Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 611
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af KongGulerod » 31. maj 2021, 19:45

Mephisto2 skrev:
31. maj 2021, 19:40
9520AaB skrev:
31. maj 2021, 19:31
Hvornår åbner vinduet egentlig ??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er altid åbent. Man kan bare først skifte til en bestemt dato.
Mon ikke han er interesseret i den dato så?

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Uldahl » 31. maj 2021, 19:45

Maglau skrev:
31. maj 2021, 19:23
Forza skrev:
31. maj 2021, 17:18
Den største udfordring for mig er vel, at vi egentlig godt kunne trænge til forstærkninger på de fleste positioner.

HB siger sig selv. Børsting bliver aldrig HB. Hans kompetencer passer ikke til den position. Pallesen gør det fint uden at være prangende. Vi har dog meget brug for konkurrence om den plads. Enten via en profil eller et yngre talent der kan presse Pallesen.

CB vi mangler en stærk forsvarer efter Okore. Ross skal have spilletid. Han er ung og talentfuld, Thelander er en profil som i perioder desværre har været ret skadesplaget og Granli er en blid mellemvare. Hagelskjær kommer formentlig kun til at være et supplement.

CM - Vi kan næppe forvente at Hiljemark kommer til at spille alle kampe. Pedro havde et fremragende første halve år, men har ikke imponeret siden nytår. MC er næppe tiltænkt en startrolle på sigt hvis man vil i mesterskabsspillet. Personligt synes jeg Fossum fylder for lidt til den centrale midtbane. Kakeeto og Højholt er ikke gode nok.

Offensivt - med Samuelsen, Lucas og Tom ude, så mangler vi noget offensivt med kvalitet. Med Rufo, Kusk, Prica og til dels Fossum er vi tyndt besat til de 3 forreste. Jeg tror personligt, at Inge henter to heroppe. Sandsynligvis en i den dyre ende af skalaen og en slags lottokupon som supplement. Kvalitetsspilleren der hentes bliver meget afgørende for vores resultater. For mig er det ikke så vigtigt om det er en udpræget 9’er eller en chanceskabende offensiv kant, det er bare vigtigt det er høj kvalitet.

Dertil kan der ske mange ændringer afhængigt af salg. Vi er formentlig ret interesseret i at sælge Fossum og Rinne. Rinne bliver dog næppe erstattet.
Er enig i det meste af det du skriver - især at vi er super tynde i front. Kusk Prica Rufo og Fossum smager ikke af meget.

Men fortæl mig lige hvorfor er det vi ikke skal forvente at Hiljemark spiller alle kampe. Sådan er det vel med alle spillere at de kan blive skadet - men forventningerne er vel ikke at han er mere skadet end andre. Det får man da i hvert fald læst og påskrevet gang på gang herinde.
Fordi de almægtige hedebønder vragede ham til et læge check, og de ved jo bedst. At de så glemmer at de faktisk tilbød ham en betinget kontrakt er lykkeligt glemt.
Ligesom den hofteskade han fik kunne være sket for alle fodbold spillere. Og den intet har at gøre med tidligere skader, men underligt er det da med det sort syn på Hiljemark

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af TK-allez » 31. maj 2021, 21:31

KongGulerod skrev:
31. maj 2021, 19:45
Mephisto2 skrev:
31. maj 2021, 19:40
9520AaB skrev:
31. maj 2021, 19:31
Hvornår åbner vinduet egentlig ??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er altid åbent. Man kan bare først skifte til en bestemt dato.
Mon ikke han er interesseret i den dato så?
15. juni til 1. september

Brugeravatar
The Double
Drenge
Drenge
Indlæg: 48
Tilmeldt: 26. maj 2021, 11:19
Favoritspiller: Kasper Kusk

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af The Double » 31. maj 2021, 22:25

BoT skrev:
31. maj 2021, 10:31
Yankee skrev:
31. maj 2021, 08:53
Mephisto2 skrev:
30. maj 2021, 18:15
Funky skrev:
30. maj 2021, 16:36
Julgranen skrev:
29. maj 2021, 12:13
Tom på vej til græsk fodbold.

