Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6097
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 18. jul 2017, 13:53

hikopAaB skrev::danmarkfan: Har hørt fra en tæt på Randers, at de og Mandla Masango forhandler med en uangiven klub.

Please lad det værre AaB
Hmm spændende... Men det kan sagtens være en udenlandsk klub. Han er god nok til at spille i større ligaer.

boldspiller
Junior
Junior
Indlæg: 66
Tilmeldt: 3. jun 2017, 16:08
Favoritspiller: Jeppe Curth.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af boldspiller » 18. jul 2017, 14:37

En Twitter-bruger påstår (derfor ikke særlig troværdigt), at Lasse Vigen er set i Brøndby. En drømmespiller, men nok desværre aldrig indenfor vores rækkevidde.

Fandens, hvis de blå-gule p*khoveder snupper ham.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 18. jul 2017, 14:40

FIDEL skrev:
hikopAaB skrev::danmarkfan: Har hørt fra en tæt på Randers, at de og Mandla Masango forhandler med en uangiven klub.

Please lad det værre AaB
Hmm spændende... Men det kan sagtens være en udenlandsk klub. Han er god nok til at spille i større ligaer.
Kan slet ikke huske ham?!
Kan nogen beskrive ham som spiller?
Kan bare huske han ikke er så stor, men det fortæller jo ikke så meget.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6097
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 18. jul 2017, 14:46

Gaarde6 skrev:
FIDEL skrev:
hikopAaB skrev::danmarkfan: Har hørt fra en tæt på Randers, at de og Mandla Masango forhandler med en uangiven klub.

Please lad det værre AaB
Hmm spændende... Men det kan sagtens være en udenlandsk klub. Han er god nok til at spille i større ligaer.
Kan slet ikke huske ham?!
Kan nogen beskrive ham som spiller?
Kan bare huske han ikke er så stor, men det fortæller jo ikke så meget.
Han er teknisk stærk, hurtige fødder, hurtig, godt blik for spillet og målfarlig En ønskespiller i mine øjne.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 18. jul 2017, 15:00

FIDEL skrev:
Gaarde6 skrev:
FIDEL skrev:
hikopAaB skrev::danmarkfan: Har hørt fra en tæt på Randers, at de og Mandla Masango forhandler med en uangiven klub.

Please lad det værre AaB
Hmm spændende... Men det kan sagtens være en udenlandsk klub. Han er god nok til at spille i større ligaer.
Kan slet ikke huske ham?!
Kan nogen beskrive ham som spiller?
Kan bare huske han ikke er så stor, men det fortæller jo ikke så meget.
Han er teknisk stærk, hurtige fødder, hurtig, godt blik for spillet og målfarlig En ønskespiller i mine øjne.
6 mål i sin første sæson i DK. Det er vel meget pænt i betragtning af, at han kommer fra en helt anden fodboldkultur.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 18. jul 2017, 15:06

FIDEL skrev:
Gaarde6 skrev:
FIDEL skrev:
hikopAaB skrev::danmarkfan: Har hørt fra en tæt på Randers, at de og Mandla Masango forhandler med en uangiven klub.

Please lad det værre AaB
Hmm spændende... Men det kan sagtens være en udenlandsk klub. Han er god nok til at spille i større ligaer.
Kan slet ikke huske ham?!
Kan nogen beskrive ham som spiller?
Kan bare huske han ikke er så stor, men det fortæller jo ikke så meget.
Han er teknisk stærk, hurtige fødder, hurtig, godt blik for spillet og målfarlig En ønskespiller i mine øjne.
hvis alt det passer, så er han jo præcis det vi mangler på kanterne.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 18. jul 2017, 15:06

boldspiller skrev:En Twitter-bruger påstår (derfor ikke særlig troværdigt), at Lasse Vigen er set i Brøndby. En drømmespiller, men nok desværre aldrig indenfor vores rækkevidde.

Fandens, hvis de blå-gule p*khoveder snupper ham.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/broe ... -i-fulham/

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4473
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af le Cid » 18. jul 2017, 15:13

Kokkefar skrev:
boldspiller skrev:En Twitter-bruger påstår (derfor ikke særlig troværdigt), at Lasse Vigen er set i Brøndby. En drømmespiller, men nok desværre aldrig indenfor vores rækkevidde.

Fandens, hvis de blå-gule p*khoveder snupper ham.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/broe ... -i-fulham/
De må godt nok have mange penge derude på incestegnen!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 18. jul 2017, 15:16

Jeg tænker også, at der må da komme en nedjustering af de større, hvis Europa glipper(og vel at mærke et Europa, som de ikke har budgetteret med).
- FlæskeFrank

N
1. div
1. div
Indlæg: 309
Tilmeldt: 2. jan 2006, 11:48

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af N » 18. jul 2017, 15:22

FlæskeFrank skrev:Jeg tænker også, at der må da komme en nedjustering af de større, hvis Europa glipper(og vel at mærke et Europa, som de ikke har budgetteret med).
Men begrænser da skaden hvis de IKKE har budgetteret med det...

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB1978 » 18. jul 2017, 15:22

le Cid skrev:
Kokkefar skrev:
boldspiller skrev:En Twitter-bruger påstår (derfor ikke særlig troværdigt), at Lasse Vigen er set i Brøndby. En drømmespiller, men nok desværre aldrig indenfor vores rækkevidde.

Fandens, hvis de blå-gule p*khoveder snupper ham.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/broe ... -i-fulham/
De må godt nok have mange penge derude på incestegnen!
Ingen kvaler; London-Jan betaler :P

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af gravballe » 18. jul 2017, 15:26

Løber Brøndby ikke snart tør for penge? De sidste penge de fik skudt i klubben må da snart være brugt?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 18. jul 2017, 15:32

FIDEL skrev:
Martino skrev:Wieghorst på plads i Odense og se kampen mod FCN. Vi har FCN i 3.runde så vidt jeg husker men AaB har eftersigende været ret lun på Godsway Donyoh og derudover er Mathias Jensen og Maxsø vel også spillere AaB kunne have i kikkerten, skulle en mulighed opstå.
Ved du noget om hvornår AaB har været lune på Donyoh? Han virker dog som en urealistisk transfer pt. med kontraktudløb i 2019. Så er Masango vel mere realistisk?
Fcn har flere spillere vi godt kunne bruge, men de er ikke særligt realistiske at hente.
Eftersigende før han "brændte igennem" i sidste sæson. Men kan være en røverhistorie. Men ja han er for dyr nu, kan ikke huske hvornår han forlængede med FCN.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 18. jul 2017, 15:37

gravballe skrev:Løber Brøndby ikke snart tør for penge? De sidste penge de fik skudt i klubben må da snart være brugt?
De får jo bare nogle flere beskidte oliemillioner i kassen fra Oscar.

Stærkt indkøb af Brøndby. Hvis de følger trop med Marcondes og/eller Tibling som der har været snak om, må man sige, at de er fantastisk besat på den midtbane.

Nu må vi håbe at vi snart hører lidt om AaBs angriber jagt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 18. jul 2017, 15:51

gravballe skrev:Løber Brøndby ikke snart tør for penge? De sidste penge de fik skudt i klubben må da snart være brugt?
Brøndby havde et mindre transferbudget end os i dette vindue. Man skal lige huske på, at de har fået frigivet enormt mange lønkroner med afgang af bl.a. Kahlenberg.

Reading er kommet på banen ifht. Thelander her i 11. time - de virker dog noget bekymrede omkring hans skadeshistorik.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 18. jul 2017, 15:55

Gamen skrev:
gravballe skrev:Løber Brøndby ikke snart tør for penge? De sidste penge de fik skudt i klubben må da snart være brugt?
Brøndby havde et mindre transferbudget end os i dette vindue. Man skal lige huske på, at de har fået frigivet enormt mange lønkroner med afgang af bl.a. Kahlenberg.

