Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 30. jul 2020, 10:02

Bros skrev:
30. jul 2020, 09:54
Rextherunt skrev:
30. jul 2020, 09:31
Bros skrev:
30. jul 2020, 07:14
Kunne Bo H
Være en mulighed for os om et år og flytte Friis ind i en rolle sammen med Søren Krog
Nu hørte jeg riposten med Søren krog og synes det var spændende det de har gang i
Og fodboldfagligt kunne vi få det stærkeste setup med Friis og Krog i baglandet.
Vi skulle gerne lave nogle flere top spiller af egen avl
offtopic:
Hvorfor er det at du gerne vil af med Friis som træner?
Egentlig gør han det vel okay? jeg syns vi spiller bedre end vi har gjort meget meget længe. Jeg syns så omvendt også at vi har nogle kæmpe udsving men jeg tænker mere det skyldes motivationen/moralen i truppen. Vi mangler måske mere en kuhn agtig type på bænken og en tøffe type på banen til at hanke op i truppen.
Det er netop som Du skriver den manglende motivation der er ved spillerne, og som har været det under flere kampe, ikke bare under Friis, jeg mener Bo H er god til at motivere.
Kan i huske et Horsens hold der over de sidste 5år ikke har været motiveret, at de har spillet simpel og grimt er en anden ting

Jeg ser faktisk Friis som en yderst kompetent, fodbold hjerne, men det jeg høre er han klart bedre til det fodboldtekniske /end som decideret træner, i mine øjne ville det være et scoop at få Friis og krog fodbold cheffer og få den røde tråd igennem rækkerne.
Jeg bliver så træt når jeg læser om manglende motivation da det burde være en selvfølge at spillerne er motiverede uanset at der ikke står en skrige ballon som Bo H eller Kuhn på sidelinjen.

Hvis spillerne vil noget med deres karriere møder de selvfølgelig altid motiverede op, alt andet er useriøst og totalt uprofessionelt.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14784
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 30. jul 2020, 10:18

Aalborg frederikshavner skrev:
30. jul 2020, 10:02


Jeg bliver så træt når jeg læser om manglende motivation da det burde være en selvfølge at spillerne er motiverede uanset at der ikke står en skrige ballon som Bo H eller Kuhn på sidelinjen.

Hvis spillerne vil noget med deres karriere møder de selvfølgelig altid motiverede op, alt andet er useriøst og totalt uprofessionelt.
Du undervurderer hvad en god leder kan flytte på mentalitet og i at skabe en stærk holdånd.

Ikke at jeg synes vi skal have Bo H... Nej tak!

Kom nu Inge, vi trænger virkelig til at få noget konkret på bordet så vi kan slippe for disse 2-3 siders tom snak hver dag.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

michael_nagg
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 25. aug 2016, 23:38
Favoritspiller: risgård

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af michael_nagg » 30. jul 2020, 10:48

Rextherunt skrev:
30. jul 2020, 09:31
Bros skrev:
30. jul 2020, 07:14
Kunne Bo H
Være en mulighed for os om et år og flytte Friis ind i en rolle sammen med Søren Krog
Nu hørte jeg riposten med Søren krog og synes det var spændende det de har gang i
Og fodboldfagligt kunne vi få det stærkeste setup med Friis og Krog i baglandet.
Vi skulle gerne lave nogle flere top spiller af egen avl
offtopic:
Hvorfor er det at du gerne vil af med Friis som træner?
Egentlig gør han det vel okay? jeg syns vi spiller bedre end vi har gjort meget meget længe. Jeg syns så omvendt også at vi har nogle kæmpe udsving men jeg tænker mere det skyldes motivationen/moralen i truppen. Vi mangler måske mere en kuhn agtig type på bænken og en tøffe type på banen til at hanke op i truppen.
Problemet med Friis er, at når spillet ikke kører for os og når modstanderen får lukket ned for vores spil. Ja så ser det ikke ud til at han formår at lave de taktiske ændringer, så vi kommer ud af den knibe. Måske kan det have noget at gøre med bredden af truppen. Men jeg synes bare det er ofte vi ser at han ikke formår at ændre taktikken.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 30. jul 2020, 10:49

Hanga skrev:
30. jul 2020, 10:18
Aalborg frederikshavner skrev:
30. jul 2020, 10:02


Jeg bliver så træt når jeg læser om manglende motivation da det burde være en selvfølge at spillerne er motiverede uanset at der ikke står en skrige ballon som Bo H eller Kuhn på sidelinjen.

