Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 963
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af gwailo » 28. dec 2023, 19:19

martinaalborg skrev:
28. dec 2023, 19:00
Eksil skrev:
28. dec 2023, 16:43
KongGulerod skrev:
28. dec 2023, 14:21
Kan du komme med en kort opsummering til os, der ikke abonnerer på Nordjyske?
For AaB er signings allerede kendte - Ask og Adedeji.

Der diskuteres en del potentielle afgange - Pedersen, Højholdt (som var tæt på at ryge i sommers til +1 mio euro), Prica, Widell. Andersen, Ahlmann og Ferreira har fået løbepas til at smutte gratis eller for et meget lille beløb. Intet konkret på nogen af dem, mest logiske spekulationer.

Ind er der ingen konkrete navne, blot positioner. Angriber siger rygerne, dertil spekulerer de at midterforsvar og højre back ville give god mening. Alt ind er dog på betingelse af nogen kommer ud.
Widell, løbepas???
Der er punktum efter Widell. Det er Lukas, Ahlmann og Pedro der må smutte.
// gwailo

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Funky » 28. dec 2023, 22:27

Lyder som ret begrænset vidensgrundlag, Ydesen og co. har. Det er fint, de skal skrive deres historier, AaB skal være en prof klub - så må vi leve med, at det bliver lidt spekulativt.

Fripas til 3 spillere, som man har investeret enormt meget i af tid og penge over de senere år med henblik på, at de skulle være bærende spillere (særligt de to med dansk pas), det siger jo bare en del om, hvad der er gået galt. Det var simpelthen for fristende at satse - og blive ved med at satse - på et par lokale drenge som begge viste landsholdspotentiale, da de var på toppen. Og man må jo tro, der har været lægefaglighed inde over også, så det er vel svært at garantere, at man ikke vil lave et tilsvarende sats i fremtiden.

Læg dertil den angivelige mulighed for at have solgt Ferreira for et par år siden til mange millioner - av av av nogle dyre sats.

Pedersen ud, det er vel oplagt, selv om det ærgrer mig, at han ikke har fået chancen efter en ret god sæsonoptakt sidste år. Prica håber jeg, man giver nogle flere chancer. Widell skal forhåbentlig ingen steder! Højholt, derimod...jamen jeg tror, både han og AaB ville være godt tjent med at prøve noget nyt på nuværende tidspunkt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5193
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Jakobsen » 28. dec 2023, 23:32

Funky skrev:
28. dec 2023, 22:27
Lyder som ret begrænset vidensgrundlag, Ydesen og co. har. Det er fint, de skal skrive deres historier, AaB skal være en prof klub - så må vi leve med, at det bliver lidt spekulativt.

Fripas til 3 spillere, som man har investeret enormt meget i af tid og penge over de senere år med henblik på, at de skulle være bærende spillere (særligt de to med dansk pas), det siger jo bare en del om, hvad der er gået galt. Det var simpelthen for fristende at satse - og blive ved med at satse - på et par lokale drenge som begge viste landsholdspotentiale, da de var på toppen. Og man må jo tro, der har været lægefaglighed inde over også, så det er vel svært at garantere, at man ikke vil lave et tilsvarende sats i fremtiden.

Læg dertil den angivelige mulighed for at have solgt Ferreira for et par år siden til mange millioner - av av av nogle dyre sats.

Pedersen ud, det er vel oplagt, selv om det ærgrer mig, at han ikke har fået chancen efter en ret god sæsonoptakt sidste år. Prica håber jeg, man giver nogle flere chancer. Widell skal forhåbentlig ingen steder! Højholt, derimod...jamen jeg tror, både han og AaB ville være godt tjent med at prøve noget nyt på nuværende tidspunkt.
Et skift af Højholt vil være ret interessant. Hvis vores nye venner har styr på deres shit vil en signing af ny 6'er sige ret meget om hvordan vi skal spille på længere sigt. Selvom Højholt ikke har haft en monstersæson vil jeg mene, at det kræver erstatning med det samme. Pedro dur ikke som 6'er på vores nuværende hold, men jeg synes også det er en spiller hvor vi desværre har mistet momentum med de mange kursskifter de seneste år for han var jo faktisk en god Superligaspiller. Det tyder dog på, at han enten har mistet niveau eller har brug for en frisk start et andet sted for at genfinde sig selv. Problemet er dog helt klart, at han mest er en god bolderobrer og en moderne 6'er skal meget mere end bare det.

