Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 836
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Raptorr » 30. jul 2023, 17:11

Raptorr skrev:
30. jul 2023, 17:06
Stegosaurus skrev:
30. jul 2023, 13:32
Raptorr skrev:
30. jul 2023, 11:58
Ligegyldigt hvordan man vender og drejer det, så kom vores mål i går endnu engang fra en aktion med Sousa involveret, ligesom han var involveret i hovedparten af vores offensive output i sidste sæson. Man må dertil formode, at han endnu ikke er i topform efter sin lange skadespause (vi har mere i vente). Han bliver altså ikke så nem at erstatte, ligesom vi ikke med sikkerhed ved, hvad det vil betyde for vores offensiv, at han forsvinder. Vi fik en smagsprøve på det i de sidste 4 kampe sidste sæson og ved jo alle, hvordan det gik. Vi skal have mange penge for ham, hvis det nu ikke kan være anderledes; han har jo også en del tid tilbage af kontrakten.
Jeg kan nu også huske en 15-20 kampe, hvor Sousa var med, og hvor AaB spillede elendigt og han var komplet usynligt bortset fra de gange, han mistede bolden efter mislykkede dribleaktioner. I øvrigt ligesom i hans sidste halvsæson i Vejle, hvor han vel dårligt rørte bolden i de fleste kampe.
I sæsonen 22/23 kom Sousa ind på en 7. plads (foran Elias Achouri og Daramy) i top 20 over mål+assists (8+6) i SL. Jeg behøver sikkert ikke fortælle, at der ikke var andre AaB'ere på den (top 20) liste.
Han var altså direkte involveret (sidste eller næstsidste berøring) i 14 mål. AaB scorede 34 af slagsen sidste sæson, så Sousa var direkte involveret i 41,17 procent af dem.

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 836
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Raptorr » 30. jul 2023, 17:14

Raptorr skrev:
30. jul 2023, 17:11
Raptorr skrev:
30. jul 2023, 17:06
Stegosaurus skrev:
30. jul 2023, 13:32
Raptorr skrev:
30. jul 2023, 11:58
Ligegyldigt hvordan man vender og drejer det, så kom vores mål i går endnu engang fra en aktion med Sousa involveret, ligesom han var involveret i hovedparten af vores offensive output i sidste sæson. Man må dertil formode, at han endnu ikke er i topform efter sin lange skadespause (vi har mere i vente). Han bliver altså ikke så nem at erstatte, ligesom vi ikke med sikkerhed ved, hvad det vil betyde for vores offensiv, at han forsvinder. Vi fik en smagsprøve på det i de sidste 4 kampe sidste sæson og ved jo alle, hvordan det gik. Vi skal have mange penge for ham, hvis det nu ikke kan være anderledes; han har jo også en del tid tilbage af kontrakten.
Jeg kan nu også huske en 15-20 kampe, hvor Sousa var med, og hvor AaB spillede elendigt og han var komplet usynligt bortset fra de gange, han mistede bolden efter mislykkede dribleaktioner. I øvrigt ligesom i hans sidste halvsæson i Vejle, hvor han vel dårligt rørte bolden i de fleste kampe.
I sæsonen 22/23 kom Sousa ind på en 7. plads (foran Elias Achouri og Daramy) i top 20 over mål+assists (8+6) i SL. Jeg behøver sikkert ikke fortælle, at der ikke var andre AaB'ere på den (top 20) liste.
Han var altså direkte involveret (sidste eller næstsidste berøring) i 14 mål. AaB scorede 34 af slagsen sidste sæson, så Sousa var direkte involveret i 41,17 procent af dem.
Det synes jeg ganske enkelt er fænomenalt godt, når man påtænker, at han åbenbart "i 15-20 kampe var komplet usynlig." :D

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Nautrup88 » 30. jul 2023, 17:21

Vi vidste, vi nok desværre ikke kunne holde på ham, men lad os nu se om ikke tyskerne kan få en god pris og vi kan inverstere nogle af dem, i en ny spiller.

