Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 25. jun 2020, 13:21

FIDEL skrev:
25. jun 2020, 13:18
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -ostersund

Det kunne sagtens være Inge, som har snablen ude efter Jordan Attah Kadiri. Desværre virker han ret tændt på at komme til Belgien. Han har iøvrigt samme agent som Ifeanyi Mathew. :thumbsup:
Er han noget ved? Aldrig høre navnet, og det ser ud til at han kun har været i europa i kort tid. Hvilken type er han?

EDIT: Er det ikke samme medie der rygtede ham der den 16 årige bomber til os i vinter? Gad vide hvor den kom fra, og om det er en spiller de kender til ude på Hornevej.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 25. jun 2020, 13:39

Pastorius skrev:
25. jun 2020, 12:42
Hanga skrev:
25. jun 2020, 12:30
Funky skrev:
25. jun 2020, 11:56
Forlængelsen med reservekeeperen, sammenholdt med hans udtalelser i seneste Ripodsten, gør det vel kun endnu mere sandsynligt, at Rinne skal videre om en måned, og at vi ikke kommer til at hente en ny 1.målmand.
Jeg hjælper lige med link: https://aabsport.dk/nyheder/2020/juni/a ... ed-hansen/

Hvorvidt Rinne ryger denne sommer har jeg svært ved at vurdere, men der er ingen tvivl om, at AaB har tiltro til at AH tager over. Dertil vil jeg så sige, at det er meget vigtigt at vi får en ny ind, der kan presse AH på samme mod som han har presset Rinne. Ikke flere billige lejeaftaler og hvad vi ellers har været ude i. God konkurrence gør begge målmænd bedre.
Der er ingen tvivl om vejen frem er at vi får reel konkurrence på pladserne rundt omkring - også på målmandsposten.

Jeg kan da godt genkende at Andreas Hansen har gjort det godt, men jeg kan også få øje på nogle ting han ikke er så god til, og det er altså sin sag at smide hele ansvaret efter en forholdsvis uprøvet mand på den plads. Hvis vi skal satse på en decideret førstemålmand, unden konkurrenter, så skal vi op i samme klasse og erfaringsniveau som Rinne havde da han kom.
Ikke at jeg er uenig, men hvad synes du hans svagheder er?

Det er svært at finde en Rinne. Andreas har været god i de kampe jeg har set med ham og han har masser af 1. holds kampe for Køge på cv’et. Jeg er tryg ved ham som afløser.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 25. jun 2020, 14:07

Forza skrev:
25. jun 2020, 13:39
Pastorius skrev:
25. jun 2020, 12:42
Hanga skrev:
25. jun 2020, 12:30
Funky skrev:
25. jun 2020, 11:56
Forlængelsen med reservekeeperen, sammenholdt med hans udtalelser i seneste Ripodsten, gør det vel kun endnu mere sandsynligt, at Rinne skal videre om en måned, og at vi ikke kommer til at hente en ny 1.målmand.
Jeg hjælper lige med link: https://aabsport.dk/nyheder/2020/juni/a ... ed-hansen/

Hvorvidt Rinne ryger denne sommer har jeg svært ved at vurdere, men der er ingen tvivl om, at AaB har tiltro til at AH tager over. Dertil vil jeg så sige, at det er meget vigtigt at vi får en ny ind, der kan presse AH på samme mod som han har presset Rinne. Ikke flere billige lejeaftaler og hvad vi ellers har været ude i. God konkurrence gør begge målmænd bedre.
Der er ingen tvivl om vejen frem er at vi får reel konkurrence på pladserne rundt omkring - også på målmandsposten.

Jeg kan da godt genkende at Andreas Hansen har gjort det godt, men jeg kan også få øje på nogle ting han ikke er så god til, og det er altså sin sag at smide hele ansvaret efter en forholdsvis uprøvet mand på den plads. Hvis vi skal satse på en decideret førstemålmand, unden konkurrenter, så skal vi op i samme klasse og erfaringsniveau som Rinne havde da han kom.
Ikke at jeg er uenig, men hvad synes du hans svagheder er?

Det er svært at finde en Rinne. Andreas har været god i de kampe jeg har set med ham og han har masser af 1. holds kampe for Køge på cv’et. Jeg er tryg ved ham som afløser.
Jeg kan ikke li' den måde han (ikke) går ud i feltet på ved dødbolde.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Funky » 25. jun 2020, 15:34

Pastorius skrev:
25. jun 2020, 14:07
Forza skrev:
25. jun 2020, 13:39
Pastorius skrev:
25. jun 2020, 12:42
Hanga skrev:
25. jun 2020, 12:30
Funky skrev:
25. jun 2020, 11:56
Forlængelsen med reservekeeperen, sammenholdt med hans udtalelser i seneste Ripodsten, gør det vel kun endnu mere sandsynligt, at Rinne skal videre om en måned, og at vi ikke kommer til at hente en ny 1.målmand.
Jeg hjælper lige med link: https://aabsport.dk/nyheder/2020/juni/a ... ed-hansen/

Hvorvidt Rinne ryger denne sommer har jeg svært ved at vurdere, men der er ingen tvivl om, at AaB har tiltro til at AH tager over. Dertil vil jeg så sige, at det er meget vigtigt at vi får en ny ind, der kan presse AH på samme mod som han har presset Rinne. Ikke flere billige lejeaftaler og hvad vi ellers har været ude i. God konkurrence gør begge målmænd bedre.
Der er ingen tvivl om vejen frem er at vi får reel konkurrence på pladserne rundt omkring - også på målmandsposten.

Jeg kan da godt genkende at Andreas Hansen har gjort det godt, men jeg kan også få øje på nogle ting han ikke er så god til, og det er altså sin sag at smide hele ansvaret efter en forholdsvis uprøvet mand på den plads. Hvis vi skal satse på en decideret førstemålmand, unden konkurrenter, så skal vi op i samme klasse og erfaringsniveau som Rinne havde da han kom.
Ikke at jeg er uenig, men hvad synes du hans svagheder er?

Det er svært at finde en Rinne. Andreas har været god i de kampe jeg har set med ham og han har masser af 1. holds kampe for Køge på cv’et. Jeg er tryg ved ham som afløser.
Jeg kan ikke li' den måde han (ikke) går ud i feltet på ved dødbolde.
Det er ellers den ting han selv nævner i Ripodsten som en automatreaktion, han har - at gå ud i feltet. Og det er noget, de arbejder på at dæmpe lidt. Hvis jeg forstår ham ret.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 25. jun 2020, 15:47

Der er noget helt andet jeg synes man skal kigge på - det er sprint i en kamp. Vi skal ned til nummer 47 i ligaen for at finde en AaB'er og det er Kaufmann - lige efter kommer Pallesen som nummer 49. Men er der virkelig 46 spillere der foretager flere sprints i en kamp end alle AaB spillere sammen....det synes jeg altså er opsigtvækkende, især når de vil spille aggressivt fremadrettet fodbold. Derfor siger jeg det igen - vi mangler VILDT en kant der kan løbe i dybden!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 25. jun 2020, 17:14

Pastorius skrev:
25. jun 2020, 14:07
Forza skrev:
25. jun 2020, 13:39
Pastorius skrev:
25. jun 2020, 12:42
Hanga skrev:
25. jun 2020, 12:30
Funky skrev:
25. jun 2020, 11:56
Forlængelsen med reservekeeperen, sammenholdt med hans udtalelser i seneste Ripodsten, gør det vel kun endnu mere sandsynligt, at Rinne skal videre om en måned, og at vi ikke kommer til at hente en ny 1.målmand.
Jeg hjælper lige med link: https://aabsport.dk/nyheder/2020/juni/a ... ed-hansen/

Hvorvidt Rinne ryger denne sommer har jeg svært ved at vurdere, men der er ingen tvivl om, at AaB har tiltro til at AH tager over. Dertil vil jeg så sige, at det er meget vigtigt at vi får en ny ind, der kan presse AH på samme mod som han har presset Rinne. Ikke flere billige lejeaftaler og hvad vi ellers har været ude i. God konkurrence gør begge målmænd bedre.
Der er ingen tvivl om vejen frem er at vi får reel konkurrence på pladserne rundt omkring - også på målmandsposten.

