Oscar Hiljemark

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Oscar Hiljemark

Indlæg af Forza » 5. okt 2020, 13:09

Manden fortjener da i den grad sin egen tråd.

Hentet på en fri transfer og har underskrevet en 3 årig kontrakt!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af DenGamleMand » 5. okt 2020, 13:35

Vild transfer! Shit, mand. Så er vi vist også færdige med at misunde de utålelige fra Århus og snakke om Patrick O.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af Mogens » 5. okt 2020, 14:02

DenGamleMand skrev:
5. okt 2020, 13:35
Vild transfer! Shit, mand. Så er vi vist også færdige med at misunde de utålelige fra Århus og snakke om Patrick O.
Velkommen til Hiljemark.

Derudover er jeg enig. Han er erstatningen OG selvom PO har leveret godt i starten i agf, så viste han intet i går, som jeg har savnet.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af Forza » 5. okt 2020, 14:26

Mogens skrev:
5. okt 2020, 14:02
DenGamleMand skrev:
5. okt 2020, 13:35
Vild transfer! Shit, mand. Så er vi vist også færdige med at misunde de utålelige fra Århus og snakke om Patrick O.
Velkommen til Hiljemark.

Derudover er jeg enig. Han er erstatningen OG selvom PO har leveret godt i starten i agf, så viste han intet i går, som jeg har savnet.
Jeg var rigtig glad for PO i AaB og var sgu ærgeligt over han røg.

Men kigger man på hvem vi i stedet har fået, endda på en fri transfer så er det altså fremragende arbejde af Inge.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af Pastorius » 5. okt 2020, 14:27

Forza skrev:
5. okt 2020, 14:26
Mogens skrev:
5. okt 2020, 14:02
DenGamleMand skrev:
5. okt 2020, 13:35
Vild transfer! Shit, mand. Så er vi vist også færdige med at misunde de utålelige fra Århus og snakke om Patrick O.
Velkommen til Hiljemark.

Derudover er jeg enig. Han er erstatningen OG selvom PO har leveret godt i starten i agf, så viste han intet i går, som jeg har savnet.
Jeg var rigtig glad for PO i AaB og var sgu ærgeligt over han røg.

Men kigger man på hvem vi i stedet har fået, endda på en fri transfer så er det altså fremragende arbejde af Inge.
Vi skal nok ikke stirre os blinde på det var en fri. Det vi fik for PO er nok brugt så rigeligt på den samlede pakke for Hiljemark.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af Forza » 5. okt 2020, 14:29

Pastorius skrev:
5. okt 2020, 14:27
Forza skrev:
5. okt 2020, 14:26
Mogens skrev:
5. okt 2020, 14:02
DenGamleMand skrev:
5. okt 2020, 13:35
Vild transfer! Shit, mand. Så er vi vist også færdige med at misunde de utålelige fra Århus og snakke om Patrick O.
Velkommen til Hiljemark.

Derudover er jeg enig. Han er erstatningen OG selvom PO har leveret godt i starten i agf, så viste han intet i går, som jeg har savnet.
Jeg var rigtig glad for PO i AaB og var sgu ærgeligt over han røg.

Men kigger man på hvem vi i stedet har fået, endda på en fri transfer så er det altså fremragende arbejde af Inge.
Vi skal nok ikke stirre os blinde på det var en fri. Det vi fik for PO er nok brugt så rigeligt på den samlede pakke for Hiljemark.
Helt enig. Transferfri er ikke lig med gratis. Han har været dyr i signon og løn, men at man scorer en fin transfer på PO og får en klar opgradering på pladsen synes jeg er imponerende.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af Uldahl » 5. okt 2020, 15:11

Forza skrev:
5. okt 2020, 14:29
Pastorius skrev:
5. okt 2020, 14:27
Forza skrev:
5. okt 2020, 14:26
Mogens skrev:
5. okt 2020, 14:02
DenGamleMand skrev:
5. okt 2020, 13:35
Vild transfer! Shit, mand. Så er vi vist også færdige med at misunde de utålelige fra Århus og snakke om Patrick O.
Velkommen til Hiljemark.

Derudover er jeg enig. Han er erstatningen OG selvom PO har leveret godt i starten i agf, så viste han intet i går, som jeg har savnet.
Jeg var rigtig glad for PO i AaB og var sgu ærgeligt over han røg.

Men kigger man på hvem vi i stedet har fået, endda på en fri transfer så er det altså fremragende arbejde af Inge.
Vi skal nok ikke stirre os blinde på det var en fri. Det vi fik for PO er nok brugt så rigeligt på den samlede pakke for Hiljemark.
Helt enig. Transferfri er ikke lig med gratis. Han har været dyr i signon og løn, men at man scorer en fin transfer på PO og får en klar opgradering på pladsen synes jeg er imponerende.
Nemlig her fra skal der da lyde en tak til PO fin indsats i AaB, ligeledes til GF for at financere Hiljemark der er en klar opgradering. What's not to like?

michael_nagg
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 25. aug 2016, 23:38
Favoritspiller: risgård

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af michael_nagg » 5. okt 2020, 22:05

Jeg ved godt hvad david Nielsen vil sige, men gad vide hvad han reelt tænker, når han ser hvad vi har fået som erstatning for PO.

Bros
2. div
2. div
Indlæg: 157
Tilmeldt: 25. jun 2019, 19:43
Favoritspiller: Jeppe Curth

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af Bros » 5. okt 2020, 23:09

Konge spiller, håber han kan blive den styrmand vi har manglet på midten siden wurths stoppede

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af mich1596 » 6. okt 2020, 00:53

Også velkommen herfra, Mega spændende transfer og en god kontraktlængde. :thumbsup:
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af DenGamleMand » 6. okt 2020, 08:21

Og endnu en spiller som er imponeret over træningsfaciliteterne i Aalborg. Det har bestemt ikke været en dum beslutning da man opgraderede sig der.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af Uldahl » 6. okt 2020, 08:46

DenGamleMand skrev:
6. okt 2020, 08:21
Og endnu en spiller som er imponeret over træningsfaciliteterne i Aalborg. Det har bestemt ikke været en dum beslutning da man opgraderede sig der.
Nej det var en god beslutning af Gaarde, den ros skal han da have.
Kæmpe velkommen til Hiljemark. Fedt du valgt vores skønne klub. :aabfan:

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af Julgranen » 6. okt 2020, 09:54

Uldahl skrev:
6. okt 2020, 08:46
Nej det var en god beslutning af Gaarde, den ros skal han da have.
Kæmpe velkommen til Hiljemark. Fedt du valgt vores skønne klub. :aabfan:
Det var hele klubbens beslutning - spillerne klagede flere gange over det til vores kære sportschef. På spillerrådsniveau. Alene noget så simpelt som vægte/træningsmaskiner var nærmest et U-land værdigt. Skadede spillere genoptrænede for sig selv andre steder i byen og led kraftigt under at forholdene var så ringe.

Og da Gaarde så sendte et spørgeskema ud til hele klubben, så viste det sig at det var nye faciliteter der var en af topprioriteterne. Så tak til flertallet af spillere, ledere i den professionelle afdeling og folk i amatørafdelingen for at sætte fut under kedlerne - amatørafdelingen har jo medfinansieret det.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af Buzz Killington » 6. okt 2020, 09:58

Julgranen skrev:
6. okt 2020, 09:54
Uldahl skrev:
6. okt 2020, 08:46
Nej det var en god beslutning af Gaarde, den ros skal han da have.
Kæmpe velkommen til Hiljemark. Fedt du valgt vores skønne klub. :aabfan:
Det var hele klubbens beslutning - spillerne klagede flere gange over det til vores kære sportschef. På spillerrådsniveau. Alene noget så simpelt som vægte/træningsmaskiner var nærmest et U-land værdigt. Skadede spillere genoptrænede for sig selv andre steder i byen og led kraftigt under at forholdene var så ringe.

Og da Gaarde så sendte et spørgeskema ud til hele klubben, så viste det sig at det var nye faciliteter der var en af topprioriteterne. Så tak til flertallet af spillere, ledere i den professionelle afdeling og folk i amatørafdelingen for at sætte fut under kedlerne - amatørafdelingen har jo medfinansieret det.
De dårlige træningsfaciliteter er jo ikke Gaardes opfindelse, og det er da til Gaardes kredit at han overhovedet vælger at igangsætte sådan en undersøgelse i det hele tage, og derefter rent faktisk følger op på den og hjælper med at levere et produkt som hele klubben kan være stolte af.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af Julgranen » 6. okt 2020, 10:11

Buzz Killington skrev:
6. okt 2020, 09:58
De dårlige træningsfaciliteter er jo ikke Gaardes opfindelse, og det er da til Gaardes kredit at han overhovedet vælger at igangsætte sådan en undersøgelse i det hele tage, og derefter rent faktisk følger op på den og hjælper med at levere et produkt som hele klubben kan være stolte af.
Han nægtede desværre at gøre noget ved det i flere omgange, til meget stor utilfredshed for spillertruppen. Det kræver ikke mange basører at optimere et træningsrum.