Mht. Ahlmann har han trods alt været hæderlig indtil sidste sæson, men man skulle have været i gang med at køre en ung afløser ind forrige sæson som stille og roligt kunne tage over. Vi skal hente profiler/store talenter udefra, men ideelt set skal vi jo ikke hente typer som Caballo ind fordi vi netop selv har uddannet afløseren, hvis ikke vi synes vi skal have en stor spiller ind.

Mht Lucas synes jeg du har helt ret i en oversatsning. Både ifht. om han overhovedet kunne komme tilbage og også ifht. om at bygge det alt alt for meget op om en person. Det har kun gjort dårligt for både Lucas og AaB og forpurret mulighederne for et godt comeback havde det være fysisk muligt.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5073
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Kunji » 29. dec 2023, 11:11

@Funky @Jakobsen

Ift. Lucas: Hvordan er det en oversatsning at tegne en lang kontrakt med det største talent i klubbens historie, som forud for signingen ikke havde haft væsentlige skader og som i lejemålet forud for signingen havde været i top3 af ligaens bedste spillere?

Jeg har bandet hans niveau langt væk det sidste halvandet år, men jeg har aldrig tænkt tanken at klubben lavede en oversatsning eller bare et sats.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14749
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Hanga » 29. dec 2023, 12:25

Kunji skrev:
29. dec 2023, 11:11
@Funky @Jakobsen

Ift. Lucas: Hvordan er det en oversatsning at tegne en lang kontrakt med det største talent i klubbens historie, som forud for signingen ikke havde haft væsentlige skader og som i lejemålet forud for signingen havde været i top3 af ligaens bedste spillere?

Jeg har bandet hans niveau langt væk det sidste halvandet år, men jeg har aldrig tænkt tanken at klubben lavede en oversatsning eller bare et sats.
Helt enig. Lucas var en klasse signing og pengene værd før skaderne ødelagde ham. Med afstand vores bedste og en regulær superligaprofil der nærmede sig landsholdet igen.

Sådan et "sats" skal vi lave hver gang muligheden byder sig. Det var ren uheld.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Funky » 29. dec 2023, 12:34

Hanga skrev:
29. dec 2023, 12:25
Kunji skrev:
29. dec 2023, 11:11
@Funky @Jakobsen

Ift. Lucas: Hvordan er det en oversatsning at tegne en lang kontrakt med det største talent i klubbens historie, som forud for signingen ikke havde haft væsentlige skader og som i lejemålet forud for signingen havde været i top3 af ligaens bedste spillere?

Jeg har bandet hans niveau langt væk det sidste halvandet år, men jeg har aldrig tænkt tanken at klubben lavede en oversatsning eller bare et sats.
Helt enig. Lucas var en klasse signing og pengene værd før skaderne ødelagde ham. Med afstand vores bedste og en regulær superligaprofil der nærmede sig landsholdet igen.

Sådan et "sats" skal vi lave hver gang muligheden byder sig. Det var ren uheld.
Det var sådant set også min pointe, i hvert fald i fht. Lucas. Ahlman havde man måske en mere reel mulighed for at satse lidt mindre på.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Funky » 29. dec 2023, 12:35

Kunji skrev:
29. dec 2023, 11:11
@Funky @Jakobsen

Ift. Lucas: Hvordan er det en oversatsning at tegne en lang kontrakt med det største talent i klubbens historie, som forud for signingen ikke havde haft væsentlige skader og som i lejemålet forud for signingen havde været i top3 af ligaens bedste spillere?

Jeg har bandet hans niveau langt væk det sidste halvandet år, men jeg har aldrig tænkt tanken at klubben lavede en oversatsning eller bare et sats.
Det var vel et sats i fht. Lucas at han skulle hjem og finde topniveauet igen. Jeg er enig i, at det ikke var et sats i fht. skader. Det er mere tilfældet i fht. Ahlman.

Og så bare til historieskrivningen: Det største talent i klubbens historie er vel - sorry to say - Jesper Grønkær. Så kan det godt være, Lucas er mere åller-dreng og alt muligt, men han er højst second best.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5193
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Jakobsen » 29. dec 2023, 12:54

Hanga skrev:
29. dec 2023, 12:25
Kunji skrev:
29. dec 2023, 11:11
@Funky @Jakobsen

Ift. Lucas: Hvordan er det en oversatsning at tegne en lang kontrakt med det største talent i klubbens historie, som forud for signingen ikke havde haft væsentlige skader og som i lejemålet forud for signingen havde været i top3 af ligaens bedste spillere?