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 836
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Raptorr » 30. jul 2023, 17:46

Nautrup88 skrev:
30. jul 2023, 17:21
Vi vidste, vi nok desværre ikke kunne holde på ham, men lad os nu se om ikke tyskerne kan få en god pris og vi kan inverstere nogle af dem, i en ny spiller.
Ja, hvis det ikke kan være anderledes, så skal vi have en god pris.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Patmand » 30. jul 2023, 17:47

Stegosaurus skrev:
30. jul 2023, 15:19
Patmand skrev:
30. jul 2023, 15:03
Stegosaurus skrev:
19. jul 2023, 10:13
Patmand skrev:
19. jul 2023, 10:11
Stegosaurus skrev:
18. jul 2023, 15:22
Jakobsen skrev:
18. jul 2023, 15:14

Ah - det er simpelthen for resignerende når man ser på hvor latterligt mange penge gylletanken i Herning har solgt for.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Handler det om økonomi? Handler det ikke blot om, at de har produceret mange dygtige spillere, hvoraf hovedparten også blive store succeser i udlandet? AaBs problem har ALDRIG været dårlig økonomi.
AaB er konsekvent i økonomiske problemer.
Klubber som FCM, AGF, Viborg, FCK, FCN, Silkeborg genererer et positivt cashflow, der gør de kan investere i deres spillertrup.
AaB har et kæmpestort problem; man kan ikke drive en fodboldforretning ude på Hornevej. Det er efterhånden pinligt.
Mener du, at AaB's cash flow er skyld i, at vi ikke har fået solgt spillere for højere beløb? Det er dét, der diskuteres. Og hvor min pointe er, at det er spillernes kvalitet, og ikke AaB's driftsunderskud/negative cashflow, som er årsagen til de realiserede salgspriser.
Ja, selvfølgelig mener jeg det. Seneste eksempel er Theo Sander.
Tag det ikke ilde op, men du virker en kende naiv når det tales om AaB’s økonomi. I hvert fald samtlige sportsdirektører i de danske klubber er bekendt med hvor dårlig en økonomi AaB konsekvent har. Den viden bruger de selvfølgelig i en forhandlingssituation.

Tag Viborg som et eksempel på det modsatte. CV: “ok jeg forhøjer buddet til 12 mio. kroner….hallo…hallo…er du der?” dut-dut-dut.

AaB er altid på røven økonomisk, så kommer man som oftest på bagkant. Så tager man chancer man nok ikke skulle have taget, og så skal der bare død og pine pludselig penge i kassen. Det udnytter konkurrenterne, det er naivt at forestille sig andet.
Kan du komme med nogle eksempler på at AaB er blevet udnyttet af konkurrenterne til at købe vores spillere til discountpris?
Ud over det nævnte eksempel? Ja utallige, fordi enhver erfaren part i en forhandling udnytter en svaghed hos modparten og da AaB’s regnskabsmeddelelser er frit tilgængelige, så er alle bekendt med de økonomiske forhold i AaB.
Hvis jeg skal byde på noget i et konkursbo eller dødsbo eller en situation hvor jeg ved sælger er presset økonomisk, så byder jeg helt automatisk lavere end ellers.

Så udover Theo Sander så ja…faktisk alle salg til i hvert fald danske klubber. Jeg tror såmænd også udenlandske klubber kan finde på at tjekke op på den slags.

Siger du omvendt at det ikke har påvirket transferpriserne, at AaB konsekvent er i økonomisk uføre?

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2579
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af troelsh » 30. jul 2023, 17:48

Det er meget positivt at Prip tilsyneladende har løftet sit niveau, det gør jo at vi med mere ro i sjælen kan sælge Sousa hvis der kommer et godt bud.

Så har vi fortsat Bakiz, Prip og Lucas til at dække kanterne

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5351
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af R Rosenberg » 30. jul 2023, 17:49

Prisen skal presses ustyrligt op, hvis 1. danske klubber 2. oliedollars.
Ædruelighedens stemme

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Patmand » 30. jul 2023, 17:49

Nautrup88 skrev:
30. jul 2023, 17:21
Vi vidste, vi nok desværre ikke kunne holde på ham, men lad os nu se om ikke tyskerne kan få en god pris og vi kan inverstere nogle af dem, i en ny spiller.
Tyskerne? Er det naivt stadigvæk at forestille sig at AaB er nordjysk/dansk?

