Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2213
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Sauer » 21. jan 2022, 11:25

Hanga skrev:
21. jan 2022, 10:39
Sauer skrev:
21. jan 2022, 10:26

Ross, Ementa, Prica kæmper vel på lige vilkår med Høgh. Hvis Ementa gør det bedre end Høgh, bliver Ementa jo også foretrukket.

Man har vel købt Høgh, fordi man mener han kan noget, vi ikke allerede har. De, der allerede nu, kan vurdere det som en ligegyldig transfer, må have enorm fodboldmæssig indsigt. Ellers virker kommentarerne bare tåbelige. (Ikke møntet på dig, Hanga)
Jojo og der skal være konkurrence. Men der er nu engang bare kun råd til at have X antal spillere i truppen, og der er andre positioner og spillertyper vi savner MARKANT mere efter min mening. Jeg tænker især på midtbanen og backs. Der savnes både antal og andre kvaliteter end dem vi har... og hvis man endelig vil supplere offensiven yderligere, var jeg gået efter en hurtig, adræt og teknisk type, for at få noget andet end det vi har.

Det er jo fair at Inge vurderer at Høgh har noget vi ikke har i forvejen. Men nu er det et debatforum hvor mandagstræneren/direktøren kan komme med sine betragtninger, og jeg har lidt svært ved at se det samme.
Jeg kender ikke selv noget til Høgh. Men kan læse, han selv fremhæver sin hurtighed og vildskab.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1385
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Kasper » 21. jan 2022, 11:59

Forstår simpelthen ikke at man kan være negativ over denne handel. Hvis vi vil lege med hvor det er sjovt så nytter det ikke noget at Prica skal have så mange minutter.
Høgh bliver et langt farligere kort at sætte ind, hvis han da ikke overhaler Makaric eller alternativt spiller ved siden af ham.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 374
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af bonanza » 21. jan 2022, 12:06

jonas386 skrev:
21. jan 2022, 10:31
bonanza skrev:
21. jan 2022, 10:07
Jeg forstår ikke hvordan man kan underkende den her transfer. Der er et kæmpe uforløst potentiale, jeg ved ikke hvilken hylde folk forventer at vi henter fra, men det virker helt væk fra vinduet. Det her er et langvarigt projekt, og at signe en 21 årig med sådan et u-19 resumé, er stærkt arbejde helt i tråd med strategien om at udvikle!

Det jeg har set, så ser en spiller som Ementa også spændende ud som type. Det er potentielt mange år vi kan dække en position ind, hvor vi ikke pludselig skal være desperate hvis vi sælger en angriber. Hvis en af de 4 vi har nu brænder ligaen af, og bliver solgt er det en kæmpe gevinst på sigt.
Men hvad er det vi lige præcis har en ungdomsafdeling for, hvis vi alligevel ender med at hente vraggods i Helsingør eller nu Randers? Det er ikke super længe siden at vi sendte Christian Wagner videre til Viborg, ligesom vi både har Ano, Prica og Ross som vores unge angribere. Spild af tid og penge
Du skriver flere forkerte ting. Hvorfor indtage den holdning? Er det konstruktivt? Hvorfor er Ementa vraggods, hvor har du det fra? Han var 18 år gammel, og havde allerede fået debut på førsteholdet. AaB har spottet et potentiale der, og det bifalder jeg. Det lidt vi har set, synes jeg blot understreger at der er et stort potentiale. Hvorfor er Kasper Høgh vraggods i Randers? Igen, han var 19 eller 20 da han forlod klubben, foran ham var både Egho, Kamara og Riis på daværende tidspunkt. Personligt kan jeg godt forstå hvordan det kan være svært at bryde igennem der, så Hobro har helt sikkert været et fint skridt tilbage. Nu tager han to frem ved at skifte til AaB, igen, en spiller med et tydeligt potentiale. Statistikkerne taler for sig selv, som type kommer han med noget vi ikke har i forvejen.

Vi sendte ikke Christian Wagner videre til Viborg, han valgte at skifte til Viborg på en fri transfer. Hvorfor få det til at lyde som om at klubben sendte ham afsted? Ross er 16-17, og er ikke klar til førsteholdet, Prica og Ementa har brug for spilletid, det er der måske mere mulighed for nu med en 4. angriber. Hvorfor er din indstilling så pessimistisk omkring det?

Vi har en ungdomsafdeling i AaB, men hvordan kan du garantere at de spillere der kommer igennem slår igennem eller forløser deres talent i klubben, over talenter fra andre ungdomsafdelinger? Du virker snævertsynet.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 21. jan 2022, 12:12

bonanza skrev:
21. jan 2022, 12:06
jonas386 skrev:
21. jan 2022, 10:31
bonanza skrev:
21. jan 2022, 10:07
Jeg forstår ikke hvordan man kan underkende den her transfer. Der er et kæmpe uforløst potentiale, jeg ved ikke hvilken hylde folk forventer at vi henter fra, men det virker helt væk fra vinduet. Det her er et langvarigt projekt, og at signe en 21 årig med sådan et u-19 resumé, er stærkt arbejde helt i tråd med strategien om at udvikle!

Det jeg har set, så ser en spiller som Ementa også spændende ud som type. Det er potentielt mange år vi kan dække en position ind, hvor vi ikke pludselig skal være desperate hvis vi sælger en angriber. Hvis en af de 4 vi har nu brænder ligaen af, og bliver solgt er det en kæmpe gevinst på sigt.
Men hvad er det vi lige præcis har en ungdomsafdeling for, hvis vi alligevel ender med at hente vraggods i Helsingør eller nu Randers? Det er ikke super længe siden at vi sendte Christian Wagner videre til Viborg, ligesom vi både har Ano, Prica og Ross som vores unge angribere. Spild af tid og penge
Du skriver flere forkerte ting. Hvorfor indtage den holdning? Er det konstruktivt? Hvorfor er Ementa vraggods, hvor har du det fra? Han var 18 år gammel, og havde allerede fået debut på førsteholdet. AaB har spottet et potentiale der, og det bifalder jeg. Det lidt vi har set, synes jeg blot understreger at der er et stort potentiale. Hvorfor er Kasper Høgh vraggods i Randers? Igen, han var 19 eller 20 da han forlod klubben, foran ham var både Egho, Kamara og Riis på daværende tidspunkt. Personligt kan jeg godt forstå hvordan det kan være svært at bryde igennem der, så Hobro har helt sikkert været et fint skridt tilbage. Nu tager han to frem ved at skifte til AaB, igen, en spiller med et tydeligt potentiale. Statistikkerne taler for sig selv, som type kommer han med noget vi ikke har i forvejen.

Vi sendte ikke Christian Wagner videre til Viborg, han valgte at skifte til Viborg på en fri transfer. Hvorfor få det til at lyde som om at klubben sendte ham afsted? Ross er 16-17, og er ikke klar til førsteholdet, Prica og Ementa har brug for spilletid, det er der måske mere mulighed for nu med en 4. angriber. Hvorfor er din indstilling så pessimistisk omkring det?

Vi har en ungdomsafdeling i AaB, men hvordan kan du garantere at de spillere der kommer igennem slår igennem eller forløser deres talent i klubben, over talenter fra andre ungdomsafdelinger? Du virker snævertsynet.
Spot on fra start til slut.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Gaarde6 » 21. jan 2022, 12:20

Jeg er vild med denne signing af Høgh (uden dog at kende noget til ham)
Er også vild med vi har givet Stahlfest og Ementa chancen.

Vil hellere have unge sultne spillere, end flere spillere, som lander gode kontrakter og kan læne sig tilbage.

Nej det gør sgu ikke noget, at vi får nogle unge sultne spillere ind, som vil give deres højre arm for at være med.

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1212
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Reyad » 21. jan 2022, 13:37

Skulle Fossum ryge, har vi en oplagt afløser i Prip. Han er rigtig god i 10'er positionen eller som fremskudt 8'er, om end han ikke kommer så meget i feltet som Fossum.
Derudover håber jeg, at man kigger mod overskudslageret i Ajax, hvor Victor Jensen render rundt. Han var ikke nogen enorm succes i FCN, men blev også primært brugt som falsk 9'er. Som typer tror jeg han ville passe godt ind i hos os som en mellemting mellem 8'er og 10'er. God i kombinationerne og med godt spark. Var udråbt som kæmpetalent og købt for heftig sum i vores målestok. Men prisen må efterhånden være ret lav på ham. Videresalgspotentialet er dog stort.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3277
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Brodernumsi » 21. jan 2022, 13:43

R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 10:48
bonanza skrev:
21. jan 2022, 10:07
Jeg forstår ikke hvordan man kan underkende den her transfer. Der er et kæmpe uforløst potentiale, jeg ved ikke hvilken hylde folk forventer at vi henter fra, men det virker helt væk fra vinduet. Det her er et langvarigt projekt, og at signe en 21 årig med sådan et u-19 resumé, er stærkt arbejde helt i tråd med strategien om at udvikle!

Det jeg har set, så ser en spiller som Ementa også spændende ud som type. Det er potentielt mange år vi kan dække en position ind, hvor vi ikke pludselig skal være desperate hvis vi sælger en angriber. Hvis en af de 4 vi har nu brænder ligaen af, og bliver solgt er det en kæmpe gevinst på sigt.
Enig, det er det glade vanvid at himle op over denne transfer. 21 år, smadrede u19-ligaen. Har formodentlig ikke kostet alverden, hæver næppe den store løn (tænker måske halvdelen af Magnus).

Det er en fremtidens signing, og det er vel for faen netop det, vi drømmer og ævler om: At vi ser lidt fremad.

Og så behøver man vel ikke at nævne Thelander, AK, Patrick O, etc.
I mine øjne, er det mere signalet. Nu har vi 4 unge angriber, med uforløst potentiale, der alle har brug for spilletid for at få dette forløst.
Måske har han ikke kostet det vilde, men det virker ikke som om vi vælter i penge, og der er steder på banen, hvor vi i langt større grad har brug for forstærkninger. Derudover ryger der jo helt sikkert 2-3 profiler i løbet af de næste 6 måneder, det bliver heller ikke billigt at erstatte.
Jeg kan ikke finde hoved og hale i Inges transferstrategi mere, det ser mere og mere tilfældigt ud.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5374
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 21. jan 2022, 13:49

Brodernumsi skrev:
21. jan 2022, 13:43
R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 10:48
bonanza skrev:
21. jan 2022, 10:07
Jeg forstår ikke hvordan man kan underkende den her transfer. Der er et kæmpe uforløst potentiale, jeg ved ikke hvilken hylde folk forventer at vi henter fra, men det virker helt væk fra vinduet. Det her er et langvarigt projekt, og at signe en 21 årig med sådan et u-19 resumé, er stærkt arbejde helt i tråd med strategien om at udvikle!

Det jeg har set, så ser en spiller som Ementa også spændende ud som type. Det er potentielt mange år vi kan dække en position ind, hvor vi ikke pludselig skal være desperate hvis vi sælger en angriber. Hvis en af de 4 vi har nu brænder ligaen af, og bliver solgt er det en kæmpe gevinst på sigt.
Enig, det er det glade vanvid at himle op over denne transfer. 21 år, smadrede u19-ligaen. Har formodentlig ikke kostet alverden, hæver næppe den store løn (tænker måske halvdelen af Magnus).

Det er en fremtidens signing, og det er vel for faen netop det, vi drømmer og ævler om: At vi ser lidt fremad.

