Det er jo fuldstændigt forkert det dergravballe skrev: ↑1. mar 2023, 15:28Der skal rydes op internt i klubben før man begynder med træner osv... og så skal bestyrelsen stole på den mand de ansætter og ikke give ham ordere han bare skal eksekvere, og så bagefter stå i medierne og tage alt lortet, imens de rigtige beslutnings modtager gemmer sig.Kristian skrev: ↑1. mar 2023, 14:32Lad os antage at alt det du siger er rigtigt.gravballe skrev: ↑1. mar 2023, 13:37Jeg sagde jo at alt sejlede i den klub, meget mere end vi ved, det skete også under inge, fordiFIDEL skrev: ↑1. mar 2023, 12:21Tror ikke det er en and. Har hørt det fra 2 uafhængige kilder.
Det er så vildt. Bælum og Co. fyrer Lars Friis, henter Hamrén ind som frelser. Det viser sig, at Hamrén er godt rusten, og derfor får Hiljemark mere indflydelse og bestemmelse, hvilket kaster disse små eksperimenter af sig og efterfølgende utilfredshed fra nogle af spillerne. Det er jo det helt forkerte tidspunkt at begynde med eksperimenter, ny formation og taktik osv. Det er simpelthen manglende ydmyghed over for den opgave, truppen og trænerne står foran; OVERLEVELSE.
I mine øjne bør man gå til den opgave langt mere pragmatisk, fx. mod Fcm, hvor jeg mener vi bør sørge for at stå solidt defensivt, undgå omstillinger, og så skifte formation til 4-4-2 eller en 3-backkæde.
Når vi alligevel har mere end svært ved at fastholde spillet oppe på modstandernes banehalvdel, så bør taktikken være at stå kompakt og så komme afsted i nogle angrebshidsige omstillinger + høj fokus på dødbolde. Præcis som vi vandt guld på i 2008.
Fedt at Hiljemark har ærgerrighed og store ambitioner, men pt. er han medvirkende til at begrave AaB imo.
Og så må jeg bare sige, at Lucas ikke bør starte på banen. Både Lars Friis og nu Hamrén/Hiljemark har forsøgt og forsøgt at få Lucas i omdrejninger, men det er slet ikke lykkedes endnu, og sker nok ikke. Med andre ord gambler man med klubbens fremtid ved at bygge meget op omkring Lucas.
- den økonomi man havde lovet ham ved ansættelse ikke kunne skabes (aktie udvidelsen der ikke gik som den skulle
- Inge skulle hele tiden udføre befalinger fra bestyrelsen og bælum, som han ikke var enig i
- Bestyrelsen blokere for salg af Fossum og Prip, da de ville satse på Europa
- Fyringen af Friis var bestyrelsen, der ganske rigtigt havde snakket med folk omkring holdet (hildemark, lucas osv) men ingen spillere bakkede op om fyring
- Erik var Bælum og Bestyrelsens ide.. det var også dem der havde presset på for at få Erik ind igen før man ansatte Lars Friis
- Inge blev fyret eller sagde op (alt efter hvad man tror på), pga han gik til bestyrelsen og bad om flere penge, samt de stoppede med at blande sig i hans job.
For AaB er det fint at alle problemerne bare er Inges skyld ifølge visse folk her inde, men mande har konstant skulel arbejde med hænderne bundet bagryggen, og han har loyalt udført deres krav, og taget ansvaret for dem, alt imens bælum og bestyrelsen har gemt sig for den kritik salg af Ross osv gav.
overnævnte er faktum, og kommer fra en god kilde..
der kommer mere. vent og se..
Hvad gør vi så??
Fyre Hamren og ansætter en anden..Jeg tror simpelhen ikke på at det er den rigtige model overfor spillerne, som blot skal udføre deres arbejde på banen lige nu.
Kan sq ikke være rigtigt, at der sidder en Hamren, Wurtz og Hiljemark, der i fællesskab ikke kan få det her hold til at vinde nogle kampe.
Hvis en David eller Niels kommer, så nægter jeg at tro på, at de kan udrette mirakler.
Den her sæson er død og der skal sq mirakler til fra spillerne på banen, før vi redder os.
det var bestyrlsen der sagde nej til 30m for fossum og prip... det var bestyrelsen der gik i panik og krævede ross solgt, det var bestyrelsen der ønskede friis væk.... hvem fanden kan præstere under det..

Det eneste der er rigtigt er Ross salget - men det var fordi de havde fået nok, af hele tiden at blive overbevist om, det er bedre at have 10 fulge på taget end en i hånden. Og derfor gik de imod den indsigelse som IAO/Bælum kom med.
Derudover er jeg MEGA enig med dig i, at der skal ryddes op i den bestyrrelse, den er ikke mindre end katastrofal, og har været det siden dag et, efter Lynge måtte slippe - og folk som reklamemænd og spiludbydere kom ind. Intet, som i intet fodbold viden, eller strategisk kundskab er der i den bestyrelse. Så helt enig i den part. Det andet, er jo netop at man HAR stolet på sinde ledende medarbejdere, og ikke havde kundskab nok til at kunne indse den var HELT gal!