Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 541
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Trickster » 1. feb 2024, 14:14

Hvor meget betalte vi for Bakiz i sin tid?

Fint at sælge Bakiz hvis prisen er fornuftig. Jeg kan ikke lide hans attitude, faktisk synes jeg slet ikke at han har imponeret; for ofte lidt anonym, for nem at kyse fysisk og for langsom. Han har nogle ok vendinger og en fin pasnings/skudfod, men jeg håber og tror at Jan Kappmeier kan finde bedre.
Hair is not a right: it´s a privilege!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7824
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Forza » 1. feb 2024, 14:15

Trickster skrev:
1. feb 2024, 14:14
Hvor meget betalte vi for Bakiz i sin tid?

Fint at sælge Bakiz hvis prisen er fornuftig. Jeg kan ikke lide hans attitude, faktisk synes jeg slet ikke at han har imponeret; for ofte lidt anonym, for nem at kyse fysisk og for langsom. Han har nogle ok vendinger og en fin pasnings/skudfod, men jeg håber og tror at Jan Kappmeier kan finde bedre.
2,5 mio eftersigende.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 541
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Trickster » 1. feb 2024, 14:21

Forza skrev:
1. feb 2024, 14:15
Trickster skrev:
1. feb 2024, 14:14
Hvor meget betalte vi for Bakiz i sin tid?

Fint at sælge Bakiz hvis prisen er fornuftig. Jeg kan ikke lide hans attitude, faktisk synes jeg slet ikke at han har imponeret; for ofte lidt anonym, for nem at kyse fysisk og for langsom. Han har nogle ok vendinger og en fin pasnings/skudfod, men jeg håber og tror at Jan Kappmeier kan finde bedre.
2,5 mio eftersigende.
Vi skal vel have en million euro. Han har kontrakt til sommeren '26 og vi behøver ikke at sælge. Han er startet på det 'rigtige' hold både mod Randers og FCM, så han er vel umiddelbart tiltænkt en startplads i en 4-3-3. Den slags skal koste.

Edit: Ikke at jeg tror, at Silkeborg smider så mange penge efter Bakiz, men så må de gå ;-)
Hair is not a right: it´s a privilege!

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1253
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Pollack2 » 1. feb 2024, 14:22

DenSataniskeHest skrev:
1. feb 2024, 13:40
Lucas fortjener så meget mere end den triste skæbe han fik i AaB.. jeg håber sku han blomster op igen og får en god karriere i england. Jeg kan dog have mine tvivl.. væk er hans skarpe vendninger, hans hurtighed osv.. jeg håber jeg tager fejl
Altså sådan set lidt ude fra, så synes jeg på ingen måde det giver mening, at QPR skulle kunne bruge ham. Han er fysisk ikke i en godt forfatning og værre er at hans spidskompetencer er væk. Hvad skal de dog bruge ham til?

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af bedstefar » 1. feb 2024, 14:24

Trickster skrev:
1. feb 2024, 14:21
Forza skrev:
1. feb 2024, 14:15
Trickster skrev:
1. feb 2024, 14:14
Hvor meget betalte vi for Bakiz i sin tid?

Fint at sælge Bakiz hvis prisen er fornuftig. Jeg kan ikke lide hans attitude, faktisk synes jeg slet ikke at han har imponeret; for ofte lidt anonym, for nem at kyse fysisk og for langsom. Han har nogle ok vendinger og en fin pasnings/skudfod, men jeg håber og tror at Jan Kappmeier kan finde bedre.
2,5 mio eftersigende.
Vi skal vel have en million euro. Han har kontrakt til sommeren '26 og vi behøver ikke at sælge. Han er startet på det 'rigtige' hold både mod Randers og FCM, så han er vel umiddelbart tiltænkt en startplads i en 4-3-3. Den slags skal koste.
Så mange penge får vi ikke, 3-4 millioner tror jeg nærmere og så lad os få hentet Jørgensen :cheers:

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 674
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af FlemmingG » 1. feb 2024, 14:26

Trickster skrev:
1. feb 2024, 14:14
Hvor meget betalte vi for Bakiz i sin tid?

