Erik Hamren

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Erik Hamren

Indlæg af Yankee » 16. sep 2022, 11:12

Reyad skrev:
16. sep 2022, 10:45
Jeg tror Hamren ændrer en smule. Hvilket der offensivt også er behov for.

Tror det bliver en 4-4-1-1
Egentlig tror jeg helst han ville over i en 4-4-2, men det har han ikke spillerne til.
Både og - det kunne jo godt se sådan her ud:

Posavec
Ludewig - Kramer - Nadrani - Poulsen
Prip - Fossum - Pedro - Lucas
Bakiz - Sousa

Der mangler selvfølgelig en Prica, men det gjorde der jo også i foråret 2008, hvor opstillingen mere var:

Zaza
Olesen - Califf - Olfers - MJ
Enevoldsen - Risgård - Augu - Johansson
Curth - Nilsson

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2433
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Erik Hamren

Indlæg af Moen » 16. sep 2022, 11:24

Yankee skrev:
16. sep 2022, 11:12
Posavec
Ludewig - Kramer - Nadrani - Poulsen
Prip - Fossum - Pedro - Lucas
Bakiz - Sousa
Godt bud. Jeg tror, Pallesen starter igen og at han starter med en enkelt af de rigtige angribere.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Erik Hamren

Indlæg af baresi » 16. sep 2022, 11:33

AaB-Jones skrev:
16. sep 2022, 11:07
baresi skrev:
16. sep 2022, 10:38
ERIKS HAMRENS STIL:
personligt synes jeg nedenstående hold ser stærkt ud - og indtil videre er Hamren her jo kun til sommer så hvad er planen?

Posavec
Ludewig - Nadrani - Kramer - Poulsen
Fossum - Pedro - Lucas
Sousa - O.Ross - Bakiz

Kunne Hamren finde på at gå i 4-4-2 evt. med makaric eller ementa med en makker ala prip, ross, bakiz eller
Tænker også at hvis vi går i 4-4-2 så er der igen mange offensive der enten bænkes eller anvendes på andre pladser. Nu er spillere ved at være på plads til det her system. Hvor skal en Bakiz være i en 4-4-2 f.eks.

Jeg hælder til at man fortsætter som nu. men med ovennævnte hold. Der er vi spændende. Og det hold ser altså skarpt ud (på papiret)
Jeg er simpelthen nødt til at kommentere dit indlæg - det virker som om, at du er faldet lidt ned igen efter nogle meget emotionelle indlæg i går ;)

Du konkluderer selv, at dette hold ser skarpt ud spiller for spiller (enig!) - hvorfor er det så helt utilgiveligt og forfærdeligt at fyre Friis, som langt fra har forløst potentialet i dette hold. Ja, Ross-salget falder uheldigt (og nok mod Inges vilje) - ja, der er byttet profiler ud i sommerpausen (men der blev rettidigt fundet erstatninger i form af Posavec og Kramer - og derudover krydrede man med 2 backer og en topprofil i Sousa), ja, vi startede lige på og hårdt i et medaljeslutspil etc. MEN niveauet på banen har simpelthen været for lavt, hvilket pointhøsten også afspejler.

Du har lovet en CM (+ til dels en 9'er) herinde over flere vinduer - disse ville da pynte, men i vores økonomiske situation ville det da være uansvarligt at gå den vej, når holdets formnedgang + tilsvarende hos især Fossum og Prip har gjort mulighederne for større salg ganske vanskelige.

Jeg fornemmer ikke, at Friis har haft den metodiske struktur i tingene, som især Cifuentes og Hamrén er garanter for - og det tror jeg, at fx Fossum og nok også Højholt vil trives væsentligt bedre i. Fakta er, at vi har skuffet big time under Friis - vilkårene har periodevist været svære for ham, men sådan er livet vist som træner i en klub, hvor omgivelsernes ambitioner er større end de ressourcer, der er til rådighed til at imødekomme disse.

