Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2450
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 9. mar 2022, 12:05

FlemmingG skrev:
9. mar 2022, 11:59
Var selv i Gistrup for at overvære starten af træningen
Klasse. Nordjyske melder nu om salg

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 9. mar 2022, 12:29

Tilbageiaalborg skrev:
9. mar 2022, 11:44
Nope det lukker 31. marts
:thumbsup:
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2450
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 9. mar 2022, 12:32

I øvrigt en god case for alle parter.

Brann får sin spiller i god tid inden sæsonstart fremfor 11 kampe inde i sæsonen.

Børsting slipper for at komme ind midt i en sæson og kan etablere sig 100% inden Brann (formodentligt) rykker op igen.

AaB har sikret top 6, har hentet en gardering og får penge for spiller der ville være væk til sommer.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2629
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af baresi » 9. mar 2022, 12:57

Prica22 skrev:
9. mar 2022, 12:32
I øvrigt en god case for alle parter.

Brann får sin spiller i god tid inden sæsonstart fremfor 11 kampe inde i sæsonen.

Børsting slipper for at komme ind midt i en sæson og kan etablere sig 100% inden Brann (formodentligt) rykker op igen.

AaB har sikret top 6, har hentet en gardering og får penge for spiller der ville være væk til sommer.
og lars friis er betalt med børstings sum - enderne når sammen.
Men gud hvor gad jeg godt at AaB og lars friis tør bruge slutspillet til at implementere den stil han gerne vil komme med, hvad så end den er. Håber bare den er anderledes end vores 3-5-2. Kan ikke se hvordan lucas, prip og sousa passer ind i systemet nu (kusk må vi regne for færdig)

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5374
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 9. mar 2022, 13:24

baresi skrev:
9. mar 2022, 12:57
Prica22 skrev:
9. mar 2022, 12:32
I øvrigt en god case for alle parter.

Brann får sin spiller i god tid inden sæsonstart fremfor 11 kampe inde i sæsonen.

Børsting slipper for at komme ind midt i en sæson og kan etablere sig 100% inden Brann (formodentligt) rykker op igen.

AaB har sikret top 6, har hentet en gardering og får penge for spiller der ville være væk til sommer.
og lars friis er betalt med børstings sum - enderne når sammen.
Men gud hvor gad jeg godt at AaB og lars friis tør bruge slutspillet til at implementere den stil han gerne vil komme med, hvad så end den er. Håber bare den er anderledes end vores 3-5-2. Kan ikke se hvordan lucas, prip og sousa passer ind i systemet nu (kusk må vi regne for færdig)
I starten var jeg ganske positiv ift den formation. Men altså, efter de sidste halvanden års skiftende boldtrilleri og lange bolde og med to wingbacks, hvor den ene er faldet sindssygt i niveau, og den anden bare er ultra ringe, så er jeg, som dig, også virkelig, virkelig ved at være træt af det ultra-defensive udgangspunkt.

Vi spiller med 5 i forsvaret og 2 centrale midtbanespillere, hvoraf den ene reelt bare er en fremskudt forsvarer og den anden ikke just mestrer boks-til-boks (endnu). Det efterlader os med tre spillere, der kan være offensive - det er simpelthen ikke vejen til sprudlende fodbold.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14876
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Hanga » 9. mar 2022, 13:31

R Rosenberg skrev:
9. mar 2022, 13:24
baresi skrev:
9. mar 2022, 12:57
Prica22 skrev:
9. mar 2022, 12:32
I øvrigt en god case for alle parter.

Brann får sin spiller i god tid inden sæsonstart fremfor 11 kampe inde i sæsonen.

Børsting slipper for at komme ind midt i en sæson og kan etablere sig 100% inden Brann (formodentligt) rykker op igen.

AaB har sikret top 6, har hentet en gardering og får penge for spiller der ville være væk til sommer.
og lars friis er betalt med børstings sum - enderne når sammen.
Men gud hvor gad jeg godt at AaB og lars friis tør bruge slutspillet til at implementere den stil han gerne vil komme med, hvad så end den er. Håber bare den er anderledes end vores 3-5-2. Kan ikke se hvordan lucas, prip og sousa passer ind i systemet nu (kusk må vi regne for færdig)
I starten var jeg ganske positiv ift den formation. Men altså, efter de sidste halvanden års skiftende boldtrilleri og lange bolde og med to wingbacks, hvor den ene er faldet sindssygt i niveau, og den anden bare er ultra ringe, så er jeg, som dig, også virkelig, virkelig ved at være træt af det ultra-defensive udgangspunkt.

