Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2432
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 6. dec 2021, 22:37

Fromthecradle skrev:
6. dec 2021, 22:20
Det mest bekymrende er vel at så mange spillere + træneren (åbenbart) ønsker sig nye udfordringer.

Hvor er linien og hvad er fremtiden? Inger må godt snart italesætte hvad der skal ske.
Alle i AaB har forhåbentligt ambitioner om at komme så langt som muligt i karrieren.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1448
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Stegosaurus » 6. dec 2021, 22:43

Fromthecradle skrev:
6. dec 2021, 22:20
Det mest bekymrende er vel at så mange spillere + træneren (åbenbart) ønsker sig nye udfordringer.

Hvor er linien og hvad er fremtiden? Inger må godt snart italesætte hvad der skal ske.
Tænker du på Thelander og Fossum? De har da været superloyale over for AaB og ikke ytret nogen utilfredshed offentligt over manglende salg. Jeg ser ikke problemet. Nu udløber deres kontrakter og AaB vil næppe matche de beløb, de nu får tilbudt. So be it. Der bliver skabt økonomisk rum til nye spillere når de stopper.

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Fromthecradle » 6. dec 2021, 22:51

Stegosaurus skrev:
6. dec 2021, 22:43
Fromthecradle skrev:
6. dec 2021, 22:20
Det mest bekymrende er vel at så mange spillere + træneren (åbenbart) ønsker sig nye udfordringer.

Hvor er linien og hvad er fremtiden? Inger må godt snart italesætte hvad der skal ske.
Tænker du på Thelander og Fossum? De har da været superloyale over for AaB og ikke ytret nogen utilfredshed offentligt over manglende salg. Jeg ser ikke problemet. Nu udløber deres kontrakter og AaB vil næppe matche de beløb, de nu får tilbudt. So be it. Der bliver skabt økonomisk rum til nye spillere når de stopper.
Ja, plus Rinne, Børsting og Kusk. Dvs ca alle med snarligt kontraktudløb.

Hvis man tror på kontinuitet som succesfaktor virker det ikke helt stabilt.
You pay for this?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Pastorius » 6. dec 2021, 22:51

Stegosaurus skrev:
6. dec 2021, 22:43
Fromthecradle skrev:
6. dec 2021, 22:20
Det mest bekymrende er vel at så mange spillere + træneren (åbenbart) ønsker sig nye udfordringer.

Hvor er linien og hvad er fremtiden? Inger må godt snart italesætte hvad der skal ske.
Tænker du på Thelander og Fossum? De har da været superloyale over for AaB og ikke ytret nogen utilfredshed offentligt over manglende salg. Jeg ser ikke problemet. Nu udløber deres kontrakter og AaB vil næppe matche de beløb, de nu får tilbudt. So be it. Der bliver skabt økonomisk rum til nye spillere når de stopper.
Præcis. Sådan er verden...

Dem der gerne vil videre, er dem der kan tjene flere penge andre steder (og måske endda indbringe en transfersum). Dem der bliver år efter år er dem der får mere i løn end de kan få andre steder. Et par stykker af dem så tydeligt at de er navngivet af sportsdirektøren.

Det ændrer sig den dag, vi bliver verdens rigeste og største klub. Det har vist forøvrigt aldrig været anderledes. Eneste undtagelse, hvor man for alvor kan tale om en spiller, der er væsentlig stærkere end vores niveau og ikke er på vej væk, er Lucas, og det havde måske ikke engang været nok, hvis ikke han var blevet skadet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Fromthecradle » 6. dec 2021, 22:59

Pastorius skrev:
6. dec 2021, 22:51
Stegosaurus skrev:
6. dec 2021, 22:43
Fromthecradle skrev:
6. dec 2021, 22:20
Det mest bekymrende er vel at så mange spillere + træneren (åbenbart) ønsker sig nye udfordringer.

