løbet af alle kampe. Han er med længder den dårligste signing målt på alle parametre vi nogensinde har lavet. Han fik Lesniak til at ligne en fodboldgud.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nu fulgte vi jo en del med i Safrankos gøren og laden, da han fra AaB var udlejet til Dundee United (vist nok). Så vidt jeg husker, var han faktisk ret godt kørende i den klub med mange mål.
15 mål og 2 assists i 40 kampe, hvis Transfermarkts statistik står til troende.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af martinaalborg » 18. sep 2020, 05:33

BoT skrev:
17. sep 2020, 22:55
Selvfølgelig skal vi ikke forsøge at hente Schwartz. Det ville belaste vores budget voldsomt og indskrænke Inges muligheder i de næste mange vinduer, med mindre man sælger nogle af de dyreste spillere i truppen; Kusk, Fossum, Okore.

Forlængelsen med Kakeeto et mest et tegn på, at han belaster budgettet så lidt, at man vurderer det som dyrere at hente en anden breddespiller. Det sammen med Magnus. Ingen grund til at afskibe spillere, der udfylder en rolle, og som ikke koster.

Når der skal skæres fra, skal man kigge i toppen: hvem belaster budgettet med mere, end de bidrager med?

Lucas, Thelander, Fossum, Okore, Kusk og Rinne skal til hver en tid levere toppræstationer. Ellers skal de videre.
Thelander skal nok præstere i de kampe han er klar.
Fossum og Okore tvivler jeg ikke på.
Rinne er en klassemålmand, med et meget højt bundniveau.

Kusk kan blive fugl eller fisk, men han skal bruges rigtigt.

Lucas kommer også til at toppræstere for os, i de kampe han gider at spille, hvor han ikke lige har ondt et sted.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Freddie » 18. sep 2020, 07:03

martinaalborg skrev:
18. sep 2020, 05:33
BoT skrev:
17. sep 2020, 22:55
Selvfølgelig skal vi ikke forsøge at hente Schwartz. Det ville belaste vores budget voldsomt og indskrænke Inges muligheder i de næste mange vinduer, med mindre man sælger nogle af de dyreste spillere i truppen; Kusk, Fossum, Okore.

Forlængelsen med Kakeeto et mest et tegn på, at han belaster budgettet så lidt, at man vurderer det som dyrere at hente en anden breddespiller. Det sammen med Magnus. Ingen grund til at afskibe spillere, der udfylder en rolle, og som ikke koster.

Når der skal skæres fra, skal man kigge i toppen: hvem belaster budgettet med mere, end de bidrager med?

Lucas, Thelander, Fossum, Okore, Kusk og Rinne skal til hver en tid levere toppræstationer. Ellers skal de videre.
Thelander skal nok præstere i de kampe han er klar.
Fossum og Okore tvivler jeg ikke på.
Rinne er en klassemålmand, med et meget højt bundniveau.

Kusk kan blive fugl eller fisk, men han skal bruges rigtigt.

Lucas kommer også til at toppræstere for os, i de kampe han gider at spille, hvor han ikke lige har ondt et sted.
Det er ellers noget af en tillidserklæring til Rinne, efter at han dinglede rundt mod Lyngby i flere situationer. Han var direkte heldig to gange. Den ene gang skovturen, den anden da han mistimede et indgreb i feltet og Lyngby scorede. I sidste situation fik han et mikroskopisk frispark. når han får for meget selvtillid, er han en sikkerhedsrisiko.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 18. sep 2020, 07:14

Freddie skrev:
18. sep 2020, 07:03
Det er ellers noget af en tillidserklæring til Rinne, efter at han dinglede rundt mod Lyngby i flere situationer. Han var direkte heldig to gange. Den ene gang skovturen, den anden da han mistimede et indgreb i feltet og Lyngby scorede. I sidste situation fik han et mikroskopisk frispark. når han får for meget selvtillid, er han en sikkerhedsrisiko.
Hvad tæller mest - en enkelt kamp i Lyngby, eller han generelle niveau over de seneste sæsoner? Alle kan have en dårlig dag. Jeg er heller ikke nervøs for Rinne.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Freddie » 18. sep 2020, 07:26

Pastorius skrev:
18. sep 2020, 07:14
Freddie skrev:
18. sep 2020, 07:03
Det er ellers noget af en tillidserklæring til Rinne, efter at han dinglede rundt mod Lyngby i flere situationer. Han var direkte heldig to gange. Den ene gang skovturen, den anden da han mistimede et indgreb i feltet og Lyngby scorede. I sidste situation fik han et mikroskopisk frispark. når han får for meget selvtillid, er han en sikkerhedsrisiko.
Hvad tæller mest - en enkelt kamp i Lyngby, eller han generelle niveau over de seneste sæsoner? Alle kan have en dårlig dag. Jeg er heller ikke nervøs for Rinne.
Det gør den sidste kamp. Herfra bliver der stillet skarpt på Rinne mod Horsens. Jeg gider ikke se ham som klovn i manegen når vi har en kvalificeret andenmålmand.

Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga
Indlæg: 742
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:46

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Rasmus » 18. sep 2020, 07:59

Det gør den sidste kamp. Herfra bliver der stillet skarpt på Rinne mod Horsens. Jeg gider ikke se ham som klovn i manegen når vi har en kvalificeret andenmålmand.
Kan du ikke bare lukke øjnene? :D
Der er ingen tvivl om at Rinne er vores bedste målmand, men kun fedt at nummer 2 også har et højt niveau :thumbsup:
/ Rasmus

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af BoT » 18. sep 2020, 08:17

Julgranen skrev:
17. sep 2020, 23:28
BoT skrev:
17. sep 2020, 22:55
Det ville belaste vores budget voldsomt
Synes du han lyder dyr? 1,8 årligt i FC Midtjylland, hvilket ikke er specielt galt - så skal han måske lidt ned i løn. Så får han vel stadig under det halve af Iver Fossum...

Jeg synes ikke det lyder specielt dyrt for en spiller man ved kan lave mål. Midtjylland vil af med ham, så han får nok lov at gå billigt.
Jeg tvivler på, FCM lader ham gå for mindre end 5 mio. De har trods alt lige betalt ham et større sign on-fee + en del lønkroner. Han er lige blevet 31 og lad os sige, vi giver ham en to-årig kontrakt (og han ikke skal have sign on), så vil han belaste vores budget med 4,3 mio. om året. Det er mange penge.

Og lad os kigge på hans scoringssnit sidste år: Han lavede et mål for hver 137. minut. Tom VW lavede et for hvert 149. minut.

Nej jeg synes ikke, angrebsposten er der, vi har udfordringer, der er store nok til at presse budgettet. Men hvis Fossum bliver skadet, ser vi tynde ud på den centrale midt, og Pallesen er vel også ret alene om at kunne spille højre wingback.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Funky » 18. sep 2020, 08:55

BoT skrev:
18. sep 2020, 08:17
...og Pallesen er vel også ret alene om at kunne spille højre wingback.
Ikke efter vi har fået Granli, formoder jeg?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 18. sep 2020, 09:18

Funky skrev:
18. sep 2020, 08:55
Ikke efter vi har fået Granli, formoder jeg?
Præcis. Var kun de sidste 20-25 kampe i Stabæk hvor han var midterforsvarer. Ellers har han altid spillet på én af de to backs, eller på midtbanen.
Men han er ikke noget lyn :-)

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Frygah » 18. sep 2020, 09:50

Julgranen skrev:
18. sep 2020, 09:18
Funky skrev:
18. sep 2020, 08:55
Ikke efter vi har fået Granli, formoder jeg?
Præcis. Var kun de sidste 20-25 kampe i Stabæk hvor han var midterforsvarer. Ellers har han altid spillet på én af de to backs, eller på midtbanen.
Men han er ikke noget lyn :-)
Jeg hader, virkelig HADER langsomme backs/wingbacks. Det er noget af det der ødelægger vores spil allermest, synes jeg. Blåbjerg og Michael Jakobsen er glimrende eksempler i min verden på spillere der fik kampe som backs uden at have det tempo det kræves.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Freddie » 18. sep 2020, 09:59

Rasmus skrev:
18. sep 2020, 07:59
Det gør den sidste kamp. Herfra bliver der stillet skarpt på Rinne mod Horsens. Jeg gider ikke se ham som klovn i manegen når vi har en kvalificeret andenmålmand.
Kan du ikke bare lukke øjnene? :D
Der er ingen tvivl om at Rinne er vores bedste målmand, men kun fedt at nummer 2 også har et højt niveau :thumbsup:
Det gør jeg da også, samtidig med at jeg krydser fingre. Når man tænker på hvordan andre spillere bliver heglet igennem, er det da imponerende, at Rinne er som en hellig ko. Han er da fremragende, når han koncentrerer sig og så er han AaB's bedste. Når entertainertrangen kommer op i ham, kan han ikke bruges i Danmarksserien.
Nå. Jeg havde nu heller ikke forventet meget medhold på debatsiden, så det lever jeg med, og håber på, at han gider stå i mål på mandag,

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 18. sep 2020, 10:02

Granli er ikke hentet som supplement til backen. Det er til midterforsvaret. Vi skulle stadig lede efter en back, og en af løsningerne er en lejeaftale sidst i vinduet.

