Sidstnævnte lyder da også som det mest interessante projekt.Hanga skrev: ↑7. jan 2025, 20:58Det må være Hyseni da Farzam selv har skrevet om AaBs interesse for Nnamani.
Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Korrekt. Hyseni fra Horsens.Hanga skrev: ↑7. jan 2025, 20:58Det må være Hyseni da Farzam selv har skrevet om AaBs interesse for Nnamani.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Ja jeg har jo ikke set Isak Hansen endnu, så ham tænkte jeg ikke på. Håber foråret bliver til opturbaresi skrev: ↑7. jan 2025, 06:35Du har glemt den nye nordmand på leje Isak Hansen634 skrev: ↑6. jan 2025, 22:35Så er der kun Mylian Jimenez tilbage som kan sparke godt til en bold. De andre i truppen har det lidt med, når de sparker til bolden, er det lidt tilfældigt hvor bolden kommer hen. Det er mange frispark og hjørnespark som Mylian skal sparke, eller måske kommer der nyt til truppen i denne månedFunky skrev: ↑6. jan 2025, 22:24Der må jo på en eller anden måde være en økonomisk gevinst i det for AaB i forhold til bare at lade ham køre kontrakten ud, så det er jo fint nok. Jeg vil vove at påstå, han har en indlægsfod som er top-klasse i ligaen, men samlet set var det åbenbart ikke nok, og han var vel fra starten castet som en spiller som primært blev hentet for at hjælpe AaB til oprykning. At vi så spillede på en måde i store dele af 1. Div hvor man ikke rigtigt fik set hans kvaliteter, nåja…
Hans fod er i også fin men af de gamle er der sgu ikke mange at vælge imellem - enig
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
-
- Drenge
Nogen der ved hvad det drejer sig om?
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... ue/5375605
-
- Ynglinge
- Favoritspiller: Lucas Andersen
Der står at der er stor interesse for især Widdel og Otoa, og især den sidste regner man med skal være det dyreste salg nogensinde. +45 mio. Widder gerne 30 mio. Hvis muligt[Rosengren] skrev: ↑8. jan 2025, 08:15Nogen der ved hvad det drejer sig om?
At man ikke har penge til transfersum
Og at man ikke ved hvad der kommer til at skr
Halamadrid skrev: ↑8. jan 2025, 08:33Der står at der er stor interesse for især Widdel og Otoa, og især den sidste regner man med skal være det dyreste salg nogensinde. +45 mio. Widder gerne 30 mio. Hvis muligt[Rosengren] skrev: ↑8. jan 2025, 08:15Nogen der ved hvad det drejer sig om?
Til de priser ville det være genialt. Jeg tvivler dog stadig på at man kan sælge til de priser. Jeg er nok farvet af at AaB i årevis ikke har solgt dyrt.
------------------------------------------------
Helt enig. Otoa er en svær størrelse. Han har tydeligvis et potentiale der er til meget mere end superligaen. Han har desværre haft massive skadesproblemer, og det gør helt sikkert mange klubber forbeholden. Dermed må det også have en væsentlig betydning for prisen, hvorfor 45 millioner lyder af 15 for meget i mine ører. Tilsvarende talenter som Nagalo(solgt for ca 50) og Alexander Buch(Silkeborg vil have +40), spillede fast uden skadesproblemer og vel og mærke for subtopklubber hvor de blev prøvet af i europæisk sammenhæng.Forza skrev: ↑8. jan 2025, 09:02Halamadrid skrev: ↑8. jan 2025, 08:33Der står at der er stor interesse for især Widdel og Otoa, og især den sidste regner man med skal være det dyreste salg nogensinde. +45 mio. Widder gerne 30 mio. Hvis muligt[Rosengren] skrev: ↑8. jan 2025, 08:15Nogen der ved hvad det drejer sig om?
Til de priser ville det være genialt. Jeg tvivler dog stadig på at man kan sælge til de priser. Jeg er nok farvet af at AaB i årevis ikke har solgt dyrt.
Vi har ærgret os at Widell har manglet slutprodukt her i efteråret. Det har været stolpe ud. Tilgengæld synes jeg han er vokset med opgaven. Han er mere omhyggelig i sin boldomgang, og hans arbejdsradius er imponerende. Mener han var på efterårets hold hos superligastats, hvilket understrger hans niveau. 30 millioner lyder som den rigtige pris ift. hvor vigtig han er for os. Desværre har han kun 1½ år tilbage af kontrakten, hvilket utvilsomt påvirker hans markedsværdi. Jeg håber vi kan forlænge med yderligere 2 år, og så er jeg sikker på at hans nok skal lave både mål og assist der vil lægger +10 millioner til salgsprisen.
Ham Nnamani fra B93 lyder præcis som en typer der passer til vores spillestil. Ja tak!
-
- Miniput
- Favoritspiller: Sebastian Otoa
Re: Transfertråden Vol. [emoji[emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][em
Mener ydesen har sagt, at en forlængelse næppe er på tale. Selvfølgelig et ønske fra Widells bagland. Det er dog et stykke tid siden(sidste år) Ydesen sagde det, så ved ikke om der er sket noget siden
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
I henhold til Otoa, skriver Ydesen også at det næppe er her til vinter et rekordsalg er relevant, bl.a. grundet de årsager vi har nævnt herinde allerede
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Nogen her inde der ved hvor lang kontrakt Otoa har?
For han skal da til at spille fast i centerforsvaret før nogen gider kaste (rigtige) penge efter ham?
For han skal da til at spille fast i centerforsvaret før nogen gider kaste (rigtige) penge efter ham?
Han er på kontrakt til sommeren 2027.Bugatti1 skrev:Nogen her inde der ved hvor lang kontrakt Otoa har?
Den blev forlænget d.12 juli 2023
Så det er primært Widell der er på vej ud nu her eller hvordan skal det forstås? Artiklen ligger op til at der kommer til at ske et salg nu?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- 1. div
Fedt at Julius Nagel er igang med jagten på en ny angriber. Spændende navne allerede.
Ja, det er "det nye". Interessen for Widell er stor og fra nogle af de klubber og ligaer vi godt kunne tænke os at sælge til. Ingen konkrete bud, men det er ikke usandsynligt han bliver solgt i løbet af januar.
-
- 1. div
- Favoritspiller: Milan Timko
Spændende om Widell vitterligt kan ende omkring 30 mio. Mon ikke det er et tal, som AaB gerne har villet fortælle Ydesen, så han kunne skrive det og trække den offentlige holdning derop. Jeg ville have skudt på, at man gerne ville sælge for 20.jonas386 skrev: ↑8. jan 2025, 11:34Ja, det er "det nye". Interessen for Widell er stor og fra nogle af de klubber og ligaer vi godt kunne tænke os at sælge til. Ingen konkrete bud, men det er ikke usandsynligt han bliver solgt i løbet af januar.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.
Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.
Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.
Widell ud nu passer også med, at vi har lejet ham nordmanden
-
- Superliga
- Favoritspiller: Frank
Ydesen spekulerer i, at AaB's pris for Widell kun kan opnås hvis flere udenlandske klubber går i budkrig på ham - og det siger han så også er en mulighed...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- Winterburn
- Superliga
- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: New York
Nogle bud paa hvem der har foelere ude paa Widell?
Taenker en Bournemouth, Brentford i England kunne vaere ok bud
I Tyskland noget Gladbach, Freiburg eller Hoffenheim
Hvis det er top 5 liga er det vel i det lag
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.
-Erik "Myggen" Mykland.
Frankrig og Portugal er også interessante salgsmarkeder, og har vel også et ret fint øje til det skandinaviske marked i disse år. Belgien og Holland er vel heller ikke udelukket. Et wild card kunne være en af Red Bull klubberne. Han har en intens spillestil, stor motor, er forholdsvis ung og tager ansvar med bolden. Det er lige deres stil, om det så er i Østrig eller Tyskland. Østrigske Red Bull er endda også i ligaproblemer, og ligner ikke det hold man har kendt de sidste par år, men mangler ikke ligefrem midlerne til at reagere på det.Winterburn skrev: ↑8. jan 2025, 13:31Nogle bud paa hvem der har foelere ude paa Widell?
Hvis det udelukkende er rent økonomisk, ser vi også at skandinaviske topklubber (FCK, FCM, BIF, Bodø, Molde) er begyndt at smide +20 for de rigtige spillere.