Hvor er linien og hvad er fremtiden? Inger må godt snart italesætte hvad der skal ske.
Tænker du på Thelander og Fossum? De har da været superloyale over for AaB og ikke ytret nogen utilfredshed offentligt over manglende salg. Jeg ser ikke problemet. Nu udløber deres kontrakter og AaB vil næppe matche de beløb, de nu får tilbudt. So be it. Der bliver skabt økonomisk rum til nye spillere når de stopper.
Præcis. Sådan er verden...

Dem der gerne vil videre, er dem der kan tjene flere penge andre steder (og måske endda indbringe en transfersum). Dem der bliver år efter år er dem der får mere i løn end de kan få andre steder. Et par stykker af dem så tydeligt at de er navngivet af sportsdirektøren.

Det ændrer sig den dag, vi bliver verdens rigeste og største klub. Det har vist forøvrigt aldrig været anderledes. Eneste undtagelse, hvor man for alvor kan tale om en spiller, der er væsentlig stærkere end vores niveau og ikke er på vej væk, er Lucas, og det havde måske ikke engang været nok, hvis ikke han var blevet skadet.
Tænker du refererer til IAO, men han er nu ikke medlem af direktionen. Han er sportschef.

Iøvrigt er Kusk, Würtz, Augo, Ene mv vel mere eller mindre eksempler på det samme som Lucas.
You pay for this?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Jakobsen » 6. dec 2021, 23:19

Fromthecradle skrev:
6. dec 2021, 22:51
Stegosaurus skrev:
6. dec 2021, 22:43
Fromthecradle skrev:
6. dec 2021, 22:20
Det mest bekymrende er vel at så mange spillere + træneren (åbenbart) ønsker sig nye udfordringer.

Hvor er linien og hvad er fremtiden? Inger må godt snart italesætte hvad der skal ske.
Tænker du på Thelander og Fossum? De har da været superloyale over for AaB og ikke ytret nogen utilfredshed offentligt over manglende salg. Jeg ser ikke problemet. Nu udløber deres kontrakter og AaB vil næppe matche de beløb, de nu får tilbudt. So be it. Der bliver skabt økonomisk rum til nye spillere når de stopper.
Ja, plus Rinne, Børsting og Kusk. Dvs ca alle med snarligt kontraktudløb.

Hvis man tror på kontinuitet som succesfaktor virker det ikke helt stabilt.
Det er jo naturligt nogen har ambitioner og vil videre. Rinne, Thelander og Fossum vil være en streg i regningen at miste alle tre, men Rinne har været her i fem år når kontrakten udløber og kan ikke klandres noget. Han har været en loyal profil i klubben og der har ikke været noget vrøvl i svære tider.
Thelander er 30 og valgte os da han skulle hjem og skal han nå noget mere i karieren er det nu. Han er god og ikke erstattelig.
Fossum har jeg det blandet med at miste. Ingen tvivl om, at han har været god som hængende angriber, men det kan omvendt åbne rum til at få en midtbanespiller, der kan gøre holdet som helhed bedre, hvis vi får en moderne 6'er/8'er der både kan erobre og fordele boldene. Fossum er god, men jeg er ikke sikker på han nødvendigvis er den spiller som AaB ideelt ønsker på den centrale midtbane og jeg kan i hvert både se styrker og svagheder.
Børsting er jo aldrig rigtig blevet en succes i klubben og er bestemt ikke uerstattelig. Der en spiller vi skal have uddannet og udvilklet bedre tidligere, men han tilhører for mig lidt den tabte AaB generation, som aldrig blev gode nok fordi man forsømte at have en god stamme de unge kunne læne sig opad.
Kusk kan vi da i øvrigt ikke bedreje at ville videre, hvis han vil da han er på bænken og er endt der under flere trænere. Jeg er selv meget ambivalent, men det er en spiller hvor jeg både kan se styrker og svagheder.

Det er mange at miste og det vil kræve erstatninger, men det er også spillere vi skal kunne erstatte såfremt pengene er der.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Julgranen » 7. dec 2021, 05:37

Fromthecradle skrev:
6. dec 2021, 22:20
Det mest bekymrende er vel at så mange spillere + træneren (åbenbart) ønsker sig nye udfordringer.

Hvor er linien og hvad er fremtiden? Inger må godt snart italesætte hvad der skal ske.
Ak ja, kan man ikke længere angribe Cifuentes, så retter man da bare skytset mod den næste udlænding i rækken…

Det er din påstand at mange på holdet ønsker nye udfordringer. Den har jo ikke rod i virkeligheden.
Faktum er at Rinne og Thelander har haft deres noget nær bedste AaB-sæson efter Cifuentes er kommet til.
Det skaber en interesse.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Julgranen » 7. dec 2021, 05:40

Buzz Killington skrev:
6. dec 2021, 19:41
Det var da et fjollet indlæg når det netop var nuancer der blev bragt. Selvfølgelig vil der være folk der kritiserer træneren, når spillet er usammenhængende og når trupmæssig kontinuitet er en by i rusland.
Ja, folk der ikke vil anerkende at det tager tid før en træners idéer sætter sig. Modsat forgængeren har Cifu skiftet kurs færre gange, og opnået resultater noget hurtigere - endda med væsentligt dårligere forudsætninger.
Han er attraktiv for andet end kvindelandshold, så vi kan jo snildt konkludere at det der var en ærgerlig situation, viste sig at være et fantastisk bytte for AaB.
Hvornår har en træner i AaB sidst været interessant for andre klubber? Ikke siden Hamrén.

Brugeravatar
Runschen
2. div
2. div
Indlæg: 167
Tilmeldt: 1. aug 2007, 22:06

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Runschen » 7. dec 2021, 06:04

Apropos Malmø og deres interesse for Cifuentes - har hørt mange lovende ord om ham David Edvardsson, der er udlejet til Jammerbugt fra netop dem.

Han kunne være en interessant spiller at få ind, hvis man solgte Højholt eksempelvis..

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Gnu » 7. dec 2021, 08:37

Julgranen skrev:
7. dec 2021, 05:40
Hvornår har en træner i AaB sidst været interessant for andre klubber? Ikke siden Hamrén.
Kent Nielsen? Allan Kuhn?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af gravballe » 7. dec 2021, 09:05

Fromthecradle skrev:
6. dec 2021, 22:20
Det mest bekymrende er vel at så mange spillere + træneren (åbenbart) ønsker sig nye udfordringer.

Hvor er linien og hvad er fremtiden? Inger må godt snart italesætte hvad der skal ske.
Hvad havde du regnet med når AaB siden 2014 har smidt ALT væk? hvor mange millioner har Allan Garde ikke pisset væk? alt imens klubber som Randers, FCN har overhalet os? Hell før Sønderjyske ssammenbrud, var de ved at overhale os.

Du er den samme der har kritiseret Inge for ikke at levere, men undlader at kigge på den økonomi han har fået at arbejde med, og den trup der var HELT skævt sammensat.. Er du overrasket over dygtige folk vil vidre? Måske du burde få lidt mere respekt for det arbejde Inge forsøger at lave. Selv om det er 4 år for sent! AaB har pisset næsten alt væk af potentiale, og er endelig ved at få opbygget lidt igen, men der er lang vej, vi er nogle år bag Randers i trup opbygning osv.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af 9520AaB » 7. dec 2021, 09:43

gravballe skrev:
Fromthecradle skrev:
6. dec 2021, 22:20
Det mest bekymrende er vel at så mange spillere + træneren (åbenbart) ønsker sig nye udfordringer.

Hvor er linien og hvad er fremtiden? Inger må godt snart italesætte hvad der skal ske.
Hvad havde du regnet med når AaB siden 2014 har smidt ALT væk? hvor mange millioner har Allan Garde ikke pisset væk? alt imens klubber som Randers, FCN har overhalet os? Hell før Sønderjyske ssammenbrud, var de ved at overhale os.

