Mr Gold skrev: ↑20. feb 2023, 13:14
baresi skrev: ↑20. feb 2023, 12:46
R Rosenberg skrev: ↑20. feb 2023, 09:22
Jakobsen skrev: ↑19. feb 2023, 23:26
R Rosenberg skrev: ↑19. feb 2023, 22:30
RicoBR02 skrev: ↑19. feb 2023, 22:03
Fint at Brøndby smadrer Horsens. I øvrigt et Horsens hold der ser nogenlunde overkommelig ud baseret på deres 2 halvleg.
Vi skal "bare" lave et par overraskelser..
Jeg tænker ikke, at vores sidste kampe i grundspillet er værre end Horsens' ditto.
Men det er jo AaB, så det kan jo sagtens munde ud i nul point.
Er vi 6 point efter Horsens, når vi træder ind i slutspillet, så tror jeg på det. 8 point kan også gå, men så skal vi satme være skarpe.
Horsens har et koncept de er afklarede med og som virker - det har AaB ikke. Vi kan jo ikke en gang afgøre det ved at vinde de to inbyrdes kampe og ellers spille lige op med Horsens. Til gengæld kan Horsens næsten gøre det af med os ved at spille to gange uafgjort. Lucas og de andre curlingdrenge har ikke det der skal til.
Åbenbart et koncept, som ikke kan forhindre en nedslagtning af et hold, der inden i går lå under dem.
Og nej, men det er jo elementært: AaB kan ikke længere selv afgøre det. Dog skal vi sådan set "bare" slå Horsens begge gange samt i de 12 kampe derudover have 3 point ud af 36 mulige mere end dem.
Det ER netop præcis regnestykket som jeg har skrevet så mange gange. MEN et er regnestykket, noget andet er det mentale, for er man nu feks 11-14 point efter når vi går ind i nedrykningsspillet - så er der noget mentalt der igen popper op fordi det virker for meget op af bakke. VI må MAX være de nuv. 8 point efter når vi rammer nedrykningsspillet - for så skal vi nakke dem 2 gange og vinde 1 mere end de gør.
Der er mange scenarier og tanker i spil.
En hæderlig indsats i parken, de må ikke blive skilt af.
De må gerne tabe men tanke spillemæssigt selvtillid.
Jeg kan godt se dem redde sig, træningskampe plus GF kampen
Gir så også et billede af de kan tabe resten og falde helt sammen.
Der skal meget lidt til og få dem igang tror jeg. Men det skal ske og ik mere snak!!!
Og så burde man stille det stærkeste hold, men fair nok, jeg er ik træner men at Sousa ik spiller er mig en gåde af rang!!
jeg hører hvad du siger og kan godt købe præmissen - men selv i Gf kampen var det tydeligt at man ikke turde slippe håndbremsen
i 1. halvleg var der masser af muligheder for virkelig at presse op og tage vinden som medspiller - men man blev tilbage og forsøgte kun sporadisk at lægge et pres.
jeg syns ik vi har formationen til de spillere vi har lige nu - og vores midtbane - hmm ja den fejler faktisk begge veje - den er ikke god at spille bolden op til fra forsvaret, hvor man så kan forvente at midtbanen har overskud og ro til at slippe hæderligt af med den. De beskytter ikke forsvaret godt nok og mest af alt, så er de en ALT for lille faktor i det offensive. Ingen dybdeløb, ingen kantløb, ingen direkte pasninger.
vi er SÅ lette at dæmme op for.
men kombinationen i at vi så spiller med ludewig og prip - det hjælper så slet ikke.
beklager men Hamren har desværre ikke sat et aftryk man kan stole på. 9 suppe kampe 0,55point.