Inge Andre Olsen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Patmand » 13. mar 2022, 12:09

Hanga skrev:
13. mar 2022, 10:10
Forza skrev:
Yankee skrev:
13. mar 2022, 08:53
Forza skrev:
12. mar 2022, 12:30
At et par lejemål ikke er slået til er forventeligt og uden den store omkostning for klubben. Den eneste rigtige bet på transfermarkedet har været Prijovic.
Det passer simpelthen ikke. Se seneste årsregnskab.
Hvad skal jeg se i den?

AaB har haft to dyre spillere i IAO’s tid. Hiljemark og Makaric. Jeg vurderer ikke nogen af dem har været en fiasko. Det har Prijovic til gengæld, og når han er bundet i 4 år er det selvfølgelig en man har brændt nallerne på.
Det er ret tydeligt at lejeaftalerne ikke har været helt billige. Du skrev at de havde været næsten uden omkostning for os.

Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Det er også helt vildt at påstå at det er helt forventeligt at lejespillere ikke slår til og det er uden omkostninger. Så er mit klare råd: lad være at leje flere spillere!

Dernæst har Hiljemark økonomisk været en katastrofe, det spillemæssige giver sig selv. Hvis vi antager at Makaric er dyr, så har han på ingen måde været en succes.

Inge André Olsen har i fire transfervinduer hentet én eneste spiller der kontinuerligt har præsteret godt - det er Louka Prip.

Så vil jeg trods alt rose IAO for at fryse Kasper Kusk ud, og på den måde forsøge at få ham videre. Kasper Kusk stritter åbenlyst imod, han vil ikke videre til en ny klub.
De fleste har sikkert prøvet at arbejde med en luddoven kollega. Der er ikke noget værre end når denne får positiv særbehandling - hvorfor skal man så selv yde en helt masse?
På samme måder dur det ikke at Kasper ikke gider at yde til træning, for hvordan pokker skal man bede de andre spillere om at give den fuld gas, hvis Kasper kan nøjes med at gøre det han lige føler for ved træningen?
Når han så samtidigt ikke præsterer i kampene, så er det bare med at få Kasper Kusk ud hurtigst muligt. Han får tilmed en vanvidsløn.

IAO har indset ovenstående. Det handler ikke så meget om Kasper Kusks præstationer i kampene, de er heller ikke gode, det handler om han ødelægger mere end han gavner ved sin tilstedeværelse i klubben.

Nu går vi ind i det femte transfervindue med Inge André Olsen ved roret. Jeg syntes ikke han har haft en heldig hånd i de fire foregående, men nu skal han virkelig til at ramme plet.
Nu forsvinder profilerne, de skal naturligvis erstattes af nye profiler - på lange kontrakter.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1530
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Stegosaurus » 13. mar 2022, 13:00

Sønderhof skrev:
13. mar 2022, 11:16
Hanga skrev:
13. mar 2022, 10:10
Forza skrev:
Yankee skrev:
13. mar 2022, 08:53
Forza skrev:
12. mar 2022, 12:30
At et par lejemål ikke er slået til er forventeligt og uden den store omkostning for klubben. Den eneste rigtige bet på transfermarkedet har været Prijovic.
Det passer simpelthen ikke. Se seneste årsregnskab.
Hvad skal jeg se i den?

AaB har haft to dyre spillere i IAO’s tid. Hiljemark og Makaric. Jeg vurderer ikke nogen af dem har været en fiasko. Det har Prijovic til gengæld, og når han er bundet i 4 år er det selvfølgelig en man har brændt nallerne på.
Det er ret tydeligt at lejeaftalerne ikke har været helt billige. Du skrev at de havde været næsten uden omkostning for os.

Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
En ting er, hvad de enkelte spillere har kostet os økonomisk, men det er langt mere væsentligt, at kigge på, hvad det har kostet os sportsligt.

Her er Prijovic nærmest det mindste problem.

Hver gang Inge er mislykkedes med sine lejemål, har det store konsekvenser på det sportslige plan. Især Samuelsen og Trajkovksi blev hentet ind, fordi truppen i den grad manglede offensive kvaliteter. Deres bidrag til spillet behøver vi ikke komme nærmere ind på. I samme periode har Børsting spillet fast, netop fordi disse typer ikke har evnet at slå ham af. Det siger vel alt?

Hvad værre er, så ser vi konsekvenserne af disse kortsigtede forsøg udmønte sig i, at truppen fra 2022 til 2023 skal skiftes ud på +10 mand.

Havde Inge i stedte fundet dygtige spillere på længerevarende kontrakter, så stod vi ikke overfor denne voldsomme udrensning.

Nu er der gudhjælpemig snak om at forlænge kontrakten med Magnus. Havde Inge adresseret den åbenlyse mangel på alternativer til den centrale midtbane, ville det aldrig komme på tale.

Jeg er btw fortsat pro Inge, men derfor skal man huske nuancerne, for han er ene ansvarlig for, at står foran en enorm opgave til sommer.
And yet ligger vi nr. 4 i superligaen. Det er altså ikke bare at trykke på en knap, og så popper der en billig og dygtig spiller frem. Gør andre klubber det meget bedre?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Forza » 13. mar 2022, 13:46

Hanga skrev:
13. mar 2022, 10:10
Forza skrev:
Yankee skrev:
13. mar 2022, 08:53
Forza skrev:
12. mar 2022, 12:30
At et par lejemål ikke er slået til er forventeligt og uden den store omkostning for klubben. Den eneste rigtige bet på transfermarkedet har været Prijovic.
Det passer simpelthen ikke. Se seneste årsregnskab.
Hvad skal jeg se i den?

AaB har haft to dyre spillere i IAO’s tid. Hiljemark og Makaric. Jeg vurderer ikke nogen af dem har været en fiasko. Det har Prijovic til gengæld, og når han er bundet i 4 år er det selvfølgelig en man har brændt nallerne på.
Det er ret tydeligt at lejeaftalerne ikke har været helt billige. Du skrev at de havde været næsten uden omkostning for os.

Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Er det tydeligt? Jeg har ikke set noget deri der har tydeliggjort det for mig - men jeg husker at Claus Jensen i nordjyske fortalte at Trajkovski var kommet til hvor Mallorca betalte størstedelen af lønnen, så AaB slap billigt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2033
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af 9520AaB » 13. mar 2022, 14:56

Forza skrev:
Hanga skrev:
13. mar 2022, 10:10
Forza skrev:
Yankee skrev:
13. mar 2022, 08:53
Forza skrev:
12. mar 2022, 12:30
At et par lejemål ikke er slået til er forventeligt og uden den store omkostning for klubben. Den eneste rigtige bet på transfermarkedet har været Prijovic.
Det passer simpelthen ikke. Se seneste årsregnskab.
Hvad skal jeg se i den?

AaB har haft to dyre spillere i IAO’s tid. Hiljemark og Makaric. Jeg vurderer ikke nogen af dem har været en fiasko. Det har Prijovic til gengæld, og når han er bundet i 4 år er det selvfølgelig en man har brændt nallerne på.
Det er ret tydeligt at lejeaftalerne ikke har været helt billige. Du skrev at de havde været næsten uden omkostning for os.

Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Er det tydeligt? Jeg har ikke set noget deri der har tydeliggjort det for mig - men jeg husker at Claus Jensen i nordjyske fortalte at Trajkovski var kommet til hvor Mallorca betalte størstedelen af lønnen, så AaB slap billigt.
Gennemsnitsløn i Spanien uden de tre store er ca 800000 om året(efter skat).
Dette giver en månedsløn på ca 66000 om måneden efter skat. Leg så lidt med tanken om at Mallorca har indvilget i stadig at betale det halve. Så har vi stadig betalt 30000 om måneden efter skat for ingenting.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Forza » 13. mar 2022, 15:15

9520AaB skrev:
13. mar 2022, 14:56
Forza skrev:
Hanga skrev:
13. mar 2022, 10:10
Forza skrev:
Yankee skrev:
13. mar 2022, 08:53
Forza skrev:
12. mar 2022, 12:30
At et par lejemål ikke er slået til er forventeligt og uden den store omkostning for klubben. Den eneste rigtige bet på transfermarkedet har været Prijovic.
Det passer simpelthen ikke. Se seneste årsregnskab.
Hvad skal jeg se i den?

AaB har haft to dyre spillere i IAO’s tid. Hiljemark og Makaric. Jeg vurderer ikke nogen af dem har været en fiasko. Det har Prijovic til gengæld, og når han er bundet i 4 år er det selvfølgelig en man har brændt nallerne på.
Det er ret tydeligt at lejeaftalerne ikke har været helt billige. Du skrev at de havde været næsten uden omkostning for os.

Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Er det tydeligt? Jeg har ikke set noget deri der har tydeliggjort det for mig - men jeg husker at Claus Jensen i nordjyske fortalte at Trajkovski var kommet til hvor Mallorca betalte størstedelen af lønnen, så AaB slap billigt.
Gennemsnitsløn i Spanien uden de tre store er ca 800000 om året(efter skat).
Dette giver en månedsløn på ca 66000 om måneden efter skat. Leg så lidt med tanken om at Mallorca har indvilget i stadig at betale det halve. Så har vi stadig betalt 30000 om måneden efter skat for ingenting.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Er størstedelen det samme som halvdelen?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4759
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Maglau » 13. mar 2022, 15:59

9520AaB skrev:
13. mar 2022, 14:56
Forza skrev:
Hanga skrev:
13. mar 2022, 10:10
Forza skrev:
Yankee skrev:
13. mar 2022, 08:53
Forza skrev:
12. mar 2022, 12:30
At et par lejemål ikke er slået til er forventeligt og uden den store omkostning for klubben. Den eneste rigtige bet på transfermarkedet har været Prijovic.
Det passer simpelthen ikke. Se seneste årsregnskab.
Hvad skal jeg se i den?

AaB har haft to dyre spillere i IAO’s tid. Hiljemark og Makaric. Jeg vurderer ikke nogen af dem har været en fiasko. Det har Prijovic til gengæld, og når han er bundet i 4 år er det selvfølgelig en man har brændt nallerne på.
Det er ret tydeligt at lejeaftalerne ikke har været helt billige. Du skrev at de havde været næsten uden omkostning for os.

Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Er det tydeligt? Jeg har ikke set noget deri der har tydeliggjort det for mig - men jeg husker at Claus Jensen i nordjyske fortalte at Trajkovski var kommet til hvor Mallorca betalte størstedelen af lønnen, så AaB slap billigt.
Gennemsnitsløn i Spanien uden de tre store er ca 800000 om året(efter skat).
Dette giver en månedsløn på ca 66000 om måneden efter skat. Leg så lidt med tanken om at Mallorca har indvilget i stadig at betale det halve. Så har vi stadig betalt 30000 om måneden efter skat for ingenting.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Der blev skrevet herinde ar trajkovski løn i Mallorca var ca 1 mio euro om året. Det lyder bestemt plausibelt med det cv hvor stor en del der dækket ved vi ikke.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Pastorius » 13. mar 2022, 17:02

Maglau skrev:
13. mar 2022, 15:59
9520AaB skrev:
13. mar 2022, 14:56
Forza skrev:
Hanga skrev:
13. mar 2022, 10:10
Forza skrev:
Yankee skrev:
13. mar 2022, 08:53


Det passer simpelthen ikke. Se seneste årsregnskab.
Hvad skal jeg se i den?

AaB har haft to dyre spillere i IAO’s tid. Hiljemark og Makaric. Jeg vurderer ikke nogen af dem har været en fiasko. Det har Prijovic til gengæld, og når han er bundet i 4 år er det selvfølgelig en man har brændt nallerne på.
Det er ret tydeligt at lejeaftalerne ikke har været helt billige. Du skrev at de havde været næsten uden omkostning for os.

Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Er det tydeligt? Jeg har ikke set noget deri der har tydeliggjort det for mig - men jeg husker at Claus Jensen i nordjyske fortalte at Trajkovski var kommet til hvor Mallorca betalte størstedelen af lønnen, så AaB slap billigt.
Gennemsnitsløn i Spanien uden de tre store er ca 800000 om året(efter skat).
Dette giver en månedsløn på ca 66000 om måneden efter skat. Leg så lidt med tanken om at Mallorca har indvilget i stadig at betale det halve. Så har vi stadig betalt 30000 om måneden efter skat for ingenting.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Der blev skrevet herinde ar trajkovski løn i Mallorca var ca 1 mio euro om året. Det lyder bestemt plausibelt med det cv hvor stor en del der dækket ved vi ikke.
Det er vel også ret ligegyldigt hvad lønnen har været. Vi må gå ud fra den lå indenfor AaB's betalingsevne. Det væsentlige er at han ikke var pengene værd, og det er da noget træls.

Man må bare at sige at ingen af vores lejeaftaler har været noget som helst værd de sidste mange år, så forhåbentlig er vi færdige med det pjat.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Yankee » 13. mar 2022, 17:51

Forza skrev:
13. mar 2022, 13:46


Er det tydeligt? Jeg har ikke set noget deri der har tydeliggjort det for mig - men jeg husker at Claus Jensen i nordjyske fortalte at Trajkovski var kommet til hvor Mallorca betalte størstedelen af lønnen, så AaB slap billigt.
Der er i 2021 brugt 11 mio. på transferomkostninger, hvilket altså ikke inkluderer køb af spillere. Det er primært agent- og lejeomkostninger. Jeg tror ikke på at alle 11 mio er brugt på agenter, selvom den post er eksploderet under Inge.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Sønderhof » 13. mar 2022, 18:20

Stegosaurus skrev:
13. mar 2022, 13:00
And yet ligger vi nr. 4 i superligaen. Det er altså ikke bare at trykke på en knap, og så popper der en billig og dygtig spiller frem. Gør andre klubber det meget bedre?
Ja, og tabellen lyver aldrig. Alligevel er det sigende at vi ikke formår at skabe noget, især ikke når vi er favoritter. Det er tydligt, at vi har en disharmonisk trup uden noget spilkoncept.

Det mest bemærkelsværdige ved fx. Brøndbys succes, er at den er kommet i kølevandet på, at de har solgt store profiler og primært erstattet dem ved talenter.

Hvis man skal sammenligne med noget, der her og nu, minder mere om AaB, så har Randers, SIF og Viborg formået at sammensætte bedre trupper, der spiller bedre fodbold end vi gør. SønderjyskE formåede under HJ.Haysen i en årrække, at skabe en stærk trup på baggrund af en væsentlig svagere økonomi end vores.

En faktor, som er meget væsentlig, er at vores talentsektor ikke levere profiler der kan løfte holdet. Det kan vi ikke klandre Inge for, men vi må håbe at de sidste års tiltag ændre herpå. Jeg tvivler dog, når man ser på antallet af u-landsholdsspillere + u-17/19 resultaterne.

Samtidig undrer jeg mig stadig over, at man ikke har nogle scouts ansat. Kom nu lige ind i det nye årtusinde.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Pastorius » 13. mar 2022, 19:08

Sønderhof skrev:
13. mar 2022, 18:20
Hvis man skal sammenligne med noget, der her og nu, minder mere om AaB, så har Randers, SIF og Viborg formået at sammensætte bedre trupper, der spiller bedre fodbold end vi gør. SønderjyskE formåede under HJ.Haysen i en årrække, at skabe en stærk trup på baggrund af en væsentlig svagere økonomi end vores.
...men alt sammen er altså under det niveau vi befinder os på, både lige nu og over en 3-5 sæsoner. Det AaB prøver at gøre er at skabe et hold der kan blande sig i top-4 OG spille underholdende fodbold. Det er altså noget sværere end bare at gå ud og give den en skalle og være tilfredse med en midterplacering.

Vi har langt hjem endnu, men jeg vil altså ikke bytte med nogen af de nævnte klubber alligevel, selvom både Viborg og SIF spiller spændende bold pt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Sønderhof » 13. mar 2022, 19:33

Pastorius skrev:
13. mar 2022, 19:08
Sønderhof skrev:
13. mar 2022, 18:20
Hvis man skal sammenligne med noget, der her og nu, minder mere om AaB, så har Randers, SIF og Viborg formået at sammensætte bedre trupper, der spiller bedre fodbold end vi gør. SønderjyskE formåede under HJ.Haysen i en årrække, at skabe en stærk trup på baggrund af en væsentlig svagere økonomi end vores.
...men alt sammen er altså under det niveau vi befinder os på, både lige nu og over en 3-5 sæsoner. Det AaB prøver at gøre er at skabe et hold der kan blande sig i top-4 OG spille underholdende fodbold. Det er altså noget sværere end bare at gå ud og give den en skalle og være tilfredse med en midterplacering.

Vi har langt hjem endnu, men jeg vil altså ikke bytte med nogen af de nævnte klubber alligevel, selvom både Viborg og SIF spiller spændende bold pt.
Langt hjem? Som I at vi er på vej? Jeg kan ikke finde retning i hverken det der bliver meldt ud fra AaB og da slet ikke i spillet på banen.
Ift Wieghorst/Gaardre, hvor visionen var, at spille possesion, så er den eneste forskel nu, at vi skal spille mere direkte. Det er bare som om, at vi ender ud samme sted. Trænerne forsøger at spille deres form for bold, sportsdirektøren finder spillerne, som ikke levere. Resultaterne skuffer, man går på kompromis med spillet, resultaterne bliver "ok", mens fans og den øvrige omverden ikke er tilfreds.

Det er det samme billede vi ser, uanset om det har været Gaarde/Søndergaard eller Inge/J.Friis.

Hvad er det i sol måne og stjerner, der gør at du tror det bliver bedre nu, hvor vi skal skifte +10 mand? Inges hidtidige transferhistorik, det næste kuld talenter eller noget helt tredje?

Jeg håber, at næste gang kassen er tom, at der så kommer nogle mere visionære typer i bestyrelsen, så vi kan få et seriøst akademi/rekruttering af u-spiller op og stå. Lige nu gør vi det samme som AGF og OB, og hvis vi tager de der 3-5 års briller på, hvordan skal vi så vinde den kamp?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Pastorius » 13. mar 2022, 19:41

Sønderhof skrev:
13. mar 2022, 19:33
Pastorius skrev:
13. mar 2022, 19:08
Sønderhof skrev:
13. mar 2022, 18:20
Hvis man skal sammenligne med noget, der her og nu, minder mere om AaB, så har Randers, SIF og Viborg formået at sammensætte bedre trupper, der spiller bedre fodbold end vi gør. SønderjyskE formåede under HJ.Haysen i en årrække, at skabe en stærk trup på baggrund af en væsentlig svagere økonomi end vores.
...men alt sammen er altså under det niveau vi befinder os på, både lige nu og over en 3-5 sæsoner. Det AaB prøver at gøre er at skabe et hold der kan blande sig i top-4 OG spille underholdende fodbold. Det er altså noget sværere end bare at gå ud og give den en skalle og være tilfredse med en midterplacering.

Vi har langt hjem endnu, men jeg vil altså ikke bytte med nogen af de nævnte klubber alligevel, selvom både Viborg og SIF spiller spændende bold pt.
Langt hjem? Som I at vi er på vej? Jeg kan ikke finde retning i hverken det der bliver meldt ud fra AaB og da slet ikke i spillet på banen.
Ift Wieghorst/Gaardre, hvor visionen var, at spille possesion, så er den eneste forskel nu, at vi skal spille mere direkte. Det er bare som om, at vi ender ud samme sted. Trænerne forsøger at spille deres form for bold, sportsdirektøren finder spillerne, som ikke levere. Resultaterne skuffer, man går på kompromis med spillet, resultaterne bliver "ok", mens fans og den øvrige omverden ikke er tilfreds.

Det er det samme billede vi ser, uanset om det har været Gaarde/Søndergaard eller Inge/J.Friis.

Hvad er det i sol måne og stjerner, der gør at du tror det bliver bedre nu, hvor vi skal skifte +10 mand? Inges hidtidige transferhistorik, det næste kuld talenter eller noget helt tredje?

Jeg håber, at næste gang kassen er tom, at der så kommer nogle mere visionære typer i bestyrelsen, så vi kan få et seriøst akademi/rekruttering af u-spiller op og stå. Lige nu gør vi det samme som AGF og OB, og hvis vi tager de der 3-5 års briller på, hvordan skal vi så vinde den kamp?
Langt hjem, som at i vi ikke gør det godt nok.

Vi har ikke kvaliteten til at spille både offensivt og være solide defensivt. Holder vi os til én af tingene går det nogenlunde. Jeg har ikke så romantisk et forhold til fodbold og AaB at jeg gerne vil nøjes med offensiv, underholdende fodbold og 5-6. pladser og jeg tror ikke på vi har fundamentet til at gøre det meget bedre, så det er et sprøgsmål om at prøve at bygge på lige så stille og roligt.

Vores spil er lige så stillestående og røvsygt som det har været siden 2014, men på trods af al den turbulens som Jacob Friis' opsigelse og Cifuentes ditto bragte, så ligger vi stadig bedre til end vi gjorde tidligere.

De to sidste kampe var forfærdelige, men kampen på heden var tæt på fantastisk. Det er ikke kun skidt, men der er som sagt langt hjem inden det bliver rigtig godt.

Jeg ved ikke om Lars Friis er det rigtige skridt, men jeg er ret overbevist om at Thomasberg ikke var det, så forhåbentlig kan han bringe os et lille skridt videre.

Som sagt så mange andre steder på det sidste, så skal de store skridt tages i bestyrelsen. Der ksla skabes et stærkere økonomisk fundament for at vi kan tage et ordenligt skridt frem og være med til at kigge på medaljer, men lige nu er det da os der ligger best of the rest.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 28. apr 2022, 19:16

Bekymrende læsning men forhåbentlig hjælper det at han har skruet lidt ned for tempoet: https://www.bt.dk/superligaen/inge-andr ... re-svimmel

Hvis der er penge til det vil det være fornuftigt med aflastning til IAO da han uden tvivl har et hårdt job.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2894
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Eksil » 28. apr 2022, 20:17

Aalborg frederikshavner skrev:
28. apr 2022, 19:16
Bekymrende læsning men forhåbentlig hjælper det at han har skruet lidt ned for tempoet: https://www.bt.dk/superligaen/inge-andr ... re-svimmel

Hvis der er penge til det vil det være fornuftigt med aflastning til IAO da han uden tvivl har et hårdt job.
Har efterhånden set en del gå ned af det spor og det ender oftest i en stress-sygemeldig.

Håber han får vendt skuden, men det bliver nok ikke nemt med en travl sommer foran.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Hanga » 28. apr 2022, 20:44

Eksil skrev:
28. apr 2022, 20:17
Aalborg frederikshavner skrev:
28. apr 2022, 19:16
Bekymrende læsning men forhåbentlig hjælper det at han har skruet lidt ned for tempoet: https://www.bt.dk/superligaen/inge-andr ... re-svimmel

Hvis der er penge til det vil det være fornuftigt med aflastning til IAO da han uden tvivl har et hårdt job.
Har efterhånden set en del gå ned af det spor og det ender oftest i en stress-sygemeldig.

Håber han får vendt skuden, men det bliver nok ikke nemt med en travl sommer foran.
Ja det lyder ikke for godt. Vi må håbe at de tilpasninger der er lavet kan hjælpe ham men det er et svært job at skrue ned for, både hvad angår arbejdsbyrden og presset på skuldrene. God bedring Inge.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Buzz Killington » 28. apr 2022, 21:32

For fanden hvis han knækker. Kunne vi for pokker ikke bare snart få noget kontinuitet i klubben (og også træls for ham personligt selvfølgelig)
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af FlæskeFrank » 28. apr 2022, 21:49

Aalborg frederikshavner skrev:
28. apr 2022, 19:16
Bekymrende læsning men forhåbentlig hjælper det at han har skruet lidt ned for tempoet: https://www.bt.dk/superligaen/inge-andr ... re-svimmel

Hvis der er penge til det vil det være fornuftigt med aflastning til IAO da han uden tvivl har et hårdt job.
Allan Gaarde udtalte vel også på et tidspunkt omkring hans stop, at han var fuldstændig drænet for energi. Så håber, at man har fokus på problematikken. Det er vist ikke kun et Inge Andre problem.
- FlæskeFrank

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Sønderhof » 28. apr 2022, 21:53

Buzz Killington skrev:
28. apr 2022, 21:32
For fanden hvis han knækker. Kunne vi for pokker ikke bare snart få noget kontinuitet i klubben (og også træls for ham personligt selvfølgelig)
Enig! Jeg husker et interview(eller podcast) fra sidste år, hvor han beskrev nogle af de arbejdsopgaver han skulle løse. Bl.a. skulle han sørge for hvor diverse ungdomshold skulle træne og hvordan transport til og fra skulle foregå. Altså sådan noget helt lagpraktisk. Det lød helt barokt, at den slags er blandt hans arbejdsopgaver.

Håber han kommer på ret køl, og der kommer fokus på hvad han skal bruge sin energi på.

Brugeravatar
Dorezha
Junior
Junior
Indlæg: 63
Tilmeldt: 25. apr 2022, 11:35
Favoritspiller: Martin P

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Dorezha » 29. apr 2022, 08:24

Sønderhof skrev:
28. apr 2022, 21:53
Buzz Killington skrev:
28. apr 2022, 21:32
For fanden hvis han knækker. Kunne vi for pokker ikke bare snart få noget kontinuitet i klubben (og også træls for ham personligt selvfølgelig)
Enig! Jeg husker et interview(eller podcast) fra sidste år, hvor han beskrev nogle af de arbejdsopgaver han skulle løse. Bl.a. skulle han sørge for hvor diverse ungdomshold skulle træne og hvordan transport til og fra skulle foregå. Altså sådan noget helt lagpraktisk. Det lød helt barokt, at den slags er blandt hans arbejdsopgaver.

Håber han kommer på ret køl, og der kommer fokus på hvad han skal bruge sin energi på.
Det lyder helt vildt, at en sportsdirektør skal stå for den slags ting. Umiddelbart troede jeg, at det var en evt. holdleders arbejde. Eller evt. fodboldchefen (som vist styrer alle hold under Superliga niveau?).
Et hjerte - En klub

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Jakobsen » 29. apr 2022, 08:47

Dorezha skrev:
29. apr 2022, 08:24
Sønderhof skrev:
28. apr 2022, 21:53
Buzz Killington skrev:
28. apr 2022, 21:32
For fanden hvis han knækker. Kunne vi for pokker ikke bare snart få noget kontinuitet i klubben (og også træls for ham personligt selvfølgelig)
Enig! Jeg husker et interview(eller podcast) fra sidste år, hvor han beskrev nogle af de arbejdsopgaver han skulle løse. Bl.a. skulle han sørge for hvor diverse ungdomshold skulle træne og hvordan transport til og fra skulle foregå. Altså sådan noget helt lagpraktisk. Det lød helt barokt, at den slags er blandt hans arbejdsopgaver.

Håber han kommer på ret køl, og der kommer fokus på hvad han skal bruge sin energi på.
Det lyder helt vildt, at en sportsdirektør skal stå for den slags ting. Umiddelbart troede jeg, at det var en evt. holdleders arbejde. Eller evt. fodboldchefen (som vist styrer alle hold under Superliga niveau?).
Enig og hvis ikke bør der vel være en underordnet til IAO, som kan tage sig af den salgs så han kan fokusere mere på førsteholdet og de store linjer.
Derudover tænker jeg også, at sportsdirektør rollen i AaB må være svær i og med, at Torben Tørvetriller og Co. ikke rigtigt har vist sig dygtige/sultne nok på for alvor at få udviklet klubben til dens potentiale så man egentlig skal prøve at ramme et ambitionsniveau, hvor midlerne lige er i udnerkanten.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Besvar