Lars Friis

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Lars Friis

Indlæg af gravballe » 28. sep 2022, 08:19

Frygah skrev:
28. sep 2022, 08:13
Kunji skrev:
27. sep 2022, 16:29
raekkeettre skrev:
27. sep 2022, 15:23
…og hvor han gik ind i jobbet ved at fortælle bestyrelsen han sagtens kunne sælge for 30 millioner om året, og der charmerende han jo også dem til at tro på det.
Hvordan er du nået frem til, at det er Inge, der har fastlagt det mål?
Ved at hive det ud af røven, naturligvis.

Hvad er nemmere end at skrive en masse der lyder sådan semi-plausibelt, og så lige kaste en omgang løgn og latin med ind i det, blot for at forstærke ens egen pointe?
Det har jo været hans fremgangs måde i de fleste af de diskutioner jeg har haft med ham.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Lars Friis

Indlæg af raekkeettre » 28. sep 2022, 09:56

gravballe skrev:
28. sep 2022, 08:19
Frygah skrev:
28. sep 2022, 08:13
Kunji skrev:
27. sep 2022, 16:29
raekkeettre skrev:
27. sep 2022, 15:23
…og hvor han gik ind i jobbet ved at fortælle bestyrelsen han sagtens kunne sælge for 30 millioner om året, og der charmerende han jo også dem til at tro på det.
Hvordan er du nået frem til, at det er Inge, der har fastlagt det mål?
Ved at hive det ud af røven, naturligvis.

Hvad er nemmere end at skrive en masse der lyder sådan semi-plausibelt, og så lige kaste en omgang løgn og latin med ind i det, blot for at forstærke ens egen pointe?
Det har jo været hans fremgangs måde i de fleste af de diskutioner jeg har haft med ham.
Nå ja - alt hvad jeg har sagt er jo hevet ud af røven :) Der er begyndt - startende i Mediano at lyder rygter om, at det var IAO der sagde han kunne sælge for x antal millioner om året - det mål var der jo ikke før IAO blev ansat. Så derfor dette - så nej ikke noget ud af røven, som sædvanligt. Men derimod måske lidt mere indsigt ;)

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Lars Friis

Indlæg af raekkeettre » 28. sep 2022, 10:06

gravballe skrev:
27. sep 2022, 15:28
raekkeettre skrev:
27. sep 2022, 15:23
gravballe skrev:
27. sep 2022, 13:02
Dennis Nielsen skrev:
27. sep 2022, 12:44
gravballe skrev:
27. sep 2022, 12:33
jonas386 skrev:
27. sep 2022, 11:57
Det vil da være dejligt hvis Bælum også er på vej ud. Er helt enig i, at han helst skulle være smidt på porten inden Inge og Friis.
Inge bad jo næsten om den fyring til sidst.
Tænker du på noget specifikt der?

Ift kaotiske tilstande som su svarede på længere oppe - er det noget du kan uddybe?
Jeg har jo længe sagt det job Inge fik, og det job han skulle udføre var 2 forskelige ting. Der har virkelig ikke været mange penge at flytte rundt med, alle de kritiske har brugt så meget energi på hvor mange penge han har brugt på leje spillere, men faktum er de fleste har været udgift neutrale for AaB. AaB´s problem var at man sammen med Bælum og Inge havde lagt en plan for deres store push for ungdommen. Der skulle bygges bygninger, baner, ansættes speciale trænere osv osv. Men det hele faldt på man ikke kunne afsætte de aktier man havde håb om. Så allerede der går det galt, der efter er er bestyrelsen splittet, men ender med at køre vidre for halv damp, hvor vi ser der begynder at ske noget. Søren fra FCN lavede aldrig rigtigt sit arbejde ordenligt.. Men man begyndte så småt at lave små tiltag.

Økonomien har til sidst været ret så låst, hvilke vi ser at kusk skulle sælges før man kunne lave det køb fra viborg, samme sker med en masse andet. Bestyrelsen afviser salg af Fossum i foråret, og Prip i sommers fordi man havde håb om at nå europa, da det glipper og prip bliver elendigt får AaB et bud på Mathias Ross, som bestyrlsen tager imod selv om den sporteslige ledelse er imod.

