Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10807
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af jonas386 » 2. jul 2016, 12:37

Fremragende spiller. Dejligt at se Gaarde læser med herinde ( :cool: )
Jeg har længe set Sloth som den ideele Risgaard afløser, og mon ikke han har samlet en ting eller to op i det engelske? Jeg tror han bliver en succes hvis vi henter ham, og hellere ham end spillere som Spelmann, og hvad der ellers er blevet hentet hos konkurenterne.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Califfen » 2. jul 2016, 12:37

Kokkefar skrev:
Hanga skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avis ... per-sloth/

Mr. Swag... Jeg ved ikke helt... Godt navn og god spiller da han var i AGF, men omvendt virkede han lidt som en primadonna og som en generel lidt træls type.
Han er blevet ældre, måske har det modnet ham at sidde på bænken i England. Jeg tror han ville være en gevinst. Jeg er bare i tvivl om, hvorvidt han vil bytte en bænkplads i England ud med en tilsvarende i Aalborg, til en ringere løn. Dog virker det til Risgaard har toppet, så måske er han tiltænkt som starter.
Det virker fedt!

Men ja, så må det da være som afløser for Risgård.
Mangler vi ikke stadig en reserve for Würtz?

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Arendt » 2. jul 2016, 12:42

Haha. Sådan. Dejligt Gaarde! Den var kaldt for flere måneder siden.

Forhåbentligt lykkes det. Han vil kunne spille både kant og 8'er i vores system.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Imer
2. div
2. div
Indlæg: 249
Tilmeldt: 28. apr 2008, 15:24

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Imer » 2. jul 2016, 12:50

Califfen skrev:
Kokkefar skrev:
Hanga skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avis ... per-sloth/

Mr. Swag... Jeg ved ikke helt... Godt navn og god spiller da han var i AGF, men omvendt virkede han lidt som en primadonna og som en generel lidt træls type.
Han er blevet ældre, måske har det modnet ham at sidde på bænken i England. Jeg tror han ville være en gevinst. Jeg er bare i tvivl om, hvorvidt han vil bytte en bænkplads i England ud med en tilsvarende i Aalborg, til en ringere løn. Dog virker det til Risgaard har toppet, så måske er han tiltænkt som starter.


Det virker fedt!

Men ja, så må det da være som afløser for Risgård.
Mangler vi ikke stadig en reserve for Würtz?
Han kan vel også spille en bred midtbane og dermed overtage, hvad der pt. ligner Børstings plads, således vi igen har to fløje, som kan trække ind i banen.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9633
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Buzz Killington » 2. jul 2016, 13:01

Ja, med udsigten til den vatpik bliver jeg naesten helt skuffet over vi ikke jagtede Spelmann. Hvis det overhovedet overvejes med Sloth, saa skal han som minimum paa en uges proevetraening inden vi beslutter os. Han var elendig i Leeds, hvor specielt tempoet var et problem. Mindede paa mange maader om Blomqvist i AaB. Jeg tvivler paa han har hvad der skal til.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Califfen » 2. jul 2016, 13:14

Det er lidt bekymrende, at han ikke fik ét minuts spilletid for førsteholdet hele sidste sæson. Næsten en helt imponerende bedrift

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 347
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Kempes » 2. jul 2016, 13:17

Er lidt skeptisk over en evt. kontrakt med Sloth. I hvilken forfatning er en spiller der har spillet ca. 600 minutters fodbold de sidste 2 sæsoner?
Den seneste kamp han var med i var tilbage i februar 2015. At kalde ham bænkevarmer i Leeds er vist også at stramme den. Han var kun fundet god nok til at sidde på bænken i 3 af kampene sidste sæson.

Men bevares alt nyt er godt nyt :D . Modsat andre herinde synes jeg nemlig ikke Gaarde har så lang tid til at finde spillere. Med den nye turneringsstruktur bliver kampene i starten af sæsonen meget vigtigere. Venter vi til allersidst i transfervinduet har vi spillet 1/4 del af kampene før ligaen splittes op. I de første 7 kampe frem til 1.9 skal vi desuden møde 5 af de modstandere som jeg tror kommer til at kæmpe om 5. og 6. pladsen.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af thomasjn » 2. jul 2016, 13:25

Har det blandet med Sloth - han var da et talent, men synes også han var noget hypet. Det er bekymrende, at han ikke har været mere inde på Leeds' eftersigende ret ringe hold. Det virker som endnu en Curling-dreng der tog ud og knap fik et minuts spilletid. Derudover synes jeg måske ikke han som type helt er hvad vi mangler. Kan ikke se der er nok gods i ham ifht. at spille Risgårds rolle da man som 8'er i AaBs system stadig skal være fysisk stærk og kunne tage fra. Vi har allerede Abildgaard, som har den udfordring.
Så er der selvfølgelig Thomsens rolle, men jeg synes Sloth er et stykke fra at være den type. Så er jeg egentlig mere hooked på Masango jeg synes passer bedre til den rolle eller Jeppe Andersen som vi selv ville kunne forme.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10807
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af jonas386 » 2. jul 2016, 13:28

Buzz Killington skrev:Ja, med udsigten til den vatpik bliver jeg naesten helt skuffet over vi ikke jagtede Spelmann. Hvis det overhovedet overvejes med Sloth, saa skal han som minimum paa en uges proevetraening inden vi beslutter os. Han var elendig i Leeds, hvor specielt tempoet var et problem. Mindede paa mange maader om Blomqvist i AaB. Jeg tvivler paa han har hvad der skal til.
Jeg skal ikke kunne sige hvad der er gået galt for Sloth i Leeds, men han har om ikke andet vist han har niveau til superligaen. Mit indtryk af Championship, der dog er noget begrænset, er da også at det foregår i et noget hurtigere tempo end den danske liga. Det er selvfølgelig ikke helt godt han har haft problemer med at følge med, men omvendt heller ikke noget jeg mener der skal diskvalificere ham. Han har trodsalt været inde omkring landsholdet, samt været en profil i suppen.

Derudover er han stadig ung, og som type tror jeg ikke vi finder mange spillere der læner sig så meget op af Thomsen. Hvertfald ikke der er både interessante og realistiske.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2586
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af troelsh » 2. jul 2016, 13:33

Jeg husker Sloth som en talentfuld spiller, man havde meget store forventninger til i AGF.

Men jeg husker ham også som en "primadonna" type, der ligesom Bruhn kunne blive kyst hvis spillet blev for fysisk, men forhåbentlig er det blevet ændret i den engelske Championship.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6100
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FIDEL » 2. jul 2016, 16:06

Jeg vil helst ikke have Sloth. Han står for frøken fodbold og Risgård er bedre.. scorede 8 mål i sæsonen og r ikke færdig endnu..
Vil sgu hellere ha Vingaard så.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6409
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FlæskeFrank » 2. jul 2016, 17:33

Nu overrasker alle de mishagsytringer mod Casper Sloth. Jeg tror nogle af jer, skal overveje et navn, som I ville acceptere og se både om navnet var realistisk og større end Sloth.

Specielt fans af Martin Spelmann(hvis de findes i virkeligheden) kan ikke med nogen som helst rimelighed godtgøre at Sloth er et skridt ned.

Vi har alle tvivl om Sloths aktuelle niveau, men hvad er Spelmanns niveau ? Selvfølgelig har Spelmann flere kampe under bæltet, men altså også 5 år ældre.

Og så kan Sloth vel netop spille venstrekanten, Spelmann er vel mere højrekant, hvor vi er lidt bedre dækket ind.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af thomasjn » 2. jul 2016, 17:52

FlæskeFrank skrev:Nu overrasker alle de mishagsytringer mod Casper Sloth. Jeg tror nogle af jer, skal overveje et navn, som I ville acceptere og se både om navnet var realistisk og større end Sloth.

Specielt fans af Martin Spelmann(hvis de findes i virkeligheden) kan ikke med nogen som helst rimelighed godtgøre at Sloth er et skridt ned.

Vi har alle tvivl om Sloths aktuelle niveau, men hvad er Spelmanns niveau ? Selvfølgelig har Spelmann flere kampe under bæltet, men altså også 5 år ældre.

Og så kan Sloth vel netop spille venstrekanten, Spelmann er vel mere højrekant, hvor vi er lidt bedre dækket ind.
Problemet med Sloth på venstre kant er vel også, at han ikke har den store diciplin. Han skal selvfølgelig være mere offensiv end defensiv, men hvis Ahlmanns skadesproblemer fortsætter så er vi svagt besat på backen bag ham.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6409
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FlæskeFrank » 2. jul 2016, 18:19

Jeg forventer ikke Sloth som erstatning for Thomsen, men mere at han vil kunne gøre nytte på venstrekanten. Og så er det vel ikke Sloths skyld at Ahlmann stadig ikke er klar? Går ud fra, at du ønsker en større profil på venstrekanten for Thomsen.