Jeg kan da godt genkende at Andreas Hansen har gjort det godt, men jeg kan også få øje på nogle ting han ikke er så god til, og det er altså sin sag at smide hele ansvaret efter en forholdsvis uprøvet mand på den plads. Hvis vi skal satse på en decideret førstemålmand, unden konkurrenter, så skal vi op i samme klasse og erfaringsniveau som Rinne havde da han kom.
Ikke at jeg er uenig, men hvad synes du hans svagheder er?

Det er svært at finde en Rinne. Andreas har været god i de kampe jeg har set med ham og han har masser af 1. holds kampe for Køge på cv’et. Jeg er tryg ved ham som afløser.
Jeg kan ikke li' den måde han (ikke) går ud i feltet på ved dødbolde.
Okay. Det er ikke noget jeg har lagt mærke til eller tænkt over, men det er jo en AaB keeper classic ;)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 25. jun 2020, 17:50

Hanga skrev:
25. jun 2020, 12:30
Funky skrev:
25. jun 2020, 15:34


Jeg kan ikke li' den måde han (ikke) går ud i feltet på ved dødbolde.
Det er ellers den ting han selv nævner i Ripodsten som en automatreaktion, han har - at gå ud i feltet. Og det er noget, de arbejder på at dæmpe lidt. Hvis jeg forstår ham ret.
Ja, det hørte jeg godt. Jeg har kun set ham i nogle af kampene, og det er måske meget naturligt at han så bliver for forsigtig, når der kommer pres på, hvis det er et fokuspunkt.

Bare lige for ikke at blive misforstået, så siger jeg ikke at han ikke er en dygtig målmand, og jeg er sikker på der er potentiale til at han bliver en rigtig dygtig målmand, men det er ikke det samme som en Rinne, der da han kom til AaB, havde bevist sig godt nok til at blive solgt til (var det) Belgien. Samtidig har Rinne over et godt stykke tid (men en enkelt ikke for graverende og ikke for lang downperiode) vist sig som en særdeles stærk og sikker sidste skanse i en AaB defensiv som vi vist alle er enige om, ikke har givet ham de allerbedste arbejdsvilkår.

Jeg håber virkelig Andreas Hansen er så god som de tror i AaB, men det skulle altså ikke være første gang, at en ellers dygtig og talentfuld ung målmand ikke er i stand til at tage det sidste skridt op, og vise sine kvaliteter på det højeste niveau.

Alt jeg siger er at hvis man satser på AH som decideret førstemålmand med en reservekeeper der er klart dårligere, så er det netop et stats.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gamling » 25. jun 2020, 17:59

Han er da bedre end Nikolaj Larsen var, da han kom til AaB. Så fuld support til Andreas herfra.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 26. jun 2020, 11:32

Skulle vi ikke høre om et par nye spillere snart - jeg synes Inge, snakkede om i den her uge vi lige har haft og næste uge, vil der komme nyt?

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 26. jun 2020, 11:43

jonas386 skrev:
25. jun 2020, 13:21
FIDEL skrev:
25. jun 2020, 13:18
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -ostersund

Det kunne sagtens være Inge, som har snablen ude efter Jordan Attah Kadiri. Desværre virker han ret tændt på at komme til Belgien. Han har iøvrigt samme agent som Ifeanyi Mathew. :thumbsup:
Er han noget ved? Aldrig høre navnet, og det ser ud til at han kun har været i europa i kort tid. Hvilken type er han?

EDIT: Er det ikke samme medie der rygtede ham der den 16 årige bomber til os i vinter? Gad vide hvor den kom fra, og om det er en spiller de kender til ude på Hornevej.
Kender ham slet ikke... Men han skulle være et af de største talenter i svensk fodbold. Dog ender han sandsynligvis i Belgien.

16-årig bomber? Hvem var det?

Iøvrigt - Kasper Junker går da helt amok for tiden i Norge. Ender nok med, at Inge henter ham til nordens Paris. Inge hentede ham jo til Stabæk i sin tid. ;)


Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 26. jun 2020, 16:23

5 Mio kroner skulle være til at overkomme. Jeg tror dog Inge har andre i kikkerten.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af troelsh » 26. jun 2020, 16:31

Jeg tror det er Brøndby eller agf der er på spil, men vi må se

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af McMark » 26. jun 2020, 16:35

Vil godt vædde med at det ikke er os. Ikke til den pris.

AaB elsker jo at hente folk hjem til klubben, og jeg lagde mærke til, at Bassogog har udløb til nytår - kunne være rart med en hurtig dybdeløber i truppen igen! :aabfan: Det er dog heller ikke særlig realistisk :thumbsdown:
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 26. jun 2020, 16:52

McMark skrev:
26. jun 2020, 16:35
Vil godt vædde med at det ikke er os. Ikke til den pris.

AaB elsker jo at hente folk hjem til klubben, og jeg lagde mærke til, at Bassogog har udløb til nytår - kunne være rart med en hurtig dybdeløber i truppen igen! :aabfan: Det er dog heller ikke særlig realistisk :thumbsdown:
Det er helt 100% ikke os. Det prisleje er over hvad vi bruger. FCM, BIF eller måske AGF er noget mere realistiske i mine øjne.

Basso ville være en fed type som kan noget andet end dem vi har i truppen, men tror desværre ikke økonomien er realistisk. Der er nok mere pengestærke klubber i spil.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 26. jun 2020, 16:58

Buzz Killington skrev:
26. jun 2020, 16:23
5 Mio kroner skulle være til at overkomme. Jeg tror dog Inge har andre i kikkerten.
Det lyder som nærmere 10 millioner. (fra -5 -> +5. og 5 -> 10) De sidste fem mill i toppen kunne så være corona tab.
Jeg tror ikke på det er AaB:
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 26. jun 2020, 17:27

Pastorius skrev:
26. jun 2020, 16:58
Buzz Killington skrev:
26. jun 2020, 16:23
5 Mio kroner skulle være til at overkomme. Jeg tror dog Inge har andre i kikkerten.
Det lyder som nærmere 10 millioner. (fra -5 -> +5. og 5 -> 10) De sidste fem mill i toppen kunne så være corona tab.
Jeg tror ikke på det er AaB:
Til LASK for 12 mio. Nej, der kunne vi ikke være med.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

michael_nagg
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 25. aug 2016, 23:38
Favoritspiller: risgård

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af michael_nagg » 27. jun 2020, 08:01

Hvad med rønnow. Skulle man give et skud på ham, hvis nu rinne ryger her til sommer. Eller har rønnow større ambitioner eller er vores tegnebog for lille

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Nitten » 27. jun 2020, 08:09

Når nu Tengstedt i interviewet efter kampen mod gf siger han gerne vil fortsætte i AaB må det jo være AaB der er tilbageholdende med den forlængelse.
Hvis ikke de forlænger må den næste til angrebet edderrødme være god

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 27. jun 2020, 08:14

Nitten skrev:
27. jun 2020, 08:09
Når nu Tengstedt i interviewet efter kampen mod gf siger han gerne vil fortsætte i AaB må det jo være AaB der er tilbageholdende med den forlængelse.
Hvis ikke de forlænger må den næste til angrebet edderrødme være god
At han vil forlænge er jo ikke ensbetydende med at det han forlanger i løn er realistisk. AaB har tilbudt ham en forlængelse.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Låst