Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2038
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af 9520AaB » 2. jul 2016, 22:13

Sloth ville være super signing. Men tror han er tiltænkt en central midtbaneplads. Var noget af balladen med ham i GF ikke, at han spillede kant i mange kampe der, og så sig selv som central spiller?? Nogen der kan finde noget ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1212
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Reyad » 2. jul 2016, 23:07

Sloth ville være et glimrende køb, tror jeg. Højere niveau kan vi nærmest ikke forvente. Ja, han er rusten, men ellers ville vi ikke have råd til ham.

Hvilken plads han er tiltænkt, ved jeg ikke. I min optik er han bygget til at overtage for Thomsen, også kan han dække af centralt. Kreativ spiller med fin løbekapacitet og et højt topniveau. Lidt de samme udfordringer som Thomsen, da han ikke scorer nok.

Der var polemik omkring ham i GF, da han ville ind og spille centralt. Deres kantspiller havde også en noget anden rolle, end den er pt i AaB. Det er også en kæmpe fordel, at han kan spille Risgaards plads.

Alt i alt, så ville jeg være meget tilfreds med et køb af Sloth. Disciplinen skal AaB nok få styr på.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Martino » 3. jul 2016, 08:16

http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/aa ... o-indkoeb/

Jeg kan godt leve med to, hvis det er fra en høj hylde, men ellers vil jeg mene at to sikre kort og en lottokupon vil være tilfredsstillende. De nuværende kan også med held og dygtighed løfte niveauet og en spiller som Magnus Christensen skal nok få minutter, samt de to unge backs. Mæhle og Bardhec.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af thomasjn » 3. jul 2016, 10:32

Martino skrev:http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/aa ... o-indkoeb/

Jeg kan godt leve med to, hvis det er fra en høj hylde, men ellers vil jeg mene at to sikre kort og en lottokupon vil være tilfredsstillende. De nuværende kan også med held og dygtighed løfte niveauet og en spiller som Magnus Christensen skal nok få minutter, samt de to unge backs. Mæhle og Bardhec.
To er nok lige i underkanten. Som jeg ser det skal vi have en ny central midt, en afløser for Thomsen, en angriber og en stopper. For mig at se har vi ikke rigtigt nogen sikre kort i angrebet pt. Vi har Pohl og Basso, som er rigtigt spændende, men Helenius er et kæmpe spørgsmålstegn og Ene har altså kun spillet en god halv-sæson de sidste to sæsoner + der går rygter om han hellere vil være et andet sted. Derudover er midterforsvaret også usikkert udover Holgersson og jeg synes vi bør hente endnu en stopper der som udgangspunkt skal spille. Man kunne også argumentere for en højre back, men jeg vil mene det er vigtigere at få styrket den centrale akse på holdet oven på sidste sæsons sindsyge kollaps.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6409
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FlæskeFrank » 3. jul 2016, 11:02

thomasjn skrev:To er nok lige i underkanten. Som jeg ser det skal vi have en ny central midt, en afløser for Thomsen, en angriber og en stopper. For mig at se har vi ikke rigtigt nogen sikre kort i angrebet pt. Vi har Pohl og Basso, som er rigtigt spændende, men Helenius er et kæmpe spørgsmålstegn og Ene har altså kun spillet en god halv-sæson de sidste to sæsoner + der går rygter om han hellere vil være et andet sted. Derudover er midterforsvaret også usikkert udover Holgersson og jeg synes vi bør hente endnu en stopper der som udgangspunkt skal spille. Man kunne også argumentere for en højre back, men jeg vil mene det er vigtigere at få styrket den centrale akse på holdet oven på sidste sæsons sindsyge kollaps.
Det var 5-6 spillere, som du kræver og alle, som kan stort set gå ind på holdet. En kende ambitiøst :D

Jeg tror også to til midtbanen - Thomsen og centralt. Hvis det bliver Casper Sloth, så tror jeg desværre, at AaB mener han kan gøre det ud for to. Men med de fine roser til Magnus kan to mand måske også bremse hans karriere unødigt.

Midterforsvaret. Det kommer ikke til at ske. Vi har fået en god førstemand og Kasper P og Blåbjerg har vist nok til at være nr. 2 og 3, samt i kortere perioder også nr. 1-2.