Og så behøver man vel ikke at nævne Thelander, AK, Patrick O, etc.
I mine øjne, er det mere signalet. Nu har vi 4 unge angriber, med uforløst potentiale, der alle har brug for spilletid for at få dette forløst.
Måske har han ikke kostet det vilde, men det virker ikke som om vi vælter i penge, og der er steder på banen, hvor vi i langt større grad har brug for forstærkninger. Derudover ryger der jo helt sikkert 2-3 profiler i løbet af de næste 6 måneder, det bliver heller ikke billigt at erstatte.
Jeg kan ikke finde hoved og hale i Inges transferstrategi mere, det ser mere og mere tilfældigt ud.
Jeg ser ikke Høgh som en forstærkning. I højere grad en fremtidssikring.
Og så må man jo leje nogle af de unge ud i højere grad for at modne dem. Det har fcm fx gjort med stor succes.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Pastorius » 21. jan 2022, 14:22

Brodernumsi skrev:
21. jan 2022, 13:43
I mine øjne, er det mere signalet. Nu har vi 4 unge angriber, med uforløst potentiale, der alle har brug for spilletid for at få dette forløst.
Måske har han ikke kostet det vilde, men det virker ikke som om vi vælter i penge, og der er steder på banen, hvor vi i langt større grad har brug for forstærkninger. Derudover ryger der jo helt sikkert 2-3 profiler i løbet af de næste 6 måneder, det bliver heller ikke billigt at erstatte.
Jeg kan ikke finde hoved og hale i Inges transferstrategi mere, det ser mere og mere tilfældigt ud.
Spilletid er noget man fortjener, ikke noget man får. Anosike har kun lige fået chancen og ser lovende ud. Oliver Ross er stadig meget ung, Prica har fået en hel chancer uden for alvor at overbevise. Er den 4. Høegh? Selvfølgelig skal vi arbejde videre med andre muligheder, og rammer en af dem en streak, kan han meget hurtigt være solgt for mange penge, og så skal vi have afløsere klar også.

Det er altså angribere (med mål i støvlerne) der er mange penge i, og selvfølgelig skal det være der, vi har flest talenter igang.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13739
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Funky » 21. jan 2022, 14:34

Vi drømmer garanteret alle om, at Prica slår igennem, og jeg tror da også fortsat på det - men hvis det er Høgh, som først møver sig ind på holdet og scorer en masse basser, så er det da bare sådan, det er. Det er da ikke fordi, vi nu har købt en etableret liga-topscorer, som tydeligt skubber Prica eller andre talenter bagom i en kø.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

To Madeira
Miniput
Miniput
Indlæg: 6
Tilmeldt: 10. jan 2022, 21:14
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af To Madeira » 21. jan 2022, 14:50

Ser I det også som en fiasko, hvis Inge ikke snart laver det store salg? Tænker også det ville være meget skidt, hvis der ikke enten sælges profiler eller forlænges med dem. Profiler må bare aldrig løbe kontrakten ud.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Pastorius » 21. jan 2022, 14:59

To Madeira skrev:
21. jan 2022, 14:50
Ser I det også som en fiasko, hvis Inge ikke snart laver det store salg? Tænker også det ville være meget skidt, hvis der ikke enten sælges profiler eller forlænges med dem. Profiler må bare aldrig løbe kontrakten ud.
Det er ikke så meget en fiasko for Inge som det er for AaB. Inge har solgt det han skulle til fine priser. Man kan jo ikke klandre ham for ikke at ville vride ryggen om på andre klubber der ikke står i kø for at købe vores spillere.

Prøven kommer til at stå på at Fossum bliver solgt godt til sommer, og at Højholt også ryger til sommer ELLER for forlænget sin kontrakt. Ross er også en mulighed, ellers så synes jeg ikke vi har åbenlyse slags emner med kontrakter der er lange nok til at batte noget.

Det ligner vi har prioriteret at holde sammen på truppen, og undlade at sælge til udsalgspriser i et stykke tid nu, men hvis vi nu går glip af en topplacering og spiller lige så elendigt i foråret, så ser det lidt tungt ud, selvom vi får ryddet lidt ud i truppen til sommer.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2450
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 21. jan 2022, 15:12

To Madeira skrev:
21. jan 2022, 14:50
Ser I det også som en fiasko, hvis Inge ikke snart laver det store salg? Tænker også det ville være meget skidt, hvis der ikke enten sælges profiler eller forlænges med dem. Profiler må bare aldrig løbe kontrakten ud.
Nej. Men jeg forventer KLART et stort salg senest til sommer.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5374
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 21. jan 2022, 15:51

To Madeira skrev:
21. jan 2022, 14:50
Ser I det også som en fiasko, hvis Inge ikke snart laver det store salg? Tænker også det ville være meget skidt, hvis der ikke enten sælges profiler eller forlænges med dem. Profiler må bare aldrig løbe kontrakten ud.
Jo, men det store salg kræver også nogle store salgsemner. Og dem vader vi ikke just i.

Faktisk kan jeg ikke lige komme på én eneste, som kan udfylde parametrene for et stort salg. Hvem skulle det dog være?
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Pastorius » 21. jan 2022, 15:59

R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 15:51
To Madeira skrev:
21. jan 2022, 14:50
Ser I det også som en fiasko, hvis Inge ikke snart laver det store salg? Tænker også det ville være meget skidt, hvis der ikke enten sælges profiler eller forlænges med dem. Profiler må bare aldrig løbe kontrakten ud.
Jo, men det store salg kræver også nogle store salgsemner. Og dem vader vi ikke just i.

Faktisk kan jeg ikke lige komme på én eneste, som kan udfylde parametrene for et stort salg. Hvem skulle det dog være?
Pedro - han har den spidskompetence, der stikker ud i hele ligaen. Det er ikke den der giver mest i kroner og øre, men den skal alligevel nok være lidt værd. Men det nytter jo ikke noget, hvis vi er bange for at bruge ham, pga. af de mangler han også har. (Han starter ude i Malta).
Med venlig Hilsen
--
Robert

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5374
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 21. jan 2022, 16:01

Pastorius skrev:
21. jan 2022, 15:59
R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 15:51
To Madeira skrev:
21. jan 2022, 14:50
Ser I det også som en fiasko, hvis Inge ikke snart laver det store salg? Tænker også det ville være meget skidt, hvis der ikke enten sælges profiler eller forlænges med dem. Profiler må bare aldrig løbe kontrakten ud.
Jo, men det store salg kræver også nogle store salgsemner. Og dem vader vi ikke just i.

Faktisk kan jeg ikke lige komme på én eneste, som kan udfylde parametrene for et stort salg. Hvem skulle det dog være?
Pedro - han har den spidskompetence, der stikker ud i hele ligaen. Det er ikke den der giver mest i kroner og øre, men den skal alligevel nok være lidt værd. Men det nytter jo ikke noget, hvis vi er bange for at bruge ham, pga. af de mangler han også har. (Han starter ude i Malta).
Præcis. Ferreira og Højholt var også de eneste to, jeg lige kunne komme på.
Men så kommer det jo an på, hvad 'et stort salg' er, for ingen af de to vil jo gå for 50+ mio.

Der er jo intet særligt salgbart i den trup.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Pastorius » 21. jan 2022, 16:03

R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 16:01
Pastorius skrev:
21. jan 2022, 15:59
R Rosenberg skrev:
21. jan 2022, 15:51
To Madeira skrev:
21. jan 2022, 14:50
Ser I det også som en fiasko, hvis Inge ikke snart laver det store salg? Tænker også det ville være meget skidt, hvis der ikke enten sælges profiler eller forlænges med dem. Profiler må bare aldrig løbe kontrakten ud.
Jo, men det store salg kræver også nogle store salgsemner. Og dem vader vi ikke just i.

Faktisk kan jeg ikke lige komme på én eneste, som kan udfylde parametrene for et stort salg. Hvem skulle det dog være?
Pedro - han har den spidskompetence, der stikker ud i hele ligaen. Det er ikke den der giver mest i kroner og øre, men den skal alligevel nok være lidt værd. Men det nytter jo ikke noget, hvis vi er bange for at bruge ham, pga. af de mangler han også har. (Han starter ude i Malta).
Præcis. Ferreira og Højholt var også de eneste to, jeg lige kunne komme på.
Men så kommer det jo an på, hvad 'et stort salg' er, for ingen af de to vil jo gå for 50+ mio.

Der er jo intet særligt salgbart i den trup.
20 mill. ville bestemt være et stort salg med AaB-øjne. MEdmindre vi renger ind i noget Kina-noget eller andet eksotisk.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3277
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Brodernumsi » 21. jan 2022, 16:11

Pastorius skrev:
21. jan 2022, 14:22
Brodernumsi skrev:
21. jan 2022, 13:43
I mine øjne, er det mere signalet. Nu har vi 4 unge angriber, med uforløst potentiale, der alle har brug for spilletid for at få dette forløst.
Måske har han ikke kostet det vilde, men det virker ikke som om vi vælter i penge, og der er steder på banen, hvor vi i langt større grad har brug for forstærkninger. Derudover ryger der jo helt sikkert 2-3 profiler i løbet af de næste 6 måneder, det bliver heller ikke billigt at erstatte.
Jeg kan ikke finde hoved og hale i Inges transferstrategi mere, det ser mere og mere tilfældigt ud.
Spilletid er noget man fortjener, ikke noget man får. Anosike har kun lige fået chancen og ser lovende ud. Oliver Ross er stadig meget ung, Prica har fået en hel chancer uden for alvor at overbevise. Er den 4. Høegh? Selvfølgelig skal vi arbejde videre med andre muligheder, og rammer en af dem en streak, kan han meget hurtigt være solgt for mange penge, og så skal vi have afløsere klar også.

Det er altså angribere (med mål i støvlerne) der er mange penge i, og selvfølgelig skal det være der, vi har flest talenter igang.
De er spillere i truppen af en grund, og derfor må man gå ud fra, at de fortjener spilletid.
Vi spiller med én angriber, og med 5 i truppen, bliver der ikke meget tid til de unge, så hvordan i alverden skulle de kunne ramme en streak?
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Pastorius » 21. jan 2022, 16:15

Brodernumsi skrev:
21. jan 2022, 16:11
De er spillere i truppen af en grund, og derfor må man gå ud fra, at de fortjener spilletid.
Vi spiller med én angriber, og med 5 i truppen, bliver der ikke meget tid til de unge, så hvordan i alverden skulle de kunne ramme en streak?
Vi er ikke FCN. Vi er nødt til at få nogle resultater også. Vi spiller først og fremmest med én angriber fordi vi ikke har nogle der er gode nok til at være med. Det er jo ikke et urealistisk krav at skulle slå Makaric af for at få spilletid, hvis man skal ende som et godt salg.
Med venlig Hilsen
--
Robert

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5374
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 21. jan 2022, 17:07

Brodernumsi skrev:
21. jan 2022, 16:11
Pastorius skrev:
21. jan 2022, 14:22
Brodernumsi skrev:
21. jan 2022, 13:43
I mine øjne, er det mere signalet. Nu har vi 4 unge angriber, med uforløst potentiale, der alle har brug for spilletid for at få dette forløst.
Måske har han ikke kostet det vilde, men det virker ikke som om vi vælter i penge, og der er steder på banen, hvor vi i langt større grad har brug for forstærkninger. Derudover ryger der jo helt sikkert 2-3 profiler i løbet af de næste 6 måneder, det bliver heller ikke billigt at erstatte.
Jeg kan ikke finde hoved og hale i Inges transferstrategi mere, det ser mere og mere tilfældigt ud.
Spilletid er noget man fortjener, ikke noget man får. Anosike har kun lige fået chancen og ser lovende ud. Oliver Ross er stadig meget ung, Prica har fået en hel chancer uden for alvor at overbevise. Er den 4. Høegh? Selvfølgelig skal vi arbejde videre med andre muligheder, og rammer en af dem en streak, kan han meget hurtigt være solgt for mange penge, og så skal vi have afløsere klar også.

Det er altså angribere (med mål i støvlerne) der er mange penge i, og selvfølgelig skal det være der, vi har flest talenter igang.
De er spillere i truppen af en grund, og derfor må man gå ud fra, at de fortjener spilletid.
Vi spiller med én angriber, og med 5 i truppen, bliver der ikke meget tid til de unge, så hvordan i alverden skulle de kunne ramme en streak?
Sådan kan du da ikke bare stille det op. Nogle er da spillere i X trup i X klub, fordi dem der lavede kontrakten med dem, fatter hat og briller af noget som helst.
Ædruelighedens stemme

Låst