Inge Andre Olsen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3264
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Brodernumsi » 21. feb 2022, 22:03

Som allerede skrevet, så virker det mest af alt til en flok GF-fans, der er bitre over, at deres penistransfer nu ikke er helt så sexet, når IAO har vendt tomlen ned overfor JW.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

SGLoco
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 7. okt 2008, 15:38

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af SGLoco » 11. mar 2022, 22:38

I Rød Aalborg podcasten indikeres der fra bl.a. Lasse Yde Hegnet, at Inge Andre blander sig i hvem der skal spille kampene og han har givet skriftelig advarsel til vores holdleder? Er det trukket ud af røven eller hvor kommer den fra? Der indikeres kraftigt fra flere i podcasten at Inge har styret hvem Hiljemark skulle bruge og det bl.a. er derfor Kusk ikke spiller da hans kontrakt skal stoppe...

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6091
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af FIDEL » 11. mar 2022, 23:07

SGLoco skrev:
11. mar 2022, 22:38
I Rød Aalborg podcasten indikeres der fra bl.a. Lasse Yde Hegnet, at Inge Andre blander sig i hvem der skal spille kampene og han har givet skriftelig advarsel til vores holdleder? Er det trukket ud af røven eller hvor kommer den fra? Der indikeres kraftigt fra flere i podcasten at Inge har styret hvem Hiljemark skulle bruge og det bl.a. er derfor Kusk ikke spiller da hans kontrakt skal stoppe...
Det er nu helt normalt, at en sportschef tager sådanne beslutninger i samråd med trænerne.
Ang. Ernst Damborg, så skrev Mikkel ottesen om dette på Twitter. Han mener selv, at han har gode kilder.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7858
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Forza » 11. mar 2022, 23:14

FIDEL skrev:
11. mar 2022, 23:07
SGLoco skrev:
11. mar 2022, 22:38
I Rød Aalborg podcasten indikeres der fra bl.a. Lasse Yde Hegnet, at Inge Andre blander sig i hvem der skal spille kampene og han har givet skriftelig advarsel til vores holdleder? Er det trukket ud af røven eller hvor kommer den fra? Der indikeres kraftigt fra flere i podcasten at Inge har styret hvem Hiljemark skulle bruge og det bl.a. er derfor Kusk ikke spiller da hans kontrakt skal stoppe...
Det er nu helt normalt, at en sportschef tager sådanne beslutninger i samråd med trænerne.
Ang. Ernst Damborg, så skrev Mikkel ottesen om dette på Twitter. Han mener selv, at han har gode kilder.
Men vi aner alligevel intet om det - og kritikken kommer fra en side der er kritisk overfor alt hvad IAO foretager dig.

Skulle han have fået en advarsel fordi han ikke ville flytte nogle kegler eller sådan noget? Det er svært at forholde sig til uden at kende noget til en sag.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 674
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af FlemmingG » 12. mar 2022, 00:06

Forza skrev:
11. mar 2022, 23:14
FIDEL skrev:
11. mar 2022, 23:07
SGLoco skrev:
11. mar 2022, 22:38
I Rød Aalborg podcasten indikeres der fra bl.a. Lasse Yde Hegnet, at Inge Andre blander sig i hvem der skal spille kampene og han har givet skriftelig advarsel til vores holdleder? Er det trukket ud af røven eller hvor kommer den fra? Der indikeres kraftigt fra flere i podcasten at Inge har styret hvem Hiljemark skulle bruge og det bl.a. er derfor Kusk ikke spiller da hans kontrakt skal stoppe...
Det er nu helt normalt, at en sportschef tager sådanne beslutninger i samråd med trænerne.
Ang. Ernst Damborg, så skrev Mikkel ottesen om dette på Twitter. Han mener selv, at han har gode kilder.
Men vi aner alligevel intet om det - og kritikken kommer fra en side der er kritisk overfor alt hvad IAO foretager dig.

Skulle han have fået en advarsel fordi han ikke ville flytte nogle kegler eller sådan noget? Det er svært at forholde sig til uden at kende noget til en sag.
Ser ud til at det bl.a. også er Dennis Søndergaard, som er fremme med kritikken af Inge. Det er vel også rimelig velkendt, at han har et horn i siden af AaB, siden farmand blev hældt ud af klubben i sin tid… kender ikke meget til Damborg, men skulle undre mig meget hvis han har fået en skriftlig advarsel, bare fordi han ikke vil flytte kegler… sidder og lytter podcasten og de er generelt rimelig negativ indstillet overfor Inge ( ligesom Mikkel B Ottesen og Dennis Søndergaard ). Måske det bare er mig der har skyklapper på, men jeg er sgu stadig pro Inge. Længder bedre end Gaarde

Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 607
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af KongGulerod » 12. mar 2022, 00:13

Lynge blandede sig også i hvem der skulle spille. Det nævnte han selv i afsnit 99 af Rød Aalborg.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5209
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Jakobsen » 12. mar 2022, 00:26

FlemmingG skrev:
12. mar 2022, 00:06
Forza skrev:
11. mar 2022, 23:14
FIDEL skrev:
11. mar 2022, 23:07
SGLoco skrev:
11. mar 2022, 22:38
I Rød Aalborg podcasten indikeres der fra bl.a. Lasse Yde Hegnet, at Inge Andre blander sig i hvem der skal spille kampene og han har givet skriftelig advarsel til vores holdleder? Er det trukket ud af røven eller hvor kommer den fra? Der indikeres kraftigt fra flere i podcasten at Inge har styret hvem Hiljemark skulle bruge og det bl.a. er derfor Kusk ikke spiller da hans kontrakt skal stoppe...
Det er nu helt normalt, at en sportschef tager sådanne beslutninger i samråd med trænerne.
Ang. Ernst Damborg, så skrev Mikkel ottesen om dette på Twitter. Han mener selv, at han har gode kilder.
Men vi aner alligevel intet om det - og kritikken kommer fra en side der er kritisk overfor alt hvad IAO foretager dig.

Skulle han have fået en advarsel fordi han ikke ville flytte nogle kegler eller sådan noget? Det er svært at forholde sig til uden at kende noget til en sag.
Ser ud til at det bl.a. også er Dennis Søndergaard, som er fremme med kritikken af Inge. Det er vel også rimelig velkendt, at han har et horn i siden af AaB, siden farmand blev hældt ud af klubben i sin tid… kender ikke meget til Damborg, men skulle undre mig meget hvis han har fået en skriftlig advarsel, bare fordi han ikke vil flytte kegler… sidder og lytter podcasten og de er generelt rimelig negativ indstillet overfor Inge ( ligesom Mikkel B Ottesen og Dennis Søndergaard ). Måske det bare er mig der har skyklapper på, men jeg er sgu stadig pro Inge. Længder bedre end Gaarde
Jeg er nok ikke super pro Inge længere, men jeg synes både Mikkel B. Ottesen og i særdeleshed Dennis Søndergaard er alt for negative og forudindtagede hvad det angår AaB. Især ryster det mig, at to journalister åbenlyst frembringer ting uden kildeangivelse og på et niveau der mest ligner sladder.
Jeg ser nok egentlig nogle af de samme ting, som Mikkel B. Ottesen, men jeg synes kun han ser dem. Ang. Dennis Søndergaard kan man ikke tage den mand seriøst når han render med sladder på de sociale medier. Sporene skræmmer stadig fra han lavede en bestilt smædekampagne på Lynge og Pehrsson i Nordjyske i diverse journalistpraktikanters navne. Det var da i hvert fald tankevækkende, hvor mange sportsjournalister Nordjyske pludselig havde den vinter.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1504
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Stegosaurus » 12. mar 2022, 07:27

Jakobsen skrev:
12. mar 2022, 00:26
FlemmingG skrev:
12. mar 2022, 00:06
Forza skrev:
11. mar 2022, 23:14
FIDEL skrev:
11. mar 2022, 23:07
SGLoco skrev:
11. mar 2022, 22:38
I Rød Aalborg podcasten indikeres der fra bl.a. Lasse Yde Hegnet, at Inge Andre blander sig i hvem der skal spille kampene og han har givet skriftelig advarsel til vores holdleder? Er det trukket ud af røven eller hvor kommer den fra? Der indikeres kraftigt fra flere i podcasten at Inge har styret hvem Hiljemark skulle bruge og det bl.a. er derfor Kusk ikke spiller da hans kontrakt skal stoppe...
Det er nu helt normalt, at en sportschef tager sådanne beslutninger i samråd med trænerne.
Ang. Ernst Damborg, så skrev Mikkel ottesen om dette på Twitter. Han mener selv, at han har gode kilder.
Men vi aner alligevel intet om det - og kritikken kommer fra en side der er kritisk overfor alt hvad IAO foretager dig.

Skulle han have fået en advarsel fordi han ikke ville flytte nogle kegler eller sådan noget? Det er svært at forholde sig til uden at kende noget til en sag.
Ser ud til at det bl.a. også er Dennis Søndergaard, som er fremme med kritikken af Inge. Det er vel også rimelig velkendt, at han har et horn i siden af AaB, siden farmand blev hældt ud af klubben i sin tid… kender ikke meget til Damborg, men skulle undre mig meget hvis han har fået en skriftlig advarsel, bare fordi han ikke vil flytte kegler… sidder og lytter podcasten og de er generelt rimelig negativ indstillet overfor Inge ( ligesom Mikkel B Ottesen og Dennis Søndergaard ). Måske det bare er mig der har skyklapper på, men jeg er sgu stadig pro Inge. Længder bedre end Gaarde
Jeg er nok ikke super pro Inge længere, men jeg synes både Mikkel B. Ottesen og i særdeleshed Dennis Søndergaard er alt for negative og forudindtagede hvad det angår AaB. Især ryster det mig, at to journalister åbenlyst frembringer ting uden kildeangivelse og på et niveau der mest ligner sladder.
Jeg ser nok egentlig nogle af de samme ting, som Mikkel B. Ottesen, men jeg synes kun han ser dem. Ang. Dennis Søndergaard kan man ikke tage den mand seriøst når han render med sladder på de sociale medier. Sporene skræmmer stadig fra han lavede en bestilt smædekampagne på Lynge og Pehrsson i Nordjyske i diverse journalistpraktikanters navne. Det var da i hvert fald tankevækkende, hvor mange sportsjournalister Nordjyske pludselig havde den vinter.
At en sportschef blander sig i, hvem der skal spille, herunder for at positionere klubben i forhold til en spiller med kontraktudløb, er da ret almindeligt. Om Kusks årsløn de næste 4 år bliver 600.000 eller 2.500.000 har kæmpe betydning for AaB, som altså gerne vil forlænge med Kusk hvis blot lønnen bliver gevaldigt reduceret.

Ernst Damborg (hvis det er ham??) er verdens rareste mand, men derfor kan han vel godt have trådt ved siden af arbejdsmæssigt. Men umuligt at vurdere forholdet, endsige umuligt at finde grundlag for kritik af IAO, når vi ikke aner noget om omstændighederne. Tvivler dog på at AaB kaster ansættelsesretlige advarsler ud til højre og venstre på tvivlsomt grundlag.

Dennis Søndergaard giver den som ekspert og kommentator men hader AaB. Hvis jeg havde haft Dennis Søndergaards far ville jeg nok også hade AaB. Ufatteligt at han igen og igen får lov til ukritisk at svine en virksomhed til.