Fint at sælge Bakiz hvis prisen er fornuftig. Jeg kan ikke lide hans attitude, faktisk synes jeg slet ikke at han har imponeret; for ofte lidt anonym, for nem at kyse fysisk og for langsom. Han har nogle ok vendinger og en fin pasnings/skudfod, men jeg håber og tror at Jan Kappmeier kan finde bedre.
Bakiz har heller ikke imponeret mig synderligt - specielt ikke i indeværende sæson.
Men mister vi både Lucas og Bakiz, så skal vi hente to spillere ind. Den ene må gerne være Mathias Jørgensen, men vi bør også finde en 10’er/kantspiller. Har ikke meget fidus til Toku, så vi kan hurtigt løbe tør for offensive muligheder, hvis ikke der kommer noget nyt ind

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1212
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Spanky » 1. feb 2024, 14:28

Pollack2 skrev:
1. feb 2024, 14:22
DenSataniskeHest skrev:
1. feb 2024, 13:40
Lucas fortjener så meget mere end den triste skæbe han fik i AaB.. jeg håber sku han blomster op igen og får en god karriere i england. Jeg kan dog have mine tvivl.. væk er hans skarpe vendninger, hans hurtighed osv.. jeg håber jeg tager fejl
Altså sådan set lidt ude fra, så synes jeg på ingen måde det giver mening, at QPR skulle kunne bruge ham. Han er fysisk ikke i en godt forfatning og værre er at hans spidskompetencer er væk. Hvad skal de dog bruge ham til?
De får ham gratis. I Championship sammenhæng vil han også få en under middel løn. Kan de få ham igang får de en god spiller, hvis ikke har de ikke tabt det store.

Lucas får den bedst mulige kontrakt, som han kan få med sit nuværende niveau. Er han heldig kan han forlænge sin forholdsvis høje løn med måske 3 år.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2312
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Dalbjerg » 1. feb 2024, 14:32

Pollack2 skrev:
1. feb 2024, 14:22
DenSataniskeHest skrev:
1. feb 2024, 13:40
Lucas fortjener så meget mere end den triste skæbe han fik i AaB.. jeg håber sku han blomster op igen og får en god karriere i england. Jeg kan dog have mine tvivl.. væk er hans skarpe vendninger, hans hurtighed osv.. jeg håber jeg tager fejl
Altså sådan set lidt ude fra, så synes jeg på ingen måde det giver mening, at QPR skulle kunne bruge ham. Han er fysisk ikke i en godt forfatning og værre er at hans spidskompetencer er væk. Hvad skal de dog bruge ham til?
Med de penge som de har, så er det jo en billig lottokupon, som kun koster lidt løn (selvom han formentlig får mere end i AaB, så er det stadigvæk peanuts for en championship klub at match hans nuværende og smide lidt oven i)..

Lucas og familie får en fed oplevelse ved at bo i London, og også en længere kontrakt med god løn (selvom leveomkostningerne i London selvfølgelig nok æder en del)..

Cifuentes får en spiller som han ved, at han kan regne med, og som ikke skaber splid eller surmuleri, og så lever han med at fysikken måske ikke holder, men hvis den gør, så kan han håbe at han blomster op, og selv hvis han ikke gør det, så har han en god spiller til træning, som ikke slår op i banen men er professionel i hans ageren.

Dejligt at slippe af med Lucas.. Mest fordi han ikke er sin løn værd, og når han ikke spiller så er hans tilstedeværelse en mærkelig forstyrelse, fordi han jo med rette fortsat har noget respekt.
Træls at noget som startede så godt, endte med at falde helt fra hinanden, men til Lucas's ros har han jo vist sig som en sand AaB-mand lige meget hvad..

Men godt for klubben, hvis Cifuentes kan betale lidt af på sin "gæld" på denne måde..

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2873
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Eksil » 1. feb 2024, 14:34

Det er sjovt at QPR vil hente ham på en kontrakt. Ville det ikke være det letteste for alle parter at udleje ham til sommer, og så evaluere derfra?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Buzz Killington » 1. feb 2024, 14:34

Bakiz er altid på vej tilbage fra en småskader og har aldrig helt etableret sig. Der er glimt af stjernestøv hos ham, men med hans alder burde han være slået igennem.