Er Inge og Bælum fejlfri? Nej, langt fra - men de har begge bidraget til, at hypen omkring vores klub er i positiv udvikling, og jeg synes langt fra, at trænerens forudsætninger er så dårlige, som skeptikerne vil anføre. Jeg tror fuldt og fast på, at Hamrén er det rette vitaminindspark til at rykke klubben og holdet i den retning, som Friis ikke lykkedes med (se bare pointsnit, boldbesiddelse, chanceproduktion og mål i kampene samt spillernes individuelle formkurver).
GODT kommenteret faktisk - super sagligt.

jeg tror egentlig min frustration udelukkende møntes på den måde man agerer på. Og jeg savner endnu mere tydelighed fra bestyrelsen, fra bælum og fra Inge. Jeg savner at forstå hvad AaB projektet egentlig er, for at være ærligt.
Hvad har man købt Lars Friis ind til? var det ikke et offensivt 4-3-3. hvorfor prøvede han så ikke det af i slutspillet sidste år istedet for at fortsætte 3-4-3 (det tror jeg ikke kun var hans egen ide) denne sæson skifter man så spillere ud og planen bliver at i AaB spiller man 4-3-3 med et offensivt udtryk og som chanceskabende hold.
Med de spillere der er købt og solgt, så kan man sige at det først er nu en posavec virker stabil. en Poulsen kommer i form. En bakiz kommer ind og først på vej. Pedro kommer retur i form de sidste 3 kampe, Ludewig har vel ikke overbevist endnu. sousa har været klar dag 1.
Så på mange måder er holdet først ved at være mere eller mindre klart nu ift. det FRIIS ville med holdet.
det var der jeg så undskyldning ift. at han skulle fyres - og den synes jeg personligt er urimelig, og jeg synes stadig at overordnede ledelse flakker rundt ift. hvad planen med AaB egentlig er. Jeg savner tydelighed - længere er den ikke.

MEN der hvor fyringen kan forsvares isoleret set er jo ret simpel - 6 sejre i 22 kampe (mener jeg) mislykket 3-4 plads, mislykket europa - igen dårlige resultater i år - spillere der anvendes for mærkeligt, og for lidt konsekvens ved f.eks. både en ementa og makaric der får for lang snor. En sousa der flyttes rundt. en prip der spiller dårligt. en fossum der har spillet elendigt men som kommer lidt nu. Der er for mange "fejl" som man ikke kan beskytte, og resultaterne er piv ringe.
Den del vi ikke, eller jeg ikke ved er - gad vide om truppen faktisk var lidt modstander af udviklingen - havde han i sidste ende truppens respekt og ville de projektet eller? alle kan aldrig være tilfredse - men hvis de bærende kræfter ikke følger med træneren er han altid dead man walking.
MEN jo jeg er faldet ned - jeg savner bare mere ordentlighed. :-)

Køber ind på dine argumentationer

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Erik Hamren

Indlæg af alithebeast » 16. sep 2022, 12:52

Moen skrev:
16. sep 2022, 11:24
Yankee skrev:
16. sep 2022, 11:12
Posavec
Ludewig - Kramer - Nadrani - Poulsen
Prip - Fossum - Pedro - Lucas
Bakiz - Sousa
Godt bud. Jeg tror, Pallesen starter igen og at han starter med en enkelt af de rigtige angribere.
Jeg ville gerne have Erik til at køre med denne opstilling:

Posavec
Ludewig- Kramer - Nadrani - Poulsen
Sousa - Fossum - Pedro - Lucas
Bakiz - Maka/Ementa

Fossum skyder lidt frem og Pedro er balancespilleren. Lucas, Sousa og Bakiz kan bytte lidt rundt som de lige synes det passer.
Hader København!

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 269
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Erik Hamren

Indlæg af Alpa Chino » 16. sep 2022, 12:58

Hvis jeg var træner vil jeg spille med denne 4-4-1-1 opstilling:

Posavec
Ludewig- Kramer - Nadrani - Poulsen
Sousa - Fossum - Pedro - Bakiz
Lucas
Makavic

Med lucas som hængende angriber. Han er blevet for langsom til at spille på kanten, men er gode i de små rum.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Erik Hamren

Indlæg af Maglau » 16. sep 2022, 13:20

Den besynderlige tal leg skal stoppe - vi skal spille 4-3-3 ellers gambles der først med vores overlevelse.

Friis den første ville gerne spille med 4 i bagkæden men gik sidt og lavede det om til 3-4-3 og fik relativ succes. Ciffuentes kom og proklamerede at det var med 4 i bagkæden men blev skræmt at manglende resultater og lavede det om som Friis til 3-4-3. Friis den anden kom og insisterede på at spille 4-3-3 og selv det gik dårligt lavede han det ikke om.

Hvis ikke hele det taktiske trænerarbejde der lavet på træningsbanen siden foråret skal skylles ud - så hamren nødt til at gå videre med 4-3-3.

Er der i øvrigt nogen hold i verden der spiller 4-4-2 mere
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1373
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Erik Hamren

Indlæg af AaB-Jones » 16. sep 2022, 14:01

baresi skrev:
16. sep 2022, 11:33
AaB-Jones skrev:
16. sep 2022, 11:07
baresi skrev:
16. sep 2022, 10:38
ERIKS HAMRENS STIL:
personligt synes jeg nedenstående hold ser stærkt ud - og indtil videre er Hamren her jo kun til sommer så hvad er planen?

Posavec
Ludewig - Nadrani - Kramer - Poulsen
Fossum - Pedro - Lucas
Sousa - O.Ross - Bakiz

Kunne Hamren finde på at gå i 4-4-2 evt. med makaric eller ementa med en makker ala prip, ross, bakiz eller
Tænker også at hvis vi går i 4-4-2 så er der igen mange offensive der enten bænkes eller anvendes på andre pladser. Nu er spillere ved at være på plads til det her system. Hvor skal en Bakiz være i en 4-4-2 f.eks.

Jeg hælder til at man fortsætter som nu. men med ovennævnte hold. Der er vi spændende. Og det hold ser altså skarpt ud (på papiret)
Jeg er simpelthen nødt til at kommentere dit indlæg - det virker som om, at du er faldet lidt ned igen efter nogle meget emotionelle indlæg i går ;)

Du konkluderer selv, at dette hold ser skarpt ud spiller for spiller (enig!) - hvorfor er det så helt utilgiveligt og forfærdeligt at fyre Friis, som langt fra har forløst potentialet i dette hold. Ja, Ross-salget falder uheldigt (og nok mod Inges vilje) - ja, der er byttet profiler ud i sommerpausen (men der blev rettidigt fundet erstatninger i form af Posavec og Kramer - og derudover krydrede man med 2 backer og en topprofil i Sousa), ja, vi startede lige på og hårdt i et medaljeslutspil etc. MEN niveauet på banen har simpelthen været for lavt, hvilket pointhøsten også afspejler.

Du har lovet en CM (+ til dels en 9'er) herinde over flere vinduer - disse ville da pynte, men i vores økonomiske situation ville det da være uansvarligt at gå den vej, når holdets formnedgang + tilsvarende hos især Fossum og Prip har gjort mulighederne for større salg ganske vanskelige.

Jeg fornemmer ikke, at Friis har haft den metodiske struktur i tingene, som især Cifuentes og Hamrén er garanter for - og det tror jeg, at fx Fossum og nok også Højholt vil trives væsentligt bedre i. Fakta er, at vi har skuffet big time under Friis - vilkårene har periodevist været svære for ham, men sådan er livet vist som træner i en klub, hvor omgivelsernes ambitioner er større end de ressourcer, der er til rådighed til at imødekomme disse.

Er Inge og Bælum fejlfri? Nej, langt fra - men de har begge bidraget til, at hypen omkring vores klub er i positiv udvikling, og jeg synes langt fra, at trænerens forudsætninger er så dårlige, som skeptikerne vil anføre. Jeg tror fuldt og fast på, at Hamrén er det rette vitaminindspark til at rykke klubben og holdet i den retning, som Friis ikke lykkedes med (se bare pointsnit, boldbesiddelse, chanceproduktion og mål i kampene samt spillernes individuelle formkurver).
GODT kommenteret faktisk - super sagligt.

jeg tror egentlig min frustration udelukkende møntes på den måde man agerer på. Og jeg savner endnu mere tydelighed fra bestyrelsen, fra bælum og fra Inge. Jeg savner at forstå hvad AaB projektet egentlig er, for at være ærligt.
Hvad har man købt Lars Friis ind til? var det ikke et offensivt 4-3-3. hvorfor prøvede han så ikke det af i slutspillet sidste år istedet for at fortsætte 3-4-3 (det tror jeg ikke kun var hans egen ide) denne sæson skifter man så spillere ud og planen bliver at i AaB spiller man 4-3-3 med et offensivt udtryk og som chanceskabende hold.
Med de spillere der er købt og solgt, så kan man sige at det først er nu en posavec virker stabil. en Poulsen kommer i form. En bakiz kommer ind og først på vej. Pedro kommer retur i form de sidste 3 kampe, Ludewig har vel ikke overbevist endnu. sousa har været klar dag 1.
Så på mange måder er holdet først ved at være mere eller mindre klart nu ift. det FRIIS ville med holdet.
det var der jeg så undskyldning ift. at han skulle fyres - og den synes jeg personligt er urimelig, og jeg synes stadig at overordnede ledelse flakker rundt ift. hvad planen med AaB egentlig er. Jeg savner tydelighed - længere er den ikke.

MEN der hvor fyringen kan forsvares isoleret set er jo ret simpel - 6 sejre i 22 kampe (mener jeg) mislykket 3-4 plads, mislykket europa - igen dårlige resultater i år - spillere der anvendes for mærkeligt, og for lidt konsekvens ved f.eks. både en ementa og makaric der får for lang snor. En sousa der flyttes rundt. en prip der spiller dårligt. en fossum der har spillet elendigt men som kommer lidt nu. Der er for mange "fejl" som man ikke kan beskytte, og resultaterne er piv ringe.
Den del vi ikke, eller jeg ikke ved er - gad vide om truppen faktisk var lidt modstander af udviklingen - havde han i sidste ende truppens respekt og ville de projektet eller? alle kan aldrig være tilfredse - men hvis de bærende kræfter ikke følger med træneren er han altid dead man walking.
MEN jo jeg er faldet ned - jeg savner bare mere ordentlighed. :-)

Køber ind på dine argumentationer
Tak for din konstruktive måde at svare på mit indlæg.

Jeg tror ikke, at vi er særligt uenige i analysen af Friis' arbejde.

Synes faktisk Ripodsten fra i går er et lyt værd - Thomas Jasper er ganske kritisk overfor retningen hos Inge og bestyrelsen. Og det er da åbenlyst, at det er nogle meget forskellige trænerstile, som er hentet ind over de seneste år. Den kritik deler jeg - at han stort set friholder Friis for ansvaret for spillernes manglende præstationer, forstår jeg mindre af.
Barsøes interview med Inge kan i hvert fald ikke kategoriseres som mikrofonholderi, og jeg synes, at Inge er meget ærlig og påtager sig sin store del af ansvaret for den mislykkede rekruttering af Friis.

Det, jeg nok mest anfægter, er, at det er blevet lidt en sandhed, at vi ikke handler ordentligt - det synes jeg ikke, at Friis' besked på twitter og Inges beretning om gode snakke med Friis vidner om. Det er ikke uordentligt at fyre en træner - det er en erhvervsrisiko. Den risiko har Friis også selv italesat flere gange, fx da medierne stillede spørgsmål ved ham allerede for flere måneder siden.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Erik Hamren

Indlæg af alithebeast » 16. sep 2022, 14:32

Maglau skrev:
16. sep 2022, 13:20
Den besynderlige tal leg skal stoppe - vi skal spille 4-3-3 ellers gambles der først med vores overlevelse.

Friis den første ville gerne spille med 4 i bagkæden men gik sidt og lavede det om til 3-4-3 og fik relativ succes. Ciffuentes kom og proklamerede at det var med 4 i bagkæden men blev skræmt at manglende resultater og lavede det om som Friis til 3-4-3. Friis den anden kom og insisterede på at spille 4-3-3 og selv det gik dårligt lavede han det ikke om.

Hvis ikke hele det taktiske trænerarbejde der lavet på træningsbanen siden foråret skal skylles ud - så hamren nødt til at gå videre med 4-3-3.

Er der i øvrigt nogen hold i verden der spiller 4-4-2 mere
1. Det taktiske trænerarbejde der er lavet siden foråret skal netop skylles ud, fordi spillerne ikke tror på det - ellers havde vi nok ikke skiftet træner
2. Hvis alle bare forsøger at kopiere dem med succes, så får de der lykkedes med nytænkning og innovation da for alvor en fordel, og så er jeg ligeglad med hvilken talkombination opstillingen har.
Hader København!

nikilo
2. div
2. div
Indlæg: 111
Tilmeldt: 20. jan 2021, 13:58
Favoritspiller: Risgård
Geografisk sted: Aalborg

Re: Erik Hamren

Indlæg af nikilo » 16. sep 2022, 14:55

Er der i øvrigt nogen hold i verden der spiller 4-4-2 mere
Den bliver skam stadig brugt, bare ikke i samme omfang som i 00'erne. Bournemouth, Leicester og Porto benytter sig af den, blot for at nævne nogle få.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Erik Hamren

Indlæg af Brodernumsi » 17. sep 2022, 18:19

Iflg EB.dk, forsøgte vi at lokke Neestrup herop. Så IAO fik igen kun sin andenprioritet.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Erik Hamren

Indlæg af Eksil » 17. sep 2022, 18:29

Brodernumsi skrev:
17. sep 2022, 18:19
Iflg EB.dk, forsøgte vi at lokke Neestrup herop. Så IAO fik igen kun sin andenprioritet.
Det er jo også konsekvensen af en brug og smid væk tilgang til trænere. De bedste vil ikke have noget med klubben at gøre, før det er bevist at en træner får chancen igennem en længere periode

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Erik Hamren

Indlæg af gravballe » 17. sep 2022, 19:29

Brodernumsi skrev:
17. sep 2022, 18:19
Iflg EB.dk, forsøgte vi at lokke Neestrup herop. Så IAO fik igen kun sin andenprioritet.
Ham har man mig bekendt forsøgt før også. Han var i den liste Marti også var i

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 924
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Erik Hamren

Indlæg af Salle17 » 17. sep 2022, 19:56

Brodernumsi skrev:
17. sep 2022, 18:19
Iflg EB.dk, forsøgte vi at lokke Neestrup herop. Så IAO fik igen kun sin andenprioritet.
Det viser vel også hvor ude af trit ledelsen i AaB er. Neestrup er linet op som en kommende FCK cheftræner. Han forlod Viborg pga. personlige forhold, og for at være tættere på hovestaden.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Erik Hamren