I FCK rygter er der stadig snak om Ross. Zanka er stadig første prio, men Ross skulle være andet valget, og skulle selv være interesseret i skiftet. Det er vel også i det tilfælde, de færreste tror vel okore er på vej ud, at vi har garderet os med Granli allerede nu, hvis Ross skulle forsvinde sidst i vinduet. Håber vi kan beholde ham en sæson mere.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 18. sep 2020, 10:04

jonas386 skrev:
18. sep 2020, 10:02
Granli er ikke hentet som supplement til backen. Det er til midterforsvaret. Vi skulle stadig lede efter en back, og en af løsningerne er en lejeaftale sidst i vinduet.

I FCK rygter er der stadig snak om Ross. Zanka er stadig første prio, men Ross skulle være andet valget, og skulle selv være interesseret i skiftet. Det er vel også i det tilfælde, de færreste tror vel okore er på vej ud, at vi har garderet os med Granli allerede nu, hvis Ross skulle forsvinde sidst i vinduet. Håber vi kan beholde ham en sæson mere.
Hvor læser du de rygter?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 18. sep 2020, 10:16

Buzz Killington skrev:
18. sep 2020, 10:04
jonas386 skrev:
18. sep 2020, 10:02
Granli er ikke hentet som supplement til backen. Det er til midterforsvaret. Vi skulle stadig lede efter en back, og en af løsningerne er en lejeaftale sidst i vinduet.

I FCK rygter er der stadig snak om Ross. Zanka er stadig første prio, men Ross skulle være andet valget, og skulle selv være interesseret i skiftet. Det er vel også i det tilfælde, de færreste tror vel okore er på vej ud, at vi har garderet os med Granli allerede nu, hvis Ross skulle forsvinde sidst i vinduet. Håber vi kan beholde ham en sæson mere.
Hvor læser du de rygter?
Det med Ross er fra en FCK twitter. Kender ikke selv brugeren, men hans opdateringer videreformidles flittigt af en del FCK fans, så tænker han ved et eller andet.
https://twitter.com/InsideCopenhag1/sta ... 5443261442

Det med Granli og backen er fra ham der også fortalte om Kakeeto. Tilsyneladende har der også været bud efter Kasper P fra et par danske og svenske klubber, men han ville gerne til Norge hvis han skulle skifte, men det virker ikke aktuelt pt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 18. sep 2020, 10:30

jonas386 skrev:
18. sep 2020, 10:16
Buzz Killington skrev:
18. sep 2020, 10:04
jonas386 skrev:
18. sep 2020, 10:02
Granli er ikke hentet som supplement til backen. Det er til midterforsvaret. Vi skulle stadig lede efter en back, og en af løsningerne er en lejeaftale sidst i vinduet.

I FCK rygter er der stadig snak om Ross. Zanka er stadig første prio, men Ross skulle være andet valget, og skulle selv være interesseret i skiftet. Det er vel også i det tilfælde, de færreste tror vel okore er på vej ud, at vi har garderet os med Granli allerede nu, hvis Ross skulle forsvinde sidst i vinduet. Håber vi kan beholde ham en sæson mere.
Hvor læser du de rygter?
Det med Ross er fra en FCK twitter. Kender ikke selv brugeren, men hans opdateringer videreformidles flittigt af en del FCK fans, så tænker han ved et eller andet.
https://twitter.com/InsideCopenhag1/sta ... 5443261442

Det med Granli og backen er fra ham der også fortalte om Kakeeto. Tilsyneladende har der også været bud efter Kasper P fra et par danske og svenske klubber, men han ville gerne til Norge hvis han skulle skifte, men det virker ikke aktuelt pt.
Ja, det var mht. Ross jeg spurgte. Tak for link.

Lyder som en der er fuld af løgn. Noget med detaljegraden og hyppigheden af den info brugeren bringer der ville forudsætte at han sad med en direkte linje til Ståle.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga
Indlæg: 742
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:46

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Rasmus » 18. sep 2020, 10:50

Freddie skrev:
18. sep 2020, 09:59
Rasmus skrev:
18. sep 2020, 07:59
Det gør den sidste kamp. Herfra bliver der stillet skarpt på Rinne mod Horsens. Jeg gider ikke se ham som klovn i manegen når vi har en kvalificeret andenmålmand.
Kan du ikke bare lukke øjnene? :D
Der er ingen tvivl om at Rinne er vores bedste målmand, men kun fedt at nummer 2 også har et højt niveau :thumbsup:
Det gør jeg da også, samtidig med at jeg krydser fingre. Når man tænker på hvordan andre spillere bliver heglet igennem, er det da imponerende, at Rinne er som en hellig ko. Han er da fremragende, når han koncentrerer sig og så er han AaB's bedste. Når entertainertrangen kommer op i ham, kan han ikke bruges i Danmarksserien.
Nå. Jeg havde nu heller ikke forventet meget medhold på debatsiden, så det lever jeg med, og håber på, at han gider stå i mål på mandag,
Bare rolig, han skal nok gøre det godt på mandag :aabfan:
/ Rasmus

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3168
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gnu » 18. sep 2020, 11:13

Freddie skrev:
18. sep 2020, 09:59
Rasmus skrev:
18. sep 2020, 07:59
Det gør den sidste kamp. Herfra bliver der stillet skarpt på Rinne mod Horsens. Jeg gider ikke se ham som klovn i manegen når vi har en kvalificeret andenmålmand.
Kan du ikke bare lukke øjnene? :D
Der er ingen tvivl om at Rinne er vores bedste målmand, men kun fedt at nummer 2 også har et højt niveau :thumbsup:
Det gør jeg da også, samtidig med at jeg krydser fingre. Når man tænker på hvordan andre spillere bliver heglet igennem, er det da imponerende, at Rinne er som en hellig ko. Han er da fremragende, når han koncentrerer sig og så er han AaB's bedste. Når entertainertrangen kommer op i ham, kan han ikke bruges i Danmarksserien.
Nå. Jeg havde nu heller ikke forventet meget medhold på debatsiden, så det lever jeg med, og håber på, at han gider stå i mål på mandag,
Det er sjovt, at lige netop du taler om hellige køer. Hvis en spiller er kommet op gennem AaB's ungdomsafdeling er du klar til at forsvare vedkommende med alt, hvad du har. Spillere, som kommer udefra, not so much.

Nå, men Rinne er åbenbart ikke god nok til Danmarksserien, selvom han er god nok til det svenske landshold. Go figure.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Hohenhaus Tenne
1. div
1. div
Indlæg: 293
Tilmeldt: 9. sep 2020, 15:15

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hohenhaus Tenne » 18. sep 2020, 11:16

Freddie skrev:
18. sep 2020, 09:59
Rasmus skrev:
18. sep 2020, 07:59
Det gør den sidste kamp. Herfra bliver der stillet skarpt på Rinne mod Horsens. Jeg gider ikke se ham som klovn i manegen når vi har en kvalificeret andenmålmand.
Kan du ikke bare lukke øjnene? :D
Der er ingen tvivl om at Rinne er vores bedste målmand, men kun fedt at nummer 2 også har et højt niveau :thumbsup:
Det gør jeg da også, samtidig med at jeg krydser fingre. Når man tænker på hvordan andre spillere bliver heglet igennem, er det da imponerende, at Rinne er som en hellig ko. Han er da fremragende, når han koncentrerer sig og så er han AaB's bedste. Når entertainertrangen kommer op i ham, kan han ikke bruges i Danmarksserien.
Nå. Jeg havde nu heller ikke forventet meget medhold på debatsiden, så det lever jeg med, og håber på, at han gider stå i mål på mandag,
Ja, altså det giver da noget credit at være den bedste keeper i klubbens historie. Helt sikkert.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 18. sep 2020, 11:35

Buzz Killington skrev:
18. sep 2020, 10:30
jonas386 skrev:
18. sep 2020, 10:16
Buzz Killington skrev:
18. sep 2020, 10:04
jonas386 skrev:
18. sep 2020, 10:02
Granli er ikke hentet som supplement til backen. Det er til midterforsvaret. Vi skulle stadig lede efter en back, og en af løsningerne er en lejeaftale sidst i vinduet.

