Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1311
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Kasper » 1. feb 2024, 16:36

Enten er det ikke sandt eller også er din kilde fra det møde forhåbentlig én der snart er fortid i klubben. Sikke en illoyal måde at agere på overfor klubben.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1253
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Pollack2 » 1. feb 2024, 16:44

Mr Gold skrev:
1. feb 2024, 16:11
hje1980 skrev:
1. feb 2024, 15:26
Mr Gold skrev:
1. feb 2024, 15:17
Alexis skrev:
1. feb 2024, 14:37
FlemmingG skrev:
1. feb 2024, 14:26
Trickster skrev:
1. feb 2024, 14:14
Hvor meget betalte vi for Bakiz i sin tid?

Fint at sælge Bakiz hvis prisen er fornuftig. Jeg kan ikke lide hans attitude, faktisk synes jeg slet ikke at han har imponeret; for ofte lidt anonym, for nem at kyse fysisk og for langsom. Han har nogle ok vendinger og en fin pasnings/skudfod, men jeg håber og tror at Jan Kappmeier kan finde bedre.
Bakiz har heller ikke imponeret mig synderligt - specielt ikke i indeværende sæson.
Men mister vi både Lucas og Bakiz, så skal vi hente to spillere ind. Den ene må gerne være Mathias Jørgensen, men vi bør også finde en 10’er/kantspiller. Har ikke meget fidus til Toku, så vi kan hurtigt løbe tør for offensive muligheder, hvis ikke der kommer noget nyt ind
Min største frygt ved at miste både lucas og bakiz uden at få nye kantspillere ind er at hilje så har en undskyldning for at pakke sig ned i 5-4-1 igen som i store dele af efteråret. Der SKAL simpelten nyt ind hvis vi mister dem begge, selvom ingen af dem har bidraget med noget særligt.
Det spil får de ik lov til at praktisere.
Hilje er blevet prikket på skulderen, der skal ske en vis udvikling fra start af.
Vi er ik så naive at vi tror Hilje selv er kommet tilbage efter ferien og sagt nu ændrer vi lige det hele fuldstændigt vel?

De skulle lige have lidt hjælp oppefra 😉
Som jeg hører så har Hilje fået nogenlunde frie tøjler til at skabe resultater i første halvår, da det eneste mål er at sikre oprykning - det tilsammen at man ikke lige har haft spillere til 4-3-3 da man mistede både Sousa og Prip inden sæsonen her. Man havde ganske enkelt ikke kanterne til en 4-3-3, derfor man brugte wingbacks istedet i 5-3-2.
Nu har man skabt et fornuftigt forspring til 3. pladsen og man har fået en ny rigtig kant ind, så derfor går man tilbage til 4-3-3 og begynder udviklingen af holdet og spillestillen. Det indikere også de handler man har gjort her i vinduet. De er købt til 4-3-3.

Og du vælger og sige at han er blevet prikket oppefra - ja måske. Men måske også den anden vej - hvis I ønsker jeg skal spille 4-3-3, så skal jeg have de spillere der kan spille det. Så mon ikke der mere har været en enighed i planen fra start... og nej. Til sommer spiller det stadig ikke 100% - dertil tror jeg vi skal 2-2,5 år længere frem før det for alvor bliver godt...
Ja korrekt.
MEN anden halvdel af sæsonnen var meget meget utilfredstillende. Holdet var alt for godt til at levere så dårligt. Det blev skåret ud i pap.

Det handler ik udelukkende om tal kombinationen.
Attituden i måden at møde op på
Måden holdet blev sat op på
Ageren før under og efter kamp.

Igen holdet var for godt til det der blev leveret.

Der var flere møder inden træner teamet holdte ferie.
Der var en hel del med tii de møder.
Jeg har det direkte fra en der var med i møderne.

Det blev gjort klart at der skal ske en markant udvikling i det hele. Han er ikke dikteret til 433 det har jeg intet nævnt om.
Men han har fået en klar melding på at AaB skal fremad.
Udvikling i spil og spillere.

Han får ik 2 til 2,5 år at bevise det, så lad os håbe for alle parter at han har prøvet nogle personlige ting af som kiksede og lært af det.

Men jeg håber og tror på det kan lykkes.
De er rigtig mange øjne på hvordan AaB skal bevæge sig i fremtiden. Hilje har lang snor, men han har selv klippet et pænt stykke af den i det første halvår.

Han skal præstere sammen med resten af træner teamet og det er altså fra nu af.
Din beskrivelse sætter ganske fint AaB i perspektiv i udviklingen af i 1.div.: På trods af resultaterne er vi blevet dårligere, hvilket er decideret bekymrende med tanke på at vi forhåbentlig er på vej SL. Jeg håber din kilde er valid og ikke mindst at der stilles krav til Hilje ud over resultaterne. Træningskampene har i hvert fald været opløftende.

Kyllingen
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1. feb 2024, 16:47
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Kyllingen » 1. feb 2024, 16:48

Det bedste ved et evt salg af Lukas A er at vi endelig kan få en markant anfører igen

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Erasmus Montanus » 1. feb 2024, 16:54

Mr Gold skrev:
1. feb 2024, 16:11
Ja korrekt.
MEN anden halvdel af sæsonnen var meget meget utilfredstillende. Holdet var alt for godt til at levere så dårligt. Det blev skåret ud i pap.

Det handler ik udelukkende om tal kombinationen.
Attituden i måden at møde op på
Måden holdet blev sat op på
Ageren før under og efter kamp.

Igen holdet var for godt til det der blev leveret.

Der var flere møder inden træner teamet holdte ferie.
Der var en hel del med tii de møder.
Jeg har det direkte fra en der var med i møderne.

Det blev gjort klart at der skal ske en markant udvikling i det hele. Han er ikke dikteret til 433 det har jeg intet nævnt om.
Men han har fået en klar melding på at AaB skal fremad.
Udvikling i spil og spillere.

Han får ik 2 til 2,5 år at bevise det, så lad os håbe for alle parter at han har prøvet nogle personlige ting af som kiksede og lært af det.

Men jeg håber og tror på det kan lykkes.
De er rigtig mange øjne på hvordan AaB skal bevæge sig i fremtiden. Hilje har lang snor, men han har selv klippet et pænt stykke af den i det første halvår.

Han skal præstere sammen med resten af træner teamet og det er altså fra nu af.
Shit, mand - godt de fik sagt til ham, at han gjorde alt det forkert, så han nu forhåbentlig ikke gør alt forkert mere. Rene ord for pengene.

Og godt de fik rigtig mange mennesker med på møderne - tror jeg, who knows.
Jeg havde nok holdt det lidt mere intimt, så de involverede kunne tælles på én hånd, men jeg er jo fandme heller ikke pissedygtig til at lede en fodboldklub.

De har jo nok tænk, at hvis der er mange, der kender den øverste ledelses følelser overfor træneren, så kan alle lige sige: "Hey, nu er du lidt tilbage i rillen fra det sene efterår med den attitude/måde at sætte holdet op på/generelle ageren - husk, vi skal have fremgang og i spil og spillerudvikling".

Nå, er der snart en transfernyhed? Nogen må da vide noget.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Jakobsen » 1. feb 2024, 16:57

Nogen der kender ham her Peter Therkildsen som skulle have gjordt det godt som højre back i Norge?
Han kan erhverves billigt og lyder umiddelbart som et bedre kort end Kasper "jeg er skiftet til et bundhold og er alligevel sur over at måtte tage en sæson i 1. div" Jørgensen.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skandin ... l-spotpris
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

sorenmoller95
2. div
2. div
Indlæg: 105
Tilmeldt: 27. maj 2022, 22:54

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af sorenmoller95 » 1. feb 2024, 17:14

Erasmus Montanus skrev:
1. feb 2024, 16:54
Mr Gold skrev:
1. feb 2024, 16:11
Ja korrekt.
MEN anden halvdel af sæsonnen var meget meget utilfredstillende. Holdet var alt for godt til at levere så dårligt. Det blev skåret ud i pap.

Det handler ik udelukkende om tal kombinationen.
Attituden i måden at møde op på
Måden holdet blev sat op på
Ageren før under og efter kamp.

Igen holdet var for godt til det der blev leveret.

Der var flere møder inden træner teamet holdte ferie.
Der var en hel del med tii de møder.
Jeg har det direkte fra en der var med i møderne.

Det blev gjort klart at der skal ske en markant udvikling i det hele. Han er ikke dikteret til 433 det har jeg intet nævnt om.
Men han har fået en klar melding på at AaB skal fremad.
Udvikling i spil og spillere.

Han får ik 2 til 2,5 år at bevise det, så lad os håbe for alle parter at han har prøvet nogle personlige ting af som kiksede og lært af det.

Men jeg håber og tror på det kan lykkes.
De er rigtig mange øjne på hvordan AaB skal bevæge sig i fremtiden. Hilje har lang snor, men han har selv klippet et pænt stykke af den i det første halvår.

Han skal præstere sammen med resten af træner teamet og det er altså fra nu af.
Shit, mand - godt de fik sagt til ham, at han gjorde alt det forkert, så han nu forhåbentlig ikke gør alt forkert mere. Rene ord for pengene.

Og godt de fik rigtig mange mennesker med på møderne - tror jeg, who knows.
Jeg havde nok holdt det lidt mere intimt, så de involverede kunne tælles på én hånd, men jeg er jo fandme heller ikke pissedygtig til at lede en fodboldklub.

De har jo nok tænk, at hvis der er mange, der kender den øverste ledelses følelser overfor træneren, så kan alle lige sige: "Hey, nu er du lidt tilbage i rillen fra det sene efterår med den attitude/måde at sætte holdet op på/generelle ageren - husk, vi skal have fremgang og i spil og spillerudvikling".

Nå, er der snart en transfernyhed? Nogen må da vide noget.
Jeg tror ikke det skal lægges for meget i hvor mange mennesker der var med til møder eller hvad der er blevet sagt når vi ikke har ordlyden med. Den nye ledelse virker ikke som nogle der er ude med bombastiske udmeldinger. Jeg tænker nu det er sket på en konstruktiv måde.

Desuden synes jeg til pre season at Oscar - endelig - selv havde indset at præstationerne i efteråret slet slet ikke var gode nok. Og ud fra træningskampene ligner vi et hold der tænker mere fremad end før jul.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2087
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Kokkefar » 1. feb 2024, 17:15

Jakobsen skrev:
1. feb 2024, 16:57
Nogen der kender ham her Peter Therkildsen som skulle have gjordt det godt som højre back i Norge?
Han kan erhverves billigt og lyder umiddelbart som et bedre kort end Kasper "jeg er skiftet til et bundhold og er alligevel sur over at måtte tage en sæson i 1. div" Jørgensen.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skandin ... l-spotpris
Han havde ikke SL-niveau da han var i Horsens, så vidt jeg husker. Ikke engang tæt på.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2312
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Dalbjerg » 1. feb 2024, 17:47

Forza skrev:
1. feb 2024, 15:53
Dalbjerg skrev:
1. feb 2024, 15:52
Forza skrev:
1. feb 2024, 15:46
Dalbjerg skrev:
1. feb 2024, 15:42
Forza skrev:
1. feb 2024, 14:42
Dalbjerg skrev:
1. feb 2024, 14:37


Det er Lucas selvfølgelig ikke interesseret i.. Ingen sikkerhed for ham ved den løsning..
Fuldstændig samme sikkerhed som hvis de tilbyder ham en 6 måneders kontrakt nu.
Og hvorfra har du at de kun tilbyder ham det?

Jeg tror du kan være stensikker på, at hvis de kun tilbyder Lucas 5 måneder, ja så bliver hans lønkrav formentlig lige ganget med en ret stor faktor.

Lucas er ikke et sted i livet, hvor han lige tager en 5 måneds prove-it kontrakt..

Så tror det er fuldstændig usandsynligt, at det er det scenarie, som der kigges ind i..
Hvorfra ved du andet?

Lucas er et wildcard med en kæmpe skadeshistorik. Ydesen gætter på en kontrakt til sommer pga. QPR’s placering og økonomi.

Lucas får en chance på en meget højere hylde end ellers muligt. Jeg tror gerne han tager et halvt år i Championship for den chance. Han kan jo ikke engang spille sig på holdet i AaB.
Så må de være villige til at betale en om end meget stor løn, fordi hvorfor skulle Lucas ellers ville skifte for 5 måneder?

Så kan godt være, at Ydesen har/får ret..

Men jeg vil vædde med, at Lucas går efter en to år kontrakt til en samlet lønværdi af x antal kroner..

Hvis de kun ønsker 5 måneders kontrakt, ja så kan han og hans agents svar, at de så skal betale minimum 80 % af den samlet lønsum for to år..

Så ja, klubberne kan godt gå efter kortere kontrakter, men så går spillerne efter højere løn.

Og han står trods alt ikke uden kontrakt lige nu, hvorfor han ikke er desperat..
Altså, du er med på at Lucas har 5 måneder tilbage af sin nuværende kontrakt, ik?
Øh jo...

Derfor kan han også bedre stå på sine krav, fordi han trods alt ikke får nul kroner ind på kontoen, hvis ikke der er nogen kontrakt...

Så Lucas er da ikke desperat lige nu, men vil selvfølgelig gerne undgå at stå desperat til sommer, især hvis han kan få en tur til London med familen..

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 683
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Mr Gold » 1. feb 2024, 17:48

Pollack2 skrev:
1. feb 2024, 16:44
Mr Gold skrev:
1. feb 2024, 16:11
hje1980 skrev:
1. feb 2024, 15:26
Mr Gold skrev:
1. feb 2024, 15:17
Alexis skrev:
1. feb 2024, 14:37
FlemmingG skrev:
1. feb 2024, 14:26


Bakiz har heller ikke imponeret mig synderligt - specielt ikke i indeværende sæson.
Men mister vi både Lucas og Bakiz, så skal vi hente to spillere ind. Den ene må gerne være Mathias Jørgensen, men vi bør også finde en 10’er/kantspiller. Har ikke meget fidus til Toku, så vi kan hurtigt løbe tør for offensive muligheder, hvis ikke der kommer noget nyt ind
Min største frygt ved at miste både lucas og bakiz uden at få nye kantspillere ind er at hilje så har en undskyldning for at pakke sig ned i 5-4-1 igen som i store dele af efteråret. Der SKAL simpelten nyt ind hvis vi mister dem begge, selvom ingen af dem har bidraget med noget særligt.
Det spil får de ik lov til at praktisere.
Hilje er blevet prikket på skulderen, der skal ske en vis udvikling fra start af.
Vi er ik så naive at vi tror Hilje selv er kommet tilbage efter ferien og sagt nu ændrer vi lige det hele fuldstændigt vel?

De skulle lige have lidt hjælp oppefra 😉
Som jeg hører så har Hilje fået nogenlunde frie tøjler til at skabe resultater i første halvår, da det eneste mål er at sikre oprykning - det tilsammen at man ikke lige har haft spillere til 4-3-3 da man mistede både Sousa og Prip inden sæsonen her. Man havde ganske enkelt ikke kanterne til en 4-3-3, derfor man brugte wingbacks istedet i 5-3-2.
Nu har man skabt et fornuftigt forspring til 3. pladsen og man har fået en ny rigtig kant ind, så derfor går man tilbage til 4-3-3 og begynder udviklingen af holdet og spillestillen. Det indikere også de handler man har gjort her i vinduet. De er købt til 4-3-3.

Og du vælger og sige at han er blevet prikket oppefra - ja måske. Men måske også den anden vej - hvis I ønsker jeg skal spille 4-3-3, så skal jeg have de spillere der kan spille det. Så mon ikke der mere har været en enighed i planen fra start... og nej. Til sommer spiller det stadig ikke 100% - dertil tror jeg vi skal 2-2,5 år længere frem før det for alvor bliver godt...
Ja korrekt.
MEN anden halvdel af sæsonnen var meget meget utilfredstillende. Holdet var alt for godt til at levere så dårligt. Det blev skåret ud i pap.

Det handler ik udelukkende om tal kombinationen.
Attituden i måden at møde op på
Måden holdet blev sat op på
Ageren før under og efter kamp.

Igen holdet var for godt til det der blev leveret.

Der var flere møder inden træner teamet holdte ferie.
Der var en hel del med tii de møder.
Jeg har det direkte fra en der var med i møderne.

Det blev gjort klart at der skal ske en markant udvikling i det hele. Han er ikke dikteret til 433 det har jeg intet nævnt om.
Men han har fået en klar melding på at AaB skal fremad.
Udvikling i spil og spillere.

Han får ik 2 til 2,5 år at bevise det, så lad os håbe for alle parter at han har prøvet nogle personlige ting af som kiksede og lært af det.

Men jeg håber og tror på det kan lykkes.
De er rigtig mange øjne på hvordan AaB skal bevæge sig i fremtiden. Hilje har lang snor, men han har selv klippet et pænt stykke af den i det første halvår.

Han skal præstere sammen med resten af træner teamet og det er altså fra nu af.
Din beskrivelse sætter ganske fint AaB i perspektiv i udviklingen af i 1.div.: På trods af resultaterne er vi blevet dårligere, hvilket er decideret bekymrende med tanke på at vi forhåbentlig er på vej SL. Jeg håber din kilde er valid og ikke mindst at der stilles krav til Hilje ud over resultaterne. Træningskampene har i hvert fald været opløftende.
Det er faktisk helt simpelt ;-)
Du er en af de få der læser det fuldstændig rigtigt.
Kan se mange danner sine egne billeder af det og har sin egen tro, og det skal man have 100% lov til, jeg er bedøvende ligeglad.
Jeg tror selvfølgelig på de ting jeg får at vide.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2312
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Dalbjerg » 1. feb 2024, 17:49

Noerresundby skrev:
1. feb 2024, 16:08
Lucas må da netop være desperat. Han har sikkert en fin løn - selvom man vel godt kunne forestille sig at den indeholdt en nedrykingsklausul, så lønnen nu er mindre. Til sommer har han intet job, og hans platform - AaB i 1 div - er ikke specielt god, og han har vanskeligt ved at få spilletid. Lønnen i QPR er helt sikkert bedre - også for bare 6 måneder - fodbold lønningerne i England er vanvittige! Er platformen bedre? Tjah, ligaen er bedre og hans chance for spilletid er nok nogenlunde den samme.

Klart, det er et sats at rykke til QPR - men et glimrende alternativ til den nuværende situation.

Jeg håber han brænder ligaen af, tjener kassen og går ind som aktionær i AaB.
Tror da bestemt ikke, at AaB har arbejdet med nedrykningsklausul, da Lucas blev signet..

Og desperation er selvfølgelig et spørgsmål om graden af den, men i og med at han har 5 måneders god løn endnu, ja så er han jo netop ikke desperat i et omfang som QPR vil kunne anvende imod ham..

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af FlæskeFrank » 1. feb 2024, 18:10

Undskyld mig, men tilbud om at spille for en London klub. Uanset kontraktlængden. Det er alle interesserede i.

Og så er Championship altså ikke en knoldesparker Liga.
- FlæskeFrank

FEDE
1. div
1. div
Indlæg: 257
Tilmeldt: 30. jul 2019, 09:59
Favoritspiller: Søren Dissing

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af FEDE » 1. feb 2024, 18:11

FlæskeFrank skrev:
1. feb 2024, 18:10
Undskyld mig, men tilbud om at spille for en London klub. Uanset kontraktlængden. Det er alle interesserede i.

Og så er Championship altså ikke en knoldesparker Liga.
Enig :thumbsup: :cheers:

Munken83
2. div
2. div
Indlæg: 160
Tilmeldt: 6. aug 2017, 18:58
Favoritspiller: Würtz - Thelander -
Geografisk sted: Ikast (fraflytter fra Brønderslev)

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Munken83 » 1. feb 2024, 18:24

Jakobsen skrev:
30. okt 2023, 01:17
Munken83 skrev:Hvad med en spiller som Muamer Brajanac fra Hobro?

Lidt info:
22 år.
189cm høj.
Højre benet.
Kontraktudløb: 30/6-2024
Kom til Hobro i Januar 2022.
Har scoret 25 gange i 62 kampe. Har scoret 8 gange i indeværende sæson.
Er nok lidt kølig ved det forslag for han kunne f.eks ikke gøre sig gældende i Horsens. Derudover synes jeg tit dækningen af Hobro i Ripodsten indikerer, at han har noget af det der dumme Balkan temperament. Vi har allerede Prica som har balkantemperament og mangler Superliganiveau. Vi skal også passe på vi ikke risikerer at købe en divisionsspiller som bare lige rammer en god stime/sæson.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Han ryger til Randers.

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 674
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af FlemmingG » 1. feb 2024, 18:49

Nogen der har fingeren på pulsen vedr de sidste timer af transfervinduet? Er der noget på vej - ud/ind?

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1311
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Kasper » 1. feb 2024, 19:05

FlemmingG skrev:
1. feb 2024, 18:49
Nogen der har fingeren på pulsen vedr de sidste timer af transfervinduet? Er der noget på vej - ud/ind?
Nej.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af 9800 » 1. feb 2024, 19:10

troelsh skrev:
1. feb 2024, 13:14
God nyhed! Det er vores mest løntunge spiller, og det vil hjælpe gevaldigt på den oprydning vi har i gang.
Tvivler på vi får nogle kroner ud af skiftet (udover de sparede lønkroner), da de naturligvis er bekendt med hans fysiske stand.
Slet ikke den mest løntunge. Han havde en nedrykningsklausul, Thelander og Helenius er de tunge.

sorenmoller95
2. div
2. div
Indlæg: 105
Tilmeldt: 27. maj 2022, 22:54

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af sorenmoller95 » 1. feb 2024, 19:20

Bold skriver at Lucas’ agent bekræfter lægertjek i QPR

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... tjek-i-qpr

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3260
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Brodernumsi » 1. feb 2024, 19:29

Det må være et godt tegn. QPRs lægestab kunne ikke finde fejl på Ramkilde, så kan de nok heller ikke på Lucas.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2554
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af baresi » 1. feb 2024, 19:51

Brodernumsi skrev:
1. feb 2024, 19:29
Det må være et godt tegn. QPRs lægestab kunne ikke finde fejl på Ramkilde, så kan de nok heller ikke på Lucas.
;) :D :D :D

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Jakobsen » 1. feb 2024, 19:51

Tipsbladet melder transferen at ham islændingen fra SIF til Belgien ikke bliver til noget. Så bliver Bakiz vel også.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Låst