Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1377
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af AaB-Jones » 7. maj 2024, 11:33

Raptorr skrev:
6. maj 2024, 18:53
Det er vist tvivlsomt, om vi får Andreas Poulsen at se i AaB trøjen igen. Jeg er ikke sikker på, at han gør sig selv så mange tjenester her. Har måske også lidt svært ved at genkende fortællingen om, at han var i gang med en god periode i AaB før Friis blev fyret.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... eholde-mig
Komplet tonedøvt interview at give - lyder som en indebrændt spiller, der håber at en minimal opblomstring kan få Silkeborg til at købe ham. Mon ikke det er et taktisk spil for at få AaB til at lade ham gå for mindre end den aftalte pris i Silkeborgs forkøbsret?

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1377
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af AaB-Jones » 7. maj 2024, 11:36

baresi skrev:
6. maj 2024, 20:07
Raptorr skrev:
6. maj 2024, 19:53
Stegosaurus skrev:
6. maj 2024, 19:14
Raptorr skrev:
6. maj 2024, 18:53
Det er vist tvivlsomt, om vi får Andreas Poulsen at se i AaB trøjen igen. Jeg er ikke sikker på, at han gør sig selv så mange tjenester her. Har måske også lidt svært ved at genkende fortællingen om, at han var i gang med en god periode i AaB før Friis blev fyret.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... eholde-mig
Det der er vist ikke helt gennemtænkt fra AP's side. Hvis det er, er han ikke synderligt begavet. Han har to år tilbage - og uanset hvad han ønsker for fremtiden må han jo mildest talt indregne det scenarie, at ingen gider overtage hans løn og at han derfor skal tilbage til AaB. Her vil han i manglen af bedre selvsagt få masser af spilletid, og så er det måske ikke overdrevent smart med sådan nogle udtalelser. I værste fald kommer han til at rådne op på DS-holdet de næste to år.
Nej, hverken særlig smart eller med selvindsigt, som Forza påpeger.
Jeg syns endelig der er en der kommer med en holdning der ikke bare er rygklapperi
Respekt til AP herfra
Fedt med ærlighed ig holdninger - sgu noget af det vi generelt mangler herhjemme så de ikke alle er så leverpostej farvede
Min holdning om ham er i øvrigt at ham kunne være god nok til den VB eller VWB
Ja, lad os hylde spillere, der åbner munden, og bare hælder bræk ud til de journalister, der vil lytte - det skal nok være vejen til en sund kultur...

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af RicoBR02 » 7. maj 2024, 11:43

Jeg syntes vi skøjter let og elegant over de ting AP siger mellem linjerne i interviewet. AaB er en rodebutik, spillerne bliver frosset ud (AP og Lucas som lysende eksempler) og ingen fatter noget som helst af de mange træner udskiftninger..
det er ingen hemmelighed at jeg hellere end gerne havde set Lars Friis fortsætte i klubben, han er en af de største personligheder vi har haft længe, istedet skulle vi trækkes med hamren (alt ære og respekt for det han engang har leveret i Aalborg) og hiljemark. Vi er ikke en klub man har lyst til at komme til lige nu og de seneste interviews med Lucas og ap har ikke styrket vores sag..

Vejen til en sund kultur i vores klub er at tage et opgør med den råddenskab der lige nu hersker på hornevej. Det er et kæmpe arbejde tyskerne har foran sig.

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 649
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af Alexis » 7. maj 2024, 11:49

RicoBR02 skrev:
7. maj 2024, 11:43
Jeg syntes vi skøjter let og elegant over de ting AP siger mellem linjerne i interviewet. AaB er en rodebutik, spillerne bliver frosset ud (AP og Lucas som lysende eksempler) og ingen fatter noget som helst af de mange træner udskiftninger..
det er ingen hemmelighed at jeg hellere end gerne havde set Lars Friis fortsætte i klubben, han er en af de største personligheder vi har haft længe, istedet skulle vi trækkes med hamren (alt ære og respekt for det han engang har leveret i Aalborg) og hiljemark. Vi er ikke en klub man har lyst til at komme til lige nu og de seneste interviews med Lucas og ap har ikke styrket vores sag..