Indlæg af Forza » 17. sep 2022, 19:58

Brodernumsi skrev:
17. sep 2022, 18:19
Iflg EB.dk, forsøgte vi at lokke Neestrup herop. Så IAO fik igen kun sin andenprioritet.
Og hvor ser du at Erik var 2. prioriteten? Det er normalt man prikker flere steder. Det gør ikke nødvendigvis den ene til 2. prioriteten selvom de sædvanligr anti-Inge brugere gerne bruger det som argument.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Erik Hamren

Indlæg af 634 » 17. sep 2022, 20:04

Brodernumsi skrev:
17. sep 2022, 18:19
Iflg EB.dk, forsøgte vi at lokke Neestrup herop. Så IAO fik igen kun sin andenprioritet.
Ville det ikke være nemmere at holde med og følge Viborg FF end at det meste derfra skal hentes til AaB :)
Hvis ikke vi kan vise Hamren tillid nu er vi i en krise hvor klubben lider med alt det sygelige som er her
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Erik Hamren

Indlæg af gravballe » 17. sep 2022, 20:12

Debat siden kaldte også på fyringen af Erik længe sidst han har her

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Erik Hamren

Indlæg af Kristian » 17. sep 2022, 22:10

Salle17 skrev:
17. sep 2022, 19:56
Brodernumsi skrev:
17. sep 2022, 18:19
Iflg EB.dk, forsøgte vi at lokke Neestrup herop. Så IAO fik igen kun sin andenprioritet.
Det viser vel også hvor ude af trit ledelsen i AaB er. Neestrup er linet op som en kommende FCK cheftræner. Han forlod Viborg pga. personlige forhold, og for at være tættere på hovestaden.
Og ingen kunne forestille sig, at det blot er en gang rygter..
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Erik Hamren

Indlæg af Brodernumsi » 17. sep 2022, 22:45

Forza skrev:
17. sep 2022, 19:58
Brodernumsi skrev:
17. sep 2022, 18:19
Iflg EB.dk, forsøgte vi at lokke Neestrup herop. Så IAO fik igen kun sin andenprioritet.
Og hvor ser du at Erik var 2. prioriteten? Det er normalt man prikker flere steder. Det gør ikke nødvendigvis den ene til 2. prioriteten selvom de sædvanligr anti-Inge brugere gerne bruger det som argument.
Som pro-Inge-bruger, må du kan kunne finde noget bedre, at kaste dig over, end det her.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Erik Hamren

Indlæg af Forza » 18. sep 2022, 00:49

Brodernumsi skrev:
17. sep 2022, 22:45
Forza skrev:
17. sep 2022, 19:58
Brodernumsi skrev:
17. sep 2022, 18:19
Iflg EB.dk, forsøgte vi at lokke Neestrup herop. Så IAO fik igen kun sin andenprioritet.
Og hvor ser du at Erik var 2. prioriteten? Det er normalt man prikker flere steder. Det gør ikke nødvendigvis den ene til 2. prioriteten selvom de sædvanligr anti-Inge brugere gerne bruger det som argument.
Som pro-Inge-bruger, må du kan kunne finde noget bedre, at kaste dig over, end det her.
Så du har ingen kilder. Gotcha.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Erik Hamren

Indlæg af Brodernumsi » 18. sep 2022, 01:53

Forza skrev:
18. sep 2022, 00:49
Brodernumsi skrev:
17. sep 2022, 22:45
Forza skrev:
17. sep 2022, 19:58
Brodernumsi skrev:
17. sep 2022, 18:19
Iflg EB.dk, forsøgte vi at lokke Neestrup herop. Så IAO fik igen kun sin andenprioritet.
Og hvor ser du at Erik var 2. prioriteten? Det er normalt man prikker flere steder. Det gør ikke nødvendigvis den ene til 2. prioriteten selvom de sædvanligr anti-Inge brugere gerne bruger det som argument.
Som pro-Inge-bruger, må du kan kunne finde noget bedre, at kaste dig over, end det her.
Så du har ingen kilder. Gotcha.
Og du kunne ikke finde en reel anti-Inge-bruger - Gotcha.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Besvar