Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 17. mar 2021, 11:34

Yankee skrev:
17. mar 2021, 11:30
Enig. Personligt synes jeg vi skal hente den slags spillere i en meget tidligere alder, men der er altid værdi i venstrebenede forsvarere, så lad ham få en chance.
Er han ikke lidt af en late bloomer?

Han havde ry for at kaste længere end Kian Hansen, da de begge var i FCM.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10785
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af jonas386 » 17. mar 2021, 11:40

Første kommentar på bold.dk (fra en SIF*er tror jeg)
Meget uforståeligt skifte. Han har aldrig imponeret hos os og er pt. helt udenfor start-11
Jeg synes også det virker uambitiøst, men det er i det mindste en fri transfer. Men forventer godt nok ingenting. Jeg håber bare at vi henter en højre back, og en central midt der kan tvinge MC og Kakeeto til ikke at spille superligafodbold igen.
En angriber kunne også være fint.

Er han en spillende forsvar? Eller bare høj og hovedstødsstæk og venstrebenet? Hvis han kan noget med bolden ved fødderne kan der være noget spændende her. Hvis ikke det er tilfældet er det imo en fuldstændigt ligegyldig handel.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 17. mar 2021, 11:42

jonas386 skrev:
17. mar 2021, 11:40
Første kommentar på bold.dk (fra en SIF*er tror jeg)
Meget uforståeligt skifte. Han har aldrig imponeret hos os og er pt. helt udenfor start-11
Det var Frederik Alves Ibsen også i perioder, men ham solgte de dyrt til West Ham.
Ham her har trods alt været rygtet væk til polske ligaklubber og Portsmouth.
Så helt uden talent kan han ikke være.

Når vi samtidig intet har på vej op i ungdomsrækkerne, så har jeg intet imod at man sikrer sig en billig backup. Profilkøbene må vi nok vente lidt med.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 17. mar 2021, 11:48

jonas386 skrev:
17. mar 2021, 11:40
Første kommentar på bold.dk (fra en SIF*er tror jeg)
Meget uforståeligt skifte. Han har aldrig imponeret hos os og er pt. helt udenfor start-11
Og så er grunden til at han ikke spiller, at han meldte ud allerede i vinter at han ville søge væk fra Silkeborg til sommer.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af PeterS » 17. mar 2021, 11:49

Julgranen skrev:
17. mar 2021, 11:42
jonas386 skrev:
17. mar 2021, 11:40
Første kommentar på bold.dk (fra en SIF*er tror jeg)
Meget uforståeligt skifte. Han har aldrig imponeret hos os og er pt. helt udenfor start-11
Det var Frederik Alves Ibsen også i perioder, men ham solgte de dyrt til West Ham.
Ham her har trods alt været rygtet væk til polske ligaklubber og Portsmouth.
Så helt uden talent kan han ikke være.

Når vi samtidig intet har på vej op i ungdomsrækkerne, så har jeg intet imod at man sikrer sig en billig backup. Profilkøbene må vi nok vente lidt med.
Præcis
Det er et 4/5 valg vi mangler, så jeg synes da det virker fornuftigt.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10785
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af jonas386 » 17. mar 2021, 11:50

Julgranen skrev:
17. mar 2021, 11:48
jonas386 skrev:
17. mar 2021, 11:40
Første kommentar på bold.dk (fra en SIF*er tror jeg)
Meget uforståeligt skifte. Han har aldrig imponeret hos os og er pt. helt udenfor start-11
Og så er grunden til at han ikke spiller, at han meldte ud allerede i vinter at han ville søge væk fra Silkeborg til sommer.
Det er jo fint nok. Hvilken type er han?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10785
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af jonas386 » 17. mar 2021, 11:51

PeterS skrev:
17. mar 2021, 11:49
Julgranen skrev:
17. mar 2021, 11:42
jonas386 skrev:
17. mar 2021, 11:40
Første kommentar på bold.dk (fra en SIF*er tror jeg)
Meget uforståeligt skifte. Han har aldrig imponeret hos os og er pt. helt udenfor start-11
Det var Frederik Alves Ibsen også i perioder, men ham solgte de dyrt til West Ham.
Ham her har trods alt været rygtet væk til polske ligaklubber og Portsmouth.
Så helt uden talent kan han ikke være.

Når vi samtidig intet har på vej op i ungdomsrækkerne, så har jeg intet imod at man sikrer sig en billig backup. Profilkøbene må vi nok vente lidt med.
Præcis
Det er et 4/5 valg vi mangler, så jeg synes da det virker fornuftigt.
Jeg synes egentlig vi mangler en ordentlig makker til Thelander. Gerne en spillende forsvarer der kan gøre os bedre i opbygningen af spillet centralt. Granli, Ross og Prijovic er fine nok til de næste pladser, men ingen af de tre har for alvor imponeret andet end i momenter.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Erasmus Montanus » 17. mar 2021, 12:03

Hvor mange millioner skal man smide for at få højrebacken Rasmus Carstensen med i handlen?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FlæskeFrank » 17. mar 2021, 12:03

Og så har Inge hentet en dansk spiller, godt at se.

Men nej svær at se, hvor han skal spille. Selvom vi har været tynde i forsvaret.
- FlæskeFrank


Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 17. mar 2021, 12:06

Og så er vi da i det mindste ude i god tid...

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2450
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Moen » 17. mar 2021, 12:11

Julgranen skrev:
17. mar 2021, 11:42
jonas386 skrev:
17. mar 2021, 11:40
Første kommentar på bold.dk (fra en SIF*er tror jeg)
Meget uforståeligt skifte. Han har aldrig imponeret hos os og er pt. helt udenfor start-11
Det var Frederik Alves Ibsen også i perioder, men ham solgte de dyrt til West Ham.
Ham her har trods alt været rygtet væk til polske ligaklubber og Portsmouth.
Så helt uden talent kan han ikke være.

Når vi samtidig intet har på vej op i ungdomsrækkerne, så har jeg intet imod at man sikrer sig en billig backup. Profilkøbene må vi nok vente lidt med.
Intet og intet.. Man har vel bare indset at 4 ikke er nok?

Ibiza Polar

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Ibiza Polar » 17. mar 2021, 12:21

Hvordan er han med fødderne?
Jeg forestiller mig, at vi er i gang med at finde bedre tekniske forsvarsspillere - både til bænken og start-11’eren.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4448
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af doukas » 17. mar 2021, 12:24

Julgranen skrev:
17. mar 2021, 11:29
doukas skrev:
17. mar 2021, 11:25
Den mest leverpostejsagtige transfer jeg længe kan huske. Det kilder absolut ingen steder.
Nåh, ligesom Patrick Olsen, Rasmus Thelander, Rasmus Würtz, Henrik Dalsgaard og andre vi har hentet fra et lavere niveau?

Jeg tænker at han skal have chancen når vi kører det her databaserede scouting, og så er det næppe et profilindkøb.
Hahahahah. Er du seriøs? PO havde masser af ungdomslandskampe og Thelander var fast mand i 1. division i en ung alder og kampe på U-landshold. Würtz var 17 år og fast mand på Skives hold. Forstår slet ikke du vil sætte de navne ind som argumentation. Vi er jo nærmere i ligaen med Kent Hangaard og Morten Larsen. Dalsgaard, ja, der skød vi sgu papegøjen. Hvilke meritter kan vi sætte på Hagelskjær som gør, at man kan have nogen større forventninger til ham?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5245
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Jakobsen » 17. mar 2021, 12:25

En reservespiller fra SIlkeborg som ikke har imponeret deres fans. Jeg har svært ved at tro på han er god nok til bare at være reserve. Jeg har ikke de store forhåbninger til det her køb. Så ved jeg godt, at folk vil indvende at vi før har handlet i divisionerne med succes, men det var spillere som havde gjort sig bemærket og man vidste hvem var. AK var et stort talent, som blev sent forløst, Patrick Olsens talent var også kendt selvom der var tvivl om hans aktuelle niveau, Thelander var rated som et stort talent og Dalsgaard var en udviklingsspiller. Anders Hagelskjær er en reserve midt i tyverne som ingen har hørt om før. Jeg synes ikke lige det er vi mangler for at være ærlig. Vi har Thelander, som er god men døjer med fysikken, Ross der skal sælges før eller siden og en ikke særligt imponerende Granli, som burde have den plads som 4-5 valg. Skulle vi hente endnu en stopper skulle det være en stærkere reserve end Granli eller et talent. Kan heller virkelig hverken se pointen i at købe hverken Granli eller Hagelskjær for at udfylde en "Kasper P" rolle i truppen. Jeg er alvorligt bange for, at det her bare er en spildt plads i truppen. Det lugter af Jon Roi 2.0.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Pastorius » 17. mar 2021, 12:29

Ibiza Polar skrev:
17. mar 2021, 12:21
Hvordan er han med fødderne?
Jeg forestiller mig, at vi er i gang med at finde bedre tekniske forsvarsspillere - både til bænken og start-11’eren.
Ja, jeg nægter også at tro han udelukkende er købt til backup. Han skal ind og konkurrere om en startplads.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1064
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Sønderhof » 17. mar 2021, 12:29

Er Hagelskjær-handlen, ikke et udtryk for, at Prijovic ikke er så talentfuld, eller i hvert fald så langt i sin udvikling, som man håbede?
De er begge venstrebenede forsvarer, og i udgangspunkt ikke tænkt som startere.
Inge har fra dag et sagt, at vi skal bringe de unge spillere tidligere, men Prijovic, har ikke været i nærheden af holdet, til trods for vi til tider har sejlet defensivt. Bl.a har Pallesen været inde og spille i en 3-back kæde.
Det er trods alt en spiller vi har betalt for, så tror man havde håbet han var bedre end det har vist sig. -og nu ryger han så endnu længere bagud i køen.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4763
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Maglau » 17. mar 2021, 12:29

Jakobsen skrev:
17. mar 2021, 12:25
En reservespiller fra SIlkeborg som ikke har imponeret deres fans. Jeg har svært ved at tro på han er god nok til bare at være reserve. Jeg har ikke de store forhåbninger til det her køb. Så ved jeg godt, at folk vil indvende at vi før har handlet i divisionerne med succes, men det var spillere som havde gjort sig bemærket og man vidste hvem var. AK var et stort talent, som blev sent forløst, Patrick Olsens talent var også kendt selvom der var tvivl om hans aktuelle niveau, Thelander var rated som et stort talent og Dalsgaard var en udviklingsspiller. Anders Hagelskjær er en reserve midt i tyverne som ingen har hørt om før. Jeg synes ikke lige det er vi mangler for at være ærlig. Vi har Thelander, som er god men døjer med fysikken, Ross der skal sælges før eller siden og en ikke særligt imponerende Granli, som burde have den plads som 4-5 valg. Skulle vi hente endnu en stopper skulle det være en stærkere reserve end Granli eller et talent. Kan heller virkelig hverken se pointen i at købe hverken Granli eller Hagelskjær for at udfylde en "Kasper P" rolle i truppen. Jeg er alvorligt bange for, at det her bare er en spildt plads i truppen. Det lugter af Jon Roi 2.0.
Ja man fristes til at spørge Inge om de rigtige flueben er sat i maskinen. Frygter lidt han har copy pastet indstillingerne fra den norske bundklub.
Nå men tidlige signing er altid positivt.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Ibiza Polar

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Ibiza Polar » 17. mar 2021, 12:30

Jeg elsker, at folk skal dømmes ude et halvt år inden deres første kamp i klubben.

Træk nu vejret. Vi kan dømme ham som værende elendig, når han har spiller elendigt for os.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 17. mar 2021, 12:35

Sønderhof skrev:
17. mar 2021, 12:29
Er Hagelskjær-handlen, ikke et udtryk for, at Prijovic ikke er så talentfuld, eller i hvert fald så langt i sin udvikling, som man håbede?
Man kunne også bytte navnet Prijovic ud med Ross.

Låst