Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
binderup
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 87
Tilmeldt: 16. aug 2015, 16:22

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af binderup » 15. aug 2017, 19:53

I aftenens CL kamp mellem Qarabag og FCK har Kusk endnu engang siddet på bænken, og han må vel efterhånden tænke om han skal spille sæsonen ud hos hovedstaden? Med fire mand i køen før ham, samt Amankwaa som så småt er ved at få blod på tanden igen, kunne man da forestille sig at der må være den mindste chance for at vi kan hente ham til Nordens Paris. Jeg ville om ikke andet være ellevild for at se ham i den rød hvide trøje igen :aabfan:
Og ad helvede til om det ikke går som det skal lige nu, sidste sæson startede vi godt ud og sluttede elendigt, så skal vi ikke være optimistiske, støtte vores hold og så håbe på at vi gør det modsatte af, hvad vi gjorde sidste år!!
:cheers:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5268
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 15. aug 2017, 20:14

MrBangDK skrev:
FIDEL skrev:
Gaarde6 skrev:
FIDEL skrev:
Hovedet skrev:
FIDEL skrev:Vi skal selvfølgelig have flere forstærkninger, MEN det nytter bare ikke så meget når vores træner ikke kan få det bedste frem i dem. Der er ingen fremgang at spore hos hverken forsvaret eller talenterne pt. De eneste som har vist fremgang de sidste 5 kampe er Flores og Lesniak.

Wieghorst er en stor fiasko. Han ville ikke have Pusic, men han ville gerne have Sylvestr! Det var hans første store fejl. Desuden er mit indtryk at han er utrolig kræsen hvad angår en ny angriber, og lur mig om vi ikke ender med endnu en angriber, som IKKE kan score mål.

Truppen skriger efter inspiration og en stærk leder i front. Der er brug for en person med power, karisma samt taktisk snilde - noget Wieghorst ikke besidder.
Hvad er det egentlig for et potentiale, du ser i denne trup og som ikke bliver forløst? Det har nu hverken Lars Søndergaard eller Morten Wieghorst været i stand til, og personligt opfatter jeg vores nuværende trup som den mest perspektivløse overhovedet i AaBs Superligahistorie.
Det er ikke fordi jeg mener, at vores trup er god og god nok til top 6 - fordi det er den sgu ikke pt.
MEN vi har alligevel på papiret et godt forsvar nu. Vi har 2 af superligaens mest rutinerede centrale midtbanespillere og så har vi en østriger, der trods alt har spillet på højt niveau i Østrigske klubber. Tilmed har vi et par fløjtalenter i Børsting og Thellufsen, som godt kan hæve deres niveau.

Offensiven er blevet syltet i høj grad indtil videre, i så høj grad at det nærmest er utilgiveligt.

Jeg mener bare, at en træner som Kuhn, Hamrén eller endda Jesper Matsson, Jonas Dal eller Thomasberg ville kunne få mere ud af denne trup. Jeg mener at det er spilkonceptet der er årsag til at vi er SÅ svage. Det er et spilkoncept, der tager tid at få helt ind på rygraden, men det er der altså ikke tid til med den ligastruktur vi nu har! Vi var meget tæt på at ende i et nedrykningsslutspil netop pga. spilkonceptet samt delvist fordi vi ingen offensiv har.
Endvidere er det mit indtryk at Wieghorst ikke har særlig gode taktiske evner. Se bare den måde han greb kampen imod Sønderjyske an på.

Jeg kigger en del på om vores træner kan rykke hver enkelt spiller og om han kan rykke holdet. Det har Wieghorst IKKE formået indtil videre. Men måske begynder spilkonceptet at virke næste år i 1. division. Lad os håbe at AaBs bestyrelse griber ind inden da.
Hvis vi kigger på opstillingen i går. Så ud af de 11 mand synes jeg ikke at: Kasper P, Meilinger og Pohl er gode nok til et top 6 hold. Pohl kan blive det på sigt.
Det er altså 8 mand, som JEG synes er gode nok. På bænken og i resten af truppen er følgende spillere: Patrick, blåbjerg, Sylvstr, Magnus C, Thellufsen, Ramkilde, Lyngø, Børsting, Kakeeto, Oliver Abildgaard, Bytyqui og Rolim.
Kan du ikke lige udpege, hvem af dem, som du synes er gode nok til et top 6 hold?? Jeg kan ikke finde 3, så vi kunne lave en startopstilling med 11 top 6 spillere til superligaen!
Hvordan skal en træner kunne skabe et top 6 hold med det materiale ??

Og det med forsvaret er ok er jeg simpelthen bare lodret uenig i. Ja Okore bliver god når han kommer i form.
Nu er han skadet og forsvaret hedder så Kasper P og blåbjerg med Lyngø på bænken. Det er sgu da en joke!!!

I øvrigt bed jeg mærke i en udtalelse fra Jens Hammer før kampen i går. I Hobro har man Pål, Antipas, Grønning og Wilfried Domoraud. Jens Hammer ville gerne ud og forstærke holdet med yderligere en angriber.
Vi har pohl, som slider med at score og en piv elendig Sylvstr og Gaarde vil gerne lande en angriber.
Skriger det ikke til himlen at en klub som Hobro, har et breddere angreb end os?

Deres midterforsvar: Justesen, Amankwah, Minor og Jesper Bøge.
Vores: Okore, Blåbjerg, Kasper P og Lyngø.

Der er da for pokker ikke noget at sige til at Hobro var bedre end os! For det var de og er de!
Ja Hobro er pt. Bedre end os. Og ja det skriger til himlen at de har et meget bedre angreb end os. Det er dårligt arbejde af Gaarde. Jeg har svært ved at se hvordan ham og Wieghorst kan få lov at fortsætte året ud. Man kan trods alt ikke fyre en hel trup.
Vi har ikke en trup til top 6, men vi bør have en trup der trods alt bør kunne vinde lidt flere fodboldkampe.


Ramkilde har potentiale og det samme har Pohl, Thelluf, Lyngø.
Jeg kan tælle 8-9 spillere i vores trup der er gode nok til et top 6 hold...med god vilje.
Nu har I sagt det, bekræftet det, og gentaget jer selv så mange gange, at vi alle vist forstår det. Kan vi ikke komme videre?
Jamen du er da velkommen til at argumentere for, at holdet er godt og alt er fryd og gammen, hvis det er det du mener. Jeg savner ærligtalt nogle argumenter fra jer der skyder behovet for transfers ned.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af MrBangDK » 15. aug 2017, 20:19

Jakobsen skrev:
MrBangDK skrev:
FIDEL skrev:
Gaarde6 skrev:
FIDEL skrev:
Hovedet skrev:
Hvad er det egentlig for et potentiale, du ser i denne trup og som ikke bliver forløst? Det har nu hverken Lars Søndergaard eller Morten Wieghorst været i stand til, og personligt opfatter jeg vores nuværende trup som den mest perspektivløse overhovedet i AaBs Superligahistorie.
Det er ikke fordi jeg mener, at vores trup er god og god nok til top 6 - fordi det er den sgu ikke pt.
MEN vi har alligevel på papiret et godt forsvar nu. Vi har 2 af superligaens mest rutinerede centrale midtbanespillere og så har vi en østriger, der trods alt har spillet på højt niveau i Østrigske klubber. Tilmed har vi et par fløjtalenter i Børsting og Thellufsen, som godt kan hæve deres niveau.

Offensiven er blevet syltet i høj grad indtil videre, i så høj grad at det nærmest er utilgiveligt.

Jeg mener bare, at en træner som Kuhn, Hamrén eller endda Jesper Matsson, Jonas Dal eller Thomasberg ville kunne få mere ud af denne trup. Jeg mener at det er spilkonceptet der er årsag til at vi er SÅ svage. Det er et spilkoncept, der tager tid at få helt ind på rygraden, men det er der altså ikke tid til med den ligastruktur vi nu har! Vi var meget tæt på at ende i et nedrykningsslutspil netop pga. spilkonceptet samt delvist fordi vi ingen offensiv har.
Endvidere er det mit indtryk at Wieghorst ikke har særlig gode taktiske evner. Se bare den måde han greb kampen imod Sønderjyske an på.

