Hiljemark - Ny Træner

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3027
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Frygah » 28. aug 2023, 11:28

Jeg har egentlig også brokket mig ganske meget over Hiljemark, men jeg synes måske vi alle burde medtage hvad det egentlig er for en opgave Hiljemark står over for.

1. Han har et hold hvor moralen er helt smadret efter nedrykningen - Så han skal lynhurtigt få banket noget selvtillid og optimisme ind i spillerne, gerne gennem sejre uanset hvor grimme de er.

2. Han har en række profiler der slet ikke har fungeret i over et år - Og klubben hænger på dem. Så han har også en opgave med at få løftet deres niveau, uden at han ved om nogle af dem er væk lige om lidt.

3. Skiftende trænere har gjort at det ligner en spillertrup hvor den taktiske forståelse er gået helt fløjten.

4. Han skal finde en spillestil der giver os point her og nu - Men skal også få fastlagt en langsigtet spillestil der er holdbar i Suppen, og matche den trup vi har. Det er ikke nok vi får skabet en spillestil der fungerer i 1. division, den skal også kunne håndtere bedre modstandere næste år, og også selvom der ryger en flok spillere ud. Måske er det her vi skal finde årsagen de skiftende taktikker der bliver brugt i starten.

5. Økonomien gør vi skal have udklækket nogle salgsbare talenter, hvilket også stiller krav til han får dem udfoldet, og det med de udfordringer truppen allerede har mentalt.

Det kan være meget svært at skulle rykke på alle de her parametre, og jeg synes vi skal huske os selv på hvor kort tid han faktisk har fået til at sætte sit eget hold og arbejdet med spillerne som træner. Det kan være det går lang tid før spillet bliver både kønt og giver flotte resultater, selv i 1. division. Men jeg tænker han har brug for noget tid og ro til at få det til at køre bedre, og til at få taget de svære valg der skal træffes i forhold til truppen.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af FIDEL » 28. aug 2023, 11:59

RicoBR02 skrev:
28. aug 2023, 11:15
FIDEL skrev:
28. aug 2023, 10:11
Jeg tilslutter mig koret, der har sine tvivl om Hiljemark. Jeg synes ikke rigtigt, at hverken strukturen, balancen eller angrebsspillet har rykket sig nævneværdigt. Vi har set farlige ud på dødbolde, hvilket letter enormt meget, men jeg ser ikke et hold, der står rigtigt på banen eller ser trygge ud i spilmønstrene.
Okay, vi må forvente en del kampe, hvor vores spillere ikke har samme tænding og koncentration pga. modstanderne og niveauet, men sådan helt grundlæggende mangler der en del, før man kan forvente at overleve i SL (skulle vi rykke op).

Samtidig gør det mig selvfølgelig nervøs at høre rygter om Hiljemark. F.eks., at han skulle have en stor andel i krisen, stemningen og fællesskabet i klubben, men hvis det passer var han vel fyret for længst...
Jeg tror ikke hiljemark som person har haft en negativ indflydelse på stemningen i truppen, det er ihvertfald ikke noget jeg har hørt. Men jeg er helt enig I at vi ikke står stabilt på banen, holdet virkersom om det mangler em klar linje i pres spillet og i spillet frem i banen. Jeg håber virkelig ikke at nogle af vores spillere har svært ved at sætte sig op til kampen uanset modstanderen! Der er en fyldt vesttribune bag dem hver eneste kamp og de har et mål om at spille superliga, det sammen med lønnen, burde være motivation nok!!
Den der med, at det bør være motivation nok kan man godt begrave. Det er mennesker, vi har med at gøre.
Enig i, at presspillet ikke sidder der, og så har vi jo set, at vores stoppere samt midtbanen har problemer med omstillingerne, hvilket dels skyldes det manglende presspil.
Ingen tvivl om, at Vesttribunen giver nogle ekstra procenter til spillerne. De gør det bare fremragende! Spillerne er dog mennesker, og når konkurrence-drevne individer ikke matches på højeste niveau, så kan flere af dem miste fokus og motivation. Det er helt naturligt og forståeligt til en vis grænse.

Jeg spillede på højt niveau i badminton da jeg var dreng, og når jeg mødte modstandere, der var betydeligt svagere og spillede på en mærkelig måde, så faldt mit niveau og flow også. Det er en del af charmen ved sport.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3262
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Brodernumsi » 5. sep 2023, 14:12

Der skal være kontinuitet og en klar plan inden vinter, ellers mener jeg, vi skal finde en anden.
Det er alt for risikabelt at give Hijlemark foråret, så kan vi stå lige inden oprykning og skal finde en ny træner.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Buzz Killington » 5. sep 2023, 15:45

Brodernumsi skrev:
5. sep 2023, 14:12
Der skal være kontinuitet og en klar plan inden vinter, ellers mener jeg, vi skal finde en anden.
Det er alt for risikabelt at give Hijlemark foråret, så kan vi stå lige inden oprykning og skal finde en ny træner.
Men har vi ikke lige fået tilført en masse tyskere der kommer med en masse idéer om, og indflydelse på udviklingen af det taktiske koncept og det spillemæssige udtryk?

Sådan forstod jeg det i hvert fald. Og så er det jo ikke kun Hiljemark der er på banen her.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af FlæskeFrank » 5. sep 2023, 15:57

Brodernumsi skrev:
5. sep 2023, 14:12
Der skal være kontinuitet og en klar plan inden vinter, ellers mener jeg, vi skal finde en anden.
Det er alt for risikabelt at give Hijlemark foråret, så kan vi stå lige inden oprykning og skal finde en ny træner.
Kontinuitet er altså 10 måneder for en træner :thumbsup:

Sådan bliver man elevatorhold.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3262
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Brodernumsi » 5. sep 2023, 16:01

FlæskeFrank skrev:
5. sep 2023, 15:57
Brodernumsi skrev:
5. sep 2023, 14:12
Der skal være kontinuitet og en klar plan inden vinter, ellers mener jeg, vi skal finde en anden.
Det er alt for risikabelt at give Hijlemark foråret, så kan vi stå lige inden oprykning og skal finde en ny træner.
Kontinuitet er altså 10 måneder for en træner :thumbsup:

Sådan bliver man elevatorhold.
10 måneder er rigeligt.
Hvis vi når sommer, og holdet stadig spiller som vi gør nu, og skifter formation hver anden kamp, så bliver vi helt sikkert et elevatorhold.

Det er muligt, at Hijlemark først på styr på tropperne hen over foråret, men det mener jeg ikke, vi kan sætte vores lid til. Vi er nødt til at handle på forkant, hvis spillet stadig er som nu, når vi når vinter.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2875
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Eksil » 5. sep 2023, 16:08

Brodernumsi skrev:
5. sep 2023, 16:01
FlæskeFrank skrev:
5. sep 2023, 15:57
Brodernumsi skrev:
5. sep 2023, 14:12
Der skal være kontinuitet og en klar plan inden vinter, ellers mener jeg, vi skal finde en anden.
Det er alt for risikabelt at give Hijlemark foråret, så kan vi stå lige inden oprykning og skal finde en ny træner.
Kontinuitet er altså 10 måneder for en træner :thumbsup:

Sådan bliver man elevatorhold.
10 måneder er rigeligt.
Hvis vi når sommer, og holdet stadig spiller som vi gør nu, og skifter formation hver anden kamp, så bliver vi helt sikkert et elevatorhold.

Det er muligt, at Hijlemark først på styr på tropperne hen over foråret, men det mener jeg ikke, vi kan sætte vores lid til. Vi er nødt til at handle på forkant, hvis spillet stadig er som nu, når vi når vinter.
Præventiv trænerfyring. Selv i Italien synes de det er at stramme den.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5204
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Jakobsen » 5. sep 2023, 16:39

Eksil skrev:
Brodernumsi skrev:
5. sep 2023, 16:01
FlæskeFrank skrev:
5. sep 2023, 15:57
Brodernumsi skrev:
5. sep 2023, 14:12
Der skal være kontinuitet og en klar plan inden vinter, ellers mener jeg, vi skal finde en anden.
Det er alt for risikabelt at give Hijlemark foråret, så kan vi stå lige inden oprykning og skal finde en ny træner.
Kontinuitet er altså 10 måneder for en træner :thumbsup:

Sådan bliver man elevatorhold.
10 måneder er rigeligt.
Hvis vi når sommer, og holdet stadig spiller som vi gør nu, og skifter formation hver anden kamp, så bliver vi helt sikkert et elevatorhold.

Det er muligt, at Hijlemark først på styr på tropperne hen over foråret, men det mener jeg ikke, vi kan sætte vores lid til. Vi er nødt til at handle på forkant, hvis spillet stadig er som nu, når vi når vinter.
Præventiv trænerfyring. Selv i Italien synes de det er at stramme den.
Var der ikke et år, hvor de to hold der endte med at rykke op begge fyrede træneren ved vinterpausen selvom de lagde 1 og 2? Hobro gjorde det i hvert fald med Ove P og fik Thomasberg ind der fik meget mere ud af holdet.

Jeg er bestemt ikke fortaler for trænerfyringer og de har bragt meget lort i den her klub, men jeg synes det er fair at stille spørgsmål ved Hilje. Det er jo ikke en specielt veluddannet eller erfaren træner. Omvendt ser jeg også den nuance at truppen delvist stadig er noget rod med mangler der gør det svært at implementere et fast koncept når man samtidig skal skaffe resultater.

Det bekymrer mig dog, at det igen virker til at T og Co. er ved at vinde tre back kæde magtkampen. Den kompetence skal aldrig ligge ved spillerne og det må også rejse spørgsmålet om vi har et giftigt omklædningsrum. Især taget i betragtning, hvor pivringe alle de profilerede spillere har valgt at være.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4460
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af le Cid » 5. sep 2023, 17:07

Jeg er også ret lunken angående Hilja, men gu' fanden skal han da ikke have sparket. Og da slet ikke mens resultaterne er med ham.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 665
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Winterburn » 5. sep 2023, 18:07

enig - Hilje skal blive, og have den tid der tager at udvikle sig. Han er ung, og sikkert et talent. Man skal soerge for der kommer et staerkt team omkring ham han kan stoette sig til, og med tiden skal han nok finde et system han svaerger til, og udvikler spillere efter
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1488
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Stegosaurus » 5. sep 2023, 19:13

Jakobsen skrev:
5. sep 2023, 16:39
Eksil skrev:
Brodernumsi skrev:
5. sep 2023, 16:01
FlæskeFrank skrev:
5. sep 2023, 15:57
Brodernumsi skrev:
5. sep 2023, 14:12
Der skal være kontinuitet og en klar plan inden vinter, ellers mener jeg, vi skal finde en anden.
Det er alt for risikabelt at give Hijlemark foråret, så kan vi stå lige inden oprykning og skal finde en ny træner.
Kontinuitet er altså 10 måneder for en træner :thumbsup:

Sådan bliver man elevatorhold.
10 måneder er rigeligt.
Hvis vi når sommer, og holdet stadig spiller som vi gør nu, og skifter formation hver anden kamp, så bliver vi helt sikkert et elevatorhold.

Det er muligt, at Hijlemark først på styr på tropperne hen over foråret, men det mener jeg ikke, vi kan sætte vores lid til. Vi er nødt til at handle på forkant, hvis spillet stadig er som nu, når vi når vinter.
Præventiv trænerfyring. Selv i Italien synes de det er at stramme den.
Var der ikke et år, hvor de to hold der endte med at rykke op begge fyrede træneren ved vinterpausen selvom de lagde 1 og 2? Hobro gjorde det i hvert fald med Ove P og fik Thomasberg ind der fik meget mere ud af holdet.

Jeg er bestemt ikke fortaler for trænerfyringer og de har bragt meget lort i den her klub, men jeg synes det er fair at stille spørgsmål ved Hilje. Det er jo ikke en specielt veluddannet eller erfaren træner. Omvendt ser jeg også den nuance at truppen delvist stadig er noget rod med mangler der gør det svært at implementere et fast koncept når man samtidig skal skaffe resultater.

Det bekymrer mig dog, at det igen virker til at T og Co. er ved at vinde tre back kæde magtkampen. Den kompetence skal aldrig ligge ved spillerne og det må også rejse spørgsmålet om vi har et giftigt omklædningsrum. Især taget i betragtning, hvor pivringe alle de profilerede spillere har valgt at være.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Der er jo ikke i sig selv noget galt med en 3-back kæde. Det har fx RB Leipzig og Man City haft stor succes med. Men så skal den prøves fast i en række kampe, herunder i morgen mod VRI. Jeg er heller ikke overbevist om Hiljemarks taktiske evner, men jeg føler dog at det manglende presspil primært skyldes en historisk ringe trupsammensætning, hvor vi fx har været nødsaget til at spille mange kampe med anti-presspillere som Lucas A. og Bakiz på midtbanen.

ralphwiggum
Miniput
Miniput
Indlæg: 6
Tilmeldt: 15. okt 2020, 10:38
Favoritspiller: Jari Pedersen

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af ralphwiggum » 5. sep 2023, 19:20

"(...) lagde 1 og 2"? God bless Nordjylland! Og det er sagt fra hjertet og med al kærlighed for min hjemstavns dialekt.

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 793
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Raptorr » 5. sep 2023, 19:41

Efter min mening er det vanvittigt at begynde at tale om, hvorvidt og hvornår Hiljemark eventuelt skal fyres. Kig på tabellen og ikke mindst på det fallitbo, som han overtog, og når vi er i gang, så kig på de senere års historik med træner skifte i AaB. Der er ikke noget som tyder på, at den sportslige ledelse i AaB ikke er i gang med solidt og hårdt arbejde, og de har samlet et trænerteam med Hiljemark i spidsen. Nu skal det team have tid til at udføre deres arbejde.

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 793
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Raptorr » 5. sep 2023, 19:43

Frygah skrev:
28. aug 2023, 11:28
Jeg har egentlig også brokket mig ganske meget over Hiljemark, men jeg synes måske vi alle burde medtage hvad det egentlig er for en opgave Hiljemark står over for.

1. Han har et hold hvor moralen er helt smadret efter nedrykningen - Så han skal lynhurtigt få banket noget selvtillid og optimisme ind i spillerne, gerne gennem sejre uanset hvor grimme de er.

2. Han har en række profiler der slet ikke har fungeret i over et år - Og klubben hænger på dem. Så han har også en opgave med at få løftet deres niveau, uden at han ved om nogle af dem er væk lige om lidt.

3. Skiftende trænere har gjort at det ligner en spillertrup hvor den taktiske forståelse er gået helt fløjten.

4. Han skal finde en spillestil der giver os point her og nu - Men skal også få fastlagt en langsigtet spillestil der er holdbar i Suppen, og matche den trup vi har. Det er ikke nok vi får skabet en spillestil der fungerer i 1. division, den skal også kunne håndtere bedre modstandere næste år, og også selvom der ryger en flok spillere ud. Måske er det her vi skal finde årsagen de skiftende taktikker der bliver brugt i starten.

5. Økonomien gør vi skal have udklækket nogle salgsbare talenter, hvilket også stiller krav til han får dem udfoldet, og det med de udfordringer truppen allerede har mentalt.

Det kan være meget svært at skulle rykke på alle de her parametre, og jeg synes vi skal huske os selv på hvor kort tid han faktisk har fået til at sætte sit eget hold og arbejdet med spillerne som træner. Det kan være det går lang tid før spillet bliver både kønt og giver flotte resultater, selv i 1. division. Men jeg tænker han har brug for noget tid og ro til at få det til at køre bedre, og til at få taget de svære valg der skal træffes i forhold til truppen.
Helt enig! :aabfan:

Rockafellar
2. div
2. div
Indlæg: 163
Tilmeldt: 28. apr 2006, 14:35
Geografisk sted: Munken
Kontakt:

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Rockafellar » 5. sep 2023, 20:55

Raptorr skrev:
5. sep 2023, 19:41
Efter min mening er det vanvittigt at begynde at tale om, hvorvidt og hvornår Hiljemark eventuelt skal fyres. Kig på tabellen og ikke mindst på det fallitbo, som han overtog, og når vi er i gang, så kig på de senere års historik med træner skifte i AaB. Der er ikke noget som tyder på, at den sportslige ledelse i AaB ikke er i gang med solidt og hårdt arbejde, og de har samlet et trænerteam med Hiljemark i spidsen. Nu skal det team have tid til at udføre deres arbejde.
Hørt!

Et andet perspektiv kunnne jo være at manden er en gudsbenådet træner, som kan træne spillernes taktiske evner i forskellige formationer OG vinde kampe samtidig. Det er fanme en præstation at sejle rundt i formationerne samtidig med at skovle point ind uge efter uge. Se det er totalfodbold der vil noget.

Det bliver et totalt uforudsigeligt AaBhold der (forhåbentligt) rykker op i suppen. Ingen kan greje dem (heller ikke dem selv). Det bliver super syret - men pointene vælter ind uanset den hedder 3-4-3, 4-3-3, 3-5-2, 4-2-3-1, 5-4-1, 1-4-5 und so weiter
Swing Like God's Own Dick

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af 634 » 5. sep 2023, 21:46

Hilje tog ved lære af Næstved kampen, og greb Kolding kampen anderledes an, som gav 3 point. Jeg synes ikke der er noget at brokke sig over. Det var ikke en god anden halvleg, men sådan er det nogen gange
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5204
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Jakobsen » 5. sep 2023, 22:18

634 skrev:
5. sep 2023, 21:46
Hilje tog ved lære af Næstved kampen, og greb Kolding kampen anderledes an, som gav 3 point. Jeg synes ikke der er noget at brokke sig over. Det var ikke en god anden halvleg, men sådan er det nogen gange
Og det kan jo isoleret set være fint nok, MEN vi er nødt til at have fast gameplan og bygge på den. Det nytter ikke der skiftes så voldsomt, hver gang.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Rockafellar
2. div
2. div
Indlæg: 163
Tilmeldt: 28. apr 2006, 14:35
Geografisk sted: Munken
Kontakt:

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Rockafellar » 5. sep 2023, 22:40

Jakobsen skrev:
5. sep 2023, 22:18
634 skrev:
5. sep 2023, 21:46
Hilje tog ved lære af Næstved kampen, og greb Kolding kampen anderledes an, som gav 3 point. Jeg synes ikke der er noget at brokke sig over. Det var ikke en god anden halvleg, men sådan er det nogen gange
Og det kan jo isoleret set være fint nok, MEN vi er nødt til at have fast gameplan og bygge på den. Det nytter ikke der skiftes så voldsomt, hver gang.
Djævlens advokat her - men hvorfor ha en fast gameplan? Hvorfor spille på den samme måde kamp efter kamp? Hvorfor ikke - netop i år - træne forskellige kampscenarier og formationer så man som hold bliver mere uforudsigelig at spille i mod? Når vi rykker op så tror jeg sgu det bliver aktuelt ift overlevelse, at vi kan mestre forskellige gameplaner alt efter om vi møder Fck eller Vejle.
Swing Like God's Own Dick

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af 634 » 5. sep 2023, 23:17

Jakobsen skrev:
5. sep 2023, 22:18
634 skrev:
5. sep 2023, 21:46
Hilje tog ved lære af Næstved kampen, og greb Kolding kampen anderledes an, som gav 3 point. Jeg synes ikke der er noget at brokke sig over. Det var ikke en god anden halvleg, men sådan er det nogen gange
Og det kan jo isoleret set være fint nok, MEN vi er nødt til at have fast gameplan og bygge på den. Det nytter ikke der skiftes så voldsomt, hver gang.
Hvis AaB er bedre end sine modstandere, skal de kunne vise mere taktisk og individuelt end modstanderne.
Bundhold har brug for samme set up til at vinde de rigtige kampe.
De unge spillere har nok brug for ensartethed fra kamp til kamp til at finde gentagende spilletid.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af hje1980 » 6. sep 2023, 14:30

Brodernumsi skrev:
5. sep 2023, 16:01
FlæskeFrank skrev:
5. sep 2023, 15:57
Brodernumsi skrev:
5. sep 2023, 14:12
Der skal være kontinuitet og en klar plan inden vinter, ellers mener jeg, vi skal finde en anden.
Det er alt for risikabelt at give Hijlemark foråret, så kan vi stå lige inden oprykning og skal finde en ny træner.
Kontinuitet er altså 10 måneder for en træner :thumbsup:

Sådan bliver man elevatorhold.
10 måneder er rigeligt.
Hvis vi når sommer, og holdet stadig spiller som vi gør nu, og skifter formation hver anden kamp, så bliver vi helt sikkert et elevatorhold.

Det er muligt, at Hijlemark først på styr på tropperne hen over foråret, men det mener jeg ikke, vi kan sætte vores lid til. Vi er nødt til at handle på forkant, hvis spillet stadig er som nu, når vi når vinter.
Jeg er glad for du ikke sidder med ansvaret for klubben, med den holdning.

Hvis ledelsen har 100% tro på at det er Hiljemarks stil og plan for fremtiden de tror på, så skal Hiljemark sammen med den sportslige sektor have 2-3 år, til at forme det hold og den vinder mentalitet der skal gå ned gennem hele klubben. Det er den tid det tager... der skal skiftes spillere og der skal gives tillid til spillerne.
Sgu ikke kun 10 måneder... du er jo helt væk hvis du tror man kan ændre en klubs mentalitet på kun 10 måneder.

Og så skal der altså forsøges noget forskelligt og spillerne håber jeg bliver skarpe på 3-4 forskellige formation, så man kan ændre taktik i kampen UDEN at skifte ud og alt efter hvordan men bedst kan ramme modstanderen.
Ikke noget mere sygt at se et hold der kun har EN gameplan... de er altså nemme at læse. Kan man derimod stille op meget forskelligt bliver vi meget svære at læse på forhånd.

Besvar