Ja, kredit for at han lavede en survey, og endelig tog folks bekymringer seriøst. Der er vi ikke uenige.
Men den samlede pulje af spillere, ledere og andre der ville det her projekt fortjener også ros. Havde de ikke gjort opmærksom på det var der ikke sket noget.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af Brodernumsi » 6. okt 2020, 12:10

Julgranen skrev:
6. okt 2020, 09:54
Uldahl skrev:
6. okt 2020, 08:46
Nej det var en god beslutning af Gaarde, den ros skal han da have.
Kæmpe velkommen til Hiljemark. Fedt du valgt vores skønne klub. :aabfan:
Det var hele klubbens beslutning - spillerne klagede flere gange over det til vores kære sportschef. På spillerrådsniveau. Alene noget så simpelt som vægte/træningsmaskiner var nærmest et U-land værdigt. Skadede spillere genoptrænede for sig selv andre steder i byen og led kraftigt under at forholdene var så ringe.

Og da Gaarde så sendte et spørgeskema ud til hele klubben, så viste det sig at det var nye faciliteter der var en af topprioriteterne. Så tak til flertallet af spillere, ledere i den professionelle afdeling og folk i amatørafdelingen for at sætte fut under kedlerne - amatørafdelingen har jo medfinansieret det.
Åh gud, du er virkelig fanatiker.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af Julgranen » 6. okt 2020, 12:31

Brodernumsi skrev:
6. okt 2020, 12:10
Åh gud, du er virkelig fanatiker.
Det er noget Gaarde selv har fortalt med det spørgeskema. At de blev enige om at lade klubbens medlemmer og førsteholdstruppen + ledere beslutte hvad der var vigtigst.

Meget demokratisk, men som sagt så havde han også fået høvl for det i et halvt årti. At man kunne bruge penge på spillere, men ikke sikre ordentlige forhold for dem der var skadet, eller skulle styrketræne.

Vi har fået en kæmpe opgradering nu, og det er godt. Men det samme har vi fået på sportschef-posten.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af Kristian » 6. okt 2020, 21:56

Julgranen skrev:
6. okt 2020, 12:31
Brodernumsi skrev:
6. okt 2020, 12:10
Åh gud, du er virkelig fanatiker.
Det er noget Gaarde selv har fortalt med det spørgeskema. At de blev enige om at lade klubbens medlemmer og førsteholdstruppen + ledere beslutte hvad der var vigtigst.

Meget demokratisk, men som sagt så havde han også fået høvl for det i et halvt årti. At man kunne bruge penge på spillere, men ikke sikre ordentlige forhold for dem der var skadet, eller skulle styrketræne.

Vi har fået en kæmpe opgradering nu, og det er godt. Men det samme har vi fået på sportschef-posten.
Jeg håber da ved gud ikke at det kun er Gaarde der har siddet og besluttet om man skal investere i bygninger og faciliteter. Det er der selvfølgelig flere i ledelsen der var med i.

Den tidligere ledelse med Schoors i spidsen var simpelhen så nærig som noget kunne være. Også tit for nærig i flere sponsor sammenhænge. Kan flere med indblik i sponsorsiden sikkert nikke anerkende til.
------------------
mvh Kristian

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 7. okt 2020, 15:03

Nogen der ved hvilken forfatning Hiljemark er i?

Han har spillet få kampe de seneste 2 sæsoner og Tipsbladets Troels Bager Thøgersen snakker i en video om at Hiljemark har haft hofteproblemer de seneste sæsoner

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af Hanga » 7. okt 2020, 15:04

Aalborg frederikshavner skrev:
7. okt 2020, 15:03
Nogen der ved hvilken forfatning Hiljemark er i?

Han har spillet få kampe de seneste 2 sæsoner og Tipsbladets Troels Bager Thøgersen snakker i en video om at Hiljemark har haft hofteproblemer de seneste sæsoner
Inge sagde til Rishøj (mener jeg det var), at han først skal spilles i form, da han som du selv siger ikke har meget kamptræning i bagagen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar