Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13739
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Funky » 8. dec 2015, 01:18

MrRepsak skrev:Osama fri til vinter. Ham ser jeg meget gerne hvis Thomsen sælges :thumbsup:
Jeg tror Osama er glad for at have fået genstartet sin karriere i Viborg.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gamen

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Gamen » 8. dec 2015, 01:39

Funky skrev: Jeg tror Osama er glad for at have fået genstartet sin karriere i Viborg.
Umuligt at vide om han er blevet mere moden siden AGF-tiden. Det var lettere uskønt at hænge holdkammerater og træner ud for åben skærm. Spillemæssigt virker han dog helt anderledes velovervejet i sit spil, og han har den gennembrudsstyrke og ærgerrighed som f.eks. Andreas Bruhn mangler i sit spil.

Jeg ved ikke hvad han vil, og det afhænger også meget af om AaB vælger at leje spillere ud. Men bedømt på det her halvår i Viborg, så ser han væsentligt mere interessant ud end hans øvrige holdkammerater.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Gaarde6 » 8. dec 2015, 05:19

9800 skrev:
Gaarde6 skrev:Åh jeg drømmer altid, når jeg befinder mig i denne tråd.
Deble kunne være fedt at få fingrene i.
Omvendt er jeg bare så stor tilhænger af den måde klubben bliver kørt på nu.
Man hiver de unge op og lader dem spille. I den her halv sæson har Blåbjerg vist, hvorfor man forlængede med ham. Gilli er ved at gøre sig klar til at afløse Dalle. Børsting har hævet sig enormt.
Jeg er sgu ikke sikker på vi behøver at købe ind!
Vi har det bedste reservehold i ligaen. De skal vel også ind at spille?

Gilli tager over for Dalle.
Skulle Spalvis ryge er det vel Helenius-Jönsson eller Pohl som skal spille.
Ryger Thomsen skal Bruhn vel ind og have spilletid. Eller også skal Jönsson omskoles.

Vi må bare sige at vores ledelse har fingeren på pulsen. Hver gang vi dømmer holdet færdigt, grundet et salg, opfinder de en ny spiller til pladsen.
De har sgu været et skridt foran os herinde. Mon ikke de kan gøre det igen :thumbsup:
Sjældent har jeg været så enig i et indlæg i transfer trådene! Jeg ser dog Bassogog eller Thrane som foran Bruhn i køen. Dalle er jeg sikker på vi har glemt 1/4 når Gilli har vist sit potentiale. Læg lige mærke til hvor mange elendige indlæg han smider i dag. Efterhånden tror jeg vores modstandere har lært at han kun har to varianter af indlæg: Fladt eller skråt tilbage.

Hvis Thomsen ryger synes jeg vi skal se os om efter et talent på 22-24 år med lidt fremtid i.

Jeg nægter at tro de kan finde på at sælge Spalvis allerede nu.
Sorry. Ja Thrane står selvfølgelig foran Bruhn.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af 9800 » 8. dec 2015, 08:15

Osama ser spændende ud, men det er noget af et sats. Så vidt jeg husker var det ikke holdkammeraterne men bestyrelsen han hængte ud. Det er et helt legendarisk interview :cool:

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af astonvilla » 8. dec 2015, 08:24

Gamen skrev:
Funky skrev: Jeg tror Osama er glad for at have fået genstartet sin karriere i Viborg.
Umuligt at vide om han er blevet mere moden siden AGF-tiden. Det var lettere uskønt at hænge holdkammerater og træner ud for åben skærm. Spillemæssigt virker han dog helt anderledes velovervejet i sit spil, og han har den gennembrudsstyrke og ærgerrighed som f.eks. Andreas Bruhn mangler i sit spil.

Jeg ved ikke hvad han vil, og det afhænger også meget af om AaB vælger at leje spillere ud. Men bedømt på det her halvår i Viborg, så ser han væsentligt mere interessant ud end hans øvrige holdkammerater.
Vi skal ikke røre Osama med en ildtang.
Han er kugle skør - og det har han vist ved gentagne lejligheder. Og det er der ikke nogen kur for.
Han kan være nok så dygtig fodboldspiller - men han vil være gift for sammenholdet i truppen.
Bienvenu Bassogog!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10807
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af jonas386 » 8. dec 2015, 08:31

Jeg er enig mht Akharraz, men nu er det jo ikke forbudt, heller ikke for fodboldspillere, at blive mere modne med tiden. Der er uendelige eksempler på spillere der først har set ud til at spilde deres talent, for så at tage det seriøst senere hen.
Om Akharraz så er blevet mere moden ved jeg ikke, men han er bestemt en interessant spiller der har nogle tydelige kvaliteter der også kan være interessant for os.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

N
1. div
1. div
Indlæg: 309
Tilmeldt: 2. jan 2006, 11:48

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af N » 8. dec 2015, 09:00

9800 skrev:
Gaarde6 skrev:Åh jeg drømmer altid, når jeg befinder mig i denne tråd.
Deble kunne være fedt at få fingrene i.
Omvendt er jeg bare så stor tilhænger af den måde klubben bliver kørt på nu.
Man hiver de unge op og lader dem spille. I den her halv sæson har Blåbjerg vist, hvorfor man forlængede med ham. Gilli er ved at gøre sig klar til at afløse Dalle. Børsting har hævet sig enormt.
Jeg er sgu ikke sikker på vi behøver at købe ind!
Vi har det bedste reservehold i ligaen. De skal vel også ind at spille?

Gilli tager over for Dalle.
Skulle Spalvis ryge er det vel Helenius-Jönsson eller Pohl som skal spille.
Ryger Thomsen skal Bruhn vel ind og have spilletid. Eller også skal Jönsson omskoles.

Vi må bare sige at vores ledelse har fingeren på pulsen. Hver gang vi dømmer holdet færdigt, grundet et salg, opfinder de en ny spiller til pladsen.
De har sgu været et skridt foran os herinde. Mon ikke de kan gøre det igen :thumbsup:
Sjældent har jeg været så enig i et indlæg i transfer trådene! Jeg ser dog Bassogog eller Thrane som foran Bruhn i køen. Dalle er jeg sikker på vi har glemt 1/4 når Gilli har vist sit potentiale. Læg lige mærke til hvor mange elendige indlæg han smider i dag. Efterhånden tror jeg vores modstandere har lært at han kun har to varianter af indlæg: Fladt eller skråt tilbage.

Hvis Thomsen ryger synes jeg vi skal se os om efter et talent på 22-24 år med lidt fremtid i.

Jeg nægter at tro de kan finde på at sælge Spalvis allerede nu.
Jeg synes Dalle er total undervurderet, eller ihvertfald blandt nogle. Fair nok, rigtig mange flade indlæg der blev fanget, men når det så lykkedes har vi scoret SÅ mange kasser på den konto. Ser man bort fra de indlæg (omend jeg ikke ville en kantspiller gjorde det meget anderledes), så laver han stort set ingen fejl og han tørrer sin modspiller gang på gang. Jeg er meget ked af vi mister en meget værdifuld spiller i ham.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Freddie » 8. dec 2015, 09:29

N skrev:
Jeg synes Dalle er total undervurderet, eller ihvertfald blandt nogle. Fair nok, rigtig mange flade indlæg der blev fanget, men når det så lykkedes har vi scoret SÅ mange kasser på den konto. Ser man bort fra de indlæg (omend jeg ikke ville en kantspiller gjorde det meget anderledes), så laver han stort set ingen fejl og han tørrer sin modspiller gang på gang. Jeg er meget ked af vi mister en meget værdifuld spiller i ham.
Bare rolig. Om 4 måneder er han glemt.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af astonvilla » 8. dec 2015, 09:37

Freddie skrev:
N skrev:
Jeg synes Dalle er total undervurderet, eller ihvertfald blandt nogle. Fair nok, rigtig mange flade indlæg der blev fanget, men når det så lykkedes har vi scoret SÅ mange kasser på den konto. Ser man bort fra de indlæg (omend jeg ikke ville en kantspiller gjorde det meget anderledes), så laver han stort set ingen fejl og han tørrer sin modspiller gang på gang. Jeg er meget ked af vi mister en meget værdifuld spiller i ham.
Bare rolig. Om 4 måneder er han glemt.
Jeg vil nok også lige trække den en smule i den anden retning. Nuvel, Dalsgaard er god og alt det dér - men ligefrem undervurderet, synes jeg nu ikke han er.

Det er korrekt, at når det flade indlæg lykkes - så er det farligt. Men tænk lige tilbage over de seneste 12 måneder og tænk på hvor mange gange det rent faktisk ER lykkes. Vi taler jo 2-3 indlæg ud af 50 som rammer sin mand. I går i Viborg kampen hed den vel noget i nærheden af 7 og nul.
Jeg er heller ikke enig i at han stort set ikke laver fejl. Han laver mange fejl i defensiven. Også de dyre. I går i starten af 2. halvlej er der f.eks. en situation hvor han sælger hele butikken ved elendig markering - og Larsen må redde.

Forstå mig ret: Jeg synes også at Dalsgaard er en god spiller - men nu skal vi heller ikke svinge ham op til et niveau hvor han slet ikke hører hjemme, bare fordi han er på vej ud af døren.

Jeg tror ikke på han vil få succes i Holland eller Belgien eller hvor fanden han vil hen. Jeg tror det bliver en "Classic" på den konto - og så skal vi da bare byde ham velkommen hjem hvis det er - for han passer fint ind på vores hold og til vores stil. Men han skal satme arbejde med de indlæg, hvis Gaarde nogensinde skal tage ham tilbage.

Jeg ønsker ham held og lykke på sin videre færd - for han virker til at være en god knajt.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af thomasjn » 8. dec 2015, 10:15

Jeg er med på at erstatte Dalsgaard internt med Gilli og fejler det har vi solide Patrick. Jeg synes dog stadig vi skal have en ekstra spiller til forsvaret. Som det er nu har vi flg.:

Højre back: Gilli og Patrick
Stopper: KEP, Kasper P og Blåbjerg
Venstre back: Ahlmann

Ideelt set havde man to til hver af de fire pladser. Jeg er på vi ikke bruger så mange penge, men jeg så gerne en gardering til venstre back eller midterforsvaret. Nok aller helst ham der kan tage over efter Ahlmann på sigt.

Ifht. Thomsens plads mener jeg der skal hentes en afløser, hvis han smutter til vinter. I sidste ende er det jo AaBs beslutning, men en demotiveret spiller vil omvendt ikke være meget ved. Jeg håber dog virkelig, at Thomsen er frisk på et halvt år mere og venter til sommer. Smutter han bør han erstattes. Det er vores helt store kreative islæt og der er ikke nogen af reserverne der er klar til at spille bare 1/4 af hans rolle. Bruhn har jeg ikke rigtigt fidus til, Thrane virker stadig et stykke fra og mon ikke venstrebenede Bassogog er tiltænkt højre siden på sigt.

Vedr. Spalvis synes jeg man skal vente til sommer og samtidig få taget en seriøs snak med Helenius og finde ud af om han egentlig gider det her. Han kunne jo starte med at spille med ærgærrighed og så skal det gode spil altid komme og hvem ved om han kan finde sit gamle niveau. Men jeg synes ikke Helenius lige pt. ligner en Spalvis afløser og angrebet vil miste for meget tyngde ved en Ene-Jönsson duo. Pohl ligner heller ikke just en der står foran gennembruddet taget i betragtning han ikke har fortrængt visne Helenius fra bænken.

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Lucas Kuskenius » 8. dec 2015, 10:24

thomasjn skrev:Jeg er med på at erstatte Dalsgaard internt med Gilli og fejler det har vi solide Patrick. Jeg synes dog stadig vi skal have en ekstra spiller til forsvaret. Som det er nu har vi flg.:

Højre back: Gilli og Patrick
Stopper: KEP, Kasper P og Blåbjerg
Venstre back: Ahlmann

Ideelt set havde man to til hver af de fire pladser. Jeg er på vi ikke bruger så mange penge, men jeg så gerne en gardering til venstre back eller midterforsvaret. Nok aller helst ham der kan tage over efter Ahlmann på sigt.

Ifht. Thomsens plads mener jeg der skal hentes en afløser, hvis han smutter til vinter. I sidste ende er det jo AaBs beslutning, men en demotiveret spiller vil omvendt ikke være meget ved. Jeg håber dog virkelig, at Thomsen er frisk på et halvt år mere og venter til sommer. Smutter han bør han erstattes. Det er vores helt store kreative islæt og der er ikke nogen af reserverne der er klar til at spille bare 1/4 af hans rolle. Bruhn har jeg ikke rigtigt fidus til, Thrane virker stadig et stykke fra og mon ikke venstrebenede Bassogog er tiltænkt højre siden på sigt.

Vedr. Spalvis synes jeg man skal vente til sommer og samtidig få taget en seriøs snak med Helenius og finde ud af om han egentlig gider det her. Han kunne jo starte med at spille med ærgærrighed og så skal det gode spil altid komme og hvem ved om han kan finde sit gamle niveau. Men jeg synes ikke Helenius lige pt. ligner en Spalvis afløser og angrebet vil miste for meget tyngde ved en Ene-Jönsson duo. Pohl ligner heller ikke just en der står foran gennembruddet taget i betragtning han ikke har fortrængt visne Helenius fra bænken.
Kan Kristian Pedersen hives væk fra Køge til en fornuftig pris, så er forsvaret helt på plads.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Søgaard » 8. dec 2015, 10:26

astonvilla skrev:
...............


Forstå mig ret: Jeg synes også at Dalsgaard er en god spiller - men nu skal vi heller ikke svinge ham op til et niveau hvor han slet ikke hører hjemme, bare fordi han er på vej ud af døren.

Jeg tror ikke på han vil få succes i Holland eller Belgien eller hvor fanden han vil hen. Jeg tror det bliver en "Classic" på den konto - og så skal vi da bare byde ham velkommen hjem hvis det er - for han passer fint ind på vores hold og til vores stil. Men han skal satme arbejde med de indlæg, hvis Gaarde nogensinde skal tage ham tilbage.

Jeg ønsker ham held og lykke på sin videre færd - for han virker til at være en god knajt.
Nu skal vi heller ikke trække ham ned på et niveau, hvor han heller ikke hører hjemme. Dalsgaard har sine udfordringer som du også nævner, men jeg synes han hele tiden har bygget på. Er enig i, at der godt kunne være mere variation og kvalitet i indlæg og til tider er der også defensive problemer. Men jeg synes også det er blevet bedre og bedre og man ser oftere helt gode aktioner af ham i forsvaret. Jeg synes han har bygget på og jeg tror godt han kan fortsætte med at bygge på, når han kommer til udlandet. Han har nogle spidskompetencer, som kan sikre ham en plads på holdet og dermed skaber udgangspunkt for yderligere udvikling, hvis han finder det rigtige hold. Og det virker til at være et meget overvejet valg han laver - det hjalp self. ikke Kusk, men jeg tror godt på, at han kan få nogle fine år i udlandet.

Dermed ikke sagt, at han er uerstattelig. Jeg er helt enig i, at vi nok skal få ham erstattet - jeg tror endda Gilli ret hurtigt vil kunne tage over, med nogle af de samme kompetencer. Min største bekymring er efterhånden bredden på de backs.

Vil også ønske held og lykke til Dalle, han har fortjent at prøve sig af i udlandet og han skal være velkommen tilbage, hvis det ikke lykkes eller når han er klar til det om en 3-5 år og det passer ind i truppen.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4454
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af doukas » 8. dec 2015, 10:42

Ville blive meget overrasket hvis der ikke hentes en forsvarspiller ind, da Raitala og Dalsgaard begge er fortid til vinter. Det må betyde, at der luft i budgettet. Hvis man henter enten en VB eller CB er der dobbeltbesætning på hele bagkæden, hvilket er det optimale.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2907
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Eksil » 8. dec 2015, 10:43

Kan man få Serge Deble for en pris på 2-4 mio kr. så tror jeg det ville være perfekt. Han ville passe rigtigt godt ind i AaBs spilletid med den hastighed og teknik han har. Desuden ville han nok give en ekstra dimension i kontraspillet, hvor Ene, Spalvis, Jønsson og Helenius ikke er hurtigløbere. KEP kan vel også skrive under på, at han svær at holde styr på?

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af 9800 » 8. dec 2015, 11:10

thomasjn skrev:Jeg er med på at erstatte Dalsgaard internt med Gilli og fejler det har vi solide Patrick. Jeg synes dog stadig vi skal have en ekstra spiller til forsvaret. Som det er nu har vi flg.:

Højre back: Gilli og Patrick
Stopper: KEP, Kasper P og Blåbjerg
Venstre back: Ahlmann

Ideelt set havde man to til hver af de fire pladser. Jeg er på vi ikke bruger så mange penge, men jeg så gerne en gardering til venstre back eller midterforsvaret. Nok aller helst ham der kan tage over efter Ahlmann på sigt.

Ifht. Thomsens plads mener jeg der skal hentes en afløser, hvis han smutter til vinter. I sidste ende er det jo AaBs beslutning, men en demotiveret spiller vil omvendt ikke være meget ved. Jeg håber dog virkelig, at Thomsen er frisk på et halvt år mere og venter til sommer. Smutter han bør han erstattes. Det er vores helt store kreative islæt og der er ikke nogen af reserverne der er klar til at spille bare 1/4 af hans rolle. Bruhn har jeg ikke rigtigt fidus til, Thrane virker stadig et stykke fra og mon ikke venstrebenede Bassogog er tiltænkt højre siden på sigt.

Vedr. Spalvis synes jeg man skal vente til sommer og samtidig få taget en seriøs snak med Helenius og finde ud af om han egentlig gider det her. Han kunne jo starte med at spille med ærgærrighed og så skal det gode spil altid komme og hvem ved om han kan finde sit gamle niveau. Men jeg synes ikke Helenius lige pt. ligner en Spalvis afløser og angrebet vil miste for meget tyngde ved en Ene-Jönsson duo. Pohl ligner heller ikke just en der står foran gennembruddet taget i betragtning han ikke har fortrængt visne Helenius fra bænken.
Rokkedal. Han kan vel godt gardere for Ahlman?

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af white splash » 8. dec 2015, 11:17

Eksil skrev:Kan man få Serge Deble for en pris på 2-4 mio kr. så tror jeg det ville være perfekt. Han ville passe rigtigt godt ind i AaBs spilletid med den hastighed og teknik han har. Desuden ville han nok give en ekstra dimension i kontraspillet, hvor Ene, Spalvis, Jønsson og Helenius ikke er hurtigløbere. KEP kan vel også skrive under på, at han svær at holde styr på?
Han var rigtig god I går, hvis det er hans niveau så er jeg med på at man skal prøve at lokke ham til AA. Han har dog haft rigtig mange udfald, siden de rykkede op u suppen.
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1221
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Spanky » 8. dec 2015, 11:35

Deble er en udemærket spiller - dog særdeles uskarp i går. Ser ham som en typisk kontraspiller, som er oplagt for hold der står dybt på egen banehalvdel. Har svært ved at se ham passe ind på vores hold og i vores taktik.

Første prioritet for det kommende vindue må være at, beholde i særdeleshed Thomsen, men også gerne Spalvis. Dernæst skal vi have en spiller ind som kan dække VB og/eller CB.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af Mogens » 8. dec 2015, 12:58

Vedr. Deble er der nok meget naturligt, at niveauet har været lidt svingende. Jeg tror ofte, at det vil være tilfældet for relativt uprøvede spillere, der rykker en række op i niveau. Man kunne jo håbe (såfremt man mener, at han passer i AaB), at han qua højere kvalitet i træningen også vil øge sit niveau og blive mere stabil.

Der er naturligvis ingen tvivl om, at vi gerne skal beholde alle spillere, så det gider jeg ikke tærske langhalm på.

Vedr. forsvaret har jeg det lidt ambivalent. Ingen tvivl om, at vi skal have (kvalitet som stadig kan udvikles) ind til bredden, men til hvilken plads kan jeg ikke helt overskue. Udfordringen ligger i at finde positionen. Blåbjerg er i den (u)heldige situation, at han kan dække to pladser. Positivt fordi han selv kan få mere spilletid ud fra dobbeltdækningen, men negativt da man kan frygte, at det kan/vil bremse hans udvikling at han ikke har EN plads at koncentrere sig om.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af 9800 » 8. dec 2015, 13:15

Blåbjerg kan dække 3 pladser, han er udpræget højre benet, så jeg vil vædde med han også kan spille højre back.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)

Indlæg af hje1980 » 8. dec 2015, 13:23

9800 skrev:Blåbjerg kan dække 3 pladser, han er udpræget højre benet, så jeg vil vædde med han også kan spille højre back.
højrebenet...???? han er altså venstrebenet...

Låst