Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 369
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af bonanza » 27. jul 2021, 12:29

R Rosenberg skrev:
27. jul 2021, 11:44
bonanza skrev:
27. jul 2021, 11:02
Der er ret stille for tiden. Nu er der kun godt 3 uger tilbage af vinduet, så mon ikke vi bevæger os hen imod en situation hvor vi forsøger at lokke nogle større navne til klubben mod slutningen af vinduet, som vi bl.a. så med Hiljemark? Hvis det er strategien på det her tidspunkt, at vente med is i maven på at pris og lønkrav falder, eller der ikke udvises behørlig interesser for givne evner med et omdømme, så tror jeg godt vi kan ende med at blive overraskede.

Tilgengæld ved jeg ikke hvor stor fan jeg er af, at afvente i den grad som jeg formoder vi gør i øjeblikket. Jo før vi kan hente nye spillere ind, jo bedre. Uanset hvordan vi vender og drejer det, misser eventuelle nye spillere både opstarten og de første par kampe. Så vi har brug for nogen der kan gå direkte ind, nogen der komme til klubben og er i form.
Jeg tænker ikke, at "i øjeblikket" er helt præcist. Lynge var jo nærmest kendt for at rende rundt med 20 kilo trefarvet i sækken.
Netop i en accept af AaB's plads i hierarkiet.

Og det er jo en afvejning: Vil man have truppen på plads tidligt, kan man jo sagtens hente spillere som Hallur Hansson, Kasper P og Jannick Pohl.
Man kan også afvente, og dermed ikke have truppen på plads tidligt, men til gengæld øge chancerne for bedre spillere.
Det er jo bare gamet, når man er en klub af AaB's størrelse, som, for den objektive iagttager, reelt har nada at byde på.
De spillere du nævner giver ingen mening for mig. Hvad er formålet med at hente dem - og hvad er argumentet for at det er de 3 spillere vi kan få hvis vi handler tidligt i vinduet? Jeg tror du misser min pointe fulstændig. Jeg kommenterer på, at der er stille i øjeblikket og at det lugter af at AaB afventer markedet. Det er spekulation, men også en konstatering af at der ikke kan være meget mere på menuen end en transfer helt til sidst i vinduet, af samme årsager som jeg nævnte i min første kommentar. JEG tror at klubben nu afventer markedet. Dermed også en afsigelse af alle de forstærkninger til alle de positioner der er blevet efterspurgt henover sommeren i denne tråd. Vi henter måske en spiller mere hvis det er tilfældet, vel og mærke en signing vi kommer til at vente på.

Ruddifanten
Junior
Junior
Indlæg: 73
Tilmeldt: 27. okt 2014, 19:47
Favoritspiller: Frank strandli

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Ruddifanten » 27. jul 2021, 13:02

Ville personligt elske at få Hallur Hansson tilbage, billig, teknisk dygtig, godt skud, arbejdsom.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5358
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af R Rosenberg » 27. jul 2021, 13:02

bonanza skrev:
27. jul 2021, 12:29
R Rosenberg skrev:
27. jul 2021, 11:44
bonanza skrev:
27. jul 2021, 11:02
Der er ret stille for tiden. Nu er der kun godt 3 uger tilbage af vinduet, så mon ikke vi bevæger os hen imod en situation hvor vi forsøger at lokke nogle større navne til klubben mod slutningen af vinduet, som vi bl.a. så med Hiljemark? Hvis det er strategien på det her tidspunkt, at vente med is i maven på at pris og lønkrav falder, eller der ikke udvises behørlig interesser for givne evner med et omdømme, så tror jeg godt vi kan ende med at blive overraskede.

Tilgengæld ved jeg ikke hvor stor fan jeg er af, at afvente i den grad som jeg formoder vi gør i øjeblikket. Jo før vi kan hente nye spillere ind, jo bedre. Uanset hvordan vi vender og drejer det, misser eventuelle nye spillere både opstarten og de første par kampe. Så vi har brug for nogen der kan gå direkte ind, nogen der komme til klubben og er i form.
Jeg tænker ikke, at "i øjeblikket" er helt præcist. Lynge var jo nærmest kendt for at rende rundt med 20 kilo trefarvet i sækken.
Netop i en accept af AaB's plads i hierarkiet.

Og det er jo en afvejning: Vil man have truppen på plads tidligt, kan man jo sagtens hente spillere som Hallur Hansson, Kasper P og Jannick Pohl.
Man kan også afvente, og dermed ikke have truppen på plads tidligt, men til gengæld øge chancerne for bedre spillere.
Det er jo bare gamet, når man er en klub af AaB's størrelse, som, for den objektive iagttager, reelt har nada at byde på.
De spillere du nævner giver ingen mening for mig. Hvad er formålet med at hente dem - og hvad er argumentet for at det er de 3 spillere vi kan få hvis vi handler tidligt i vinduet? Jeg tror du misser min pointe fulstændig. Jeg kommenterer på, at der er stille i øjeblikket og at det lugter af at AaB afventer markedet. Det er spekulation, men også en konstatering af at der ikke kan være meget mere på menuen end en transfer helt til sidst i vinduet, af samme årsager som jeg nævnte i min første kommentar. JEG tror at klubben nu afventer markedet. Dermed også en afsigelse af alle de forstærkninger til alle de positioner der er blevet efterspurgt henover sommeren i denne tråd. Vi henter måske en spiller mere hvis det er tilfældet, vel og mærke en signing vi kommer til at vente på.
Jeg kommenterer blot på dit afsnit om, at du ikke er fan af den afventende strategi.

Og så siger jeg blot, at det jo er et valg, man må træffe, om man vil være klar med ringere spillere eller afvente og (måske) få bedre spillere. Lynge fx excellerende jo i det sidste.

Jeg tror heller ikke, der er mere end én større signing i støbeskeen. Selvom der mangler høj kvalitet på 2-3 pladser.
Ædruelighedens stemme

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Fromthecradle » 27. jul 2021, 16:00

Fischer vil iflg EB væk fra fck. Han må jo være faldet drastisk i værdi så han kunne vel være legekammerat med Lucas igen - først på lazaratet og siden på banen. Det kunne være rigtig sjovt.
You pay for this?

Lunding
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13. jun 2008, 01:13

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Lunding » 27. jul 2021, 16:09

Fromthecradle skrev:
27. jul 2021, 16:00
Fischer vil iflg EB væk fra fck. Han må jo være faldet drastisk i værdi så han kunne vel være legekammerat med Lucas igen - først på lazaratet og siden på banen. Det kunne være rigtig sjovt.
Sad og tænkte præcis det samme. Uagtet at han udadtil har været billedet på FCK de sidste mange år så ville jeg elske at se ham i AaB. Vi har jo tidligere hentet vraggods i København, men er der nogle, der overhovedet kan finde sådan en handel realistisk?

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Fromthecradle » 27. jul 2021, 16:11

Lunding skrev:
27. jul 2021, 16:09
Fromthecradle skrev:
27. jul 2021, 16:00
Fischer vil iflg EB væk fra fck. Han må jo være faldet drastisk i værdi så han kunne vel være legekammerat med Lucas igen - først på lazaratet og siden på banen. Det kunne være rigtig sjovt.
Sad og tænkte præcis det samme. Uagtet at han udadtil har været billedet på FCK de sidste mange år så ville jeg elske at se ham i AaB. Vi har jo tidligere hentet vraggods i København, men er der nogle, der overhovedet kan finde sådan en handel realistisk?
Næh, ikke rigtigt. Det eneste skulle vel være forbindelsen til Lucas.
You pay for this?

Lunding
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13. jun 2008, 01:13

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Lunding » 27. jul 2021, 16:15

Fromthecradle skrev:
27. jul 2021, 16:11
Lunding skrev:
27. jul 2021, 16:09
Fromthecradle skrev:
27. jul 2021, 16:00
Fischer vil iflg EB væk fra fck. Han må jo være faldet drastisk i værdi så han kunne vel være legekammerat med Lucas igen - først på lazaratet og siden på banen. Det kunne være rigtig sjovt.
Sad og tænkte præcis det samme. Uagtet at han udadtil har været billedet på FCK de sidste mange år så ville jeg elske at se ham i AaB. Vi har jo tidligere hentet vraggods i København, men er der nogle, der overhovedet kan finde sådan en handel realistisk?
Næh, ikke rigtigt. Det eneste skulle vel være forbindelsen til Lucas.
Den forbindelse var også stærk nok til at hente Patrick Olsen til Aalborg 😉

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 953
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Salle17 » 27. jul 2021, 16:25

Fromthecradle skrev:
27. jul 2021, 16:00
Fischer vil iflg EB væk fra fck. Han må jo være faldet drastisk i værdi så han kunne vel være legekammerat med Lucas igen - først på lazaratet og siden på banen. Det kunne være rigtig sjovt.
Lad os lege en leg. En leg, hvor vi ikke henter spillere med høj skadesfrekvens. Jahuuu.

Lunding
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13. jun 2008, 01:13

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Lunding » 27. jul 2021, 16:26

Lunding skrev:
27. jul 2021, 16:15
Fromthecradle skrev:
27. jul 2021, 16:11
Lunding skrev:
27. jul 2021, 16:09
Fromthecradle skrev:
27. jul 2021, 16:00
Fischer vil iflg EB væk fra fck. Han må jo være faldet drastisk i værdi så han kunne vel være legekammerat med Lucas igen - først på lazaratet og siden på banen. Det kunne være rigtig sjovt.
Sad og tænkte præcis det samme. Uagtet at han udadtil har været billedet på FCK de sidste mange år så ville jeg elske at se ham i AaB. Vi har jo tidligere hentet vraggods i København, men er der nogle, der overhovedet kan finde sådan en handel realistisk?
Næh, ikke rigtigt. Det eneste skulle vel være forbindelsen til Lucas.
Den forbindelse var også stærk nok til at hente Patrick Olsen til Aalborg 😉
Vi kan vist godt dræbe den med det samme. Jeg forhørte mig om det var en realistisk mulighed hos Copenhagen Sundays og fik følgende melding tilbage; “ Meget svært at forestille sig. Vi hører, at der er tunge, internationale agenter i spil.”

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6097
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FIDEL » 27. jul 2021, 16:48

Ruddifanten skrev:
27. jul 2021, 13:02
Ville personligt elske at få Hallur Hansson tilbage, billig, teknisk dygtig, godt skud, arbejdsom.
Istedet for Kakeeto fx., så er jeg frisk på ham.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5358
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af R Rosenberg » 27. jul 2021, 17:09

FIDEL skrev:
27. jul 2021, 16:48
Ruddifanten skrev:
27. jul 2021, 13:02
Ville personligt elske at få Hallur Hansson tilbage, billig, teknisk dygtig, godt skud, arbejdsom.
Istedet for Kakeeto fx., så er jeg frisk på ham.
Ja, lad os endelig fylde mere middelmådighed på tanken. Som om, der ikke er nok.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 777
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af bedstefar » 27. jul 2021, 17:10

Baresi, har du hørt noget nyt?

Håber ferien er god :thumbsup: :thumbsup:

Kovacs
Superliga
Superliga
Indlæg: 744
Tilmeldt: 8. jul 2005, 13:08
Favoritspiller: Martin P!

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Kovacs » 27. jul 2021, 17:30

Mathias Gehrt skulle eftersigende være ret højt på Inges liste igen. Problematiken er stadigvæk ønsket om prøvetræning inden end evt. transfer.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6097
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FIDEL » 27. jul 2021, 17:49

R Rosenberg skrev:
27. jul 2021, 17:09
FIDEL skrev:
27. jul 2021, 16:48
Ruddifanten skrev:
27. jul 2021, 13:02
Ville personligt elske at få Hallur Hansson tilbage, billig, teknisk dygtig, godt skud, arbejdsom.
Istedet for Kakeeto fx., så er jeg frisk på ham.
Ja, lad os endelig fylde mere middelmådighed på tanken. Som om, der ikke er nok.
Det vil jo være en styrkelse af bredden. Hansson er bedre end Kakeeto, mc og Jeppe p.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6097
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FIDEL » 27. jul 2021, 18:06

Kovacs skrev:
27. jul 2021, 17:30
Mathias Gehrt skulle eftersigende være ret højt på Inges liste igen. Problematiken er stadigvæk ønsket om prøvetræning inden end evt. transfer.
Mærkeligt. Hvis han står højt på Inges liste, så bør en prøvetræning ikke være relevant...

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FlemmingG » 27. jul 2021, 18:20

FIDEL skrev:
27. jul 2021, 18:06
Kovacs skrev:
27. jul 2021, 17:30
Mathias Gehrt skulle eftersigende være ret højt på Inges liste igen. Problematiken er stadigvæk ønsket om prøvetræning inden end evt. transfer.
Mærkeligt. Hvis han står højt på Inges liste, så bør en prøvetræning ikke være relevant...
En meget mystisk transfer hvis den går igennem. Har vel tilbragt de sidste par år i 1. og 2. div, 29 år gammel - ikke den store fremtid. Men hvis det er istedet for Oliver Klitten og til max samme løn som ham, så vil det da være en styrkelse af bredden

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Legum Magister » 27. jul 2021, 18:24

Kovacs skrev:
27. jul 2021, 17:30
Mathias Gehrt skulle eftersigende være ret højt på Inges liste igen. Problematiken er stadigvæk ønsket om prøvetræning inden end evt. transfer.
Med al respekt for Mathias Gehrts fortræffeligheder, er der forhåbentlig tale om en "and". AaB har behov for et gevaldigt kvalitetsmæssigt løft på midtbanen, og der er Gehrt ikke umiddelbart løsningen. (Hvis det er sandt, lugter det lidt af, at AaB jagter drømmen om, som det var tilfældet med Patrick Olsen, at finde et rustent talent i de lavere rækker, hvilket er lidt for meget lottokupon for min smag.)

Bocajunior1
Junior
Junior
Indlæg: 69
Tilmeldt: 7. feb 2021, 08:27
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Bocajunior1 » 27. jul 2021, 18:25

Mathias Gerht kan der ikke være på tale til AaB. Det er håbløst, hvis Inge går den vej.

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FlemmingG » 27. jul 2021, 18:34

Bocajunior1 skrev:
27. jul 2021, 18:25
Mathias Gerht kan der ikke være på tale til AaB. Det er håbløst, hvis Inge går den vej.
Hvis det er niveauet vi bevæger os på, så tænker jeg da hellere Hallur Hansson retur. Men forhåbentligt er det bare en and.
Hvis vi ender med ham, så det er jo fuldstændig håbløst at det ikke er faldet på plads endnu, han er jo ikke ligefrem en transfer man er nødt til at vente indtil sidste transferdag med at signe

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7877
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Forza » 27. jul 2021, 18:39

Jeg tror slet ikke på Gehrt er en mulighed.

Som en anden også påpeger så er man ikke højt op en ønskeliste hvis holdet samtidig ønsker en prøvetræning.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Låst