Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Yankee » 15. dec 2021, 11:47

Maglau skrev:
15. dec 2021, 11:28
Prica22 skrev:
15. dec 2021, 11:12
Kasper Høgh.. Jeg kender intet til ham udover at han var et stort talent i ungdomsårene og ikke lykkedes i Randers. han slår mig som en anden type end dem vi har, men det må betyde at nogen skal udlånes.
Fedt - hvis han er en teknisk dygtig spiller med fart. Så ja tak.
Vi nemlig rigeligt med spillere som ikke har de store tekniske udfordrende færdigheder og flair (Prica, Makaric og Ementa) så det vil være den rigtige tilføjelse typenæssigt.
Selvfølgelig under forudsætning af at Ciffuentes ønsker en sådan type og kan finde plads til ham i sin fodboldfilosofi med dødbolde og lange indkast.
Det kan jeg slet ikke følge. Han er da netop en stor, stærk angriber. Er vel 1.90 cirka. Lavede blandt andet et flot hovedstødsmål mod Esbjerg her i efteråret. Jeg kan dog slet ikke se at han har toppotentiale sammenlignet med Oliver Ross.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Julgranen » 15. dec 2021, 11:47

FlæskeFrank skrev:
15. dec 2021, 11:35
Ift. udleje, så er Oliver Klitten, Oliver Børsting og Jeppe Pedersen(blot offensiv) udlejet allerede.
Og ingen af de tre kommer retur til AaB - det er vist rimelig sikkert.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5358
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 15. dec 2021, 11:49

jonas386 skrev:
15. dec 2021, 11:28
Kender ham ikke, men synes godt nok vi er ved at have en overflod af angribere (Makaric, Prica, Ementa, Ross og til dels Rufo, Kusk og Prip). Modsat, så mangler der i den grad kvalitet på vores backs og på midtbanen. Jeg synes ikke rigtig problemet er skarpheden foran mål, men at vi for sjældent kommer til situationer hvor skarpheden overhovedet er relevant. Faktisk synes jeg at vi efterhånden har en fin omgang af spillere der har potentiale til at score mål i både Makaric, Fossum, Prip, Kusk og selvfølgelig Lucas når han kommer tilbage. For mig at se er det alle fem spillere der kan score i omegnen af 10 mål på en sæson hvor de får mere eller mindre fast spilletid.

Men okay, med både Rufo og Trajkovski på lånt tid, som Julgran nævner, så er det måske fint nok med et supplement. Synes bare vi har rigeligt af angribere lige pt.

På den lyse side, så har han været med i fem mål i løbet af denne sæson, og er formentlig et bedre breddekort end de to førnævnte, hvor især Trajkovski døjer med motivationen.
Jeg tænker - uden at vide det, naturligvis - at man måske går efter noget mere profileret til den centrale midt. Men typemæssigt afhænger det jo nok også meget af, hvad der sker omkring Ferreira.

Ønskescenariet er i så tilfælde, at kan vi få en god pris for Ferreira, så henter man en rutineret 6'er, som også kan noget med bolden kreativt,boldspillende og offensivt. Det vil også give plads til, at Højholt kan fortsætte sin stærke udvikling på 8'eren.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Hanga » 15. dec 2021, 12:00

Yankee skrev:
15. dec 2021, 11:47
Maglau skrev:
15. dec 2021, 11:28
Prica22 skrev:
15. dec 2021, 11:12
Kasper Høgh.. Jeg kender intet til ham udover at han var et stort talent i ungdomsårene og ikke lykkedes i Randers. han slår mig som en anden type end dem vi har, men det må betyde at nogen skal udlånes.
Fedt - hvis han er en teknisk dygtig spiller med fart. Så ja tak.
Vi nemlig rigeligt med spillere som ikke har de store tekniske udfordrende færdigheder og flair (Prica, Makaric og Ementa) så det vil være den rigtige tilføjelse typenæssigt.
Selvfølgelig under forudsætning af at Ciffuentes ønsker en sådan type og kan finde plads til ham i sin fodboldfilosofi med dødbolde og lange indkast.
Det kan jeg slet ikke følge. Han er da netop en stor, stærk angriber. Er vel 1.90 cirka. Lavede blandt andet et flot hovedstødsmål mod Esbjerg her i efteråret. Jeg kan dog slet ikke se at han har toppotentiale sammenlignet med Oliver Ross.
Jeg kender slet ikke Høgh og skal derfor ikke kunne vurdere om han isoleret set vil være en god signing.
Men ud fra beskrivelsen så har jeg svært at se, at det er positionen eller spillertypen vi mangler. Vi har så mange unge angribere i forvejen og de fleste har deres forcer i det fysiske fremfor det tekniske/hurtighed... måske vi skulle prøve at spore os ind på hvem vi satser på her. Jeg kunne godt tænke mig at man gik all in på Oliver Ross, så han rykkes op i SL og deltog på lige vilkår med Prica og Ementa om at presse Makaric.

Med mindre Inge har en større udrensning i tankerne, så vil jeg være noget forundret over denne tilgang.

Midtbanen Inge, midtbanen!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5358
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 15. dec 2021, 12:58

Hanga skrev:
15. dec 2021, 12:00
Yankee skrev:
15. dec 2021, 11:47
Maglau skrev:
15. dec 2021, 11:28
Prica22 skrev:
15. dec 2021, 11:12
Kasper Høgh.. Jeg kender intet til ham udover at han var et stort talent i ungdomsårene og ikke lykkedes i Randers. han slår mig som en anden type end dem vi har, men det må betyde at nogen skal udlånes.
Fedt - hvis han er en teknisk dygtig spiller med fart. Så ja tak.
Vi nemlig rigeligt med spillere som ikke har de store tekniske udfordrende færdigheder og flair (Prica, Makaric og Ementa) så det vil være den rigtige tilføjelse typenæssigt.
Selvfølgelig under forudsætning af at Ciffuentes ønsker en sådan type og kan finde plads til ham i sin fodboldfilosofi med dødbolde og lange indkast.
Det kan jeg slet ikke følge. Han er da netop en stor, stærk angriber. Er vel 1.90 cirka. Lavede blandt andet et flot hovedstødsmål mod Esbjerg her i efteråret. Jeg kan dog slet ikke se at han har toppotentiale sammenlignet med Oliver Ross.
Jeg kender slet ikke Høgh og skal derfor ikke kunne vurdere om han isoleret set vil være en god signing.
Men ud fra beskrivelsen så har jeg svært at se, at det er positionen eller spillertypen vi mangler. Vi har så mange unge angribere i forvejen og de fleste har deres forcer i det fysiske fremfor det tekniske/hurtighed... måske vi skulle prøve at spore os ind på hvem vi satser på her. Jeg kunne godt tænke mig at man gik all in på Oliver Ross, så han rykkes op i SL og deltog på lige vilkår med Prica og Ementa om at presse Makaric.

Med mindre Inge har en større udrensning i tankerne, så vil jeg være noget forundret over denne tilgang.

Midtbanen Inge, midtbanen!
Jeg tænker, at vi skal være glade for, at det ikke er en nyhed, der handler om en midtbanespiller på 21 år fra 1. division - så var der nok blevet stor bitterhed.

Lad os krydse fingre for, at Inge finder en Hiljemark-type til midtbanen.
Ædruelighedens stemme

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Sønderhof » 15. dec 2021, 12:59

Yankee skrev:
15. dec 2021, 11:47
Maglau skrev:
15. dec 2021, 11:28
Prica22 skrev:
15. dec 2021, 11:12
Kasper Høgh.. Jeg kender intet til ham udover at han var et stort talent i ungdomsårene og ikke lykkedes i Randers. han slår mig som en anden type end dem vi har, men det må betyde at nogen skal udlånes.
Fedt - hvis han er en teknisk dygtig spiller med fart. Så ja tak.
Vi nemlig rigeligt med spillere som ikke har de store tekniske udfordrende færdigheder og flair (Prica, Makaric og Ementa) så det vil være den rigtige tilføjelse typenæssigt.
Selvfølgelig under forudsætning af at Ciffuentes ønsker en sådan type og kan finde plads til ham i sin fodboldfilosofi med dødbolde og lange indkast.
Det kan jeg slet ikke følge. Han er da netop en stor, stærk angriber. Er vel 1.90 cirka. Lavede blandt andet et flot hovedstødsmål mod Esbjerg her i efteråret. Jeg kan dog slet ikke se at han har toppotentiale sammenlignet med Oliver Ross.
Nej, nej, nej! Jeg har set en del kampe med Hobro her i efteråret. Kasper Høgh har altså på ingen måde imponeret. Han ser hurtig ud, men det er så også det. Hverken teknisk eller fysiks har han set ud til at være andet en en dårlig 1. div spiller. Han har heller ikke ligefrem fået netmaskerne til at blafre, og har kun spillet, fordi Hobros alternativer ikke har været til stede. Jeg er chokeret. Det må være en and!

SGLoco
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 7. okt 2008, 15:38

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af SGLoco » 15. dec 2021, 13:01

Jeg tror han har i tankerne at udleje et par af angriberne og der er nogen som man måske allerede nu ved ikke skal være i klubben i fremtiden, men vintervinduet er måske ikke det bedste at sælge i. Jeg tror man vil udleje prica og måske Ross så de kan få noget spilletid. Ross med tanke på fremtiden og prica med tanke på at få ham i gang. Ementa tror jeg bliver da han har nogle åbenlyse spidskompetencer der ville kunne bruges til slut i en kamp. Høgh må være fordi man kan se noget i han der kan bruges til at udvikle på som ementa. Man er jo begyndt at kigge lidt mere på Danmark end at hente udefra omkring ungdommen.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af FlæskeFrank » 15. dec 2021, 13:07

Hanga skrev:
15. dec 2021, 12:00
...
Med mindre Inge har en større udrensning i tankerne, så vil jeg være noget forundret over denne tilgang.
Jeg synes klubberne de senere år enten ikke har viljen til udrensningen eller mulighederne for det. Spillere, som helt klart bare ikke var det rigtige match, hænger sammen med klubberne alt for længe istedet for at komme videre både for klub og spillers skyld. Jens Martin Gammelby kunne være et eksempel og mon ikke Patrick Olsen bliver et lignende eksempel ?

Kan ikke helt se, hvad det skyldes. Man kan altid give agenter og grådige spillere skylden, men tror også for en stor del, at de store afskrivninger ikke accepteres i økonomiafdelingerne mere.

Så det med en større udrensning og "sporskifte". Det virker både hos os og mange andre klubber, som en saga blot. Selv med forholdsvise ordinære talenter.
- FlæskeFrank

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4760
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Maglau » 15. dec 2021, 13:11

Julgranen skrev:
15. dec 2021, 11:45
Maglau skrev:
15. dec 2021, 11:28
Selvfølgelig under forudsætning af at Ciffuentes ønsker en sådan type og kan finde plads til ham i sin fodboldfilosofi med dødbolde og lange indkast.
Taget i betragtning af, at vi skal tilbage til 2015, hvor vi havde storsejre på 4-1, 5-1 og 6-0, for at finde en sæson hvor vi gennemsnitligt har lavet lige så mange mål som denne, så kan folk sige hvad de vil om den måde vi spiller fodbold på. Vi laver rigeligt med mål, og får meget ud af spillermaterialet.
Jeg er helt enig - min pointe var egentligt også bare at vi her sidder med en masser ønsker om spillere. Mange er om tekniske dygtige hurtige udfordrende angribere, fordi har vi ikke så meget af i truppen.
Men det absolut vigtigste for Inge i sin rekruttering er de ønsketype som Ciffuentes vil have. Der skal ikke smides penge efter spillere der ikke passer ind i systemet for træneren.
Vi har en god træner der har formået at få noget ud af meget lidt og tilpasset taktikken og spillestilen efter materialet.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6097
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af FIDEL » 15. dec 2021, 13:31

Kasper Høgh, hmmm.
Jeg kender ham slet ikke, men kan se han skulle have god fart samt fysik, hvilket er en kombination jeg personligt elsker. Henter vi ham, så er det et vink til Prica om, at han skal udlejes. Pricas problem er, i mine øjne, at han mangler helt klare spidskompetencer. Okay, han har et skide godt venstreben og en fed attitude, men derudover mangler han stadig at udvikle sin teknik, fysik og presspil.
Vi må formode, at Inge og Marti ser et potentiale i Kasper Høgh ift. spillestil, HVIS det ikke er en and. :cheers:

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Martino » 15. dec 2021, 14:10

Julgranen skrev:
15. dec 2021, 11:47
FlæskeFrank skrev:
15. dec 2021, 11:35
Ift. udleje, så er Oliver Klitten, Oliver Børsting og Jeppe Pedersen(blot offensiv) udlejet allerede.
Og ingen af de tre kommer retur til AaB - det er vist rimelig sikkert.
Ved ikke om Jeppe P er helt afskrevet, men Oliver Klitten ryger helt sikkert videre. Børsting aner jeg ikke hvordan klarer sig i Skive.
Kasper Høgh - tjaaa tjooo. Han var giftig som ungdomsspiller.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Hanga » 15. dec 2021, 15:22

Martino skrev:
15. dec 2021, 14:10
Julgranen skrev:
15. dec 2021, 11:47
FlæskeFrank skrev:
15. dec 2021, 11:35
Ift. udleje, så er Oliver Klitten, Oliver Børsting og Jeppe Pedersen(blot offensiv) udlejet allerede.
Og ingen af de tre kommer retur til AaB - det er vist rimelig sikkert.
Ved ikke om Jeppe P er helt afskrevet, men Oliver Klitten ryger helt sikkert videre. Børsting aner jeg ikke hvordan klarer sig i Skive.
Kasper Høgh - tjaaa tjooo. Han var giftig som ungdomsspiller.
Vi gav kun Børsting en 1årig kontrakt hvilket vel indikerede at det ikke var en spiller vi var helt overbevist om.

Han har fået pænt med spilletid i Skive og har præsteret 4 mål og 1 assist i 16 kampe. Hvis man skal tro transfermarkt har de smidt ham lidt rundt på de forskellige offensive pladser.

Det er altid svært at vurdere hvad der er det rigtige med unge spillere. Men jeg tænker ligesom Julgranen at det godt kunne ligne et brud med de 3 nævnte.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1568
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af dyhrmaN » 15. dec 2021, 15:57

Det er ikke den plads, jeg ville prioritere forstærkninger på. Der er to spændende spillere på vej i ementa og Prica, og det ville ikke være godt for deres, at bringe yderligere en ind til at kæmpe om pladsen, som ikke ser ud til at være et større talent end de to.
Afskibes de tre øvrige angribere giver det lidt mere mening, og man må vel forvente han ryger bag Prica og Ementa i køen?

Dog håber jeg mere på forstærkninger til central midt samt back.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Martino » 15. dec 2021, 16:20

Hanga skrev:
15. dec 2021, 15:22
Martino skrev:
15. dec 2021, 14:10
Julgranen skrev:
15. dec 2021, 11:47
FlæskeFrank skrev:
15. dec 2021, 11:35
Ift. udleje, så er Oliver Klitten, Oliver Børsting og Jeppe Pedersen(blot offensiv) udlejet allerede.
Og ingen af de tre kommer retur til AaB - det er vist rimelig sikkert.
Ved ikke om Jeppe P er helt afskrevet, men Oliver Klitten ryger helt sikkert videre. Børsting aner jeg ikke hvordan klarer sig i Skive.
Kasper Høgh - tjaaa tjooo. Han var giftig som ungdomsspiller.
Vi gav kun Børsting en 1årig kontrakt hvilket vel indikerede at det ikke var en spiller vi var helt overbevist om.

Han har fået pænt med spilletid i Skive og har præsteret 4 mål og 1 assist i 16 kampe. Hvis man skal tro transfermarkt har de smidt ham lidt rundt på de forskellige offensive pladser.

Det er altid svært at vurdere hvad der er det rigtige med unge spillere. Men jeg tænker ligesom Julgranen at det godt kunne ligne et brud med de 3 nævnte.
Bestemt - som sagt er Klitten helt sikkert fortid. Vi må se. Tror I Rufo kunne blive forlænget med et år? Han var jo uheldig med skader, da han endelig begyndte at vise kvaliteter.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Hanga » 15. dec 2021, 16:21

Martino skrev:
15. dec 2021, 16:20
Hanga skrev:
15. dec 2021, 15:22
Martino skrev:
15. dec 2021, 14:10
Julgranen skrev:
15. dec 2021, 11:47
FlæskeFrank skrev:
15. dec 2021, 11:35
Ift. udleje, så er Oliver Klitten, Oliver Børsting og Jeppe Pedersen(blot offensiv) udlejet allerede.
Og ingen af de tre kommer retur til AaB - det er vist rimelig sikkert.
Ved ikke om Jeppe P er helt afskrevet, men Oliver Klitten ryger helt sikkert videre. Børsting aner jeg ikke hvordan klarer sig i Skive.
Kasper Høgh - tjaaa tjooo. Han var giftig som ungdomsspiller.
Vi gav kun Børsting en 1årig kontrakt hvilket vel indikerede at det ikke var en spiller vi var helt overbevist om.

Han har fået pænt med spilletid i Skive og har præsteret 4 mål og 1 assist i 16 kampe. Hvis man skal tro transfermarkt har de smidt ham lidt rundt på de forskellige offensive pladser.

Det er altid svært at vurdere hvad der er det rigtige med unge spillere. Men jeg tænker ligesom Julgranen at det godt kunne ligne et brud med de 3 nævnte.
Bestemt - som sagt er Klitten helt sikkert fortid. Vi må se. Tror I Rufo kunne blive forlænget med et år? Han var jo uheldig med skader, da han endelig begyndte at vise kvaliteter.
Stod det til mig, siger vi "tak for denne gang" og bruger pengene på midtbanen i stedet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5231
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Jakobsen » 15. dec 2021, 17:24

Kasper Høgh - må være ærlig at sige, at jeg hverken kender ham eller er optimistisk.
Jeg synes ikke, at en reservespiller i Hobro lyder som noget vi skal gå efter sådan helt grundlæggende. Havde han været god nok burde han jo have været ubetinget førsteangriber når han ikke er skadet. Han er sikkert rigtigt typecastet, men jeg tror simpelthen ikke kvaliteten er der.
Vi kunne da sagens bruge en bedre angriber, men jeg har til gengæld meget svært ved at se, at vi mangler har brug for endnu en fyldspiller til anbrigerpositionen. Vi har Makaric som er klart bedste spids, vi har Prica og vi har Ementa. Derudover har vi Kusk, Prip, Rufo og Trajkovski som kan være angribere i vores nuværende system og derudover Oliver Ross på vej med gode skudsmål. Endeligt har vi Lucas, som jo også kan være en angribsspiller i det nuværende system. VI kan sagtens bruge en topscorer, men skal vi ellers agere i angrebdskøden skull vi have en hurtig fløj, som både kan gå til baglinien og indad og være med til at åbne tingene og derudover noget spilstyring og kreativitet til den centrale midt. Endelig er det hvis på tid at få set på hurtigere backs. Jeg kan simpelthen ikke se, at en fyldangriber overhovedet er noget vi skal hente når der er så meget fyld i vores angreb i forvejen.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

johnfrank
2. div
2. div
Indlæg: 155
Tilmeldt: 9. mar 2010, 08:31

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af johnfrank » 15. dec 2021, 17:29

Tror ikke det er nogen lottokupon ham Høgh. Hvis Inge siger god for ham så er det vist i orden. Husk vi har også et af de bedste datasystemer som han er kørt igennem.





Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5231
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Jakobsen » 15. dec 2021, 17:39

johnfrank skrev:
15. dec 2021, 17:29
Tror ikke det er nogen lottokupon ham Høgh. Hvis Inge siger god for ham så er det vist i orden. Husk vi har også et af de bedste datasystemer som han er kørt igennem.
Inge havde også personligt scoutet Nkada og var glad for ham. Jeg kan godt lide Inge og jeg synes han har gjort mange spændende og nytænkende ting, men hans hurtige angribere fra segundafodbold er jeg ikke så tryg ved.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 865
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af hit666 » 15. dec 2021, 17:51

Jakobsen skrev:
15. dec 2021, 17:39
johnfrank skrev:
15. dec 2021, 17:29
Tror ikke det er nogen lottokupon ham Høgh. Hvis Inge siger god for ham så er det vist i orden. Husk vi har også et af de bedste datasystemer som han er kørt igennem.
Inge havde også personligt scoutet Nkada og var glad for ham. Jeg kan godt lide Inge og jeg synes han har gjort mange spændende og nytænkende ting, men hans hurtige angribere fra segundafodbold er jeg ikke så tryg ved.
Men en hurtig angriber kunne være godt hvis han er det (Kasper Høgh)
AaB AaB AaB AaB

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Rams » 15. dec 2021, 17:52

Kasper Høgh er en omvendt Sebastian Grønning case. Høgh scorede altså stortset i hver kamp på U19 niveau. Så har han manglet det sidste for at bryde igennem på en Randers hold, hvor han har været oppe mod Egho og Kamara. Det er ingen skam. Der også nogle rigtig hårde typer i Randers, som nok gør det svært for en ung fyr at møve sig ind i seniortruppen.

Tænker udskrivningen er begrænset, hvis Børsting ikke hentes hjem fra Skive og Rufo ikke forlænges. Et nyt talent ind for to ud, og så er der også skabt plads til den unge Ross.
In verbis simus faciles

Låst