Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14749
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Hanga » 29. jan 2024, 11:56

Funky skrev:
29. jan 2024, 11:41
Hanga skrev:
29. jan 2024, 09:50
R Rosenberg skrev:
28. jan 2024, 22:55
abbifar skrev:
28. jan 2024, 21:21
Jakobsen skrev:
28. jan 2024, 20:35
Forza skrev:
28. jan 2024, 20:27


Fin klub for ham.

Elsker ham som person og type, men AaB henter ikke spillere til bænken i hans alder. Så Vendsyssel er en fin løsning.
Ved ikke om jeg er helt enig der mht. udskiftningsspilelre.
Vi står overfor, at der næsten ikke er mere AaB kultur tilbage i truppen lige om lidt. Jeg synes det havde været perfekt at få Børsting hjem til at rende rundt i periferien af start 11. Selvfølgelig skal vi have plads til masser af spillere på sprint fra akademiet, men vi er også nødt til at have pålidelige kort på bænken.
Og hippetihalleluja for det! Den AaB-kultur, der har været de seneste 8-9 år skulle også dø, så jeg er lykkelig, hvis du mener, den er væk.


Lad nu tyskerne bygge en ny kultur op - for det tror jeg på de kan - og så lad os komme væk fra den “AaB-kultur”, der har skabt nedrykningsspil på nedrykningsspil og den uundgåelige degradering til første division.
Touché.
Der er dog også gode ting ved "AaB kulturen". Her tænker jeg blandt andet på den familiære omgang og det sammenhold der har været i klubben. Det har altså også været positivt medvirkende til at vi i perioder har kunnet lave vanvittige overpræstationer. Men det er et tveægget sværd uden tvivl.

Jeg ville absolut ikke have noget imod at få personen Børsting tilbage til AaB. Han var da om nogen en der prøvede at få det maksimale ud af sit talent, og han kom med en 100% indstilling hver gang. Så jeg synes det er forkert at skyde på en "dårlig kultur" i hans tilfælde i hvert fald.

Problemet er netop hans talent. Det har aldrig været stort. Hans meget begrænsede tekniske kunnen var altid en hæmsko på et AaB hold der i hvert fald i perioder forsøgte at spille pasningsfodbold. Hvis AaB havde overgivet sig helt til at spille på fysik så havde han været en fin spiller. Det vi er ved at bygge op nu er forhåbentlig et teknisk bedre hold, det er i hvert fald umiddelbart den type spillere vi henter ind. Caballo, Widel, Odada, Ask osv. er alle spillere der er gode på kuglen. Det virker for mig til at der nu er en langt bedre tråd i hvad vi laver og her er der altså ikke plads til nostalgi.
Manden blev altså også smidt rundt på forskellige positioner, blev lovet af den første Friis, at han nok skulle få chancen på sin favoritposition (centralt), og det løfte blev så ikke holdt, og alligevel var han altid garant for en 100% indsats i lange perioder, hvor andre, større navne sørme ikke lige kunne få tingene til at fungere godt nok til at møde op med samme vilje og dedikation. Max respekt herfra for Børsting, tvivler stærkt på, vi var rykket ned med ham på holdet. Superfedt at få ham hjem igen, de har gang i noget godt deroppe i Hjørring.
Enig i det med positionerne. Det var mest af alt et udtryk for hvor meget i vildrede vi var over hvordan vi ville spille. Da Friis spillede med Børsting som angriber mens Tom enten sad på bænken eller blev smidt på kanten, var der hvor jeg for alvor mistede tilliden til ham som vores cheftræner.

Igen, jeg kan godt li Børsting og på det rigtige hold som spiller mere på de fysiske elementer fremfor de tekniske, er han en fin spiller. Det er bare ikke den vej vi er på vej i øjeblikket, i hvert fald ikke i trupopbygningen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Funky » 29. jan 2024, 12:00

Hanga skrev:
29. jan 2024, 11:56
Funky skrev:
29. jan 2024, 11:41
Hanga skrev:
29. jan 2024, 09:50
R Rosenberg skrev:
28. jan 2024, 22:55
abbifar skrev:
28. jan 2024, 21:21
Jakobsen skrev:
28. jan 2024, 20:35


Ved ikke om jeg er helt enig der mht. udskiftningsspilelre.
Vi står overfor, at der næsten ikke er mere AaB kultur tilbage i truppen lige om lidt. Jeg synes det havde været perfekt at få Børsting hjem til at rende rundt i periferien af start 11. Selvfølgelig skal vi have plads til masser af spillere på sprint fra akademiet, men vi er også nødt til at have pålidelige kort på bænken.
Og hippetihalleluja for det! Den AaB-kultur, der har været de seneste 8-9 år skulle også dø, så jeg er lykkelig, hvis du mener, den er væk.


Lad nu tyskerne bygge en ny kultur op - for det tror jeg på de kan - og så lad os komme væk fra den “AaB-kultur”, der har skabt nedrykningsspil på nedrykningsspil og den uundgåelige degradering til første division.
Touché.
Der er dog også gode ting ved "AaB kulturen". Her tænker jeg blandt andet på den familiære omgang og det sammenhold der har været i klubben. Det har altså også været positivt medvirkende til at vi i perioder har kunnet lave vanvittige overpræstationer. Men det er et tveægget sværd uden tvivl.

Jeg ville absolut ikke have noget imod at få personen Børsting tilbage til AaB. Han var da om nogen en der prøvede at få det maksimale ud af sit talent, og han kom med en 100% indstilling hver gang. Så jeg synes det er forkert at skyde på en "dårlig kultur" i hans tilfælde i hvert fald.

Problemet er netop hans talent. Det har aldrig været stort. Hans meget begrænsede tekniske kunnen var altid en hæmsko på et AaB hold der i hvert fald i perioder forsøgte at spille pasningsfodbold. Hvis AaB havde overgivet sig helt til at spille på fysik så havde han været en fin spiller. Det vi er ved at bygge op nu er forhåbentlig et teknisk bedre hold, det er i hvert fald umiddelbart den type spillere vi henter ind. Caballo, Widel, Odada, Ask osv. er alle spillere der er gode på kuglen. Det virker for mig til at der nu er en langt bedre tråd i hvad vi laver og her er der altså ikke plads til nostalgi.
Manden blev altså også smidt rundt på forskellige positioner, blev lovet af den første Friis, at han nok skulle få chancen på sin favoritposition (centralt), og det løfte blev så ikke holdt, og alligevel var han altid garant for en 100% indsats i lange perioder, hvor andre, større navne sørme ikke lige kunne få tingene til at fungere godt nok til at møde op med samme vilje og dedikation. Max respekt herfra for Børsting, tvivler stærkt på, vi var rykket ned med ham på holdet. Superfedt at få ham hjem igen, de har gang i noget godt deroppe i Hjørring.
Enig i det med positionerne. Det var mest af alt et udtryk for hvor meget i vildrede vi var over hvordan vi ville spille. Da Friis spillede med Børsting som angriber mens Tom enten sad på bænken eller blev smidt på kanten, var der hvor jeg for alvor mistede tilliden til ham som vores cheftræner.

Igen, jeg kan godt li Børsting og på det rigtige hold som spiller mere på de fysiske elementer fremfor de tekniske, er han en fin spiller. Det er bare ikke den vej vi er på vej i øjeblikket, i hvert fald ikke i trupopbygningen.
Og fred med det. Hvis den faste spilletid for Børsting er i Vendsyssel, så er det da helt klart også der, han skal hen. Og han skal nok blive rigtig god for dem. Bliver fedt at følge.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af 634 » 29. jan 2024, 12:03

Han sluttede sin AaB karriere med at spille AaB med i top 6 slutspil. Efter han forlod AaB kom der mange nederlag i slutspillet, og en nedrykker sæson.
Det er svært at påstå han ikke er en value player, både på og udenfor banen. Hans bedste og mest respekterede tid i sportens verden bliver måske som træner/holdleder. Jeg synes vi skal skrive og omtale ham høfligt, fordi vi kan få brug for ham fremadrettet.
Jeg tror det var Louka Prip som satte Børsting på sit all star hold i et TV program !
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

FEDE
1. div
1. div
Indlæg: 257
Tilmeldt: 30. jul 2019, 09:59
Favoritspiller: Søren Dissing

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af FEDE » 29. jan 2024, 15:29

gravballe skrev:
25. jan 2024, 15:42
JacobKoustrup skrev:
25. jan 2024, 14:54
Erasmus Montanus skrev:
25. jan 2024, 14:41
gravballe skrev:
25. jan 2024, 13:26
[Rosengren] skrev:
25. jan 2024, 13:06
gravballe skrev:
25. jan 2024, 13:03
AaB skulle lande en agriber her inden for de nærmeste dage, og det er ikke ham fra silkeborg.. rygterne siger udlandet....
Silkeborg som i Esbjerg ??
Spændende!!
Ja gik lige hurtigt nok 😂 Holland eller Belgien påståes der.
Fedt med konkrete lande! Leje eller permanent?

Holland og Belgien ift. klubben han spiller i eller nationalitet?
nordisk uden jeg får nærmere hints.
der skulle laves lægetjek i weekenden, hvis alt falder på plads... men den skulle være ret sikker..

esbjerg spilleren er man stadig interseret i. Men man vil vist ikke byde mere end man har gjort..
Så er det vel lige op over?

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 445
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af DarkHorse9000 » 29. jan 2024, 16:02

Esbjerg erklæres konkurs om et par dage ifølge Twitter-rygter. Enormt tragisk for den gamle traditionsklub og fodbolddanmark.

Hvordan vil det stille Jørgensen og de andre spilere ift. deres kontrakter?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Funky » 29. jan 2024, 16:32

DarkHorse9000 skrev:
29. jan 2024, 16:02
Esbjerg erklæres konkurs om et par dage ifølge Twitter-rygter. Enormt tragisk for den gamle traditionsklub og fodbolddanmark.

Hvordan vil det stille Jørgensen og de andre spilere ift. deres kontrakter?
Erklæres de konkurs kan de vel ikke udbetale lønninger. Det er misligholdelse af kontrakten, og så er spillerne vel ikke længere bundet af dem.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af FlæskeFrank » 29. jan 2024, 16:52

DarkHorse9000 skrev:
29. jan 2024, 16:02
Esbjerg erklæres konkurs om et par dage ifølge Twitter-rygter. Enormt tragisk for den gamle traditionsklub og fodbolddanmark.

Hvordan vil det stille Jørgensen og de andre spilere ift. deres kontrakter?
Uden at kende twitterprofilen, men så har meldingen igennem noget tid jo været, at de har en deadline i februar måned. Mener, at Mathias Jørgensen nævnte den 10. februar. De penge, som blev skudt ind i Efb før sommer sidste år skulle vist kun sikre driften i 2023(sådan lød formuleringen). Så det kan jo godt være, at man her i starten af året skal finde til yderligere drift.

Jeg har dog svært ved at se, at Jens Hammer kan afvise et salg af Mathias Jørgensen på 1,2-1,5 mio kr. vidende at klubben løber tør for penge 2-3 uger senere. Det ser en kurator nok ikke specielt positivt på...

Men Esbjerg har mange interessante spillere, så der burde være muligt at afhænde klubben til andre. Blandt andet Mathias Jørgensen, Elias Sørensen og Bourhane. Så der er reelt værdier i klubben.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5193
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Jakobsen » 29. jan 2024, 17:01

Funky skrev:
DarkHorse9000 skrev:
29. jan 2024, 16:02
Esbjerg erklæres konkurs om et par dage ifølge Twitter-rygter. Enormt tragisk for den gamle traditionsklub og fodbolddanmark.

Hvordan vil det stille Jørgensen og de andre spilere ift. deres kontrakter?
Erklæres de konkurs kan de vel ikke udbetale lønninger. Det er misligholdelse af kontrakten, og så er spillerne vel ikke længere bundet af dem.
Lad os nu se. Der foregår et indviklet spil om den overdragelse af klubben. Der kan vel også sidde nogen der kører spin på det for at fremskynde deres agenda. Går det så vidt de går konkurs mener jeg spillerne kan ophæve ved manglende løn. I hvert fald detder skete i Lyngby da deres gamle ejer skred


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

haghdk
2. div
2. div
Indlæg: 228
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af haghdk » 29. jan 2024, 17:33


Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Funky » 29. jan 2024, 18:06

haghdk skrev:
29. jan 2024, 17:33
Kappmeier har ikke så travlt

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/kapp ... nu/4773286
Virker meget fornuftigt. Jeg er helt tryg ved, at vi med den nuværende besætning kan teste såvel Helenius som Prica og Ross af i det noget mere velfungerende system, vi åbenbart er ved at implementere, uden at det koster os oprykning.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af jonas386 » 29. jan 2024, 18:13

haghdk skrev:
29. jan 2024, 17:33
Kappmeier har ikke så travlt

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/kapp ... nu/4773286
Han har jo også helt ret i, at vintervinduet har været meget stille, hvilket vel (forestiller jeg mig) primært skyldes at mange af de større engelske klubber ikke har særligt mange midler at rykke rundt med pga. Financial Fairplay, og dem der har, er rimeligt tilfredse med de trupper de pt. render rundt med. Pointstraffene til Everton og Nottingham plus den kommende sag imod City (jeg ved godt at det ikke nødvendigvis omhandler overtrædelse af beløbsgrænserne) får nok klubber som United, Chelsea og Newcastle til at være ekstra opmærksomme på at holde sig indenfor stregerne.

Den ekstreme pengestrøm ned igennem fodboldhierakiet har været på pause, og det rammer også aktiviteten i mindre ligaer som den danske, og de ligaer vi ellers normalt ville lede efter spillere i.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2550
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af baresi » 29. jan 2024, 21:56

634 skrev:
29. jan 2024, 12:03
Han sluttede sin AaB karriere med at spille AaB med i top 6 slutspil. Efter han forlod AaB kom der mange nederlag i slutspillet, og en nedrykker sæson.
Det er svært at påstå han ikke er en value player, både på og udenfor banen. Hans bedste og mest respekterede tid i sportens verden bliver måske som træner/holdleder. Jeg synes vi skal skrive og omtale ham høfligt, fordi vi kan få brug for ham fremadrettet.
Jeg tror det var Louka Prip som satte Børsting på sit all star hold i et TV program !
Jeg har altid været delt over Børsting.
Hans figter evner - hans personlighed - hans AaB hjerte - Hans even til st prøve at tilpasse sig - hans vinder mentalitet - hans aldrig given op attitude…
Alt det kunne jeg sagtens se i AaB.
Men hans evner som boldspiller og aå det faktum st han aldrig helt fandt sin plads.
Er han højre back - er han omskolet 6er - er han kantspiller - falsk 9er - eller måske mest af alt central.
Syns han er svær at give anden plads end rotations spiller .
Han har tilbudt sig selv til AaB - AaB har sagt nej - vi må se ham i venssyssel.
Kommer dog ikke til at sige noget ondt om ham. Vil altid værne om dem der har været trøjen med vilje og værdighed og det syns jeg han har. Han har givet det han kunne.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af gravballe » 29. jan 2024, 23:52

Update

Jeg troede den var mere sikker end den åbenbart var sorry. Der skulle stadig være en handel der stort set er på plads, men det trækker ud af uvis årsager. Nok fordi AaB ikke er første prioritet eller 3... Det skulle være en hurtig fysisk stærk angriber.. Det er hvad jeg har.. Sorry

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2998
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af raekkeettre » 30. jan 2024, 07:54

gravballe skrev:
29. jan 2024, 23:52
Update

Jeg troede den var mere sikker end den åbenbart var sorry. Der skulle stadig være en handel der stort set er på plads, men det trækker ud af uvis årsager. Nok fordi AaB ikke er første prioritet eller 3... Det skulle være en hurtig fysisk stærk angriber.. Det er hvad jeg har.. Sorry
Du skal sgu ikke undskylde, det er fedt du kommer med rygter. Dem der ikke ved det er 2. Håndsoplysninger og netop rygter, de kan jo gå ind på AaBs hjemmeside og vente på den officielle udmelding :cheers:

FEDE
1. div
1. div
Indlæg: 257
Tilmeldt: 30. jul 2019, 09:59
Favoritspiller: Søren Dissing

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af FEDE » 30. jan 2024, 08:57

gravballe skrev:
29. jan 2024, 23:52
Update

Jeg troede den var mere sikker end den åbenbart var sorry. Der skulle stadig være en handel der stort set er på plads, men det trækker ud af uvis årsager. Nok fordi AaB ikke er første prioritet eller 3... Det skulle være en hurtig fysisk stærk angriber.. Det er hvad jeg har.. Sorry
Der er da ikke noget at undskylde.
Det er nu engang sådan tingene kan udvikle sig :danmarkfan:

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af gravballe » 30. jan 2024, 10:04

FEDE skrev:
30. jan 2024, 08:57
gravballe skrev:
29. jan 2024, 23:52
Update

Jeg troede den var mere sikker end den åbenbart var sorry. Der skulle stadig være en handel der stort set er på plads, men det trækker ud af uvis årsager. Nok fordi AaB ikke er første prioritet eller 3... Det skulle være en hurtig fysisk stærk angriber.. Det er hvad jeg har.. Sorry
Der er da ikke noget at undskylde.
Det er nu engang sådan tingene kan udvikle sig :danmarkfan:
jo det virker useriøst, isår når de fleste ting jeg har delt før i tiden har været spot on.. så piner det mig, den ikke holdte..

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 856
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af hit666 » 30. jan 2024, 10:42

gravballe skrev:
29. jan 2024, 23:52
Update

Jeg troede den var mere sikker end den åbenbart var sorry. Der skulle stadig være en handel der stort set er på plads, men det trækker ud af uvis årsager. Nok fordi AaB ikke er første prioritet eller 3... Det skulle være en hurtig fysisk stærk angriber.. Det er hvad jeg har.. Sorry
der er ikke noget at undskylde bare kom med alle rygter :cheers: :aabfan:
AaB AaB AaB AaB

DenSataniskeHest
1. div
1. div
Indlæg: 447
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af DenSataniskeHest » 30. jan 2024, 10:54

Nå ingen Esbjerg konkurs så mon ikke den handel med dem glipper

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... b/10110756

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5193
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Jakobsen » 30. jan 2024, 11:06

DenSataniskeHest skrev:Nå ingen Esbjerg konkurs så mon ikke den handel med dem glipper

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... b/10110756
Men både og - som jeg læser det går klubben i betalingsstandsning hvis ikke amerikanerne siger ja til budet.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

DenSataniskeHest
1. div
1. div
Indlæg: 447
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af DenSataniskeHest » 30. jan 2024, 11:20

Jakobsen skrev:
30. jan 2024, 11:06
DenSataniskeHest skrev:Nå ingen Esbjerg konkurs så mon ikke den handel med dem glipper

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... b/10110756
Men både og - som jeg læser det går klubben i betalingsstandsning hvis ikke amerikanerne siger ja til budet.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
tror ikke de får lov til at gå konkurs, når der ligger sådan et bud? mon ikke også amrikanerne tager imod budet, frem for at miste pengene.

Besvar