Lars Friis

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Lars Friis

Indlæg af Kristian » 17. dec 2022, 09:46

raekkeettre skrev:
16. dec 2022, 11:37
Kristian skrev:
16. dec 2022, 11:27
Jakobsen skrev:
16. dec 2022, 08:31
Mr Gold skrev:
baresi skrev:
15. dec 2022, 21:20
Mr Gold skrev:
15. dec 2022, 20:30
Konge interview med Friis på Discovery!!
40 minutter fed snak med en konge person som jeg virkelig synes han er. Fed historie bla hvor han lige besøgte Lynge til en kop kaffe og en rullepølse mad inden han startede :aabfan:
Han lærte bla ORDENTLIGHED.
Han er bare cool og lige præcis ordentlig og ærlig.

Kan virkelig kun ønske og håbe det bedste for den mand
Skulle aldrig have været fyret
100% Enig!! Inge skulle have været af helvede til og Friis haft arbejdsro!! Han er lige præcis manden for nordjysk ordentlighed!!

Ikke fordi jeg ik kan lide Hamrén for det kan jeg, men det andet er og var SÅ forkert!!!
Enig og Hamren passer forfærdeligt ifht. holdets design og det man havde arbejdet på forinden. Det er ikke noget at sætte på ham som træner, men han er et fejlcast.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Det er godt at høre når Friis snakker og han er 100 % en god mand indeni.

Men når han siger, at der var et godt miljø derude. Hallo.
Vi har tabt halvdelen af kampene under ham og han vandt kun 6.
Det er fint, at der var en god stemning. Men vi vandt intet.

Han smed alt på gulvet da vi kom i top 6. Det kan ikke dækkes af, kun under en skade til Thelander m.m.

Man skal passe på, ikke at blive alt for forblændet af et interview med en mand, som synes det er uretfærdigt, at han bliver fyret.
Hvordan ser statistikken ud for Hamren, er den vildt meget bedre?
Det er så ikke lige det, at mit indlæg ligger op til at diskutere.

Hvis ikke man er enig i, at det er håbløst, at vi smider alt på jorden i det forår, så er man fodbold tungnem.

Jeg kan rigtig godt lide Friis og den her står for egen regning...Men Friis var måske lidt for hygge hygge til opgaven.
------------------
mvh Kristian

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Lars Friis

Indlæg af Frygah » 17. dec 2022, 09:52

Kristian skrev:
17. dec 2022, 09:46
raekkeettre skrev:
16. dec 2022, 11:37
Kristian skrev:
16. dec 2022, 11:27
Jakobsen skrev:
16. dec 2022, 08:31
Mr Gold skrev:
baresi skrev:
15. dec 2022, 21:20


Skulle aldrig have været fyret
100% Enig!! Inge skulle have været af helvede til og Friis haft arbejdsro!! Han er lige præcis manden for nordjysk ordentlighed!!

Ikke fordi jeg ik kan lide Hamrén for det kan jeg, men det andet er og var SÅ forkert!!!
Enig og Hamren passer forfærdeligt ifht. holdets design og det man havde arbejdet på forinden. Det er ikke noget at sætte på ham som træner, men han er et fejlcast.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Det er godt at høre når Friis snakker og han er 100 % en god mand indeni.

Men når han siger, at der var et godt miljø derude. Hallo.
Vi har tabt halvdelen af kampene under ham og han vandt kun 6.
Det er fint, at der var en god stemning. Men vi vandt intet.

Han smed alt på gulvet da vi kom i top 6. Det kan ikke dækkes af, kun under en skade til Thelander m.m.

Man skal passe på, ikke at blive alt for forblændet af et interview med en mand, som synes det er uretfærdigt, at han bliver fyret.
Hvordan ser statistikken ud for Hamren, er den vildt meget bedre?
Det er så ikke lige det, at mit indlæg ligger op til at diskutere.

Hvis ikke man er enig i, at det er håbløst, at vi smider alt på jorden i det forår, så er man fodbold tungnem.

Jeg kan rigtig godt lide Friis og den her står for egen regning...Men Friis var måske lidt for hygge hygge til opgaven.
Eller også er spillertrup og klub en flok svagpissere. Friis er ikke eneste træner der har skulle tage faldet i de seneste 6-7 år. Det har stribevis af trænere, med forskellige profiler (Wieghorst var for kedelig, Lars Friis for teoretisk, Cifuentes for ensporet taktisk) måtte konstatere, og alle er enten gået selv eller røget ud.

Jeg kan gå med til at Friis måske er et fejlcast til den trup vi har, men vi har tilsyneladende også en trup hvor nærmest ingen trænertyper kan formå at få kontinuerligt kvalitet ud af dem. Hamren er heller ikke startet ret godt, så at sige dit indlæg ikke lægger op til at diskutere andre træneres resultater synes jeg er mærkværdigt når det netop kan være med til at sætte Friis' tid i relief.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Lars Friis

Indlæg af Klaus » 17. feb 2023, 21:12

SKANDALE han blev fyret :oops:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Lars Friis

Indlæg af Jakobsen » 17. feb 2023, 21:56

Har Fristrup mon format til at give Friis en offentlig undskyldning?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Besvar