Lars Friis

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Sapiens
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Lars Friis

Indlæg af Sapiens » 18. feb 2022, 17:13

Mr Gold skrev:
18. feb 2022, 16:33
Det løb med Friis er kørt.
De bliver aldrig enige!

AaB henvendte sig og ville forhøre sig på Friis.
Viborg ville ikke sælge og slippe ham.

Derefter sagde Friis op og SÅ STARTEDE HELVEDE!!

Viborg er rigtig sure på både Friis og os.
De synes helt sikkert det er fedt at det først er 1/8
at han kan starte.

Så må Viborg jo bare betale for at Friis sidder og ser video med AaB :aabfan: :aabfan:

Tænker da nu nok liiiige at Friis og Inge får en sludder i ny og næ
Det er jo nærmest rystende lavt niveau fra Viborg, 2 millioner vidner om at man er "tøsesure" som vi frygtede, det er jo en børnehave det der.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Lars Friis

Indlæg af raekkeettre » 18. feb 2022, 17:16

Sapiens skrev:
18. feb 2022, 17:13
Mr Gold skrev:
18. feb 2022, 16:33
Det løb med Friis er kørt.
De bliver aldrig enige!

AaB henvendte sig og ville forhøre sig på Friis.
Viborg ville ikke sælge og slippe ham.

Derefter sagde Friis op og SÅ STARTEDE HELVEDE!!

Viborg er rigtig sure på både Friis og os.
De synes helt sikkert det er fedt at det først er 1/8
at han kan starte.

Så må Viborg jo bare betale for at Friis sidder og ser video med AaB :aabfan: :aabfan:

Tænker da nu nok liiiige at Friis og Inge får en sludder i ny og næ
Det er jo nærmest rystende lavt niveau fra Viborg, 2 millioner vidner om at man er "tøsesure" som vi frygtede, det er jo en børnehave det der.
Haha...jeg stikker hovedet i busken :aabfan:

kjeldgaard12
Junior
Junior
Indlæg: 54
Tilmeldt: 28. sep 2020, 20:26
Favoritspiller: Ib Simonsen

Re: Lars Friis

Indlæg af kjeldgaard12 » 18. feb 2022, 17:20

Kunne være fedt putte 2 mio i lønpuljen og skrive med Lars Kramer...bare for lige at sparke til Viborg

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Lars Friis

Indlæg af Funky » 18. feb 2022, 17:21

kjeldgaard12 skrev:
18. feb 2022, 17:20
Kunne være fedt putte 2 mio i lønpuljen og skrive med Lars Kramer...bare for lige at sparke til Viborg
Det kunne være morsomt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7874
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Lars Friis

Indlæg af Forza » 18. feb 2022, 17:23

kjeldgaard12 skrev:
18. feb 2022, 17:20
Kunne være fedt putte 2 mio i lønpuljen og skrive med Lars Kramer...bare for lige at sparke til Viborg
Jeg ville elske hvis vi lige tog ham med nu vi var i gang ;)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5350
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Lars Friis

Indlæg af R Rosenberg » 18. feb 2022, 17:24

Jeg har altid haft sympati for VFF, men det der er jo bare blæst.
Man kunne forstå, hvis AaB havde spillet ud med 300k, og de så havde mødt det med 1m og en reel vilje til at finde et sted midt imellem.

Og ja, få bare Friis til at fiske Kramer med - så kan de sutte lidt på den.
Ædruelighedens stemme

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Lars Friis

Indlæg af raekkeettre » 18. feb 2022, 17:36

Jeg er helt i den anden grøft - få afsluttet dette i forgårs. Det er klart at hvis VFF forlanger 2 millioner og vi kommer med 300.0000 og så svinger os op til 400.000, at de tænker det er useriøst, og holder fast. Jeg ville sætte kontinuitet og næsten 1 års potentiel forberedelse med denne pause og sommerens i tankerne, og få sendt en bud afsted på mellem 1 og 1,5 millioner - det er i mit hoved billigt sluppet når nu man har valgt denne her løsning.

Men jeg ville også give 3 millioner for 4 uger siden, og tænker det er billigt når man ved det er en multimillion forretning der mangler en super vigtig mellemleder :cheers: Men ved også jeg står temmelig alene med det her....haha

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lars Friis

Indlæg af Buzz Killington » 18. feb 2022, 18:56

Forza skrev:
18. feb 2022, 17:23
kjeldgaard12 skrev:
18. feb 2022, 17:20
Kunne være fedt putte 2 mio i lønpuljen og skrive med Lars Kramer...bare for lige at sparke til Viborg
Jeg ville elske hvis vi lige tog ham med nu vi var i gang ;)
Ej, slap af. Det er alt for tamt. Fisk både Kramer og Bech!
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Broendum
1. div
1. div
Indlæg: 472
Tilmeldt: 21. apr 2008, 21:15
Geografisk sted: Kbh.

Re: Lars Friis

Indlæg af Broendum » 19. feb 2022, 12:58

Det var en bruger på Facebook der skrev, at Lars Friis muligvis heller ikke selv er så interesseret i, at komme til Aalborg med det samme. Dels fordi han har sprunget archillessenen (noget det ved om det er rigtigt?) og dels fordi, at det vil være en dårlig start for ham hvis vi ikke klarer top slutspillet.

Så hans bud var, at Friis starter når slutspillet går i gang.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14825
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Lars Friis

Indlæg af Hanga » 19. feb 2022, 13:02

Broendum skrev:
19. feb 2022, 12:58
Det var en bruger på Facebook der skrev, at Lars Friis muligvis heller ikke selv er så interesseret i, at komme til Aalborg med det samme. Dels fordi han har sprunget archillessenen (noget det ved om det er rigtigt?) og dels fordi, at det vil være en dårlig start for ham hvis vi ikke klarer top slutspillet.

Så hans bud var, at Friis starter når slutspillet går i gang.
Archillesscenen er nævnt før så det er vist rigtig nok... det andet har jeg ikke fantasi til at tro er rigtigt, i så fald har vi da også fået skrevet med en der ikke har mentaliteten i orden.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1332
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Lars Friis

Indlæg af Kasper » 19. feb 2022, 22:30

Buzz Killington skrev:
18. feb 2022, 18:56
Forza skrev:
18. feb 2022, 17:23
kjeldgaard12 skrev:
18. feb 2022, 17:20
Kunne være fedt putte 2 mio i lønpuljen og skrive med Lars Kramer...bare for lige at sparke til Viborg
Jeg ville elske hvis vi lige tog ham med nu vi var i gang ;)
Ej, slap af. Det er alt for tamt. Fisk både Kramer og Bech!
Kramer med udløb til sommer og Bech 31/12.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 551
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lars Friis

Indlæg af Trickster » 21. feb 2022, 18:40

Fredberg fortæller til Viasat, at 300.000-400.000 kr. ikke er et seriøst bud. Derfor er der ingen dialog lige nu mellem AaB og Viborg.

Fredberg tilføjer, at såfremt AaB oprigtigt ønsker at tilknytte Lars Friis allerede nu - og Fredberg vil gerne sende Friis afsted nu - så skal AaB mene det seriøst. Og så kan parterne sætte sig ned, kigge hinanden i øjnene og finde en pris.

Jeg er generelt på team-Inge, men kan vi få Friis nu for ~1 mio kr. eller lidt over, så få det nu overstået.

Edit: Og nu på bold.dk

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/vff ... paa-friis/
Hair is not a right: it´s a privilege!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Lars Friis

Indlæg af Pastorius » 21. feb 2022, 18:52

Trickster skrev:
21. feb 2022, 18:40
Fredberg fortæller til Viasat, at 300.000-400.000 kr. ikke er et seriøst bud. Derfor er der ingen dialog lige nu mellem AaB og Viborg.

Fredberg tilføjer, at såfremt AaB oprigtigt ønsker at tilknytte Lars Friis allerede nu - og Fredberg vil gerne sende Friis afsted nu - så skal AaB mene det seriøst. Og så kan parterne sætte sig ned, kigge hinanden i øjnene og finde en pris.

Jeg er generelt på team-Inge, men kan vi få Friis nu for ~1 mio kr. eller lidt over, så få det nu overstået.

Edit: Og nu på bold.dk

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/vff ... paa-friis/
Jeg tænker ikke at Hiljemark har gjort det sværere for IAO at afvise at betale mere. Muligvis overvejer han at sætte sig ned med Fredberg og høre om de ikke kan slå en streg over den opsigelse og beholde Friis ;)
Med venlig Hilsen
--
Robert

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5350
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Lars Friis

Indlæg af R Rosenberg » 21. feb 2022, 19:13

Trickster skrev:
21. feb 2022, 18:40
Fredberg fortæller til Viasat, at 300.000-400.000 kr. ikke er et seriøst bud. Derfor er der ingen dialog lige nu mellem AaB og Viborg.

Fredberg tilføjer, at såfremt AaB oprigtigt ønsker at tilknytte Lars Friis allerede nu - og Fredberg vil gerne sende Friis afsted nu - så skal AaB mene det seriøst. Og så kan parterne sætte sig ned, kigge hinanden i øjnene og finde en pris.

Jeg er generelt på team-Inge, men kan vi få Friis nu for ~1 mio kr. eller lidt over, så få det nu overstået.

Edit: Og nu på bold.dk

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/vff ... paa-friis/
Tænk hvor meget scouting-og strategiarbejde samt planlægning og optimering af truppen Friis kan lave de næste 5 måneder uden at skulle bruge al sin vågne tid på træning og næste kamp i Viborg.

Imens styrer vores kommende evighedstræner lortet i Aalborg.

Denne situation er ikke helt uden fordele.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Lars Friis

Indlæg af Funky » 21. feb 2022, 19:15

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -vi-af-AaB

Jeg kan kun læse hans småbitre kommentarer som en bekræftelse af alt, jeg tidligere har skrevet om de sårede følelser i Viborg. En optræden helt uden format.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7874
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Lars Friis

Indlæg af Forza » 21. feb 2022, 19:28

Funky skrev:
21. feb 2022, 19:15
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -vi-af-AaB

Jeg kan kun læse hans småbitre kommentarer som en bekræftelse af alt, jeg tidligere har skrevet om de sårede følelser i Viborg. En optræden helt uden format.
Ja, det virker godt nok latterligt. Endnu en udtalelse til medierne fra hans side der ikke udviser det store overskud. Hvis det står til troende at Bælum mødtes med hans chef i Odense så har man da netop forsøgt at tage en åben dialog med dem. At vi så ikke lægger 2 mio. må han jo blive fornærmet over alt det han vil.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14825
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Lars Friis

Indlæg af Hanga » 21. feb 2022, 19:52

Forza skrev:
21. feb 2022, 19:28
Funky skrev:
21. feb 2022, 19:15
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -vi-af-AaB

Jeg kan kun læse hans småbitre kommentarer som en bekræftelse af alt, jeg tidligere har skrevet om de sårede følelser i Viborg. En optræden helt uden format.
Ja, det virker godt nok latterligt. Endnu en udtalelse til medierne fra hans side der ikke udviser det store overskud. Hvis det står til troende at Bælum mødtes med hans chef i Odense så har man da netop forsøgt at tage en åben dialog med dem. At vi så ikke lægger 2 mio. må han jo blive fornærmet over alt det han vil.
Jeg kan virkelig ikke se at han skulle være fornærmet, og kunne være fristet til at sige "spejl". De har nævnt deres pris, og så er det op til AaB om man vil betale eller ej. Thats the name of the game. Så er det da klart, at de finder et bud på langt under en fjerdedel af hvad de beder om, for at være useriøst.
Personligt er jeg, som I nok ved, af den klare holdning at 2 mio. kr. er en lille pris kontra hvad det koster ikke at have sin fremtidige cheftræner på plads. Vi skal nok overleve på den korte bane, men jo før Friis kan komme igang med den langvarige udvikling af holdet, desto bedre. Jeg må erklære mig helt enig i hvad KEP og Thygesen sagde om situationen i optakten i går - i det her spil, er 2 mio. kr. småpenge, og alt for lidt at stå på hælene over når vi taler en nøgleposition som cheftrænerposten.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Lars Friis

Indlæg af gravballe » 21. feb 2022, 19:56

2m er sku da ikke små penge når manden i forvejen har sagt op. 2m er sindsygt højt I den optik. De 2m er sku bedre brugt på truppen. Tænker 500-600k burde være Maks når de samtidig spare hans løn, det er stadig 1m i alt så med de sparet løn kroner

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Lars Friis

Indlæg af raekkeettre » 21. feb 2022, 20:03

Hanga skrev:
21. feb 2022, 19:52
Forza skrev:
21. feb 2022, 19:28
Funky skrev:
21. feb 2022, 19:15
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -vi-af-AaB

Jeg kan kun læse hans småbitre kommentarer som en bekræftelse af alt, jeg tidligere har skrevet om de sårede følelser i Viborg. En optræden helt uden format.
Ja, det virker godt nok latterligt. Endnu en udtalelse til medierne fra hans side der ikke udviser det store overskud. Hvis det står til troende at Bælum mødtes med hans chef i Odense så har man da netop forsøgt at tage en åben dialog med dem. At vi så ikke lægger 2 mio. må han jo blive fornærmet over alt det han vil.
Jeg kan virkelig ikke se at han skulle være fornærmet, og kunne være fristet til at sige "spejl". De har nævnt deres pris, og så er det op til AaB om man vil betale eller ej. Thats the name of the game. Så er det da klart, at de finder et bud på langt under en fjerdedel af hvad de beder om, for at være useriøst.
Personligt er jeg, som I nok ved, af den klare holdning at 2 mio. kr. er en lille pris kontra hvad det koster ikke at have sin fremtidige cheftræner på plads. Vi skal nok overleve på den korte bane, men jo før Friis kan komme igang med den langvarige udvikling af holdet, desto bedre. Jeg må erklære mig helt enig i hvad KEP og Thygesen sagde om situationen i optakten i går - i det her spil, er 2 mio. kr. småpenge, og alt for lidt at stå på hælene over når vi taler en nøgleposition som cheftrænerposten.
Er du sindssyg 2M sender os i lige linje mod konkurs....

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Lars Friis

Indlæg af Pastorius » 21. feb 2022, 20:04

gravballe skrev:
21. feb 2022, 19:56
2m er sku da ikke små penge når manden i forvejen har sagt op. 2m er sindsygt højt I den optik. De 2m er sku bedre brugt på truppen. Tænker 500-600k burde være Maks når de samtidig spare hans løn, det er stadig 1m i alt så med de sparet løn kroner
De 2 millioner er en fuckfinger til AaB. Jeg tror egentlig ikke det er så meget fordi de er tøsesure på AaB, tror bare de har brug for at sende et signal om at sålænge nogen er på kontrakt i Viborg, så skal man ikke regne med at kunne få dem for småpenge i den resterende del af kontraktperioden.

Det nytter ikke at tale videre om det. Der kommer nok ikke til at ske noget inden 1/8.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar