Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7874
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af Forza » 5. maj 2024, 16:38

Raptorr skrev:
5. maj 2024, 16:32
Jeg ønsker ikke at se Thelander, Kramer, Odada og Toku mere i den trup. Helenius kan til nød få en plads på bænken, og jeg ved snart ikke med vores fungerende træner. Det er ikke overbevisende.
Toku og Odada forsvinder af sig selv når lejemålene ophører.

Kramer har et år tilbage af kontrakten. Tvivler på vi får ham solgt.

Thelander er over the hill og løntung. Ham kan vi stensikkert ikke slippe af med.

Så det ser super ud.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 777
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af bedstefar » 5. maj 2024, 17:17

Ny
Jørgensen Otoa ny ny
Widell Højholt (hvis han kan finde sit gamle niveau) ny
Jørgensen Ross ny

Puha vi får travlt..

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5350
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af R Rosenberg » 5. maj 2024, 17:25

Raptorr skrev:
5. maj 2024, 16:32
Jeg ønsker ikke at se Thelander, Kramer, Odada og Toku mere i den trup. Helenius kan til nød få en plads på bænken, og jeg ved snart ikke med vores fungerende træner. Det er ikke overbevisende.
Ham assistenten må de også gerne fyre af sted.

Enig i din liste. Føj dertil gerne Bakiz, Højholt, Adedeji, de Boer og Ask.
Ædruelighedens stemme

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2030
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af 9520AaB » 5. maj 2024, 17:41

R Rosenberg skrev:
Raptorr skrev:
5. maj 2024, 16:32
Jeg ønsker ikke at se Thelander, Kramer, Odada og Toku mere i den trup. Helenius kan til nød få en plads på bænken, og jeg ved snart ikke med vores fungerende træner. Det er ikke overbevisende.
Ham assistenten må de også gerne fyre af sted.

Enig i din liste. Føj dertil gerne Bakiz, Højholt, Adedeji, de Boer og Ask.
Og Ross, Widell, Posavec, K Jørgensen.
Nogen glemt?? Jeg tror hånden på hjertet at eneste spiller med bare en smule superligaklasse vi har løbende er M Jørgensen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10757
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af jonas386 » 5. maj 2024, 17:48

Jeg mener helt seriøst, at vi til næste sæson er kraftige udfordrere til den laveste pointhøst i superligaens historie.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 551
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af Trickster » 5. maj 2024, 18:32

jonas386 skrev:
5. maj 2024, 17:48
Jeg mener helt seriøst, at vi til næste sæson er kraftige udfordrere til den laveste pointhøst i superligaens historie.
Ja, hvis samme hold møder op efter sommerferien med samme naive taktik, så er jeg enig. Det bliver forhåbentlig ikke tilfældet.

Vi spiller ikke med et håbløst højt pres og en langsom bagkæde, som står højt på banen, hvis modstanderne alligevel spiller forbi os og løber dybt.

Vildhesten havde også store planer om at forsvare så langt væk fra målet som overhovedet muligt, men efter et halvstort nederlag til SønderjyskE på hjemmebane i sæsonens første kamp, parkerede vi bussen i stedet. Det samme bliver tilfældet efter sommerferien med en ansvarlig træner.
Hair is not a right: it´s a privilege!

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af Sønderhof » 5. maj 2024, 18:55

Trickster skrev:
5. maj 2024, 18:32
jonas386 skrev:
5. maj 2024, 17:48
Jeg mener helt seriøst, at vi til næste sæson er kraftige udfordrere til den laveste pointhøst i superligaens historie.
Ja, hvis samme hold møder op efter sommerferien med samme naive taktik, så er jeg enig. Det bliver forhåbentlig ikke tilfældet.

Vi spiller ikke med et håbløst højt pres og en langsom bagkæde, som står højt på banen, hvis modstanderne alligevel spiller forbi os og løber dybt.

Vildhesten havde også store planer om at forsvare så langt væk fra målet som overhovedet muligt, men efter et halvstort nederlag til SønderjyskE på hjemmebane i sæsonens første kamp, parkerede vi bussen i stedet. Det samme bliver tilfældet efter sommerferien med en ansvarlig træner.
Ja, når vi er SÅ dårlige i 1.div, bør vi sænke ambitionerne til minimum. Spørgsmålet er om vi fans vil acceptere det? Vi bandede Søndergaard, Wieghorst og Hiljemark hen hvor peberet gror for deres defensive udgangspunkt.

Uanset hvordan den kommende træner vil spille, så er det på 5.år hovedfokus at finde en chef til midtbanen.

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 830
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af Raptorr » 6. maj 2024, 07:07

Sønderhof skrev:
5. maj 2024, 18:55
Trickster skrev:
5. maj 2024, 18:32
jonas386 skrev:
5. maj 2024, 17:48
Jeg mener helt seriøst, at vi til næste sæson er kraftige udfordrere til den laveste pointhøst i superligaens historie.
Ja, hvis samme hold møder op efter sommerferien med samme naive taktik, så er jeg enig. Det bliver forhåbentlig ikke tilfældet.

Vi spiller ikke med et håbløst højt pres og en langsom bagkæde, som står højt på banen, hvis modstanderne alligevel spiller forbi os og løber dybt.

Vildhesten havde også store planer om at forsvare så langt væk fra målet som overhovedet muligt, men efter et halvstort nederlag til SønderjyskE på hjemmebane i sæsonens første kamp, parkerede vi bussen i stedet. Det samme bliver tilfældet efter sommerferien med en ansvarlig træner.
Ja, når vi er SÅ dårlige i 1.div, bør vi sænke ambitionerne til minimum. Spørgsmålet er om vi fans vil acceptere det? Vi bandede Søndergaard, Wieghorst og Hiljemark hen hvor peberet gror for deres defensive udgangspunkt.

Uanset hvordan den kommende træner vil spille, så er det på 5.år hovedfokus at finde en chef til midtbanen.
Ja, helt enig i hovedfokus, og i det hele taget styrke balancen på holdet til gode for defensiven. Det er jo rigtigt at efterhånden utallige trænere nu har måtte vægte holdet og spillet i overdrevet defensiv retning for at undgå den pivåbne defensiv, vi ser nu. Vi savner virkelig en chef på midtbanen, men også en Würtz type, og det er desværre langtfra det eneste vi savner.

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1209
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af Reyad » 6. maj 2024, 08:32

Den vigtigste transfer er en god træner. En der kan gå det bedste ud af vores spillere. Mange under-performer helt vildt. Bakiz, Thelander, Kramer, Højholt, Helenius osv.
hvis en ny træner kan få mere ud af dem, er det den bedste transfer, vi kan lave.

Jeg kunne frygte en koncept-træner der ikke tager nok hensyn til materialet. Vi kan fx ikke spille høj bagkæde med Kramer og Thelander.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4757
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af Maglau » 6. maj 2024, 08:39

Reyad skrev:
6. maj 2024, 08:32
Den vigtigste transfer er en god træner. En der kan gå det bedste ud af vores spillere. Mange under-performer helt vildt. Bakiz, Thelander, Kramer, Højholt, Helenius osv.
hvis en ny træner kan få mere ud af dem, er det den bedste transfer, vi kan lave.

Jeg kunne frygte en koncept-træner der ikke tager nok hensyn til materialet. Vi kan fx ikke spille høj bagkæde med Kramer og Thelander.
Forstår godt dit take på en koncept træner og er enig i at det kan gå helt galt når ikke spiller materialet passer til konceptet. Samtidigt med at klubbens sportslige ledelse ikke har økonomien til at sammensatte truppen til konceptet.
Men her er jeg ikke så nervøs da den sportsligeledelse er de samme investorer som har postet en for dem pæn sum i klubben. Det burde garantere for at der er en rød tråd i trænerprofil, spillestil, og trup - i hvert fald fremtidige indkøb til de mest vigtige elementer i koncepter.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
AnyFellow
1. div
1. div
Indlæg: 484
Tilmeldt: 29. jul 2005, 12:28
Geografisk sted: Viborg

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af AnyFellow » 6. maj 2024, 08:43

Reyad skrev:
6. maj 2024, 08:32
Den vigtigste transfer er en god træner. En der kan gå det bedste ud af vores spillere. Mange under-performer helt vildt. Bakiz, Thelander, Kramer, Højholt, Helenius osv.
hvis en ny træner kan få mere ud af dem, er det den bedste transfer, vi kan lave.

Jeg kunne frygte en koncept-træner der ikke tager nok hensyn til materialet. Vi kan fx ikke spille høj bagkæde med Kramer og Thelander.
Når jeg kigger på AaBs hold, ser jeg et hold, der spiller for spiller, burde spille markant bedre end de gør.

Jeg synes ikke generelt, at jeg ser et hold af spillere, der ikke arbejder for sagen, så derfor er det min opfattelse, at det 100% må falde tilbage på træneren, at vi nu har spildt et år i 1. division.

Vi skal have en pragmatisk træner, der måske nok lytter til den den sportslige ledelse omkring hvordan de ønsker AaB skal spille, men som samtidig får det gjort klart, at det alene kan være et mål vi arbejder hen imod. Vi er død og pine nødt til at spille på en måde, der gør at vores spillere kan levere hvor de er bedst, i stedet for at vi for 117 gang forsøger at få vores spillere til at spille på en måde (og på positioner), hvor de ikke har deres forcer. Så må vi på sigt få indkøbt spillere, der matcher den ønskede spillestil.

DenSataniskeHest
1. div
1. div
Indlæg: 488
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af DenSataniskeHest » 6. maj 2024, 08:43

Maglau skrev:
6. maj 2024, 08:39
Reyad skrev:
6. maj 2024, 08:32
Den vigtigste transfer er en god træner. En der kan gå det bedste ud af vores spillere. Mange under-performer helt vildt. Bakiz, Thelander, Kramer, Højholt, Helenius osv.
hvis en ny træner kan få mere ud af dem, er det den bedste transfer, vi kan lave.

Jeg kunne frygte en koncept-træner der ikke tager nok hensyn til materialet. Vi kan fx ikke spille høj bagkæde med Kramer og Thelander.
Forstår godt dit take på en koncept træner og er enig i at det kan gå helt galt når ikke spiller materialet passer til konceptet. Samtidigt med at klubbens sportslige ledelse ikke har økonomien til at sammensatte truppen til konceptet.
Men her er jeg ikke så nervøs da den sportsligeledelse er de samme investorer som har postet en for dem pæn sum i klubben. Det burde garantere for at der er en rød tråd i trænerprofil, spillestil, og trup - i hvert fald fremtidige indkøb til de mest vigtige elementer i koncepter.
AaB´s tidliger ejere har da også smidt store summer i klubben de sidste 20 år. De sidste 5 har det ikke rigtigt rykket klubben noget, at man har fundet penge og brugt dem. Jeg mangler stadig at se tyskerne kan implantere et koncept, og få det forankret igennem hele klubben.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4757
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af Maglau » 6. maj 2024, 09:33

DenSataniskeHest skrev:
6. maj 2024, 08:43
Maglau skrev:
6. maj 2024, 08:39
Reyad skrev:
6. maj 2024, 08:32
Den vigtigste transfer er en god træner. En der kan gå det bedste ud af vores spillere. Mange under-performer helt vildt. Bakiz, Thelander, Kramer, Højholt, Helenius osv.
hvis en ny træner kan få mere ud af dem, er det den bedste transfer, vi kan lave.

Jeg kunne frygte en koncept-træner der ikke tager nok hensyn til materialet. Vi kan fx ikke spille høj bagkæde med Kramer og Thelander.
Forstår godt dit take på en koncept træner og er enig i at det kan gå helt galt når ikke spiller materialet passer til konceptet. Samtidigt med at klubbens sportslige ledelse ikke har økonomien til at sammensatte truppen til konceptet.
Men her er jeg ikke så nervøs da den sportsligeledelse er de samme investorer som har postet en for dem pæn sum i klubben. Det burde garantere for at der er en rød tråd i trænerprofil, spillestil, og trup - i hvert fald fremtidige indkøb til de mest vigtige elementer i koncepter.
AaB´s tidliger ejere har da også smidt store summer i klubben de sidste 20 år. De sidste 5 har det ikke rigtigt rykket klubben noget, at man har fundet penge og brugt dem. Jeg mangler stadig at se tyskerne kan implantere et koncept, og få det forankret igennem hele klubben.
Det har de tidligere ejere naturligvis. Men den konstellation var markant anderledes end den nuværende - hvor tyskerne nu har købt sig udelukkende for at sætte sig på hele den sportslige udvikling og ikke andet.
Det er deres ideer, deres koncept, deres folk/netværk de rykker på nu med deres penge/investering.
Om det er nok, om det er gennemarbejdet om de er kompentente nok - det får vi se.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5225
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af Jakobsen » 6. maj 2024, 10:15

Reyad skrev:Den vigtigste transfer er en god træner. En der kan gå det bedste ud af vores spillere. Mange under-performer helt vildt. Bakiz, Thelander, Kramer, Højholt, Helenius osv.
hvis en ny træner kan få mere ud af dem, er det den bedste transfer, vi kan lave.

Jeg kunne frygte en koncept-træner der ikke tager nok hensyn til materialet. Vi kan fx ikke spille høj bagkæde med Kramer og Thelander.
Jeg tror problemet også bliver trænerens mandat og dikteret spillestil. Det er jo selvmord at spille som der står i SSEs slides når vi har den defensiv vi har. Jeg ser grobunden til en kæmpe katastrofe når vi får en ung idealistisk træner, som implementerer efter diktat uden skelen til hvad truppen kan.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 649
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af Alexis » 6. maj 2024, 10:24

Hele vores defensive akse sejler og har gjort det længe.

Første punkt på dagsordenen - en ny 6er. Vores eneste nuværende 6er højholt er elendig og har ikke udviklet sig en eneste millimeter på 3 år. Nødt til at have en chef derinde der fylder og kan lukke af.

Punkt 2 - Ny midterforsvar. Thelander er over the hill og har været det i 2 år. Kramer er mentalt lige så meget væk og skal bare afsted. Otoa virker fin så ind med en makker til ham

Punkt 3 - Ny målmand. Syntes egentlig Posavec gør det ok, men skiftende trænere kaster ham ind og ud af holdet, og det må skabe noget usikkerhed blandt holdkammerater. Så ny voksen mand derinde også.

Først når vi har løst de 3 dele har vi nogen realistisk chance for at bygge noget op. Holdet er totalt hullet som en si.
Både Cifuentes da han var træner og hiljemark i efteråret valgte begge at spille 5-4-1 eller 5-2-3 med 3 midterforsvarere og 2 6ere bare for at lukke hullet en lille smule. Det medførte jo som bekendt at vi spillede dødsyg fodbold og udelukkende skabte chancer på dødbolde og rykkede ned fordi vi ikke kunne score mål om det så gjaldt vores liv.

Ja det kunne også være hyggeligt med en ny vb, en ny 8er og en ny angriber. Men det nytter ikke noget hvis ikke de 3 ovenstående bliver løst først. Fordi ellers har vi stadig kun 2 valgmuligheder næste sæson. Spille fremad og satse på modstanderen brænder 12 ud af de 15 friløbere de vil få hver kamp og vi så kan vinder 4-3. Eller total pakke os og satse på en dødbold eller selvmål og vinde 1-0

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af Kunji » 6. maj 2024, 10:46

Jakobsen skrev:
6. maj 2024, 10:15
Reyad skrev:Den vigtigste transfer er en god træner. En der kan gå det bedste ud af vores spillere. Mange under-performer helt vildt. Bakiz, Thelander, Kramer, Højholt, Helenius osv.
hvis en ny træner kan få mere ud af dem, er det den bedste transfer, vi kan lave.

Jeg kunne frygte en koncept-træner der ikke tager nok hensyn til materialet. Vi kan fx ikke spille høj bagkæde med Kramer og Thelander.
Jeg tror problemet også bliver trænerens mandat og dikteret spillestil. Det er jo selvmord at spille som der står i SSEs slides når vi har den defensiv vi har. Jeg ser grobunden til en kæmpe katastrofe når vi får en ung idealistisk træner, som implementerer efter diktat uden skelen til hvad truppen kan.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Altså kan vi ikke snart få fremlagt den der Powerpoint-præsentation, som flere af jer åbenbart har adgang til. Den, hvor der står, hvordan SSE22 bestemmer alt om spillestilen, opstilling, spillervalg osv. samt hvad spillestilen er?

Det virker fascinerende, at SSE22 tilsyneladende har købt majoriteten i AaB for at ødelægge klubben indefra. De har åbenbart for mange penge på bogen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5225
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af Jakobsen » 6. maj 2024, 15:35

Kunji skrev:
Jakobsen skrev:
6. maj 2024, 10:15
Reyad skrev:Den vigtigste transfer er en god træner. En der kan gå det bedste ud af vores spillere. Mange under-performer helt vildt. Bakiz, Thelander, Kramer, Højholt, Helenius osv.
hvis en ny træner kan få mere ud af dem, er det den bedste transfer, vi kan lave.

Jeg kunne frygte en koncept-træner der ikke tager nok hensyn til materialet. Vi kan fx ikke spille høj bagkæde med Kramer og Thelander.
Jeg tror problemet også bliver trænerens mandat og dikteret spillestil. Det er jo selvmord at spille som der står i SSEs slides når vi har den defensiv vi har. Jeg ser grobunden til en kæmpe katastrofe når vi får en ung idealistisk træner, som implementerer efter diktat uden skelen til hvad truppen kan.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Altså kan vi ikke snart få fremlagt den der Powerpoint-præsentation, som flere af jer åbenbart har adgang til. Den, hvor der står, hvordan SSE22 bestemmer alt om spillestilen, opstilling, spillervalg osv. samt hvad spillestilen er?

Det virker fascinerende, at SSE22 tilsyneladende har købt majoriteten i AaB for at ødelægge klubben indefra. De har åbenbart for mange penge på bogen.
Nu ejer SSE22/AaB jo slidsene og ingen af os andre har dem.
Men de er jo helt klare i spyttet om det er 4-3-3, højt pres og hurtig omstilling begge veje.
Det er der jo sådan set intet i vejen med, hvis man så bare lige har spillere der kan spille på den måde. Det har jo også været tydeligt siden opstarten i vinter, at det er den kurs der er sat. Man kan bare også gå for hurtigt frem når man ikke har materialet til det og det ser vi lige nu. Det er jo fint at arbejde i en retning og være konsekvente omkring, men du kan jo aldrig gå fra A til Z på så kort tid med de samme spillere.

Og hold da op noget pis at fyre af med, at jeg skulle mene SSE22 vil ødelægge AaB. Selvfølgelig vil de ikke det, men der er ingen tvivl om de ejer spillestil osv og at træneren i AaB i højere grad fremover er en mellemleder og, at det selvsagt bliver et problem når man tager for store skrift for hurtigt.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af Stegosaurus » 6. maj 2024, 15:36

Ifølge Tipsbladets vandrør kommer AaB næppe til at udnytte købsoptionen på Odada, som menes at ligge på 1,5-2 mio. kr. Der skulle være interesse for Odada hos blandt andre flere danske klubber.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-divis ... mand-i-AaB

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af Kunji » 6. maj 2024, 15:43

Jakobsen skrev:
6. maj 2024, 15:35
… at træneren i AaB i højere grad fremover er en mellemleder…
Baseret på hvad helt konkret?

At klubben ønsket en defineret spillestil og en træner, der kan se sig selv i det samme, er vel ikke meget anderledes end de fleste andre fodboldklubber eller AaB for den sags skyld efter PEA havde set Villarreal? AaBs manglende succes skyldes vel i høj grad, at man som klub har valgt hele tiden at være for lempelig ift. den spillestil man ønskede og det personale man hentede ind.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7874
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af Forza » 6. maj 2024, 15:43

Stegosaurus skrev:
6. maj 2024, 15:36
Ifølge Tipsbladets vandrør kommer AaB næppe til at udnytte købsoptionen på Odada, som menes at ligge på 1,5-2 mio. kr. Der skulle være interesse for Odada hos blandt andre flere danske klubber.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-divis ... mand-i-AaB
Fair nok. De penge kan også bruges bedre.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar