Oscar Hiljemark

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3027
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af Frygah » 24. nov 2020, 18:20

Mephisto2 skrev:
24. nov 2020, 18:11
Julgranen skrev:
24. nov 2020, 17:14
Yankee skrev:
24. nov 2020, 16:50
Feher nævner at man har måttet dræne væske fra hoften. Det lyder desværre som en overbelastningsskade som følge af en tyndslidt brusk i leddet - og altså ikke bare en slagskade. Men det kan være jeg er for pessimistisk.
Ja, tror også jeg har skrevet om hans diagnosticerede hofteproblemer før - det er noget han har udviklet fra barnsben og som blev opdaget i teenageårene. Har medført 2 operationer.
Her er det: https://www.skadekompassen.se/skador-sj ... -hoft-fai/
Super 😱

Kan være FCM alligevel var de klogeste.... vel en slags poetic justice, han er skadet mod netop dem.
Bare for at fluekneppe, så er der altså ikke meget poetic justice i det. Medmindre man mener han får som fortjent ved at blive skadet op til FCN-kampen
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 24. nov 2020, 19:18

Meget træls men desværre ikke overraskende, det var et gamble af købe Hiljemark med den skadeshistorik han har :S

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af Julgranen » 24. nov 2020, 19:48

Aalborg frederikshavner skrev:
24. nov 2020, 19:18
Meget træls men desværre ikke overraskende, det var et gamble af købe Hiljemark med den skadeshistorik han har :S
Ikke meget mere et gamble end med så mange andre spillere. Ingen grund til at køre med på den FCM-retorik. Det har været en udfordring Hiljemark har måttet tage hensyn til i hele hans karriere, og alligevel har han et hav af kampe for langt bedre hold end os.
Ingen grund til at køre med på den FCM-retorik - det var jo et kendt problem!

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1037
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Oscar Hiljemark

Indlæg af Mephisto2 » 24. nov 2020, 22:13

Frygah skrev:
24. nov 2020, 18:20
Mephisto2 skrev:
24. nov 2020, 18:11
Julgranen skrev:
24. nov 2020, 17:14
Yankee skrev:
24. nov 2020, 16:50
Feher nævner at man har måttet dræne væske fra hoften. Det lyder desværre som en overbelastningsskade som følge af en tyndslidt brusk i leddet - og altså ikke bare en slagskade. Men det kan være jeg er for pessimistisk.
Ja, tror også jeg har skrevet om hans diagnosticerede hofteproblemer før - det er noget han har udviklet fra barnsben og som blev opdaget i teenageårene. Har medført 2 operationer.
Her er det: https://www.skadekompassen.se/skador-sj ... -hoft-fai/
Super 😱

Kan være FCM alligevel var de klogeste.... vel en slags poetic justice, han er skadet mod netop dem.
Bare for at fluekneppe, så er der altså ikke meget poetic justice i det. Medmindre man mener han får som fortjent ved at blive skadet op til FCN-kampen
Set fra et FCM synspunkt.

Besvar