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5351
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af R Rosenberg » 30. jul 2023, 17:50

Der snakkes meget om, at Prip tilsyneladende har løftet sit niveau.

Jeg tænker bare, at det er, fordi det er 1. division.
Ædruelighedens stemme

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1528
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Stegosaurus » 30. jul 2023, 17:54

Raptorr skrev:
30. jul 2023, 17:14
Raptorr skrev:
30. jul 2023, 17:11
Raptorr skrev:
30. jul 2023, 17:06
Stegosaurus skrev:
30. jul 2023, 13:32
Raptorr skrev:
30. jul 2023, 11:58
Ligegyldigt hvordan man vender og drejer det, så kom vores mål i går endnu engang fra en aktion med Sousa involveret, ligesom han var involveret i hovedparten af vores offensive output i sidste sæson. Man må dertil formode, at han endnu ikke er i topform efter sin lange skadespause (vi har mere i vente). Han bliver altså ikke så nem at erstatte, ligesom vi ikke med sikkerhed ved, hvad det vil betyde for vores offensiv, at han forsvinder. Vi fik en smagsprøve på det i de sidste 4 kampe sidste sæson og ved jo alle, hvordan det gik. Vi skal have mange penge for ham, hvis det nu ikke kan være anderledes; han har jo også en del tid tilbage af kontrakten.
Jeg kan nu også huske en 15-20 kampe, hvor Sousa var med, og hvor AaB spillede elendigt og han var komplet usynligt bortset fra de gange, han mistede bolden efter mislykkede dribleaktioner. I øvrigt ligesom i hans sidste halvsæson i Vejle, hvor han vel dårligt rørte bolden i de fleste kampe.
I sæsonen 22/23 kom Sousa ind på en 7. plads (foran Elias Achouri og Daramy) i top 20 over mål+assists (8+6) i SL. Jeg behøver sikkert ikke fortælle, at der ikke var andre AaB'ere på den (top 20) liste.
Han var altså direkte involveret (sidste eller næstsidste berøring) i 14 mål. AaB scorede 34 af slagsen sidste sæson, så Sousa var direkte involveret i 41,17 procent af dem.
Det synes jeg ganske enkelt er fænomenalt godt, når man påtænker, at han åbenbart "i 15-20 kampe var komplet usynlig." :D
Han har jo været usynlighed, og smidt mange bolde væk, i hovedparten af sine kampe. Det tror jeg også andre klubber hurtigt erfarer når de ser hans kampe. FCK betalte kassen for Achouri fordi han er stabil og disciplineret.

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Nautrup88 » 30. jul 2023, 17:54

Patmand skrev:
30. jul 2023, 17:49
Nautrup88 skrev:
30. jul 2023, 17:21
Vi vidste, vi nok desværre ikke kunne holde på ham, men lad os nu se om ikke tyskerne kan få en god pris og vi kan inverstere nogle af dem, i en ny spiller.
Tyskerne? Er det naivt stadigvæk at forestille sig at AaB er nordjysk/dansk?
Ja tyskerne. Eftersom de er blevet en del af klubben og det tydeligt er efter de er kommet ind at der begyndtog være mere balance i tingene.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5227
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Jakobsen » 30. jul 2023, 17:56

troelsh skrev:Det er meget positivt at Prip tilsyneladende har løftet sit niveau, det gør jo at vi med mere ro i sjælen kan sælge Sousa hvis der kommer et godt bud.

Så har vi fortsat Bakiz, Prip og Lucas til at dække kanterne
Det er simpelthen ikke nok og tilmed et dårligt mix af spillere. Prip er en alt ustabil person til vi kan bygge på ham og derudover får langsom og magter sjældent at sætte en mand. Den nye Lucas er mere af en arbejdshest og for ufarlig. Det er blevet alt for meget det der ufarlige drejen rundt om sig selv.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Patmand » 30. jul 2023, 18:22

Stegosaurus skrev:
25. jul 2023, 14:37
Maglau skrev:
25. jul 2023, 14:07
Stegosaurus skrev:
25. jul 2023, 13:59
Mr Gold skrev:
25. jul 2023, 13:55
jonas386 skrev:
25. jul 2023, 13:16
jayC skrev:
25. jul 2023, 13:09
Brøndby ude efter Sousa

https://www.bt.dk/superligaen/flere-klu ... teresseret

Håber ikke de tror de kan få ham for samme småmønter som FCK fin Sander
Jeg får tynd mave af sådan noget der..

Hvis de smed 18-20 for Vallys, så skal vi have det samme for Sousa. Mindst.
VIRKELIG træls hvis det sker!!
Ville gerne have ham med op i SL igen.

Men okay 15 plus det SKAL han koste!!!
Han er enorm vigtig for os.

Tror ik han presser på, men man forstår jo godt hvis han er nysgerrig på hvad der foregår
Hvis tyskerne har en plan for at investere pengene, er jeg frisk på et salg til pestegnen. Så fantastisk har han ikke været.
Fuldstændigt enig - Sousa er god ja og sidste sæsons bedste. Men vi spiller i 1 div og der behøver vi ikke nødvendigvis sousa for at rykke op igen
Jeg vil ikke rynke på næsen over 10-15 mio salg der bruges til at købe spillere der udvikles til næste sæson i superligaen.
Sousa er en spiller, der står AaB i 12 mio. kr. - til den pris/løn har han kun lige bestået. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at se, hvad tyskerne kunne få ud af 12 mio. kr.
Det minder om en tidligere debattør, den måde du stiller “prisen” på Sousa op. (Den fine julegran)
Er stalkeren på Hornevej monstro neverdefeated?

Kan du ikke lige lave et breakdown af de 12 mio. kroner?

Jeg går ud fra du har tilbagediskonteret de næste 3 års lønudgifter til Sousa?

Jeg syntes vi får et fantastisk fint afkast af den løn AaB betaler Sousa. Det tror jeg ikke tyskerne har store chancer for at matche eller overgå. Vi taler jo ikke 15 mio. AaB smed væk på en ugidelig spiller der tilbragte en stor del af tiden på tribunen/bænken. Sousa har været kampafgørende i en lang række kampe, til tider har han været en enmandshær.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1528
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Stegosaurus » 30. jul 2023, 18:52

Patmand skrev:
30. jul 2023, 18:22
Stegosaurus skrev:
25. jul 2023, 14:37
Maglau skrev:
25. jul 2023, 14:07
Stegosaurus skrev:
25. jul 2023, 13:59
Mr Gold skrev:
25. jul 2023, 13:55
jonas386 skrev:
25. jul 2023, 13:16


Jeg får tynd mave af sådan noget der..

Hvis de smed 18-20 for Vallys, så skal vi have det samme for Sousa. Mindst.
VIRKELIG træls hvis det sker!!
Ville gerne have ham med op i SL igen.

Men okay 15 plus det SKAL han koste!!!
Han er enorm vigtig for os.

Tror ik han presser på, men man forstår jo godt hvis han er nysgerrig på hvad der foregår
Hvis tyskerne har en plan for at investere pengene, er jeg frisk på et salg til pestegnen. Så fantastisk har han ikke været.
Fuldstændigt enig - Sousa er god ja og sidste sæsons bedste. Men vi spiller i 1 div og der behøver vi ikke nødvendigvis sousa for at rykke op igen
Jeg vil ikke rynke på næsen over 10-15 mio salg der bruges til at købe spillere der udvikles til næste sæson i superligaen.
Sousa er en spiller, der står AaB i 12 mio. kr. - til den pris/løn har han kun lige bestået. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at se, hvad tyskerne kunne få ud af 12 mio. kr.
Det minder om en tidligere debattør, den måde du stiller “prisen” på Sousa op. (Den fine julegran)
Er stalkeren på Hornevej monstro neverdefeated?

Kan du ikke lige lave et breakdown af de 12 mio. kroner?

Jeg går ud fra du har tilbagediskonteret de næste 3 års lønudgifter til Sousa?

Jeg syntes vi får et fantastisk fint afkast af den løn AaB betaler Sousa. Det tror jeg ikke tyskerne har store chancer for at matche eller overgå. Vi taler jo ikke 15 mio. AaB smed væk på en ugidelig spiller der tilbragte en stor del af tiden på tribunen/bænken. Sousa har været kampafgørende i en lang række kampe, til tider har han været en enmandshær.
12 mio. = 3 mio. x 4 år. Det var bedre, hvis Sousa var en holdspiller, der ikke konstant forsøgte at drible. Så ville han være langt mere nyttig for AaB og andre klubber.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af RicoBR02 » 30. jul 2023, 18:52

DenSataniskeHest skrev:
30. jul 2023, 16:44
RicoBR02 skrev:
30. jul 2023, 16:26
DenSataniskeHest skrev:
30. jul 2023, 16:21
Silberbauer røg alt for billigt til FCK for at lukke et hul i regnskabet..
Altså for 20 år siden?
Du skrev da intet om der skulle være for nylig? Men som jeg husker tiden i AaB så har man altid svinget imellem at satse, og så pludselig skulle lukke en masse huller økonomisk for at bygge op og satse igen og så panik lukke huller. Det er sjældent man har formået at bygge op over lang tid. Værst var det efter mesterskabet i 99 hvor en blind linie dommer kostede cl deltagelse, hvor maj så gik i panik og ikke forsatte med at invistere..

Spillere der er solgt for billigt er også mæhle.. Men omvendt vi solgte basso, Oliver og Kaufman for gode beløb selv om økonomien ikke var den bedste..
Jeg var slet ikke med i diskussionen, jeg bed bare mærke i at du hev en 20 år gammel sag frem

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1528
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Stegosaurus » 30. jul 2023, 18:53

Jakobsen skrev:
30. jul 2023, 17:56
troelsh skrev:Det er meget positivt at Prip tilsyneladende har løftet sit niveau, det gør jo at vi med mere ro i sjælen kan sælge Sousa hvis der kommer et godt bud.

Så har vi fortsat Bakiz, Prip og Lucas til at dække kanterne
Det er simpelthen ikke nok og tilmed et dårligt mix af spillere. Prip er en alt ustabil person til vi kan bygge på ham og derudover får langsom og magter sjældent at sætte en mand. Den nye Lucas er mere af en arbejdshest og for ufarlig. Det er blevet alt for meget det der ufarlige drejen rundt om sig selv.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Agree. Vi mangler desperat spillere, der kan sætte en mand. Flere mellemrumsspillere og jeg kaster op.

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 836
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Raptorr » 30. jul 2023, 19:03

Stegosaurus skrev:
30. jul 2023, 17:54
Raptorr skrev:
30. jul 2023, 17:14
Raptorr skrev:
30. jul 2023, 17:11
Raptorr skrev:
30. jul 2023, 17:06
Stegosaurus skrev:
30. jul 2023, 13:32
Raptorr skrev:
30. jul 2023, 11:58
Ligegyldigt hvordan man vender og drejer det, så kom vores mål i går endnu engang fra en aktion med Sousa involveret, ligesom han var involveret i hovedparten af vores offensive output i sidste sæson. Man må dertil formode, at han endnu ikke er i topform efter sin lange skadespause (vi har mere i vente). Han bliver altså ikke så nem at erstatte, ligesom vi ikke med sikkerhed ved, hvad det vil betyde for vores offensiv, at han forsvinder. Vi fik en smagsprøve på det i de sidste 4 kampe sidste sæson og ved jo alle, hvordan det gik. Vi skal have mange penge for ham, hvis det nu ikke kan være anderledes; han har jo også en del tid tilbage af kontrakten.
Jeg kan nu også huske en 15-20 kampe, hvor Sousa var med, og hvor AaB spillede elendigt og han var komplet usynligt bortset fra de gange, han mistede bolden efter mislykkede dribleaktioner. I øvrigt ligesom i hans sidste halvsæson i Vejle, hvor han vel dårligt rørte bolden i de fleste kampe.
I sæsonen 22/23 kom Sousa ind på en 7. plads (foran Elias Achouri og Daramy) i top 20 over mål+assists (8+6) i SL. Jeg behøver sikkert ikke fortælle, at der ikke var andre AaB'ere på den (top 20) liste.
Han var altså direkte involveret (sidste eller næstsidste berøring) i 14 mål. AaB scorede 34 af slagsen sidste sæson, så Sousa var direkte involveret i 41,17 procent af dem.
Det synes jeg ganske enkelt er fænomenalt godt, når man påtænker, at han åbenbart "i 15-20 kampe var komplet usynlig." :D
Han har jo været usynlighed, og smidt mange bolde væk, i hovedparten af sine kampe. Det tror jeg også andre klubber hurtigt erfarer når de ser hans kampe. FCK betalte kassen for Achouri fordi han er stabil og disciplineret.
Jeg synes nu stadigvæk, at det er utroligt flot, at han har været involveret i 41,17 procent af vores mål sidste sæson og landet som nr. 7 på listen over flest mål og assists, en plads foran Achouri. Især når man tænker på, at han har været usynlig i hovedparten af kampene.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1528
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Stegosaurus » 30. jul 2023, 19:07

Raptorr skrev:
30. jul 2023, 19:03
Stegosaurus skrev:
30. jul 2023, 17:54
Raptorr skrev:
30. jul 2023, 17:14
Raptorr skrev:
30. jul 2023, 17:11
Raptorr skrev:
30. jul 2023, 17:06
Stegosaurus skrev:
30. jul 2023, 13:32


Jeg kan nu også huske en 15-20 kampe, hvor Sousa var med, og hvor AaB spillede elendigt og han var komplet usynligt bortset fra de gange, han mistede bolden efter mislykkede dribleaktioner. I øvrigt ligesom i hans sidste halvsæson i Vejle, hvor han vel dårligt rørte bolden i de fleste kampe.
I sæsonen 22/23 kom Sousa ind på en 7. plads (foran Elias Achouri og Daramy) i top 20 over mål+assists (8+6) i SL. Jeg behøver sikkert ikke fortælle, at der ikke var andre AaB'ere på den (top 20) liste.
Han var altså direkte involveret (sidste eller næstsidste berøring) i 14 mål. AaB scorede 34 af slagsen sidste sæson, så Sousa var direkte involveret i 41,17 procent af dem.
Det synes jeg ganske enkelt er fænomenalt godt, når man påtænker, at han åbenbart "i 15-20 kampe var komplet usynlig." :D
Han har jo været usynlighed, og smidt mange bolde væk, i hovedparten af sine kampe. Det tror jeg også andre klubber hurtigt erfarer når de ser hans kampe. FCK betalte kassen for Achouri fordi han er stabil og disciplineret.
Jeg synes nu stadigvæk, at det er utroligt flot, at han har været involveret i 41,17 procent af vores mål sidste sæson og landet som nr. 7 på listen over flest mål og assists, en plads foran Achouri. Især når man tænker på, at han har været usynlig i hovedparten af kampene.
Ja da, FCKs scouts må være mongoler.

Dunkel
Junior
Junior
Indlæg: 72
Tilmeldt: 30. aug 2011, 22:27
Favoritspiller: Patrick Kristensen, Jozo Matovac & Frank Strandli
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Dunkel » 30. jul 2023, 19:07

Ydesen beder nu offentligt Farzam om hjælp til at bekræfte sine kilders informationer omkring en evt. Sousa-transfer.
https://twitter.com/ydesen/status/16856 ... 3n_qA&s=19

Herre jemini, hvor Nordjyske tåger rundt.
Stav nu forhelvede spillernes navne rigtigt!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14830
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Hanga » 30. jul 2023, 19:10

Dunkel skrev:
30. jul 2023, 19:07
Ydesen beder nu offentligt Farzam om hjælp til at bekræfte sine kilders informationer omkring en evt. Sousa-transfer.
https://twitter.com/ydesen/status/16856 ... 3n_qA&s=19

Herre jemini, hvor Nordjyske tåger rundt.
Til info.
Du kan indsætte linket som et tweet i stedet for en alm. URL.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar