Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14876
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Hanga » 9. aug 2012, 08:54

Ham der Emil skrev:Kunne Gotfredsen være færdig mand i AaB?
Det lyder lidt sådan på ham.

http://kanalsport.dk/indslag/thelander-eller-gotfredsen" onclick="window.open(this.href);return false;

Han er ung, og har talentet, men at blive overhalet indenom må saftsusme også være frusterende.
Han har spillet én god kamp! Hvis ikke tålmodigheden er større hos en spiller, der indtil sidste sæson spillede i 2. division, får han det i hvert fald svært her. Jeg forstår da godt at det er skuffende for ham at være helt ude af truppen, men tror ikke han er på vej ud eller noget. Jeg tror det er at overtolke hans skuffelse. Men hvis han allerede gør sig de tanker, synes jeg da bare han skal have lov til at smutte.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Yankee » 9. aug 2012, 14:05

Jo, og vi henter vel primært Thelander fordi Gotfedsen generelt har skuffet på reserveholdet og faldt totalt igennem i sidste runde i Haderslev.

Vores midterforsvar er ikke lamineret, så hvis Gotfredsen yder 112% til træning og forbedrer sig i nærkampene og i luftrummet så får han helt sikkert chancen.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Ham der Emil » 9. aug 2012, 14:08

Jeg har ikke set ham til hverken træning eller i reserveholdskampene.
Dog mener jeg ikke vi har råd til at lade ham smutte. Hvis han føler sig nok "forvirret", og gerne vil væk nu, så ser det sort ud forsvarsmæssigt.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
nulle666
1. div
1. div
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. apr 2006, 12:41
Geografisk sted: Støvring

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af nulle666 » 10. aug 2012, 15:29

Hvad med en gratis Lekic?

http://www.sporten.dk/fodbold/rajko-lek ... g-i-lyngby" onclick="window.open(this.href);return false;

Personligt synes jeg det kunne være fint, forudsat han ikke trækker en kæmpe løn. Om ikke andet kan han være en udemærket reserve som hæver niveauet til træning..
DET HANDLER IKKE OM AT VÆRE MED, MEN OM AT VINDE.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13739
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Funky » 10. aug 2012, 16:15

nulle666 skrev:Hvad med en gratis Lekic?

http://www.sporten.dk/fodbold/rajko-lek ... g-i-lyngby" onclick="window.open(this.href);return false;

Personligt synes jeg det kunne være fint, forudsat han ikke trækker en kæmpe løn. Om ikke andet kan han være en udemærket reserve som hæver niveauet til træning..
Det er ikke noget der er gratis i denne verden. I Lekic's tilfælde vil der være omkostninger med løn OG uro.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Provst i Brovst » 10. aug 2012, 18:47

Funky skrev:
nulle666 skrev:Hvad med en gratis Lekic?

http://www.sporten.dk/fodbold/rajko-lek ... g-i-lyngby" onclick="window.open(this.href);return false;

Personligt synes jeg det kunne være fint, forudsat han ikke trækker en kæmpe løn. Om ikke andet kan han være en udemærket reserve som hæver niveauet til træning..
Det er ikke noget der er gratis i denne verden. I Lekic's tilfælde vil der være omkostninger med løn OG uro.
Tjaa, har han lavet uro på det sidste? Kunne han spille på SIF niveau i AaB er han velkommen, men det er vist kun i SIF han fungerer. Men måske bliver er han blevet mere moden og ikke blot ældre, det er der trods alt nogen der gør.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Mr-schou
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 21. maj 2007, 20:42
Geografisk sted: 8000 Aarhus c

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Mr-schou » 11. aug 2012, 16:46

Jeg vil godt lige smide en sindsyg spændende angriber fra 2 division, Sebastian pingel.. Han spiller i Brabrand nu, tidligere viby og Agf..
Ved allerede at flere klubber kigger på ham, han er utrolig stærk, målsøgende konstant og læser spillet helt vildt godt..

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Jesper Schmidt » 11. aug 2012, 22:07

Mr-schou skrev:Jeg vil godt lige smide en sindsyg spændende angriber fra 2 division, Sebastian pingel.. Han spiller i Brabrand nu, tidligere viby og Agf..
Ved allerede at flere klubber kigger på ham, han er utrolig stærk, målsøgende konstant og læser spillet helt vildt godt..
Er det Frank Pingels søn måske?... spørger bare af nysgerrighed, jeg kender intet til ham :)

Mr-schou
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 21. maj 2007, 20:42
Geografisk sted: 8000 Aarhus c

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Mr-schou » 11. aug 2012, 22:10

Jesper Schmidt skrev:
Mr-schou skrev:Jeg vil godt lige smide en sindsyg spændende angriber fra 2 division, Sebastian pingel.. Han spiller i Brabrand nu, tidligere viby og Agf..
Ved allerede at flere klubber kigger på ham, han er utrolig stærk, målsøgende konstant og læser spillet helt vildt godt..
Er det Frank Pingels søn måske?... spørger bare af nysgerrighed, jeg kender intet til ham :)
Ja det er:) Han virker meget spændende.. Ved ikke hvad der gemmer sig af U17/U19 spillere, men helt sikkert krudt i den dreng!

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Brent » 14. aug 2012, 09:49

Ved sgu'tte rigtig med pingel pangel. Derimod har jeg et godt øje til Eise Aden Abshir som spiller i de norske divisioner, Han har score imponerende 39 mål i 46 kampe for Eidsvol, derudover har han scoret 30 gange på landsholdet. Han er transferfri til vinter og kan derfor erhverves yderst billigt, et perfekt match med AaBs økonomi.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4474
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af le Cid » 14. aug 2012, 10:02

Don't do it!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Walther » 14. aug 2012, 10:44

le Cid skrev:Don't do it!
Must... resist... feeding the troll...
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Tyskeren » 14. aug 2012, 11:29

Esbjerg har spurgt på leje af N. Gotfredsen for resten af efteråret.. Svar vides endnu ikke!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4474
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af le Cid » 14. aug 2012, 11:51

Tyskeren skrev:Esbjerg har spurgt på leje af N. Gotfredsen for resten af efteråret.. Svar vides endnu ikke!
Lyder som en god idé for begge parter, forudsat at vi ikke sælger Lasse...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af thomasjn » 14. aug 2012, 12:02

Er umiddelbart imod at udleje Gotfredsen til et andet superligahold. Først og fremmest skal vi nok få brug for at have kvalificeret bredde i forsvaret før eller siden omend det nok bliver sjældent vi får brug for 4. valget.

Derudover er jeg for så vidt meget imod, at vi hjælper fiskerne. EfB ligner en klar bundprop og prügelknappe i denne sæson og er det eneste hold som er lige så ringe som Brøndby. I en sæson, hvor vi stadig ikke helt ved om det bliver fugl eller fisk er der ingen grund til at hjælpe et hold, som ligger under os.

Når det er sagt er der selvfølgelig også Gotfredsen at tage hensyn til og et lejemål kunne måske ifht. hans videre udvikling og trivsel være godt. Her så jeg så bare man fandt et andet hold end EfB eller andre Superligaklubber. Evt. noget i den bedste ende af 1. div. eller noget Norge eller Servige.

awnaw
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 16. mar 2012, 20:53

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af awnaw » 14. aug 2012, 12:12

Gotfredsen bliver nok ikke Esbjergs redningsmand. Hvis Esbjerg er interesseret, så syntes jeg, at han skal tage afsted det halve år og få sig noget spilletid, som der ikke just er udsigt til hos AaB.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10807
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af jonas386 » 14. aug 2012, 17:30

awnaw skrev:Gotfredsen bliver nok ikke Esbjergs redningsmand. Hvis Esbjerg er interesseret, så syntes jeg, at han skal tage afsted det halve år og få sig noget spilletid, som der ikke just er udsigt til hos AaB.
Enig, man kan vel i øvrigt også få indflettet en klausul der gør han ikke kan spille mod AaB eller sådan.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9633
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Buzz Killington » 14. aug 2012, 19:15

Jeg har godt nok ikke hørt om sådan en klausul i dansk fodbold tidligere Jonas (manager undtaget), så jeg har mine tvivl om at det er muligt. Men som andre tror jeg det ville være godt for Godte's udvikling at få fast superligaspilletid. Vi har jo både Augo og Thelander der kan dække dernede.

Eneste problem jeg ser, det er at vi død-pine skal leje ham ud for min. et halvt år jf danske regler, hvilket gør situationen en smule ufleksibelt i tilfælde at skaderegn
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2907
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af Eksil » 14. aug 2012, 19:17

Er der nogle fra ungdomsrækkerne der nogenlunde kvalificeret kan dække Gotfredsens plads på bænken, hvis han sendes derned? Det er fint at han får erfaring, selvom hans lønkroner nok ikke er det der vender skuden, men AaB skal ikke sætte sig selv op til en situation som sidste sæson, hvor Augo dernede i flere kampe.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)

Indlæg af A_Strandfelt » 14. aug 2012, 19:33

le Cid skrev:
Tyskeren skrev:Esbjerg har spurgt på leje af N. Gotfredsen for resten af efteråret.. Svar vides endnu ikke!
Lyder som en god idé for begge parter, forudsat at vi ikke sælger Lasse...
Lige præcis. Forsvaret ser tyndt ud i Esbjerg, især hvis de skulle komme ud for skader. Dog ville det koste os den ro, vi har i, at vi har så bredt et midterforsvar.

Låst