Jeg snakker om Sloth som den ekstra centralt vi har brug for. At han så også kan spille venstrekant er blot et gode.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Provst i Brovst » 2. jul 2016, 18:45

Casper Sloth har 8-9 landskampe, 24 år, højrefodet. Han virker til at være den oplagte Thomsen erstatning og han er muligvis en forstærkning, men jeg kan ikke huske ham fra suppen og jeg ser ikke landsholdet.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1886
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af 634 » 2. jul 2016, 19:01

Jeg har ikke nogen god fornemmelse for Sloth, og vis han skal have tilbudt kontrakt, bør den ikke være bedre end hvad Horsens vil give ham. De må være interesseret i ham.
Donny Gorter synes jeg er meget interessant, fordi både ham og Ahlman kan spille på Risgaards plads, samt at jeg tror han er realistisk.
Jeg synes resten af transfervinduet bør handle om at finde en med en del erfaring til at spille i midtbanen sammen med Wurtz. Det kan godt være at Risgaard kommer til at spille meget, og det er sikkert også fint, men han har i seneste sæson spillet mere end ønsket p.g.a. skader og manglende træning imellem kampene (hans egen udtalelse) Han træner heller ikke med i denne opstart, og jeg ser ham som outsider til meget spilletid.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af thomasjn » 2. jul 2016, 19:27

FlæskeFrank skrev:Jeg forventer ikke Sloth som erstatning for Thomsen, men mere at han vil kunne gøre nytte på venstrekanten. Og så er det vel ikke Sloths skyld at Ahlmann stadig ikke er klar? Går ud fra, at du ønsker en større profil på venstrekanten for Thomsen.

Jeg snakker om Sloth som den ekstra centralt vi har brug for. At han så også kan spille venstrekant er blot et gode.
Nej selvfølgelig kan Sloth ikke lastes at Ahlmann er skadet. Det jeg stiller spørgsmål ved er om Sloth overhovedet passer til vores hold, hvad enten det er centralt eller på kanten. Så vidt jeg husker var han bedst for AGF på 10'er pladsen.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Uldahl » 2. jul 2016, 21:54

Tror Gaarde ser ham som afløser for Thomsen. Han snakkede om at hente en da Thomsen blev solgt. Jeg er lidt bekymret over hans manglende spille tid, han har ikke engang været god til bænken. Talentet er uomtvistelig offensivt, men ser ud til der mangler en del i det defensive.

Han er sikkert billig. Men helt ude af form spillemæssig. Dårlig attitude, ikke holdspiller.
Kan vi få ham igang igen , og tilbage på sporet??? Thjae. Og jeg er sgu træt af alle de ???tegn. Spillere der skal tilbage efter skade, eller curlingbørn det ikke har slået til.

Jeg tror ikke på han er tænkt til at skulle spille centralt som Risgård eller Wurtz´s afløser. Han kommer også er jeg ret sikker på Gaarde har lovet 2 indkøb og Sloth er så den første mulighed som Thomsen`s afløser. Hvem henter vi så til den centrale? Jeg håber sgu det ikke er endnu en spiller der skal tilbage fra noget Noget rutine og erfaring er et must med alle de unge der skal køres ind. Lidt pres på Risgård vil også være på sin plads. Han virker i perioder til han ikke gider.

Nogen bud på en mulig central spiller?

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af hje1980 » 2. jul 2016, 21:56

634 skrev:Jeg har ikke nogen god fornemmelse for Sloth, og vis han skal have tilbudt kontrakt, bør den ikke være bedre end hvad Horsens vil give ham. De må være interesseret i ham.
Donny Gorter synes jeg er meget interessant, fordi både ham og Ahlman kan spille på Risgaards plads, samt at jeg tror han er realistisk.
Jeg synes resten af transfervinduet bør handle om at finde en med en del erfaring til at spille i midtbanen sammen med Wurtz. Det kan godt være at Risgaard kommer til at spille meget, og det er sikkert også fint, men han har i seneste sæson spillet mere end ønsket p.g.a. skader og manglende træning imellem kampene (hans egen udtalelse) Han træner heller ikke med i denne opstart, og jeg ser ham som outsider til meget spilletid.
Hvordan ved du at både Gorter og Ahlmann kan spille centralt midt?

Ser Sloth som et fantastisk køb af Gaarde (hvis den går hjem). Kan spille centralt og god offensiv. At han er gået i stå i Leeds bekymre sgu ikke mig.
Han har vist hvad han kan i Superligaen.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Yankee » 2. jul 2016, 21:58

Vi skal ikke købe en venstreback fordi han også kan spille central midt. Det er bedre at hente en spiller til en bestemt plads og så bruge ham der.

Låst