Milan Makaric

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 788
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Milan Makaric

Indlæg af Dennis Nielsen » 14. jul 2023, 16:32

Der er noget, der er gået helt galt med Makaric. Hvem, hvad, hvor og hvorfor aner jeg intet om.

Mit indtryk af ham, det VAR, at vi havde med en ond og motiveret motherfucker at gøre, der ikke ville lade nogen eller noget stå i vejen.

Der tog jeg grueligt fejl. Når han, i modgang, render rundt i en lorte liga og ikke præsterer, samtidig med at han er overvægtig, så er der nogle brikker, der mangler.

Det er ærgerligt, for vi har brug for den type, han viste glimt af. En der tager slagsmålet, scorer de "grimme" mål og fighter oppe foran.

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 787
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Milan Makaric

Indlæg af Raptorr » 14. jul 2023, 17:08

Dennis Nielsen skrev:
14. jul 2023, 16:32
Der er noget, der er gået helt galt med Makaric. Hvem, hvad, hvor og hvorfor aner jeg intet om.

Mit indtryk af ham, det VAR, at vi havde med en ond og motiveret motherfucker at gøre, der ikke ville lade nogen eller noget stå i vejen.

Der tog jeg grueligt fejl. Når han, i modgang, render rundt i en lorte liga og ikke præsterer, samtidig med at han er overvægtig, så er der nogle brikker, der mangler.

Det er ærgerligt, for vi har brug for den type, han viste glimt af. En der tager slagsmålet, scorer de "grimme" mål og fighter oppe foran.
Ja, det troede jeg også. En hård serber, som forsvarsspillerne kunne slå sig på. Nu virker det som ønsketænkning, at han skulle komme i gang igen, men jeg tillader mig at håbe. Et eller andet sted, så har han jo vist, at han kan score mål. Om ikke andet, så må han godt medvirke til, at en ærgerrig Prica føler sig lidt presset og giver den fuld skrue. Helenius tror jeg ikke rigtig fungerer på den måde (når det kommer til motivation).

PohlErDenNyeAugo
2. div
2. div
Indlæg: 137
Tilmeldt: 23. apr 2018, 15:04
Favoritspiller: Augo
Geografisk sted: Skalborg

Re: Milan Makaric

Indlæg af PohlErDenNyeAugo » 16. jul 2023, 19:58

Så han sendt til Bosnien :danmarkfan:
:aabfan:

Besvar