Skulle Widell ende i FCK eller FCM så ville jeg brække mig så meget at jeg til sidst ville vende vrangen ud på mig selv.
Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
-
- 1. div
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Det ville så også være i komplet modstrid med SSE22's erklærede målsætning om at sælge til større ligaer.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg snakker også rent økonomisk ift. hvem der kunne være med til at presse sådan en pris op. Jeg tror også mere på de andre markeder jeg nævner, og mere på Belgien/Portugal end Premier League eller Bundesligaen. Det samme med Mathias Jørgensen i øvrigt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det der med at sælge til de store ligaer, er altså noget pladder. Hver gang en klub, AaB eller en hvilken som helst anden, kommer med sådan nogle visioner, så skal man lige lave "ikke testen" på udsagnet.
Hvem vil ikke gerne være en top6-klub, sælge til de store ligaer, udvikle egne talenter, spille flot fodbold, have et godt fanmiljø etc.
Hvis FCK vil give 30 for Widell og Heidenheim 25, så sælger vi naturligvis til FCK.
Men er det Gylletanken eller BIF svinene der kommer med de 30 og Heidenheim kommer med 25 så siger vi ja til de 25 fra HeidenheimSønderhof skrev: ↑8. jan 2025, 14:37Det der med at sælge til de store ligaer, er altså noget pladder. Hver gang en klub, AaB eller en hvilken som helst anden, kommer med sådan nogle visioner, så skal man lige lave "ikke testen" på udsagnet.
Hvem vil ikke gerne være en top6-klub, sælge til de store ligaer, udvikle egne talenter, spille flot fodbold, have et godt fanmiljø etc.
Hvis FCK vil give 30 for Widell og Heidenheim 25, så sælger vi naturligvis til FCK.
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Det gør vi nok næppe, selvom vi alle ville ønske det.Jakobsen skrev: ↑8. jan 2025, 14:43Men er det Gylletanken eller BIF svinene der kommer med de 30 og Heidenheim kommer med 25 så siger vi ja til de 25 fra HeidenheimSønderhof skrev: ↑8. jan 2025, 14:37Det der med at sælge til de store ligaer, er altså noget pladder. Hver gang en klub, AaB eller en hvilken som helst anden, kommer med sådan nogle visioner, så skal man lige lave "ikke testen" på udsagnet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- Allstar
- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Get real.Jakobsen skrev: ↑8. jan 2025, 14:43Men er det Gylletanken eller BIF svinene der kommer med de 30 og Heidenheim kommer med 25 så siger vi ja til de 25 fra HeidenheimSønderhof skrev: ↑8. jan 2025, 14:37Det der med at sælge til de store ligaer, er altså noget pladder. Hver gang en klub, AaB eller en hvilken som helst anden, kommer med sådan nogle visioner, så skal man lige lave "ikke testen" på udsagnet.
Du trænger til at få kalibreret din opfattelse af AaB's aktuelle plads i dansk fodbolds fødekæde samt den økonomiske virkelighed. Med udsigten til et minus på 45 millioner, så har AaB selvfølgelig ikke den luksus at man kan sige nej til fem millioner kr., fordi det gør lidt ondt på egoet.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Det er også en helt anden virkelighed, når vi snakker +20, og ikke de skaldede 0-5-7 vi tidligere har måttet tage til takke med, når vi har solgt i superligaen. Jeg ser hverken BIF eller FCM som konkurrenter på den korte bane, og hvis de vil smide 30 millioner i kassen for Widell og andre kun vil give 25, skal vi selvfølgelig slå til.
Jeg håber selvfølgelig at vi beholder ham, og kan sælge ham for 20, eller lidt under, til sommer, frem for 25 nu. Rammer vi de 30, begynder det at blive svært at sige nej, men jeg tror også at Widell kan blive alt for vigtig i nedrykningspillet og holde nedrykning på rimelig afstand, hvorfor der også skal et ekstraordinært bud til. Hvis vi havde taget sejrene over Lyngby og Vejle, så havde jeg nok gerne taget de 25..
Jeg håber selvfølgelig at vi beholder ham, og kan sælge ham for 20, eller lidt under, til sommer, frem for 25 nu. Rammer vi de 30, begynder det at blive svært at sige nej, men jeg tror også at Widell kan blive alt for vigtig i nedrykningspillet og holde nedrykning på rimelig afstand, hvorfor der også skal et ekstraordinært bud til. Hvis vi havde taget sejrene over Lyngby og Vejle, så havde jeg nok gerne taget de 25..
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Jay-Roy Grot. Kunne vi være blandt de interessede? Bold.dk skriver at der er dansk interesse, og at han selv er åben for dk.
Fri af kontrakt, men lønmæssigt formentlig et niveau over os. Burde være interessant for Randers, Silkeborg, måske endda Brøndby efter Ohi er væk, men synes ikke umiddelbart de klubber mangler angribere, og vores projekt med formentligt garanteret spilletid kunne måske lokke.
Fri af kontrakt, men lønmæssigt formentlig et niveau over os. Burde være interessant for Randers, Silkeborg, måske endda Brøndby efter Ohi er væk, men synes ikke umiddelbart de klubber mangler angribere, og vores projekt med formentligt garanteret spilletid kunne måske lokke.
Jimmy1 skrev: ↑8. jan 2025, 18:22Jay-Roy Grot. Kunne vi være blandt de interessede? Bold.dk skriver at der er dansk interesse, og at han selv er åben for dk.
[/quote
Det har været beskrevet herinde, at han angiveligt skulle have en sårbar fysik og været udfordret i forhold til skader. Han har også haft skadesproblemer i den klub, han kommer fra. Så jeg tvivler på og håber ikke, at vi er interesserede.
Er han ikke omtalt tidligere i tråden som kronisk på kanten af en alvorlig skade?Jimmy1 skrev: ↑8. jan 2025, 18:22Jay-Roy Grot. Kunne vi være blandt de interessede? Bold.dk skriver at der er dansk interesse, og at han selv er åben for dk.
Ydesen indikerer også, at man er åbne for at sige farvel til Adedeji.
Nu mangler man primært at få afklaret fremtiden for Daniel Ask og Jubril Adedeji.
Sidstnævnte skal AaB have et symbolsk beløb for, hvis man sælger ham, mens det nok er mere tvivlsomt, om man kan få en transfer for Daniel Ask.
Mere end åbne, lyder det endda til. Farvel for et symbolsk beløb. Ja, når man er købt som performance-spiller, så skal der altså performes.AaB1978 skrev: ↑8. jan 2025, 20:11Ydesen indikerer også, at man er åbne for at sige farvel til Adedeji.
Nu mangler man primært at få afklaret fremtiden for Daniel Ask og Jubril Adedeji.
Sidstnævnte skal AaB have et symbolsk beløb for, hvis man sælger ham, mens det nok er mere tvivlsomt, om man kan få en transfer for Daniel Ask.
Adedeji har nogle gode driblinger og er teknisk fornuftig men det går alligevel ofte for langsomt og så savner jeg simpelthen noget energi og vilje fra ham. Han kan være meget anonym i store dele af kampene. Vil passe mig fint hvis det lykkes at sende ham videre.Funky skrev: ↑8. jan 2025, 20:41Mere end åbne, lyder det endda til. Farvel for et symbolsk beløb. Ja, når man er købt som performance-spiller, så skal der altså performes.AaB1978 skrev: ↑8. jan 2025, 20:11Ydesen indikerer også, at man er åbne for at sige farvel til Adedeji.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jo, men eftersom han selv udtaler at flere danske klubber er interesseret, virker det næppe særligt troværdigt…Funky skrev: ↑8. jan 2025, 18:30Er han ikke omtalt tidligere i tråden som kronisk på kanten af en alvorlig skade?Jimmy1 skrev: ↑8. jan 2025, 18:22Jay-Roy Grot. Kunne vi være blandt de interessede? Bold.dk skriver at der er dansk interesse, og at han selv er åben for dk.
Jeg har heller ikke været særligt imponeret af Adedeji. Men endnu mindre af Kelvin John.Hanga skrev: ↑8. jan 2025, 21:00Adedeji har nogle gode driblinger og er teknisk fornuftig men det går alligevel ofte for langsomt og så savner jeg simpelthen noget energi og vilje fra ham. Han kan være meget anonym i store dele af kampene. Vil passe mig fint hvis det lykkes at sende ham videre.Funky skrev: ↑8. jan 2025, 20:41Mere end åbne, lyder det endda til. Farvel for et symbolsk beløb. Ja, når man er købt som performance-spiller, så skal der altså performes.AaB1978 skrev: ↑8. jan 2025, 20:11Ydesen indikerer også, at man er åbne for at sige farvel til Adedeji.
Hvis vi er på vej til at sige farvel til Adedeji, giver det fin mening, at vi er i markedet efter en hurtig kant/angriber-type.
Altså, han kan jo sagtens have en skrøbelig fysik, selvom nogle danske klubber har prikket til hans bagland.Jimmy1 skrev: ↑8. jan 2025, 22:22Jo, men eftersom han selv udtaler at flere danske klubber er interesseret, virker det næppe særligt troværdigt…Funky skrev: ↑8. jan 2025, 18:30Er han ikke omtalt tidligere i tråden som kronisk på kanten af en alvorlig skade?Jimmy1 skrev: ↑8. jan 2025, 18:22Jay-Roy Grot. Kunne vi være blandt de interessede? Bold.dk skriver at der er dansk interesse, og at han selv er åben for dk.
Han er på udkig efter en ny kontrakt, så selv hvis han reelt har fysiske skavanker, vil han næppe udbasunere dem til alle potentielle arbejdsgivere.
- Kasper
- Allstar
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Hvis vi siger farvel til Jubril, kan vi så forvente at se to nye til offensiven?
Mathias Jørgensen, Oliver Ross, Helenius og Kelvin John er vel ikke nok.
Isak Hansen-Aarøen kan måske være tiltænkt en plads deroppe, selvom jeg tror han er indkøbt til midten.
Mathias Jørgensen, Oliver Ross, Helenius og Kelvin John er vel ikke nok.
Isak Hansen-Aarøen kan måske være tiltænkt en plads deroppe, selvom jeg tror han er indkøbt til midten.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
- Allstar
Nu erfarer jeg atter, at Ydesen ophøjes til et orakel med grænseløs indsigt på dette forum.
Har nogen overvejet, at den artikel egentlig bare primært er båret af gisninger og holdninger ud fra dels det vi alle kan se og dels præmissen, at alt er til salg for den rette pris - som i øvrigt er normen i fidbold/erhvervsliv?
Jeg har svært ved at spore, at Ydesen har meget mere viden end nogen andre, andet end de småting, man måske ønsker at fodre lokalspøjten med fra Hornevej.
Har nogen overvejet, at den artikel egentlig bare primært er båret af gisninger og holdninger ud fra dels det vi alle kan se og dels præmissen, at alt er til salg for den rette pris - som i øvrigt er normen i fidbold/erhvervsliv?
Jeg har svært ved at spore, at Ydesen har meget mere viden end nogen andre, andet end de småting, man måske ønsker at fodre lokalspøjten med fra Hornevej.
Ædruelighedens stemme
100 p. Min pointe var mere at jeg synes han er værd at diskutere, fremfor for at afskrive ham totalt grundet rygte om skrøbelig fysisk. IMO synes jeg han har mange af de kompetencer vi mangler: fysisks tilstedeværelse + fart.Sauer skrev: ↑8. jan 2025, 22:37Altså, han kan jo sagtens have en skrøbelig fysik, selvom nogle danske klubber har prikket til hans bagland.Jimmy1 skrev: ↑8. jan 2025, 22:22Jo, men eftersom han selv udtaler at flere danske klubber er interesseret, virker det næppe særligt troværdigt…Funky skrev: ↑8. jan 2025, 18:30Er han ikke omtalt tidligere i tråden som kronisk på kanten af en alvorlig skade?Jimmy1 skrev: ↑8. jan 2025, 18:22Jay-Roy Grot. Kunne vi være blandt de interessede? Bold.dk skriver at der er dansk interesse, og at han selv er åben for dk.
Han er på udkig efter en ny kontrakt, så selv hvis han reelt har fysiske skavanker, vil han næppe udbasunere dem til alle potentielle arbejdsgivere.