Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Fjams
Junior
Junior
Indlæg: 61
Tilmeldt: 24. jul 2020, 15:22
Favoritspiller: Inga golfbold

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Fjams » 1. aug 2020, 16:10

Julgranen skrev:
1. aug 2020, 16:01
FIDEL skrev:
1. aug 2020, 10:41
https://ghanasoccernet.com/raphael-dwam ... ssion=true

Er det mon AaB? Han er hurtig og fysisk stærk - fed kombi. :cheers:
Han spillede sammen med Thelander godt en sæson i Zürich, så de kender hinanden godt.
Han ser spændende ud..

Fjams
Junior
Junior
Indlæg: 61
Tilmeldt: 24. jul 2020, 15:22
Favoritspiller: Inga golfbold

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Fjams » 1. aug 2020, 16:13

FIDEL skrev:
1. aug 2020, 10:41
https://ghanasoccernet.com/raphael-dwam ... ssion=true

Er det mon AaB? Han er hurtig og fysisk stærk - fed kombi. :cheers:
Spændende type

https://m.youtube.com/watch?v=5u7jKrvc_z8

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 767
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af bedstefar » 1. aug 2020, 17:20

Inge.. Kig nu Ernest Asantes vej! Han vil passe perfekt ind på holdet, han står uden kontrakt og det hele. Den ligger jo lige til højrebenet. :aabfan: :aabfan:

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Kokkefar » 1. aug 2020, 17:41

bedstefar skrev:
1. aug 2020, 17:20
Inge.. Kig nu Ernest Asantes vej! Han vil passe perfekt ind på holdet, han står uden kontrakt og det hele. Den ligger jo lige til højrebenet. :aabfan: :aabfan:
Han bliver 32 til november, det passer ikke rigtig ind i vores filosofi. Desuden kommer han lige fra en Saudi-kontrakt. Det har vi ikke råd til.

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af TK-allez » 1. aug 2020, 18:17

Kokkefar skrev:
1. aug 2020, 17:41
bedstefar skrev:
1. aug 2020, 17:20
Inge.. Kig nu Ernest Asantes vej! Han vil passe perfekt ind på holdet, han står uden kontrakt og det hele. Den ligger jo lige til højrebenet. :aabfan: :aabfan:
Han bliver 32 til november, det passer ikke rigtig ind i vores filosofi. Desuden kommer han lige fra en Saudi-kontrakt. Det har vi ikke råd til.
Og en aldrende spiller, som i høj grad lever på sin fart. No go.

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af AaB1978 » 1. aug 2020, 21:49

FIDEL skrev:
1. aug 2020, 10:41
https://ghanasoccernet.com/raphael-dwam ... ssion=true

Er det mon AaB? Han er hurtig og fysisk stærk - fed kombi. :cheers:
Lyder til at det er Vejle, der har snøren ude efter ham.

https://ghanasoccernet.com/exclusive-fi ... k-transfer

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 1. aug 2020, 23:26

Jeg gider ikke se på, at Vejle har en bedre angriber end os. Kom så Inge!

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gamling » 2. aug 2020, 07:56

Gad vide hvad “i nærmeste fremtid” og “meget tæt på” betyder på Inge Andre sprog. For på almindeligt dansk ville man tro at der var sket noget nu. Men så betyder det vel bare “inden oktober” ?
Gamling
"Ib Simonsen forever"

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af martinaalborg » 2. aug 2020, 08:28

Gamling skrev:
2. aug 2020, 07:56
Gad vide hvad “i nærmeste fremtid” og “meget tæt på” betyder på Inge Andre sprog. For på almindeligt dansk ville man tro at der var sket noget nu. Men så betyder det vel bare “inden oktober” ?
Ja, jeg er meget enig i din vurdering af Inge Andres udtalelser til pressen
- på den anden side vil jeg hellere vente lidt og slippe for en ny Jannik pohl

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Kristian » 2. aug 2020, 09:11

Gamling skrev:
2. aug 2020, 07:56
Gad vide hvad “i nærmeste fremtid” og “meget tæt på” betyder på Inge Andre sprog. For på almindeligt dansk ville man tro at der var sket noget nu. Men så betyder det vel bare “inden oktober” ?
Vi skal vist vænne os til en helt ny sportsdirektør der er noget mere frembrusende men på sin helt egen måde.
------------------
mvh Kristian

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af TK-allez » 2. aug 2020, 20:36

Jeg ville nu ønske, at Inges tilgang var lidt mere ala Sønderjyskes, som allerede i dag har præsenteret to spillere og samtidig proklamerer, at endnu en spiller bliver præsenteret i morgen.. 10 dage til at drengene skal i gang igen - kunne være rart med et par friske og spændende ansigter inden da :thumbsup:

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 2. aug 2020, 20:50

TK-allez skrev:
2. aug 2020, 20:36
Jeg ville nu ønske, at Inges tilgang var lidt mere ala Sønderjyskes, som allerede i dag har præsenteret to spillere og samtidig proklamerer, at endnu en spiller bliver præsenteret i morgen.. 10 dage til at drengene skal i gang igen - kunne være rart med et par friske og spændende ansigter inden da :thumbsup:
Jeg tror vi allesammen gerne havde set at der allerede nu var noget på plads. Inge har proklameret at det lange transfervindue bliver fulgt, men samtidig at noget skulle være tæt på.

Kan han skaffe en højere hylde ved at vente et par uger, så lever jeg dog fint med det. Selvom ventetiden er ulidelig.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 2. aug 2020, 21:06

TK-allez skrev:
2. aug 2020, 20:36
Jeg ville nu ønske, at Inges tilgang var lidt mere ala Sønderjyskes, som allerede i dag har præsenteret to spillere og samtidig proklamerer, at endnu en spiller bliver præsenteret i morgen.. 10 dage til at drengene skal i gang igen - kunne være rart med et par friske og spændende ansigter inden da :thumbsup:
Hvad er deres tilgang da? Jeg kan da ikke forestille mig at klubberne er forskellige mht. at. helst ville have handlerne på plads så hurtigt som muligt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af TK-allez » 2. aug 2020, 21:12

Buzz Killington skrev:
2. aug 2020, 21:06
TK-allez skrev:
2. aug 2020, 20:36
Jeg ville nu ønske, at Inges tilgang var lidt mere ala Sønderjyskes, som allerede i dag har præsenteret to spillere og samtidig proklamerer, at endnu en spiller bliver præsenteret i morgen.. 10 dage til at drengene skal i gang igen - kunne være rart med et par friske og spændende ansigter inden da :thumbsup:
Hvad er deres tilgang da? Jeg kan da ikke forestille mig at klubberne er forskellige mht. at. helst ville have handlerne på plads så hurtigt som muligt.
Jeg mener i forhold til deres åbenhed. Deres fans får i nogen tydeligere grad indblik i og opdateringer om Sønderjyskes ageren på transfermarkedet, hvilket ikke just kan siges om AaB.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 2. aug 2020, 22:52

TK-allez skrev:
2. aug 2020, 21:12
Buzz Killington skrev:
2. aug 2020, 21:06
TK-allez skrev:
2. aug 2020, 20:36
Jeg ville nu ønske, at Inges tilgang var lidt mere ala Sønderjyskes, som allerede i dag har præsenteret to spillere og samtidig proklamerer, at endnu en spiller bliver præsenteret i morgen.. 10 dage til at drengene skal i gang igen - kunne være rart med et par friske og spændende ansigter inden da :thumbsup:
Hvad er deres tilgang da? Jeg kan da ikke forestille mig at klubberne er forskellige mht. at. helst ville have handlerne på plads så hurtigt som muligt.
Jeg mener i forhold til deres åbenhed. Deres fans får i nogen tydeligere grad indblik i og opdateringer om Sønderjyskes ageren på transfermarkedet, hvilket ikke just kan siges om AaB.
Jeg skimmede lige nyheder fra SE inde på holdnyt.dk (som dog ikke medtager alle nyhedsmedier). Det kan sagtens være jeg overser noget, men jeg kan nu ikke se at de skulle være mere åbne.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 2. aug 2020, 23:11

Buzz Killington skrev:
2. aug 2020, 22:52
TK-allez skrev:
2. aug 2020, 21:12
Buzz Killington skrev:
2. aug 2020, 21:06
TK-allez skrev:
2. aug 2020, 20:36
Jeg ville nu ønske, at Inges tilgang var lidt mere ala Sønderjyskes, som allerede i dag har præsenteret to spillere og samtidig proklamerer, at endnu en spiller bliver præsenteret i morgen.. 10 dage til at drengene skal i gang igen - kunne være rart med et par friske og spændende ansigter inden da :thumbsup:
Hvad er deres tilgang da? Jeg kan da ikke forestille mig at klubberne er forskellige mht. at. helst ville have handlerne på plads så hurtigt som muligt.
Jeg mener i forhold til deres åbenhed. Deres fans får i nogen tydeligere grad indblik i og opdateringer om Sønderjyskes ageren på transfermarkedet, hvilket ikke just kan siges om AaB.
Jeg skimmede lige nyheder fra SE inde på holdnyt.dk (som dog ikke medtager alle nyhedsmedier). Det kan sagtens være jeg overser noget, men jeg kan nu ikke se at de skulle være mere åbne.
Enig. Der er intet der er nyt der. De fortæller bare hvilken spillere de henter, eller sælger/udlejer. Ikke noget nyt ellers.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 3. aug 2020, 11:31

Shit, det må være stilhed før stormen det her... :oops:

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af raekkeettre » 3. aug 2020, 11:59

FIDEL skrev:
3. aug 2020, 11:31
Shit, det må være stilhed før stormen det her... :oops:
Ja - men lad nu være med at præsentere 3 spillere på en gang - lad det løbe ned over os de næste 3-4 uger, så vi hele tiden får fornemmelsen af der sker noget nyt ;)

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 778
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af emenike » 3. aug 2020, 12:05

Ikke fordi det er den store nyhed eller noget som helst, men finder det alligevel lidt pudsigt at Okore stadig står oplistet som en del af spillertruppen på AaB's hjemmeside, tiltrods for at hans kontrakt vel rent formelt er udløbet. Samtidig er PK, Kouzine og Tengstedt fjernet fra den og Wessam er tilbage, så der er jo ikke fordi man bare har glemt at opdatere listen for nyligt.

Få nu bare annonceret den forlængelse IA, vi har gennemskuet det :D
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Freddie » 3. aug 2020, 13:00

emenike skrev:
3. aug 2020, 12:05
Ikke fordi det er den store nyhed eller noget som helst, men finder det alligevel lidt pudsigt at Okore stadig står oplistet som en del af spillertruppen på AaB's hjemmeside, tiltrods for at hans kontrakt vel rent formelt er udløbet. Samtidig er PK, Kouzine og Tengstedt fjernet fra den og Wessam er tilbage, så der er jo ikke fordi man bare har glemt at opdatere listen for nyligt.

Få nu bare annonceret den forlængelse IA, vi har gennemskuet det :D
Når forlængelsen ikke er annonceret, betyder det jo nok, at den ikke er på plads endnu.

Låst