Så får han da sit eventyr - og nu skal Inge lande en god angriber i den kommende tid.
Med Friis rygtet tilbage i trænerstaben på Hornevej er det da også bare om at finde nærmeste flugtvej for Tom. Ellers venter døden på kanten jo.
Ja, jeg er lidt småbitter over måden hvorpå man forvaltede Toms kvaliteter under Friis.
Nå, spillere ind. Spørgsmålet er, om man vil satse hårdt på unge Prica som 1. angriber, og så bruge de store Vejgaard-dollars på en Lucas/Tom-kombi-erstatningsspiller.
Mon ikke man prioriterer at finde en rigtig 9er
Det håber jeg ikke. Der skal satses 100% på de unge drenge og Tim Prica er det mest (eneste?) spændende talent i førsteholdstruppen lige nu.

Samtidig er besætningen på kanterne/10'er meget tynd. Hannesbo og Rufo er udmærkede indskiftere, men der skal hentes en erstatning for Lucas. Selvfølgelig ikke 1:1, men gerne en ung, up-and-coming kantspiller.

Derudover skal der helt sikkert også hentes en ny 9'er, så man kommer op på de 6 spillere til frontkæden, som må være minimum. Dertil kommer så Oliver Klitten og Ementa, der evt. kan være i truppen som yderste mandater.
Jeg er helt med dig her. Jeg håber virkelig ikke på en stor udskiftning - det ligner jo faktisk, at Marti har fået bygget et ret velfungerende HOLD sammen, det skal vi ikke ødelægge ved at skifte ud til højre og venstre.

To offensive spillere ind - herunder en direkte Tom-afløser + en spillende midterforsvarer (hvis vi fortsætter med en 3-backkæde) må være alt rigeligt.
Rigeligt ikke helt en højre bak også
Kasper Kusk er Gud

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Pastorius » 31. maj 2021, 23:32

Forza skrev:
31. maj 2021, 17:18
Den største udfordring for mig er vel, at vi egentlig godt kunne trænge til forstærkninger på de fleste positioner.
Sådan fungerer holdsport ikke. Et godt hold kan sagtens fungere uden alle spillerne er superdygtige. Det er svært udefra at se, hvor det er vigtigst, men en reel forbedring på en eller to pladser, kan gøre svaghederne meget mindre.

Hvis vi fx. vi får skiftet ud, så vores angrebsspil fungerer, så kan vi måske godt klare os med det forsvar vi har nu, for presset letter gevaldigt på dem. Hvis forsvaret spiller meget til 0, så behøver vi måske heller ikke at banke så mange kasser ind, og modstanderne bliver måske nødt til at kaste lidt flere spillere efter os, så der bliver lidt mere plads fremme.

Vi kan sagtens bære en 2-3 spillere igennem der isoleret ikke er startermateriale i en top-4 klub, hvis bare nogle dele af holdet fungerer rigtig godt.

Balladen er at det er der ingen ting der gør. Ikke konsistent i hvert fald. Vi har spillet gode forsvarskampe, og gode angrebskampe, men ikke ret tit i begge ender, og i hvert fald ikke i flere kampe i træk.

Selvfølgelig ville det være rart at opgradere på 5-6 pladser, men måske er det ikke nødvendigt. Men vi skal prioritere at blive rigtig stærke til nogle elementer i spillet. Hvis vi er gennemsnitlige hele vejen rundt, så bliver spillet og placeringen det også.
Med venlig Hilsen
--
Robert

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5362
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af R Rosenberg » 1. jun 2021, 00:27

Pastorius skrev:
31. maj 2021, 23:32
Forza skrev:
31. maj 2021, 17:18
Den største udfordring for mig er vel, at vi egentlig godt kunne trænge til forstærkninger på de fleste positioner.
Sådan fungerer holdsport ikke. Et godt hold kan sagtens fungere uden alle spillerne er superdygtige. Det er svært udefra at se, hvor det er vigtigst, men en reel forbedring på en eller to pladser, kan gøre svaghederne meget mindre.

Hvis vi fx. vi får skiftet ud, så vores angrebsspil fungerer, så kan vi måske godt klare os med det forsvar vi har nu, for presset letter gevaldigt på dem. Hvis forsvaret spiller meget til 0, så behøver vi måske heller ikke at banke så mange kasser ind, og modstanderne bliver måske nødt til at kaste lidt flere spillere efter os, så der bliver lidt mere plads fremme.

Vi kan sagtens bære en 2-3 spillere igennem der isoleret ikke er startermateriale i en top-4 klub, hvis bare nogle dele af holdet fungerer rigtig godt.