Højreback. Selvom jeg godt kunne se det fristende i Remmer, så tror jeg Patricks alder og rutine - som også efterspørges gør, at der ikke sker noget på den plads i efteråret.

Hvis Bassogog ikke i træningskampene får spilletid på kanten, så tror jeg ikke han er kantspiller. Så han skal regnes med i angrebet.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Søgaard » 3. jul 2016, 11:10

thomasjn skrev:
Martino skrev:http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/aa ... o-indkoeb/

Jeg kan godt leve med to, hvis det er fra en høj hylde, men ellers vil jeg mene at to sikre kort og en lottokupon vil være tilfredsstillende. De nuværende kan også med held og dygtighed løfte niveauet og en spiller som Magnus Christensen skal nok få minutter, samt de to unge backs. Mæhle og Bardhec.
To er nok lige i underkanten. Som jeg ser det skal vi have en ny central midt, en afløser for Thomsen, en angriber og en stopper. For mig at se har vi ikke rigtigt nogen sikre kort i angrebet pt. Vi har Pohl og Basso, som er rigtigt spændende, men Helenius er et kæmpe spørgsmålstegn og Ene har altså kun spillet en god halv-sæson de sidste to sæsoner + der går rygter om han hellere vil være et andet sted. Derudover er midterforsvaret også usikkert udover Holgersson og jeg synes vi bør hente endnu en stopper der som udgangspunkt skal spille. Man kunne også argumentere for en højre back, men jeg vil mene det er vigtigere at få styrket den centrale akse på holdet oven på sidste sæsons sindsyge kollaps.
Lige meget hvor mange gange du gentager det, så bliver midterforsvaret og angrebet ikke de steder vi mangler spillere mest. Ene og Helenius er stærke kort i superligaen, der er ingen chance for at Gaarde henter en starter til angrebet, jo mindre en af dem er på vej videre. I midterforsvaret er vi lige så godt besat som sidste sæson, endda med ekstra rutine i KP og Blåbjerg med +25 kampe sidste sæson. Med 3 kvalificerede spillere, samt Rokke som ekstra gardering, mangler vi heller ikke her. Igen, jeg ved du ikke kan lide KP og Blåbjerg, men AaB har tiltro til dem. Det ville være håbløst at hente en til at stå foran dem. Personligt synes jeg også de er fine midterforsvarer og i Blåbjerg ser jeg et stort potentiale.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af thomasjn » 3. jul 2016, 11:20

FlæskeFrank skrev:
thomasjn skrev:To er nok lige i underkanten. Som jeg ser det skal vi have en ny central midt, en afløser for Thomsen, en angriber og en stopper. For mig at se har vi ikke rigtigt nogen sikre kort i angrebet pt. Vi har Pohl og Basso, som er rigtigt spændende, men Helenius er et kæmpe spørgsmålstegn og Ene har altså kun spillet en god halv-sæson de sidste to sæsoner + der går rygter om han hellere vil være et andet sted. Derudover er midterforsvaret også usikkert udover Holgersson og jeg synes vi bør hente endnu en stopper der som udgangspunkt skal spille. Man kunne også argumentere for en højre back, men jeg vil mene det er vigtigere at få styrket den centrale akse på holdet oven på sidste sæsons sindsyge kollaps.
Det var 5-6 spillere, som du kræver og alle, som kan stort set gå ind på holdet. En kende ambitiøst :D

Jeg tror også to til midtbanen - Thomsen og centralt. Hvis det bliver Casper Sloth, så tror jeg desværre, at AaB mener han kan gøre det ud for to. Men med de fine roser til Magnus kan to mand måske også bremse hans karriere unødigt.

Midterforsvaret. Det kommer ikke til at ske. Vi har fået en god førstemand og Kasper P og Blåbjerg har vist nok til at være nr. 2 og 3, samt i kortere perioder også nr. 1-2.

Højreback. Selvom jeg godt kunne se det fristende i Remmer, så tror jeg Patricks alder og rutine - som også efterspørges gør, at der ikke sker noget på den plads i efteråret.

Hvis Bassogog ikke i træningskampene får spilletid på kanten, så tror jeg ikke han er kantspiller. Så han skal regnes med i angrebet.
Arh, 2 midtbanespillere, en angriber og en stopper er fire. Og ja jeg er ambitiøs på AaBs vejne. Jeg siger ikke vi skal stoppe med at bruge talenter i morgen, men de to sidste sæsoner viser med meget tydelighed, at vi har trukket den alt for langt i håbet om, at de unge kan slå til. Jeg savner, at klubben snart indser vi ikke længere befinder os i 2011-2013 økonomisk. Det furstrerer mig meget, at retorikken efterhånden er at AaB er til for talenternes skyld og det er åh så synd nogen ikke får chancen. De skal have chancen, hvis de er gode nok, men AaBs potentiale er til mere end den overdrevent ydmyge måde man driver klubben på lige nu.

Ifht. midterforsvaret er jeg egentlig enig med de fleste herinde i at Kasper P er en god spillertype dertil. Problemet er for mig mere, at han simpelthen bare ikke rammer et højt nok niveau. Så har vi Blåbjerg som er spændende og måske bedre kan spille stopper sammen med Holgersson, men det ændrer ikke på at bare tanken om Kasper P og Blåbjerg fra start i fem kampe i streg vil kunne spolere min nattesøvn i flere dage. Jeg kunne leve med Kasper P, hvis han var en 19 årig der skulle prøves af, men han er midt i 20'erne og det er nok begrænset, hvor meget mere potentiale der er i ham.

Ifht. højre back siger jeg jo selv, at det nok er lidt mere nice to have ifht. de andre og jeg hellere vil bygge stammen op igen.

Uanset om Basso er angriber eller kant skal der ske noget i angrebet. Helenius er en lige så stor lottokupon som en komplet ukendt brasser og "Nu er Helenius tilbage" sangen er efterhånden sunget så mange gange jeg ikke tror på den mere. Så har vi Ene som har haft en sølle god halvsæson som angriber og det var som anden violin for ligaens bedste angriber. Pohl og Basso er spændende, men de går ikke ind og løser noget fra dag et så en ny angriber skal og bør ind.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af thomasjn » 3. jul 2016, 11:23

thomasjn skrev:
FlæskeFrank skrev:
thomasjn skrev:To er nok lige i underkanten. Som jeg ser det skal vi have en ny central midt, en afløser for Thomsen, en angriber og en stopper. For mig at se har vi ikke rigtigt nogen sikre kort i angrebet pt. Vi har Pohl og Basso, som er rigtigt spændende, men Helenius er et kæmpe spørgsmålstegn og Ene har altså kun spillet en god halv-sæson de sidste to sæsoner + der går rygter om han hellere vil være et andet sted. Derudover er midterforsvaret også usikkert udover Holgersson og jeg synes vi bør hente endnu en stopper der som udgangspunkt skal spille. Man kunne også argumentere for en højre back, men jeg vil mene det er vigtigere at få styrket den centrale akse på holdet oven på sidste sæsons sindsyge kollaps.
Det var 5-6 spillere, som du kræver og alle, som kan stort set gå ind på holdet. En kende ambitiøst :D

Jeg tror også to til midtbanen - Thomsen og centralt. Hvis det bliver Casper Sloth, så tror jeg desværre, at AaB mener han kan gøre det ud for to. Men med de fine roser til Magnus kan to mand måske også bremse hans karriere unødigt.

Midterforsvaret. Det kommer ikke til at ske. Vi har fået en god førstemand og Kasper P og Blåbjerg har vist nok til at være nr. 2 og 3, samt i kortere perioder også nr. 1-2.

Højreback. Selvom jeg godt kunne se det fristende i Remmer, så tror jeg Patricks alder og rutine - som også efterspørges gør, at der ikke sker noget på den plads i efteråret.

Hvis Bassogog ikke i træningskampene får spilletid på kanten, så tror jeg ikke han er kantspiller. Så han skal regnes med i angrebet.
Arh, 2 midtbanespillere, en angriber og en stopper er fire. Og ja jeg er ambitiøs på AaBs vejne. Jeg siger ikke vi skal stoppe med at bruge talenter i morgen, men de to sidste sæsoner viser med meget tydelighed, at vi har trukket den alt for langt i håbet om, at de unge kan slå til. Jeg savner, at klubben snart indser vi ikke længere befinder os i 2011-2013 økonomisk. Det furstrerer mig meget, at retorikken efterhånden er at AaB er til for talenternes skyld og det er åh så synd nogen ikke får chancen. De skal have chancen, hvis de er gode nok, men AaBs potentiale er til mere end den overdrevent ydmyge måde man driver klubben på lige nu. Ifht. midten er jeg i øvrigt enig i at Magnus Christensen ser rigtigt spændende ud. Nu kan man jo ikke udlede alverden på et par træningskampe, men Magnus ser ud til at være klar til at spille en rolle allerede i denne sæson.

Ifht. midterforsvaret er jeg egentlig enig med de fleste herinde i at Kasper P er en god spillertype dertil. Problemet er for mig mere, at han simpelthen bare ikke rammer et højt nok niveau. Så har vi Blåbjerg som er spændende og måske bedre kan spille stopper sammen med Holgersson, men det ændrer ikke på at bare tanken om Kasper P og Blåbjerg fra start i fem kampe i streg vil kunne spolere min nattesøvn i flere dage. Jeg kunne leve med Kasper P, hvis han var en 19 årig der skulle prøves af, men han er midt i 20'erne og det er nok begrænset, hvor meget mere potentiale der er i ham.

Ifht. højre back siger jeg jo selv, at det nok er lidt mere nice to have ifht. de andre og jeg hellere vil bygge stammen op igen.

Uanset om Basso er angriber eller kant skal der ske noget i angrebet. Helenius er en lige så stor lottokupon som en komplet ukendt brasser og "Nu er Helenius tilbage" sangen er efterhånden sunget så mange gange jeg ikke tror på den mere. Så har vi Ene som har haft en sølle god halvsæson som angriber og det var som anden violin for ligaens bedste angriber. Pohl og Basso er spændende, men de går ikke ind og løser noget fra dag et så en ny angriber skal og bør ind.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6409
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FlæskeFrank » 3. jul 2016, 11:43

thomasjn skrev:
thomasjn skrev:
FlæskeFrank skrev:Det var 5-6 spillere, som du kræver og alle, som kan stort set gå ind på holdet. En kende ambitiøst :D
Arh, 2 midtbanespillere, en angriber og en stopper er fire. Og ja jeg er ambitiøs på AaBs vegne.
Jo, men så nævner du også lige højreback og midterforsvaret. Og så kommer jeg over 4 spillere.
- FlæskeFrank

Gamen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Gamen » 3. jul 2016, 12:41

Det lader til at der er nogen herinde, der stadig ikke har bemærket at Pohl har fået kyssesyge. Alt afhængigt af graden af det, så kan det vel oftest betyde en pause på alt mellem 2-9 måneder. Ham må vi altså højst sandsynligt afskrive for denne halvsæson.
Det er altid lidt umuligt at spå om, hvornår man fysisk kan være tilbage på et acceptabelt niveau.
Thrane havde det sidste år, og var tilbage utroligt hurtigt - indenfor 1,5 måned eller 2.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14877
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Hanga » 3. jul 2016, 12:53

AaB præsenterer Sloth indenfor få dage ifølge bold.dk.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... h-i-leeds/
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Yankee » 3. jul 2016, 12:57

Hanga skrev:AaB præsenterer Sloth indenfor få dage ifølge bold.dk.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... h-i-leeds/
Utroligt spændende. Ham er jeg godt tilfreds med.

Sloth er dygtig teknisk og en meget kreativ spiller og han passer efter min mening bedst ind som kantspiller på vores hold - selvom han selvfølgelig også kan spille central midt.

Det er også lidt fedt at AGF har brugt store beløb på Mustafa Amini og Martin Spelmann, som begge efter min mening er klart dårligere og mindre talentfulde end Casper Sloth. Måske passer to tonserspillere som Amini og Spelmann bedre til deres hold, men Sloth er potentielt et rigtig godt indkøb.