Vejen til en sund kultur i vores klub er at tage et opgør med den råddenskab der lige nu hersker på hornevej. Det er et kæmpe arbejde tyskerne har foran sig.
Har svært ved at genkende billedet af at nogen skulle være blevet frosset ud i AaB. AP fik masser af chancer, men var permanent ringe. Samme med Lucas. Spiller uge efter uge og er bare ringe. Ryger så længere og længere væk fra holdet. Men det er jo ikke fordi AaB fra den ene dag til den anden bare beslutter AP eller Lucas aldrig må spille for klubben mere og skal træne med ungdomsholdet. De præsterede dårligt, spiller derfor ikke så meget. Og vælger så at søge andre steder hen hvilket er fair

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7874
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af Forza » 7. maj 2024, 11:50

AaB-Jones skrev:
7. maj 2024, 11:36
baresi skrev:
6. maj 2024, 20:07
Raptorr skrev:
6. maj 2024, 19:53
Stegosaurus skrev:
6. maj 2024, 19:14
Raptorr skrev:
6. maj 2024, 18:53
Det er vist tvivlsomt, om vi får Andreas Poulsen at se i AaB trøjen igen. Jeg er ikke sikker på, at han gør sig selv så mange tjenester her. Har måske også lidt svært ved at genkende fortællingen om, at han var i gang med en god periode i AaB før Friis blev fyret.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... eholde-mig
Det der er vist ikke helt gennemtænkt fra AP's side. Hvis det er, er han ikke synderligt begavet. Han har to år tilbage - og uanset hvad han ønsker for fremtiden må han jo mildest talt indregne det scenarie, at ingen gider overtage hans løn og at han derfor skal tilbage til AaB. Her vil han i manglen af bedre selvsagt få masser af spilletid, og så er det måske ikke overdrevent smart med sådan nogle udtalelser. I værste fald kommer han til at rådne op på DS-holdet de næste to år.
Nej, hverken særlig smart eller med selvindsigt, som Forza påpeger.
Jeg syns endelig der er en der kommer med en holdning der ikke bare er rygklapperi
Respekt til AP herfra
Fedt med ærlighed ig holdninger - sgu noget af det vi generelt mangler herhjemme så de ikke alle er så leverpostej farvede
Min holdning om ham er i øvrigt at ham kunne være god nok til den VB eller VWB
Ja, lad os hylde spillere, der åbner munden, og bare hælder bræk ud til de journalister, der vil lytte - det skal nok være vejen til en sund kultur...
Der er også forskel på ærlige typer i interviews og tudeprinsesser som aldrig har præsteret på topniveau. Førstenævnte er jeg selv fan af. Sidstnævnte knap så meget.

AP fik masser af chancer men var bare ikke god nok. Hverken i AaB eller alle andre klubber i hans seniortid. Måske skulle han kigge lidt indad.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14825
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af Hanga » 7. maj 2024, 11:51

RicoBR02 skrev:
7. maj 2024, 11:43
Jeg syntes vi skøjter let og elegant over de ting AP siger mellem linjerne i interviewet. AaB er en rodebutik, spillerne bliver frosset ud (AP og Lucas som lysende eksempler) og ingen fatter noget som helst af de mange træner udskiftninger..
det er ingen hemmelighed at jeg hellere end gerne havde set Lars Friis fortsætte i klubben, han er en af de største personligheder vi har haft længe, istedet skulle vi trækkes med hamren (alt ære og respekt for det han engang har leveret i Aalborg) og hiljemark. Vi er ikke en klub man har lyst til at komme til lige nu og de seneste interviews med Lucas og ap har ikke styrket vores sag..

Vejen til en sund kultur i vores klub er at tage et opgør med den råddenskab der lige nu hersker på hornevej. Det er et kæmpe arbejde tyskerne har foran sig.
Jeg tror ikke at der er mange der er uenige i det han siger. Men han skyder jo ret meget efter den nye ledelse, og de har trods alt ikke haft noget med trænerfyringerne at gøre. De vurderede at han ikke skulle være en del af holdet fremadrettet, og det virker han forståeligt nok at være blevet stødt over, men omvendt må han også kigge indad. Hvad der er foregået siden de overtog ledelsen af klubben har han ikke rigtig mandat til at udtale sig om, da han har haft sin gang i Silkeborg. Men jo, udefra set kan man godt stille spørgsmål ved, om vi har fået sat den retning vi skal, og ligesom alle andre klubber der skal spare på budgetterne, forsøger man at komme af med de løntunge spillere. Lucas blev da ikke frosset ude, han greb ikke de chancer han fik. Derfor fik han nok et kraftigt vink med en vognstang. Den er til gengæld værre med Posavec, her kan vi kun undre os.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 667
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af Winterburn » 7. maj 2024, 12:54

Ridposten kalder AaB er efter Mads Freundlich.
Har set spændende ud. Kan se han har været i klubben i ungdomsårene
Kan han forstærke os nu og på den lange bane?
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af RicoBR02 » 7. maj 2024, 12:59

Alexis skrev:
7. maj 2024, 11:49
RicoBR02 skrev:
7. maj 2024, 11:43
Jeg syntes vi skøjter let og elegant over de ting AP siger mellem linjerne i interviewet. AaB er en rodebutik, spillerne bliver frosset ud (AP og Lucas som lysende eksempler) og ingen fatter noget som helst af de mange træner udskiftninger..
det er ingen hemmelighed at jeg hellere end gerne havde set Lars Friis fortsætte i klubben, han er en af de største personligheder vi har haft længe, istedet skulle vi trækkes med hamren (alt ære og respekt for det han engang har leveret i Aalborg) og hiljemark. Vi er ikke en klub man har lyst til at komme til lige nu og de seneste interviews med Lucas og ap har ikke styrket vores sag..

Vejen til en sund kultur i vores klub er at tage et opgør med den råddenskab der lige nu hersker på hornevej. Det er et kæmpe arbejde tyskerne har foran sig.
Har svært ved at genkende billedet af at nogen skulle være blevet frosset ud i AaB. AP fik masser af chancer, men var permanent ringe. Samme med Lucas. Spiller uge efter uge og er bare ringe. Ryger så længere og længere væk fra holdet. Men det er jo ikke fordi AaB fra den ene dag til den anden bare beslutter AP eller Lucas aldrig må spille for klubben mere og skal træne med ungdomsholdet. De præsterede dårligt, spiller derfor ikke så meget. Og vælger så at søge andre steder hen hvilket er fair
Jeg er bare pisse frustreret over vores klub og over at tingene ikke fungerer!!

Martino1
Drenge
Drenge
Indlæg: 36
Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
Favoritspiller: Winsnes

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af Martino1 » 7. maj 2024, 13:53

Winterburn skrev:
7. maj 2024, 12:54
Ridposten kalder AaB er efter Mads Freundlich.
Har set spændende ud. Kan se han har været i klubben i ungdomsårene
Kan han forstærke os nu og på den lange bane?
Ja fra U-13 til U-16/17 mener jeg. Samme årgang som Christoffer Ravn som var inde og snuse til Superligatruppen, men som nu spiller i Nørresundby FB.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7874
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af Forza » 7. maj 2024, 14:22

Winterburn skrev:
7. maj 2024, 12:54
Ridposten kalder AaB er efter Mads Freundlich.
Har set spændende ud. Kan se han har været i klubben i ungdomsårene
Kan han forstærke os nu og på den lange bane?
Mon ikke han bliver dyr. Hobro har jo solgt godt ud, så de er vel ikke presset til at sælge længere.

Kender ham ikke som spiller.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 649
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af Alexis » 7. maj 2024, 15:05

RicoBR02 skrev:
7. maj 2024, 12:59
Alexis skrev:
7. maj 2024, 11:49
RicoBR02 skrev:
7. maj 2024, 11:43
Jeg syntes vi skøjter let og elegant over de ting AP siger mellem linjerne i interviewet. AaB er en rodebutik, spillerne bliver frosset ud (AP og Lucas som lysende eksempler) og ingen fatter noget som helst af de mange træner udskiftninger..
det er ingen hemmelighed at jeg hellere end gerne havde set Lars Friis fortsætte i klubben, han er en af de største personligheder vi har haft længe, istedet skulle vi trækkes med hamren (alt ære og respekt for det han engang har leveret i Aalborg) og hiljemark. Vi er ikke en klub man har lyst til at komme til lige nu og de seneste interviews med Lucas og ap har ikke styrket vores sag..

Vejen til en sund kultur i vores klub er at tage et opgør med den råddenskab der lige nu hersker på hornevej. Det er et kæmpe arbejde tyskerne har foran sig.
Har svært ved at genkende billedet af at nogen skulle være blevet frosset ud i AaB. AP fik masser af chancer, men var permanent ringe. Samme med Lucas. Spiller uge efter uge og er bare ringe. Ryger så længere og længere væk fra holdet. Men det er jo ikke fordi AaB fra den ene dag til den anden bare beslutter AP eller Lucas aldrig må spille for klubben mere og skal træne med ungdomsholdet. De præsterede dårligt, spiller derfor ikke så meget. Og vælger så at søge andre steder hen hvilket er fair
Jeg er bare pisse frustreret over vores klub og over at tingene ikke fungerer!!
Det kan vi lynhurtigt blive enige om. Tingene sejler og har sejlet i mindst 5 år. Og der er desværre ikke nogen tydelig tegn på nogen former for forbedringer overhovedet.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4446
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af doukas » 7. maj 2024, 15:23

Forza skrev:
7. maj 2024, 14:22
Winterburn skrev:
7. maj 2024, 12:54
Ridposten kalder AaB er efter Mads Freundlich.
Har set spændende ud. Kan se han har været i klubben i ungdomsårene
Kan han forstærke os nu og på den lange bane?
Mon ikke han bliver dyr. Hobro har jo solgt godt ud, så de er vel ikke presset til at sælge længere.

Kender ham ikke som spiller.
Hvis Hobro nu får Daniel Ask og Rody de Boer i bytte, så kan vi godt sige det går lige op.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af troelsh » 7. maj 2024, 16:26

doukas skrev:
7. maj 2024, 15:23
Forza skrev:
7. maj 2024, 14:22
Winterburn skrev:
7. maj 2024, 12:54
Ridposten kalder AaB er efter Mads Freundlich.
Har set spændende ud. Kan se han har været i klubben i ungdomsårene
Kan han forstærke os nu og på den lange bane?
Mon ikke han bliver dyr. Hobro har jo solgt godt ud, så de er vel ikke presset til at sælge længere.

Kender ham ikke som spiller.
Hvis Hobro nu får Daniel Ask og Rody de Boer i bytte, så kan vi godt sige det går lige op.
Hvis de også skal have Rody så vil vi også have Gyamfi med i handlen ;)

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 777
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af bedstefar » 7. maj 2024, 18:21

troelsh skrev:
7. maj 2024, 16:26
doukas skrev:
7. maj 2024, 15:23
Forza skrev:
7. maj 2024, 14:22
Winterburn skrev:
7. maj 2024, 12:54
Ridposten kalder AaB er efter Mads Freundlich.
Har set spændende ud. Kan se han har været i klubben i ungdomsårene
Kan han forstærke os nu og på den lange bane?
Mon ikke han bliver dyr. Hobro har jo solgt godt ud, så de er vel ikke presset til at sælge længere.

Kender ham ikke som spiller.
Hvis Hobro nu får Daniel Ask og Rody de Boer i bytte, så kan vi godt sige det går lige op.
Hvis de også skal have Rody så vil vi også have Gyamfi med i handlen ;)
Han så faktisk rigtig spændende, køb ham og udlej ham hele næste sæson til Hobro for spilletid. Han ødelagde T :P

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af Sønderhof » 7. maj 2024, 21:56

Winterburn skrev:
7. maj 2024, 12:54
Ridposten kalder AaB er efter Mads Freundlich.
Har set spændende ud. Kan se han har været i klubben i ungdomsårene
Kan han forstærke os nu og på den lange bane?
Ydesen har hele tiden haft en forkærlighed for Freundlich. Han nævnte ham allerede som arvtager til 6'eren for AaB sidste sommer.

Jeg synes på ingen måde han har kvaliteterne vi søger. God til at rydde op og ydmyg, men mangler åbenlyst kvalitet på bolden. Der er for meget Mikkel MP over ham.

Ikke en "ønskespiller" herfra, men Jeppe Grønning der er røget helt af holdet i Viborg, kunne jeg godt se som ankermand den første sæson, hvis Højholt er på vej ud.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af FlæskeFrank » 7. maj 2024, 23:39

Hvis vi er i markedet for en ny venstreback, så kunne dette vel være et godt bud.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -interesse

Han er ung, vi er jo ikke bange for at hente fra den næstbedste række:-)

Ahlmann får vel ikke forlænget. Tænker Otoa skal spille andetsteds på banen og Caballo skal have lidt konkurrence.
- FlæskeFrank

AaB-7730
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 22
Tilmeldt: 12. jan 2021, 09:54
Favoritspiller: Matovac

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af AaB-7730 » 8. maj 2024, 00:00

Transfer emner:

Keeper:
Karl Hein - Arsenal/free
Lucas Bergström - Chelsea/Free
Nathan Trott - West Ham
William Lykke - FCN

Venstre back:
Christian Sørensen - FCK
Aske Adelgaard - OB

Højre back:
Henrik Dalsgaard - free
Peter Ankersen - Free
Oliver Sonne - Silkeborg
Anton Gaaei - Ajax

Midtstopper:
Tobias Slotsager - OB
Oliver Provstgaard - Vejle
Frederik Dietz - Hobro
Mathias Ross - Galatasaray

Central midt:
Mads Enggaard - Randers
Thom Haye - Heerenveen/Free
Stefan Thordarson - Silkeborg (31/12-24)

Højre kant:
Sofus Berger - Viborg
Jeppe Erenbjerg - B93

Venstre kant:
Olti Hyseni - Sønderjyske
Isak Jensen - St. Louis
Elias Sørensen - Esbjerg

Angriber:
Richmond Gyamfi - Hobro
Kristall Mani Ingason - Sønderjyske
Mohammed Fuseini - Sturm Graz
Alhaji Kamara - FCM

slammer
2. div
2. div
Indlæg: 139
Tilmeldt: 24. nov 2005, 11:21
Geografisk sted: Malmø

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af slammer » 8. maj 2024, 00:11

AaB-7730 skrev:
8. maj 2024, 00:00
Transfer emner:

Keeper:
Karl Hein - Arsenal/free
Lucas Bergström - Chelsea/Free
Nathan Trott - West Ham
William Lykke - FCN

Venstre back:
Christian Sørensen - FCK
Aske Adelgaard - OB

Højre back:
Henrik Dalsgaard - free
Peter Ankersen - Free
Oliver Sonne - Silkeborg
Anton Gaaei - Ajax

Midtstopper:
Tobias Slotsager - OB
Oliver Provstgaard - Vejle
Frederik Dietz - Hobro
Mathias Ross - Galatasaray

Central midt:
Mads Enggaard - Randers
Thom Haye - Heerenveen/Free
Stefan Thordarson - Silkeborg (31/12-24)

Højre kant:
Sofus Berger - Viborg
Jeppe Erenbjerg - B93

Venstre kant:
Olti Hyseni - Sønderjyske
Isak Jensen - St. Louis
Elias Sørensen - Esbjerg

Angriber:
Richmond Gyamfi - Hobro
Kristall Mani Ingason - Sønderjyske
Mohammed Fuseini - Sturm Graz
Alhaji Kamara - FCM
Du glemte Haaland, Ødegaard, Daramy, Højlund og Pep til trænerposten

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af white splash » 8. maj 2024, 04:10

slammer skrev:
8. maj 2024, 00:11
AaB-7730 skrev:
8. maj 2024, 00:00
Transfer emner:

Keeper:
Karl Hein - Arsenal/free
Lucas Bergström - Chelsea/Free
Nathan Trott - West Ham
William Lykke - FCN

Venstre back:
Christian Sørensen - FCK
Aske Adelgaard - OB

Højre back:
Henrik Dalsgaard - free
Peter Ankersen - Free
Oliver Sonne - Silkeborg
Anton Gaaei - Ajax

Midtstopper:
Tobias Slotsager - OB
Oliver Provstgaard - Vejle
Frederik Dietz - Hobro
Mathias Ross - Galatasaray

Central midt:
Mads Enggaard - Randers
Thom Haye - Heerenveen/Free
Stefan Thordarson - Silkeborg (31/12-24)

Højre kant:
Sofus Berger - Viborg
Jeppe Erenbjerg - B93

Venstre kant:
Olti Hyseni - Sønderjyske
Isak Jensen - St. Louis
Elias Sørensen - Esbjerg

Angriber:
Richmond Gyamfi - Hobro
Kristall Mani Ingason - Sønderjyske
Mohammed Fuseini - Sturm Graz
Alhaji Kamara - FCM
Du glemte Haaland, Ødegaard, Daramy, Højlund og Pep til trænerposten
Vildt nok at Daramy nævnes i samme sætning som de andre navne der.. :cheers:
1 2 3 Jimmy er en mur!

AaB-7730
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 22
Tilmeldt: 12. jan 2021, 09:54
Favoritspiller: Matovac

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af AaB-7730 » 8. maj 2024, 06:30

slammer skrev:
8. maj 2024, 00:11
AaB-7730 skrev:
8. maj 2024, 00:00
Transfer emner:

Keeper:
Karl Hein - Arsenal/free
Lucas Bergström - Chelsea/Free
Nathan Trott - West Ham
William Lykke - FCN

Venstre back:
Christian Sørensen - FCK
Aske Adelgaard - OB

Højre back:
Henrik Dalsgaard - free
Peter Ankersen - Free
Oliver Sonne - Silkeborg
Anton Gaaei - Ajax

Midtstopper:
Tobias Slotsager - OB
Oliver Provstgaard - Vejle
Frederik Dietz - Hobro
Mathias Ross - Galatasaray

Central midt:
Mads Enggaard - Randers
Thom Haye - Heerenveen/Free
Stefan Thordarson - Silkeborg (31/12-24)

Højre kant:
Sofus Berger - Viborg
Jeppe Erenbjerg - B93

Venstre kant:
Olti Hyseni - Sønderjyske
Isak Jensen - St. Louis
Elias Sørensen - Esbjerg

Angriber:
Richmond Gyamfi - Hobro
Kristall Mani Ingason - Sønderjyske
Mohammed Fuseini - Sturm Graz
Alhaji Kamara - FCM
Du glemte Haaland, Ødegaard, Daramy, Højlund og Pep til trænerposten
Er du okay?

Besvar