Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2895
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Eksil » 23. nov 2015, 08:00

At afvise spillere bare fordi de er fra Brøndby er idiotisk. I de år hvor Horsens var gode levede de i høj grad af kasserede Brøndby spillere. Dumic kunne sagtens være den 3. midterforsvarer i AaB.

seamann

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af seamann » 23. nov 2015, 08:11

Eksil skrev:At afvise spillere bare fordi de er fra Brøndby er idiotisk. I de år hvor Horsens var gode levede de i høj grad af kasserede Brøndby spillere. Dumic kunne sagtens være den 3. midterforsvarer i AaB.
Der er allerede 3 midterforsvarer.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af FlæskeFrank » 23. nov 2015, 08:29

Jens Madsen kom fra Brøndby og vandt mesterskabet med os...

Dario Dumic kan blive rigtig god. Det er ikke en Stenderup i forklædning.

Jeg er overbevist om, at han blot skal have noget ro omkring sig, så kan han nok erobre en fast plads i midterforsvaret hos mange klubber. Men det er svært at se ham i vores hierarki med KEP, Pedersen og Blåbjerg. Jeg har mere fidus til Blåbjerg end blot sætte erstatte ham med en ny "reserve".
- FlæskeFrank

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af 9800 » 23. nov 2015, 23:31

FlæskeFrank skrev:Jens Madsen kom fra Brøndby og vandt mesterskabet med os...

Dario Dumic kan blive rigtig god. Det er ikke en Stenderup i forklædning.

Jeg er overbevist om, at han blot skal have noget ro omkring sig, så kan han nok erobre en fast plads i midterforsvaret hos mange klubber. Men det er svært at se ham i vores hierarki med KEP, Pedersen og Blåbjerg. Jeg har mere fidus til Blåbjerg end blot sætte erstatte ham med en ny "reserve".
Og Jes Høgh

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Pastorius » 24. nov 2015, 00:08

9800 skrev:
FlæskeFrank skrev:Jens Madsen kom fra Brøndby og vandt mesterskabet med os...

Dario Dumic kan blive rigtig god. Det er ikke en Stenderup i forklædning.

Jeg er overbevist om, at han blot skal have noget ro omkring sig, så kan han nok erobre en fast plads i midterforsvaret hos mange klubber. Men det er svært at se ham i vores hierarki med KEP, Pedersen og Blåbjerg. Jeg har mere fidus til Blåbjerg end blot sætte erstatte ham med en ny "reserve".
Og Jes Høgh
What?! At Jes Høgh har spillet i Brøndby gør ham ikke til BIF'er... Han kommer fra Chang og spillede 6 sæsoner i AaB inden han røg til BIF.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Ham der Emil » 24. nov 2015, 01:01

Pastorius skrev:
9800 skrev:
FlæskeFrank skrev:Jens Madsen kom fra Brøndby og vandt mesterskabet med os...

Dario Dumic kan blive rigtig god. Det er ikke en Stenderup i forklædning.

Jeg er overbevist om, at han blot skal have noget ro omkring sig, så kan han nok erobre en fast plads i midterforsvaret hos mange klubber. Men det er svært at se ham i vores hierarki med KEP, Pedersen og Blåbjerg. Jeg har mere fidus til Blåbjerg end blot sætte erstatte ham med en ny "reserve".
Og Jes Høgh
What?! At Jes Høgh har spillet i Brøndby gør ham ikke til BIF'er... Han kommer fra Chang og spillede 6 sæsoner i AaB inden han røg til BIF.
Spot on.
Bor han ikke stadigvæk oppe omkring Brovst (Biersted?)?
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1221
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Spanky » 24. nov 2015, 12:19

Ham der Emil skrev:
Pastorius skrev:
9800 skrev:
FlæskeFrank skrev:Jens Madsen kom fra Brøndby og vandt mesterskabet med os...

Dario Dumic kan blive rigtig god. Det er ikke en Stenderup i forklædning.

Jeg er overbevist om, at han blot skal have noget ro omkring sig, så kan han nok erobre en fast plads i midterforsvaret hos mange klubber. Men det er svært at se ham i vores hierarki med KEP, Pedersen og Blåbjerg. Jeg har mere fidus til Blåbjerg end blot sætte erstatte ham med en ny "reserve".
Og Jes Høgh
What?! At Jes Høgh har spillet i Brøndby gør ham ikke til BIF'er... Han kommer fra Chang og spillede 6 sæsoner i AaB inden han røg til BIF.
Spot on.
Bor han ikke stadigvæk oppe omkring Brovst (Biersted?)?

Sidst jeg hørte om Høgh's bopæl boede han i en lejlighed over i siloerne i Nørresundby.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af 9800 » 24. nov 2015, 13:27

Det gør han stadig

Tested Judge
Drenge
Drenge
Indlæg: 33
Tilmeldt: 2. jan 2011, 12:12
Favoritspiller: Frank Strandli, Rade Prica, Erik Bo Andersen

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Tested Judge » 24. nov 2015, 19:33

Hvis vi skal se på emner, der kan erstatte Thomsen ved et evt. salg, kunne to bud være fra Malmø FF.

Tobias Sana er blevet nævnt tidligere, inden han skiftede til Malmø. Det er da ikke gået helt som forventet i Malmø. Han har ikke spillet meget for den svenske Champions League klub.

Et andet bud fra Malmø, kunne være den 22 årige Simon Kroon, der ligesom Sana heller ikke har spillet meget i denne sæson. Sidste sæson var han stort set fast mand og spillede også i Champions League. Hans alder taget i betragtning burde der være mulighed for at udvikle han yderligere. Ifølge transfermarkt.de har han kontraktudløb til nytår.

Jeg skal lige sige at jeg ikke har set Malmø særlig meget, kun et par gange i CL, men synes det er et par unge lovende herre, som vi burde holde øje med.

ebbejeppe
2. div
2. div
Indlæg: 120
Tilmeldt: 15. maj 2006, 12:25

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af ebbejeppe » 24. nov 2015, 19:41

FlæskeFrank skrev:Jens Madsen kom fra Brøndby og vandt mesterskabet med os...

Dario Dumic kan blive rigtig god. Det er ikke en Stenderup i forklædning.

Jeg er overbevist om, at han blot skal have noget ro omkring sig, så kan han nok erobre en fast plads i midterforsvaret hos mange klubber. Men det er svært at se ham i vores hierarki med KEP, Pedersen og Blåbjerg. Jeg har mere fidus til Blåbjerg end blot sætte erstatte ham med en ny "reserve".
Jeg tror, at Gaarde holder meget øje med midterforsvare. Tre er ikke mange, slet ikke når den ene ofte er vikar på venstreback.
Måske er der gode nyheder til dem, der ikke synes om Dumic - måske det er Gaarde, der har lagt et tilbud til Nordvik..?

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/me ... d-nordmand

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Brent » 24. nov 2015, 21:48

Tested Judge skrev:Hvis vi skal se på emner, der kan erstatte Thomsen ved et evt. salg, kunne to bud være fra Malmø FF.

Tobias Sana er blevet nævnt tidligere, inden han skiftede til Malmø. Det er da ikke gået helt som forventet i Malmø. Han har ikke spillet meget for den svenske Champions League klub.

Et andet bud fra Malmø, kunne være den 22 årige Simon Kroon, der ligesom Sana heller ikke har spillet meget i denne sæson. Sidste sæson var han stort set fast mand og spillede også i Champions League. Hans alder taget i betragtning burde der være mulighed for at udvikle han yderligere. Ifølge transfermarkt.de har han kontraktudløb til nytår.

Jeg skal lige sige at jeg ikke har set Malmø særlig meget, kun et par gange i CL, men synes det er et par unge lovende herre, som vi burde holde øje med.
Kan vi bytte med Blomquist?
AaB - the Nordic gateway to Europe

Gamen

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Gamen » 24. nov 2015, 22:47

ebbejeppe skrev:
Jeg tror, at Gaarde holder meget øje med midterforsvare. Tre er ikke mange, slet ikke når den ene ofte er vikar på venstreback.
Måske er der gode nyheder til dem, der ikke synes om Dumic - måske det er Gaarde, der har lagt et tilbud til Nordvik..?

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/me ... d-nordmand
Forhåbentlig ikke. Nordvik er et evighedstalent, der ikke har niveau til mere end bunden af Tippeligaen.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af 9800 » 24. nov 2015, 23:33

Det er Esbjerg der kigger på ham. Ville ligne AaB dårligt. Der er begrænset videresalgs potentiale og cv'et ligner ikke en AaB stamspillers

Brugeravatar
BBS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:50
Favoritspiller: Dennis Marshall
Geografisk sted: Midtbyen

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af BBS » 25. nov 2015, 14:27

9800 skrev:Det er Esbjerg der kigger på ham. Ville ligne AaB dårligt. Der er begrænset videresalgs potentiale og cv'et ligner ikke en AaB stamspillers
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/esbj ... rsspiller/Godt spottet! :)

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af 9800 » 25. nov 2015, 14:55

BBS skrev:
9800 skrev:Det er Esbjerg der kigger på ham. Ville ligne AaB dårligt. Der er begrænset videresalgs potentiale og cv'et ligner ikke en AaB stamspillers
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/esbj ... rsspiller/Godt spottet! :)
Den var lige til højrebenet;-)

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Martino » 25. nov 2015, 21:37

Nordvik er ligeså ringe som de andre forsvarere som EFB har pt...ser ham ihvertfald ikke som en markant forstærkning.
Angående AaB så ved jeg ikke om Dumic kan være aktuel. Har aldrig regnet ham særlig højt men han er vel en ok Superligaspiller?
Er Oliver Knudsen og Morten Rokkedal spillere vi kan forvente får kontrakt? Eller er der andre centerforsvarere på tale fra U19. Må indrømme jeg ikke har set en eneste u19 kamp dette efterår.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Gaarde6 » 26. nov 2015, 05:27

Hvad hedder ham forsvarsspilleren fra Horsens med Afrikanske rødder?
Han var så hypet på et tidspunkt. Har ikke set ham spille, så jeg aner ikke hvor god han er.
Men det ville da være en typisk AaB signing at hente en ung spillere nede fra.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af BoT » 26. nov 2015, 14:29

Gaarde6 skrev:Hvad hedder ham forsvarsspilleren fra Horsens med Afrikanske rødder?
Han var så hypet på et tidspunkt. Har ikke set ham spille, så jeg aner ikke hvor god han er.
Men det ville da være en typisk AaB signing at hente en ung spillere nede fra.
Jeg har heldigvis særlig adgang til forskellige oplysninger, så værsgo:
http://www.achorsens.dk/a-truppen/profiler

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3182
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Gnu » 26. nov 2015, 14:33

BoT skrev:
Gaarde6 skrev:Hvad hedder ham forsvarsspilleren fra Horsens med Afrikanske rødder?
Han var så hypet på et tidspunkt. Har ikke set ham spille, så jeg aner ikke hvor god han er.
Men det ville da være en typisk AaB signing at hente en ung spillere nede fra.
Jeg har heldigvis særlig adgang til forskellige oplysninger, så værsgo:
http://www.achorsens.dk/a-truppen/profiler
Det er ham Jørgen, ikke?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af FlæskeFrank » 27. nov 2015, 20:57

Hvad med ham Jeppe Curth fra Viborg. Han laver godt med mål og vil nok gerne til en større klub ?!

Vi kunne lave en sang, som hed "Vores bomber hedder Jeppe Curth".

:thumbsup:
- FlæskeFrank

Låst