Jeg kigger en del på om vores træner kan rykke hver enkelt spiller og om han kan rykke holdet. Det har Wieghorst IKKE formået indtil videre. Men måske begynder spilkonceptet at virke næste år i 1. division. Lad os håbe at AaBs bestyrelse griber ind inden da.
Hvis vi kigger på opstillingen i går. Så ud af de 11 mand synes jeg ikke at: Kasper P, Meilinger og Pohl er gode nok til et top 6 hold. Pohl kan blive det på sigt.
Det er altså 8 mand, som JEG synes er gode nok. På bænken og i resten af truppen er følgende spillere: Patrick, blåbjerg, Sylvstr, Magnus C, Thellufsen, Ramkilde, Lyngø, Børsting, Kakeeto, Oliver Abildgaard, Bytyqui og Rolim.
Kan du ikke lige udpege, hvem af dem, som du synes er gode nok til et top 6 hold?? Jeg kan ikke finde 3, så vi kunne lave en startopstilling med 11 top 6 spillere til superligaen!
Hvordan skal en træner kunne skabe et top 6 hold med det materiale ??

Og det med forsvaret er ok er jeg simpelthen bare lodret uenig i. Ja Okore bliver god når han kommer i form.
Nu er han skadet og forsvaret hedder så Kasper P og blåbjerg med Lyngø på bænken. Det er sgu da en joke!!!

I øvrigt bed jeg mærke i en udtalelse fra Jens Hammer før kampen i går. I Hobro har man Pål, Antipas, Grønning og Wilfried Domoraud. Jens Hammer ville gerne ud og forstærke holdet med yderligere en angriber.
Vi har pohl, som slider med at score og en piv elendig Sylvstr og Gaarde vil gerne lande en angriber.
Skriger det ikke til himlen at en klub som Hobro, har et breddere angreb end os?

Deres midterforsvar: Justesen, Amankwah, Minor og Jesper Bøge.
Vores: Okore, Blåbjerg, Kasper P og Lyngø.

Der er da for pokker ikke noget at sige til at Hobro var bedre end os! For det var de og er de!
Ja Hobro er pt. Bedre end os. Og ja det skriger til himlen at de har et meget bedre angreb end os. Det er dårligt arbejde af Gaarde. Jeg har svært ved at se hvordan ham og Wieghorst kan få lov at fortsætte året ud. Man kan trods alt ikke fyre en hel trup.
Vi har ikke en trup til top 6, men vi bør have en trup der trods alt bør kunne vinde lidt flere fodboldkampe.


Ramkilde har potentiale og det samme har Pohl, Thelluf, Lyngø.
Jeg kan tælle 8-9 spillere i vores trup der er gode nok til et top 6 hold...med god vilje.
Nu har I sagt det, bekræftet det, og gentaget jer selv så mange gange, at vi alle vist forstår det. Kan vi ikke komme videre?
Jamen du er da velkommen til at argumentere for, at holdet er godt og alt er fryd og gammen, hvis det er det du mener. Jeg savner ærligtalt nogle argumenter fra jer der skyder behovet for transfers ned.
Vildeste stråmand!!! Jeg har ingen steder skrevet at der ikke er brug transfers og at alt er godt. Men jeg har skrevet at man måske kan komme lidt videre end blot at tæske rundt under samme som "der er ingen spillere der er gode nok".. prøv lige at læse det jeg citerer igen. Det er det samme der skrives igen og igen og igen...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3277
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Brodernumsi » 15. aug 2017, 20:53

binderup skrev:I aftenens CL kamp mellem Qarabag og FCK har Kusk endnu engang siddet på bænken, og han må vel efterhånden tænke om han skal spille sæsonen ud hos hovedstaden? Med fire mand i køen før ham, samt Amankwaa som så småt er ved at få blod på tanden igen, kunne man da forestille sig at der må være den mindste chance for at vi kan hente ham til Nordens Paris. Jeg ville om ikke andet være ellevild for at se ham i den rød hvide trøje igen :aabfan:
Og ad helvede til om det ikke går som det skal lige nu, sidste sæson startede vi godt ud og sluttede elendigt, så skal vi ikke være optimistiske, støtte vores hold og så håbe på at vi gør det modsatte af, hvad vi gjorde sidste år!!
Jeg er ret sikker på, at spørgsmålet ikke er om Kusk vil til AaB, men om AaB vil betale prisen. FCK vil ikke sælge Kusk billgt til en anden SL-klub.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9633
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 15. aug 2017, 21:12

Brodernumsi skrev:
binderup skrev:I aftenens CL kamp mellem Qarabag og FCK har Kusk endnu engang siddet på bænken, og han må vel efterhånden tænke om han skal spille sæsonen ud hos hovedstaden? Med fire mand i køen før ham, samt Amankwaa som så småt er ved at få blod på tanden igen, kunne man da forestille sig at der må være den mindste chance for at vi kan hente ham til Nordens Paris. Jeg ville om ikke andet være ellevild for at se ham i den rød hvide trøje igen :aabfan:
Og ad helvede til om det ikke går som det skal lige nu, sidste sæson startede vi godt ud og sluttede elendigt, så skal vi ikke være optimistiske, støtte vores hold og så håbe på at vi gør det modsatte af, hvad vi gjorde sidste år!!
Jeg er ret sikker på, at spørgsmålet ikke er om Kusk vil til AaB, men om AaB vil betale prisen. FCK vil ikke sælge Kusk billgt til en anden SL-klub.
Okore var "billig"
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6100
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 15. aug 2017, 21:19

MrBangDK skrev:
Jakobsen skrev:
MrBangDK skrev:
FIDEL skrev:
Gaarde6 skrev:
FIDEL skrev:
Det er ikke fordi jeg mener, at vores trup er god og god nok til top 6 - fordi det er den sgu ikke pt.
MEN vi har alligevel på papiret et godt forsvar nu. Vi har 2 af superligaens mest rutinerede centrale midtbanespillere og så har vi en østriger, der trods alt har spillet på højt niveau i Østrigske klubber. Tilmed har vi et par fløjtalenter i Børsting og Thellufsen, som godt kan hæve deres niveau.

Offensiven er blevet syltet i høj grad indtil videre, i så høj grad at det nærmest er utilgiveligt.

Jeg mener bare, at en træner som Kuhn, Hamrén eller endda Jesper Matsson, Jonas Dal eller Thomasberg ville kunne få mere ud af denne trup. Jeg mener at det er spilkonceptet der er årsag til at vi er SÅ svage. Det er et spilkoncept, der tager tid at få helt ind på rygraden, men det er der altså ikke tid til med den ligastruktur vi nu har! Vi var meget tæt på at ende i et nedrykningsslutspil netop pga. spilkonceptet samt delvist fordi vi ingen offensiv har.
Endvidere er det mit indtryk at Wieghorst ikke har særlig gode taktiske evner. Se bare den måde han greb kampen imod Sønderjyske an på.

Jeg kigger en del på om vores træner kan rykke hver enkelt spiller og om han kan rykke holdet. Det har Wieghorst IKKE formået indtil videre. Men måske begynder spilkonceptet at virke næste år i 1. division. Lad os håbe at AaBs bestyrelse griber ind inden da.
Hvis vi kigger på opstillingen i går. Så ud af de 11 mand synes jeg ikke at: Kasper P, Meilinger og Pohl er gode nok til et top 6 hold. Pohl kan blive det på sigt.
Det er altså 8 mand, som JEG synes er gode nok. På bænken og i resten af truppen er følgende spillere: Patrick, blåbjerg, Sylvstr, Magnus C, Thellufsen, Ramkilde, Lyngø, Børsting, Kakeeto, Oliver Abildgaard, Bytyqui og Rolim.
Kan du ikke lige udpege, hvem af dem, som du synes er gode nok til et top 6 hold?? Jeg kan ikke finde 3, så vi kunne lave en startopstilling med 11 top 6 spillere til superligaen!
Hvordan skal en træner kunne skabe et top 6 hold med det materiale ??

Og det med forsvaret er ok er jeg simpelthen bare lodret uenig i. Ja Okore bliver god når han kommer i form.
Nu er han skadet og forsvaret hedder så Kasper P og blåbjerg med Lyngø på bænken. Det er sgu da en joke!!!

I øvrigt bed jeg mærke i en udtalelse fra Jens Hammer før kampen i går. I Hobro har man Pål, Antipas, Grønning og Wilfried Domoraud. Jens Hammer ville gerne ud og forstærke holdet med yderligere en angriber.
Vi har pohl, som slider med at score og en piv elendig Sylvstr og Gaarde vil gerne lande en angriber.
Skriger det ikke til himlen at en klub som Hobro, har et breddere angreb end os?

Deres midterforsvar: Justesen, Amankwah, Minor og Jesper Bøge.
Vores: Okore, Blåbjerg, Kasper P og Lyngø.

Der er da for pokker ikke noget at sige til at Hobro var bedre end os! For det var de og er de!
Ja Hobro er pt. Bedre end os. Og ja det skriger til himlen at de har et meget bedre angreb end os. Det er dårligt arbejde af Gaarde. Jeg har svært ved at se hvordan ham og Wieghorst kan få lov at fortsætte året ud. Man kan trods alt ikke fyre en hel trup.
Vi har ikke en trup til top 6, men vi bør have en trup der trods alt bør kunne vinde lidt flere fodboldkampe.


Ramkilde har potentiale og det samme har Pohl, Thelluf, Lyngø.
Jeg kan tælle 8-9 spillere i vores trup der er gode nok til et top 6 hold...med god vilje.
Nu har I sagt det, bekræftet det, og gentaget jer selv så mange gange, at vi alle vist forstår det. Kan vi ikke komme videre?
Jamen du er da velkommen til at argumentere for, at holdet er godt og alt er fryd og gammen, hvis det er det du mener. Jeg savner ærligtalt nogle argumenter fra jer der skyder behovet for transfers ned.
Vildeste stråmand!!! Jeg har ingen steder skrevet at der ikke er brug transfers og at alt er godt. Men jeg har skrevet at man måske kan komme lidt videre end blot at tæske rundt under samme som "der er ingen spillere der er gode nok".. prøv lige at læse det jeg citerer igen. Det er det samme der skrives igen og igen og igen...
Du skærer bare alle der har kritik over én kam. Jeg har nemlig ikke skrevet det før idag.

degn
1. div
1. div
Indlæg: 495
Tilmeldt: 11. dec 2007, 19:35
Geografisk sted: nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af degn » 15. aug 2017, 21:29

Ville Adam Szalai fra hoffenheim være realistisk. Et ordentlig skur, med ok scoringssnit. Var sidste sæson udlånt.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6409
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 15. aug 2017, 22:00

Vi skal vel egentlig have to angribere. Førstemanden som vi har manglet alt for lang tid og så erstatningen for Sylvestr, som åbenbart ikke kan blive en del af start11 og vel pludselig er væk igen.

Ny, Pohl, ny og så Ramkilde. Ellers skal Ramkilde være den nye zweimal.
- FlæskeFrank

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 15. aug 2017, 22:09

FlæskeFrank skrev:Vi skal vel egentlig have to angribere. Førstemanden som vi har manglet alt for lang tid og så erstatningen for Sylvestr, som åbenbart ikke kan blive en del af start11 og vel pludselig er væk igen.

Ny, Pohl, ny og så Ramkilde. Ellers skal Ramkilde være den nye zweimal.
Vi spiller tilsyneladende kun med en angriber, så den nye angriber vi henter er vel Sylvestrs afløser vil jeg tro.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6409
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 15. aug 2017, 22:20

Jesper Schmidt skrev:Vi spiller tilsyneladende kun med en angriber, så den nye angriber vi henter er vel Sylvestrs afløser vil jeg tro.
Problemet er vel, at ingen ved om vi kun spiller med en angriber, fordi vi ikke har to eller fordi det faktisk er ønskeopstilingen ?!
- FlæskeFrank

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 15. aug 2017, 22:30

FlæskeFrank skrev:
Jesper Schmidt skrev:Vi spiller tilsyneladende kun med en angriber, så den nye angriber vi henter er vel Sylvestrs afløser vil jeg tro.
Problemet er vel, at ingen ved om vi kun spiller med en angriber, fordi vi ikke har to eller fordi det faktisk er ønskeopstilingen ?!
Det har du ret i, men i øjeblikket stiller vi stort set op som Wieghorsts andre hold har gjort, så selv om der har været prøvet mange ting af, så er det min fornemmelse at det er denne vej vi skal med Wieghorst i trænersædet. Men jeg håber da at jeg tager fejl.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Elscorpio » 15. aug 2017, 22:45

Jesper Schmidt skrev:
FlæskeFrank skrev:Vi skal vel egentlig have to angribere. Førstemanden som vi har manglet alt for lang tid og så erstatningen for Sylvestr, som åbenbart ikke kan blive en del af start11 og vel pludselig er væk igen.

Ny, Pohl, ny og så Ramkilde. Ellers skal Ramkilde være den nye zweimal.
Vi spiller tilsyneladende kun med en angriber, så den nye angriber vi henter er vel Sylvestrs afløser vil jeg tro.
Vi skal bare have en der putter den ind på cirka 50% af hans chancer. Og så skal man ikke sammenligne Ramkilde med andre.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3277
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Brodernumsi » 15. aug 2017, 22:50

Elscorpio skrev:
Jesper Schmidt skrev:
FlæskeFrank skrev:Vi skal vel egentlig have to angribere. Førstemanden som vi har manglet alt for lang tid og så erstatningen for Sylvestr, som åbenbart ikke kan blive en del af start11 og vel pludselig er væk igen.

Ny, Pohl, ny og så Ramkilde. Ellers skal Ramkilde være den nye zweimal.
Vi spiller tilsyneladende kun med en angriber, så den nye angriber vi henter er vel Sylvestrs afløser vil jeg tro.
Vi skal bare have en der putter den ind på cirka 50% af hans chancer. Og så skal man ikke sammenligne Ramkilde med andre.
50% af hvis chancer? Sylvesters?
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5268
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 15. aug 2017, 23:12

FlæskeFrank skrev:Vi skal vel egentlig have to angribere. Førstemanden som vi har manglet alt for lang tid og så erstatningen for Sylvestr, som åbenbart ikke kan blive en del af start11 og vel pludselig er væk igen.

Ny, Pohl, ny og så Ramkilde. Ellers skal Ramkilde være den nye zweimal.
Ved ikke helt, Jeg tror egentlig godt Pohl kan blive god, hvis vi bygger ham rigtig op og han får lov til at være anden violin så han kan koncetrere sig mere om sit eget spil fremfor at han entydigt skal fokusere på målscoring. Pt. tror jeg dog han er så ramt mentalt, at han ville have godt af en tur på bænken når den nye angriber kommer og vi derefter skal i gang med at få ham bygget op igen. I guder hvor mangler vi i øvrigt en Kuhn type til dette arbejde. Han er om nogen en der kan få unge spillere til at føle sig godt tilpas og tro på det.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pollack2 » 16. aug 2017, 07:19

Buzz Killington skrev:
Brodernumsi skrev:
binderup skrev:I aftenens CL kamp mellem Qarabag og FCK har Kusk endnu engang siddet på bænken, og han må vel efterhånden tænke om han skal spille sæsonen ud hos hovedstaden? Med fire mand i køen før ham, samt Amankwaa som så småt er ved at få blod på tanden igen, kunne man da forestille sig at der må være den mindste chance for at vi kan hente ham til Nordens Paris. Jeg ville om ikke andet være ellevild for at se ham i den rød hvide trøje igen :aabfan:
Og ad helvede til om det ikke går som det skal lige nu, sidste sæson startede vi godt ud og sluttede elendigt, så skal vi ikke være optimistiske, støtte vores hold og så håbe på at vi gør det modsatte af, hvad vi gjorde sidste år!!
Jeg er ret sikker på, at spørgsmålet ikke er om Kusk vil til AaB, men om AaB vil betale prisen. FCK vil ikke sælge Kusk billgt til en anden SL-klub.
Okore var "billig"
Ja, tilsyneladende et røverkøb blandt spotvarerne på bagerste hylde.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6100
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 16. aug 2017, 08:50

Nå men hvem skal Gaarde ud at hente ind til forsvaret nu? Det er uholdbart med et centralt forsvar, hvor KP og blåbjerg er for dårlige, Lyngø for ung og urutineret og Okore for meget ude af form og nu skadet.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 16. aug 2017, 09:11

Der er en artikel med Lars Søndergaard og AaB i dagens metro express.
Den omhandler krisen og hvor pande point de forskellige trænere har høstet i AaB.
Wieghorst ligger næst sidst med et snit på 0.86 Rioch ligger helt i bunden med 0.80.

Jeg synes wieghorst har en af de dårligste trupper i AaB,'s superliga periode. Så jeg synes ikke rigtig man kan bruge artiklen til det hele store på det område.

Hvad jeg i stedet hæftede mig ved, var Gaardes udtalelse sidst i artiklen. Målsætningen er stadig top 6.
Hvis manden kan se sig selv i spejlet med den udtalelse. Så er jeg sikker på at vi kommer til at se 3-4 indkøb inden vinduet lukker.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6100
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 16. aug 2017, 09:20

Gaarde6 skrev:Der er en artikel med Lars Søndergaard og AaB i dagens metro express.
Den omhandler krisen og hvor pande point de forskellige trænere har høstet i AaB.
Wieghorst ligger næst sidst med et snit på 0.86 Rioch ligger helt i bunden med 0.80.

Jeg synes wieghorst har en af de dårligste trupper i AaB,'s superliga periode. Så jeg synes ikke rigtig man kan bruge artiklen til det hele store på det område.

Hvad jeg i stedet hæftede mig ved, var Gaardes udtalelse sidst i artiklen. Målsætningen er stadig top 6.
Hvis manden kan se sig selv i spejlet med den udtalelse. Så er jeg sikker på at vi kommer til at se 3-4 indkøb inden vinduet lukker.
Jamen jeg tror faktisk at Gaarde har tabt sutten og ikke længere kan se klart...! Hold da op en krise vi er i.

BadMojo
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 13
Tilmeldt: 11. aug 2009, 19:56
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af BadMojo » 16. aug 2017, 09:41

Var jeg den eneste der hæftede mig ved, den kommentar under kampen mod Hobro, hvor kommentatoren sagde at han havde fuldt AaB's træning i sidste uge, hvor hverken Pohl eller Sylvestr kunne ramme kassen!?
Nordjyde i Esbjerg.
Én gang AaB - Altid AaB :aabfan:

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Tyskeren » 16. aug 2017, 10:18

BadMojo skrev:Var jeg den eneste der hæftede mig ved, den kommentar under kampen mod Hobro, hvor kommentatoren sagde at han havde fuldt AaB's træning i sidste uge, hvor hverken Pohl eller Sylvestr kunne ramme kassen!?
Jamen så du Pohl under opvarmningen? Ikke engang der scorede han en eneste gang. Selv 5 meter fra målet headede han bolden over! Kan ikke mindes dårligere angribere i AaB nogensinde end dem vi har i truppen pt.

Der skal hentes 1-2 forsvarsspillere, samt 1-2 angribere. Hvad nu hvis vi henter en god angriber som så bliver skadet i første kamp? Så er vi i samme situation igen. Ved godt det er at male fanden på væggen, men alligevel.. Se nu Okore - nu står vi med et midterforsvar med KP og Blåbjerg.. Amen for fanden hvor er det svagt!

Der er vel kun Helsingør som har dårligere trup end vi har. Tror ikke de holder distancen over en hel sæson! Men jeg er sikker på, at vi kommer til at spille playoff kampe om at blive i ligaen, hvis der ikke handles godt ind nu og igen til vinter. Vi har et profilløst hold! Dog vil jeg sige at Lesniak ser meget spændende ud. FANTASTISK at MC ikke spiller fast mere - han er jo totalt blottet for offensive tanker.

Låst