Hiljemark - Ny Træner

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Kristian » 22. mar 2023, 21:25

DarkHorse9000 skrev:
22. mar 2023, 19:51
Hanga skrev:
22. mar 2023, 19:36
Kasper skrev:
22. mar 2023, 19:34
Bud på hvem der kommer ind som assistent?
Tænker ikke der kommer nogen ind på den korte bane her, det er vel blot Würtz.
Hiljemark fortalte til Nordjyske, at han ønsket sig en mand mere til staben og forventet en hurtig afklaring.

Jeg håber det bliver en erfaren dansk assistenttræner med noget pondus på træningsbanen.
Blir nok sablet ned nu..

Men de her 10 kampe mener jeg Kuhn skal ind og han skal være med til at lave noget positivitet..fornyet og udefra.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2235
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af alithebeast » 22. mar 2023, 21:33

Kristian skrev:
22. mar 2023, 21:25
DarkHorse9000 skrev:
22. mar 2023, 19:51
Hanga skrev:
22. mar 2023, 19:36
Kasper skrev:
22. mar 2023, 19:34
Bud på hvem der kommer ind som assistent?
Tænker ikke der kommer nogen ind på den korte bane her, det er vel blot Würtz.
Hiljemark fortalte til Nordjyske, at han ønsket sig en mand mere til staben og forventet en hurtig afklaring.

Jeg håber det bliver en erfaren dansk assistenttræner med noget pondus på træningsbanen.
Blir nok sablet ned nu..

Men de her 10 kampe mener jeg Kuhn skal ind og han skal være med til at lave noget positivitet..fornyet og udefra.
De kan jo ikke ansætte en mand, der er 100x mere kompetent og erfaren som assistent..
Hader København!

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af hje1980 » 23. mar 2023, 16:18

alithebeast skrev:
22. mar 2023, 21:33
Kristian skrev:
22. mar 2023, 21:25
DarkHorse9000 skrev:
22. mar 2023, 19:51
Hanga skrev:
22. mar 2023, 19:36
Kasper skrev:
22. mar 2023, 19:34
Bud på hvem der kommer ind som assistent?
Tænker ikke der kommer nogen ind på den korte bane her, det er vel blot Würtz.
Hiljemark fortalte til Nordjyske, at han ønsket sig en mand mere til staben og forventet en hurtig afklaring.

Jeg håber det bliver en erfaren dansk assistenttræner med noget pondus på træningsbanen.
Blir nok sablet ned nu..

Men de her 10 kampe mener jeg Kuhn skal ind og han skal være med til at lave noget positivitet..fornyet og udefra.
De kan jo ikke ansætte en mand, der er 100x mere kompetent og erfaren som assistent..
Hvad er det man mener Kuhn kan bringe nu... han har ikke været træner i flere år nu. Har det lidt på samme måde som da man hentede Hamren.
Er det ikke bare romantikken i det hele, mere end det er de nuværende kompetencer?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5176
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Jakobsen » 23. mar 2023, 16:41

hje1980 skrev:
23. mar 2023, 16:18
alithebeast skrev:
22. mar 2023, 21:33
Kristian skrev:
22. mar 2023, 21:25
DarkHorse9000 skrev:
22. mar 2023, 19:51
Hanga skrev:
22. mar 2023, 19:36
Kasper skrev:
22. mar 2023, 19:34
Bud på hvem der kommer ind som assistent?
Tænker ikke der kommer nogen ind på den korte bane her, det er vel blot Würtz.
Hiljemark fortalte til Nordjyske, at han ønsket sig en mand mere til staben og forventet en hurtig afklaring.

Jeg håber det bliver en erfaren dansk assistenttræner med noget pondus på træningsbanen.
Blir nok sablet ned nu..

Men de her 10 kampe mener jeg Kuhn skal ind og han skal være med til at lave noget positivitet..fornyet og udefra.
De kan jo ikke ansætte en mand, der er 100x mere kompetent og erfaren som assistent..
Hvad er det man mener Kuhn kan bringe nu... han har ikke været træner i flere år nu. Har det lidt på samme måde som da man hentede Hamren.
Er det ikke bare romantikken i det hele, mere end det er de nuværende kompetencer?
Da de fyrrede Hamren var mit håb, at man hyrede en trænertype med en tydelig spillestil som kunne klemme max + det løse ud at truppen i kort tid.
Sådan ledelsesstilmæssigt er det ofte de trænere, som er ekstreme indpiskere eller ekstreme humørspredere. God eksempler på det første er f.eks. Ove C da han reddede Randers eller Schjønbergs genoplivning af Vendsyssel. Det sidste kan f.eks. være det Kuhn gjorde i AaB i 2008.
Ingen af dem langtidsholdbare trænere, men kan være rigtigt gode løsninger i bestemte situationer i en kort periode.

Nu valgte man så at gå med Oscar Hiljemark - øv - men derfor kan der jo stadig være mening i at supplere ham med en assistent der har nogle af de egenskaber. Så er spørgsmålet om en hård type som Ove C eller Schjønberg vil virke på vores curlingdrenge eller det nærmere er Far Kuhn der kan give noget kærlgihed, få skabt noget humør og frigjort nogle ting. Det kunne jeg sagtens se for mig kunne virke. Om det så lige er Kuhn eller en anden lignende type tror jeg er mindre vigtigt, men jeg kan godt se fidusen i typen. Også selvom jeg mest har lyst til at give Lucas, Fossum og Prip 19 års straftræning under Felix Magath.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14709
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Hanga » 23. mar 2023, 17:49

hje1980 skrev:
23. mar 2023, 16:18
alithebeast skrev:
22. mar 2023, 21:33
Kristian skrev:
22. mar 2023, 21:25
DarkHorse9000 skrev:
22. mar 2023, 19:51
Hanga skrev:
22. mar 2023, 19:36
Kasper skrev:
22. mar 2023, 19:34
Bud på hvem der kommer ind som assistent?
Tænker ikke der kommer nogen ind på den korte bane her, det er vel blot Würtz.
Hiljemark fortalte til Nordjyske, at han ønsket sig en mand mere til staben og forventet en hurtig afklaring.

Jeg håber det bliver en erfaren dansk assistenttræner med noget pondus på træningsbanen.
Blir nok sablet ned nu..

Men de her 10 kampe mener jeg Kuhn skal ind og han skal være med til at lave noget positivitet..fornyet og udefra.
De kan jo ikke ansætte en mand, der er 100x mere kompetent og erfaren som assistent..
Hvad er det man mener Kuhn kan bringe nu... han har ikke været træner i flere år nu. Har det lidt på samme måde som da man hentede Hamren.
Er det ikke bare romantikken i det hele, mere end det er de nuværende kompetencer?
Jo, det er nok romantikken enig. Han vil ikke skulle hentes for sine taktiske input eller lign. Det skulle alene være for hans humør mv. Jeg synes muligheden har passeret, for hvis han skulle være hentet ind, skulle det have været som assistent for Hamren, i og med at de allerede kender hinanden ind og ud.

Hiljemark er grøn i faget og her tror jeg måske ikke lige at Kuhn vil være et godt supplement.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3572
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Hovedet » 23. mar 2023, 19:15

Jeg var bestemt ikke begejstret over, at Hamrén blev hevet ind som træner for godt et halvt år siden; dels frygtede jeg, at det ville plette hans smukke eftermæle, dels kunne jeg ikke fra AaBs side se det fjerneste perspektiv i en ansættelse, der mest af alt bar præg af, at en klub uden fremtid som en sidste krampetrækning søgte tilbage til en fjern, mytisk fortid.

Tilsvarende ville jeg heller ikke modtage forkyndelsen om Lynges genkomst som sportsdirektør med begejstring. Af tilsvarende eksempler husker jeg Brøndbys forsøg med Elmander, Kahlenberg og Agger, der ligeledes endte i en småtrist og nærmest ligegyldig omgang.

Beklageligvis fik jeg ret i det ovenstående, og af samme årsag kan jeg heller ikke se noget perspektiv i en Allan Kuhn, der i øvrigt virker helt forsvundet fra dansk fodbold. Det er i hvert fald flere år siden, jeg har hørt noget om eller til ham.

Hiljemark? Tja, bum, bum. Man kan selvsagt ikke fælde en dom over ham på baggrund af de 3 kampe i forrige sæson. Imidlertid har han jo været fedtet godt og grundigt ind i den nuværende deroute, og skønt Bælum godt kan have en pointe i, at en udefrakommende kan hive "nogle procenter" ud af et identisk spillermateriale, så vil jeg jo netop fremhæve udefrakommende, hvad Hiljemark jo ikke er. Denne har ganske vist ikke stået med det overordnede ansvar, men havde han haft nogle løsninger på AaBs problemer, må man formode, at han har luftet disse for Hamrén.

Jeg husker, at vi tilbage i efteråret 2003 havde en sløv start på den daværende sæson og derpå hev Kusk Senior ind som vikar i 13 kampe med meget stor succes. Det er sådant et type boost, vi har brug for; og i den sammenhæng kunne jeg have forestillet mig en Bo Henriksen (der så selvsagt ikke er realistisk) eller en David Nielsen.

Baatnakken
2. div
2. div
Indlæg: 111
Tilmeldt: 14. aug 2022, 16:40
Favoritspiller: Prica

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Baatnakken » 23. mar 2023, 22:52

Hovedet skrev:
23. mar 2023, 19:15
Jeg var bestemt ikke begejstret over, at Hamrén blev hevet ind som træner for godt et halvt år siden; dels frygtede jeg, at det ville plette hans smukke eftermæle, dels kunne jeg ikke fra AaBs side se det fjerneste perspektiv i en ansættelse, der mest af alt bar præg af, at en klub uden fremtid som en sidste krampetrækning søgte tilbage til en fjern, mytisk fortid.

Tilsvarende ville jeg heller ikke modtage forkyndelsen om Lynges genkomst som sportsdirektør med begejstring. Af tilsvarende eksempler husker jeg Brøndbys forsøg med Elmander, Kahlenberg og Agger, der ligeledes endte i en småtrist og nærmest ligegyldig omgang.

Beklageligvis fik jeg ret i det ovenstående, og af samme årsag kan jeg heller ikke se noget perspektiv i en Allan Kuhn, der i øvrigt virker helt forsvundet fra dansk fodbold. Det er i hvert fald flere år siden, jeg har hørt noget om eller til ham.

Hiljemark? Tja, bum, bum. Man kan selvsagt ikke fælde en dom over ham på baggrund af de 3 kampe i forrige sæson. Imidlertid har han jo været fedtet godt og grundigt ind i den nuværende deroute, og skønt Bælum godt kan have en pointe i, at en udefrakommende kan hive "nogle procenter" ud af et identisk spillermateriale, så vil jeg jo netop fremhæve udefrakommende, hvad Hiljemark jo ikke er. Denne har ganske vist ikke stået med det overordnede ansvar, men havde han haft nogle løsninger på AaBs problemer, må man formode, at han har luftet disse for Hamrén.

Jeg husker, at vi tilbage i efteråret 2003 havde en sløv start på den daværende sæson og derpå hev Kusk Senior ind som vikar i 13 kampe med meget stor succes. Det er sådant et type boost, vi har brug for; og i den sammenhæng kunne jeg have forestillet mig en Bo Henriksen (der så selvsagt ikke er realistisk) eller en David Nielsen.
Kuhn er da ellers jævnligt medkommentator på Viaplay, så helt forsvundet er han ikke

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3572
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Hovedet » 24. mar 2023, 00:21

Baatnakken skrev:
23. mar 2023, 22:52
Hovedet skrev:
23. mar 2023, 19:15
Jeg var bestemt ikke begejstret over, at Hamrén blev hevet ind som træner for godt et halvt år siden; dels frygtede jeg, at det ville plette hans smukke eftermæle, dels kunne jeg ikke fra AaBs side se det fjerneste perspektiv i en ansættelse, der mest af alt bar præg af, at en klub uden fremtid som en sidste krampetrækning søgte tilbage til en fjern, mytisk fortid.

Tilsvarende ville jeg heller ikke modtage forkyndelsen om Lynges genkomst som sportsdirektør med begejstring. Af tilsvarende eksempler husker jeg Brøndbys forsøg med Elmander, Kahlenberg og Agger, der ligeledes endte i en småtrist og nærmest ligegyldig omgang.

Beklageligvis fik jeg ret i det ovenstående, og af samme årsag kan jeg heller ikke se noget perspektiv i en Allan Kuhn, der i øvrigt virker helt forsvundet fra dansk fodbold. Det er i hvert fald flere år siden, jeg har hørt noget om eller til ham.

Hiljemark? Tja, bum, bum. Man kan selvsagt ikke fælde en dom over ham på baggrund af de 3 kampe i forrige sæson. Imidlertid har han jo været fedtet godt og grundigt ind i den nuværende deroute, og skønt Bælum godt kan have en pointe i, at en udefrakommende kan hive "nogle procenter" ud af et identisk spillermateriale, så vil jeg jo netop fremhæve udefrakommende, hvad Hiljemark jo ikke er. Denne har ganske vist ikke stået med det overordnede ansvar, men havde han haft nogle løsninger på AaBs problemer, må man formode, at han har luftet disse for Hamrén.

Jeg husker, at vi tilbage i efteråret 2003 havde en sløv start på den daværende sæson og derpå hev Kusk Senior ind som vikar i 13 kampe med meget stor succes. Det er sådant et type boost, vi har brug for; og i den sammenhæng kunne jeg have forestillet mig en Bo Henriksen (der så selvsagt ikke er realistisk) eller en David Nielsen.
Kuhn er da ellers jævnligt medkommentator på Viaplay, så helt forsvundet er han ikke
Åh, beklager, men jeg må tilstå, at jeg ikke har set Viasat i årevis. Dog skønt med livstegn fra den gode Kuhn :-)

Baatnakken
2. div
2. div
Indlæg: 111
Tilmeldt: 14. aug 2022, 16:40
Favoritspiller: Prica

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Baatnakken » 27. mar 2023, 22:16

Er der nogen der har overværet træningen og har set nogle indikationer af hvad det er Hiljemark vil "skrue på"

Brugeravatar
Rolden
2. div
2. div
Indlæg: 217
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Rolden » 28. mar 2023, 07:00

Baatnakken skrev:
27. mar 2023, 22:16
Er der nogen der har overværet træningen og har set nogle indikationer af hvad det er Hiljemark vil "skrue på"
Det har Kasper Ørkild fra Nordjyske: https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... se/4322776

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af baresi » 28. mar 2023, 08:17

Rolden skrev:
28. mar 2023, 07:00
Baatnakken skrev:
27. mar 2023, 22:16
Er der nogen der har overværet træningen og har set nogle indikationer af hvad det er Hiljemark vil "skrue på"
Det har Kasper Ørkild fra Nordjyske: https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... se/4322776
dejligt med mere intensitet, længere og hårdere træninger og mindre snak - bare kom igang. Lyder jo godt og nu skal der bare hamres igennem på søndag. 3 point vind eller forsvind

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af gravballe » 28. mar 2023, 08:43

Perfekt, det bliver også lige krydret med Lucas der fortæller de træner godt.. Så er jeg optimistisk :aabfan: :danmarkfan:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5176
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Jakobsen » 28. mar 2023, 08:47

gravballe skrev:Perfekt, det bliver også lige krydret med Lucas der fortæller de træner godt.. Så er jeg optimistisk :aabfan: :danmarkfan:
Derudover har Lucas købt sig et nyt hårdbånd og forventer, at AC Horsens altså ikke vil tackle ham fordi han er Lucas Andersen. Alt bliver godt nu


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4424
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af doukas » 28. mar 2023, 09:59

gravballe skrev:
28. mar 2023, 08:43
Perfekt, det bliver også lige krydret med Lucas der fortæller de træner godt.. Så er jeg optimistisk :aabfan: :danmarkfan:
Kæft det er vigtigt, at der bliver trænet godt derude - endelige sker der noget på den front.

Det, der her trup har brug for, er helt klart længere og mere intens træning - fandme godt set af Hiljemark :thumbsup:

NU VENDER DET!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

haghdk
2. div
2. div
Indlæg: 220
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af haghdk » 28. mar 2023, 10:11

doukas skrev:
28. mar 2023, 09:59
gravballe skrev:
28. mar 2023, 08:43
Perfekt, det bliver også lige krydret med Lucas der fortæller de træner godt.. Så er jeg optimistisk :aabfan: :danmarkfan:
Kæft det er vigtigt, at der bliver trænet godt derude - endelige sker der noget på den front.

Det, der her trup har brug for, er helt klart længere og mere intens træning - fandme godt set af Hiljemark :thumbsup:

NU VENDER DET!
Har det med den her post, lidt på samme måde som når min kone siger noget til mig, hvor jeg ikke helt ved om hun mener det i ramme alvor eller er sarkastisk - og hvordan jeg tolker det hun siger, kan være forskellen på liv eller død.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af baresi » 28. mar 2023, 10:21

noget tyder da i hvert tilfælde på at der blev trænet meget TEORETISK og for meget snak - og det er jo ikke nyt.
Nu er der mere praktisk handling på ift. at sætte spilsituationer op og træne det mere, hårdere og mere intenst (lyder det til)
Det virker da positivt - og så hæfter jeg mig ved at Hilje ikke snakker så meget om ændringer - man plejer nok at sige hvis der kun lige skal justeres lidt.
Jeg tror han ændrer formation. og ikke mindst start 11er.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1484
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Lyfe » 28. mar 2023, 10:56

baresi skrev:
28. mar 2023, 10:21
noget tyder da i hvert tilfælde på at der blev trænet meget TEORETISK og for meget snak - og det er jo ikke nyt.
Nu er der mere praktisk handling på ift. at sætte spilsituationer op og træne det mere, hårdere og mere intenst (lyder det til)
Det virker da positivt - og så hæfter jeg mig ved at Hilje ikke snakker så meget om ændringer - man plejer nok at sige hvis der kun lige skal justeres lidt.
Jeg tror han ændrer formation. og ikke mindst start 11er.
Bliver spændende for mig om han smider Prip på bænken eller han kan få ham til at spille fodbold igen.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af baresi » 28. mar 2023, 11:36

Lyfe skrev:
28. mar 2023, 10:56
baresi skrev:
28. mar 2023, 10:21
noget tyder da i hvert tilfælde på at der blev trænet meget TEORETISK og for meget snak - og det er jo ikke nyt.
Nu er der mere praktisk handling på ift. at sætte spilsituationer op og træne det mere, hårdere og mere intenst (lyder det til)
Det virker da positivt - og så hæfter jeg mig ved at Hilje ikke snakker så meget om ændringer - man plejer nok at sige hvis der kun lige skal justeres lidt.
Jeg tror han ændrer formation. og ikke mindst start 11er.
Bliver spændende for mig om han smider Prip på bænken eller han kan få ham til at spille fodbold igen.
ja altså begge dele kan være win win :-) og dermed også spændende om lucas kommer på bænken eller om Hilje finder en rolle til ham hvor han kan performe.
OG hold kæft jeg er ked af at Jørgensen er SKADET - han ville sgu gavne lige nu.
MEN dejligt at Bakiz er på vej - og poulsen så småt.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5269
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af R Rosenberg » 28. mar 2023, 11:46

baresi skrev:
28. mar 2023, 08:17
Rolden skrev:
28. mar 2023, 07:00
Baatnakken skrev:
27. mar 2023, 22:16
Er der nogen der har overværet træningen og har set nogle indikationer af hvad det er Hiljemark vil "skrue på"
Det har Kasper Ørkild fra Nordjyske: https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... se/4322776
dejligt med mere intensitet, længere og hårdere træninger og mindre snak - bare kom igang. Lyder jo godt og nu skal der bare hamres igennem på søndag. 3 point vind eller forsvind
Sådan lød det efter Friis, da Cifu kom til, sådan lød det efter Friis, da Hamrén kom til.

Men ja, det ville da være fint, hvis der trænes mere primitiv bold, som handler om at knalde på i 90 minutter.
Det må jo så også betyde, at Lucas og Prip bør sættes på bænken eller tribunen.
Ædruelighedens stemme

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af baresi » 28. mar 2023, 12:02

R Rosenberg skrev:
28. mar 2023, 11:46
baresi skrev:
28. mar 2023, 08:17
Rolden skrev:
28. mar 2023, 07:00
Baatnakken skrev:
27. mar 2023, 22:16
Er der nogen der har overværet træningen og har set nogle indikationer af hvad det er Hiljemark vil "skrue på"
Det har Kasper Ørkild fra Nordjyske: https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... se/4322776
dejligt med mere intensitet, længere og hårdere træninger og mindre snak - bare kom igang. Lyder jo godt og nu skal der bare hamres igennem på søndag. 3 point vind eller forsvind
Sådan lød det efter Friis, da Cifu kom til, sådan lød det efter Friis, da Hamrén kom til.

Men ja, det ville da være fint, hvis der trænes mere primitiv bold, som handler om at knalde på i 90 minutter.
Det må jo så også betyde, at Lucas og Prip bør sættes på bænken eller tribunen.
og det har du i øvrigt helt ret i - sangen har været den samme - under hamren blev det mere intenst og gået til den, og nu endnu mere.
ENIG - omvendt må spillerne så også forstå at når de udtaler som de gør, så bliver det sværere og sværere for dem selv at forklare hvorfor de ikke performer når de er i start11eren - de skal tage ansvaret nu og så stå på mål for at de er trænings world champs

Besvar