Du er den samme der har kritiseret Inge for ikke at levere, men undlader at kigge på den økonomi han har fået at arbejde med, og den trup der var HELT skævt sammensat.. Er du overrasket over dygtige folk vil vidre? Måske du burde få lidt mere respekt for det arbejde Inge forsøger at lave. Selv om det er 4 år for sent! AaB har pisset næsten alt væk af potentiale, og er endelig ved at få opbygget lidt igen, men der er lang vej, vi er nogle år bag Randers i trup opbygning osv.
Der er nuancer. Jeg respekterer 100% det arbejde Inge forsøger at bygge op, men Rufo, Prijovic, Nkada, Trajkovski og andre taler altså ikke for at man har den helt rigtige scouting. Pengene på disse spillere(og flere) kunne være brugt klogere imo.
Men jeg er ikke ude i en heksejagt på Inge, men kunne godt tænke mig at man ramte skiven lidt mere korrekt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Uldahl » 7. dec 2021, 09:46

Prica22 skrev:
6. dec 2021, 19:40
Uldahl skrev:
6. dec 2021, 19:20
Pastorius skrev:
6. dec 2021, 18:43
Stegosaurus skrev:
6. dec 2021, 18:42
Buzz Killington skrev:
6. dec 2021, 18:08
svenderikpoulsen skrev:
6. dec 2021, 17:40
Det må da fryde hans kritikere - men der er vel ikke mange tilbage ⚽️⚽️
Næ, kritikere der er kritiske over dårlige præstationer, er jo ikke kritiske når præstationerne ikke længere er dårlige. Mystisk nok ik?
Marti Cifuentes' præstationer, eller...? Manden har, som jeg hører det, arbejdet forbilledligt non-stop siden han kom til. han kan jo ikke gøre for, at spillerne ikke er bedre eller er skadet.
Pas nu på med for mange nuancer.
Ja uha de er alt for forstyrrende.

Kan undre de tør løbe an på en ny 'gammel' AaB træner. Khun var jo en katastrofe i Malmø.
Men trods alt ikke en større resultatmæssig katastrofe end at de vandt guld og han sluttede med et pointsnit på 2,19. Det tror jeg ikke, spiller ind i overvejelserne om Cifuentes. Kæmpe skulderklap i øvrigt.
Sorry. Troede ironien var så tyk at jeg ikke behøvede at indsætte en blinkende smiley. ;) Men mærkeligt der ikke er nogen der har kunnet bruge ham som chef træner senere.

Gaarde havde nok ret da han udtalte at han var verdens bedste assistent træner. Var det i øvrigt ikke spiller truppen der fik ham fyrret?

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af gravballe » 7. dec 2021, 09:53

9520AaB skrev:
7. dec 2021, 09:43
gravballe skrev:
Fromthecradle skrev:
6. dec 2021, 22:20
Det mest bekymrende er vel at så mange spillere + træneren (åbenbart) ønsker sig nye udfordringer.

Hvor er linien og hvad er fremtiden? Inger må godt snart italesætte hvad der skal ske.
Hvad havde du regnet med når AaB siden 2014 har smidt ALT væk? hvor mange millioner har Allan Garde ikke pisset væk? alt imens klubber som Randers, FCN har overhalet os? Hell før Sønderjyske ssammenbrud, var de ved at overhale os.