Inge går til bestyrelsen og kræver opbakning til at man må begynde at priotere at hæve budgetterne i AaB, hvis man vil have top 4 hold, og kort efter bliver han fyret.. Han vidste den kom med det krav.

Har inge lavet fejl? ja.. det gør alle sportschefer, men ikke som medierne og nogle fans her inde har ment.. Problemet ligger et andet sted, og han har ageret trofast i AaB når medierne begyndte at snakke om fejl og om han er bange for sit job..

Erik er kommet tilbage til kaos, og jeg frygter han ødelægger sin status i klubben, for det her er dødsfødt med mindre der kommer en stor bunke penge.....
Ud over det du skriver ikke giver mening, så glemmer du alt andet Inge har foretaget sig, som faktisk heller ikke giver mening, eller grovere sagt har sat hele vores image over styr. Plus glemmer du nu også de over 3 millioner han har brugt på Friis, dårlig sammensat trup, og hvor han gik ind i jobbet ved at fortælle bestyrelsen han sagtens kunne sælge for 30 millioner om året, og der charmerende han jo også dem til at tro på det.

Så med mindre du sidder inde med en masse ekstra information end alle dem vi kan se resultatet af nu eller de mange dårlige beslutninger han beviseligt har gjort igennem hans katastrofale 2 år og lidt til, så må jeg være igen mere end uenig. Og kan slet ikke forstå hvordan du stadigvæk kan se guldet i den fejlslagne disponering af bestyrelsen og Bælum :)
din forståelse af AaB som fodbold klub, ligger på et meget lille sted. Du har igennem et års tid, vist utrolig lidt forståelse og en ide om det bare er FM.. så at du ikke kan forstå det jeg skriver giver jeg ikke så meget værdi.

Der er flere forkerte ting i dit indlæg men magter ikke lige nu, da jeg har fri :) måske i aften ....
Jeg koncentrer mig om HELE AaB og ikke kun de ting som du hæfter dig ved - Der i blandt kan jeg så tage Nordjyske Podcast med i det, og bliver så træt af, at hele præmissen er at IAO var lidt halv middel, da han jo ikke kom i Europæisk eller fik en medalje. I bund og grund er ALT det jeg har skrevet om Inge og hele forståelsen for det der sker på Hornevej jo IKKE det (Så Bælum kan jo lalle sig igennem den podcast) - det er jo den gradvis nedbrydelse af hele fundamentet AaB står på - og IKKE at vi ikke liiiiiige nåede Europæiske kampe, eller en Medalje - dertil er bestyrelsen jo ALT for dårlig til at stille mulighederne til rådighed for at vi kan finde på at drømme om disse ting. Men det er en anden historie, og bestemt ikke Inges fejl - men hold da op de rammer han så har haft er brugt sindssygt dårligt, og nedbrydelsen af organisation, spil koncept, forhold til andre klubber, medie omtale etc. etc. som er alt andet.

Så nej - jeg vil ikke begynde at tale om dig, og hvor god du har været til FM (da jeg aldrig har spillet det, og ved i bund og grund ikke hvad det er) - og jeg synes du har en HELT anden holding til Inge, som Nordjyske åbenbart også dele (Du er ikke ansat der vel ?;) - men jeg ser bare HELT HELT anderledes på det, og har gjort det i et par år nu. Og kan da sagtens forstå vi om 10 år kan kigge tilbage, og så er denne her periode bare en parentes - problemet er, at det er i den her periode de næste mange mange års nedtur vil starte - hvis ikke vi begynder at tage beslutninger på et LANGT LANGT højere plan end vi har gjort før, og dertil har jeg INGEN tiltro til bestyrelsen.

Men fedt vi er uenige ;) Jeg siger jo ikke de ting du siger er total uintelligent eller noget - og hvis jeg har gjort undskylder jeg gerne - det er debatten jeg synes er sjov omkring Inge - og jeg har jo haft utrolig mange imod mig de seneste par år, det er dog forsvundet stille og rolig ind, jo mere folk har kunne se, at det her var en total glidebane vi var på....;)

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Lars Friis

Indlæg af Kunji » 28. sep 2022, 10:28

raekkeettre skrev:
28. sep 2022, 09:56
Nå ja - alt hvad jeg har sagt er jo hevet ud af røven :) Der er begyndt - startende i Mediano at lyder rygter om, at det var IAO der sagde han kunne sælge for x antal millioner om året - det mål var der jo ikke før IAO blev ansat. Så derfor dette - så nej ikke noget ud af røven, som sædvanligt. Men derimod måske lidt mere indsigt ;)
Det er seriøst seks dage siden, du skrev at du ikke gad at bidrage med sladder. Dengang var din historie, at måske var det selv Inge, der havde fundet på det med de 30. Nu ER det Inge. Størstedelen af alt hvad du bidrager med er rants baseret på sladder og fornemmelser. Masser af patos og begrænset indhold.

Bare du selv kan finde rundt i det.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Lars Friis

Indlæg af gravballe » 28. sep 2022, 10:31

raekkeettre skrev:
28. sep 2022, 10:06
gravballe skrev:
27. sep 2022, 15:28
raekkeettre skrev:
27. sep 2022, 15:23
gravballe skrev:
27. sep 2022, 13:02
Dennis Nielsen skrev:
27. sep 2022, 12:44
gravballe skrev:
27. sep 2022, 12:33


Inge bad jo næsten om den fyring til sidst.
Tænker du på noget specifikt der?

Ift kaotiske tilstande som su svarede på længere oppe - er det noget du kan uddybe?
Jeg har jo længe sagt det job Inge fik, og det job han skulle udføre var 2 forskelige ting. Der har virkelig ikke været mange penge at flytte rundt med, alle de kritiske har brugt så meget energi på hvor mange penge han har brugt på leje spillere, men faktum er de fleste har været udgift neutrale for AaB. AaB´s problem var at man sammen med Bælum og Inge havde lagt en plan for deres store push for ungdommen. Der skulle bygges bygninger, baner, ansættes speciale trænere osv osv. Men det hele faldt på man ikke kunne afsætte de aktier man havde håb om. Så allerede der går det galt, der efter er er bestyrelsen splittet, men ender med at køre vidre for halv damp, hvor vi ser der begynder at ske noget. Søren fra FCN lavede aldrig rigtigt sit arbejde ordenligt.. Men man begyndte så småt at lave små tiltag.

Økonomien har til sidst været ret så låst, hvilke vi ser at kusk skulle sælges før man kunne lave det køb fra viborg, samme sker med en masse andet. Bestyrelsen afviser salg af Fossum i foråret, og Prip i sommers fordi man havde håb om at nå europa, da det glipper og prip bliver elendigt får AaB et bud på Mathias Ross, som bestyrlsen tager imod selv om den sporteslige ledelse er imod.

Inge går til bestyrelsen og kræver opbakning til at man må begynde at priotere at hæve budgetterne i AaB, hvis man vil have top 4 hold, og kort efter bliver han fyret.. Han vidste den kom med det krav.

Har inge lavet fejl? ja.. det gør alle sportschefer, men ikke som medierne og nogle fans her inde har ment.. Problemet ligger et andet sted, og han har ageret trofast i AaB når medierne begyndte at snakke om fejl og om han er bange for sit job..

Erik er kommet tilbage til kaos, og jeg frygter han ødelægger sin status i klubben, for det her er dødsfødt med mindre der kommer en stor bunke penge.....
Ud over det du skriver ikke giver mening, så glemmer du alt andet Inge har foretaget sig, som faktisk heller ikke giver mening, eller grovere sagt har sat hele vores image over styr. Plus glemmer du nu også de over 3 millioner han har brugt på Friis, dårlig sammensat trup, og hvor han gik ind i jobbet ved at fortælle bestyrelsen han sagtens kunne sælge for 30 millioner om året, og der charmerende han jo også dem til at tro på det.

Så med mindre du sidder inde med en masse ekstra information end alle dem vi kan se resultatet af nu eller de mange dårlige beslutninger han beviseligt har gjort igennem hans katastrofale 2 år og lidt til, så må jeg være igen mere end uenig. Og kan slet ikke forstå hvordan du stadigvæk kan se guldet i den fejlslagne disponering af bestyrelsen og Bælum :)
din forståelse af AaB som fodbold klub, ligger på et meget lille sted. Du har igennem et års tid, vist utrolig lidt forståelse og en ide om det bare er FM.. så at du ikke kan forstå det jeg skriver giver jeg ikke så meget værdi.

Der er flere forkerte ting i dit indlæg men magter ikke lige nu, da jeg har fri :) måske i aften ....
Jeg koncentrer mig om HELE AaB og ikke kun de ting som du hæfter dig ved - Der i blandt kan jeg så tage Nordjyske Podcast med i det, og bliver så træt af, at hele præmissen er at IAO var lidt halv middel, da han jo ikke kom i Europæisk eller fik en medalje. I bund og grund er ALT det jeg har skrevet om Inge og hele forståelsen for det der sker på Hornevej jo IKKE det (Så Bælum kan jo lalle sig igennem den podcast) - det er jo den gradvis nedbrydelse af hele fundamentet AaB står på - og IKKE at vi ikke liiiiiige nåede Europæiske kampe, eller en Medalje - dertil er bestyrelsen jo ALT for dårlig til at stille mulighederne til rådighed for at vi kan finde på at drømme om disse ting. Men det er en anden historie, og bestemt ikke Inges fejl - men hold da op de rammer han så har haft er brugt sindssygt dårligt, og nedbrydelsen af organisation, spil koncept, forhold til andre klubber, medie omtale etc. etc. som er alt andet.

Så nej - jeg vil ikke begynde at tale om dig, og hvor god du har været til FM (da jeg aldrig har spillet det, og ved i bund og grund ikke hvad det er) - og jeg synes du har en HELT anden holding til Inge, som Nordjyske åbenbart også dele (Du er ikke ansat der vel ?;) - men jeg ser bare HELT HELT anderledes på det, og har gjort det i et par år nu. Og kan da sagtens forstå vi om 10 år kan kigge tilbage, og så er denne her periode bare en parentes - problemet er, at det er i den her periode de næste mange mange års nedtur vil starte - hvis ikke vi begynder at tage beslutninger på et LANGT LANGT højere plan end vi har gjort før, og dertil har jeg INGEN tiltro til bestyrelsen.

Men fedt vi er uenige ;) Jeg siger jo ikke de ting du siger er total uintelligent eller noget - og hvis jeg har gjort undskylder jeg gerne - det er debatten jeg synes er sjov omkring Inge - og jeg har jo haft utrolig mange imod mig de seneste par år, det er dog forsvundet stille og rolig ind, jo mere folk har kunne se, at det her var en total glidebane vi var på....;)
Problemet er dine holdninger og argumenter ændres hver uge, det er ikke til at følge med i..

og nej jeg arbejder ikke ved nordjyske.. arbejder med it i en kommune.. langt fra Nordjyske...

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Lars Friis

Indlæg af raekkeettre » 28. sep 2022, 11:57

gravballe skrev:
28. sep 2022, 10:31
raekkeettre skrev:
28. sep 2022, 10:06
gravballe skrev:
27. sep 2022, 15:28
raekkeettre skrev:
27. sep 2022, 15:23
gravballe skrev:
27. sep 2022, 13:02
Dennis Nielsen skrev:
27. sep 2022, 12:44


Tænker du på noget specifikt der?

Ift kaotiske tilstande som su svarede på længere oppe - er det noget du kan uddybe?
Jeg har jo længe sagt det job Inge fik, og det job han skulle udføre var 2 forskelige ting. Der har virkelig ikke været mange penge at flytte rundt med, alle de kritiske har brugt så meget energi på hvor mange penge han har brugt på leje spillere, men faktum er de fleste har været udgift neutrale for AaB. AaB´s problem var at man sammen med Bælum og Inge havde lagt en plan for deres store push for ungdommen. Der skulle bygges bygninger, baner, ansættes speciale trænere osv osv. Men det hele faldt på man ikke kunne afsætte de aktier man havde håb om. Så allerede der går det galt, der efter er er bestyrelsen splittet, men ender med at køre vidre for halv damp, hvor vi ser der begynder at ske noget. Søren fra FCN lavede aldrig rigtigt sit arbejde ordenligt.. Men man begyndte så småt at lave små tiltag.

Økonomien har til sidst været ret så låst, hvilke vi ser at kusk skulle sælges før man kunne lave det køb fra viborg, samme sker med en masse andet. Bestyrelsen afviser salg af Fossum i foråret, og Prip i sommers fordi man havde håb om at nå europa, da det glipper og prip bliver elendigt får AaB et bud på Mathias Ross, som bestyrlsen tager imod selv om den sporteslige ledelse er imod.

Inge går til bestyrelsen og kræver opbakning til at man må begynde at priotere at hæve budgetterne i AaB, hvis man vil have top 4 hold, og kort efter bliver han fyret.. Han vidste den kom med det krav.

Har inge lavet fejl? ja.. det gør alle sportschefer, men ikke som medierne og nogle fans her inde har ment.. Problemet ligger et andet sted, og han har ageret trofast i AaB når medierne begyndte at snakke om fejl og om han er bange for sit job..

Erik er kommet tilbage til kaos, og jeg frygter han ødelægger sin status i klubben, for det her er dødsfødt med mindre der kommer en stor bunke penge.....
Ud over det du skriver ikke giver mening, så glemmer du alt andet Inge har foretaget sig, som faktisk heller ikke giver mening, eller grovere sagt har sat hele vores image over styr. Plus glemmer du nu også de over 3 millioner han har brugt på Friis, dårlig sammensat trup, og hvor han gik ind i jobbet ved at fortælle bestyrelsen han sagtens kunne sælge for 30 millioner om året, og der charmerende han jo også dem til at tro på det.

Så med mindre du sidder inde med en masse ekstra information end alle dem vi kan se resultatet af nu eller de mange dårlige beslutninger han beviseligt har gjort igennem hans katastrofale 2 år og lidt til, så må jeg være igen mere end uenig. Og kan slet ikke forstå hvordan du stadigvæk kan se guldet i den fejlslagne disponering af bestyrelsen og Bælum :)
din forståelse af AaB som fodbold klub, ligger på et meget lille sted. Du har igennem et års tid, vist utrolig lidt forståelse og en ide om det bare er FM.. så at du ikke kan forstå det jeg skriver giver jeg ikke så meget værdi.

Der er flere forkerte ting i dit indlæg men magter ikke lige nu, da jeg har fri :) måske i aften ....
Jeg koncentrer mig om HELE AaB og ikke kun de ting som du hæfter dig ved - Der i blandt kan jeg så tage Nordjyske Podcast med i det, og bliver så træt af, at hele præmissen er at IAO var lidt halv middel, da han jo ikke kom i Europæisk eller fik en medalje. I bund og grund er ALT det jeg har skrevet om Inge og hele forståelsen for det der sker på Hornevej jo IKKE det (Så Bælum kan jo lalle sig igennem den podcast) - det er jo den gradvis nedbrydelse af hele fundamentet AaB står på - og IKKE at vi ikke liiiiiige nåede Europæiske kampe, eller en Medalje - dertil er bestyrelsen jo ALT for dårlig til at stille mulighederne til rådighed for at vi kan finde på at drømme om disse ting. Men det er en anden historie, og bestemt ikke Inges fejl - men hold da op de rammer han så har haft er brugt sindssygt dårligt, og nedbrydelsen af organisation, spil koncept, forhold til andre klubber, medie omtale etc. etc. som er alt andet.

Så nej - jeg vil ikke begynde at tale om dig, og hvor god du har været til FM (da jeg aldrig har spillet det, og ved i bund og grund ikke hvad det er) - og jeg synes du har en HELT anden holding til Inge, som Nordjyske åbenbart også dele (Du er ikke ansat der vel ?;) - men jeg ser bare HELT HELT anderledes på det, og har gjort det i et par år nu. Og kan da sagtens forstå vi om 10 år kan kigge tilbage, og så er denne her periode bare en parentes - problemet er, at det er i den her periode de næste mange mange års nedtur vil starte - hvis ikke vi begynder at tage beslutninger på et LANGT LANGT højere plan end vi har gjort før, og dertil har jeg INGEN tiltro til bestyrelsen.

Men fedt vi er uenige ;) Jeg siger jo ikke de ting du siger er total uintelligent eller noget - og hvis jeg har gjort undskylder jeg gerne - det er debatten jeg synes er sjov omkring Inge - og jeg har jo haft utrolig mange imod mig de seneste par år, det er dog forsvundet stille og rolig ind, jo mere folk har kunne se, at det her var en total glidebane vi var på....;)
Problemet er dine holdninger og argumenter ændres hver uge, det er ikke til at følge med i..

og nej jeg arbejder ikke ved nordjyske.. arbejder med it i en kommune.. langt fra Nordjyske...
WHAT - ændre sig - jeg synes dælme da jeg har skrevet det samme hele tiden, dog kommer der jo nye oplysninger til løbene, og til min argumentation passer det ind i det jeg har skrevet før. Så det ændre sig dælme ikke - der kommer bare mere information til :) Godt - så er jeg rolig :)

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Lars Friis

Indlæg af raekkeettre » 28. sep 2022, 12:03

Kunji skrev:
28. sep 2022, 10:28
raekkeettre skrev:
28. sep 2022, 09:56
Nå ja - alt hvad jeg har sagt er jo hevet ud af røven :) Der er begyndt - startende i Mediano at lyder rygter om, at det var IAO der sagde han kunne sælge for x antal millioner om året - det mål var der jo ikke før IAO blev ansat. Så derfor dette - så nej ikke noget ud af røven, som sædvanligt. Men derimod måske lidt mere indsigt ;)
Det er seriøst seks dage siden, du skrev at du ikke gad at bidrage med sladder. Dengang var din historie, at måske var det selv Inge, der havde fundet på det med de 30. Nu ER det Inge. Størstedelen af alt hvad du bidrager med er rants baseret på sladder og fornemmelser. Masser af patos og begrænset indhold.

Bare du selv kan finde rundt i det.
Det var sladder omkring agenter og penge under bordet, og hvad der blev skrevet om...det sladder synes jeg er utroværdigt og meget meget hårde ord. Hvis det ikke bliver underbygget - som hvis nogle siger der måske bliver hen af vejen. Men lad det komme Inge til gode, at der ikke er noget bevisligt til gode.

Og ja, der er kommet flere oplysninger til mig omkring den sag, ergo - så bliver det lidt en anden retorik. Og jeg siger ikke det er INGE der har fundet på det, jeg siger han har accepteret dette mål, og måske er det endda ham der er kommet med det, som lidt information taler for.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Lars Friis

Indlæg af Kunji » 28. sep 2022, 12:23

raekkeettre skrev:
28. sep 2022, 12:03
Kunji skrev:
28. sep 2022, 10:28
raekkeettre skrev:
28. sep 2022, 09:56
Nå ja - alt hvad jeg har sagt er jo hevet ud af røven :) Der er begyndt - startende i Mediano at lyder rygter om, at det var IAO der sagde han kunne sælge for x antal millioner om året - det mål var der jo ikke før IAO blev ansat. Så derfor dette - så nej ikke noget ud af røven, som sædvanligt. Men derimod måske lidt mere indsigt ;)
Det er seriøst seks dage siden, du skrev at du ikke gad at bidrage med sladder. Dengang var din historie, at måske var det selv Inge, der havde fundet på det med de 30. Nu ER det Inge. Størstedelen af alt hvad du bidrager med er rants baseret på sladder og fornemmelser. Masser af patos og begrænset indhold.

Bare du selv kan finde rundt i det.
Det var sladder omkring agenter og penge under bordet, og hvad der blev skrevet om...det sladder synes jeg er utroværdigt og meget meget hårde ord. Hvis det ikke bliver underbygget - som hvis nogle siger der måske bliver hen af vejen. Men lad det komme Inge til gode, at der ikke er noget bevisligt til gode.

Og ja, der er kommet flere oplysninger til mig omkring den sag, ergo - så bliver det lidt en anden retorik. Og jeg siger ikke det er INGE der har fundet på det, jeg siger han har accepteret dette mål, og måske er det endda ham der er kommet med det, som lidt information taler for.
Og oplysninger og information skal her forstås som sladder? Fordi umiddelbart er det vel ikke andet?

Eller er det “underbygget”? Eller bliver det det “måske”?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Lars Friis

Indlæg af raekkeettre » 28. sep 2022, 12:42

Kunji skrev:
28. sep 2022, 12:23
raekkeettre skrev:
28. sep 2022, 12:03
Kunji skrev:
28. sep 2022, 10:28
raekkeettre skrev:
28. sep 2022, 09:56
Nå ja - alt hvad jeg har sagt er jo hevet ud af røven :) Der er begyndt - startende i Mediano at lyder rygter om, at det var IAO der sagde han kunne sælge for x antal millioner om året - det mål var der jo ikke før IAO blev ansat. Så derfor dette - så nej ikke noget ud af røven, som sædvanligt. Men derimod måske lidt mere indsigt ;)
Det er seriøst seks dage siden, du skrev at du ikke gad at bidrage med sladder. Dengang var din historie, at måske var det selv Inge, der havde fundet på det med de 30. Nu ER det Inge. Størstedelen af alt hvad du bidrager med er rants baseret på sladder og fornemmelser. Masser af patos og begrænset indhold.

Bare du selv kan finde rundt i det.
Det var sladder omkring agenter og penge under bordet, og hvad der blev skrevet om...det sladder synes jeg er utroværdigt og meget meget hårde ord. Hvis det ikke bliver underbygget - som hvis nogle siger der måske bliver hen af vejen. Men lad det komme Inge til gode, at der ikke er noget bevisligt til gode.

Og ja, der er kommet flere oplysninger til mig omkring den sag, ergo - så bliver det lidt en anden retorik. Og jeg siger ikke det er INGE der har fundet på det, jeg siger han har accepteret dette mål, og måske er det endda ham der er kommet med det, som lidt information taler for.
Og oplysninger og information skal her forstås som sladder? Fordi umiddelbart er det vel ikke andet?

Eller er det “underbygget”? Eller bliver det det “måske”?
Som jeg skriver igen - jeg har IKKE sagt det er Inge der har bragt det til bordet. Men at han selvfølgelig har accepteret disse forhold da han takkede ja. Det er jo en no brainer. MEN der hvor jeg har information, som jeg bagefter Mediano begyndte at snakke om det, gravede lidt i - var at han snakkede det op og at det endda var ham der bragte de tal til bordet. Det er 3. parts viden, da jeg af gode grunde ikke sad med i forhandlingerne - hvis du troede det, må jeg skuffe dig ;) Men vi alle har jo vores kontakter, som jeg synes det er fedt, når de bliver bragt til bordet. MEN, det er ikke det jeg skriver - det jeg skriver er at han har acceptere det, som jo er en selvfølgelighed, da det var hans profil der blev ansat netop for at køre den katastrofale strategi lagt af bestyrelsen ud i livet. Men nu har du jo så endnu mere viden....er det ikke dejligt ;)

Næste gang - gerne bidrage lidt til debatten end bare at sætte dig som en sur gnaven mand, og køre på personen istedet for at snakke ind i det vi reelt snakker om, og startede med at snakke om - som jeg tror du ikke engang kan huske i dit iver for at personificere tingene. :thumbsup:

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lars Friis

Indlæg af Buzz Killington » 30. sep 2022, 11:01

det var tilsyneladende Inge der tog initiativ til at fyre Friis.

https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... is-fyring/
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Lars Friis

Indlæg af doukas » 30. sep 2022, 11:36

Buzz Killington skrev:
30. sep 2022, 11:01
det var tilsyneladende Inge der tog initiativ til at fyre Friis.

https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... is-fyring/
Det virker logisk - men jeg har stadigvæk svært forstå, hvorfor bestyrelsesmedlemmer har været rundt og prikke spillerne på skulderen for at høre deres mening. Det synes jeg slet ikke der har været boret nok i.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Lars Friis

Indlæg af raekkeettre » 30. sep 2022, 11:56

Buzz Killington skrev:
30. sep 2022, 11:01
det var tilsyneladende Inge der tog initiativ til at fyre Friis.

https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... is-fyring/
Er der da nogle andre der troede andet? Han er jo den ansvarlige leder for det sportslige...

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 783
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Lars Friis

Indlæg af Dennis Nielsen » 30. sep 2022, 12:11

Hvis man seriøst tror på, at Inge tog det valg og sekundet efter selv mistede sit job, så er man enten farvet af Inge had eller hårde psykiatriske diagnoser.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Lars Friis

Indlæg af Brodernumsi » 30. sep 2022, 12:17

Dennis Nielsen skrev:
30. sep 2022, 12:11
Hvis man seriøst tror på, at Inge tog det valg og sekundet efter selv mistede sit job, så er man enten farvet af Inge had eller hårde psykiatriske diagnoser.
Så du tror, Bælum står og lyver til pressen, om noget der er ret nemt at tilbagevise? De kan jo bare spørge Inge, om Bælums udtalelser er rigtige.
Når sportschefen mener, at træneren skal fyres, er det vel næppe mærkeligt, at dette falder tilbage på sportschefen selv bagefter.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lars Friis

Indlæg af Buzz Killington » 30. sep 2022, 12:26

Dennis Nielsen skrev:
30. sep 2022, 12:11
Hvis man seriøst tror på, at Inge tog det valg og sekundet efter selv mistede sit job, så er man enten farvet af Inge had eller hårde psykiatriske diagnoser.
Det er godt nok ikke en respektfuld måde at diskutere på.

Derudover:

Først og fremmest er den officielle kommunikation ikke engang at Inge er blevet fyret, men at det var efter gensidig aftale. Så hvis vi skal tro den udlægning, er det da en helt åbenlys procedure at først tage ansvaret for sit eget fejlskud, og derefter tage sit tøj og gå.

Derudover, hvis Inge vitterligt er blevet fyret, så er det da oplagt at den kommer i enden på at Inge har givet så stor en indrømmelse som at ville fyre den træner han selv hentede efter megen postyr, og som han var nødsaget til at hente pga. at han gav Cifuentes en hjemveklausul.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Lars Friis

Indlæg af Maglau » 30. sep 2022, 13:39

Dennis Nielsen skrev:
30. sep 2022, 12:11
Hvis man seriøst tror på, at Inge tog det valg og sekundet efter selv mistede sit job, så er man enten farvet af Inge had eller hårde psykiatriske diagnoser.
Hvorfor tror DU ikke at det var Inges beslutning.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Lars Friis

Indlæg af raekkeettre » 30. sep 2022, 13:50

Dennis Nielsen skrev:
30. sep 2022, 12:11
Hvis man seriøst tror på, at Inge tog det valg og sekundet efter selv mistede sit job, så er man enten farvet af Inge had eller hårde psykiatriske diagnoser.
Okay. Må jeg høre din udlægning så. For den har jeg da helt misset...

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Lars Friis

Indlæg af Hanga » 30. sep 2022, 14:17

Dennis Nielsen skrev:Hvis man seriøst tror på, at Inge tog det valg og sekundet efter selv mistede sit job, så er man enten farvet af Inge had eller hårde psykiatriske diagnoser.
Nu kan der jo være flere årsager til at Inge blev opsagt.. og jeg tror sådan set at de har været helt ærlige når de siger at det var en fælles beslutning.

Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk

Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 783
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Lars Friis

Indlæg af Dennis Nielsen » 1. okt 2022, 08:12

Bælum udtaler selv, at de - Inge og Bælum - har haft en snak om opsigelse af samarbejdet i noget tid.

Du vælger selvfølgelig ikke, at lave strategiske beslutninger i samarbejde med en, der er på vej ud af vagten.

Når Bælum ikke mener, at Inges arbejde er godt nok, hvor faen skulle ham så sige "hey Inge, imens du er på vej ud af døren, og din arbejdsindsats har været alt for tinge, så fortæl mig lige, hvad vi skal gøre med Lars og resten af butikken.

Som sagt skal man være inge hader eller døje med mentale skavanker for at se det anderledes.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Lars Friis

Indlæg af raekkeettre » 1. okt 2022, 08:24

Dennis Nielsen skrev:
1. okt 2022, 08:12
Bælum udtaler selv, at de - Inge og Bælum - har haft en snak om opsigelse af samarbejdet i noget tid.

Du vælger selvfølgelig ikke, at lave strategiske beslutninger i samarbejde med en, der er på vej ud af vagten.

Når Bælum ikke mener, at Inges arbejde er godt nok, hvor faen skulle ham så sige "hey Inge, imens du er på vej ud af døren, og din arbejdsindsats har været alt for tinge, så fortæl mig lige, hvad vi skal gøre med Lars og resten af butikken.

Som sagt skal man være inge hader eller døje med mentale skavanker for at se det anderledes.
Hvorfor skal man være Inge hader for at tro på hvad Bælum, Inge og Bestyrelsen siger. De kunne jo lige så godt sige noget andet hvis det var tilfældet. Og især Inge som påpeger det var ham der pegede på Hamren. Jeg forstår ikke rationalet Men jeg har nok også mentale skavanker, modsat dig selv som står lysende skarp:)

Besvar