Balladen er at det er der ingen ting der gør. Ikke konsistent i hvert fald. Vi har spillet gode forsvarskampe, og gode angrebskampe, men ikke ret tit i begge ender, og i hvert fald ikke i flere kampe i træk.

Selvfølgelig ville det være rart at opgradere på 5-6 pladser, men måske er det ikke nødvendigt. Men vi skal prioritere at blive rigtig stærke til nogle elementer i spillet. Hvis vi er gennemsnitlige hele vejen rundt, så bliver spillet og placeringen det også.
Sandt. Da vi sidst blev mestre lukkede vi faktisk kun 3 færre mål ind end nu, 38. Vi scorede så bare 16 flere også. Selvsamme målscore blev vi mestre med i 2008.
Og sjovt nok har BIF i år også lukket nøjagtigt 38 mål ind.

Så ja, det handler jo grundlæggende om at gøre differencen på målscoren størst muligt, men AaB har næppe råd til at være en klub, der fjerner flere imod og samtidig øger antal for. Men en af dem er, som du anfører, sandsynligvis også nok.
Og så handler det naturligvis også om at vinde de rigtige kampe.
Ædruelighedens stemme

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2320
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Dalbjerg » 1. jun 2021, 00:33

Hvis ikke vi får en ny højre back....

Ja, så er min tillid til IAO væk.. Vil mene at det er vores største hæmsko..
Pallesen er en fin bænkspiller, der kan dække lidt forskelligt,men generelt være reserve på højre..

Men at der kun er kvalitet på hvert 15-20 indlæg, det er simpelthen grotesk at se på! Især når han blev lanceret som en offensiv back.

Han virker som et fantastisk menneske, og en god mand i en trup.. Men at vi er gået ind i så mange sæsoner med ham som første og andet valg på højre back, ja det har jeg svært ved at acceptere fra sportscheferne/træneren

Brugeravatar
Bong
Allstar
Allstar
Indlæg: 1006
Tilmeldt: 11. maj 2006, 10:59
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Bong » 1. jun 2021, 09:30

Der findes kun en back i Superligaen der har flere assists end Pallesen denne sæson. OG det er fordi han også sparker mange dødbolde (Højer i AGF)

Pallesen har haft en stærk og driftsikker sæson. Deltagelse i samtlige 32 kampe. Han er blandt dem der har flest løbne meter, flest sprint og mest løb i høj fart. Og ja, så har han 4 direkte assists. Mens vi vel næsten kan tilskrive ham to mere her i slutningen af sæsonen via de lange indkast (Ross presser en til selvmål (Vejle?) og returen til Ahlmann mod SJE)

Det er fint, hvis man har noget imod Pallesen. Men jeg kan helt ærligt nærmest ikke se, hvad man skal forlange mere når man ser på den netop overståede sæson. Pallesen er en drønsolid back - nu også med offensivt output.
A slightly more sophisticated hooligan...

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2448
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Moen » 1. jun 2021, 09:35

Bong skrev:
1. jun 2021, 09:30
Der findes kun en back i Superligaen der har flere assists end Pallesen denne sæson. OG det er fordi han også sparker mange dødbolde (Højer i AGF)

Pallesen har haft en stærk og driftsikker sæson. Deltagelse i samtlige 32 kampe. Han er blandt dem der har flest løbne meter, flest sprint og mest løb i høj fart. Og ja, så har han 4 direkte assists. Mens vi vel næsten kan tilskrive ham to mere her i slutningen af sæsonen via de lange indkast (Ross presser en til selvmål (Vejle?) og returen til Ahlmann mod SJE)

Det er fint, hvis man har noget imod Pallesen. Men jeg kan helt ærligt nærmest ikke se, hvad man skal forlange mere når man ser på den netop overståede sæson. Pallesen er en drønsolid back - nu også med offensivt output.
Hans offensive output er blevet bedre, men det laver ikke om på, at han er skide usikker med bolden.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Lyfe » 1. jun 2021, 10:05

Toms afsked er officiel nu.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9620
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Buzz Killington » 1. jun 2021, 10:09

Prica22 skrev:
1. jun 2021, 09:35
Bong skrev:
1. jun 2021, 09:30
Der findes kun en back i Superligaen der har flere assists end Pallesen denne sæson. OG det er fordi han også sparker mange dødbolde (Højer i AGF)

Pallesen har haft en stærk og driftsikker sæson. Deltagelse i samtlige 32 kampe. Han er blandt dem der har flest løbne meter, flest sprint og mest løb i høj fart. Og ja, så har han 4 direkte assists. Mens vi vel næsten kan tilskrive ham to mere her i slutningen af sæsonen via de lange indkast (Ross presser en til selvmål (Vejle?) og returen til Ahlmann mod SJE)

Det er fint, hvis man har noget imod Pallesen. Men jeg kan helt ærligt nærmest ikke se, hvad man skal forlange mere når man ser på den netop overståede sæson. Pallesen er en drønsolid back - nu også med offensivt output.
Hans offensive output er blevet bedre, men det laver ikke om på, at han er skide usikker med bolden.
Hvis han spillede i en firebackkæde ville jeg være bekymret. Men med tre bagi (ooh la la) så er det IMO et langt mindre problem. Han skal primært forsvare fremad banen ved at presse op, og det gør han også rigtigt godt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2448
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Moen » 1. jun 2021, 10:13

Buzz Killington skrev:
1. jun 2021, 10:09
Prica22 skrev:
1. jun 2021, 09:35
Bong skrev:
1. jun 2021, 09:30
Der findes kun en back i Superligaen der har flere assists end Pallesen denne sæson. OG det er fordi han også sparker mange dødbolde (Højer i AGF)

Pallesen har haft en stærk og driftsikker sæson. Deltagelse i samtlige 32 kampe. Han er blandt dem der har flest løbne meter, flest sprint og mest løb i høj fart. Og ja, så har han 4 direkte assists. Mens vi vel næsten kan tilskrive ham to mere her i slutningen af sæsonen via de lange indkast (Ross presser en til selvmål (Vejle?) og returen til Ahlmann mod SJE)

Det er fint, hvis man har noget imod Pallesen. Men jeg kan helt ærligt nærmest ikke se, hvad man skal forlange mere når man ser på den netop overståede sæson. Pallesen er en drønsolid back - nu også med offensivt output.
Hans offensive output er blevet bedre, men det laver ikke om på, at han er skide usikker med bolden.
Hvis han spillede i en firebackkæde ville jeg være bekymret. Men med tre bagi (ooh la la) så er det IMO et langt mindre problem. Han skal primært forsvare fremad banen ved at presse op, og det gør han også rigtigt godt.
Jamen jeg er egentlig ret enig. Han er langt bedre i den rolle. Men det laver ikke om på, at han ofte ødelægger flowet og skaber usikkerhed.

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1039
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Mephisto2 » 1. jun 2021, 10:34

KongGulerod skrev:
31. maj 2021, 19:45
Mephisto2 skrev:
31. maj 2021, 19:40
9520AaB skrev:
31. maj 2021, 19:31
Hvornår åbner vinduet egentlig ??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er altid åbent. Man kan bare først skifte til en bestemt dato.
Mon ikke han er interesseret i den dato så?
Jo, men den kan jeg ikke huske....

Men mon ikke nye spillere kan være med, når træningen genoptages efter ferien.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9620
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Buzz Killington » 1. jun 2021, 10:34

Prica22 skrev:
1. jun 2021, 10:13
Buzz Killington skrev:
1. jun 2021, 10:09
Prica22 skrev:
1. jun 2021, 09:35
Bong skrev:
1. jun 2021, 09:30
Der findes kun en back i Superligaen der har flere assists end Pallesen denne sæson. OG det er fordi han også sparker mange dødbolde (Højer i AGF)

Pallesen har haft en stærk og driftsikker sæson. Deltagelse i samtlige 32 kampe. Han er blandt dem der har flest løbne meter, flest sprint og mest løb i høj fart. Og ja, så har han 4 direkte assists. Mens vi vel næsten kan tilskrive ham to mere her i slutningen af sæsonen via de lange indkast (Ross presser en til selvmål (Vejle?) og returen til Ahlmann mod SJE)

Det er fint, hvis man har noget imod Pallesen. Men jeg kan helt ærligt nærmest ikke se, hvad man skal forlange mere når man ser på den netop overståede sæson. Pallesen er en drønsolid back - nu også med offensivt output.
Hans offensive output er blevet bedre, men det laver ikke om på, at han er skide usikker med bolden.
Hvis han spillede i en firebackkæde ville jeg være bekymret. Men med tre bagi (ooh la la) så er det IMO et langt mindre problem. Han skal primært forsvare fremad banen ved at presse op, og det gør han også rigtigt godt.
Jamen jeg er egentlig ret enig. Han er langt bedre i den rolle. Men det laver ikke om på, at han ofte ødelægger flowet og skaber usikkerhed.
Bestemt enig mht. flow. Og det er jo lidt af en udfordring for træneren at han skal forsvare højt, og holde en offensiv position, når han ikke har evnerne til at gå ordenligt med i spillet. Hans manglende pasningsevner gjorde at han i stedet for at spille bolden ind foran, var tvunget til at minimere risiko ved at lave et direkte indlæg (da der sjældent var sikre afleveringsmuligheder bagved). Det var skide forudsigeligt, og når indlægget samtidig lå dårligt, var han en hæmsko for vores spil.

Det var også nemt for modstanderen at udnytte. Luk af inde foran, og giv lidt plads til Palle. Så vil AaB helt automatisk sende bolden derud til et ufarligt indlæg.

Den virker bare ikke længere. For det første er Palle blevet bedre til at variere han raids (det er nok Cifuentes fortjeneste), og for det andet, så er hans indlæg ikke længere så ufarlige at modstanderen kan tillade sig at nedprioritere ham. Det hjælper også at der er langt mere støtte på når han går frem, hvor fløj eller midt konsekvent søger med ud på kanten når Palle går frem. Det skaber mere plads til Palle til at komme tættere på feltet til farligere indlæg(eller indspil), og det giver en sikker mulighed bagud så vi undgår det der stereotype indlæg.

Men ja, i den bedste af alle verdener havde vi Pallesens motor kombineret med noget teknisk elegance a la Ahlmann.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Bugatti1
2. div
2. div
Indlæg: 137
Tilmeldt: 7. aug 2019, 12:19
Favoritspiller: Siyabonga Nomvete

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Bugatti1 » 1. jun 2021, 10:45

Helt kort sagt - Så mangler vi:
1: En stærk okse som midtstopper.
2: Ny højreback
3: Hurtig og driblestærk wing.
4: 1-2 angribere.

Det er en 4-5 spillere, uden eventuel erstatning for Fossum hvis han sælges.
Er det realistisk, at AaB henter 4-5-6 spillere? Det tror jeg ikke.

PS: Er der ingen der har hørt noget på rygtebasen? Der plejer at være 1-2 der kan noget i den retning? Var det Baresi han hed?

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2448
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Moen » 1. jun 2021, 10:56

Bugatti1 skrev:
1. jun 2021, 10:45
Helt kort sagt - Så mangler vi:
1: En stærk okse som midtstopper.
2: Ny højreback
3: Hurtig og driblestærk wing.
4: 1-2 angribere.

Det er en 4-5 spillere, uden eventuel erstatning for Fossum hvis han sælges.
Er det realistisk, at AaB henter 4-5-6 spillere? Det tror jeg ikke.

PS: Er der ingen der har hørt noget på rygtebasen? Der plejer at være 1-2 der kan noget i den retning? Var det Baresi han hed?
Tror der er mange i AaB, som er på ferie lige nu. Rygterne skal nok komme ved sæsonstart.

I øvrigt synes jeg ikke, man behøver at hente en stjerneangriber, men istedet nogen til kæden bagved (punkt 3). Bliver Prica fodret ordentligt, skal han nok score mål.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5362
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af R Rosenberg » 1. jun 2021, 11:06

Bugatti1 skrev:
1. jun 2021, 10:45
Helt kort sagt - Så mangler vi:
1: En stærk okse som midtstopper.
2: Ny højreback
3: Hurtig og driblestærk wing.
4: 1-2 angribere.

Det er en 4-5 spillere, uden eventuel erstatning for Fossum hvis han sælges.
Er det realistisk, at AaB henter 4-5-6 spillere? Det tror jeg ikke.

PS: Er der ingen der har hørt noget på rygtebasen? Der plejer at være 1-2 der kan noget i den retning? Var det Baresi han hed?
Vi har to stærke okser som midtstoppere. Vi mangler en, der også kan spille fodbold, læse spillet og have overblikket - samt føre de to okser. Og ja, han må da gerne være stærk som en okse også.
Bjelland-typen. Matovac-typen.
Ædruelighedens stemme

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2615
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af baresi » 1. jun 2021, 11:09

Prica22 skrev:
1. jun 2021, 10:56
Bugatti1 skrev:
1. jun 2021, 10:45
Helt kort sagt - Så mangler vi:
1: En stærk okse som midtstopper.
2: Ny højreback
3: Hurtig og driblestærk wing.
4: 1-2 angribere.

Det er en 4-5 spillere, uden eventuel erstatning for Fossum hvis han sælges.
Er det realistisk, at AaB henter 4-5-6 spillere? Det tror jeg ikke.

PS: Er der ingen der har hørt noget på rygtebasen? Der plejer at være 1-2 der kan noget i den retning? Var det Baresi han hed?
Tror der er mange i AaB, som er på ferie lige nu. Rygterne skal nok komme ved sæsonstart.

I øvrigt synes jeg ikke, man behøver at hente en stjerneangriber, men istedet nogen til kæden bagved (punkt 3). Bliver Prica fodret ordentligt, skal han nok score mål.
jeg kæmper en kamp pt for at få noget NYT info, og det har jeg ikke. OG jeg må sgu indrømme at det er blevet meget sværere end tidligere. Det eneste jeg stadig får bekræftet, er at man leder efter:
en targetman
en højreback/wingback
samt 1-2 offensive kort

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Erasmus Montanus » 1. jun 2021, 11:12

baresi skrev:
1. jun 2021, 11:09
Prica22 skrev:
1. jun 2021, 10:56
Bugatti1 skrev:
1. jun 2021, 10:45
Helt kort sagt - Så mangler vi:
1: En stærk okse som midtstopper.
2: Ny højreback
3: Hurtig og driblestærk wing.
4: 1-2 angribere.

Det er en 4-5 spillere, uden eventuel erstatning for Fossum hvis han sælges.
Er det realistisk, at AaB henter 4-5-6 spillere? Det tror jeg ikke.

PS: Er der ingen der har hørt noget på rygtebasen? Der plejer at være 1-2 der kan noget i den retning? Var det Baresi han hed?
Tror der er mange i AaB, som er på ferie lige nu. Rygterne skal nok komme ved sæsonstart.

I øvrigt synes jeg ikke, man behøver at hente en stjerneangriber, men istedet nogen til kæden bagved (punkt 3). Bliver Prica fodret ordentligt, skal han nok score mål.
jeg kæmper en kamp pt for at få noget NYT info, og det har jeg ikke. OG jeg må sgu indrømme at det er blevet meget sværere end tidligere. Det eneste jeg stadig får bekræftet, er at man leder efter:
en targetman
en højreback/wingback
samt 1-2 offensive kort
Kan du få bekræftet, om kræmmerpungen er i spil, eller om der kun er økonomi til frie transfers og spændende unge spillere, der lyser op på statistik-radaren?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2448
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Moen » 1. jun 2021, 11:13

baresi skrev:
1. jun 2021, 11:09
Prica22 skrev:
1. jun 2021, 10:56
Bugatti1 skrev:
1. jun 2021, 10:45
Helt kort sagt - Så mangler vi:
1: En stærk okse som midtstopper.
2: Ny højreback
3: Hurtig og driblestærk wing.
4: 1-2 angribere.

Det er en 4-5 spillere, uden eventuel erstatning for Fossum hvis han sælges.
Er det realistisk, at AaB henter 4-5-6 spillere? Det tror jeg ikke.

PS: Er der ingen der har hørt noget på rygtebasen? Der plejer at være 1-2 der kan noget i den retning? Var det Baresi han hed?
Tror der er mange i AaB, som er på ferie lige nu. Rygterne skal nok komme ved sæsonstart.

I øvrigt synes jeg ikke, man behøver at hente en stjerneangriber, men istedet nogen til kæden bagved (punkt 3). Bliver Prica fodret ordentligt, skal han nok score mål.
jeg kæmper en kamp pt for at få noget NYT info, og det har jeg ikke. OG jeg må sgu indrømme at det er blevet meget sværere end tidligere. Det eneste jeg stadig får bekræftet, er at man leder efter:
en targetman
en højreback/wingback
samt 1-2 offensive kort
Uden at have helt vildt mange kilder i AaB, er det også mit indtryk. Det jeg finder frem til i øjeblikket, er ren gravejournalistik. Men spændende liste, giv lyd når du hører noget.

Låst