Vi spiller med 5 i forsvaret og 2 centrale midtbanespillere, hvoraf den ene reelt bare er en fremskudt forsvarer og den anden ikke just mestrer boks-til-boks (endnu). Det efterlader os med tre spillere, der kan være offensive - det er simpelthen ikke vejen til sprudlende fodbold.
Meget enig i at vi offensivt skaber for lidt, og sådan har det været hele sæsonen. Vi har fået pænt med mål alligevel på kynisk udnyttelse af de chancer vi har lavet, samt gode standardsituationer. Det er kun glædeligt at vi har været kyniske og har forbedret vores standarder. Men i langt hovedparten af vores kampe sidder jeg tilbage med en følelse af, at det kunne være svunget den anden vej, og at vi har spillet noget halvsløjt fodbold med for få chancer til følge.

Vi kommer dog ikke uden om at systemet i de fleste kampe har gjort os stærkere defensivt, og det er ofte det skridt der skal tages først, før man kan bygge på. Problemet er bare at det ikke rigtig er til at se udviklingen fremad i banen, og det hjælper jo ikke, at vi har så for offensive og kampafgørende spillere på banen. Det er som om at den defensive struktur falder bort så snart vi ikke spiller med et ret defensivt udgangspunkt.

Der er meget at arbejde på for Friis.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5268
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Jakobsen » 9. mar 2022, 21:09

Børsting officielt skiftet. Jeg synes det er ærgeligt.
Ikke fordi, at jeg mener Børsting er specielt god eller har en kvalitet der beretter til at starte inde eller være andet end langt nede i hierarki. Vi må dog indrømme, at vi har en monster smal trup og, at Børsting kva. hans evner i presspillet og store motor udfylder en rolle som ingen andre i truppen kan udfylde på anden måde. Han kunen sagtens være manden der kunne pøle et point eller to ekstra hjem mod modstandere der spiller mere offensivt og, hvor han er god i genpresset. På den lange bane fint vejene skilles, men vi mangler på den korte bane den funtkion Børsting har haft på holdet.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2907
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Eksil » 9. mar 2022, 21:13

Jakobsen skrev:
9. mar 2022, 21:09
Børsting officielt skiftet. Jeg synes det er ærgeligt.
Ikke fordi, at jeg mener Børsting er specielt god eller har en kvalitet der beretter til at starte inde eller være andet end langt nede i hierarki. Vi må dog indrømme, at vi har en monster smal trup og, at Børsting kva. hans evner i presspillet og store motor udfylder en rolle som ingen andre i truppen kan udfylde på anden måde. Han kunen sagtens være manden der kunne pøle et point eller to ekstra hjem mod modstandere der spiller mere offensivt og, hvor han er god i genpresset. På den lange bane fint vejene skilles, men vi mangler på den korte bane den funtkion Børsting har haft på holdet.
Jow jow, men 1,5 mio kr. er altså ikke småpenge og så er det også god stil ikke at stå i vejen for en klubmand, når klubben ikke ville ham mere.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4255
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Klaus » 9. mar 2022, 21:15

Jeg har det meget delt med Børstings skifte. Jeg synes, han om nogen fortjener et lille eventyr... Men hold da op hvor vil jeg savne hans energi og positive udstråling....Han er ikke den bedste spiller i historien, men hans indsats var altid til 12 med pil opad... Håber vi får lov til at sige ordentligt farvel til ham...

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Lyfe » 9. mar 2022, 22:01

Håber børsting får en tifo og en kæmpe afsked fra Vest... Han har fortjent det.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 9. mar 2022, 22:06

Klaus skrev:
9. mar 2022, 21:15
Jeg har det meget delt med Børstings skifte. Jeg synes, han om nogen fortjener et lille eventyr... Men hold da op hvor vil jeg savne hans energi og positive udstråling....Han er ikke den bedste spiller i historien, men hans indsats var altid til 12 med pil opad... Håber vi får lov til at sige ordentligt farvel til ham...
Helt enig. En fremragende trupsspiller som kan dække mange pladser med sin energi og indstilling. Til gengæld får vi et flot beløb for en mand der snart ville gå gratis.

Lad os håbe han får en nøglerolle i Norge. Det fortjener han.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1068
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Sønderhof » 9. mar 2022, 22:10

Lyfe skrev:
9. mar 2022, 22:01
Håber børsting får en tifo og en kæmpe afsked fra Vest... Han har fortjent det.
Er det ikke lige og stramme den? Skal MC så have det, hvis han væk til sommer? Og hvad med Kasper P. hvor blev hans tifo af?

Jeg er enig i, at vi godt kunne bruge Børsting i de resterende kampe, men det er et rigtigt flot beløb vi har fået for en middeldårlig spiller der har udløb om 3 måneder.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Lyfe » 9. mar 2022, 22:18

Sønderhof skrev:
9. mar 2022, 22:10
Lyfe skrev:
9. mar 2022, 22:01
Håber børsting får en tifo og en kæmpe afsked fra Vest... Han har fortjent det.
Er det ikke lige og stramme den? Skal MC så have det, hvis han væk til sommer? Og hvad med Kasper P. hvor blev hans tifo af?

Jeg er enig i, at vi godt kunne bruge Børsting i de resterende kampe, men det er et rigtigt flot beløb vi har fået for en middeldårlig spiller der har udløb om 3 måneder.
Børsting har spillet næsten dobbelt så mange kampe som MC. Og har altid givet hele sit hjerte for klubben.. har du den følelse når du ser MC?
Børsting har spillet 234 kampe for AaB og spillet i klubben de sidste 17 år...17 år! Hvis ikke det fortjener en salut og en flot afsked hvad skal så til?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1780
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af RicoBR02 » 10. mar 2022, 11:55

Lyfe skrev:
9. mar 2022, 22:18
Sønderhof skrev:
9. mar 2022, 22:10
Lyfe skrev:
9. mar 2022, 22:01
Håber børsting får en tifo og en kæmpe afsked fra Vest... Han har fortjent det.
Er det ikke lige og stramme den? Skal MC så have det, hvis han væk til sommer? Og hvad med Kasper P. hvor blev hans tifo af?

Jeg er enig i, at vi godt kunne bruge Børsting i de resterende kampe, men det er et rigtigt flot beløb vi har fået for en middeldårlig spiller der har udløb om 3 måneder.
Børsting har spillet næsten dobbelt så mange kampe som MC. Og har altid givet hele sit hjerte for klubben.. har du den følelse når du ser MC?
Børsting har spillet 234 kampe for AaB og spillet i klubben de sidste 17 år...17 år! Hvis ikke det fortjener en salut og en flot afsked hvad skal så til?
Fuldstændig enig. Han har været klubbens hjerte i svære tider og uanset niveau kan man ikke sætte en finger på hans dedikation og arbejdsindsats. Ikke samme følelse jeg har med de 2 andre..

Brugeravatar
Runschen
2. div
2. div
Indlæg: 168
Tilmeldt: 1. aug 2007, 22:06

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Runschen » 10. mar 2022, 14:17

Sad lige og kiggede lidt på den Russiske liga ifht om der var andre spillere, udover Abildgaard, der kunne være interessante for AaB i lyset af de nye sanktioner fra FIFA..


Hördur Magnusson - udløb Juni 22 - Centre Back - 3 mio euro - 29 år - CSKA - 37 landskampe Island


Dennis Hadzikadunic - udløb 23 - Centre Back - 2 mio euro - 23 år - Rostov - Svensk/Bosnier med 14 landskampe for Bosnien

Per Filip Dagerstål - udløb 24 - Centre Back- 1.8 mio euro - 23 år - Khimki - 2 landskampe for Sverige


.. Måske en mulighed at få afløseren for Thelander allerede nu..

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13739
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Funky » 10. mar 2022, 19:06

Lyfe skrev:
9. mar 2022, 22:18
Sønderhof skrev:
9. mar 2022, 22:10
Lyfe skrev:
9. mar 2022, 22:01
Håber børsting får en tifo og en kæmpe afsked fra Vest... Han har fortjent det.
Er det ikke lige og stramme den? Skal MC så have det, hvis han væk til sommer? Og hvad med Kasper P. hvor blev hans tifo af?

Jeg er enig i, at vi godt kunne bruge Børsting i de resterende kampe, men det er et rigtigt flot beløb vi har fået for en middeldårlig spiller der har udløb om 3 måneder.
Børsting har spillet næsten dobbelt så mange kampe som MC. Og har altid givet hele sit hjerte for klubben.. har du den følelse når du ser MC?
Børsting har spillet 234 kampe for AaB og spillet i klubben de sidste 17 år...17 år! Hvis ikke det fortjener en salut og en flot afsked hvad skal så til?
Hørt.
I øvrigt også en fin afskedsvideo, AaB har lavet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3003
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af raekkeettre » 11. mar 2022, 09:45

Er der ikke nogle der kan finde en højreback som er kontrakt fri? For at sende ham afsted nu er vel det mest mærkelige jeg har set i lang tid, men det er bare en række af mærkelige ting der foregår. Men en ting som måske kan være godt er at det måske kan tvinge Friis til en 4 back kæde hvor man kan bruge enden Granli eller Ross som backup. For vi har INGEN til højre wingback nu, og en islændinge på venstre som ingen ved hvilken form er i.

Men find gerne en højre wingback, som er kontrakt fri.

degn
1. div
1. div
Indlæg: 495
Tilmeldt: 11. dec 2007, 19:35
Geografisk sted: nordjylland

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af degn » 11. mar 2022, 10:19

Runschen skrev:
10. mar 2022, 14:17
Sad lige og kiggede lidt på den Russiske liga ifht om der var andre spillere, udover Abildgaard, der kunne være interessante for AaB i lyset af de nye sanktioner fra FIFA..


Hördur Magnusson - udløb Juni 22 - Centre Back - 3 mio euro - 29 år - CSKA - 37 landskampe Island


Dennis Hadzikadunic - udløb 23 - Centre Back - 2 mio euro - 23 år - Rostov - Svensk/Bosnier med 14 landskampe for Bosnien

Per Filip Dagerstål - udløb 24 - Centre Back- 1.8 mio euro - 23 år - Khimki - 2 landskampe for Sverige


.. Måske en mulighed at få afløseren for Thelander allerede nu..
de kan vel kun skifte indtil 30 /6, så det vil kun blive en midlertidig løsning.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 11. mar 2022, 10:22

degn skrev:
Runschen skrev:
10. mar 2022, 14:17
Sad lige og kiggede lidt på den Russiske liga ifht om der var andre spillere, udover Abildgaard, der kunne være interessante for AaB i lyset af de nye sanktioner fra FIFA..


Hördur Magnusson - udløb Juni 22 - Centre Back - 3 mio euro - 29 år - CSKA - 37 landskampe Island


Dennis Hadzikadunic - udløb 23 - Centre Back - 2 mio euro - 23 år - Rostov - Svensk/Bosnier med 14 landskampe for Bosnien

Per Filip Dagerstål - udløb 24 - Centre Back- 1.8 mio euro - 23 år - Khimki - 2 landskampe for Sverige


.. Måske en mulighed at få afløseren for Thelander allerede nu..
de kan vel kun skifte indtil 30 /6, så det vil kun blive en midlertidig løsning.
Der er ikke en chance i helvede for at de kommer til at spille i Rusland igen, hvis de først tager afsted.
Med venlig Hilsen
--
Robert

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5374
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 11. mar 2022, 10:31

raekkeettre skrev:
11. mar 2022, 09:45
Er der ikke nogle der kan finde en højreback som er kontrakt fri? For at sende ham afsted nu er vel det mest mærkelige jeg har set i lang tid, men det er bare en række af mærkelige ting der foregår. Men en ting som måske kan være godt er at det måske kan tvinge Friis til en 4 back kæde hvor man kan bruge enden Granli eller Ross som backup. For vi har INGEN til højre wingback nu, og en islændinge på venstre som ingen ved hvilken form er i.

Men find gerne en højre wingback, som er kontrakt fri.
Sende hvem af sted? Pallesen?
Ædruelighedens stemme

Besvar