Jeg har bandet hans niveau langt væk det sidste halvandet år, men jeg har aldrig tænkt tanken at klubben lavede en oversatsning eller bare et sats.
Helt enig. Lucas var en klasse signing og pengene værd før skaderne ødelagde ham. Med afstand vores bedste og en regulær superligaprofil der nærmede sig landsholdet igen.

Sådan et "sats" skal vi lave hver gang muligheden byder sig. Det var ren uheld.
Jeg udtrykte mig nok ikke helt klart. Min kritik er ikke signingen af Lucas, men alene hvordan det har været forvaltet helt horribelt.
Det jeg mener er, at det virker som at truppen hierakisk blev opbygget alt for meget om Lucas og der var for langt ned til de næstbedste/næste i hierakiet. Bare se lige så snart han er på banen så bestiller de andre ikke andet end at aflevere til ham uanset hvor håbløs en pasning det eller hvor ringe forudsætninger Lucas har i den situation, hvor han får bolden. Der skulle nok have været en mere tydelig 2'er eller 3'er som havde komplementeret Lucas bedre. Både fordi det er uholdbart at være så afhængige af en mand og fordi vi med et bedre sammensat hold havde fået mere ud af den gave det var, at vi havde Lucas i hans prime. Nu blev det jo mere sådan noget med, at han skulle forceres tilbage hver gang og tilmed på et hold, hvor han dybest set ikke rigtigt passer med resten.
Vi manglede da f.eks. virkelig fart omkring Lucas og nogen han kunne sætte op/spille med så han ikke skulle alt selv. Det falder alene tilbage på IAO og Gaarde.
Så når jeg mener, at man har oversatset på Lucas er det mere ifht. at man ikke bygget truppen seriøst op så det passede sammen og det i stedet blev på en måde, hvor det afhang af en mand. Derudover kan man jo bare se, hvor sårbar det gjorde truppen og dybest set hele klubben, at vi var så afhængige af en mand der gik i stykker. Dybest set har jeg heller aldrig forstået han skulle være anfører når han ikke rigtigt er typen og det er jo svært at tage fra ham igen uden det virker som en fyrring.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af jonas386 » 29. dec 2023, 12:55

Funky skrev:
29. dec 2023, 12:35
Kunji skrev:
29. dec 2023, 11:11
@Funky @Jakobsen

Ift. Lucas: Hvordan er det en oversatsning at tegne en lang kontrakt med det største talent i klubbens historie, som forud for signingen ikke havde haft væsentlige skader og som i lejemålet forud for signingen havde været i top3 af ligaens bedste spillere?

Jeg har bandet hans niveau langt væk det sidste halvandet år, men jeg har aldrig tænkt tanken at klubben lavede en oversatsning eller bare et sats.
Det var vel et sats i fht. Lucas at han skulle hjem og finde topniveauet igen. Jeg er enig i, at det ikke var et sats i fht. skader. Det er mere tilfældet i fht. Ahlman.
Lucas skulle vel dårligt bruge 10 minutter på at vise han absolut havde niveuaet. Lige indtil pokalfinalen i 2020 var jeg personligt overbevist om, at vi kunne blive mestre med Lucas på holdet.

Lucas havde jo egentlig spillet og præsteret i både Willem II og i Grasshopper, som vel er rimelig sammenligneligt i niveau, og i hvert fald ikke ringere end superligaen. Sæsonen før han kom tilbage, havde han spillet 32 kampe, scoret 4 mål og assisteret 6 i ligaen.
Grasshopper var, som jeg lige husker det, i sportslige såvel som økonomiske problemer - de endte da også med at rykke ned sæsonen efter - hvorfor de var nødt til at afhænde nogle af deres dyrere spillere. Af de muligheder Lucas havde, ville han kun til AaB, og så skal vi selvfølgelig slå til. Problemet var ikke Lucas, men den generelle trup omkring ham, som blev stadig ringere sammensat, og hvor kvaliteten var for lav hos alt for mange af de spillere der spillede +2/3 af kampene.

Lucas var en no-brainer.

Hans situation er ikke ligesom eks. Rasmus Jönsson, som vi alle kunne se var en absurd dygtig fodboldspiller, men som havde en skadeshistorik der satte nogle begrænsninger, og hvor det var en risiko vi tog, da han blev hentet permanent efter mesterskabssæsonen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Funky » 29. dec 2023, 13:25

jonas386 skrev:
29. dec 2023, 12:55
Funky skrev:
29. dec 2023, 12:35
Kunji skrev:
29. dec 2023, 11:11
@Funky @Jakobsen

Ift. Lucas: Hvordan er det en oversatsning at tegne en lang kontrakt med det største talent i klubbens historie, som forud for signingen ikke havde haft væsentlige skader og som i lejemålet forud for signingen havde været i top3 af ligaens bedste spillere?

Jeg har bandet hans niveau langt væk det sidste halvandet år, men jeg har aldrig tænkt tanken at klubben lavede en oversatsning eller bare et sats.
Det var vel et sats i fht. Lucas at han skulle hjem og finde topniveauet igen. Jeg er enig i, at det ikke var et sats i fht. skader. Det er mere tilfældet i fht. Ahlman.
Lucas skulle vel dårligt bruge 10 minutter på at vise han absolut havde niveuaet. Lige indtil pokalfinalen i 2020 var jeg personligt overbevist om, at vi kunne blive mestre med Lucas på holdet.

Lucas havde jo egentlig spillet og præsteret i både Willem II og i Grasshopper, som vel er rimelig sammenligneligt i niveau, og i hvert fald ikke ringere end superligaen. Sæsonen før han kom tilbage, havde han spillet 32 kampe, scoret 4 mål og assisteret 6 i ligaen.
Grasshopper var, som jeg lige husker det, i sportslige såvel som økonomiske problemer - de endte da også med at rykke ned sæsonen efter - hvorfor de var nødt til at afhænde nogle af deres dyrere spillere. Af de muligheder Lucas havde, ville han kun til AaB, og så skal vi selvfølgelig slå til. Problemet var ikke Lucas, men den generelle trup omkring ham, som blev stadig ringere sammensat, og hvor kvaliteten var for lav hos alt for mange af de spillere der spillede +2/3 af kampene.

Lucas var en no-brainer.

Hans situation er ikke ligesom eks. Rasmus Jönsson, som vi alle kunne se var en absurd dygtig fodboldspiller, men som havde en skadeshistorik der satte nogle begrænsninger, og hvor det var en risiko vi tog, da han blev hentet permanent efter mesterskabssæsonen.
Men spørgsmålet er, om den nye sportslige ledelse igen vil binde så mangle midler i én spiller med den aldersprofil, som kommer hjem fra udlandet uden rigtig at have brændt igennem.
Nå, det finder vi først ud af, når muligheden opstår igen. In the meantime, lad os få gennemført den oprydning i truppen, som blev igangsat i sommers. Farvel til alle de fejlslagne satsninger.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14749
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Hanga » 29. dec 2023, 13:50

Funky skrev:
29. dec 2023, 12:35
Kunji skrev:
29. dec 2023, 11:11
@Funky @Jakobsen

Ift. Lucas: Hvordan er det en oversatsning at tegne en lang kontrakt med det største talent i klubbens historie, som forud for signingen ikke havde haft væsentlige skader og som i lejemålet forud for signingen havde været i top3 af ligaens bedste spillere?

Jeg har bandet hans niveau langt væk det sidste halvandet år, men jeg har aldrig tænkt tanken at klubben lavede en oversatsning eller bare et sats.
Det var vel et sats i fht. Lucas at han skulle hjem og finde topniveauet igen. Jeg er enig i, at det ikke var et sats i fht. skader. Det er mere tilfældet i fht. Ahlman.

Og så bare til historieskrivningen: Det største talent i klubbens historie er vel - sorry to say - Jesper Grønkær. Så kan det godt være, Lucas er mere åller-dreng og alt muligt, men han er højst second best.
Husk at Lucas kom hjem på leje til at starte med. AaB bandt sig først til den lange dyre kontrakt da det stod helt tydeligt at han var en kæmpe forstærkning af holdet. Det var der absolut intet sats over. Hvis ikke det var for skaderne så spillede han ikke i AaB nu, så var han blevet solgt videre igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af jonas386 » 29. dec 2023, 13:51

Funky skrev:
29. dec 2023, 13:25
Men spørgsmålet er, om den nye sportslige ledelse igen vil binde så mangle midler i én spiller med den aldersprofil, som kommer hjem fra udlandet uden rigtig at have brændt igennem.
Det tror jeg ikke de kommer til.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7820
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Forza » 29. dec 2023, 17:18

jonas386 skrev:
29. dec 2023, 13:51
Funky skrev:
29. dec 2023, 13:25
Men spørgsmålet er, om den nye sportslige ledelse igen vil binde så mangle midler i én spiller med den aldersprofil, som kommer hjem fra udlandet uden rigtig at have brændt igennem.
Det tror jeg ikke de kommer til.
Næppe. Men Lucas var også en ekstraordinær handel i sin tid. Den slags findes vel ikke rigtig idag.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2872
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Eksil » 29. dec 2023, 18:51

haghdk skrev:
28. dec 2023, 17:11
Eksil skrev:
28. dec 2023, 16:43
KongGulerod skrev:
28. dec 2023, 14:21
Kan du komme med en kort opsummering til os, der ikke abonnerer på Nordjyske?
For AaB er signings allerede kendte - Ask og Adedeji.

Der diskuteres en del potentielle afgange - Pedersen, Højholdt (som var tæt på at ryge i sommers til +1 mio euro), Prica, Widell. Andersen, Ahlmann og Ferreira har fået løbepas til at smutte gratis eller for et meget lille beløb. Intet konkret på nogen af dem, mest logiske spekulationer.

Ind er der ingen konkrete navne, blot positioner. Angriber siger rygerne, dertil spekulerer de at midterforsvar og højre back ville give god mening. Alt ind er dog på betingelse af nogen kommer ud.
Hvordan kan Widell smutte gratis? Den forstår jeg ikke?
Tegnsætning er vigtigt her.

Potentielle transfers på Pedersen, Højholdt, Prica og Widell. Dertil noteres det, at Andersen, Ahlmann og Ferreira har fået løbepas.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2872
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Eksil » 29. dec 2023, 18:54

R Rosenberg skrev:
28. dec 2023, 17:11
Eksil skrev:
28. dec 2023, 16:43
KongGulerod skrev:
28. dec 2023, 14:21
Kan du komme med en kort opsummering til os, der ikke abonnerer på Nordjyske?
For AaB er signings allerede kendte - Ask og Adedeji.

Der diskuteres en del potentielle afgange - Pedersen, Højholdt (som var tæt på at ryge i sommers til +1 mio euro), Prica, Widell. Andersen, Ahlmann og Ferreira har fået løbepas til at smutte gratis eller for et meget lille beløb. Intet konkret på nogen af dem, mest logiske spekulationer.

Ind er der ingen konkrete navne, blot positioner. Angriber siger rygerne, dertil spekulerer de at midterforsvar og højre back ville give god mening. Alt ind er dog på betingelse af nogen kommer ud.
Altså bare de sædvanlige gætterier fra landsdelens avis, som i årevis ikke har haft nogen som helst idé om, hvad der rører sig i AaB?
Ja, nogenlunde begrundede spekulationer og ikke så meget andet. Det mest subtaintielle er vel rygtet om at de er på angriberjagt, gerne stor og hurtig.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2013
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af 9520AaB » 1. jan 2024, 20:44

Vinduet har været åbent i snart 21 timer, og intet er sket ind eller ud.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 306
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Krage » 1. jan 2024, 23:48

9520AaB skrev:
1. jan 2024, 20:44
Vinduet har været åbent i snart 21 timer, og intet er sket ind eller ud.
BilledeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Øhm hvad tænker du?
Teknisk set er Ask og Adedeji vel først gået igennem i dag.
Men hvorfor grine smilier?
Billede

sorenmoller95
2. div
2. div
Indlæg: 104
Tilmeldt: 27. maj 2022, 22:54

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af sorenmoller95 » 1. jan 2024, 23:49

9520AaB skrev:
1. jan 2024, 20:44
Vinduet har været åbent i snart 21 timer, og intet er sket ind eller ud.
BilledeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er sgu mere undrende for der ingen rygter er hverken ind eller ud.. Nogen med indsigt i klubben må da gerne komme på banen angående transfers begge veje

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2013
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af 9520AaB » 2. jan 2024, 06:32

Krage skrev:
9520AaB skrev:
1. jan 2024, 20:44
Vinduet har været åbent i snart 21 timer, og intet er sket ind eller ud.
BilledeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Øhm hvad tænker du?
Teknisk set er Ask og Adedeji vel først gået igennem i dag.
Men hvorfor grine smilier?
Du fatter ikke en joke., når du ser den??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Bugatti1
2. div
2. div
Indlæg: 131
Tilmeldt: 7. aug 2019, 12:19
Favoritspiller: Siyabonga Nomvete

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Bugatti1 » 2. jan 2024, 11:46

Transferønsker:
En midterforsvarer, en højre back, en stærk midtbane mand (måske han allerede er hentet?) og en målrig angriber (Måske han også allerede er hentet i Køge?)

Besvar