Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Debatjuntaen » 8. feb 2021, 23:21

Hermed er åbnet en ny transfertråd velvidende, at der stadig er enkelte spørgsmålstegn omkring netop afsluttede.

Tidligere er blevet lukket før tid - og slettet grundet personfnidder. Vi henstiller til, at det stopper omgående.
I øvrigt beder vi jer læse følgende: viewtopic.php?p=596751#p596751

Inden du trykker på "Indsend"-knappen bør du læse dit post igennem med spørgsmålet om der er noget, der ikke bidrager konstruktivt til debatten.
Det er der ikke noget nyt i.

Føler du et post overskrider retningslinjerne, så rapportér det. Et angreb tilbage gør kun en selv medskyldig.
Nogle er gode til at bruge knappen - andre kunne bestemt blive bedre. Ingen nævnt, ingen glemt.

Lad os så få skudt gang i den gode debattone, og gode transferdebat :aabfan:

Rextherunt
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 31. okt 2005, 13:05
Geografisk sted: Østjylland

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Rextherunt » 9. feb 2021, 10:01

Jamen lad os da bare starte ud med de mest åbentlyse ting som tingene ser ud pt.:

UD:
MC
Tom
Rinne

IND:
HB
Midt af den def. slags

Hvem jeg tror ellers ryger ud:
Kusk
Fossum
Lucas

Jeg er super positiv over hvordan truppen ser ud lige nu, efter Rufo også kom til. Syns vores offentsiv ser fornuftig ud men jeg syns vi lige mangler lidt i def. før det hele spiller.

Skal jeg lige knytte en kommentar til de 3 jeg håber/tror ryger:

Kusk har længe lignet en spiller som har fået lidt medvind men som ikke helt er nået op på sit tidligere niveau og jeg kan være i tvivl om hvorvidt han passer ind i den nye spillestil. Men det vil jo heldigvis vise sig når vi når lidt længere hen på sæsonen.

Fossum er (formodentlig)en løntung spiller som egentlig gør det ok, men jeg tænker at han skal videre ud i verden og finde et sted hvor han måske kan udfolde sit potentiale lidt bedre end her.

Lucas... han er pisse dygtig og en god mand for holdet. Men Lucas har glas ben og jeg syns han bruger mere tid på skader end på banen så det er bare om at få ham ud mens der er lidt mønt at hente. Det er mega ærgerligt for han virker som en super sympatisk person men han er nok også relativ løntung.
Det handler IKKE om at vinde...det handler om at YDMYGE!!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Jakobsen » 9. feb 2021, 10:30

Rextherunt skrev:
9. feb 2021, 10:01
Jamen lad os da bare starte ud med de mest åbentlyse ting som tingene ser ud pt.:

UD:
MC
Tom
Rinne

IND:
HB
Midt af den def. slags

Hvem jeg tror ellers ryger ud:
Kusk
Fossum
Lucas

Jeg er super positiv over hvordan truppen ser ud lige nu, efter Rufo også kom til. Syns vores offentsiv ser fornuftig ud men jeg syns vi lige mangler lidt i def. før det hele spiller.

Skal jeg lige knytte en kommentar til de 3 jeg håber/tror ryger:

Kusk har længe lignet en spiller som har fået lidt medvind men som ikke helt er nået op på sit tidligere niveau og jeg kan være i tvivl om hvorvidt han passer ind i den nye spillestil. Men det vil jo heldigvis vise sig når vi når lidt længere hen på sæsonen.

Fossum er (formodentlig)en løntung spiller som egentlig gør det ok, men jeg tænker at han skal videre ud i verden og finde et sted hvor han måske kan udfolde sit potentiale lidt bedre end her.

Lucas... han er pisse dygtig og en god mand for holdet. Men Lucas har glas ben og jeg syns han bruger mere tid på skader end på banen så det er bare om at få ham ud mens der er lidt mønt at hente. Det er mega ærgerligt for han virker som en super sympatisk person men han er nok også relativ løntung.
Mjaeh. Enig et stykke af vejen. Kusk skal ud som jeg ser det, da han er dyr og ikke spiller op til hans niveau. Irriterer mig mest, at jeg stadig lidt føler vi potentielt smider guld på gaden, men omvendt har han hverken leveres under MW, Friis eller Feher og han virker ude af billedet hos Cifuentes. Jeg tror simpelthen ikke han passer til, hvordan AaB skal spille fremadrettet. Eller der er i hvert fald noget mindset og spillestil der skal ændre sig så og det begynder jeg at tvivle på kan ske. Det irriterer mig mest, hvis vi lader ham gå gratis til en anden dansk klub og han bliver en succes der. Lad os se om vi ikke kan finde ham et udenlandseventyr.

Fossum ser jeg os gerne beholde, da jeg faktisk ser ham som en spiller der kan blive bedre for os under Cifuentes. Jeg synes vi skal holde ham en sæson til og få ham til at peake og så skyde ham af. Der er næppe store efterspørgsel til sommer så oddsene for, at vi kan få mindst lige så meget året efter på trods af kortere tid til udløb ser jeg som store. Derudover bibeholder vi kontinuitet på holdet.

Lucas bliver jo nok svært at sælge til noget der er interessant nu hvor han er skadet. Jeg synes egentlig bare vi skal nyde, at vi nu har alternativer og kan lade ham tage den tid det tager at komme tilbage, hvis han kan komme tilbage. VI er jo pludselig ikke super afhængige af at rushe ham tilbage længere.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 9. feb 2021, 10:40

Jakobsen skrev:
9. feb 2021, 10:30
Rextherunt skrev:
9. feb 2021, 10:01
Jamen lad os da bare starte ud med de mest åbentlyse ting som tingene ser ud pt.:

UD:
MC
Tom
Rinne

IND:
HB
Midt af den def. slags

Hvem jeg tror ellers ryger ud:
Kusk
Fossum
Lucas

Jeg er super positiv over hvordan truppen ser ud lige nu, efter Rufo også kom til. Syns vores offentsiv ser fornuftig ud men jeg syns vi lige mangler lidt i def. før det hele spiller.

Skal jeg lige knytte en kommentar til de 3 jeg håber/tror ryger:

Kusk har længe lignet en spiller som har fået lidt medvind men som ikke helt er nået op på sit tidligere niveau og jeg kan være i tvivl om hvorvidt han passer ind i den nye spillestil. Men det vil jo heldigvis vise sig når vi når lidt længere hen på sæsonen.

Fossum er (formodentlig)en løntung spiller som egentlig gør det ok, men jeg tænker at han skal videre ud i verden og finde et sted hvor han måske kan udfolde sit potentiale lidt bedre end her.

Lucas... han er pisse dygtig og en god mand for holdet. Men Lucas har glas ben og jeg syns han bruger mere tid på skader end på banen så det er bare om at få ham ud mens der er lidt mønt at hente. Det er mega ærgerligt for han virker som en super sympatisk person men han er nok også relativ løntung.
Mjaeh. Enig et stykke af vejen. Kusk skal ud som jeg ser det, da han er dyr og ikke spiller op til hans niveau. Irriterer mig mest, at jeg stadig lidt føler vi potentielt smider guld på gaden, men omvendt har han hverken leveres under MW, Friis eller Feher og han virker ude af billedet hos Cifuentes. Jeg tror simpelthen ikke han passer til, hvordan AaB skal spille fremadrettet. Eller der er i hvert fald noget mindset og spillestil der skal ændre sig så og det begynder jeg at tvivle på kan ske. Det irriterer mig mest, hvis vi lader ham gå gratis til en anden dansk klub og han bliver en succes der. Lad os se om vi ikke kan finde ham et udenlandseventyr.

Fossum ser jeg os gerne beholde, da jeg faktisk ser ham som en spiller der kan blive bedre for os under Cifuentes. Jeg synes vi skal holde ham en sæson til og få ham til at peake og så skyde ham af. Der er næppe store efterspørgsel til sommer så oddsene for, at vi kan få mindst lige så meget året efter på trods af kortere tid til udløb ser jeg som store. Derudover bibeholder vi kontinuitet på holdet.

Lucas bliver jo nok svært at sælge til noget der er interessant nu hvor han er skadet. Jeg synes egentlig bare vi skal nyde, at vi nu har alternativer og kan lade ham tage den tid det tager at komme tilbage, hvis han kan komme tilbage. VI er jo pludselig ikke super afhængige af at rushe ham tilbage længere.
Når den udrensning er overstået så er der ikke meget tilbage af "Nordens Bilbao"....og ja det er lidt trist i min optik.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Hanga » 9. feb 2021, 10:41

Mon ikke også vi går efter at luge lidt mere ud i de yderste mandater, f.eks. ser jeg ikke Oliver Klitten have en fremtid i AaB. Og så er spørgsmålet jo om Lukas Klitten forlænger eller skifter. Hvis han smutter, skal vi have en ny backup/konkurrent til Ahlmann.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Yankee » 9. feb 2021, 10:58

Hanga skrev:
9. feb 2021, 10:41
Mon ikke også vi går efter at luge lidt mere ud i de yderste mandater, f.eks. ser jeg ikke Oliver Klitten have en fremtid i AaB. Og så er spørgsmålet jo om Lukas Klitten forlænger eller skifter. Hvis han smutter, skal vi have en ny backup/konkurrent til Ahlmann.
Førsteprioriteten er i min verden at få forlænget med Lukas Klitten. Han har altså et fint potentiale og udfylder derudover pladsen som backup for Ahlmann her-og-nu. Det vil være meget ærgerligt at miste ham på fri transfer. Lige nu er Lukas heller ikke i en position hvor han kan kræve en kæmpe løn eller garanteret spilletid - men han skal selvfølgelig have en god udviklingsplan.

Vi taler altså om den startende venstre back på det danske U21-landshold - som endda er udviklet på AaB Akademiet. Det er en no-brainer i min verden.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Forza » 9. feb 2021, 11:01

Yankee skrev:
9. feb 2021, 10:58
Hanga skrev:
9. feb 2021, 10:41
Mon ikke også vi går efter at luge lidt mere ud i de yderste mandater, f.eks. ser jeg ikke Oliver Klitten have en fremtid i AaB. Og så er spørgsmålet jo om Lukas Klitten forlænger eller skifter. Hvis han smutter, skal vi have en ny backup/konkurrent til Ahlmann.
Førsteprioriteten er i min verden at få forlænget med Lukas Klitten. Han har altså et fint potentiale og udfylder derudover pladsen som backup for Ahlmann her-og-nu. Det vil være meget ærgerligt at miste ham på fri transfer. Lige nu er Lukas heller ikke i en position hvor han kan kræve en kæmpe løn eller garanteret spilletid - men han skal selvfølgelig have en god udviklingsplan.

Vi taler altså om den startende venstre back på det danske U21-landshold - som endda er udviklet på AaB Akademiet. Det er en no-brainer i min verden.
Men Lukas har jo hidtil forlanget en løn man ikke ville acceptere, så det kan jo være han og AaB ikke ser ens på hvor han burde ligge lønmæssigt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Hanga » 9. feb 2021, 11:05

Yankee skrev:
9. feb 2021, 10:58
Hanga skrev:
9. feb 2021, 10:41
Mon ikke også vi går efter at luge lidt mere ud i de yderste mandater, f.eks. ser jeg ikke Oliver Klitten have en fremtid i AaB. Og så er spørgsmålet jo om Lukas Klitten forlænger eller skifter. Hvis han smutter, skal vi have en ny backup/konkurrent til Ahlmann.
Førsteprioriteten er i min verden at få forlænget med Lukas Klitten. Han har altså et fint potentiale og udfylder derudover pladsen som backup for Ahlmann her-og-nu. Det vil være meget ærgerligt at miste ham på fri transfer. Lige nu er Lukas heller ikke i en position hvor han kan kræve en kæmpe løn eller garanteret spilletid - men han skal selvfølgelig have en god udviklingsplan.

Vi taler altså om den startende venstre back på det danske U21-landshold - som endda er udviklet på AaB Akademiet. Det er en no-brainer i min verden.
Jeg er helt enig, spørgsmålet er jo så, om Klitten ser sig selv få tilstrækkelig med spilletid, når Ahlmann bliver klar igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Enrico
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 14. sep 2007, 12:00
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Enrico » 9. feb 2021, 11:59

Hvis vi skal have en erstatning for Pedro hvis han ryger til sommer, så er anføren for IFK Norrkøping Alexander Fransson transferfri.. god alder 26 og har været et par år i Belgien (Brugge)

Enrico
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 14. sep 2007, 12:00
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Enrico » 9. feb 2021, 12:01

Det var Basel Alexander Fransson var i..... sorry

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FlæskeFrank » 9. feb 2021, 14:14

Inden vi går til sommer, så skal der fortsat nogle ud:

1. Okore
2. van Weert
3. Kasper Kusk
4. Magnus Christensen
5. Oliver Klitten

Okore er forhåbentlig solgt. Men aldrig godt at have en spiller i truppen, som vil videre.
van Weert. Der er vel ingen, som tror den kontrakt forlænges og indkøbene indikerer det heller ikke.
Kusk. Det er svært at se hans rolle på holdet med ankomst af både Samuelsen og Rufo. Tror problemet er det taktiske - han er fandens god i 4-4-2, men har bøvlet med at finde en tilsvarende rolle i de andre systemer. Så mens han repræsenterer en god værdi ville et salg være fantastisk.
Magnus Christensen. Hvis rygterne om, at han er blevet bedt om at finde noget andet, så håber jeg, at han gør det. Selvom vi reelt ikke har en anden direkte afløser for Ferreira, når han har sine Würtz karantæner.
Oliver Klitten. Her skal minimum en udlejning til. Han kommer ikke til fadet i foråret - og mon ikke der er en anden klub i Norden, som vil leje ham i foråret ?

Det vil kun give os 20 spilere til de sidste 20 kampe, hvilket nok er i underkanten. Men en skadet Lucas. Inge Andre har dog sagt at trupstørrelsen skulle ned(da der var 24 spillere), så mon ikke målet er 22 spillere, hvorfor vi måske siger stop, hvis der kan sendes tre spillere ud.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Buzz Killington » 9. feb 2021, 14:19

FlæskeFrank skrev:
9. feb 2021, 14:14
Inden vi går til sommer, så skal der fortsat nogle ud:

1. Okore
2. van Weert
3. Kasper Kusk
4. Magnus Christensen
5. Oliver Klitten

Okore er forhåbentlig solgt. Men aldrig godt at have en spiller i truppen, som vil videre.
van Weert. Der er vel ingen, som tror den kontrakt forlænges og indkøbene indikerer det heller ikke.
Kusk. Det er svært at se hans rolle på holdet med ankomst af både Samuelsen og Rufo, at han kommer til at spille en rolle. Tror problemet er det taktiske - han er fandens god i 4-4-2, men har bøvlet med at finde en tilsvarende rolle i de andre systemer. Så mens han repræsenterer en god værdi ville et salg være fantastisk.
Magnus Christensen. Hvis rygterne om, at han er blevet bedt om at finde noget andet, så håber jeg, at han gør det. Selvom vi reelt ikke har en anden direkte afløser for Ferreira, når han har sine Würtz karantæner.
Oliver Klitten. Her skal minimum en udlejning til. Han kommer ikke til fadet i foråret - og mon ikke der er en anden klub i Norden, som vil leje ham i foråret ?

Det vil kun give os 20 spilere til de sidste 20 kampe, hvilket nok er i underkanten. Men en skadet Lucas. Inge Andre har dog sagt at trupstørrelsen skulle ned(da der var 24 spillere), så mon ikke målet er 22 spillere, hvorfor vi måske siger stop, hvis der kan sendes tre spillere ud.
Hvis vi kigger frem til næste vindue, så syntes jeg også man kan overveje om kultspiller numero uno Børsting ikke snart skal prøve noget nyt. Jeg kan godt lide ham, og han har vist at han har en klar rolle at spille på holdet. Men vi har set at han kan blive lidt af en stopklods for det hurtige spil. Så, i optimeringens navn, kunne man jo godt prøve at sætte computeren til at kigge efter et alternativ med bedre fødder.

Han har udløb sommeren '22
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FlæskeFrank » 9. feb 2021, 14:22

Buzz Killington skrev:
9. feb 2021, 14:19
Hvis vi kigger frem til næste vindue, så syntes jeg også man kan overveje om kultspiller numero uno Børsting ikke snart skal prøve noget nyt. Jeg kan godt lide ham, og han har vist at han har en klar rolle at spille på holdet. Men vi har set at han kan blive lidt af en stopklods for det hurtige spil. Så, i optimeringens navn, kunne man jo godt prøve at sætte computeren til at kigge efter et alternativ med bedre fødder.

Han har udløb sommeren '22
Børsting har endnu ikke bidt sig fast over en hel sæson, så ja han må være oppe for evaluering til sommer også.
- FlæskeFrank

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Mogens » 9. feb 2021, 14:33

FlæskeFrank skrev:
9. feb 2021, 14:22
Buzz Killington skrev:
9. feb 2021, 14:19
Hvis vi kigger frem til næste vindue, så syntes jeg også man kan overveje om kultspiller numero uno Børsting ikke snart skal prøve noget nyt. Jeg kan godt lide ham, og han har vist at han har en klar rolle at spille på holdet. Men vi har set at han kan blive lidt af en stopklods for det hurtige spil. Så, i optimeringens navn, kunne man jo godt prøve at sætte computeren til at kigge efter et alternativ med bedre fødder.

Han har udløb sommeren '22
Børsting har endnu ikke bidt sig fast over en hel sæson, så ja han må være oppe for evaluering til sommer også.
Sine mangler til trods, så har Børsting dog vist, at han magter at omstille sig til mange forskellige systemer. Af samme årsag er han ofte en brugbar (omend han aldrig bliver en nøglespiller) spiller. Jeg kan naturligvis købe præmissen om, at han skal vurderes, men kun som 7. "valg" efter de 5 allerede nævnte og Pallesen.

Hvem jeg ønsker i stedet for Pallesen har jeg allerede givet udtryk for (men det kommer lige igen - Dalsgaard på en to-årig og Voss fra VB)
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Gamling » 9. feb 2021, 17:27

Nkada skal vel også retur til Frankrig når lejemålet udløber.

Tænker at en åreladning med klitten brødrene, vw, kusk, Lucas og fossum + Nkada er for mange.

Behold kusk og fossum
Gamling
"Ib Simonsen forever"

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FIDEL » 9. feb 2021, 17:41

Gamling skrev:
9. feb 2021, 17:27
Nkada skal vel også retur til Frankrig når lejemålet udløber.

Tænker at en åreladning med klitten brødrene, vw, kusk, Lucas og fossum + Nkada er for mange.

Behold kusk og fossum
Vi skal ikke have en løntung spiller som Kusk siddende på bænken,og han passer ikke skide godt til Marti. Forhåbentligt kan vi sælge ham.

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af TK-allez » 9. feb 2021, 17:43

FIDEL skrev:
9. feb 2021, 17:41
Gamling skrev:
9. feb 2021, 17:27
Nkada skal vel også retur til Frankrig når lejemålet udløber.

Tænker at en åreladning med klitten brødrene, vw, kusk, Lucas og fossum + Nkada er for mange.

Behold kusk og fossum
Vi skal ikke have en løntung spiller som Kusk siddende på bænken,og han passer ikke skide godt til Marti. Forhåbentligt kan vi sælge ham.
Vi skulle have slået til, da Trabzonspor var super interesseret i ham her i vinduet for angiveligt 15 mio!!! 🙄

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 9. feb 2021, 17:50

FIDEL skrev:
9. feb 2021, 17:41
Vi skal ikke have en løntung spiller som Kusk siddende på bænken,og han passer ikke skide godt til Marti. Forhåbentligt kan vi sælge ham.
Så er han vist heller ikke mere løntung.
Men han skal selvfølgelig falde i trænerens smag, og de næste kampe vil vise om de spillere vi har på banen kan kreere nok. Ellers må han vel i spil igen. Fjern hans og Lucas' bidrag fra chancestatistikken, og det ser meget tyndt ud med kreativitet fra resten af holdet.

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Breezer » 9. feb 2021, 17:51

TK-allez skrev:
9. feb 2021, 17:43
FIDEL skrev:
9. feb 2021, 17:41
Gamling skrev:
9. feb 2021, 17:27
Nkada skal vel også retur til Frankrig når lejemålet udløber.

Tænker at en åreladning med klitten brødrene, vw, kusk, Lucas og fossum + Nkada er for mange.

Behold kusk og fossum
Vi skal ikke have en løntung spiller som Kusk siddende på bænken,og han passer ikke skide godt til Marti. Forhåbentligt kan vi sælge ham.
Vi skulle have slået til, da Trabzonspor var super interesseret i ham her i vinduet for angiveligt 15 mio!!! 🙄
Er der nogen i seniortruppen, vi ikke ville sælge for 15 mio. udover Lucas og Ferreira?

Hvis det der havde bare et gram sandhed, så var Kusk blevet solgt.

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af TK-allez » 9. feb 2021, 18:07

Breezer skrev:
9. feb 2021, 17:51
TK-allez skrev:
9. feb 2021, 17:43
FIDEL skrev:
9. feb 2021, 17:41
Gamling skrev:
9. feb 2021, 17:27
Nkada skal vel også retur til Frankrig når lejemålet udløber.

Tænker at en åreladning med klitten brødrene, vw, kusk, Lucas og fossum + Nkada er for mange.

Behold kusk og fossum
Vi skal ikke have en løntung spiller som Kusk siddende på bænken,og han passer ikke skide godt til Marti. Forhåbentligt kan vi sælge ham.
Vi skulle have slået til, da Trabzonspor var super interesseret i ham her i vinduet for angiveligt 15 mio!!! 🙄
Er der nogen i seniortruppen, vi ikke ville sælge for 15 mio. udover Lucas og Ferreira?

Hvis det der havde bare et gram sandhed, så var Kusk blevet solgt.
Selvfølgelig. Men vi ved forhåbentlig alle, at det aldrig har været aktuelt :thumbsup:

Låst