Du er den samme der har kritiseret Inge for ikke at levere, men undlader at kigge på den økonomi han har fået at arbejde med, og den trup der var HELT skævt sammensat.. Er du overrasket over dygtige folk vil vidre? Måske du burde få lidt mere respekt for det arbejde Inge forsøger at lave. Selv om det er 4 år for sent! AaB har pisset næsten alt væk af potentiale, og er endelig ved at få opbygget lidt igen, men der er lang vej, vi er nogle år bag Randers i trup opbygning osv.
Der er nuancer. Jeg respekterer 100% det arbejde Inge forsøger at bygge op, men Rufo, Prijovic, Nkada, Trajkovski og andre taler altså ikke for at man har den helt rigtige scouting. Pengene på disse spillere(og flere) kunne være brugt klogere imo.
Men jeg er ikke ude i en heksejagt på Inge, men kunne godt tænke mig at man ramte skiven lidt mere korrekt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nkada kostede intet
Rufo var billig
Prijovic virker som en fejl men lad os nu se.
Trajkovski.. er en fuser pt.

men når man er fattig, ikke er en klub der har præsteret i lang tid, så er det svært at få gode spillere.

Han han brændt mange penge af på de spiller så kunne vi snakke om fejl, men det er der jo ikke tale om. Trajkovski cv var jo godt, så der havde alle forventet en del mere...

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2432
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 7. dec 2021, 10:15

Uldahl skrev:
7. dec 2021, 09:46
Prica22 skrev:
6. dec 2021, 19:40
Uldahl skrev:
6. dec 2021, 19:20
Pastorius skrev:
6. dec 2021, 18:43
Stegosaurus skrev:
6. dec 2021, 18:42
Buzz Killington skrev:
6. dec 2021, 18:08


Næ, kritikere der er kritiske over dårlige præstationer, er jo ikke kritiske når præstationerne ikke længere er dårlige. Mystisk nok ik?
Marti Cifuentes' præstationer, eller...? Manden har, som jeg hører det, arbejdet forbilledligt non-stop siden han kom til. han kan jo ikke gøre for, at spillerne ikke er bedre eller er skadet.
Pas nu på med for mange nuancer.
Ja uha de er alt for forstyrrende.

Kan undre de tør løbe an på en ny 'gammel' AaB træner. Khun var jo en katastrofe i Malmø.
Men trods alt ikke en større resultatmæssig katastrofe end at de vandt guld og han sluttede med et pointsnit på 2,19. Det tror jeg ikke, spiller ind i overvejelserne om Cifuentes. Kæmpe skulderklap i øvrigt.
Sorry. Troede ironien var så tyk at jeg ikke behøvede at indsætte en blinkende smiley. ;) Men mærkeligt der ikke er nogen der har kunnet bruge ham som chef træner senere.

Gaarde havde nok ret da han udtalte at han var verdens bedste assistent træner. Var det i øvrigt ikke spiller truppen der fik ham fyrret?
Man ved sgu aldrig herinde

Der var ihvertfald noget personligt indblandet, som jeg har fået det fortalt. Og så var nogle af spillerne vidst utilfredse med spillestilen.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Buzz Killington » 7. dec 2021, 10:15

Julgranen skrev:
7. dec 2021, 05:40
Buzz Killington skrev:
6. dec 2021, 19:41
Det var da et fjollet indlæg når det netop var nuancer der blev bragt. Selvfølgelig vil der være folk der kritiserer træneren, når spillet er usammenhængende og når trupmæssig kontinuitet er en by i rusland.
Ja, folk der ikke vil anerkende at det tager tid før en træners idéer sætter sig. Modsat forgængeren har Cifu skiftet kurs færre gange, og opnået resultater noget hurtigere - endda med væsentligt dårligere forudsætninger.
Han er attraktiv for andet end kvindelandshold, så vi kan jo snildt konkludere at det der var en ærgerlig situation, viste sig at være et fantastisk bytte for AaB.
Hvornår har en træner i AaB sidst været interessant for andre klubber? Ikke siden Hamrén.
Man må gerne kritisere på den korte bane hvis der vitterligt er ting der ikke spiller. Så har du selvfølgelig helt ret i at der kan ske noget på den lange.

At du så har behov for at dreje det over i en "hvad sagde jeg" tangent og en Friis sammenligning er ikke værd at bruge tid på.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 594
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af KongGulerod » 7. dec 2021, 11:13

9520AaB skrev:
7. dec 2021, 09:43
gravballe skrev:
Fromthecradle skrev:
6. dec 2021, 22:20
Det mest bekymrende er vel at så mange spillere + træneren (åbenbart) ønsker sig nye udfordringer.

Hvor er linien og hvad er fremtiden? Inger må godt snart italesætte hvad der skal ske.
Hvad havde du regnet med når AaB siden 2014 har smidt ALT væk? hvor mange millioner har Allan Garde ikke pisset væk? alt imens klubber som Randers, FCN har overhalet os? Hell før Sønderjyske ssammenbrud, var de ved at overhale os.

Du er den samme der har kritiseret Inge for ikke at levere, men undlader at kigge på den økonomi han har fået at arbejde med, og den trup der var HELT skævt sammensat.. Er du overrasket over dygtige folk vil vidre? Måske du burde få lidt mere respekt for det arbejde Inge forsøger at lave. Selv om det er 4 år for sent! AaB har pisset næsten alt væk af potentiale, og er endelig ved at få opbygget lidt igen, men der er lang vej, vi er nogle år bag Randers i trup opbygning osv.
Der er nuancer. Jeg respekterer 100% det arbejde Inge forsøger at bygge op, men Rufo, Prijovic, Nkada, Trajkovski og andre taler altså ikke for at man har den helt rigtige scouting. Pengene på disse spillere(og flere) kunne være brugt klogere imo.
Men jeg er ikke ude i en heksejagt på Inge, men kunne godt tænke mig at man ramte skiven lidt mere korrekt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nævn en klub, der aldrig har hentet en eller flere spillere, der ikke er levet op til forventningerne.

Husk nu at det er mennesker vi har med at gøre. Herudover spiller økonomi en kæmpe rolle. Vi skal reelt set kende omkostningen forbundet med hvert enkelt spiller for at kunne vurdere, hvorvidt de har været en succes eller ej.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Julgranen » 7. dec 2021, 11:16

Gnu skrev:
7. dec 2021, 08:37
Kent Nielsen? Allan Kuhn?
Jeg burde måske have tilføjet større klubber.

Allan Kuhn blev ikke hentet i AaB, og Kent Nielsen skiftede til en klub på et niveau der var det samme som AaB's.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Yankee » 7. dec 2021, 11:17

KongGulerod skrev:
7. dec 2021, 11:13

Nævn en klub, der aldrig har hentet en eller flere spillere, der ikke er levet op til forventningerne.

Husk nu at det er mennesker vi har med at gøre. Herudover spiller økonomi en kæmpe rolle. Vi skal reelt set kende omkostningen forbundet med hvert enkelt spiller for at kunne vurdere, hvorvidt de har været en succes eller ej.
Man kan sagtens estimere prisen og omkostningen og vurdere succesraten ud fra det. Der vil selvfølgelig altid være et vist "slør" i analysen, men det ved vi jo allesammen.

Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 594
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af KongGulerod » 7. dec 2021, 11:29

Yankee skrev:
7. dec 2021, 11:17
KongGulerod skrev:
7. dec 2021, 11:13

Nævn en klub, der aldrig har hentet en eller flere spillere, der ikke er levet op til forventningerne.

Husk nu at det er mennesker vi har med at gøre. Herudover spiller økonomi en kæmpe rolle. Vi skal reelt set kende omkostningen forbundet med hvert enkelt spiller for at kunne vurdere, hvorvidt de har været en succes eller ej.
Man kan sagtens estimere prisen og omkostningen og vurdere succesraten ud fra det. Der vil selvfølgelig altid være et vist "slør" i analysen, men det ved vi jo allesammen.
I know - vi er helt enige. Min pointe er, at folk herinde sjældent/aldrig har den nuance med i deres argumentation.

Låst