Ville isoleret set gerne beholde Kramer og Jørgensen. Ikke drømmespillere i den virkelighed vi kom fra, men gode solide Superligaspillere som vi har brug for i den nuværende virkelighed. Det er klart, at hvis kontrakterne er for høje så må de desværre ud og man kan nok også få tilsvarende kvalitet billigere end hvad Bælum har stukket ud til f.eks. Jørgensen i nedsmeltningsvinduet.Kasper skrev: ↑12. dec 2024, 06:45Synes ikke man bør forlænge med nogen af dem og håber på at der kan realiseres lidt transferindtægter og/eller sparede lønkroner.Funky skrev: ↑11. dec 2024, 22:26De Boer kunne man vel lade løbe kontrakten ud - han er en fin reserve. Caballo vil man helt sikkert (igen) forsøge at sende videre. Kramer og Jørgensen må man meget gerne forlænge med.
Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
-
- Allstar
Kramer ville jeg gerne beholde. Han er god. Og så har han udviklet sig til at være en stærk leder i forsvaret. Det skal man ikke kimse ad på et hold, som består af mange børn.Kasper skrev: ↑12. dec 2024, 06:45Synes ikke man bør forlænge med nogen af dem og håber på at der kan realiseres lidt transferindtægter og/eller sparede lønkroner.Funky skrev: ↑11. dec 2024, 22:26De Boer kunne man vel lade løbe kontrakten ud - han er en fin reserve. Caballo vil man helt sikkert (igen) forsøge at sende videre. Kramer og Jørgensen må man meget gerne forlænge med.
Ædruelighedens stemme
Tvivler i hvert fald stærkt på at han kan sælges...Funky skrev: ↑11. dec 2024, 22:26De Boer kunne man vel lade løbe kontrakten ud - han er en fin reserve. Caballo vil man helt sikkert (igen) forsøge at sende videre. Kramer og Jørgensen må man meget gerne forlænge med.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Hvis Isak Hansen-Aarøe skal i startopstillingen og vi går ud fra at vi også får en start 6'er ind.
Hvordan skal vores startopstilling så se ud? har svært ved at se hvem han skal spille i stedet for, givet at han er en COM type.
Hvordan skal vores startopstilling så se ud? har svært ved at se hvem han skal spille i stedet for, givet at han er en COM type.
Isak har Jim Solbakken som agent... ligesom Martin Samuelsen havde det.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Så håber vi dælme at han har solgt os en bedre vare denne gang... Ej, jeg synes han lyder spændende og ville ønske det var et køb fremfor leje, men det er jo nok desværre udenfor vores økonomiske rækkevidde.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
tror også det afhænger meget af om man vil spille 4-3-3 eller 4-2-3-1, som menno også tit har forsøgt.
men har set en del kommentarer om at Isak også tit har spillet nede som lavthængende midtbane (faktisk 6er type) han har tit været langt nede i banen og hente bolden frem.
men han er hyret til det offensive uden tvivl.
Hans profil minder vel ret meget om Widell. Hvilket er fedt, for meget af vores spil skal gerne gennem ham for at vi bliver farlige. Det bliver svært at finde plads til alle de unge spillere, især hvis der kommer en stærk 6'er ind. Afhængig af om det så er 4-3-3 eller 4-2-3-1 man spiller, så er det 3-4 midtbanepladser der skal fordels på Widell, Hansen-Aarøen, Bomholt, Davidsen, Jasson, Jimenez og til dels Ross. Dertil har vi et par unge spillere i Diagne og Møller som man lyder til at have stor tiltro til. Hvis man ikke sælger nogen midtanespiller her i vinduet, så vil en udlejning eller to måske give mening.baresi skrev: ↑12. dec 2024, 10:22tror også det afhænger meget af om man vil spille 4-3-3 eller 4-2-3-1, som menno også tit har forsøgt.
men har set en del kommentarer om at Isak også tit har spillet nede som lavthængende midtbane (faktisk 6er type) han har tit været langt nede i banen og hente bolden frem.
-
- 1. div
- Favoritspiller: Rasmus Würtz
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/tran ... 1733999837
Jeg går ud fra den ene er en 6’er. Nogen der kan fortælle hvad den anden position er?
Jeg går ud fra den ene er en 6’er. Nogen der kan fortælle hvad den anden position er?
En 9´er.JacobKoustrup skrev: ↑12. dec 2024, 11:56https://nordjyske.dk/nyheder/sport/tran ... 1733999837
-
- Allstar
Men det er jo også en balanceakt, man er ude i. Vi vil gerne producere og sælge egen avl, som var vi en kynisk, nordjysk svinebaron for hvem penge kommer før alt andet.Sønderhof skrev: ↑12. dec 2024, 11:31Hans profil minder vel ret meget om Widell. Hvilket er fedt, for meget af vores spil skal gerne gennem ham for at vi bliver farlige. Det bliver svært at finde plads til alle de unge spillere, især hvis der kommer en stærk 6'er ind. Afhængig af om det så er 4-3-3 eller 4-2-3-1 man spiller, så er det 3-4 midtbanepladser der skal fordels på Widell, Hansen-Aarøen, Bomholt, Davidsen, Jasson, Jimenez og til dels Ross. Dertil har vi et par unge spillere i Diagne og Møller som man lyder til at have stor tiltro til. Hvis man ikke sælger nogen midtanespiller her i vinduet, så vil en udlejning eller to måske give mening.baresi skrev: ↑12. dec 2024, 10:22tror også det afhænger meget af om man vil spille 4-3-3 eller 4-2-3-1, som menno også tit har forsøgt.
På den anden side skal der ikke megen bøvl til i foråret, før vi danser med nedrykningsstregen igen, hvor for mange unge og uprøvede kan skabe unødig ustabilitet.
Så skulle en moden, erfaren, ledende, hårdtslående, behåret, råbende, tacklende, lækkertafleverende 6'er med SORTE fodboldstøvler komme ind, så må Davidsen eller Jimenez altså vige og evt udlejes.
Ligesom man bør tage imod bud på Ross fra Norge.
Ædruelighedens stemme
- Erasmus Montanus
- Allstar
- Favoritspiller: Kasper Risgård
- Geografisk sted: Frederiksberg
De Boer er forlænget til sommeren 2027.
Glædelig jul.
Glædelig jul.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.
Hvorfor er det ikke med lyserød skrift?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Tja, det er vel fint nok. Lille løn til en ok keeper til 2 eller 3 valget, bliver nok snart overhalet af Bertil.
Enig, det her er jo ikke anerledes end i 11-12 stykker da v heller ikke penge havde Tømrer Carsten rendende som deltidsprofessionel reserve.
Folk har så mere imod De Boer fordi han er udlænding.
SSE22 Indexet
Nogen der kan tage os igennem artiklen her?JacobKoustrup skrev: ↑12. dec 2024, 11:56https://nordjyske.dk/nyheder/sport/tran ... 1733999837

Og fordi han er dårlig. Carsten Christensen, eller hvad han nu hed, var ok solid i de enkelte optrædener han fik, men selvfølgelig ikke superligakeeper.Jakobsen skrev: ↑12. dec 2024, 15:11Enig, det her er jo ikke anerledes end i 11-12 stykker da v heller ikke penge havde Tømrer Carsten rendende som deltidsprofessionel reserve.
Kan i øvrigt ikke genkende at AaB-fans skulle være særligt kritiske over for udlændinge? De fleste af vores helte de sidste 25 år, er vel nordmænd og svenskere..
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Der er ikke så meget interessant. Ydesen skriver, at en 9'er er 1. Prioritet.bedstefar skrev: ↑12. dec 2024, 15:11Nogen der kan tage os igennem artiklen her?JacobKoustrup skrev: ↑12. dec 2024, 11:56https://nordjyske.dk/nyheder/sport/tran ... 1733999837
Jeg går ud fra den ene er en 6’er. Nogen der kan fortælle hvad den anden position er?![]()
- Kasper
- Allstar
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Ikke at jeg forstår forlængelsen, men De Boer har vel også stået et par fine kampe i efterårssæsonen.jonas386 skrev: ↑12. dec 2024, 15:24Og fordi han er dårlig. Carsten Christensen, eller hvad han nu hed, var ok solid i de enkelte optrædener han fik, men selvfølgelig ikke superligakeeper.Jakobsen skrev: ↑12. dec 2024, 15:11Enig, det her er jo ikke anerledes end i 11-12 stykker da v heller ikke penge havde Tømrer Carsten rendende som deltidsprofessionel reserve.
Kan i øvrigt ikke genkende at AaB-fans skulle være særligt kritiske over for udlændinge? De fleste af vores helte de sidste 25 år, er vel nordmænd og svenskere..
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
- Allstar
Flere weirdo signings af SSE22, men denne forlængelse er jo helt ovre i afdelingen 'blæst'.
Nogle gange kan man ikke lade være med at tænke, hvad det der skudsmål med stor fodboldfaglighed bunder i.
Nogle gange kan man ikke lade være med at tænke, hvad det der skudsmål med stor fodboldfaglighed bunder i.
Ædruelighedens stemme