Synes ikke, jeg i de seneste indlæg ser nogen behandle Ydesens Adedeji-melding som fakta. Men overvejelser om et farvel til Adedeji giver vel fin mening, når nu AaB kigger efter en hurtig angribertype. Uanset om Ydesen har noget at have det i eller ej.R Rosenberg skrev: ↑8. jan 2025, 23:15Nu erfarer jeg atter, at Ydesen ophøjes til et orakel med grænseløs indsigt på dette forum.
Har nogen overvejet, at den artikel egentlig bare primært er båret af gisninger og holdninger ud fra dels det vi alle kan se og dels præmissen, at alt er til salg for den rette pris - som i øvrigt er normen i fidbold/erhvervsliv?
Jeg har svært ved at spore, at Ydesen har meget mere viden end nogen andre, andet end de småting, man måske ønsker at fodre lokalspøjten med fra Hornevej.
*Ser nu, at der har været flere Ydesen-indlæg nogle sider tilbage. Men tror, de færreste tillægger Ydesen en helt særlig indsigt i AaB's gøren og laden ift. så mange andre sportsjournalister. Af gode grunde skriver han oftere om AaB end Farzam og alle de andre, så nok mere derfor, Ydesens navn og analyser ofte er at finde herinde.