Eneste minus er selvfølgelig at Sloth er endnu en spiller med pil nedad. Vi kan næppe forvente det helt store fra ham i efterårssæsonen, men det er også okay når vi er midt i en genopbygningsfase.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2213
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Sauer » 3. jul 2016, 13:00

Hanga skrev:AaB præsenterer Sloth indenfor få dage ifølge bold.dk.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... h-i-leeds/
Jeg husker ikke rigtigt, hvad han kunne, da han var i AGF. Men hans CV ser jo ganske pænt ud for en spiller på hans alder. Det skæmmer selvfølgelig lidt, at han nærmest ikke spillede i sidste sæson, men omvendt ville vi nok ikke kunne hente ham, hvis han havde været en fast del af Leeds-truppen.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Ham der Emil » 3. jul 2016, 13:15

Sauer skrev:
Hanga skrev:AaB præsenterer Sloth indenfor få dage ifølge bold.dk.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... h-i-leeds/
Jeg husker ikke rigtigt, hvad han kunne, da han var i AGF. Men hans CV ser jo ganske pænt ud for en spiller på hans alder. Det skæmmer selvfølgelig lidt, at han nærmest ikke spillede i sidste sæson, men omvendt ville vi nok ikke kunne hente ham, hvis han havde været en fast del af Leeds-truppen.
Men omvendt har vi ham en to ugers tid, inden sæsonstart. Det er dejligt, at transfers er kommet i så god tid, til at de kan blive integreret på holdet.

Super signing. Det bliver spændende at se om det er til kanten eller den centrale midtbane.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9633
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Buzz Killington » 3. jul 2016, 13:18

Jamen saa tager vi ja-hatten paa, og droemmer om at han kan naa tilbage til det niveau han havde da han var inde omkring landsholdet. Der var han satme god. Hans instilling er nok heller ikke mindre ydmyg af at sidde paa baenken og rende rundt for sig i Wetherby.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2213
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Sauer » 3. jul 2016, 13:18

Ham der Emil skrev:
Sauer skrev:
Hanga skrev:AaB præsenterer Sloth indenfor få dage ifølge bold.dk.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... h-i-leeds/
Jeg husker ikke rigtigt, hvad han kunne, da han var i AGF. Men hans CV ser jo ganske pænt ud for en spiller på hans alder. Det skæmmer selvfølgelig lidt, at han nærmest ikke spillede i sidste sæson, men omvendt ville vi nok ikke kunne hente ham, hvis han havde været en fast del af Leeds-truppen.
Men omvendt har vi ham en to ugers tid, inden sæsonstart. Det er dejligt, at transfers er kommet i så god tid, til at de kan blive integreret på holdet.

Super signing. Det bliver spændende at se om det er til kanten eller den centrale midtbane.
Det er helt sikkert positivt, hvis bold.dk's tidsramme holder. Jeg har bare ikke noget begreb om hans niveau eller kvaliteter, så jeg glæder mig til at læse folks indspark.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Gaarde6 » 3. jul 2016, 13:26

Jeg har i DEN GRAD ja hatten på omkring Sloth!
Synes han type mæsigt passer perfekt ind.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6409
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FlæskeFrank » 3. jul 2016, 13:30

Hvis vi henter Sloth, så har vi vel også signaleret til potentielle spillere, at vi vil mere. Hvor man tidligere som spiller måske kunne være bange for at man var eneste spiller til AaB, så ved man nu, at "fordi de skriver med mig, så er det ikke slut med nye spillere".

Hvis Remmer fik foreslået AaB for 14 dage siden ville han måske takke nej, men nu virker projektet noget mere spændende.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9633
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Buzz Killington » 3. jul 2016, 13:32

En ting er sikkert, med dette koeb er Swag-kvotienten den hoejeste i ligaen. Vi er klart mere swag end vores homies.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1212
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Reyad » 3. jul 2016, 13:34

Jeg er meget tilfreds med Sloth, hvis han bliver signet. Det har jeg også skrevet flere gange. Spillemæssigt passer han rigtig fint ind. God teknik, kreativ og løbestærk. Det kan potentielt blive rigtig godt.

Bedre køb end jeg havde regnet med vi kunne hive hjem. Fedt. Endnu mere fedt, at det sker tidligt i transfervinduet.

Låst