Reading er kommet på banen ifht. Thelander her i 11. time - de virker dog noget bekymrede omkring hans skadeshistorik.
Hvis du ved, at Reading er med, ved du så om vi er? (Måske har jeg misset det længere tilbage)

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af jonas386 » 18. jul 2017, 16:02

Gamen skrev: Brøndby havde et mindre transferbudget end os i dette vindue. Man skal lige huske på, at de har fået frigivet enormt mange lønkroner med afgang af bl.a. Kahlenberg.
Det kan du ikke regne med. Brøndby sagde da rigtigt nok, at de skulle have et mindre transferoverskud og at det er slut med prestigeindkøb osv. Men jeg tror ikke et sekund på, at AaB ender med at have brugt flere penge i dette vindue end Brøndby. At de har et "lille" transferbudget betyder bare heller ikke noget, når de er uafhængige af sportslige resultater. Det eneste der betyder noget, er hvorvidt Jan Bech gider smide nogle penge efter spillere. Det er muligt at Brøndbys eget regnskab ikke tillader flere større investeringer, men sålænge Jan Bechs regnskab siger noget andet, så er det jo ligegyldigt hvor meget minus de render rundt med.
Mig bekendt skulle de da også sælge for 15 millioner i dette vindue. Men de har da vist ikke rigtigt solgt nogen endnu og de begynder også at blive lidt varme på ideen om, at beholde Rønnow en sæson mere.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 18. jul 2017, 16:06

jonas386 skrev: Det kan du ikke regne med. Brøndby sagde da rigtigt nok, at de skulle have et mindre transferoverskud og at det er slut med prestigeindkøb osv. Men jeg tror ikke et sekund på, at AaB ender med at have brugt flere penge i dette vindue end Brøndby. At de har et "lille" transferbudget betyder bare heller ikke noget, når de er uafhængige af sportslige resultater. Det eneste der betyder noget, er hvorvidt Jan Bech gider smide nogle penge efter spillere. Det er muligt at Brøndbys eget regnskab ikke tillader flere større investeringer, men sålænge Jan Bechs regnskab siger noget andet, så er det jo ligegyldigt hvor meget minus de render rundt med.
Mig bekendt skulle de da også sælge for 15 millioner i dette vindue. Men de har da vist ikke rigtigt solgt nogen endnu og de begynder også at blive lidt varme på ideen om, at beholde Rønnow en sæson mere.
Selvfølgelig gør vi det i ren transfer - altså bruger flere penge. Vi har stadig den formodet dyreste handel til overs. De har fået en spiller på leje, en spiller på fri, en meget billig Kasper Fisker og en relativt billig Lasse Vigen.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... s-tibbling - Brøndbys transferbudget: 3,5 mio.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 18. jul 2017, 16:08

Kokkefar skrev:
Hvis du ved, at Reading er med, ved du så om vi er? (Måske har jeg misset det længere tilbage)
Nej, græske medier melder ikke om andet end at de er kommet ind i billedet. Fra gårsdagens nyheder forlød det dog, at han var meget tæt på et skifte tilbage til en nordisk klub.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af jonas386 » 18. jul 2017, 16:14

Gamen skrev: Selvfølgelig gør vi det i ren transfer - altså bruger flere penge. Vi har stadig den formodet dyreste handel til overs.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... s-tibbling - Brøndbys transferbudget: 3,5 mio.
De 3.5 er så også efter de ti millioner man smed efter Mukthar. Det er da rigtigt nok før vinduet åbnede, men stadig en transfer til sommervinduet. Derudover har de hentet fire andre spillere (plus en på leje). Derudover vil de gerne have Marcondes nu, men det får de jo heller ikke uden en overgangs-sum. Derudover har flere af spillerne vel også fået en eller anden form for bonus da de skrev under.
At de selv siger de har et transferbudget på 3.5 millioner giver jeg ikke særligt meget for. Hvis Troels kan overtale Jan til, at Tibbling er den brik der mangler før guldet kommer til vestegnen, så punger Jan Bech da også bare op, og så er det udenom deres ellers ret smalle budget på 3.5 millioner.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Låst