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 947
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Salle17 » 12. mar 2022, 08:52

Det er en sludder for en sladder - Det giver jeg intet for. Det vi kan bedømme Inge Andre Olsen for er hvorvidt klubben bliver rykket i den rigtige retning.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af gravballe » 12. mar 2022, 09:41

Dennis søndergaard har jo været negativ over for AaB siden hans far røg ud.. Før det kunne manden jo ikke sige noget negativt om AaB. Der ud over er det jo ikke første gang manden bare opfinder noget for at virke til at vide noget. Efter garde smuttede blev han endnu mere negativ.. Manden er en idiot, I ordets enlig forstand og det er mig en gåde nogle gider betale ham løn for at snakke. For han er elendig til at kommentere kampe, forsøger altid at skabe drama over små ting osv.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af jonas386 » 12. mar 2022, 09:58

Jeg tror ikke på, at Inge dikterer hvorvidt enkelte spillere skal være i startopstillingen i den enkelte kamp eller ej. Men jeh trro da gerne på, at han er i kommunikation med enhver given træner omkring hvilke spillere der er med i klubbens langsigtede planer, hvem man regner med at sælge, hvem der ikke vil forlænge osv.

Det første er noget problematisk synes jeg. Det andet er noget jeg regner med, at alle sportschefer gør.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af R Rosenberg » 12. mar 2022, 10:01

Men det er da ret heftige anklager, de smider på bordet. Især den med, at er der en dygtig journalist, der gider at grave, er han ude.

Men er Ottesen ikke journalist? I så fald er det så, fordi han ikke er dygtig, at Inge ikke er ude endnu?

Det kunne da være godt at få de ting bragt for en dag, så det kan vurderes, om der er fugls føde på dette eller det bare er en flot bitre mænd, der sidder og ranter på rantningens højborg.
Ædruelighedens stemme

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2019
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af 9520AaB » 12. mar 2022, 10:04

Uanset om Dennis Søndergaard har et horn i siden på AaB, om Mikkel B Ottesen er for negativ, om Ernst Damborg har fået en advarsel eller om Kusk får 1 milliard om året, så ønsker jeg IAO hen hvor pebret gror.
Han har brugt vores få sparsomme lønmidler på intetsigende og ligegyldige lejemål eller signings. Jo jo, der er en enkelt eller to undtagelser, men oftest rammer han helt forbi skiven, Nkada, Prijovic, Trajkovski etc.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af gravballe » 12. mar 2022, 11:50

9520AaB skrev:
12. mar 2022, 10:04
Uanset om Dennis Søndergaard har et horn i siden på AaB, om Mikkel B Ottesen er for negativ, om Ernst Damborg har fået en advarsel eller om Kusk får 1 milliard om året, så ønsker jeg IAO hen hvor pebret gror.
Han har brugt vores få sparsomme lønmidler på intetsigende og ligegyldige lejemål eller signings. Jo jo, der er en enkelt eller to undtagelser, men oftest rammer han helt forbi skiven, Nkada, Prijovic, Trajkovski etc.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvad har de da kostet AaB? Hvilken sports direktør rammer ikke ved siden af? Lad os vurdere til efteråret når vi har været igennem sommer vinduet hvor han faktisk har nogle penge at bruge.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3000
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af raekkeettre » 12. mar 2022, 12:15

gravballe skrev:
12. mar 2022, 11:50
9520AaB skrev:
12. mar 2022, 10:04
Uanset om Dennis Søndergaard har et horn i siden på AaB, om Mikkel B Ottesen er for negativ, om Ernst Damborg har fået en advarsel eller om Kusk får 1 milliard om året, så ønsker jeg IAO hen hvor pebret gror.
Han har brugt vores få sparsomme lønmidler på intetsigende og ligegyldige lejemål eller signings. Jo jo, der er en enkelt eller to undtagelser, men oftest rammer han helt forbi skiven, Nkada, Prijovic, Trajkovski etc.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvad har de da kostet AaB? Hvilken sports direktør rammer ikke ved siden af? Lad os vurdere til efteråret når vi har været igennem sommer vinduet hvor han faktisk har nogle penge at bruge.
Men han skal fandme også ramme rigtig på næsten alt til sommer. Det bliver spændende. Men jeg tror personligt ikke Inge er i AaB året ud. De første 6 måneder var han et fantastisk nyt pust udefra, veltalende, gode ideer og en okay track record, men efter det har der jo nærmeste været panik på alle frontrer, spillere der er røget ind og nu, stab der har sagt op, fyret, skriftlige advarsler, og nu her hele træner situationen, et hold/trup der bliver fuldstændig maltrakteret til sommer og ingen kontinuitet nogle steder i klubben - og med en skræmmende tynd trup til denne her sæson, hvor han nok har fået at vide fra bestyrelsen at han skal spare og ikke hente flere lottoseddler...

Men håber fandme det hele vender til sommer og vi kan begynde at se noget fremtid I vores hold og stab. Jeg er bare ikke Inge fan, hvis nogle ikke viste det :) haha :aabfan:

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 683
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Mr Gold » 12. mar 2022, 12:17

9520AaB skrev:
12. mar 2022, 10:04
Uanset om Dennis Søndergaard har et horn i siden på AaB, om Mikkel B Ottesen er for negativ, om Ernst Damborg har fået en advarsel eller om Kusk får 1 milliard om året, så ønsker jeg IAO hen hvor pebret gror.
Han har brugt vores få sparsomme lønmidler på intetsigende og ligegyldige lejemål eller signings. Jo jo, der er en enkelt eller to undtagelser, men oftest rammer han helt forbi skiven, Nkada, Prijovic, Trajkovski etc.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej Inge har bestemt ik ramt skiven hvergang.
HELT enig.
MEN Cifuentes er også flygtet fra flere af de dårlige indkøb vi har haft. Han har STOR andel i det!!!

Gi Friis og Inge 2 vinduer sammen og så sammenlign igen ;-)
Det kommer ik til at kunne sammenlignes på nogen måde

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7858
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Forza » 12. mar 2022, 12:30

gravballe skrev:
12. mar 2022, 11:50
9520AaB skrev:
12. mar 2022, 10:04
Uanset om Dennis Søndergaard har et horn i siden på AaB, om Mikkel B Ottesen er for negativ, om Ernst Damborg har fået en advarsel eller om Kusk får 1 milliard om året, så ønsker jeg IAO hen hvor pebret gror.
Han har brugt vores få sparsomme lønmidler på intetsigende og ligegyldige lejemål eller signings. Jo jo, der er en enkelt eller to undtagelser, men oftest rammer han helt forbi skiven, Nkada, Prijovic, Trajkovski etc.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvad har de da kostet AaB? Hvilken sports direktør rammer ikke ved siden af? Lad os vurdere til efteråret når vi har været igennem sommer vinduet hvor han faktisk har nogle penge at bruge.
For sportsdirektører med små midler er man nødt til at tage chancer. Inges budget har været bundet op på de spillere der allerede var i truppen. At et par lejemål ikke er slået til er forventeligt og uden den store omkostning for klubben. Den eneste rigtige bet på transfermarkedet har været Prijovic.

Inge kan ikke rigtig vurderes før det kommende transfervindue, udover at han ikke har fået lavet de helt store salg. Dog har salgene af Patrick Olsen og Okore vist sig at være ganske godt forhandlet.

Det er simpelthen for unuanceret med den kritik til tider.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af gravballe » 12. mar 2022, 12:53

raekkeettre skrev:
12. mar 2022, 12:15
og med en skræmmende tynd trup til denne her sæson, hvor han nok har fået at vide fra bestyrelsen at han skal spare og ikke hente flere lottoseddler...
Har du andre ting du vil gætte på?
Du ved godt grunden til man blev nød til at leje spiller, var nettop pga der intet budget var, holdet var skævt sammensat takke være Gaarde, og dyre spiller på lange kontrakter levede ikke op til det de var købt til.

