Lars Friis

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 686
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Lars Friis

Indlæg af Mr Gold » 8. mar 2022, 20:58

KongGulerod skrev:
8. mar 2022, 20:35
Mr Gold skrev:
8. mar 2022, 20:22
Ridposten er sgu ik så tosset denne gang :aabfan: :aabfan:
Pisse godt tlf interview med Friis.

Han er mandskabs-behandler det er der INGEN tvivl om

Gå ind og lyt 😎
Det er typisk de utilfredse, der råber højest. Jeg synes personligt at Ripodsten er fin underholdning, og jeg nyder at høre det hver anden uge.
Synes også som regel det er ganske godt.
Men indrømmer nu også Gaardsøe ik er skide god til
Det efter min smag

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13718
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Lars Friis

Indlæg af Funky » 8. mar 2022, 21:02

Mr Gold skrev:
8. mar 2022, 20:58
KongGulerod skrev:
8. mar 2022, 20:35
Mr Gold skrev:
8. mar 2022, 20:22
Ridposten er sgu ik så tosset denne gang :aabfan: :aabfan:
Pisse godt tlf interview med Friis.

Han er mandskabs-behandler det er der INGEN tvivl om

Gå ind og lyt 😎
Det er typisk de utilfredse, der råber højest. Jeg synes personligt at Ripodsten er fin underholdning, og jeg nyder at høre det hver anden uge.
Synes også som regel det er ganske godt.
Men indrømmer nu også Gaardsøe ik er skide god til
Det efter min smag
Jeg er tilfreds/utilfreds alt efter, hvordan de klarer de debatter, de gerne vil løfte. Nogle gange er det godt, andre gange skidt. Jeg synes, de har lidt tendens til at lade folk bralre løs uden at stille kritiske modspørgsmål, og så bide sig lidt fast i, hvis ikke folk svarer ordentligt. Dvs. det bliver til mikrofonholderi.
De bedste sekvenser har i den senere tid været deres dækning af klubberne under superliganiveau, og dybdeinterviews med spillere - eks interviewet med Ronnie. Det var sgu både godt, interessant og hyggeligt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Lars Friis

Indlæg af Mogens » 8. mar 2022, 22:11

FIDEL skrev:
8. mar 2022, 16:08
Funky skrev:
8. mar 2022, 16:03
FIDEL skrev:
8. mar 2022, 16:01
Nu hvor Friis er på plads, hvad skal vi så brokke os over!?
Du joker, ikke?
Nej, hvorfor?
Man kan sgu altid brokke sig over spillet, men vi ligger nr. 4.
Korrekt, men hvor længe gør vi det med det spil vi har leveret? Jeg håber da inderligt, at vi mindst bliver nr. 4, men jeg synes dælme, det er med pil ned pt.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Lars Friis

Indlæg af FIDEL » 8. mar 2022, 22:34

Mogens skrev:
8. mar 2022, 22:11
FIDEL skrev:
8. mar 2022, 16:08
Funky skrev:
8. mar 2022, 16:03
FIDEL skrev:
8. mar 2022, 16:01
Nu hvor Friis er på plads, hvad skal vi så brokke os over!?
Du joker, ikke?
Nej, hvorfor?
Man kan sgu altid brokke sig over spillet, men vi ligger nr. 4.
Korrekt, men hvor længe gør vi det med det spil vi har leveret? Jeg håber da inderligt, at vi mindst bliver nr. 4, men jeg synes dælme, det er med pil ned pt.
Jo, men det er også en styrke at kunne vinde fodboldkampe uden at spille godt. Spillet bliver forhåbentligt bedre under Lars Friis.
Det absolut vigtigste er altså stadig at have en stærk defensiv.

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1377
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Lars Friis

Indlæg af AaB-Jones » 8. mar 2022, 23:33

Mr Gold skrev:
8. mar 2022, 20:22
Ridposten er sgu ik så tosset denne gang :aabfan: :aabfan:
Pisse godt tlf interview med Friis.

Han er mandskabs-behandler det er der INGEN tvivl om

Gå ind og lyt 😎
Helt enig - rigtig fin udsendelse. Krüger er en gave til programmet - han tør være kritisk, men bevarer nuancer og udtaler sig ikke om ting på rene fornemmelser. Total modsætning til Gaardsøes spredehagls-tilgang og "kritiske blik".

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Lars Friis

Indlæg af Moen » 9. mar 2022, 00:16

PonySlaystation skrev:
8. mar 2022, 16:49
Prica22 skrev:
8. mar 2022, 15:56
PonySlaystation skrev:
8. mar 2022, 14:53
gravballe skrev:
8. mar 2022, 14:43
AaB bød 800k for nogle dage siden, så er det vel ikke unormalt at man er end på en 1m, når viborg så spare hans løn, kan de sælge den som et salg til 1.5m...

viborg startede med at kræve 2-2,5m
Jeg vil gerne høre @Prica22, @baresi eller andre om de kan få gravet den reele pris frem. For der er da lidt forskel på om der er betalt 1m eller 1,5m. Selvom det vigtigste selvfølgelig er at der står en træner klar i morgen.
Jeg har ikke hørt noget tal, men 1,5m lyder højt sammenlignet med de meldinger, jeg har fået i dag.
Det var ærgerligt. Mon ikke det kommer ud på et tidspunkt, nu hvor Jesper Fredberg har været ude og sige at AaB har betalt hvad vi krævede
Har så efterfølgende fået end melding om at 1,5m er reelt nok og at prisen er højere end først antaget. Det lyder lidt dumt i mine øre, men det vil jeg simpelthen ikke dvæle ved længere. Vi har fået vores mand og ham er jeg glad for.

PonySlaystation
1. div
1. div
Indlæg: 312
Tilmeldt: 31. aug 2021, 00:02

Re: Lars Friis

Indlæg af PonySlaystation » 9. mar 2022, 00:58

Prica22 skrev:
9. mar 2022, 00:16
PonySlaystation skrev:
8. mar 2022, 16:49
Prica22 skrev:
8. mar 2022, 15:56
PonySlaystation skrev:
8. mar 2022, 14:53
gravballe skrev:
8. mar 2022, 14:43
AaB bød 800k for nogle dage siden, så er det vel ikke unormalt at man er end på en 1m, når viborg så spare hans løn, kan de sælge den som et salg til 1.5m...

viborg startede med at kræve 2-2,5m
Jeg vil gerne høre @Prica22, @baresi eller andre om de kan få gravet den reele pris frem. For der er da lidt forskel på om der er betalt 1m eller 1,5m. Selvom det vigtigste selvfølgelig er at der står en træner klar i morgen.
Jeg har ikke hørt noget tal, men 1,5m lyder højt sammenlignet med de meldinger, jeg har fået i dag.
Det var ærgerligt. Mon ikke det kommer ud på et tidspunkt, nu hvor Jesper Fredberg har været ude og sige at AaB har betalt hvad vi krævede
Har så efterfølgende fået end melding om at 1,5m er reelt nok og at prisen er højere end først antaget. Det lyder lidt dumt i mine øre, men det vil jeg simpelthen ikke dvæle ved længere. Vi har fået vores mand og ham er jeg glad for.
Nej, du har ret. Hvis det er det han har kostet, så er det jo sådan det er. Tak for svaret :)

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Lars Friis

Indlæg af Mogens » 9. mar 2022, 09:58

Meget er gisninger, og jeg synes både, at der er for og imod for begge beslutninger. Det eneste kritisable er, hvis man stort set har givet det samme for Friis, som vff forlangte i starten. Så synes jeg, at det er helt hen i vejret, at man enten ikke gav det ønskede fra starten af eller ventede til efter sæsonen.

Nok om denne sag - Friis har første dag i dag og det bliver spændende at se, hvad han kan bidrage med.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3182
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Lars Friis

Indlæg af Gnu » 9. mar 2022, 19:02

Mogens skrev:
9. mar 2022, 09:58
Meget er gisninger, og jeg synes både, at der er for og imod for begge beslutninger. Det eneste kritisable er, hvis man stort set har givet det samme for Friis, som vff forlangte i starten. Så synes jeg, at det er helt hen i vejret, at man enten ikke gav det ønskede fra starten af eller ventede til efter sæsonen.

Nok om denne sag - Friis har første dag i dag og det bliver spændende at se, hvad han kan bidrage med.
Ja, det er ubegribeligt at det skulle tage så lang tid at nå frem til det resultat. Hvad i alverden var det man forestillede sig at få ud af at vente?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 686
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Lars Friis

Indlæg af Mr Gold » 9. mar 2022, 19:08

Gnu skrev:
9. mar 2022, 19:02
Mogens skrev:
9. mar 2022, 09:58
Meget er gisninger, og jeg synes både, at der er for og imod for begge beslutninger. Det eneste kritisable er, hvis man stort set har givet det samme for Friis, som vff forlangte i starten. Så synes jeg, at det er helt hen i vejret, at man enten ikke gav det ønskede fra starten af eller ventede til efter sæsonen.

Nok om denne sag - Friis har første dag i dag og det bliver spændende at se, hvad han kan bidrage med.
Ja, det er ubegribeligt at det skulle tage så lang tid at nå frem til det resultat. Hvad i alverden var det man forestillede sig at få ud af at vente?
Hvis i lytter ridposten fra igår så er der et tlf interview med Friis.
Han siger bla at at han jo selv var helt sikker på han først skulle til AaB 1/8 og ville gøre sit job færdig i Viborg fordi han var rigtig glad for det.

Der skete det der gjorde men han var ikke klar mentalt til at tage direkte til AaB fra dag 1.
Nu er han sulten igen og glæder sig helt vildt og er mega glad.

Tjek lige AaB tv.....der er et indslag fra idag.....rigtig godt. det bliver PISSE GODT!!!

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Lars Friis

Indlæg af raekkeettre » 9. mar 2022, 19:54

Mr Gold skrev:
9. mar 2022, 19:08
Gnu skrev:
9. mar 2022, 19:02
Mogens skrev:
9. mar 2022, 09:58
Meget er gisninger, og jeg synes både, at der er for og imod for begge beslutninger. Det eneste kritisable er, hvis man stort set har givet det samme for Friis, som vff forlangte i starten. Så synes jeg, at det er helt hen i vejret, at man enten ikke gav det ønskede fra starten af eller ventede til efter sæsonen.

Nok om denne sag - Friis har første dag i dag og det bliver spændende at se, hvad han kan bidrage med.
Ja, det er ubegribeligt at det skulle tage så lang tid at nå frem til det resultat. Hvad i alverden var det man forestillede sig at få ud af at vente?
Hvis i lytter ridposten fra igår så er der et tlf interview med Friis.
Han siger bla at at han jo selv var helt sikker på han først skulle til AaB 1/8 og ville gøre sit job færdig i Viborg fordi han var rigtig glad for det.

Der skete det der gjorde men han var ikke klar mentalt til at tage direkte til AaB fra dag 1.
Nu er han sulten igen og glæder sig helt vildt og er mega glad.

Tjek lige AaB tv.....der er et indslag fra idag.....rigtig godt. det bliver PISSE GODT!!!
Hvorfor dælen bød Inge så 300.000 for ham da de skrev under med ham, hvis han ikke var klar?

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 686
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Lars Friis

Indlæg af Mr Gold » 9. mar 2022, 20:02

raekkeettre skrev:
9. mar 2022, 19:54
Mr Gold skrev:
9. mar 2022, 19:08
Gnu skrev:
9. mar 2022, 19:02
Mogens skrev:
9. mar 2022, 09:58
Meget er gisninger, og jeg synes både, at der er for og imod for begge beslutninger. Det eneste kritisable er, hvis man stort set har givet det samme for Friis, som vff forlangte i starten. Så synes jeg, at det er helt hen i vejret, at man enten ikke gav det ønskede fra starten af eller ventede til efter sæsonen.

Nok om denne sag - Friis har første dag i dag og det bliver spændende at se, hvad han kan bidrage med.
Ja, det er ubegribeligt at det skulle tage så lang tid at nå frem til det resultat. Hvad i alverden var det man forestillede sig at få ud af at vente?
Hvis i lytter ridposten fra igår så er der et tlf interview med Friis.
Han siger bla at at han jo selv var helt sikker på han først skulle til AaB 1/8 og ville gøre sit job færdig i Viborg fordi han var rigtig glad for det.

Der skete det der gjorde men han var ikke klar mentalt til at tage direkte til AaB fra dag 1.
Nu er han sulten igen og glæder sig helt vildt og er mega glad.

Tjek lige AaB tv.....der er et indslag fra idag.....rigtig godt. det bliver PISSE GODT!!!
Hvorfor dælen bød Inge så 300.000 for ham da de skrev under med ham, hvis han ikke var klar?
Altså det ved jeg da ik. Referer bare til de steder jeg nævnte.
Kender heller ik til det han bød det.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1530
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Lars Friis

Indlæg af Stegosaurus » 9. mar 2022, 20:04

raekkeettre skrev:
9. mar 2022, 19:54
Mr Gold skrev:
9. mar 2022, 19:08
Gnu skrev:
9. mar 2022, 19:02
Mogens skrev:
9. mar 2022, 09:58
Meget er gisninger, og jeg synes både, at der er for og imod for begge beslutninger. Det eneste kritisable er, hvis man stort set har givet det samme for Friis, som vff forlangte i starten. Så synes jeg, at det er helt hen i vejret, at man enten ikke gav det ønskede fra starten af eller ventede til efter sæsonen.

Nok om denne sag - Friis har første dag i dag og det bliver spændende at se, hvad han kan bidrage med.
Ja, det er ubegribeligt at det skulle tage så lang tid at nå frem til det resultat. Hvad i alverden var det man forestillede sig at få ud af at vente?
Hvis i lytter ridposten fra igår så er der et tlf interview med Friis.
Han siger bla at at han jo selv var helt sikker på han først skulle til AaB 1/8 og ville gøre sit job færdig i Viborg fordi han var rigtig glad for det.

Der skete det der gjorde men han var ikke klar mentalt til at tage direkte til AaB fra dag 1.
Nu er han sulten igen og glæder sig helt vildt og er mega glad.

Tjek lige AaB tv.....der er et indslag fra idag.....rigtig godt. det bliver PISSE GODT!!!
Hvorfor dælen bød Inge så 300.000 for ham da de skrev under med ham, hvis han ikke var klar?
Mon ikke der er forskel på, hvad man "pænt" siger i et interview, og hvad man vitterligt mener? Tror du Lars Friis har sagt til IAO, at han ikke var klar, og derfor ikke skulle spilde penge på at hente ham?

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Lars Friis

Indlæg af raekkeettre » 9. mar 2022, 21:20

Stegosaurus skrev:
9. mar 2022, 20:04
raekkeettre skrev:
9. mar 2022, 19:54
Mr Gold skrev:
9. mar 2022, 19:08
Gnu skrev:
9. mar 2022, 19:02
Mogens skrev:
9. mar 2022, 09:58
Meget er gisninger, og jeg synes både, at der er for og imod for begge beslutninger. Det eneste kritisable er, hvis man stort set har givet det samme for Friis, som vff forlangte i starten. Så synes jeg, at det er helt hen i vejret, at man enten ikke gav det ønskede fra starten af eller ventede til efter sæsonen.

Nok om denne sag - Friis har første dag i dag og det bliver spændende at se, hvad han kan bidrage med.
Ja, det er ubegribeligt at det skulle tage så lang tid at nå frem til det resultat. Hvad i alverden var det man forestillede sig at få ud af at vente?
Hvis i lytter ridposten fra igår så er der et tlf interview med Friis.
Han siger bla at at han jo selv var helt sikker på han først skulle til AaB 1/8 og ville gøre sit job færdig i Viborg fordi han var rigtig glad for det.

Der skete det der gjorde men han var ikke klar mentalt til at tage direkte til AaB fra dag 1.
Nu er han sulten igen og glæder sig helt vildt og er mega glad.

Tjek lige AaB tv.....der er et indslag fra idag.....rigtig godt. det bliver PISSE GODT!!!
Hvorfor dælen bød Inge så 300.000 for ham da de skrev under med ham, hvis han ikke var klar?
Mon ikke der er forskel på, hvad man "pænt" siger i et interview, og hvad man vitterligt mener? Tror du Lars Friis har sagt til IAO, at han ikke var klar, og derfor ikke skulle spilde penge på at hente ham?
Haha - kanon rationale :) Men det er jo netop så gennemskueligt, at det lyder lidt tomt. Men han mener jo nok det bedste, glæder mig til at vi endelig har vores langsigtet plan i spil nu. Nogle mener Kusk nu får chancen igen...:)

Brugeravatar
Nordjyden HY
1. div
1. div
Indlæg: 341
Tilmeldt: 10. jun 2021, 15:19
Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris
Kontakt:

Re: Lars Friis

Indlæg af Nordjyden HY » 9. mar 2022, 23:38

Tjek lige denne her video ud! Lars Friis' første tale til spillerne.
Fandme inspirerende! En lys fremtid venter :aabfan:
https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-sup ... WX9XQ-9sok
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 686
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Lars Friis

Indlæg af Mr Gold » 9. mar 2022, 23:55

Nordjyden HY skrev:
9. mar 2022, 23:38
Tjek lige denne her video ud! Lars Friis' første tale til spillerne.
Fandme inspirerende! En lys fremtid venter :aabfan:
https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-sup ... WX9XQ-9sok
Klasse!! :aabfan:

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Lars Friis

Indlæg af Forza » 9. mar 2022, 23:56

Nordjyden HY skrev:
9. mar 2022, 23:38
Tjek lige denne her video ud! Lars Friis' første tale til spillerne.
Fandme inspirerende! En lys fremtid venter :aabfan:
https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-sup ... WX9XQ-9sok
Ja, jeg er sgu egentlig ret imponeret over hans personlighed og indstillingen indtil videre.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5357
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Lars Friis

Indlæg af R Rosenberg » 10. mar 2022, 08:11

Billede
Ædruelighedens stemme

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2612
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Lars Friis

Indlæg af baresi » 10. mar 2022, 08:54

Der er ikke nogen på Aalborg Portland Park, der skal kunne gå på toilettet eller efter pølser under kampen, for så risikerer de at gå glip af noget. Vi skal spille med hjertet, og det skal være underholdende. Jeg er med på, at det først og fremmest handler om at vinde, men vi har også en forpligtelse til at give en oplevelse til dem, der kommer på stadion. Jeg vil gerne have, at vi spiller fremad og får tempo i kampene, siger Lars Friis.

Bare at læse den her giver næsten en lidt kuldegysninger. Hvis vi kan få noget af det frem, så bliver det satme fedt at være på stadio communale igen. :-) Ej han virker direkte, ærlig og cool som type. Håber teorien kan omsættes til praksis.
Jeg tror vi kan komme langt med Friis og de rammer der er i AaB.

Og flå så den håbløse 3-5-2 fra hinanden hvor vi stiller om med 8,5 boldmongol uden evner fremadrettet. :D
Kæft jeg glæder mig. Ikke måske så meget til de næste par kampe, for der bliver vel ikke de helt store ændringer. MEN til at se hvad han virkelig vil med holdet. Tjek den her: (hvis rinne og thelander var der, og vi kun kigger på de spillere der er der nu)
Palle - ross - the - ahlmann
højholt - pedro
kusk - prip - fossum/lucas
makaric.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Lars Friis

Indlæg af Hanga » 10. mar 2022, 09:25

Det er sjældent at en træner der kommer til, ikke siger det man gerne vil høre. Såvel Wieghorst, Søndergaard, Friis og Cifuentes har alle talt om at spille flot og underholdene fodbold. Spørgsmålet er hvorvidt de kan lykkes med det og om de står fast i konceptet hvis succes'en umiddelbart udebliver. Jeg synes der har været tendens til, at man ret hurtigt går på kompromis for at styrke holdets organisation af hensyn til at opnå resultater på kort sigt. Det er den nuværende taktiske tilgang et rigtig fint eksempel på.

Det er jo heller ikke fordi nogen ønsker at vi skal spille med hovedet under armen. Men det er helt åbenlyst at vi skal blive bedre til at skabe chancer. Vi har lige gennemført 2 hjemmekampe mod Silkeborg og Vejle stort set uden at lave en regulær stor målchance i åbent spil. Og sådan har det desværre været i alt for mange kampe igennem flere sæsoner.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar