Inge Andre Olsen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5175
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Jakobsen » 9. aug 2022, 11:30

R Rosenberg skrev:
doukas skrev:
9. aug 2022, 10:05
R Rosenberg skrev:
9. aug 2022, 09:56
doukas skrev:
9. aug 2022, 09:54
Hvis bare denne mand kunne gøres 20 år yngre

Billede
Det var en anden tid. Tvivler stærkt på, at han kunne have gjort det meget bedre sportsligt i det nuværende.
Det tvivler jeg tilgengæld ikke på.

Uanset hvad, så var det blevet gjort med ORDENTLIGHED, og ikke som Inges fjumren rundt.
Se opremsning af [mention]Salle17[/mention] længere nede. Dertil kan lægges feriepenge sagen, som i mine små sko, næppe heller hører i kategorien 'ordentlig'.

Uanset hvad, så er det naturligt at drømme sig tilbage til de gode, gamle dage, når det hele sejler. Selv sukker jeg efter Hamrén og Kuhn på daglig basis.
DF har bygget det mest succesfulde politiske parti i nyere dansk historie på netop dette princip. Og nej, det er ikke et politisk indlæg, blot en analogi.

Problemet er bare, at det regressive princip er meget (forståeligt) emotionelt, men endnu ingen steder har vist sig at bære frugt.
Lynge var af en anden tid og bestemt ikke perfekt, men formåede at læne sig op af PEA, Kent, Hamren mfl. og havde øje for noget kultur, ambitioner, hjerteblod for klubben og at gøre gode køb. Lynge manglede til gengæld nogle større visioner for det fodboldmæssige og derfor blev det båret af de enkelte trænere.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af raekkeettre » 9. aug 2022, 12:19

ENDELIG er der nogle der begynder at forstå hvor dårlig den mand er - i ALT, på nær kommunikation og at charme journalister og til dels fans.

Friis skal blive (synes jeg) - og der skal en mand ind, der kan støtte op om noget kontinuitet, i stedet for at skabe panik i alt hvad han rører ved.

Så lige en udtalelse på Bold.dk, som ikke er første gang han forsøger at sige - "det er ikke min skyld, det er alle andres" - både i "vi har spillere som er MERE end stærke nok til top 6" som var den 18. juli, og nu "vi har jo gode spillere" - og før det kommenterede han jo også på alt, og under Friis forhandlingerne, var der også en arrogance, som pisser mig gevaldigt af. Der er noget over hans ledelsesstil og hans strategiske formåen i den rolle han har som er helt galt.

Hvem fanden går ind til en halvsæson med 21 spillere og INGEN back-up til vores backs, det var jo dømt til at gå galt - plus slet slet ikke i talesætter problematikken om at vi mister 2 MEGA kulturbærer før vi står med lorten i hånden. Og hvis Thomasberg var vores første prioritet, og vi ikke ville betale 3 millioner for ham, men ender med at betale 1,5 (tror jeg det var) for Friis 2 måneder efter, plus en masse dårlig omtale, plus elendig opstart....Jeg forstår det bare ikke! Og det er kun hvad der er sket inden for de sidste 6 måneder!

Han er garanteret en super flink mand, og pisse sød - men lige med AaB er han desværre fejlcastet. ØV! Og det må jo også kunne ses i hans helbred og den skånekost han er på i AaB. Det er jo ved at være pisse synd for manden. Det her samarbejde skal stoppe, for alles skyld.

Portland
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 20. okt 2021, 09:37
Favoritspiller: Pallesen

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Portland » 9. aug 2022, 13:03

Er han ikke elsket længere for spillen med musklerne?
Det er nok som i Poker at IAO er all in på en bluff og nu er blevet kaldet.
Det var så det og vi har skægget i postkassen og lutter dårlige spillere, træner og kultur på hånden.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1731
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af RicoBR02 » 9. aug 2022, 13:35

Portland skrev:
9. aug 2022, 13:03
Er han ikke elsket længere for spillen med musklerne?
Det er nok som i Poker at IAO er all in på en bluff og nu er blevet kaldet.
Det var så det og vi har skægget i postkassen og lutter dårlige spillere, træner og kultur på hånden.
Gas nu ned.. Det er sgu for nemt det der.. Vi snakker altså 1 måned siden hvor størstedelen herinde roste ham til skyerne for hans indkøb op til sæsonstart. Der er ikke langt fra himmel til helvede når man er AaB fan.. enig i at spillet på banen er elendigt, men det hele kan trods alt ikke tilskrives Inge.

Portland
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 20. okt 2021, 09:37
Favoritspiller: Pallesen

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Portland » 9. aug 2022, 13:50

IAO var heller ikke god i de foregående transfervinduer, men jeg har da bemærket, at folk på debatsiden var forblændet af ham.
Naivt at være det.
Vi fik en mand uden ret meget erfaring og det afspejles af den håbløse ageren på transfermarkedet.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5267
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af R Rosenberg » 9. aug 2022, 13:57

Portland skrev:
9. aug 2022, 13:50
IAO var heller ikke god i de foregående transfervinduer, men jeg har da bemærket, at folk på debatsiden var forblændet af ham.
Naivt at være det.
Vi fik en mand uden ret meget erfaring og det afspejles af den håbløse ageren på transfermarkedet.
Du har glemt at skifte bruger.
Ædruelighedens stemme

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af FIDEL » 9. aug 2022, 14:34

R Rosenberg skrev:
9. aug 2022, 13:57
Portland skrev:
9. aug 2022, 13:50
IAO var heller ikke god i de foregående transfervinduer, men jeg har da bemærket, at folk på debatsiden var forblændet af ham.
Naivt at være det.
Vi fik en mand uden ret meget erfaring og det afspejles af den håbløse ageren på transfermarkedet.
Du har glemt at skifte bruger.
Hej Julgran/Gamen.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5267
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af R Rosenberg » 9. aug 2022, 14:43

FIDEL skrev:
9. aug 2022, 14:34
R Rosenberg skrev:
9. aug 2022, 13:57
Portland skrev:
9. aug 2022, 13:50
IAO var heller ikke god i de foregående transfervinduer, men jeg har da bemærket, at folk på debatsiden var forblændet af ham.
Naivt at være det.
Vi fik en mand uden ret meget erfaring og det afspejles af den håbløse ageren på transfermarkedet.
Du har glemt at skifte bruger.
Hej Julgran/Gamen.
Hardly;)
Ædruelighedens stemme

Portland
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 20. okt 2021, 09:37
Favoritspiller: Pallesen

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Portland » 9. aug 2022, 15:23

OK

Rygklapperne fortsætter den naive tro på IAO og gør jeg ikke det må jeg beskyldes for at være en anden 😀

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5267
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af R Rosenberg » 9. aug 2022, 15:29

Portland skrev:
9. aug 2022, 15:23
OK

Rygklapperne fortsætter den naive tro på IAO og gør jeg ikke det må jeg beskyldes for at være en anden 😀
Er du ikke lige god at fortælle alle os uvidende, hvem rygklapperne med den naive tro på Inge er? For jeg kan virkelig, virkelig ikke se dem nogen steder herinde.

Det er nemt nok bare at kalde andre idioter, men har man en lille smule bryst at skyde frem, så fortæller man dem også hvorfor og hvordan. Ellers er man bare en lille, patetisk mandsling.
Ædruelighedens stemme

Portland
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 20. okt 2021, 09:37
Favoritspiller: Pallesen

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Portland » 9. aug 2022, 15:32

Javel Rosenberg du er godt nok uforskammet

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5267
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af R Rosenberg » 9. aug 2022, 15:35

Portland skrev:
9. aug 2022, 15:32
Javel Rosenberg du er godt nok uforskammet
Det er jeg?
Jeg kalder ikke mine medfans naive, rygklappere, klappepølsesegment og andet idiotisk, blot fordi de har en anden holdning end mig - uden at fortælle dem hvor og hvorfor. Det er bare svagt.
Ædruelighedens stemme

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af raekkeettre » 9. aug 2022, 15:50

R Rosenberg skrev:
9. aug 2022, 15:35
Portland skrev:
9. aug 2022, 15:32
Javel Rosenberg du er godt nok uforskammet
Det er jeg?
Jeg kalder ikke mine medfans naive, rygklappere, klappepølsesegment og andet idiotisk, blot fordi de har en anden holdning end mig - uden at fortælle dem hvor og hvorfor. Det er bare svagt.
Hr. Rosenberg, det er du sgu for god til....

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Hanga » 9. aug 2022, 15:54

Sønderhof skrev:
9. aug 2022, 10:56

For mig at se, peger pilen på Inge. Hans trupsammensætning er ligeså ringe som Gaardes. Deri ligger forklaringen på, at ingen trænere de sidste 10 år( :o ) har formået, at lave resultater og spille flot fodbold.
Det er jeg helt enig i. Der har manglet en klar retning for hvilken vej vi skal gå og hvordan vi skal spille fodbold, og så skal der købes spillere til det. Vi har vaklet rundt i forskellige koncepter og ofte virker spillerne der hentes helt fejlcastet, mest tydeligt ved de angribere vi har hentet. Vi har jo egentlig mange gode spillere, i hvert fald på papiret. Der er rigelig individuel kvalitet til at vi ikke burde komme i problemer. Men vi hænger ikke ret godt sammen som hold, det må vi bare konstatere. Og det har vi ikke gjort størstedelen af tiden de sidste mange sæsoner. Læg dertil at der også er hentet alt for mange spillere, der ganske enkelt ikke har niveauet. Og det er uanset om det er Gaarde eller Inge der har ført pennen.

Når jeg så samtidig synes at pilen også peger på Friis, så skyldes det at vi har tabt noget siden han kom til, nemlig det høje bundniveau jeg synes vi havde opbygget under Marti. Det var sjældent at vi faldt helt sammen som hold og vi var gode til at få point ud af kampe der vippede. Dette synes desværre tabt igen og mod Silkeborg var vi hent modløse da først kampen gik os imod. Vi ligner ikke et hold med tro på tingene. Samtidig underpræsterer alle de spillere der burde være profiler. Det vil aldrig være trænerens skyld alene, naturligvis ikke, men det er nu engang ham der skal få bandet til at spille sammen.

Med alt dette sagt, så må jeg appellere til de mest kritiske herinde om at gasse en anelse ned. Der er gået selvsving i at smide de samme tordende indlæg igen og igen. Kritikken skal der være plads til, men vi behøver ikke køre alt op i en spids om hvor håbløse de ansvarlige er. Og så skal vi mest af alt sørge for at bakke holdet op igen på søndag.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5267
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af R Rosenberg » 9. aug 2022, 16:03

raekkeettre skrev:
9. aug 2022, 15:50
R Rosenberg skrev:
9. aug 2022, 15:35
Portland skrev:
9. aug 2022, 15:32
Javel Rosenberg du er godt nok uforskammet
Det er jeg?
Jeg kalder ikke mine medfans naive, rygklappere, klappepølsesegment og andet idiotisk, blot fordi de har en anden holdning end mig - uden at fortælle dem hvor og hvorfor. Det er bare svagt.
Hr. Rosenberg, det er du sgu for god til....
Enig.
Men jeg er satanrendme træt af, at 2-3 brugere bare brager ind og råber og skriger, fordi det går dårligt, men er helt tavse, når der er tur i den.

Og nej, det er jeg ikke engang træt af, for jeg synes, det er helt fint og brokke sig og være bitter - det er jeg eddersparkeme også. Men jeg er forbandet over, at disse typer bare kommer ind og med spredehagl kalder alle idioter, naive, klappepølsesegment, rygklappere og hvad helvede i satan ved jeg, uden at have det mindste belæg for det. Og de har ikke engang nosser til at fremfinde en smule belæg.

Jeg kender mange brugere af dette forum fra stadion gennem mange år, og hvis der er noget, de ikke er, at de satme rygklappere og deslige. Tværtimod.
Ædruelighedens stemme

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af raekkeettre » 9. aug 2022, 16:07

Hanga skrev:
9. aug 2022, 15:54
Sønderhof skrev:
9. aug 2022, 10:56

For mig at se, peger pilen på Inge. Hans trupsammensætning er ligeså ringe som Gaardes. Deri ligger forklaringen på, at ingen trænere de sidste 10 år( :o ) har formået, at lave resultater og spille flot fodbold.
Det er jeg helt enig i. Der har manglet en klar retning for hvilken vej vi skal gå og hvordan vi skal spille fodbold, og så skal der købes spillere til det. Vi har vaklet rundt i forskellige koncepter og ofte virker spillerne der hentes helt fejlcastet, mest tydeligt ved de angribere vi har hentet. Vi har jo egentlig mange gode spillere, i hvert fald på papiret. Der er rigelig individuel kvalitet til at vi ikke burde komme i problemer. Men vi hænger ikke ret godt sammen som hold, det må vi bare konstatere. Og det har vi ikke gjort størstedelen af tiden de sidste mange sæsoner. Læg dertil at der også er hentet alt for mange spillere, der ganske enkelt ikke har niveauet. Og det er uanset om det er Gaarde eller Inge der har ført pennen.

Når jeg så samtidig synes at pilen også peger på Friis, så skyldes det at vi har tabt noget siden han kom til, nemlig det høje bundniveau jeg synes vi havde opbygget under Marti. Det var sjældent at vi faldt helt sammen som hold og vi var gode til at få point ud af kampe der vippede. Dette synes desværre tabt igen og mod Silkeborg var vi hent modløse da først kampen gik os imod. Vi ligner ikke et hold med tro på tingene. Samtidig underpræsterer alle de spillere der burde være profiler. Det vil aldrig være trænerens skyld alene, naturligvis ikke, men det er nu engang ham der skal få bandet til at spille sammen.

Med alt dette sagt, så må jeg appellere til de mest kritiske herinde om at gasse en anelse ned. Der er gået selvsving i at smide de samme tordende indlæg igen og igen. Kritikken skal der være plads til, men vi behøver ikke køre alt op i en spids om hvor håbløse de ansvarlige er. Og så skal vi mest af alt sørge for at bakke holdet op igen på søndag.
Men du glemmer vi havde Rinne, Thelander, MC, Børsting...etc etc...de var bestemt ikke store boldteknikere, som i overhoved. Men de kæmpede for AaB, de var født ind i kulturen, eller havde været her så lang tid at de var kulturen. Alt det er væk! Ingen ledere og ikke et hold der kæmper for AaB, men mere for sig selv, fordi svingdøren har drønet rundt de sidste par år. Hvis Friis havde det hold som MC havde, havde hele vores udtryk også været anderledes. Synes jeg....

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Nautrup88 » 9. aug 2022, 16:37

Er der ikke nogle der høre noget her dagen derpå ? Eller er der helt tavs

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Maglau » 9. aug 2022, 16:52

Nautrup88 skrev:
9. aug 2022, 16:37
Er der ikke nogle der høre noget her dagen derpå ? Eller er der helt tavs
Hvilke slags rygter - havde du forventet en strøm af rygter om forestående fyring af Inge siden du stille spørgsmålet i den tråd.
Det ville da være klamt hvis nogen skulle have viden herom.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af gravballe » 9. aug 2022, 16:53

Nautrup88 skrev:
9. aug 2022, 16:37
Er der ikke nogle der høre noget her dagen derpå ? Eller er der helt tavs
Inge sidder sikkert ;)

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1731
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af RicoBR02 » 9. aug 2022, 17:05

R Rosenberg skrev:
9. aug 2022, 16:03
raekkeettre skrev:
9. aug 2022, 15:50
R Rosenberg skrev:
9. aug 2022, 15:35
Portland skrev:
9. aug 2022, 15:32
Javel Rosenberg du er godt nok uforskammet
Det er jeg?
Jeg kalder ikke mine medfans naive, rygklappere, klappepølsesegment og andet idiotisk, blot fordi de har en anden holdning end mig - uden at fortælle dem hvor og hvorfor. Det er bare svagt.
Hr. Rosenberg, det er du sgu for god til....
Enig.
Men jeg er satanrendme træt af, at 2-3 brugere bare brager ind og råber og skriger, fordi det går dårligt, men er helt tavse, når der er tur i den.

Og nej, det er jeg ikke engang træt af, for jeg synes, det er helt fint og brokke sig og være bitter - det er jeg eddersparkeme også. Men jeg er forbandet over, at disse typer bare kommer ind og med spredehagl kalder alle idioter, naive, klappepølsesegment, rygklappere og hvad helvede i satan ved jeg, uden at have det mindste belæg for det. Og de har ikke engang nosser til at fremfinde en smule belæg.

Jeg kender mange brugere af dette forum fra stadion gennem mange år, og hvis der er noget, de ikke er, at de satme rygklappere og deslige. Tværtimod.
Jeg vil lige slå fast at mig og @R Rosenberg ikke er den samme bruger!!
Men jeg er meget enig med dig...

Besvar