Hvis spillerne vil noget med deres karriere møder de selvfølgelig altid motiverede op, alt andet er useriøst og totalt uprofessionelt.
Du undervurderer hvad en god leder kan flytte på mentalitet og i at skabe en stærk holdånd.

Ikke at jeg synes vi skal have Bo H... Nej tak!

Kom nu Inge, vi trænger virkelig til at få noget konkret på bordet så vi kan slippe for disse 2-3 siders tom snak hver dag.
Jeg synes ikke jeg kan se at der mangler motivation hos vores spillere - heller ikke i de perioder hvor det går skidt.

Der bliver løbet de meter der skal løbes og jeg har svært ved at se andet end meget få, isolerede eksempler på dårlig attitude.
Jeg tror ikke en skid på motivation fra en skrigeballon på bænken (om det er Würtz eller Bo H). Forskning tyder også på at det er enddog meget svært at komme igennem med en besked fra sidelinjen der rent faktisk bliver hørt og forstået på banen, medmindre det er noget man allerede har styr over vha. den daglige træning (og så var det ligegyldigt med råberiet).

Oftest er det vi som fans forbinder med manglende motivation et billede på noget helt andet. Dårlige sammenspilsmønstre der sidder usikkert, forkerte rollefordelinger etc. Alt sammen ting, som skal håndteres i den daglige træning og ikke under kamp.

Der hvor jeg for alvor synes vi har en mangel er at det ikke ser ud til at der er nogen inde på banen der evner at ændre det taktiske oplæg, hvis modstanderne har læst os, eller det ikke virker som forventet. Om det skyldes manglende mandat fra trænerne, manglende taktisk forståelse (fra træner eller spillere) eller manglende lederegenskaber hos de spillere der burde styre slaget på banen er svært at vide. Jeg hælder mest til det sidste, men jeg kan ikke afvise at Friis' taktisk oplæg er så stramt at der ikke er rum for ændringer på banen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1269
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af martinaalborg » 30. jul 2020, 11:12

Hanga skrev:
30. jul 2020, 09:44
emenike skrev:
30. jul 2020, 09:12
Tim Prica er angiveligt et varm navn i mange danske klubber, desværre mest i Brøndby lyder det til: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... o-angriber

Synes virkelig vi burde overveje ham seriøst og ikke bare fordi hans far bombede kasser ind i klubben for år tilbage. Han har gode stats fra ungdomsrækkerne og -landsholdene i Sverige, er 18 år og med udløb til nytår. Kunne fungere som en lidt sen erstatning for Kaufmann måske, samt bidrage med forøget konkurrence til van Weert alt efter hvordan opstillingen i næste sæson bliver.
Det store spørgsmål der popper op hos mig hver gang jeg læser om hans situation, er hvorfor han ikke forlænger i Malmø? Er det økonomi der skiller parterne eller hvad sker der? Det ligner da oplagt at blive i så stor en klub hvor han allerede har fundet vej til holdet.

Hvis det er økonomi, er det jo næppe os der lander ham.
Ville du have ku-jon Dahl som træner??? Nej vel..

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 622
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af 9000AaB » 30. jul 2020, 11:31

Aalborg frederikshavner skrev:
30. jul 2020, 10:02
Bros skrev:
30. jul 2020, 09:54
Rextherunt skrev:
30. jul 2020, 09:31
Bros skrev:
30. jul 2020, 07:14
Kunne Bo H
Være en mulighed for os om et år og flytte Friis ind i en rolle sammen med Søren Krog
Nu hørte jeg riposten med Søren krog og synes det var spændende det de har gang i
Og fodboldfagligt kunne vi få det stærkeste setup med Friis og Krog i baglandet.
Vi skulle gerne lave nogle flere top spiller af egen avl
offtopic:
Hvorfor er det at du gerne vil af med Friis som træner?
Egentlig gør han det vel okay? jeg syns vi spiller bedre end vi har gjort meget meget længe. Jeg syns så omvendt også at vi har nogle kæmpe udsving men jeg tænker mere det skyldes motivationen/moralen i truppen. Vi mangler måske mere en kuhn agtig type på bænken og en tøffe type på banen til at hanke op i truppen.
Det er netop som Du skriver den manglende motivation der er ved spillerne, og som har været det under flere kampe, ikke bare under Friis, jeg mener Bo H er god til at motivere.
Kan i huske et Horsens hold der over de sidste 5år ikke har været motiveret, at de har spillet simpel og grimt er en anden ting

Jeg ser faktisk Friis som en yderst kompetent, fodbold hjerne, men det jeg høre er han klart bedre til det fodboldtekniske /end som decideret træner, i mine øjne ville det være et scoop at få Friis og krog fodbold cheffer og få den røde tråd igennem rækkerne.
Jeg bliver så træt når jeg læser om manglende motivation da det burde være en selvfølge at spillerne er motiverede uanset at der ikke står en skrige ballon som Bo H eller Kuhn på sidelinjen.

Hvis spillerne vil noget med deres karriere møder de selvfølgelig altid motiverede op, alt andet er useriøst og totalt uprofessionelt.
Så du mener simpelthen at alle der møder på arbejde er altid motiveret selvom man er utilfreds med sin chef?.... arhhhh....

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 30. jul 2020, 11:38

9000AaB skrev:
30. jul 2020, 11:31
Så du mener simpelthen at alle der møder på arbejde er altid motiveret selvom man er utilfreds med sin chef?.... arhhhh....
Det tror jeg der er noget om. Mine medarbejdere præsterer i hvert fald fint - på trods :)
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14784
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 30. jul 2020, 12:32

martinaalborg skrev:
30. jul 2020, 11:12
Hanga skrev:
30. jul 2020, 09:44
emenike skrev:
30. jul 2020, 09:12
Tim Prica er angiveligt et varm navn i mange danske klubber, desværre mest i Brøndby lyder det til: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... o-angriber

Synes virkelig vi burde overveje ham seriøst og ikke bare fordi hans far bombede kasser ind i klubben for år tilbage. Han har gode stats fra ungdomsrækkerne og -landsholdene i Sverige, er 18 år og med udløb til nytår. Kunne fungere som en lidt sen erstatning for Kaufmann måske, samt bidrage med forøget konkurrence til van Weert alt efter hvordan opstillingen i næste sæson bliver.
Det store spørgsmål der popper op hos mig hver gang jeg læser om hans situation, er hvorfor han ikke forlænger i Malmø? Er det økonomi der skiller parterne eller hvad sker der? Det ligner da oplagt at blive i så stor en klub hvor han allerede har fundet vej til holdet.

Hvis det er økonomi, er det jo næppe os der lander ham.
Ville du have ku-jon Dahl som træner??? Nej vel..
Point taken :P
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14784
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 30. jul 2020, 12:52

Pastorius skrev:
30. jul 2020, 10:49

Jeg synes ikke jeg kan se at der mangler motivation hos vores spillere - heller ikke i de perioder hvor det går skidt.

Der bliver løbet de meter der skal løbes og jeg har svært ved at se andet end meget få, isolerede eksempler på dårlig attitude.
Jeg tror ikke en skid på motivation fra en skrigeballon på bænken (om det er Würtz eller Bo H). Forskning tyder også på at det er enddog meget svært at komme igennem med en besked fra sidelinjen der rent faktisk bliver hørt og forstået på banen, medmindre det er noget man allerede har styr over vha. den daglige træning (og så var det ligegyldigt med råberiet).

Oftest er det vi som fans forbinder med manglende motivation et billede på noget helt andet. Dårlige sammenspilsmønstre der sidder usikkert, forkerte rollefordelinger etc. Alt sammen ting, som skal håndteres i den daglige træning og ikke under kamp.

Der hvor jeg for alvor synes vi har en mangel er at det ikke ser ud til at der er nogen inde på banen der evner at ændre det taktiske oplæg, hvis modstanderne har læst os, eller det ikke virker som forventet. Om det skyldes manglende mandat fra trænerne, manglende taktisk forståelse (fra træner eller spillere) eller manglende lederegenskaber hos de spillere der burde styre slaget på banen er svært at vide. Jeg hælder mest til det sidste, men jeg kan ikke afvise at Friis' taktisk oplæg er så stramt at der ikke er rum for ændringer på banen.
Jeg føler som sådan heller ikke at der mangler motivation, men der er også mere til den psykologiske del af at få et hold til at præstere maksimalt end det. Træder holdet et skridt frem eller tilbage hvis det begynder at blive svært? Tør den enkelte spillere lave de svære aktioner eller bliver vedkommende bange for at fejle? Har de selvtillid og tro på den plan der er lagt? Ofrer de sig og hjælper hinanden på den mest hensigtsmæssige måde? Osv.

Man kan sige meget om Bo H men alle de udtalelser jeg har hørt fra nuværende og tidligere spillere går på, at han er rigtig god til mennesker og eminent til at få skabe gejst og sammenhold. Jeg er dog meget i tvivl om han har hvad der skal til for at stå i spidsen for et hold i den anden ende af tabellen, og så synes jeg personligt at hans opførsel på sidelinjen til tider virker lidt teatralsk.

Nå, nok om det. Det er transferønsker (og forhåbentlig snart transfer realiteter).
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6091
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 30. jul 2020, 13:45

PohlErDenNyeAugo skrev:
27. jul 2020, 23:40
Ding ding ding.

AaB signer en ny spiller indenfor en uge, og formentlig to.

Der er desværre, ikke en tidligere historik som da pølsen, kusk osv kom retur.
Tilgengæld får vi nyt blod og eftersigende begge til start 11.

Desværre er der også rygter om nogle vil betale en okay pris for Lucas.

Intet sikkert. Den ene er dog midtmidt.
Heller intet eksotisk for dem der savner siabonga, hvem gør ikke det 🙂
Den er sgu lidt slap at lade stå den der. Ved du noget? Eller er det bare BS!? :thumbsup:

Det kan sagtens være, at vi kommer langt hen i transfervinduet, før vi signer spillere. Her tænker jeg på de navne, der har været i spil.
F.eks. hvis det passer, at Saba Lobjanidze står på Inges blok - så kommer vi nok til at vente længe på ham, selvom jeg tror han er urealistisk.
Endvidere har der været artikler om Jordan Kadiri (Östersunds) og Goodman Mosele (Sydafrika), der skulle have dansk interesse. Begge er dog store talenter, og fx. Kadiri vil gerne til belgisk fodbold.
En spiller som Filip Rogic ser ud til at have et højt nok niveau til AaB, men har nok andre tilbud også efter sin ene sæson i Rusland.

Nogen herinde, som kender til Yildren Ibrahimajs niveau fra Viking Stavanger? Han skulle vist have kontraktudløb til nytår, og er off. midtbanespiller.

Iøvrigt håber jeg vi satser på Bærtelsen, såfremt Okore ikke forlænges.

Og sidst....Baresi, hvor er du???

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Kenneth K » 30. jul 2020, 15:24

Det føles næsten som i går, når jeg tænker tilbage på de(t) kongehold vi havde i perioden fra 2007-2009 -- og så kan man så her og nu læse, at den søn Prica á mange omgange gik rundt med på stadion er blevet voksen og professionel selv. :o Shit, hvor kunne man hurtigt komme til at føle sig gammel...

Anyways, ham skal vi da have! Han skal da tilbage til Aalborg!

Men det er sgu nok svært at konkurrere med både Brøndby og Rosenborg. I Brøndby vil han stadig være tæt på sit netværk i Malmø, og i Rosenborg har han nok stadig lidt venner og bekendte i modsætning til i Aalborg, hvor han jo dels var noget yngre, og heller ikke boede helt så længe. Plus at begge klubber jo nok kan smide en bedre hyre efter ham...

michael_nagg
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 25. aug 2016, 23:38
Favoritspiller: risgård

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af michael_nagg » 30. jul 2020, 15:49

Damen får ikke ny kontrakt i fck. Skulle man lige få ham på en et-årig kontrakt.

Meeeeen mon ikke han er lidt dyr i løn

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 30. jul 2020, 15:54

michael_nagg skrev:
30. jul 2020, 15:49
Damen får ikke ny kontrakt i fck. Skulle man lige få ham på en et-årig kontrakt.

Meeeeen mon ikke han er lidt dyr i løn
Han sagde nej til et år i FCK, for at komme til AaB tænker du?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Klaus » 30. jul 2020, 17:11

Thomsen er en meget sympatisk spiller, og bliver Lucas solgt, hvilket forhåbentlig ikke sker, ja så kunne han være en fin mulighed. Jeg håber lidt på, at man smækker Kuhn ind som assistent... Men lige der er man sikkert lidt naiv...

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7858
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 30. jul 2020, 17:21

Kæft jeg savner en transfernyhed eller i det mindste er rygte...

At navne som N’Doye, Kuhn og Bo Henriksen bliver nævnt i denne tråd siger vel lidt om hvor langt vi er fra noget interessant.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

michael_nagg
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 25. aug 2016, 23:38
Favoritspiller: risgård

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af michael_nagg » 30. jul 2020, 18:10

Pastorius skrev:
30. jul 2020, 15:54
michael_nagg skrev:
30. jul 2020, 15:49
Damen får ikke ny kontrakt i fck. Skulle man lige få ham på en et-årig kontrakt.

Meeeeen mon ikke han er lidt dyr i løn
Han sagde nej til et år i FCK, for at komme til AaB tænker du?
Det var sagt med et glimt i øjet.
Det drejer sig altid om penge, og fck ville ikke jo nok betale nok. Derfor blev de ikke enige.
Så derfor skrev jeg jo også at han nok ville være en kende dyr, hvis han bare skulle dreje hovedet en kende mod nord

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 674
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FlemmingG » 30. jul 2020, 20:54

Jeg og flere andre har tidligere talt varm for den unge islandske prøvespiller der besøgte os i vinters. Kunne det måske tænkes, at grunden til man endnu ikke har skrevet med ham, er at man afventer hvad der sker Dalsgaard i Brentford? Hvis de rykker op, vil han nok gerne blive og prøve sig af på højeste niveau. Men skulle det nu glippe, så har han måske en plan om at flytte hjem til DK og AaB?
Bare en tanke... men jeg kunne stadig godt tænke mig Valgeirsson, han kan jo også bruges lidt længere fremme på banen

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 30. jul 2020, 21:54

FlemmingG skrev:
30. jul 2020, 20:54
Jeg og flere andre har tidligere talt varm for den unge islandske prøvespiller der besøgte os i vinters. Kunne det måske tænkes, at grunden til man endnu ikke har skrevet med ham, er at man afventer hvad der sker Dalsgaard i Brentford? Hvis de rykker op, vil han nok gerne blive og prøve sig af på højeste niveau. Men skulle det nu glippe, så har han måske en plan om at flytte hjem til DK og AaB?
Bare en tanke... men jeg kunne stadig godt tænke mig Valgeirsson, han kan jo også bruges lidt længere fremme på banen
Nej - der er ingen sammenhæng og chancen for at Dalsgaard kommer retur - hvor besnærende den end måtte være - er ret lille. Skulle det alligevel ske, burde det ikke være noget problem at leje Valgeirsson ud.
Med venlig Hilsen
--
Robert

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af TK-allez » 30. jul 2020, 22:45

Er det helt utænkeligt, at Inge kigger mod Sydamerika? Der plejer ofte at nogle robuste boksspillere, som ikke gør andet end at banke mål ind, men de kan selvfølgelig, som Flores, være meget utilregnelige så snart de kommer til et andet miljø.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Ham der Emil » 30. jul 2020, 23:42

TK-allez skrev:
30. jul 2020, 22:45
Er det helt utænkeligt, at Inge kigger mod Sydamerika? Der plejer ofte at nogle robuste boksspillere, som ikke gør andet end at banke mål ind, men de kan selvfølgelig, som Flores, være meget utilregnelige så snart de kommer til et andet miljø.
Flores havde kvaliteter, men formåede ikke at indfri dem. Og han var heller ikke boksspiller.
Et Hjerte - En Klub

Låst