Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2091
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Kokkefar » 21. nov 2019, 13:14

Mogens skrev:
20. nov 2019, 22:09
Kokkefar skrev:
13. nov 2019, 12:23
Brøndbytalentet Frederik Nørrestrand har ikke skrevet med en ny klub efter han ikke ville forlænge med dem i sommers. Er der nogen der ved, hvad der sker med ham? Umiddelbart er han et stort talent, og vi har ikke i truppen fremtidens mand til højre back.
Det seneste jeg har hørt (sidste uge) er, at hans agent angiveligt skulle forsøge at få ham afsat til Spanien. Han afviste ganske rigtigt en forlængelse, da bif kun ville tilbyde et halvt år i første omgang, da han skulle være gået lidt (meget) i stå i sin udvikling, men man ønskede dog at give ham chancen for at vise noget, der kunne indikere hans endelige gennembrud. Han ønskede dog en længere kontrakt og væsentlig mere i løn, end bif ville tilbyde, og det er vist ikke i bif, han har holdt formen ved lige. Han havde angiveligt meget høje tanker om sig selv - måske smittet af bif´s udmeldinger i sin tid. De har det faktisk med, at få talt deres talenter meget op. Han blev dog kåret til årets u-19 spiller, så helt skidt kan han nu nok ikke have været.
Se det var interessant. Tak for det.

Jeg hæftede mig også ved at han blev årets U19- spiller. Hvis ikke brøndbys bedste U19-spillere er interresante for andre superligaklubber så forstår jeg ingenting. Men måske kan det forklares med det du siger med egne krav der er for høje sammenlignet med niveau. Mon ikke han køler lidt af og indser, at han ikke kan kræve alt for meget, og ender i en superligsklub på en kort kontrakt.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5269
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 21. nov 2019, 13:59

Kokkefar skrev:
21. nov 2019, 13:14
Mogens skrev:
20. nov 2019, 22:09
Kokkefar skrev:
13. nov 2019, 12:23
Brøndbytalentet Frederik Nørrestrand har ikke skrevet med en ny klub efter han ikke ville forlænge med dem i sommers. Er der nogen der ved, hvad der sker med ham? Umiddelbart er han et stort talent, og vi har ikke i truppen fremtidens mand til højre back.
Det seneste jeg har hørt (sidste uge) er, at hans agent angiveligt skulle forsøge at få ham afsat til Spanien. Han afviste ganske rigtigt en forlængelse, da bif kun ville tilbyde et halvt år i første omgang, da han skulle være gået lidt (meget) i stå i sin udvikling, men man ønskede dog at give ham chancen for at vise noget, der kunne indikere hans endelige gennembrud. Han ønskede dog en længere kontrakt og væsentlig mere i løn, end bif ville tilbyde, og det er vist ikke i bif, han har holdt formen ved lige. Han havde angiveligt meget høje tanker om sig selv - måske smittet af bif´s udmeldinger i sin tid. De har det faktisk med, at få talt deres talenter meget op. Han blev dog kåret til årets u-19 spiller, så helt skidt kan han nu nok ikke have været.
Se det var interessant. Tak for det.

Jeg hæftede mig også ved at han blev årets U19- spiller. Hvis ikke brøndbys bedste U19-spillere er interresante for andre superligaklubber så forstår jeg ingenting. Men måske kan det forklares med det du siger med egne krav der er for høje sammenlignet med niveau. Mon ikke han køler lidt af og indser, at han ikke kan kræve alt for meget, og ender i en superligsklub på en kort kontrakt.
Men en ungdomsspiller som ikke har været gang i et halvt år. Nej tak siger jeg bare. Det styrker ikke AaB og tyder på et ret ureaistiske selvbillede/for høje forventninger.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af gravballe » 21. nov 2019, 16:47


Enevoldsen23
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 85
Tilmeldt: 2. maj 2014, 17:30
Favoritspiller: Thomas Enevoldsen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Enevoldsen23 » 21. nov 2019, 19:56

gravballe skrev:
21. nov 2019, 16:47
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/l ... rk/7881402

Helt urealistisk?
Han skiftede til Union Berlin i sommers, og han har da fået et par kampe. Dog kun scoret 1 mål.

Men alt i alt, ja urealistisk.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1068
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Sønderhof » 21. nov 2019, 21:26

Enevoldsen23 skrev:
21. nov 2019, 19:56
gravballe skrev:
21. nov 2019, 16:47
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/l ... rk/7881402

Helt urealistisk?
Han skiftede til Union Berlin i sommers, og han har da fået et par kampe. Dog kun scoret 1 mål.

Men alt i alt, ja urealistisk.
Han får mere og mere spilletid. Jeg så kampen mod Herta, hvor han var en af banens bedste.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Mogens » 21. nov 2019, 22:34

Kokkefar skrev:
21. nov 2019, 13:14
Mogens skrev:
20. nov 2019, 22:09
Kokkefar skrev:
13. nov 2019, 12:23
Brøndbytalentet Frederik Nørrestrand har ikke skrevet med en ny klub efter han ikke ville forlænge med dem i sommers. Er der nogen der ved, hvad der sker med ham? Umiddelbart er han et stort talent, og vi har ikke i truppen fremtidens mand til højre back.
Det seneste jeg har hørt (sidste uge) er, at hans agent angiveligt skulle forsøge at få ham afsat til Spanien. Han afviste ganske rigtigt en forlængelse, da bif kun ville tilbyde et halvt år i første omgang, da han skulle være gået lidt (meget) i stå i sin udvikling, men man ønskede dog at give ham chancen for at vise noget, der kunne indikere hans endelige gennembrud. Han ønskede dog en længere kontrakt og væsentlig mere i løn, end bif ville tilbyde, og det er vist ikke i bif, han har holdt formen ved lige. Han havde angiveligt meget høje tanker om sig selv - måske smittet af bif´s udmeldinger i sin tid. De har det faktisk med, at få talt deres talenter meget op. Han blev dog kåret til årets u-19 spiller, så helt skidt kan han nu nok ikke have været.
Se det var interessant. Tak for det.

Jeg hæftede mig også ved at han blev årets U19- spiller. Hvis ikke brøndbys bedste U19-spillere er interresante for andre superligaklubber så forstår jeg ingenting. Men måske kan det forklares med det du siger med egne krav der er for høje sammenlignet med niveau. Mon ikke han køler lidt af og indser, at han ikke kan kræve alt for meget, og ender i en superligsklub på en kort kontrakt.
Det forlyder i øvrigt, at en del af de unge spillere derude generelt har en ringe attitude. Måske et resultat af det, som bif har været gode til, nemlig at tale deres spillere op. Jeg ved ikke, om det ligeledes er gældende for andre klubber, men det er jo slet ikke utænkeligt, at prædikatet "supertalent" kan få mange af dem til at tro, at de ikke behøver arbejde for føden.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3188
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gnu » 22. nov 2019, 14:25

Måske kunne vi prøve at fiske Bernio Verhagen i Viborg. Jeg har rimelig stor fidus til, at han er en usleben diamant. En ny Bassogog.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Gamen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gamen » 22. nov 2019, 15:23

Gnu skrev:
22. nov 2019, 14:25
Måske kunne vi prøve at fiske Bernio Verhagen i Viborg. Jeg har rimelig stor fidus til, at han er en usleben diamant. En ny Bassogog.
:D :D :D

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 23. nov 2019, 11:15

Gnu skrev:
22. nov 2019, 14:25
Måske kunne vi prøve at fiske Bernio Verhagen i Viborg. Jeg har rimelig stor fidus til, at han er en usleben diamant. En ny Bassogog.
Jamen har han ikke allerede været heroppe ?
I så fald er vi vel den eneste klub han ikke har repæsenteret :D

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4771
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Maglau » 24. nov 2019, 18:30

Gnu skrev:
22. nov 2019, 14:25
Måske kunne vi prøve at fiske Bernio Verhagen i Viborg. Jeg har rimelig stor fidus til, at han er en usleben diamant. En ny Bassogog.
Kunne det tænkes at det er samme “agentvirksomhed” vi brugte til safranko :S
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 24. nov 2019, 18:59

Hvis Rinne bliver solgt til vinter kunne Rafael Romo fra Silkeborg IF være en interessant afløser. Det er bestemt ikke Romos skyld at silkeborgenserne indkasserer så mange mål

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Forza » 24. nov 2019, 19:36

Maglau skrev:
24. nov 2019, 18:30
Gnu skrev:
22. nov 2019, 14:25
Måske kunne vi prøve at fiske Bernio Verhagen i Viborg. Jeg har rimelig stor fidus til, at han er en usleben diamant. En ny Bassogog.
Kunne det tænkes at det er samme “agentvirksomhed” vi brugte til safranko :S
Der brugte vi vist Erik Larsen. Manden der har fulgt Michael Laudrup og Wieghorst rundt. Mener også han var manden bag scoopet Lesniak....
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4771
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Maglau » 24. nov 2019, 21:59

Forza skrev:
24. nov 2019, 19:36
Maglau skrev:
24. nov 2019, 18:30
Gnu skrev:
22. nov 2019, 14:25
Måske kunne vi prøve at fiske Bernio Verhagen i Viborg. Jeg har rimelig stor fidus til, at han er en usleben diamant. En ny Bassogog.
Kunne det tænkes at det er samme “agentvirksomhed” vi brugte til safranko :S
Der brugte vi vist Erik Larsen. Manden der har fulgt Michael Laudrup og Wieghorst rundt. Mener også han var manden bag scoopet Lesniak....
Det ville bare have forklaret en hel del :S
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3188
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gnu » 26. nov 2019, 14:34

"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 611
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af KongGulerod » 26. nov 2019, 23:03

Hvad er folks holdning til Wessam? Skal vi forsøge at forlænge lejekontrakten en halvsæson mere?
Jeg synes personligt, at vi skal forlænge kontrakten, så han kan få muligheden for at spille kontinuerligt (og forhåbentlig score lidt mål). Modargumentet er selvfølgelig, at vi mangler bredde på angriberposten.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Forza » 27. nov 2019, 08:10

KongGulerod skrev:
26. nov 2019, 23:03
Hvad er folks holdning til Wessam? Skal vi forsøge at forlænge lejekontrakten en halvsæson mere?
Jeg synes personligt, at vi skal forlænge kontrakten, så han kan få muligheden for at spille kontinuerligt (og forhåbentlig score lidt mål). Modargumentet er selvfølgelig, at vi mangler bredde på angriberposten.
Jeg tror man prøver at hente ham hjem som supplement til angrebet, da man ikke har råd til andre alternativer.

Jeg kan godt følge dig i at kontinuerlig spilletid vil være godt for hans udvikling. Omvendt har vi et spinkelt angreb og få kroner at gøre godt med. Jeg synes egentlig det er fint hvis vi henter ham hjem. Men har det også OK med hvis de forlænger.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9633
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 27. nov 2019, 08:22

Forza skrev:
27. nov 2019, 08:10
KongGulerod skrev:
26. nov 2019, 23:03
Hvad er folks holdning til Wessam? Skal vi forsøge at forlænge lejekontrakten en halvsæson mere?
Jeg synes personligt, at vi skal forlænge kontrakten, så han kan få muligheden for at spille kontinuerligt (og forhåbentlig score lidt mål). Modargumentet er selvfølgelig, at vi mangler bredde på angriberposten.
Jeg tror man prøver at hente ham hjem som supplement til angrebet, da man ikke har råd til andre alternativer.

Jeg kan godt følge dig i at kontinuerlig spilletid vil være godt for hans udvikling. Omvendt har vi et spinkelt angreb og få kroner at gøre godt med. Jeg synes egentlig det er fint hvis vi henter ham hjem. Men har det også OK med hvis de forlænger.
Selvom det er positivt hvordan han klarer sig i Hjørring, så skal der altså en ordentlig omgang udvikling til før han har noget at byde ind med i AaB. Det er fint han spiller et sted hvor han forhåbentlig kan lære at få noget mere tilstedeværelse på banen, for det manglede han jo helt vildt i AaB.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5269
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 27. nov 2019, 08:25

Buzz Killington skrev:
27. nov 2019, 08:22
Forza skrev:
27. nov 2019, 08:10
KongGulerod skrev:
26. nov 2019, 23:03
Hvad er folks holdning til Wessam? Skal vi forsøge at forlænge lejekontrakten en halvsæson mere?
Jeg synes personligt, at vi skal forlænge kontrakten, så han kan få muligheden for at spille kontinuerligt (og forhåbentlig score lidt mål). Modargumentet er selvfølgelig, at vi mangler bredde på angriberposten.
Jeg tror man prøver at hente ham hjem som supplement til angrebet, da man ikke har råd til andre alternativer.

Jeg kan godt følge dig i at kontinuerlig spilletid vil være godt for hans udvikling. Omvendt har vi et spinkelt angreb og få kroner at gøre godt med. Jeg synes egentlig det er fint hvis vi henter ham hjem. Men har det også OK med hvis de forlænger.
Selvom det er positivt hvordan han klarer sig i Hjørring, så skal der altså en ordentlig omgang udvikling til før han har noget at byde ind med i AaB. Det er fint han spiller et sted hvor han forhåbentlig kan lære at få noget mere tilstedeværelse på banen, for det manglede han jo helt vildt i AaB.
Jeg synes bare han skal blive i Hjørring for han er ikke god nok. Han har ikke spillet godt eller fungeret når han har spillet for os og jeg sidder ikke tiblage med indtrykket af, at han rigtig kan noget selv som hjælper holdet. Jeg har ret svært ved at pege på nogen brugbare spidskompetencer for en angriber/kant hvor han er god nok til Superligaen så lad ham bare blive i Hjørring.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 313
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Krage » 29. nov 2019, 14:08

Jakobsen skrev:
27. nov 2019, 08:25
Buzz Killington skrev:
27. nov 2019, 08:22
Forza skrev:
27. nov 2019, 08:10
KongGulerod skrev:
26. nov 2019, 23:03
Hvad er folks holdning til Wessam? Skal vi forsøge at forlænge lejekontrakten en halvsæson mere?
Jeg synes personligt, at vi skal forlænge kontrakten, så han kan få muligheden for at spille kontinuerligt (og forhåbentlig score lidt mål). Modargumentet er selvfølgelig, at vi mangler bredde på angriberposten.
Jeg tror man prøver at hente ham hjem som supplement til angrebet, da man ikke har råd til andre alternativer.

Jeg kan godt følge dig i at kontinuerlig spilletid vil være godt for hans udvikling. Omvendt har vi et spinkelt angreb og få kroner at gøre godt med. Jeg synes egentlig det er fint hvis vi henter ham hjem. Men har det også OK med hvis de forlænger.
Selvom det er positivt hvordan han klarer sig i Hjørring, så skal der altså en ordentlig omgang udvikling til før han har noget at byde ind med i AaB. Det er fint han spiller et sted hvor han forhåbentlig kan lære at få noget mere tilstedeværelse på banen, for det manglede han jo helt vildt i AaB.
Jeg synes bare han skal blive i Hjørring for han er ikke god nok. Han har ikke spillet godt eller fungeret når han har spillet for os og jeg sidder ikke tiblage med indtrykket af, at han rigtig kan noget selv som hjælper holdet. Jeg har ret svært ved at pege på nogen brugbare spidskompetencer for en angriber/kant hvor han er god nok til Superligaen så lad ham bare blive i Hjørring.
Jeg tænker også helt klart hans udvikling har bedst af at blive forlænget. Specielt hvis man tager en case ligesom Risgård der også var nede og få kampe i divisionerne før han fik sit endelige gennembrud
Billede

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 313
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Krage » 29. nov 2019, 14:10

https://aabsport.dk/nyheder/2019/novemb ... -fire-aar/

Så kan vi vist godt droppe snakken om en ny højre back.
Ærgerligt. Havde håbet på et friskt pust, men han har dog spillet udmærket derude i denne sæson. Men håber han stepper mere op. Vi har desværre set det før at spillere der er tæt på udløb pludselig spiller godt for så at falde i niveau efter de har fået forlænget.
Billede

Låst