Har han været perfekt? næh, men der har fanme også været meget at ryde op i. Ud fra hvad jeg høre, så ryger Inge ingen steder, so get used to it. Manden har haft umulige arbejds betingelser, pga manglende budget, et hold der var skævt opbygget osv.

Når det er sagt, så er der altså ikke så mange undskyldninger efter sommer, når der er budget. Grunden til truppen er så tynd nu, er jo nettop for at gøre plads til at bygge holdet op fra sommer af...

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 791
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Dennis Nielsen » 12. mar 2022, 12:58

gravballe skrev:
12. mar 2022, 12:53
raekkeettre skrev:
12. mar 2022, 12:15
og med en skræmmende tynd trup til denne her sæson, hvor han nok har fået at vide fra bestyrelsen at han skal spare og ikke hente flere lottoseddler...
Har du andre ting du vil gætte på?
Du ved godt grunden til man blev nød til at leje spiller, var nettop pga der intet budget var, holdet var skævt sammensat takke være Gaarde, og dyre spiller på lange kontrakter levede ikke op til det de var købt til.

Har han været perfekt? næh, men der har fanme også været meget at ryde op i. Ud fra hvad jeg høre, så ryger Inge ingen steder, so get used to it. Manden har haft umulige arbejds betingelser, pga manglende budget, et hold der var skævt opbygget osv.

Når det er sagt, så er der altså ikke så mange undskyldninger efter sommer, når der er budget. Grunden til truppen er så tynd nu, er jo nettop for at gøre plads til at bygge holdet op fra sommer af...
Det er helt håbløst - nogle vil simpelthen bare ikke forstå.

Inge tog et sats på Hiljemark og han var vores stjerneindkøb. Det gik så galt, men det er hvad, der kan ske. Udover Hiljemark, så var vores budget bundet på arme og ben. de dyre kontrakter var lavet. IAO har derfor været bundet på arme og ben ift. transfers og trupsammensætning. Det eneste der har kunnet ændre det, er spillersalg - hvilket har været sværere under c19.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7858
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Inge Andre Olsen

Indlæg af Forza » 12. mar 2022, 13:12

Dennis Nielsen skrev:
12. mar 2022, 12:58
gravballe skrev:
12. mar 2022, 12:53
raekkeettre skrev:
12. mar 2022, 12:15
og med en skræmmende tynd trup til denne her sæson, hvor han nok har fået at vide fra bestyrelsen at han skal spare og ikke hente flere lottoseddler...
Har du andre ting du vil gætte på?
Du ved godt grunden til man blev nød til at leje spiller, var nettop pga der intet budget var, holdet var skævt sammensat takke være Gaarde, og dyre spiller på lange kontrakter levede ikke op til det de var købt til.

Har han været perfekt? næh, men der har fanme også været meget at ryde op i. Ud fra hvad jeg høre, så ryger Inge ingen steder, so get used to it. Manden har haft umulige arbejds betingelser, pga manglende budget, et hold der var skævt opbygget osv.

Når det er sagt, så er der altså ikke så mange undskyldninger efter sommer, når der er budget. Grunden til truppen er så tynd nu, er jo nettop for at gøre plads til at bygge holdet op fra sommer af...
Det er helt håbløst - nogle vil simpelthen bare ikke forstå.

Inge tog et sats på Hiljemark og han var vores stjerneindkøb. Det gik så galt, men det er hvad, der kan ske. Udover Hiljemark, så var vores budget bundet på arme og ben. de dyre kontrakter var lavet. IAO har derfor været bundet på arme og ben ift. transfers og trupsammensætning. Det eneste der har kunnet ændre det, er spillersalg - hvilket har været sværere under c19.
Og den eneste grund til der var råd til en transferfri Hiljemark, var at man solgte PO for 8 mio. ganske fornuftig handel i øvrigt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar