Hiljemark - Ny Træner

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af DenGamleMand » 10. aug 2023, 16:16

jonas386 skrev:
10. aug 2023, 16:04
DenGamleMand skrev:
10. aug 2023, 15:57
jonas386 skrev:
10. aug 2023, 10:46
Lyngehoevdingen skrev:
10. aug 2023, 10:37
Eksil skrev:
28. jul 2023, 16:54
Stegosaurus skrev:
28. jul 2023, 10:34


Jo jo, jeg vil nu gerne vente til vinterpausen med at konkludere, hvorvidt han har fået løst vores elendige presspil og idéforladte angrebsspil mod hold, der står dybt. På de to punkter er vi ikke kommet langt, men det tager naturligvis tid selv for dygtige trænere.
Rom blev ikke bygget på en dag. Spanieren tog omkring et år før han fik det til at spille.
Det spillede faktisk ikke engang, da han smuttede.
Udover placeringsmæssigt var den spillenæssige fremgang under Cifuentes absolut ikke noget at skrive hjem om. Marginalt bedre end under Wieghorst, men også med en noget bedre trup.

Det er jo heller ikke ligefrem fordi han leverer mirakler med Hammarby, der ligger nummer 8 i Allsvenskan efter halvdelen af sæsonen færdigspillet.
Man kan selvfølgelig håbe for ham, at konen snart savner familien på arbejdsformidlingen. Så bliver overgangen nok ikke så hård.
Livet som bitter må alligevel være hårdt. Vent til du en dag selv får kone og barn/børn. Så vil du indse at jorden ikke kun drejer rundt om en selv. Konen ville til Stockholm pga. familien. De havde lige fået tvillinger. Personligt gad jeg heller ikke være kone til en mand der arbejdede et uhørt antal timer for at være alene med to spædbørn.

Edit: Derudover er både byen og jobbet også langt federe end Aalborg og AaB.
Kan man være AaB fan i disse år uden at være bitter? 😉

Jeg ville have fin respekt for Cifuentes, hvis det ikke var ved førstkomme mulighed. At Hammarby skulle være en større klub synes jeg stadig er en absurd påstand, især på tidspunktet for Cifuentes skifte. Udover antallet af tilskuere er der ingenting at komme efter.

De har rodet rundt i den næstbedste række i fucking Sverige fra 08-14. Vi taler historisk set et mesterskab (2001) og intet at fremvise europæisk. Hammarby er ikke engang historisk set en "stor klub". Men selvfølgelig, hvis det kun er tilskuertallet der tæller, så ser det da bedre ud for dem.
Men måske var det på daværende tidspunkt et perfekt match for ham og familien?

Vi roder pt. rundt i den næstbedste række. Det gør Hammerby ikke. Hvad har vi bevist siden 2014? Er par tabte pokalfinaler og et sandt galehus på ledelsesgangen. Jeg syntes faktisk ikke at man kan klandre ham noget som helst.

Edit: Det er helt fair at have et andet syn på det. Men nu har jeg bare set dig flere gange været lidt grov ift. tidligere ansatte i klubben. Det klæder ingen og der er ingen der vinder noget som helst ved det. Vi kan alle blive enige om at tidligere træner, direktører osv. ikke blev de succeshistorier man havde håbet på men derfor behøver man ikke at være nedladende omkring det :-)
VAR - nej tak!

Hader AGF.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10695
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af jonas386 » 10. aug 2023, 16:42

DenGamleMand skrev:
10. aug 2023, 16:16
Men måske var det på daværende tidspunkt et perfekt match for ham og familien?

Vi roder pt. rundt i den næstbedste række. Det gør Hammerby ikke. Hvad har vi bevist siden 2014? Er par tabte pokalfinaler og et sandt galehus på ledelsesgangen. Jeg syntes faktisk ikke at man kan klandre ham noget som helst.

Edit: Det er helt fair at have et andet syn på det. Men nu har jeg bare set dig flere gange været lidt grov ift. tidligere ansatte i klubben. Det klæder ingen og der er ingen der vinder noget som helst ved det. Vi kan alle blive enige om at tidligere træner, direktører osv. ikke blev de succeshistorier man havde håbet på men derfor behøver man ikke at være nedladende omkring det :-)
Og så skulle vi jo aldrig have ansat ham, hvilket jeg har argumenteret for før.

Vi roder rundt i den næstbedste række her halvandet år efter, hvilket bl.a. er en konsekvens af det trænerroderi vi pludselig skulle ud i, da vores "nye" træner valgte at smutte efter et års tid i klubben. Ved Cifuentes afgang lå vi faktisk fint i svinget til at kunne tage medaljer, og de missede jo kun fordi afløseren Lars Friis eksperimenterede med en un-fit Lucas Andersen som 6'er og fordi Silkeborg klædte os af i de afgørende kampe.

Og sådan ærlig talt, hvis familien og børnene er så vigtige, så skal man måske ikke være professionel fodboldtræner i "udlandet". Jeg har iøvrigt ikke set ham skyde rygter om Saudi Arabien eller Storbritanien ned, når det har været aktuelt på rygtebasis, men derimod har han da underholdt tanken.

Cifuentes forlod os på et rigtigt lortetidspunkt for at sige det lige ud. Hele det forløb er en ikke-uvæsentlig årsag til vi er endt i det her rod. Ikke alene spildte vi et år på en træner og hans spillestil, men det gik også så galt med (ansættelsen af) Lars Friis og efterfølgende med Hamren, at vi endte i klubbens mest kaotiske periode i mine små 20 år som fan og endte med at æde den nedrykning som ellers kun har været aktuel en gang i dette årtusinde.

Nu kan det så være, at det hele ender ok, og det viser sig at tyskernes indtog, og mødet med virkeligheden - at nedrykning er en mulighed - er præcis det som klubben har brug for ift at komme ud af det dødvande vi har befundet os i i årevis.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af DenGamleMand » 10. aug 2023, 19:18

jonas386 skrev:
10. aug 2023, 16:42
DenGamleMand skrev:
10. aug 2023, 16:16
Men måske var det på daværende tidspunkt et perfekt match for ham og familien?

Vi roder pt. rundt i den næstbedste række. Det gør Hammerby ikke. Hvad har vi bevist siden 2014? Er par tabte pokalfinaler og et sandt galehus på ledelsesgangen. Jeg syntes faktisk ikke at man kan klandre ham noget som helst.

Edit: Det er helt fair at have et andet syn på det. Men nu har jeg bare set dig flere gange været lidt grov ift. tidligere ansatte i klubben. Det klæder ingen og der er ingen der vinder noget som helst ved det. Vi kan alle blive enige om at tidligere træner, direktører osv. ikke blev de succeshistorier man havde håbet på men derfor behøver man ikke at være nedladende omkring det :-)
Og så skulle vi jo aldrig have ansat ham, hvilket jeg har argumenteret for før.

Vi roder rundt i den næstbedste række her halvandet år efter, hvilket bl.a. er en konsekvens af det trænerroderi vi pludselig skulle ud i, da vores "nye" træner valgte at smutte efter et års tid i klubben. Ved Cifuentes afgang lå vi faktisk fint i svinget til at kunne tage medaljer, og de missede jo kun fordi afløseren Lars Friis eksperimenterede med en un-fit Lucas Andersen som 6'er og fordi Silkeborg klædte os af i de afgørende kampe.

Og sådan ærlig talt, hvis familien og børnene er så vigtige, så skal man måske ikke være professionel fodboldtræner i "udlandet". Jeg har iøvrigt ikke set ham skyde rygter om Saudi Arabien eller Storbritanien ned, når det har været aktuelt på rygtebasis, men derimod har han da underholdt tanken.

Cifuentes forlod os på et rigtigt lortetidspunkt for at sige det lige ud. Hele det forløb er en ikke-uvæsentlig årsag til vi er endt i det her rod. Ikke alene spildte vi et år på en træner og hans spillestil, men det gik også så galt med (ansættelsen af) Lars Friis og efterfølgende med Hamren, at vi endte i klubbens mest kaotiske periode i mine små 20 år som fan og endte med at æde den nedrykning som ellers kun har været aktuel en gang i dette årtusinde.

Nu kan det så være, at det hele ender ok, og det viser sig at tyskernes indtog, og mødet med virkeligheden - at nedrykning er en mulighed - er præcis det som klubben har brug for ift at komme ud af det dødvande vi har befundet os i i årevis.
Nu er børnene heller ikke spædbørn længere. Forskellen på nyfødt og et barn på to år er stor. Det er næppe Cifuentes skyld at vi nu spiller i 1. Division. Lad os bare være uenige. Men overvej din tone omkring tidligere folk i klubben fremadrettet. Blot en opfordring.

Lad os bare blive enige om at være uenige.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3027
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Frygah » 10. aug 2023, 19:51

DenGamleMand skrev:
10. aug 2023, 19:18
jonas386 skrev:
10. aug 2023, 16:42
DenGamleMand skrev:
10. aug 2023, 16:16
Men måske var det på daværende tidspunkt et perfekt match for ham og familien?

Vi roder pt. rundt i den næstbedste række. Det gør Hammerby ikke. Hvad har vi bevist siden 2014? Er par tabte pokalfinaler og et sandt galehus på ledelsesgangen. Jeg syntes faktisk ikke at man kan klandre ham noget som helst.

Edit: Det er helt fair at have et andet syn på det. Men nu har jeg bare set dig flere gange været lidt grov ift. tidligere ansatte i klubben. Det klæder ingen og der er ingen der vinder noget som helst ved det. Vi kan alle blive enige om at tidligere træner, direktører osv. ikke blev de succeshistorier man havde håbet på men derfor behøver man ikke at være nedladende omkring det :-)
Og så skulle vi jo aldrig have ansat ham, hvilket jeg har argumenteret for før.

Vi roder rundt i den næstbedste række her halvandet år efter, hvilket bl.a. er en konsekvens af det trænerroderi vi pludselig skulle ud i, da vores "nye" træner valgte at smutte efter et års tid i klubben. Ved Cifuentes afgang lå vi faktisk fint i svinget til at kunne tage medaljer, og de missede jo kun fordi afløseren Lars Friis eksperimenterede med en un-fit Lucas Andersen som 6'er og fordi Silkeborg klædte os af i de afgørende kampe.

Og sådan ærlig talt, hvis familien og børnene er så vigtige, så skal man måske ikke være professionel fodboldtræner i "udlandet". Jeg har iøvrigt ikke set ham skyde rygter om Saudi Arabien eller Storbritanien ned, når det har været aktuelt på rygtebasis, men derimod har han da underholdt tanken.

Cifuentes forlod os på et rigtigt lortetidspunkt for at sige det lige ud. Hele det forløb er en ikke-uvæsentlig årsag til vi er endt i det her rod. Ikke alene spildte vi et år på en træner og hans spillestil, men det gik også så galt med (ansættelsen af) Lars Friis og efterfølgende med Hamren, at vi endte i klubbens mest kaotiske periode i mine små 20 år som fan og endte med at æde den nedrykning som ellers kun har været aktuel en gang i dette årtusinde.

Nu kan det så være, at det hele ender ok, og det viser sig at tyskernes indtog, og mødet med virkeligheden - at nedrykning er en mulighed - er præcis det som klubben har brug for ift at komme ud af det dødvande vi har befundet os i i årevis.
Nu er børnene heller ikke spædbørn længere. Forskellen på nyfødt og et barn på to år er stor. Det er næppe Cifuentes skyld at vi nu spiller i 1. Division. Lad os bare være uenige. Men overvej din tone omkring tidligere folk i klubben fremadrettet. Blot en opfordring.

Lad os bare blive enige om at være uenige.
Men inden Hammarby var på banen, var der jo også Malmö i spil. Eller rettere, Cifuentes afviste ikke ideen om at blive Malmö-træner, hvilket burde have været nemt, når konen ville til Stockholm pga ungerne. Så man kan også være kynisk og kalde det en belejlig undskyldning.

Og ja, jeg har selv 2 små unger.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Pungrotten
Landshold
Landshold
Indlæg: 771
Tilmeldt: 20. jul 2005, 20:51

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Pungrotten » 10. aug 2023, 20:15

Som tidligere nævnt, så er det helt misforstået at Marti forlod AaB fordi de ville til Stockholm. Bevares, det var da også lokkende. Men hovedårsagen var at han følte sig presset ud.
Han fortalte mig ordret at han følte klubben aldrig troede på projektet.
Da henvendelsen fra Hammarby kom, så gik han åbent ind til sin chef (ingen nævnt, ingen glemt) og fortalte om henvendelsen. Svaret var “Den må du gerne gå videre med”. Ikke lige det svar som fortæller én at klubben vil beholde dig..
Derudover, da han spurgte til fremtiden i samarbejdet fik han at vide “There are no guarantees”.
Så hvad havde I selv gjort?

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1474
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Stegosaurus » 10. aug 2023, 20:25

Pungrotten skrev:
10. aug 2023, 20:15
Som tidligere nævnt, så er det helt misforstået at Marti forlod AaB fordi de ville til Stockholm. Bevares, det var da også lokkende. Men hovedårsagen var at han følte sig presset ud.
Han fortalte mig ordret at han følte klubben aldrig troede på projektet.
Da henvendelsen fra Hammarby kom, så gik han åbent ind til sin chef (ingen nævnt, ingen glemt) og fortalte om henvendelsen. Svaret var “Den må du gerne gå videre med”. Ikke lige det svar som fortæller én at klubben vil beholde dig..
Derudover, da han spurgte til fremtiden i samarbejdet fik han at vide “There are no guarantees”.
Så hvad havde I selv gjort?
Godt detektivarbejde, pungrotte.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10695
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af jonas386 » 11. aug 2023, 12:20

Jamen det var da godt at vi fik det på plads, at ævleriet om kone og børn var mundlort opfundet til lejligheden.

Og ja, Inge og Bælum er begge to nogle kæmpe tabere, som der ærligt talt burde rejses skamstøtter over, men det understreger jo også bare at vi aldrig skulle have hentet Cifuentes i hvalfangerbygden. På alle måder har det været både en rigtig ærgerlig oplevelse og derudover kostet klubben ekstremt dyrt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af DenGamleMand » 11. aug 2023, 17:05

jonas386 skrev:
11. aug 2023, 12:20
Jamen det var da godt at vi fik det på plads, at ævleriet om kone og børn var mundlort opfundet til lejligheden.

Og ja, Inge og Bælum er begge to nogle kæmpe tabere, som der ærligt talt burde rejses skamstøtter over, men det understreger jo også bare at vi aldrig skulle have hentet Cifuentes i hvalfangerbygden. På alle måder har det været både en rigtig ærgerlig oplevelse og derudover kostet klubben ekstremt dyrt.
Never mind. Fortsæt du det bitre liv.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3589
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Hovedet » 11. aug 2023, 18:05

Og nu vi er i gang med tidligere trænere: Hvorfor forlod Kent Nielsen os i 2015?

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5322
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af R Rosenberg » 11. aug 2023, 18:12

Hovedet skrev:
11. aug 2023, 18:05
Og nu vi er i gang med tidligere trænere: Hvorfor forlod Kent Nielsen os i 2015?
Rygterne ville vide, at det var pga af Allan Gaarde og den nye strategi.
Ædruelighedens stemme

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af gravballe » 11. aug 2023, 18:33

R Rosenberg skrev:
11. aug 2023, 18:12
Hovedet skrev:
11. aug 2023, 18:05
Og nu vi er i gang med tidligere trænere: Hvorfor forlod Kent Nielsen os i 2015?
Rygterne ville vide, at det var pga af Allan Gaarde og den nye strategi.
Det var 100% derfor. Kent har da også kommet med hints om det var manglede visioner fra AaB det gjorde det

Brugeravatar
Pungrotten
Landshold
Landshold
Indlæg: 771
Tilmeldt: 20. jul 2005, 20:51

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Pungrotten » 11. aug 2023, 22:06

Stegosaurus skrev:
10. aug 2023, 20:25
Pungrotten skrev:
10. aug 2023, 20:15
Som tidligere nævnt, så er det helt misforstået at Marti forlod AaB fordi de ville til Stockholm. Bevares, det var da også lokkende. Men hovedårsagen var at han følte sig presset ud.
Han fortalte mig ordret at han følte klubben aldrig troede på projektet.
Da henvendelsen fra Hammarby kom, så gik han åbent ind til sin chef (ingen nævnt, ingen glemt) og fortalte om henvendelsen. Svaret var “Den må du gerne gå videre med”. Ikke lige det svar som fortæller én at klubben vil beholde dig..
Derudover, da han spurgte til fremtiden i samarbejdet fik han at vide “There are no guarantees”.
Så hvad havde I selv gjort?
Godt detektivarbejde, pungrotte.
Hehe mange tak.
Vi hængte lidt privat pga fælles svensk baggrund så der kom lidt info her og der.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af hje1980 » 14. aug 2023, 14:07

gravballe skrev:
11. aug 2023, 18:33
R Rosenberg skrev:
11. aug 2023, 18:12
Hovedet skrev:
11. aug 2023, 18:05
Og nu vi er i gang med tidligere trænere: Hvorfor forlod Kent Nielsen os i 2015?
Rygterne ville vide, at det var pga af Allan Gaarde og den nye strategi.
Det var 100% derfor. Kent har da også kommet med hints om det var manglede visioner fra AaB det gjorde det
Ja... man manglede simpelthen en vision om at VILLE være i toppen. Ingen strategi og plan overhovedet som Kent kunne se sig selv i. Hele den nedtur der kulminerede sidste sæson startede DER.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1474
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Stegosaurus » 14. aug 2023, 14:15

hje1980 skrev:
14. aug 2023, 14:07
gravballe skrev:
11. aug 2023, 18:33
R Rosenberg skrev:
11. aug 2023, 18:12
Hovedet skrev:
11. aug 2023, 18:05
Og nu vi er i gang med tidligere trænere: Hvorfor forlod Kent Nielsen os i 2015?
Rygterne ville vide, at det var pga af Allan Gaarde og den nye strategi.
Det var 100% derfor. Kent har da også kommet med hints om det var manglede visioner fra AaB det gjorde det
Ja... man manglede simpelthen en vision om at VILLE være i toppen. Ingen strategi og plan overhovedet som Kent kunne se sig selv i. Hele den nedtur der kulminerede sidste sæson startede DER.
Nej. Kent er en træner, som kan kværne 110% ud af spillerne, og det er det. Han dur kun til at bygge små hold op, og det han er han så også suveræn til. Han vidste, at AaB ikke ville kunne købe spillere som FCK og BIF, og han vidste, at det var vredet alt ud af AaB holdet og at næste sæson ville blive sværere. Han hoppede af skibet. Nu sker det samme i SIF, hvor alt gejst og energi er væk.

Gysse
Miniput
Miniput
Indlæg: 6
Tilmeldt: 13. nov 2020, 20:35
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Gysse » 15. aug 2023, 15:00

Hovedet.

Kent Nielsen forlod os til fordel for OB, da han fik tredoblet sin løb til 6. mil. kroner.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1474
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Stegosaurus » 15. aug 2023, 15:34

Gysse skrev:
15. aug 2023, 15:00
Hovedet.

Kent Nielsen forlod os til fordel for OB, da han fik tredoblet sin løb til 6. mil. kroner.
Aaaahhh... helt så vild var det vist ikke, men der var mange, mange historier om hans bevæggrunde til at skifte.

"- Men tror folk, at mit farvel til AaB handler om kroner og øre, så har de ikke en kæft forstand på, hvad der er drivkraften for en fodboldtræner, konstaterer Kent Nielsen, der afviser, at han har kørt dobbeltspil og har spillet de to klubber ud mod hinanden.

- Jeg har ikke kørt dobbeltspil. Jeg har snakket med AaB et stykke tid og overvejet det, men alle gode rejser stopper et sted, og jeg har vidst et stykke tid, at jeg ikke ville takke ja til buddet om forlængelse, siger Kent Nielsen og forklarer den hurtige offentliggørelse af OB-aftalen således:

- Jeg har altid været en hurtig forhandler. Der er ikke så mange dikkedarer, fastslår han og insisterer på, at han vil være i stand til at styre AaB-truppen i foråret, selv om han er på vej ud af døren."

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 788
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Dennis Nielsen » 18. aug 2023, 21:06

Bekymrende tendenser.

Hiljemark sejler rundt i formationer og eksperimenter for meget.

Desværre har han ikke nosser nok til at træffe tunge beslutninger. Sousa der eftersigende udeblev fra træning og stadig er med.

Lucas og Helenius der nærmest spiller fodbold på krykker.

Hvis ikke Hiljemark snupper en viagra eller 2 og vokser med opgaven - hvilket indebærer de svære beslutninger, så fortsætter denne elendighed.

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 784
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Raptorr » 18. aug 2023, 21:22

Dennis Nielsen skrev:
18. aug 2023, 21:06
Bekymrende tendenser.

Hiljemark sejler rundt i formationer og eksperimenter for meget.

Desværre har han ikke nosser nok til at træffe tunge beslutninger. Sousa der eftersigende udeblev fra træning og stadig er med.

Lucas og Helenius der nærmest spiller fodbold på krykker.

Hvis ikke Hiljemark snupper en viagra eller 2 og vokser med opgaven - hvilket indebærer de svære beslutninger, så fortsætter denne elendighed.
Jeg tror ikke på, at Sousa er udeblevet uden gyldig grund (sygdom eller private årsager). Så havde han ikke været i truppen i dag.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1743
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af RicoBR02 » 18. aug 2023, 21:43

Raptorr skrev:
18. aug 2023, 21:22
Dennis Nielsen skrev:
18. aug 2023, 21:06
Bekymrende tendenser.

Hiljemark sejler rundt i formationer og eksperimenter for meget.

Desværre har han ikke nosser nok til at træffe tunge beslutninger. Sousa der eftersigende udeblev fra træning og stadig er med.

Lucas og Helenius der nærmest spiller fodbold på krykker.

Hvis ikke Hiljemark snupper en viagra eller 2 og vokser med opgaven - hvilket indebærer de svære beslutninger, så fortsætter denne elendighed.
Jeg tror ikke på, at Sousa er udeblevet uden gyldig grund (sygdom eller private årsager). Så havde han ikke været i truppen i dag.
Jeg er nødt til at sige at min kilde på det lige præcis det her kommer fra samme person der meldte 3 uger før medierne at thelander var tilbage i klubben, det var samme person der fortalte mig at Friis var fyret inden det kom ud, at IAO var røget ud og at vi hentede hamren. Jeg tror fuldt og fast på ham når han siger at sousa blev bæk fra træning fordi han er utilfreds med ikke at skifte væk. Jeg fik også fortalt at hilje har haft en meget alvorlig samtale med sousa der har undskyldt.. Nordjyske skriver intet om det her før imorgen hvor klubben har alt på plads internt, trust me...

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5187
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Jakobsen » 18. aug 2023, 23:41

Vi har fyret så mange trænere efterhånden. Jeg vil efterhånde hellere diskutere nogle spillere i toppen af hierakiet!
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Besvar