Fint hvis vi kan få lidt penge for ham.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Jakobsen » 1. feb 2024, 14:36

Dalbjerg skrev:
1. feb 2024, 14:32
Pollack2 skrev:
1. feb 2024, 14:22
DenSataniskeHest skrev:
1. feb 2024, 13:40
Lucas fortjener så meget mere end den triste skæbe han fik i AaB.. jeg håber sku han blomster op igen og får en god karriere i england. Jeg kan dog have mine tvivl.. væk er hans skarpe vendninger, hans hurtighed osv.. jeg håber jeg tager fejl
Altså sådan set lidt ude fra, så synes jeg på ingen måde det giver mening, at QPR skulle kunne bruge ham. Han er fysisk ikke i en godt forfatning og værre er at hans spidskompetencer er væk. Hvad skal de dog bruge ham til?
Med de penge som de har, så er det jo en billig lottokupon, som kun koster lidt løn (selvom han formentlig får mere end i AaB, så er det stadigvæk peanuts for en championship klub at match hans nuværende og smide lidt oven i)..

Lucas og familie får en fed oplevelse ved at bo i London, og også en længere kontrakt med god løn (selvom leveomkostningerne i London selvfølgelig nok æder en del)..

Cifuentes får en spiller som han ved, at han kan regne med, og som ikke skaber splid eller surmuleri, og så lever han med at fysikken måske ikke holder, men hvis den gør, så kan han håbe at han blomster op, og selv hvis han ikke gør det, så har han en god spiller til træning, som ikke slår op i banen men er professionel i hans ageren.

Dejligt at slippe af med Lucas.. Mest fordi han ikke er sin løn værd, og når han ikke spiller så er hans tilstedeværelse en mærkelig forstyrelse, fordi han jo med rette fortsat har noget respekt.
Træls at noget som startede så godt, endte med at falde helt fra hinanden, men til Lucas's ros har han jo vist sig som en sand AaB-mand lige meget hvad..

Men godt for klubben, hvis Cifuentes kan betale lidt af på sin "gæld" på denne måde..
tror du har ret i alt dette. For en Championsship klub er Lucas nok en lille løn modsat de fleste Superligaklubber, hvor han vil være en høj løn med høj risiko. Derudover ligger QPR jo dårligt og er nødt til at tage chancer på et sikkert lille Championshop budget.
Mht. QPRs medicinske stab har de også sagt god for Ramkilde i sin tid så måske ikke det værste sted at bestå et lægetjek.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2312
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Dalbjerg » 1. feb 2024, 14:37

Hvad ang. Bakiz, så synes jeg godt nok folk er hårde i deres vurderinger!

Ham skal vi ikke slippe uden at få godt med penge for det, fordi han kan sagtens levere på det nødvendige niveau i superligaen, og derfor skal han ikke bare smides ud..

I sidste sæson synes jeg, at han var en positiv oplevelse sammen med Sousa.. Måske har han ikke helt leveret på det man kunne forvente i denne sæson, men han er da ikke til overs på nogen som helst vis, og man kan i min optik ikke afvise, at han kunne være sådan en som blomster helt op, når det igen hedder superliga..

Det er altså utopi at tro, at vi kan blive ved med at skifte ud på alle pladser, og så rent faktisk kan levere noget, og der mener jeg at Bakiz skal holdes i truppen, medmindre nogle vil sprænge banken for ham..

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2312
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Dalbjerg » 1. feb 2024, 14:37

Eksil skrev:
1. feb 2024, 14:34
Det er sjovt at QPR vil hente ham på en kontrakt. Ville det ikke være det letteste for alle parter at udleje ham til sommer, og så evaluere derfra?
Det er Lucas selvfølgelig ikke interesseret i.. Ingen sikkerhed for ham ved den løsning..

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 641
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Alexis » 1. feb 2024, 14:37

FlemmingG skrev:
1. feb 2024, 14:26
Trickster skrev:
1. feb 2024, 14:14
Hvor meget betalte vi for Bakiz i sin tid?

Fint at sælge Bakiz hvis prisen er fornuftig. Jeg kan ikke lide hans attitude, faktisk synes jeg slet ikke at han har imponeret; for ofte lidt anonym, for nem at kyse fysisk og for langsom. Han har nogle ok vendinger og en fin pasnings/skudfod, men jeg håber og tror at Jan Kappmeier kan finde bedre.
Bakiz har heller ikke imponeret mig synderligt - specielt ikke i indeværende sæson.
Men mister vi både Lucas og Bakiz, så skal vi hente to spillere ind. Den ene må gerne være Mathias Jørgensen, men vi bør også finde en 10’er/kantspiller. Har ikke meget fidus til Toku, så vi kan hurtigt løbe tør for offensive muligheder, hvis ikke der kommer noget nyt ind
Min største frygt ved at miste både lucas og bakiz uden at få nye kantspillere ind er at hilje så har en undskyldning for at pakke sig ned i 5-4-1 igen som i store dele af efteråret. Der SKAL simpelten nyt ind hvis vi mister dem begge, selvom ingen af dem har bidraget med noget særligt.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2087
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Kokkefar » 1. feb 2024, 14:42

Alexis skrev:
1. feb 2024, 14:37
FlemmingG skrev:
1. feb 2024, 14:26
Trickster skrev:
1. feb 2024, 14:14
Hvor meget betalte vi for Bakiz i sin tid?

Fint at sælge Bakiz hvis prisen er fornuftig. Jeg kan ikke lide hans attitude, faktisk synes jeg slet ikke at han har imponeret; for ofte lidt anonym, for nem at kyse fysisk og for langsom. Han har nogle ok vendinger og en fin pasnings/skudfod, men jeg håber og tror at Jan Kappmeier kan finde bedre.
Bakiz har heller ikke imponeret mig synderligt - specielt ikke i indeværende sæson.
Men mister vi både Lucas og Bakiz, så skal vi hente to spillere ind. Den ene må gerne være Mathias Jørgensen, men vi bør også finde en 10’er/kantspiller. Har ikke meget fidus til Toku, så vi kan hurtigt løbe tør for offensive muligheder, hvis ikke der kommer noget nyt ind
Min største frygt ved at miste både lucas og bakiz uden at få nye kantspillere ind er at hilje så har en undskyldning for at pakke sig ned i 5-4-1 igen som i store dele af efteråret. Der SKAL simpelten nyt ind hvis vi mister dem begge, selvom ingen af dem har bidraget med noget særligt.
Jeg tænkte præcis det samme. Nu går det lige så godt med 4-3-3. Så skal man rykke Widell på kant og Odada på midt. Kunne måske godt fungere.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7824
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Forza » 1. feb 2024, 14:42

Dalbjerg skrev:
1. feb 2024, 14:37
Eksil skrev:
1. feb 2024, 14:34
Det er sjovt at QPR vil hente ham på en kontrakt. Ville det ikke være det letteste for alle parter at udleje ham til sommer, og så evaluere derfra?
Det er Lucas selvfølgelig ikke interesseret i.. Ingen sikkerhed for ham ved den løsning..
Fuldstændig samme sikkerhed som hvis de tilbyder ham en 6 måneders kontrakt nu.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2873
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Eksil » 1. feb 2024, 14:45

Dalbjerg skrev:
1. feb 2024, 14:37
Eksil skrev:
1. feb 2024, 14:34
Det er sjovt at QPR vil hente ham på en kontrakt. Ville det ikke være det letteste for alle parter at udleje ham til sommer, og så evaluere derfra?
Det er Lucas selvfølgelig ikke interesseret i.. Ingen sikkerhed for ham ved den løsning..
Der er vel ikke mindre sikkerhed end i at udløbe i Aalborg? Ved den anden løsning er han i det mindste etableret i England.

sorenmoller95
2. div
2. div
Indlæg: 104
Tilmeldt: 27. maj 2022, 22:54

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af sorenmoller95 » 1. feb 2024, 14:47

Jeg har haft det stramt med Bakiz fra start hvorbham allerede i første kamp imod ÅGF ved sin spiller sang løb ud og slog sig på logoet.. sjovt nok fortsatte det ikke længere hen i forløbet og jo tættere på nedrykning vi kom.

Han har heller ikke for alvor overbevist mig spillemæssigt, som tidligere skrevet er han for ofte anonym i kampene.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Gaarde6 » 1. feb 2024, 14:57

Kører rundt på job fra nu af og til midnat.
Findes der en podcast man kan lytte til, hvor de snakker om transfers i dag ?

Brugeravatar
DGK
2. div
2. div
Indlæg: 119
Tilmeldt: 29. jan 2021, 10:24
Favoritspiller: Søren Frederiksen

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af DGK » 1. feb 2024, 14:59

Gaarde6 skrev:
1. feb 2024, 14:57
Kører rundt på job fra nu af og til midnat.
Findes der en podcast man kan lytte til, hvor de snakker om transfers i dag ?
Nordjyske går først på 22:30 ihvertfald

Låst