Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
SteenA
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 13. jun 2022, 12:05

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af SteenA » 20. mar 2023, 12:56

Jimmy1 skrev:
20. mar 2023, 11:52
Vi rykker formentlig ned.

Hvordan skal vi så stille op for at komme tilbage til superligaen. Vi mangler simpelthen folk der 'vil det'.

Der skal ryddes godt og grundt op.

UD med Fossum, Pedro, Lucas, Prip, Granli - (sousa er formentlig så dyr at han også ryger).

byg holdet op om Højholt, Ross og Prica.

IND med Frederik Dietz fra Hobro (lokal knægt med masser af aggressivitet) og Frederik Carlsen fra Hvidovre (målfarlig central midt).

Og spil med tre angribere - Helenius som 10'er tilbagetrukken 9'er. Masser af løb på siderne og indlæg i boksen.

Og stil så op i den 5-2-3
Theo
Kramer, Thelander, Dietz
Kasper Jørgensen, Højholt, Ross, Andreas Poulsen
Prica, Helenius, Ramkilde

Det hold ville være spændende at se.
Jeg tror der kommer større ændringer, især hvis der kommer udenlandske investorer ind. Prica vil nok heller ikke være vild med at skulle tilbage for at spille 1. division. Men med tyske ejere og evt. tysk sportchef og træner, så vil der givet også komme en række udlændige til. Men nogen må jo gerne forklare dem, at 1. division ikke bliver en walkover, bare så det ikke går som med Esbjerg. Man rykker kun op, hvis man bevarer et superliga-setup og selvom flere profiler ikke har præsteret i år, så bliver alting ikke bare løst ved at sige farvel til dem.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Hovedet » 22. mar 2023, 20:23

SteenA skrev:
20. mar 2023, 12:56
Jimmy1 skrev:
20. mar 2023, 11:52
Vi rykker formentlig ned.

Hvordan skal vi så stille op for at komme tilbage til superligaen. Vi mangler simpelthen folk der 'vil det'.

Der skal ryddes godt og grundt op.

UD med Fossum, Pedro, Lucas, Prip, Granli - (sousa er formentlig så dyr at han også ryger).

byg holdet op om Højholt, Ross og Prica.

IND med Frederik Dietz fra Hobro (lokal knægt med masser af aggressivitet) og Frederik Carlsen fra Hvidovre (målfarlig central midt).

Og spil med tre angribere - Helenius som 10'er tilbagetrukken 9'er. Masser af løb på siderne og indlæg i boksen.

Og stil så op i den 5-2-3
Theo
Kramer, Thelander, Dietz
Kasper Jørgensen, Højholt, Ross, Andreas Poulsen
Prica, Helenius, Ramkilde

Det hold ville være spændende at se.
Jeg tror der kommer større ændringer, især hvis der kommer udenlandske investorer ind. Prica vil nok heller ikke være vild med at skulle tilbage for at spille 1. division. Men med tyske ejere og evt. tysk sportchef og træner, så vil der givet også komme en række udlændige til. Men nogen må jo gerne forklare dem, at 1. division ikke bliver en walkover, bare så det ikke går som med Esbjerg. Man rykker kun op, hvis man bevarer et superliga-setup og selvom flere profiler ikke har præsteret i år, så bliver alting ikke bare løst ved at sige farvel til dem.
Åh ja, Prica Junior havde jeg jo fuldstændig glemt. Mig bekendt var han udlejet i halvandet år til Sturm Graz eller lignende. Er der nogen, der ved noget om, hvordan det er gået ham?

Og når du nu nævner, at han næppe vil spille i 1. division, kunne jeg lettere polemisk tilføje, at jeg på intet tidspunkt så en spiller, der havde niveau til Superligaen. Han havde et godt spark; derudover opfattede jeg ham som gumpetung, med pauver teknik kombineret med nogle åndssvage hjerneblødninger; om ikke andet har han udover navnet skrevet sig ind i historien med det tåbeligste røde kort, jeg kan mindes i min AaB-tid.

Men ok, ung var han, så sidstnævnte kunne man snildt se bort fra. Til gengæld syntes jeg ikke, at han på nogen som helst måde levede op til prædikatet som "Skandinaviens største angrebstalent" eller hvad, han nu blev kaldt herinde i sin tid. Så bør man altså vise mere i en alder af 18 til 20 år, end tilfældet var. Og umiddelbart kan jeg ikke se, hvad vi kan bruge ham til, medmindre da der efterhånden ikke findes alternativer.

Efterhånden kræver det god fantasi at forestille sig, at vi undgår nedrykning. I den forbindelse ville det ganske rigtigt være helt relevant at skille sig af med flere års dødvægt; og på et eller andet tidspunkt må den forbandede kontrakt med Lucas Andersen da løbe ud? Han kom mig bekendt til klubben i efteråret 2018.

Og i forhold til nedrykning - og i det hele taget - afhænger rigtig meget af udfaldet af omtalte investorplaner. Bliver der tale om et substantielt beløb kan året i 1. division anvendes til at spille et slagkraftigt hold sammen og i det hele taget at skabe en klub med et perspektiv, der har været svært savnet siden 2014. I samme 2014, hvor vi stod med alle palmer i hånden, rykkede AGF som bekendt ned, og der var sågar tale om den tredje nedrykning inden for 8-9 år. Da vi trods alt også må siges at indeholde både historie og potentiale, behøver en nedrykning altså ikke at være en dødsdom over klubben.

Brugeravatar
rasmus11
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 17
Tilmeldt: 3. aug 2011, 13:00
Geografisk sted: Vesthimmerland

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af rasmus11 » 24. mar 2023, 00:25

Iflg. Transfermarkedet er Christian Wagner tilbage i AaB. Er nogen, der ved noget nærmere?

https://www.transfermarkt.com/christian ... ler/799900

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af baresi » 24. mar 2023, 09:16

altså det forudsætter jo vi ved hvem der bliver "solgt" men som jeg ser det står vi med for mange angribere næste år.
Ementa, Helnius, prica, ramkilde
Jeg mangler et system hvor vi forløser det bedste potentiale i vores spillere og hvor dem der ikke leverer må ud.
Hvad det system er ved jeg sgu ikke. MEN når poulsen og jørgensen er klar står vi altså med 2 ret gode wingbacks også i superligaen, og det ville jo isoleret set være interessant -
men når jeg kigger på offensiven vil jeg gerne retur til Old Times med 2 angribere -
PAS - jeg ved det sgu ikke.
MEN jeg er sikker på at det bliver sådan her:
Tyskerne kommer ind med retning, måde og metode, og når det her nedrykningsgejl er overstået så bliver der lagt en plan for hvordan AaB skal spille, så det er AaBs DNA, og også det man rekrutterer trænere og ikke mindst spillere efter og ikke omvendt.
Så den del glæder jeg mig til at se.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Maglau » 24. mar 2023, 09:54

baresi skrev:
24. mar 2023, 09:16
altså det forudsætter jo vi ved hvem der bliver "solgt" men som jeg ser det står vi med for mange angribere næste år.
Ementa, Helnius, prica, ramkilde
Jeg mangler et system hvor vi forløser det bedste potentiale i vores spillere og hvor dem der ikke leverer må ud.
Hvad det system er ved jeg sgu ikke. MEN når poulsen og jørgensen er klar står vi altså med 2 ret gode wingbacks også i superligaen, og det ville jo isoleret set være interessant -
men når jeg kigger på offensiven vil jeg gerne retur til Old Times med 2 angribere -
PAS - jeg ved det sgu ikke.
MEN jeg er sikker på at det bliver sådan her:
Tyskerne kommer ind med retning, måde og metode, og når det her nedrykningsgejl er overstået så bliver der lagt en plan for hvordan AaB skal spille, så det er AaBs DNA, og også det man rekrutterer trænere og ikke mindst spillere efter og ikke omvendt.
Så den del glæder jeg mig til at se.
Jeg tror du har helt ret mht setup i fremtiden og at tyskerne får noget nær 100% råderet over det fodboldmæssige. Det giver mening at den fodboldfaglige ekspertise som vi har fået tilført kommer med en slags koncept baseret tilgang ala Red Bull koncernen. Jeg kan snildt forestille mig at tysken kommer med en strategi for måden at spille på som overordnet alt andet, det betyder at indkøb og træneren selvfølgelig er valgt ud fra de krav.

Rent business strategi giver det også god mening at tyskerne prøver et koncept af i en billig liga med relativt højt niveau som den danske. Hvis de ideer de bokser med på skrivebordet bliver en succes i AaB kan den overføres til større, bedre og dyrere liga.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Kasper » 24. mar 2023, 18:27

rasmus11 skrev:
24. mar 2023, 00:25
Iflg. Transfermarkedet er Christian Wagner tilbage i AaB. Er nogen, der ved noget nærmere?

https://www.transfermarkt.com/christian ... ler/799900
Kan se på DBU at han startede inde og scorede for DS i weekenden. De spillede 1-1 mod Viby.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Jakobsen » 24. mar 2023, 21:57

Kasper skrev:
24. mar 2023, 18:27
rasmus11 skrev:
24. mar 2023, 00:25
Iflg. Transfermarkedet er Christian Wagner tilbage i AaB. Er nogen, der ved noget nærmere?

https://www.transfermarkt.com/christian ... ler/799900
Kan se på DBU at han startede inde og scorede for DS i weekenden. De spillede 1-1 mod Viby.
@Moen mfl. vurderer i stadig, at han stadig kunne gå hen at blive til noget?
Det var ret tidligt VFF gaflede ham til nræmest at gå ind på 1. holdet og man har jo set spillere fungere i en klub og ikke en anden. Dalsgaard f.eks. var jo kasseret i netop Viborg inden han røg ned i Serie 2 (ikke at jeg regner med noget lignende, men mindre kan jo også gøre det).
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5173
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af R Rosenberg » 6. apr 2023, 20:40

Uagtet, om vi spiller superliga eller ej, så håber jeg, at man lægger sig gevaldigt i selen for at få Prip skudt af og Lucas skudt af/ophævet.

Ingen af dem før noget godt for dette hold, og de er alt for dyre ift deres Impact. Der kunne skaffes meget god central midt for deres lønninger.
Ædruelighedens stemme

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af jonas386 » 6. apr 2023, 20:51

R Rosenberg skrev:
6. apr 2023, 20:40
Uagtet, om vi spiller superliga eller ej, så håber jeg, at man lægger sig gevaldigt i selen for at få Prip skudt af og Lucas skudt af/ophævet.

Ingen af dem før noget godt for dette hold, og de er alt for dyre ift deres Impact. Der kunne skaffes meget god central midt for deres lønninger.
Lucas' kontrakt udløber næste sommer, og jeg kan på ingen måde se vi kan få ham afskibbet, med mindre vi skulle finde en klubpræsident, der lige er vågnet efter 3 års koma.
Prip tror jeg dog godt man kunne sende til Sverige eller Norge. Han har et fint spark, og kan også godt byde ind med lidt fysik, men jeg er egentlig ikke særlig overbevist om hans tekniske niveau, og sammenlignet med eksempelvis Kusk er hans evner som kreatør ikke-eksisterende. For selvisk på bolden, og for dårlig som næst- eller tredjesidste fod. Selv når han søger afleveringen, synes jeg ofte der mangler kvalitet.

Heldigvis har jeg lidt mere tiltro til vores tyske venner, i hvert fald indtil andet er bevist, end Bælum og Inge. Så jeg er ikke så nervøs for, at vi skal ud og hente en række spillere.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Jakobsen » 6. apr 2023, 21:15

jonas386 skrev:
6. apr 2023, 20:51
R Rosenberg skrev:
6. apr 2023, 20:40
Uagtet, om vi spiller superliga eller ej, så håber jeg, at man lægger sig gevaldigt i selen for at få Prip skudt af og Lucas skudt af/ophævet.

Ingen af dem før noget godt for dette hold, og de er alt for dyre ift deres Impact. Der kunne skaffes meget god central midt for deres lønninger.
Lucas' kontrakt udløber næste sommer, og jeg kan på ingen måde se vi kan få ham afskibbet, med mindre vi skulle finde en klubpræsident, der lige er vågnet efter 3 års koma.
Prip tror jeg dog godt man kunne sende til Sverige eller Norge. Han har et fint spark, og kan også godt byde ind med lidt fysik, men jeg er egentlig ikke særlig overbevist om hans tekniske niveau, og sammenlignet med eksempelvis Kusk er hans evner som kreatør ikke-eksisterende. For selvisk på bolden, og for dårlig som næst- eller tredjesidste fod. Selv når han søger afleveringen, synes jeg ofte der mangler kvalitet.

Heldigvis har jeg lidt mere tiltro til vores tyske venner, i hvert fald indtil andet er bevist, end Bælum og Inge. Så jeg er ikke så nervøs for, at vi skal ud og hente en række spillere.
Jeg har faktisk stadig en tro på, at vi kunne få en god sæson ud af Prip igen. Dog helt klart mere som hængende angriber end som kant. Lucas tror jeg til gengæld er færdig medmindre han er frisk på en mere tilbagetrædende rolle i truppen, hvor han enten kan blive genopbygget eller decideret genopfundet. Det Lucas kunne en gang det kan han ikke lige nu også måske aldrig igen.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5173
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af R Rosenberg » 7. apr 2023, 08:45

jonas386 skrev:
6. apr 2023, 20:51
R Rosenberg skrev:
6. apr 2023, 20:40
Uagtet, om vi spiller superliga eller ej, så håber jeg, at man lægger sig gevaldigt i selen for at få Prip skudt af og Lucas skudt af/ophævet.

Ingen af dem før noget godt for dette hold, og de er alt for dyre ift deres Impact. Der kunne skaffes meget god central midt for deres lønninger.
Lucas' kontrakt udløber næste sommer, og jeg kan på ingen måde se vi kan få ham afskibbet, med mindre vi skulle finde en klubpræsident, der lige er vågnet efter 3 års koma.
Prip tror jeg dog godt man kunne sende til Sverige eller Norge. Han har et fint spark, og kan også godt byde ind med lidt fysik, men jeg er egentlig ikke særlig overbevist om hans tekniske niveau, og sammenlignet med eksempelvis Kusk er hans evner som kreatør ikke-eksisterende. For selvisk på bolden, og for dårlig som næst- eller tredjesidste fod. Selv når han søger afleveringen, synes jeg ofte der mangler kvalitet.

Heldigvis har jeg lidt mere tiltro til vores tyske venner, i hvert fald indtil andet er bevist, end Bælum og Inge. Så jeg er ikke så nervøs for, at vi skal ud og hente en række spillere.
Det er også derfor, jeg skriver ophæve som alternativ.

Fossum, Prip og Lucas ud ville måske frigøre 7-8 mio bare i løn. Det er fandme mange penge, der er bundet i 3 ret middelmådige spillere.

Højholt er hoppet op på hesten igen, og Bakiz outshiner Lucas på den centrale midt. Og for ovenstående beløb kunne man nok godt finde 1-2 midtbanespillere, hvoraf den ene kunne være den type, vi har sukket efter i en del sæsoner efterhånden.

Og ja, jeg vil any day vælge Kusk over Prip. Det ville jeg også for et år siden.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Kasper » 7. apr 2023, 16:51

Jeg håber at man forlænger med Fossum. Han er en af klubbens bedste spillere og endelig har han fået lov til at komme med hans farlige dybdeløb igen.

Og så håber og tror jeg at med Lucas tilbage på venstre kanten, at vi igen får hans kvaliteter at se.

Prip har haft det svært og det virker til at han har været læst, måske fordi at han har været nem at lukke ned, når vi ikke har haft mange andre offensive våben. Det ændrer sig forhåbentlig nu, hvor vi ser ud til at have fundet melodien og mange andre måder at angribe modstanderne på.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Kristian » 9. apr 2023, 17:56

Kasper skrev:
7. apr 2023, 16:51
Jeg håber at man forlænger med Fossum. Han er en af klubbens bedste spillere og endelig har han fået lov til at komme med hans farlige dybdeløb igen.

Og så håber og tror jeg at med Lucas tilbage på venstre kanten, at vi igen får hans kvaliteter at se.

Prip har haft det svært og det virker til at han har været læst, måske fordi at han har været nem at lukke ned, når vi ikke har haft mange andre offensive våben. Det ændrer sig forhåbentlig nu, hvor vi ser ud til at have fundet melodien og mange andre måder at angribe modstanderne på.
Fossum spiller for en kontrakt et andet sted og han slutter i AaB til sommer. Det kan der vist ikke være nogen tvivl om.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 303
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Krage » 10. apr 2023, 18:05

Kristian skrev:
9. apr 2023, 17:56
Kasper skrev:
7. apr 2023, 16:51
Jeg håber at man forlænger med Fossum. Han er en af klubbens bedste spillere og endelig har han fået lov til at komme med hans farlige dybdeløb igen.

Og så håber og tror jeg at med Lucas tilbage på venstre kanten, at vi igen får hans kvaliteter at se.

Prip har haft det svært og det virker til at han har været læst, måske fordi at han har været nem at lukke ned, når vi ikke har haft mange andre offensive våben. Det ændrer sig forhåbentlig nu, hvor vi ser ud til at have fundet melodien og mange andre måder at angribe modstanderne på.
Fossum spiller for en kontrakt et andet sted og han slutter i AaB til sommer. Det kan der vist ikke være nogen tvivl om.
Tror heller ikke på Fossum vil forlænge. Specielt når den hedder 1.div til sommer (tyder alt på)
Billede

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Forza » 11. apr 2023, 15:11

Krage skrev:
10. apr 2023, 18:05
Kristian skrev:
9. apr 2023, 17:56
Kasper skrev:
7. apr 2023, 16:51
Jeg håber at man forlænger med Fossum. Han er en af klubbens bedste spillere og endelig har han fået lov til at komme med hans farlige dybdeløb igen.

Og så håber og tror jeg at med Lucas tilbage på venstre kanten, at vi igen får hans kvaliteter at se.

Prip har haft det svært og det virker til at han har været læst, måske fordi at han har været nem at lukke ned, når vi ikke har haft mange andre offensive våben. Det ændrer sig forhåbentlig nu, hvor vi ser ud til at have fundet melodien og mange andre måder at angribe modstanderne på.
Fossum spiller for en kontrakt et andet sted og han slutter i AaB til sommer. Det kan der vist ikke være nogen tvivl om.
Tror heller ikke på Fossum vil forlænge. Specielt når den hedder 1.div til sommer (tyder alt på)
Fossum har også selv udtalt han vil videre. Der er slet ikke grund til at spekulere i en forlængelse. Den er død.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Nautrup88 » 11. apr 2023, 20:39

Mon tyskerne har nogle kontakter til og få spillere til næste sæson?. Vi får jo nok svært ved og rekruttere.

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 303
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Krage » 11. apr 2023, 21:39

Nautrup88 skrev:
11. apr 2023, 20:39
Mon tyskerne har nogle kontakter til og få spillere til næste sæson?. Vi får jo nok svært ved og rekruttere.
Meget svært, men forhåbentlig har de nogle i kikkerteren. Først og fremmest en ny sportsdirektør og så en ny træner - har ikke tiltro nok til at Hiljemark kan overtage, der er han altså for meget en grænskolling som træner...
Billede

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Nautrup88 » 11. apr 2023, 21:43

Krage skrev:
11. apr 2023, 21:39
Nautrup88 skrev:
11. apr 2023, 20:39
Mon tyskerne har nogle kontakter til og få spillere til næste sæson?. Vi får jo nok svært ved og rekruttere.
Meget svært, men forhåbentlig har de nogle i kikkerteren. Først og fremmest en ny sportsdirektør og så en ny træner - har ikke tiltro nok til at Hiljemark kan overtage, der er han altså for meget en grænskolling som træner...
Ja der trænger til og blive renset godt ud. Tænker bare på om de har nogle forbindelser i Tyskland til nogle spillere som står i skyggen i deres klubber og mangler spilletid?

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 682
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Mr Gold » 11. apr 2023, 21:46

Krage skrev:
11. apr 2023, 21:39
Nautrup88 skrev:
11. apr 2023, 20:39
Mon tyskerne har nogle kontakter til og få spillere til næste sæson?. Vi får jo nok svært ved og rekruttere.
Meget svært, men forhåbentlig har de nogle i kikkerteren. Først og fremmest en ny sportsdirektør og så en ny træner - har ikke tiltro nok til at Hiljemark kan overtage, der er han altså for meget en grænskolling som træner...
Tror ik vi skal undervurdere de nye folk.
Tror roligt vi kan regne med en større oprydning overalt :aabfan: alt andet ville også være mærkeligt. Kan ik se nogen grund til Hilje skal ned som assistent igen, lad ham komme videre. Tror på helt ny stab, og det er TILTRÆNGT!!
Det løb er kørt, tænk fremad nu det vil gavne mest

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)

Indlæg af Nautrup88 » 11. apr 2023, 21:51

Mr Gold skrev:
11. apr 2023, 21:46
Krage skrev:
11. apr 2023, 21:39
Nautrup88 skrev:
11. apr 2023, 20:39
Mon tyskerne har nogle kontakter til og få spillere til næste sæson?. Vi får jo nok svært ved og rekruttere.
Meget svært, men forhåbentlig har de nogle i kikkerteren. Først og fremmest en ny sportsdirektør og så en ny træner - har ikke tiltro nok til at Hiljemark kan overtage, der er han altså for meget en grænskolling som træner...
Tror ik vi skal undervurdere de nye folk.
Tror roligt vi kan regne med en større oprydning overalt :aabfan: alt andet ville også være mærkeligt. Kan ik se nogen grund til Hilje skal ned som assistent igen, lad ham komme videre. Tror på helt ny stab, og det er TILTRÆNGT!!
Det løb er kørt, tænk fremad nu det vil gavne mest
Enig 😊👍

Låst