Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Nordens Bilbao ja tak
Drenge
Drenge
Indlæg: 48
Tilmeldt: 17. aug 2019, 01:00
Favoritspiller: Mikkel Kaufmann

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Nordens Bilbao ja tak » 23. sep 2020, 22:01

Legum Magister skrev:
23. sep 2020, 21:57
FlemmingG skrev:
23. sep 2020, 21:42
Passer det med Inges tidligere udtalelser om at man nu gik hårdt efter top-profiler? Valgeirsson var et meget positivt bekendtskab i vinters, men en 17 årig som spiller på Island kan vel næppe kaldes en profil, der er klar til start-11? Håber da vi får ham på plads, da han er et stort talent - men profil til start-11 vil jeg slet ikke kalde ham
Nej, det vil jeg da give dig ret i. Fint nok, hvis han kan signes, da han måske kan udvikles til noget stort; men i forhold til at skulle være en profil på nuværende tidspunkt, synes jeg godt nok den er oversolgt.

På den anden side er det nok bare et spørgsmål om forventningsafstemning. Hvis AaB seriøst skulle have været ude efter Mike Jensen, som ny styrmand til midtbanen, så er en 18-årig (han fyldte 18 i går) islænding uden nævneværdig erfaring måske, hvad IAO vil betegne som en top-profil. Ord har trods alt kun den betydning, som man er villig til at tillægge dem...
Der kan vel sagtens være mere på vej? Forleden meldte klubben trods alt ud at vi vil hapse talenter fra hele Skandinavien, ikke kun Nordjylland. Får at vide, at Valgeir er det største talent på Island i mange år, så måske han er værd at smide en skilling efter?

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 652
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FlemmingG » 23. sep 2020, 22:05

Legum Magister skrev:
23. sep 2020, 21:57
[quote=FlemmingG post_id=581219 time=<a href="tel:1600890122">1600890122</a> user_id=6912]
Passer det med Inges tidligere udtalelser om at man nu gik hårdt efter top-profiler? Valgeirsson var et meget positivt bekendtskab i vinters, men en 17 årig som spiller på Island kan vel næppe kaldes en profil, der er klar til start-11? Håber da vi får ham på plads, da han er et stort talent - men profil til start-11 vil jeg slet ikke kalde ham
Nej, det vil jeg da give dig ret i. Fint nok, hvis han kan signes, da han måske kan udvikles til noget stort; men i forhold til at skulle være en profil på nuværende tidspunkt, synes jeg godt nok den er oversolgt.

På den anden side er det nok bare et spørgsmål om forventningsafstemning. Hvis AaB seriøst skulle have været ude efter Mike Jensen, som ny styrmand til midtbanen, så er en 18-årig (han fyldte 18 i går) islænding uden nævneværdig erfaring måske, hvad IAO vil betegne som en top-profil. Ord har trods alt kun den betydning, som man er villig til at tillægge dem...
[/quote]

Enig - det er slet ikke en dårlig transfer, hvis den går igennem. Jeg er ikke den største Pallesen-fan, men har sgu alligevel svært ved at forestille mig at Valgeirsson indenfor kort tid kan vippe ham af pinden.
Højre back positionen er et kritisk punkt i vores nuværende trup, så det vil være yderst fint med noget konkurrence derude

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1475
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Lyfe » 23. sep 2020, 22:20

Hiver ja hatten på og ser det positive i at vi går efter pur unge talenter i stedet for 24 årige som ikke er slået helt igennem!
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 23. sep 2020, 22:22

FlemmingG skrev:
23. sep 2020, 22:05
Enig - det er slet ikke en dårlig transfer, hvis den går igennem. Jeg er ikke den største Pallesen-fan, men har sgu alligevel svært ved at forestille mig at Valgeirsson indenfor kort tid kan vippe ham af pinden.
Højre back positionen er et kritisk punkt i vores nuværende trup, så det vil være yderst fint med noget konkurrence derude
Jeg behøver ikke selv sparke den der over stregen, vel?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Hohenhaus Tenne
1. div
1. div
Indlæg: 293
Tilmeldt: 9. sep 2020, 15:15

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hohenhaus Tenne » 23. sep 2020, 22:26

Pastorius skrev:
23. sep 2020, 22:22
FlemmingG skrev:
23. sep 2020, 22:05
Enig - det er slet ikke en dårlig transfer, hvis den går igennem. Jeg er ikke den største Pallesen-fan, men har sgu alligevel svært ved at forestille mig at Valgeirsson indenfor kort tid kan vippe ham af pinden.
Højre back positionen er et kritisk punkt i vores nuværende trup, så det vil være yderst fint med noget konkurrence derude
Jeg behøver ikke selv sparke den der over stregen, vel?
Hvis du kan det kunne vi godt bruge dig på en HB.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 23. sep 2020, 22:32

Hohenhaus Tenne skrev:
23. sep 2020, 22:26
Pastorius skrev:
23. sep 2020, 22:22
FlemmingG skrev:
23. sep 2020, 22:05
Enig - det er slet ikke en dårlig transfer, hvis den går igennem. Jeg er ikke den største Pallesen-fan, men har sgu alligevel svært ved at forestille mig at Valgeirsson indenfor kort tid kan vippe ham af pinden.
Højre back positionen er et kritisk punkt i vores nuværende trup, så det vil være yderst fint med noget konkurrence derude
Jeg behøver ikke selv sparke den der over stregen, vel?
Hvis du kan det kunne vi godt bruge dig på en HB.
Det der oplæg kunne Pallesen faktisk fint få over stregen. Det er jeg helt sikker på.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af doukas » 23. sep 2020, 23:10

Valgeir er i øvrigt netop udtaget til Islands stærke U21 landshold (slog senest Sverige), der skal møde Italiens ditto.

Synes virkelig det kunne være godt, hvis han blev signet for hold da op vi mangler noget konkurrence til den højre wingback.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 24. sep 2020, 00:11

Bliver kogt lidt mere suppe på den her, hvor Valgeirs klub bekræfter at de fik et bud tidligere.

https://fotbolti.net/news/23-09-2020/hk ... hafa-ahuga
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 24. sep 2020, 02:07

Tænkte lige at der jo er massere af tid tilbage, af vinduet.
Lige til det slog mig at der kun er 12 dage.

Håber virkelig vi kan lande islændingen og en klasse spiller til midten.
Så vil vi stå stærkt i denne sæson.

Frederikmoe
Miniput
Miniput
Indlæg: 2
Tilmeldt: 24. sep 2020, 08:35
Favoritspiller: Rasmus Thelander

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Frederikmoe » 24. sep 2020, 08:36

Kan man helt udelukke en Dalsgaard i Brentford gerne vil hjem?

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Mogens » 24. sep 2020, 08:50

Pastorius skrev:
23. sep 2020, 22:32
Hohenhaus Tenne skrev:
23. sep 2020, 22:26
Pastorius skrev:
23. sep 2020, 22:22
FlemmingG skrev:
23. sep 2020, 22:05
Enig - det er slet ikke en dårlig transfer, hvis den går igennem. Jeg er ikke den største Pallesen-fan, men har sgu alligevel svært ved at forestille mig at Valgeirsson indenfor kort tid kan vippe ham af pinden.
Højre back positionen er et kritisk punkt i vores nuværende trup, så det vil være yderst fint med noget konkurrence derude
Jeg behøver ikke selv sparke den der over stregen, vel?
Hvis du kan det kunne vi godt bruge dig på en HB.
Det der oplæg kunne Pallesen faktisk fint få over stregen. Det er jeg helt sikker på.
Hvis vi nu skal fortsætte den lidt platte stemning, så er det vel ikke afslutningerne, der er problemet, mere oplæggene?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 778
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af emenike » 24. sep 2020, 09:17

Frederikmoe skrev:
24. sep 2020, 08:36
Kan man helt udelukke en Dalsgaard i Brentford gerne vil hjem?
Han spiller fuld tid i the Championsship og har stadig et år tilbage af sin kontrakt, ham kan vi ikke købe nu. Det bliver nok tidligst næste sommer hvis både AaB og Dalle finder det interessant til den tid.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Spanky » 24. sep 2020, 09:36

emenike skrev:
24. sep 2020, 09:17
Frederikmoe skrev:
24. sep 2020, 08:36
Kan man helt udelukke en Dalsgaard i Brentford gerne vil hjem?
Han spiller fuld tid i the Championsship og har stadig et år tilbage af sin kontrakt, ham kan vi ikke købe nu. Det bliver nok tidligst næste sommer hvis både AaB og Dalle finder det interessant til den tid.
Jeg har en virkelig dårlig fornemmelse i maven om, når Dalsgaard er klar til vende retur til DK, at så ender han i fcm. Jeg ved godt han har bygget hus i Guldbæk osv.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 24. sep 2020, 09:37

Mogens skrev:
24. sep 2020, 08:50
Pastorius skrev:
23. sep 2020, 22:32
Hohenhaus Tenne skrev:
23. sep 2020, 22:26
Pastorius skrev:
23. sep 2020, 22:22
FlemmingG skrev:
23. sep 2020, 22:05
Enig - det er slet ikke en dårlig transfer, hvis den går igennem. Jeg er ikke den største Pallesen-fan, men har sgu alligevel svært ved at forestille mig at Valgeirsson indenfor kort tid kan vippe ham af pinden.
Højre back positionen er et kritisk punkt i vores nuværende trup, så det vil være yderst fint med noget konkurrence derude
Jeg behøver ikke selv sparke den der over stregen, vel?
Hvis du kan det kunne vi godt bruge dig på en HB.
Det der oplæg kunne Pallesen faktisk fint få over stregen. Det er jeg helt sikker på.
Hvis vi nu skal fortsætte den lidt platte stemning, så er det vel ikke afslutningerne, der er problemet, mere oplæggene?
Det er nok ved at gå lidt over gevind. Hvis vinduet lukker og Palle er vores primære HB stadig til den tid, så er min intention at bashingen herfra ophører og jeg så bare accepterer at det er den bedst mulige løsning i AaB. Jeg begynder at prøve at trappe ned fra nu.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 24. sep 2020, 11:35

Ang. Mike Jensen, så sagde IAO, at den var helt død nu, men som vi ved, kan det gå rigtigt hurtigt i fodboldbranchen.
Alt andet lige er det meget positivt, at vi åbenbart går efter rutineret kvalitet, centralt til holdet.


Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2432
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Moen » 24. sep 2020, 12:17

Har tidligere tænkt på og snakket om ham, men er han for gammel? 2 30-årige angribere er for meget og vil gøre vejen til spilletid svær for Prica. Hvis Van Weert sælges (der har været bud), ser jeg ham som en klar mulighed. Derudover følger AaB heller ikke Tom på instagram, hvilket er lidt underligt synes jeg..

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Mini-p » 24. sep 2020, 12:29

:aabfan: :aabfan:
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 24. sep 2020, 12:32

Prica22 skrev:
24. sep 2020, 12:17
Har tidligere tænkt på og snakket om ham, men er han for gammel? 2 30-årige angribere er for meget og vil gøre vejen til spilletid svær for Prica. Hvis Van Weert sælges (der har været bud), ser jeg ham som en klar mulighed. Derudover følger AaB heller ikke Tom på instagram, hvilket er lidt underligt synes jeg..
Ah, kom nu. Prøv at tænke den til ende. Weert er et par dage efter at ha' været i kamp måske på vej væk, og før noget er forhandlet på plads, så skynder Inge lige at prikke til SoMe-medarbejderen at han skal disconnecte spilleren. Fordi... ja hvorfor egentlig? Mon ikke den medieansvarlige er den aller sidste der får den slags at vide.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2432
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Moen » 24. sep 2020, 12:44

Buzz Killington skrev:
24. sep 2020, 12:32
Prica22 skrev:
24. sep 2020, 12:17
Har tidligere tænkt på og snakket om ham, men er han for gammel? 2 30-årige angribere er for meget og vil gøre vejen til spilletid svær for Prica. Hvis Van Weert sælges (der har været bud), ser jeg ham som en klar mulighed. Derudover følger AaB heller ikke Tom på instagram, hvilket er lidt underligt synes jeg..
Ah, kom nu. Prøv at tænke den til ende. Weert er et par dage efter at ha' været i kamp måske på vej væk, og før noget er forhandlet på plads, så skynder Inge lige at prikke til SoMe-medarbejderen at han skal disconnecte spilleren. Fordi... ja hvorfor egentlig? Mon ikke den medieansvarlige er den aller sidste der får den slags at vide.
Der fik du da ihvertfald tolket en hel historie ud af ingenting. Det har de ikke gjort længe, hvilket jeg synes er mærkeligt. Synes du ikke det? Og jo, det kan sagtens være en fejl.

Låst