I FCK rygter er der stadig snak om Ross. Zanka er stadig første prio, men Ross skulle være andet valget, og skulle selv være interesseret i skiftet. Det er vel også i det tilfælde, de færreste tror vel okore er på vej ud, at vi har garderet os med Granli allerede nu, hvis Ross skulle forsvinde sidst i vinduet. Håber vi kan beholde ham en sæson mere.
Hvor læser du de rygter?
Det med Ross er fra en FCK twitter. Kender ikke selv brugeren, men hans opdateringer videreformidles flittigt af en del FCK fans, så tænker han ved et eller andet.
https://twitter.com/InsideCopenhag1/sta ... 5443261442

Det med Granli og backen er fra ham der også fortalte om Kakeeto. Tilsyneladende har der også været bud efter Kasper P fra et par danske og svenske klubber, men han ville gerne til Norge hvis han skulle skifte, men det virker ikke aktuelt pt.
Ja, det var mht. Ross jeg spurgte. Tak for link.

Lyder som en der er fuld af løgn. Noget med detaljegraden og hyppigheden af den info brugeren bringer der ville forudsætte at han sad med en direkte linje til Ståle.
Det må jeg sgu også tilstå, at jeg tænker om mange rygter herinde.

Vildt de ting folk kan skrive! Ting som kun kan komme fra en sports direktør, en agent eller en spiller.
Og det er sgu godt nok ikke særlig prof, hvis nogen af dem vælter om sig med de rygter.

Ham her FCK manden ved både at Zanka handlen ikke er død.
Han ved samtidig at Ross er klar på et skifte?! How the fuck kan han vide det?!
Tvivler ærlig talt på at Ross udtaler sig om sådan noget, før et bud evt er en realitet!

Og så skriver han at Bah ikke er en spiller FCK er ude efter.

Hvis ikke det er Ståle selv, som gemmer sig bag den profil.
Så er det ren bullshit i mine øre.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Brodernumsi » 18. sep 2020, 11:55

Gaarde6 skrev:
18. sep 2020, 11:35
Buzz Killington skrev:
18. sep 2020, 10:30
jonas386 skrev:
18. sep 2020, 10:16
Buzz Killington skrev:
18. sep 2020, 10:04
jonas386 skrev:
18. sep 2020, 10:02
Granli er ikke hentet som supplement til backen. Det er til midterforsvaret. Vi skulle stadig lede efter en back, og en af løsningerne er en lejeaftale sidst i vinduet.

I FCK rygter er der stadig snak om Ross. Zanka er stadig første prio, men Ross skulle være andet valget, og skulle selv være interesseret i skiftet. Det er vel også i det tilfælde, de færreste tror vel okore er på vej ud, at vi har garderet os med Granli allerede nu, hvis Ross skulle forsvinde sidst i vinduet. Håber vi kan beholde ham en sæson mere.
Hvor læser du de rygter?
Det med Ross er fra en FCK twitter. Kender ikke selv brugeren, men hans opdateringer videreformidles flittigt af en del FCK fans, så tænker han ved et eller andet.
https://twitter.com/InsideCopenhag1/sta ... 5443261442

Det med Granli og backen er fra ham der også fortalte om Kakeeto. Tilsyneladende har der også været bud efter Kasper P fra et par danske og svenske klubber, men han ville gerne til Norge hvis han skulle skifte, men det virker ikke aktuelt pt.
Ja, det var mht. Ross jeg spurgte. Tak for link.

Lyder som en der er fuld af løgn. Noget med detaljegraden og hyppigheden af den info brugeren bringer der ville forudsætte at han sad med en direkte linje til Ståle.
Det må jeg sgu også tilstå, at jeg tænker om mange rygter herinde.

Vildt de ting folk kan skrive! Ting som kun kan komme fra en sports direktør, en agent eller en spiller.
Og det er sgu godt nok ikke særlig prof, hvis nogen af dem vælter om sig med de rygter.

Ham her FCK manden ved både at Zanka handlen ikke er død.
Han ved samtidig at Ross er klar på et skifte?! How the fuck kan han vide det?!
Tvivler ærlig talt på at Ross udtaler sig om sådan noget, før et bud evt er en realitet!

Og så skriver han at Bah ikke er en spiller FCK er ude efter.

Hvis ikke det er Ståle selv, som gemmer sig bag den profil.
Så er det ren bullshit i mine øre.
Der er ret mange folk, der har deres daglige gang i klubben, de kan nemt overhøre ting, eller se div. dokumenter. De folk har venner og familie de taler med om deres dag. Derudover er der jo også ting, der bliver bevidst 'lækket' til pressen, for bla at presse priser eller det modsatte.

Jeg synes derimod, det er utroligt, der har været så hermetisk lukket fra Hornevej de sidste mange år.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Låst